دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۳۲Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر خودرو 19 اسفند 1395 - asrekhodro.com

عصر خودرو 29 اسفند 1393 عصر خودرو 2 اردیبهشت 1394 عصر خودرو 30 آذر 1395 عصر خودرو 30 دی 1395 عصر خودرو 1 بهمن 1395 عصر خودرو 1 اسفند 1395 عصر خودرو 2 اسفند 1395 عصر خودرو 3 اسفند 1395 عصر خودرو 4 اسفند 1395 عصر خودرو 5 اسفند 1395 عصر خودرو 6 اسفند 1395 عصر خودرو 7 اسفند 1395 عصر خودرو 8 اسفند 1395 عصر خودرو 9 اسفند 1395 عصر خودرو 10 اسفند 1395 عصر خودرو 11 اسفند 1395 عصر خودرو 12 اسفند 1395 عصر خودرو 13 اسفند 1395 عصر خودرو 14 اسفند 1395 عصر خودرو 15 اسفند 1395 عصر خودرو 16 اسفند 1395 عصر خودرو 17 اسفند 1395 عصر خودرو 18 اسفند 1395 عصر خودرو 19 اسفند 1395 عصر خودرو 20 اسفند 1395 عصر خودرو 21 اسفند 1395 عصر خودرو 22 اسفند 1395 عصر خودرو 23 اسفند 1395 عصر خودرو 24 اسفند 1395 عصر خودرو 25 اسفند 1395 عصر خودرو 26 اسفند 1395 عصر خودرو 27 اسفند 1395 عصر خودرو 28 اسفند 1395 عصر خودرو 29 اسفند 1395 عصر خودرو 30 اسفند 1395 
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۷    
عصر خودرو- کار این تایرهای جدید، با استفاده از یک حسگر پیش می رود. یک حسگر 9 گرمی و 10 سانتی متری که در بدنه داخلی تایر قرار گرفته و از طریق یک اپلیکیشن با شما صحبت خواهد کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۷    
عصر خودرو- پروژه در اواخر سال 1975 استارت خورد، پروژه ای که بی مناسبت هم نبود، زیرا فراری در آستانه رسیدن به چهلمین سالگرد تاسیسش قرار داشت و می خواست خودی نشان دهد ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۲    
عصر خودرو: رقابت های اتومبیلرانی در کلاس های مختلف در طول بیش از یک قرن فعالیت، خودروهای متفاوت و عجیبی را به خود دیده است که هر کدامشان نتیجه سال ها برنامه ریزی و تحقیق بوده اند ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۱:۳۷    
عصر خودرو- پلیس برای پیشگیری از سرقت خودرو و موتور سیکلت توصیه هایی را به شهروندان ارائه کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۱:۰۲    
عصر خودرو- رئیس کل بیمه مرکزی از احتمال افزایش 10.5 درصدی حق بیمه شخص ثالث در سال 96 خبر داد و گفت: سال آینده صنعت بیمه 850 میلیارد تومان تعهد مالی به نیروی انتظامی و وزارت بهداشت برای کاهش تصادفات و ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۰:۲۲    
عصر خودرو- رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، در خصوص ساعت طرح ترافیک پنج شنبه ها گفت: طرح ترافیک در پنج شنبه آخر سال تا ساعت 17 اجرا خواهد شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۲۱:۳۷    
عصر خودرو- بولتن روزانه عصر خودرو جهت آگاهی از جدیدترین و مهمترین اخبار صنعت و بازار خودرو ایران و جهان تهیه می شود. این بولتن روزانه را می توانید در کانال تلگرام عصر خودرو دنبال کنید.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۲۱:۲۷    
عصر خودرو- در چهل و هشتمین جلسه شورای سیاستگذاری و نظارت بر صنعت خودرو عنوان شد که صد در صد برنامه تولید خودرو در سال جاری محقق شده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۸:۰۷    
عصر خودرو - نسل جدیدی سوزوکی سوئیفت که اواخر سال جاری میلادی معرفی شده بود این بار بطور رسمی در نمایشگاه ژنو سال جاری به جهان معرفی شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۷    
عصر خودرو - رنو مگان نامی است که از سال 1995 بر سر زبان ها افتاد و به راستی تا موعد معرفی زبان طراحی جدیدی شرکت رنو هیچ توجه خاصی را به خود جلب نکرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۷:۲۷    
عصر خودرو - پورشه در حال توسعه خانواده باشکوه پانامرا با یک استیشن جدید به نام "اسپورت توریسمو" است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۷:۱۷    
عصر خودرو - نسل جدید تویوتا یاریس هاچب ک تقریبا شبیه نسخه رالی 210 اسب بخاری این خودرو است که اخیرا رونمایی شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۷:۱۲    
عصر خودرو - شرکت پژو در نمایشگاه ژنو از یک کانسپت خیره کننده موسوم به اینستینکت(غریزه) رونمایی کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۷:۰۷    
عصر خودرو - ولوو برای نمایشگاه زنو از نسل جدید کراس اوور متوسط XC60 پرده برداشت که در زبان طراحی با مدب بزرگ تر XC90 مشترک است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۶:۵۷    
عصر خودرو - مورگان یکی از قدیمیترین خودروسازان خاص بریتانیایی است که ید طولائی در طراحی و ساخت خودروهای خاص و نامتعارف دارد ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۷    
عصر خودرو- رییس کل بیمه مرکزی به افزایش میزان دیه برای سال آینده اشاره کرد و گفت: خودروهایی که امسال بیمه شده اند به خرید الحاقیه نیازی ندارند.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۷    
عصر خودرو - مزدا CX5 با ورد به سال 2017 نسل دوم خود را تجربه می کند که در مقایسه با نسل پیشین خود کاملا متحول شده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۶:۲۲    
عصر خودرو- معاون عملیات امداد و نجات سازمان هلال احمر گفت: متاسفانه سه نفر در حادثه رانندگی که در استان خراسان رضوی به وقوع پیوست جان خود را از دست دادند.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۶:۱۷    
عصر خودرو- سردار نادر رحمانی گفت: طی 24 ساعت گذشته، 2تصادف مهم در جاده های کشور رخ داده که یکی از آنها منجر به کشته شدن یک نفرشده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۵:۱۷    
عصر خودرو- گروه خودرویی در سابقه معاملاتی خود طی هفته اخیر دو روز مثبت و سه روز منفی را پشت سرگذاشت و در نهایت نماگر این گروه نسبت به هفته قبل کاهش 85 واحدی را ثبت کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۵:۰۲    
عصر خودرو - کراس اوور ساب کامپکت کیا با نام نیرو (Niro) که در سال 2016 رونمایی شد تابستان امسال نیز بار دیگر مورد تحول قرار خواهد گرفت.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۴:۵۷    
عصر خودرو- پورشه ممکن است یک مدل تمام برقی از شاسی بلند کامپکت ماکان را عرضه و مدلهایی مانند 911 را هیبریدی کند.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۷    
عصر خودرو - دی اس به عنوان برند پریمیوم فرانسوی در عمده بازارهای لوکس خودرو جهان حضور فعالی دارد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۴:۲۷    
عصر خودرو - کیا پیکانتو که اکنون نسل سوم خود را تجربه می کند با دست پر در نمایشگاه ژنو حضور یافته است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۴:۱۲    
عصر خودرو- خبرسازترین موضوع این روزهای صنعت خودروی جهان خرید برندهای اوپل و واکسهال از سوی گروه خودروسازی پژو-سیتروئن است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۷    
عصر خودرو - سیویک بدون شک نامی است که همواره در تاریخ خودروسازی جهان با لذت سواری و سرعت رانندگی همراه بوده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۲    
عصر خودرو- مدیرعامل فولکس واگن پیش بینی کرد سوددهی و سهم بازار این برند در سال جاری میلادی افزایش خواهد یافت.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۳:۵۷    
عصر خودرو - نام آلپاین از سال 1961 و با ورود خودرو اسپرت کوپه زیباروی کوچک و توانمند مسابقات اتومبیرانی بر سر زبان ها افتاد که از پیشرانه های موفق کمپانی رنو بهره می برد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۳:۴۲    
عصر خودرو - قشقایی نیسان سال گذشته با فروش 20 هزار دستگاه بیشتر از رقیب دیگر پرفروش ترین مدل این کمپانی در بریتانیا بوده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۳:۳۲    
عصر خودرو- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به ترافیک نیمه سنگین در محور تهران به ساوه از خروجی نسیم شهر تا خروجی احمدآباد اشاره و بیان داشت ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۳:۰۲    
عصر خودرو- ارزان ترین خودرو اتوماتیک ساخت داخل که به تازگی از سوی شرکت سایپا رونمایی شده به زودی وارد بازار خواهد شد و می تواند رقیبی برای محصولات مشابه خارجی محسوب شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۲:۴۷    
عصر خودرو- بهمن ماه امسال تولید دو مدل مینی بوس در خودروسازان داخلی متوقف شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۲    
عصر خودرو- مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از افزایش ارائه خدمات مترو به مسافران خبر دادو گفت ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۲:۰۲    
عصر خودرو- قیمت انواع محصولات سایپا در بازار ونمایندگی اعلام شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۳    
عصر خودرو- هوای تهران صبح امروز در آستانه ناسالم شدن قرار دارد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۸    
عصر خودرو- با تصویب مجلس فدرال امارات قاچاقچیان سوخت در امارات به سه سال حبس و جریمه ای بالغ بر 500 هزار درهم محکوم می شوند.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۳    
عصر خودرو- پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جاده های کشور را اعلام کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۳    
عصر خودرو- خودرو دست دوم با توجه به کارکرد و سال تولید قیمت گذاری های متفاوتی می شوند و به دلیل قیمت مناسب آن در مقایسه با خودروهای صفر متقاضیان بیشتری برای خرید دارد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۰:۵۳    
عصر خودرو - اسمارت به عنوان یکی از زیر مجموعه های دایملر در غرفه ای مستقل در کنار مرسدس بنز جدیدترین محصولات خود را با تمرکز بر روی مدل های برقی خود برای سوئیسی ها به نمایش گذاشت.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۰:۴۸    
عصر خودرو - جیپ باوجود بازار محدود خود در اروپا به پشتوانه مالک ایتالیایی خود یعنی فیات تلاش داردجایگاه خود به عنوان تولید کننده خودروهای شاسی بلند در اروپا تحکیم کند.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۰:۱۳    
عصر خودرو- هرچند دستورالعمل پسابرجامی واردات خودرو منجر به توقف واردات از سوی وارد کنندگان متفرقه و غیر مستقیم شد با این حال اما این مقررات به نوعی ورود خودرو به کشور را ساماندهی کرده و مانع از ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۰:۱۳    
عصر خودرو- بازار خودرو در سومین هفته اسفندماه به واسطه عرضه و تقاضای مناسب به تعادل رسیده است؛ بر همین اساس دست اندرکاران بازار، وضعیت معاملات را مطلوب ارزیابی می کنند.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۰:۰۳    
عصر خودرو - برند ژاپنی ایسوزو با وجود اینکه نمی توانست محصولات تجاری خود را به ژنو بیاورد با نمایش وانت دی مکس تلاش کرد از رقبای خود عقب نماند.