پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۴:۱۲Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 9 اسفند 1398 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 22 فروردین 1398 بسیج 26 اردیبهشت 1398 بسیج 20 خرداد 1398 بسیج 28 تیر 1398 بسیج 23 مرداد 1398 بسیج 15 شهریور 1398 بسیج 30 مهر 1398 بسیج 1 آبان 1398 بسیج 30 آذر 1398 بسیج 30 دی 1398 بسیج 1 بهمن 1398 بسیج 1 اسفند 1398 بسیج 2 اسفند 1398 بسیج 3 اسفند 1398 بسیج 4 اسفند 1398 بسیج 5 اسفند 1398 بسیج 6 اسفند 1398 بسیج 7 اسفند 1398 بسیج 8 اسفند 1398 بسیج 9 اسفند 1398 بسیج 10 اسفند 1398 بسیج 11 اسفند 1398 بسیج 12 اسفند 1398 بسیج 13 اسفند 1398 بسیج 14 اسفند 1398 بسیج 15 اسفند 1398 بسیج 16 اسفند 1398 بسیج 17 اسفند 1398 بسیج 18 اسفند 1398 بسیج 19 اسفند 1398 بسیج 20 اسفند 1398 بسیج 21 اسفند 1398 بسیج 22 اسفند 1398 بسیج 23 اسفند 1398 بسیج 24 اسفند 1398 بسیج 25 اسفند 1398 بسیج 26 اسفند 1398 بسیج 27 اسفند 1398 بسیج 28 اسفند 1398 بسیج 29 اسفند 1398 
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۱:۰۶    
به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز ، حوزه مقاومت بسیج خواهران کوثر شهرستان نطنز با هماهنگی مراجع ذیصلاح بهداشتی و آرامش بخشی مردم اقدام به تولید ماسک برای توزیع رایگان بین مردم کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۰۱:۱۵    
سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان در پیامی از کادر پزشکی و درمانی استان تقدیر کرد
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۳:۵۴    
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: بعلت تعطیلی مدارس تا 12 اسفندماه 98، اولیاء برای بهره مندی دانش آموزان از تدریس دروس در فضای مجازی و رسانه ملی برنامه ریزی کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۱    
فرماندار درگز گفت: در شرایط فعلی و با توجه به عدم برگزاری بسیاری از اجتماعات همچون حضور در سینما، مسابقات ورزشی و حتی نمازجمعه، به مردم عزیز توصیه می کنیم جهت حفظ سلامت خود و اطرافیان ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۰:۴۲    
حالا امروز کرونا شده نُقل همه محافل رسانه ای و خبری اعم از داخلی و خارجی، چه انقلابی و غیر انقلابی و نوبت حرکت بعدی است؛ یعنی قراردادن نام جمهوری اسلامی ایران در لیست سیاه FATF
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۱    
عملکرد سیستم ایمنی بدن نقشی مهمی در پیشگیری از بیماری های تنفسی ازجمله بیماری ویروسی کرونا دارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۸:۲۲    
دبیرخانه شورای عالی افتاء استان کردستان با صدور فتوایی امروز اعلام کرد به استناد قواعد متعدد فقهی می توان قربانیان بیماری مخوف کرونا را " اضطراراً بدون غسل و تکفین" دفن کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۲:۵۰    
مدیرکل آموزش و پرورش گفت: مدارس استان علیه ویروس کرونا ضدعفونی و پاکسازی شده است .
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۷:۳۳    
به گزارش خبرگزاری بسیج، زینب سلیمانی دختر سردار دل ها در اولین پنجشنبه ماه رجب یا همان لیله الرغائب، آرزوی خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۴:۵۷    
شبکه من و تو که با حمایت مالی رژیم صهیونیستی و خاندان منحوس پهلوی و با حضور جمعی از همجنس بازها و بهائیان اداره می شود، دروغ ناشیانه ای گفت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۱:۵۴    
آیت الله فاضل لنکرانی در پیامی بابیان این که در راس احکام واضح فقه شیعه وجوب حفظ جان انسان قرار دارد، گفت: قول و تشخیص پزشکان و سفارش هایی که ایشان می کنند، بر هر انسانی لازم است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۸    
معاون عمرانی استاندار قزوین از استقرار تیم های بهداشتی و کنترلی شامل نمایندگان دستگاه های بهداشت و درمان، هلال احمر، میراث فرهنگی و نیروی انتظامی در تمام مبادی ورودی و خروجی استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۸    
معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت:ساعت شروع به کار کلیه ادارات و دستگاههای اجرایی و خدماتی و قضایی استان از روز شنبه 10 اسفند تا پایان هفته ساعت 8:30 دقیقه صبح می باشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۱:۲۷    
در حالیکه قدرت خرید متقاضیان مسکن روز به روز در حال کاهش است گزارش دو روز پیش بانک مرکزی مبنی بر افزایش معاملات و قیمت مسکن در دو ماه نخست زمستان تعجب مردم و متقاضیان مسکن را برانگیخت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۲    
جلسه ی شورای اداری با حضور نماینده منتخب مردم در مصلی قدس شهرستان ارزوئیه برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۴    
همگام با دیگر دستگاه ها برای مقابله با ویروس کرونا، یگان ویژه انتظامی استان قم هم اقدام به ضدعفونی معابر قم کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۰:۳۷    
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: داور مسابقه، دو پنالتی برای ما نگرفت و یک پنالتی برای آن ها گرفت که نبود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۰:۱۲    
حسینی از ویزیت رایگان در منزل خبر داد و گفت: 200 عدد ماسک رایگان بین مردم صومعه سرا توزیع شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۰۹:۵۲    
نشست خبری سرمربی پارس جنوبی جم پس از پیروزی مقابل تراکتور تبریز برگزار نشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۰۹:۳۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از عرضه نامحدود اقلام اساسی مانند برنج، روغن، شکر و گوشت مرغ خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۴    
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،مدیر حج و زیارت هرمزگان گفت: ثبت نام حج تمتع سال 99 از امروز جمعه نهم اسفندماه در این استان همزمان با سراسر کشور آغاز شد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۴    
وزیر دفاع گفت: نیروهای مسلح آماده هستند تا در حوزه نیروی انسانی نیز به بخش درمانی کشور کمک کنند و آمادگی کامل برای برپایی بیمارستان های سیار، تولید ماسک و کیت های تشخیص ویروس و آمبولانس ایزوله دارند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۸    
فرمانده سپاه تهران گفت: قدرت مقابله با دشمنان و به خصوص آمریکا را داریم که این هم برای آنها خیلی نگران کننده و ناراحت کننده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۰۸:۵۴    
قائم مقام کمیته امداد هرمزگان از آغاز جشن نیکوکاری از 14 اسفندماه 1398 در استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۰۸:۵۴    
حسین فرشیدی گفت: پیش از این تشخیص بیماری با تأخیر انجام می شد که با راه اندازی این آزمایشگاه در 24 ساعت این ویروس تشخیص داده می شود و دیگر به بستری افراد غیر ضروری در بیمارستان نیازی نیست.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۰۸:۲۴    
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: بنابر تصمیم ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، مدارس این استان برای 3 روز دیگر تعطیل شدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۰۸:۰۸    
آصفی از استقرار تیم های امداد و نجات این جمعیت در مبادی ورودی استان با هدف اجرای طرح هشدار و اطلاع رسانی برای پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۰۷:۱۰    
یازدهمین اطلاعیه ستاد مبارزه با کرونا در یزد نشان می دهد که پس از گذشت چند روز همچنان آمار وجود کرونا در یزد یک نفر است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۰۱:۱۵    
محمددستورانی گفت: در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و محافظت از دانش اموزان تمامی مدارس استان تا 12 اسفند تعطیل است
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۰۱:۰۰    
مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری کلان شهر تبریز از تداوم غربالگری شبانه روزی مسافران در پایانه تبریز خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۰۰:۴۵    
حجت الاسلام محمد تقی پور محمدی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در برخی مناطق کشور گفت: براساس نظر مراجع تقلید، تبعیت از دستورات متخصصان بهداشت، حجت شرعی برای جامعه است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۲۱:۵۲    
دختران گروه فرهنگی مِشکات شهرستان دهاقان در شب لیله الرغائب (شب آرزوها) باحضور در تپه نورالشهدا در کنار مزار شهدای گمنام به صورت نمادین بالن آرزو که مزین به دعای ظهور آقا و مولایمان صاحب الزمان (عج) ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۹:۴۵    
نتیجه طرح این گمانه، چیزی جز تضعیف روحیه مردم نیست و جامعه می گوید دشمن خیلی قوی است پس ما باید مقابل دشمن کوتاه بیاییم! طرح این گفتمان ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۹:۴۲    
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان از افزایش قیمت انواع نان در استان خبر داد و گفت: بر اساس تعرفه جدید نان لواش و سنگک به ترتیب با 50 و 30 درصد افزایش در نانوایی ها عرضه می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۹:۳۲    
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از شناسایی و دستگیری پنج اوباش مسلح در ملایر با اقتدار مامورین پلیس اطلاعات در این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۹:۳۰    
فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) گفت: آمریکا با ترور حاج قاسم حماقت بزرگی کرد و قطعاً تقاص آن را پس خواهد داد؛ زدن عین الاسد اول کار است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۹:۰۹    
استاندار قم از راه اندازی بیمارستان صحرایی در قم با کمک نیرو های مسلح در روز های آینده خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۹:۰۵    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود و معاونت های این دفتر با حضور در حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهداء منطقه کلاته خیج از این حوزه و قسمت عقیدتی نظارت آن سرکشی نمودند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۸:۵۰    
در راستای آگاه سازی و آموزش عمومی درباره ویروس کرونا، جلسه آموزشی بهداشتی با حضور نمازگزاران و بسیجیان در روستای جیلان بخش بسطام شهرستان شاهرود برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۸:۵۰    
معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از خسارت 1000 میلیارد تومانی سیل به راه های لرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۸:۵۰    
راه روستاهای دره کبود و تنگ محمدحاجی بروجرد رانش کرد و موجب مسدود شدن مسیر ارتباطی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۸:۵۰    
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: در سال جاری 44 تیم تخصصی و 310 تیم بهداشتی و درمانی عمومی به مناطق محروم شهری و روستایی اعزام شده اند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۸:۴۰    
در پی کولاک و بوران شدید در جاده شاهرود به آزادشهر و به همت پایگاه شهید قرائی حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهداء، بیش از 100 مسافر در راه مانده در روستای قلعه عبدالله بخش بسطام اسکان یافتند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۷:۵۳    
در این روزها تا می توانید کاری کنید که ترنم زندگی به چهره تان بپاشد و نسیم زیبای هستی حیات تان را عطرآگین کند پس لطفا تا زنده هستید زندگی کنید برای بعد آن، بعدا فکر کنید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۷:۲۳    
دو بیمارستان در ارومیه، یک بیمارستان در میاندوآب و یک بیمارستان در خوی برای مقابله با کرونا اختصاص یافته است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۷:۲۲    
مهندس بازوند استاندار کرمانشاه گفت : برای پیشگیری ومقابله با شیوع کرونا ویروس فضا ها و اماکن عمومی شهر ضد عفونی می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۷:۰۵    
نماینده منتخب مردم شاهرود و میامی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و همکاران فرمانداری دیدار کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۷:۰۰    
حجت الاسلام میرزایی گفت:عملکرد مجلس آینده بر اساس حرکت در تحقق مطالبات به حق مردم و برطرف شدن مشکلات اقتصادی، کاهش فاصله طبقاتی ، حرکت در مسیر عدالت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۵    
رئیس شورای تأمین شهرستان شاهرود برای سپاسگزاری وقدرشناسی از اعضای شورای تأمین وهمکاران تلاشگر آنهادر برقراری امنیت وکمک به قانونمداری و سلامت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۶:۳۰    
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از تعطیلی مدارس استان از 10 تا 12 اسفندماه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۶:۱۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در ابتلای شش نفر به ویروس کرونا در شهرستانهای شاهرود و میامی خبرداد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۶:۰۹    
یکی از مراجع تقلید گفت:حجت الاسلام خسرو شاهی از خانواده علم و فقاهت بود که اثر ارزشمندی از خود به یادگار گذاشت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۶:۰۵    
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از توقیف ساعتهای سوئیسی قاچاق در ایستگاه شهید نوری شاهرود خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۸    
درگذشت مرحوم " حاج میرزا عبدالکریم ایزدی نجف آبادی " والد ارجمند جنابعالی که از پیشکسوتان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پیشتازان عرصه های جهاد و دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۴:۵۲    
سردار مولایی گفت: نقطه ی اشتراک بحران ها در ایران اسلامی این است که این سرزمین همیشه مدافعینی دارد آماده ی فداکاری؛ چه در دفاع از میهن ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۴:۴۸    
به گزارش خبرگزاری بسیج،تصویری دیده نشده از سپهبد شهید سلیمانی به همراه جمعی از فرماندهان دفاع مقدس را در کنار رهبر انقلاب اسلامی مشاهده می کنید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۲:۵۴    
نیروی زمینی سپاه پاسداران با همکاری مرکز بهداشت، محوطه حرم مطهر حضرت معصومه (س) و خیابان های اطراف را ضد عفونی کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۲:۵۱    
مراسم تقدیر از خانواده پایوران سپاه ناحیه مالک اشتر مشهد در سینما هویزه برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۲:۲۱    
13 کارشناس کشاورزی بسیجی درگز در قالب طرح بسیج همگام با کشاورز به صورت رایگان در حال خدمت رسانی به کشاورزان 30 روستای این شهرستان هستند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۲:۲۱    
بر اساس ابلاغیه اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی مراسم اعتکاف رجبیه در در حرم مطهر و مساجد وابسته به آستان قدس رضوی لغو شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۲:۱۵    
ویروس کرونای جدید در حال گسترش در سراسر جهان است و هر چه افراد بیشتری به آن مبتلا شوند، سؤال ها و ابهامات افراد بیشتر می شود. در این مطلب به برخی از رایج ترین سؤال ها پاسخ داده ایم با ما همراه باشید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۹    
مسئول آموزش و پژوهش اورژانس قم گفت: آتش سوزی مجتمع مسکونی در یکی از خیابان های قم، 71 کشته و مصدوم بر جا گذاشت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۱:۵۴    
به مناسبت سالروز شهادت سردار حاج حسین خرازی لوح بصیرت خرازی را منتشر شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۰    
دکتر حسین بختیاری گفت:طبق تصمیمات قبلی همچنان اراک نیازی به قرنطینه ندارد و با رعایت مسال بهداشتی و پیشگیری خواهیم توانست از این بیماری عبور کنیم
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۴    
غیبت امام مهدی(ع)، امتحانی الهی است که آن، مؤمنان راستین و ثابت قدم را از مدعیان دروغین و مسلمانان سست عنصر تمییز می دهد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۰۰:۲۲    
خبرگزاری بسیج: بسیجی نمونه و فعال سازمان بسیج هنرمندان شهرستان ملارد معرفی شد.