دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۵۴Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 11 اسفند 1398 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 22 فروردین 1398 بسیج 26 اردیبهشت 1398 بسیج 20 خرداد 1398 بسیج 28 تیر 1398 بسیج 23 مرداد 1398 بسیج 15 شهریور 1398 بسیج 30 مهر 1398 بسیج 1 آبان 1398 بسیج 30 آذر 1398 بسیج 30 دی 1398 بسیج 1 بهمن 1398 بسیج 1 اسفند 1398 بسیج 2 اسفند 1398 بسیج 3 اسفند 1398 بسیج 4 اسفند 1398 بسیج 5 اسفند 1398 بسیج 6 اسفند 1398 بسیج 7 اسفند 1398 بسیج 8 اسفند 1398 بسیج 9 اسفند 1398 بسیج 10 اسفند 1398 بسیج 11 اسفند 1398 بسیج 12 اسفند 1398 بسیج 13 اسفند 1398 بسیج 14 اسفند 1398 بسیج 15 اسفند 1398 بسیج 16 اسفند 1398 بسیج 17 اسفند 1398 بسیج 18 اسفند 1398 بسیج 19 اسفند 1398 بسیج 20 اسفند 1398 بسیج 21 اسفند 1398 بسیج 22 اسفند 1398 بسیج 23 اسفند 1398 بسیج 24 اسفند 1398 بسیج 25 اسفند 1398 بسیج 26 اسفند 1398 بسیج 27 اسفند 1398 بسیج 28 اسفند 1398 بسیج 29 اسفند 1398 
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۳    
دشمن نیز بیکار ننشسته است و با سوار شدن بر هشتگ های پرمخاطب و تولید و برجسته سازی اخبار جعلی (Fake News) سعی در تشویش افکار عمومی و ناکارآمد جلوه دادن نظام در مواجهه با ویروس کرونا دارد که از جمله ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۰:۳۶    
تعداد 4000 ماسک توسط بسیج دانشجویی نیشابور ساخته و به صورت رایگان در اختیار جانبازان، رزمندگان و مردم نیشابور قرار خواهد گرفت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۰:۳۶    
در راستای خدمت به ایثارگران یک هزار و 500 عدد کارت حکمت دربین خانواده های شهدا و ایثارگران نیشابور توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۴:۰۸    
پس از انتشار ابتلای 2 نفر به ویروس کرونا، رفته رفته در استان های کشور علائمی از ابتلا به این ویروس منتشر شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۳:۳۸    
از زمان اعلام شیوع ویروس کرونا در ایران یعنی حدود 10 روز قبل، تغییرات زیادی در سطح شهرها و در زندگی مردم صورت گرفته است ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۹    
بروجردی در این گفتگو، با این توجیه عجیب که میزان رأی رئیس جمهور از نمایندگان مجلس بیشتر است، به این نتیجه رسیده است که نماینده مجلس حق نظارت بر عملکرد دولت را ندارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۶    
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان رضوی، از توزیع بیش از 2000 بسته مواد ضدعفونی در مناطق حاشیه و مرکز شهر مشهد با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۰    
اثر نمایشی گروه هنری "لبخند شاهرود" به چهارمین جشنواره بین المللی ستاره های صحنه ای در کرمان راه یافت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۵    
استاندار زنجان گفت: آزمایشگاه کروناویروس در استان مستقر می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۳    
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات قشم از بسیج مواکب اربعین به منظور مقابله با کروناویروس در این جزیره خبر داد و گفت: ضدعفونی کردن محلات فقیرنشین در دستور کار مواکب قرار گرفته است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۹    
در تلاش هستیم در 3 استان کشور که بیشتر درگیر این مسئله هستند با این طرح زمینه بروز و انتقال بیماری هر چه سریعتر از بین برود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۵۶    
نماینده ولی فقیه در استان کرمان تصریح کرد: ما میتوانیم با وفاق و همدلی بر این ویروس منحوس هم فائق آییم و کرونا را شکست دهیم ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۳۴    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، از برگزاری برنامه های 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۲۶    
دوست و همرزم شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی با نقل خاطره ای از سردار دلها به نماز متفاوتی که شهید خوانده اشاره می کند و می افزاید: به من گفت نمازی خواندم که در طول عمرم در جبهه هم نخواندم.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۴    
معاون نظارت، بازرسی وحمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت ، معدن وتجارت هرمزگان گفت: یک انبار غیرمجاز دستکش های بهداشتی احتکار شده در بندرعباس کشف شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۴:۵۴    
دکتر فرشیدی با بیان اینکه مرگ ناشی از کرونا در هرمزگان نداشته ایم، گفت: در مجموع 277 بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های هرمزگان بستری شدند که تا کنون 156 نفر از این بیماران پس از بهبودی از بیمارستان ها ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۴:۳۳    
اوباما آنها را به آنجا فرستاد. بچه های جوان سفیدپوستی که به نیروهای مسلح پیوستند تا از این کشور دفاع کنند. شما آنها را فرستادید تا بمیرند، به خاطر شهوت تان به نفت. برای غارت ثروت ملت های دیگر.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۴:۰۰    
درگیر کردن مجلس انقلابی یکی از برنامه هایی است که از هم اکنون شیاطین داخلی و خارجی بر آن متمرکز شده اند و در صدد هستند با سه گانه سازی مجلس انقلابی به نیروهای ائتلاف، پایداری ها و احمدی نژادی ها ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۲:۴۶    
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از کشف 21 هزار و 300 جفت دستکش پزشکی و 15 عدد محلول ضد عفونی احتکار شده از یک واحد فروش تجهیزات پزشکی خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۳:۳۷    
قائم مقام کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: مؤسسه خیریه عترت بوتراب 25 واحد مسکونی برای خانواده های ایتام تحت حمایت استان احداث کرده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۳:۲۴    
راد گفت: با ارزیابی مستمر و منظم عملکرد سازمان، علاوه بر ارتقای کیفیت خدماتی که به مراجعه کنندگان به میادین میوه و تره بار ارائه می دهیم ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۳:۲۴    
ظهیری گفت: گروه های جهادی در شهر قم اعلام آمادگی کرده اند و آماده ارائه خدمات بهداشتی و پزشکی هستند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۳:۲۲    
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: تمامی امکانات، نیروی انسانی و توان جامعه ورزش و جوانان استان را به منظور مقابله با ویروس کرونا در اماکن ورزشی بسیج کرده ایم.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۳:۲۲    
معابر پرتردد و پایانه های مسافربری و ناوگان حمل و نقل بار و مسافر استان چهارمحال و بختیاری ضدعفونی می شوند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۳:۲۲    
رئیس پلیس فتا از دستگیری منتشرکنندگان اخبار جعلی شیوع ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۹    
محمودی از حضور روانشناسان در بیمارستان های استان قم برای افزایش روحیه و کاهش استرس بیماران کرونایی خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۴    
آیت الله مکارم شیرازی با صدور پیامی، درگذشت همشیره آیت الله شبیری زنجانی را به این مرجع تقلید و دیگر بازماندگان تسلیت گفت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۴    
ابرازه گفت:تا کنون 610 نفر از این افراد با بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شده اند و هم اکنون 725 نفر در مراکز درمانی ویژه کرونا بستری هستند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۲    
آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید به سوالی در خصوص ضمان بیمار در صورت سرایت بیماری واگیر پاسخ دادند که در فضای مجازی درحال انتشار است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۱    
امروز برهمگان آشکار شده است که امثال ویروس جهش یافته و هوشمند کرونا 2019 ، ساخته و پرداخته آزمایشگاهها و به تعبیر صحیح تر، زرادخانه های جنگ بیولوژیک برخی قدرت های سلطه گر جهانی و ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۷    
مجرد ابتلای به این بیماری، موجب سقوط احکام واجب مربوط به میت نمی شود، بنابراین با مراعات کامل نکات بهداشتی و استفاده از تجهیزات ایمنی، هر چند با صرف هزینه، باید حداقل واجب در مورد غسل، حنوط، کفن ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۲    
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: طی 9 ماهه سال جاری 21 هزار و 887 حامی با مشارکت در طرح های اکرام ایتام و اکرام محسنین برای کمک به فرزندان تحت حمایت کمک های خود را اهداء کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۷    
سپاه و ارتش در استان قزوین برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه ها در مقابله با کرونا وارد عمل می شوند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۳    
به گزارش خبرگزاری بسیج، با اعلام خبر فوت سیامند رحمان، وزنه بردار پارالمپیکی شوک بزرگی به ورزش ایران وارد شد. ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۰:۵۷    
منابع خبری عراقی خبر از حمله راکتی به پایگاه نظامیان تروریست آمریکایی در استان صلاح الدین عراق دادند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۰    
مسئول اردوهای جهادی سپاه خوزستان با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا گفت: گروه های جهادی مبارزه با کرونا در سطح شهرستان ها تشکیل شده اند و زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی در حال مبارزه ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۹:۵۴    
ارتش همواره در روزهای سخت در کنار مردم بوده است و امروز نیز برای مقابله با این ویروس و تحقق شعار ارتش فدای ملت تمام توان خود را در این شرایط حساس پای کار می آورد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۹:۴۵    
به نیروهایمان اعلام کردیم برای حفظ جان سربازان ترکیه، مراکز ارتش این کشور را در ادلب هدف قرار ندهند ولی ارتش ترکیه همچنان به حمله توپخانه ای خود به مراکز ما و ارتش سوریه ادامه می دهد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۹:۳۵    
رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان سمنان گفت: 160 هزار اصله نهال تولید مرکز تحقیقات کشاورزی استان در شاهرود توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۹:۳۵    
به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دانشگاه صنعتی شاهرود، اساتید و دانشجویان را به آموزش غیرحضوری و همکاران را به دور کاری دعوت نمود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۹:۳۰    
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: مسابقه پیامکی فرهنگ سلامت ویژه مقابله با بیماری کرونا ویژه فعالان کانون های مساجد برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۹:۲۴    
مجرد ابتلای به این بیماری، موجب سقوط احکام واجب مربوط به میت نمی شود، بنابراین با مراعات کامل نکات بهداشتی و استفاده از تجهیزات ایمنی، هر چند با صرف هزینه، باید حداقل واجب ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۹:۲۲    
پژوهشگران شرکت دانش بنیان، افشانه ضد عفونی کننده با پایه گیاهی در شهرکرد ساختند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۹:۱۵    
یک روزنامه اصلاح طلب درباره بی اعتنایی مردم به این طیف در انتخابات تصریح کرد که مردم، پاسخ وعده های خلاف و دست کم گرفته شدن شعورشان توسط اصلاح طلبان را دادند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۹:۰۷    
محموله 15 تنی شکر توزیع خارج از شبکه در یکی از محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری کشف و ضبط شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۹:۰۷    
مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر آذربایجان غربی گفت: تمهیدات ویژه ای برای بیمه درمانی قالیباف ها اندیشده شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۸:۵۲    
فرماندار شهرستان سامان گفت: اقامتگاه ها و هتل های شهرستان سامان تا اطلاع ثانوی پذیرش گردشگر ندارند و 5 ایستگاه تب سنجی در ورودی های شهرستان از امروز فعالیت خود را آغاز می کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۸:۵۱    
همه بیمارستان های سپاه در سراسر کشور در خدمت بیماران کرونایی است و هیچ محدودیتی برای کار نداریم. مردم به مجموعه مراکز درمانی سپاه اعتماد دارند و همین امر سبب شده تا مراکز درمانی سپاه محل امید همه ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۸:۴۶    
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در پیامی درگذشت مادر شهیدان "حسینقلی و مرادعلی علایی" را تسلیت گفت
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۸:۴۶    
جهادگران بسیج سازندگی شهرستان بیله سوار پا به میدان عمل گذاشته و با گندزدایی و ضدعفونی کردن خودرهای ورودی به داخل شهر نبردی را برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا آغاز کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۷:۰۷    
سرهنگ پاسدار مهران مرادی از آمادگی سپاه قمربنی هاشم(ع)برای برپایی بیمارستان صحرایی و کمک به مقابله با بیماری کرونا اعلام آمادگی کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۰:۵۰    
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: دانشگاه علوم پزشکی باید جامعه هدف خود را برای توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم، مشخص کند که افراد سودجو نتوانند از این فرصت سوء استفاده کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۰:۳۰    
رئیس علوم پزشکی تبریز گفت: تعداد موارد مثبت کرونا در آذربایجان شرقی به 28 نفر رسید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۰:۳۰    
امام جمعه مرند گفت: امروز جبهه جنگ ایرانی ها همین مبارزه با ویروس کرونا است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۳:۵۲    
تعداد مبتلایان ویروس کرونا و تلفات این ویروس بدون مرز در آمریکا به شدت بالا گرفته اما دولت آمریکا برای کنترل اوضاع و جلوگیری از ایجاد جوی روانی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۳:۴۵    
رزمایش بسیجیان سپاه غدیر تبریز با عنوان یاوران بهداشت و با رمز یا علی بن ابیطالب(ع)، برگزار شد./ عکس ها از: کریم عباس پور
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۳:۲۰    
رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از بهبودی 6 بیمار کرونایی و ترخیص آن ها از بیمارستان خبر داد
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۵۵    
معابرمهدیشهر و شهمیرزاد با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به همت سپاه ناحیه مهدیشهر ضدعفونی شد
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۵۲    
گروه جهادی شهید سلیمانی گلپایگان ،در راستای مقابله با کرونا ،اقدام به ضدعفونی معابر شهری کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۵۲    
سرهنگ پاسدار کریم اکبری،در همایش تجلیل از همیاران ورزش بسیج شهرستان، ورزش و آمادگی جسمانی را در کنار تعالیم معنوی،نردبان پیشرفت و ترقی انسان دانست.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۵۲    
در راستای توسعه ورزشهای همگانی و انفرادی بسیج،همایش تجلیل از همیاران ورزش بسیج گلپایگان در حسینیه سیدالشهدای ناحیه برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۳۷    
خبرگزاری بسیج: سرهنگ پاسدار علی اکبر جهانی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت ولی عصر (عج) از کانون بسیج هنرمندان شهرستان ملارد دیدن کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۲    
بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام 60 هزار لباس ایزوله بیمارستانی مخصوص پرستاران و پزشکان در معرض ویروس کرونا را تولید می کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۱    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: 20 هزار ماسک فیلتر دار N95 برای توزیع در بیمارستان ها و مراکز درمانی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار گرفت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۱    
متخصص اعصاب و روان بیمارستان و مرکز آموزشی ابن سینا و دکتر حجازی اظهار کرد: استرس و تنش های کنترل نشده سیستم ایمنی بدن را ضعیف نموده و زمینه ابتلا به بیماری های مختلف را افزایش می دهد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۱    
مسئول کارگروه اطلاع رسانی عمومی بیماری COVID -19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان کرد: با همکاری سپاه امام رضا (ع) و بسیج جامعه پزشکی پایگاه های تب سنجی و بیمار یابی در ورودی های شهر مشهد راه اندازی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۵۲    
طایفه عنوان کرد: گروه های جهادی و دانشجویان رشته پزشکی در راستای ایجاد آرامش در جامعه در مقابله با بیماری کرونا، آماده خدمت می باشند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۵۲    
خبرگزاری بسیج: شهر ملارد با 400هزار نفر جمعیت پایانه مسافربری درون شهری و برون شهری ندارد این درحالی است که درسال جاری 21میلیون نفر توسط 147اتوبوس و 28 میلیون نفر توسط 1231تاکسی در این شهر جابجا شده ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۵۱    
با توجه به شیوع ویروس کرونا در خراسان رضوی و مشهد سپاه امام رضا (ع) و ارتش شمال شرق از نخستین دقایق انتشار این خبر پای کار آمده اند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۲    
سردار احمدی پور فرمانده لشکر29 عملیاتی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) گفت : تمامی نیروهای نظامی برای مبارزه با کرونا بسیج و جهادی وارد عمل شده اند .
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۲    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از تشکیل قرارگاه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خبرداد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۲    
کلاس اخلاق با سخنرانی حجت الاسلام صدوقی زاده و با حضور نیرهای کادر ، گردان امام حسین (ع) و سربازان وظیفه در محل حسینیه سپاه ناحیه سنقر برگزار گردید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۲    
فرمانده و شورای حوزه شهید چمران با حضور در منزل شهدای هشت سال دقاع مقدس با قرائت فاتحه یاد و خاطره ی شهدا را گرامی داشته و از خانواده معظم ایشان دلجویی نمودند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۲    
مدیرگروه پویش جهاد علیه بیماری در کرمانشاه گفت : هم اکنون 30نفر در حرکت جهادی علیه بیماری کرونا در بیمارستان گلستان کرمانشاه خبرداد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۲    
مهندس بازوند استاندار کرمانشاه گفت : نیروهای نظامی به خصوص سپاه در تمام بحران ها برای کمک به مردم پیش قدم بوده اند .
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۰    
مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان بار دیگر آمادگی همه جانبه خود را برای شکست ویروس کرونا در مواردی از قبیل اعزام تیم های بهداشتی و درمانی و آموزشی و ارائه آموزش ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۲۲    
سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از بکارگیری تمامی تجهیزات و اقدامات سپاه در برابر مقابله با کرونا خبرداد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۲۲    
رئیس سازمان بسیج کارگری استان البرز گفت: پیگیری ویژه جهت رفع نیازهای واحدهای تولید مواد شوینده و ضد عفونی کننده استان البرز در طی چند روز اخیر انجام شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۲۲    
اماکن عمومی شهر هرند اصفهان توسط گردان 102 امام حسین (ع) گندزدایی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۹:۲۲    
نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه ایجاد رعب و وحشت از کرونا ویروس یکی از حربه های دشمن است گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۹:۲۲    
استاندار گیلان گفت: در روزهای آینده تعداد 200 تخت به هزار و 500 تخت فعلی جهت مداوای بیماران کرونایی در رشت اضافه خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۹:۰۰    
جمعی از جهادگران بسیجی با تبدیل کارگاه اقتصادمقاومتی خیاطی به تولید ماسک بااستفاده از پارجه های خود به مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا در اراک شتافتند. عکاس/:حسین خدیمی
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۸:۵۴    
آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید به سوالی در خصوص ضمان بیمار در صورت سرایت بیماری واگیر پاسخ دادند که در فضای مجازی درحال انتشار است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۸:۵۲    
آیت الله حسینی همدانی در پی مقابله با شیوع ویروس کرونا در جامعه و ایجاد نگرانی بین مردم، پیامی خطاب به اهالی ولایتمدار استان البرز صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۷:۳۷    
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با اشاره به فعالیت یک واحد تولید الکل در این شهرستان، گفت: در روزهای آتی الکل طبی به صورت انبوه در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۷:۳۷    
رییس زندان مهاباد گفت: خانواده های زندانیان در مهاباد بابت بیماری در زندان نگران نباشند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۷:۲۲    
رییس اداره و حمل و نقل جاده ای ملایر گفت: ضد عفونی ناوگان حمل و نقل برون شهری ملایر به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از هفته گذشته در جلسه کمیته حمل و نقل این شهرستان مصوب شد و این اقدام با ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۶:۵۲    
یک منبع آگاه در سازمان اطلاعات سپاه البرز از کشف 300 بطری الکل هفتاد درصد در ساوجبلاغ خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۶:۵۲    
مردم در صورت مشاهده محتکرین و افراد سودجو می توانند با 114 سازمان اطلاعات سپاه تماس حاصل نمایند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۹    
معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری قم با بازدید از مرکز نگهداری میوه شب عید گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده برای تامین سیب و پرتقال شب عید هزار و پنجاه تن سیب و پرتقال وارد استان می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۵    
شهردار شاهرود با اشاره به اینکه امانتداری در مدیریت شهری ارزشیست که ارزشهای دیگر را تضمین می کند، گفت: امانتداری یعنی انجام کار درست و این همان چیزیست که در مدیریت شهری شاهرود باعث موفقیت است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۲    
مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: 1483 مورد اشتغال با هزینه 33 میلیارد و 500 میلیون تومان برای زنان و دختران تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال جاری راه اندازی شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۰    
به اطلاع می رساند اخلال در نظام سلامت مردم و اقدامات مجرمانه در راستای جنایت علیه تمامیت جسمانی افراد برابر ماده 286 قانون مجازات اسلامی نه تنها جرم محسوب می گردد...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۲    
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان گفت: برپایی میزهای خدمت بهداشتی درمانی در مراکز مختلف استان اصفهان از جمله ایستگاه های مترو و اتوبوس از اقدامات بسیج جامعه پزشکی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۲    
کبیری بیان کرد: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و با توجه به قرار داشتن در فصل سرما و به تبع آن افزایش مصرف گاز مایع،بازدید و نظارت از عاملین توزیع به صورت روزانه و مستمر ادامه دارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۲    
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی استانداری قزوین گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون 3871 نفر اشتغال جدید در بخش کشاورزی استان ایجاد و در سامانه استانی هفت سنگان ثبت شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۲    
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: در روز شنبه دهم اسفند ماه سالجاری بامصرف بیش از 103 هزار مترمکعب آب، رکورد مصرف شکسته شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۷    
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار رحیم جهانبخش در تشریح این خبر گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با انجام اقدامات فنی و پلیسی از انتقال محموله مواد مخدر توسط سوداگران مرگ مطلع و دستگیری آن ها ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۰    
حجت الاسلام شاکر: ترس، استرس و روحیه ناامیدی انسان سالم را هم از پا در می آورد. دقت کنیم در رفتار و گفتار از القاء ناامیدی و انرژی منفی اجتناب ورزیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۲    
فرمانده گردان بهداری تیپ انصارالحسین(ع) همدان گفت: آموزش ها و توجیهات لازم انجام و کمیته مقابله با کرونا ویروس در سطح یگان تشکیل شده و تصمیمات لازم برای پیشگیری از این بیماری اخذ شده است.
  • ۱