پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۷:۲۵Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دفاع مقدس 4 فروردین 1395 - defapress.ir

خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1394 خبرگزاری دفاع مقدس 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 31 خرداد 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 31 تیر 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 31 مرداد 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 31 شهریور 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 مهر 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 30 دی 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 30 بهمن 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 اسفند 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 2 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 3 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 4 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 5 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 6 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 7 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 8 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 9 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 10 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 11 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 12 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 13 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 14 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 15 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 16 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 17 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 18 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 19 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 20 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 21 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 22 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 23 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 24 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 25 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 26 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 27 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 28 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 29 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 30 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 31 فروردین 1395 
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۲۰:۴۸    
فرزاد فرزین از خوانندگان پاپ کشور، در سفری که به خوزستان داشت ضمن بازدید از مناطق عملیاتی و یادمان شلمچه با سردار فضلی دیدار کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۲۰:۲۴    
محمود عاطفی گفت: فعالیت های ما باعث امیدواری بچه حزب اللهی ها شده است ولی برای اینکه بتوانیم مخاطب عام جذب کنیم، حتما باید قالب برنامه ها را تغییر دهیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۹:۴۵    
مسئول بازرسی بسیج صداوسیما گفت: امسال بچه های شما در پوشش اخبار حتی سریع تر از سایر رسانه ها و صداوسیما در محل تعیین شده حضور پیدا می کردند. این خیلی برای ما جالب بود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۹:۱۲    
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح گفت: ملتی که ریشه در تاریخ دارد و شخصیت هایی مانند مالک اشتر دارد ملت بزرگی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۹:۰۹    
احمدرضا خواجه نیازآبادی گفت: یکی از وظایف ابلاغی مرکز بسیج صداوسیما حمایت از گروه هایی است که به صورت خودجوش فعالیت می کنند و ضمن بسترسازی مناسب، آمادگی حمایت از آنها را داریم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۸:۰۶    
همیشه بر اساس آنچه از دور می بینیم قضاوت می کنیم و از زاویه دید خودمان هیچ وقت فاصله نمی گیریم تا حقایق را ببینیم. شاید حقیقت با آنچه می بینیم متفاوت باشد ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۷:۳۶    
حدود 46 هزار نفر از تاریخ 14 اسفند تا عصر سوم فروردین از یادمان شهدای غواص به نام علقمه بازدید کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۷:۰۱    
حمید زارع کارآفرین و فعال اقتصاد مقاومتی، متولد 1361 ساکن شهرستان زرقان استان فارس می باشد. شروع فعالیت اقتصادی او از سال 1388 بوده و تاکنون برای 5 نفر اشتغال زایی مستقیم و برای بیش از 45 نفر بصورت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۶:۳۳    
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: طی شبانه روز گذشته 27 نفر از هموطنان در محل صحنه تصادفات جان خود را از دست داده اند که این آمار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۶:۲۷    
شعب بانک های کشور از فردا(پنج شنبه) پنجم فروردین ماه به دلیل پایان تعطیلات رسمی نوروز باز خواهند بود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۶:۲۱    
منابع سعودی از آغاز بررسی پرونده شیخ حسین الراضی از علمای شیعه عربستان در دادگاه آل سعود به سبب خطبه اخیر وی در حمایت و تمجید از جنبش مقاوم و مردمی حزب الله لبنان خبر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۶:۱۸    
یک کارشناس بازار کار معتقد است برای اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور باید از اقتصاد خدماتی به سمت اقتصاد مولد حرکت کرده و به پایداری مشاغل بیشتر توجه کنیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۶:۰۹    
انفجارهای تروریستی دیروز بلژیک، که دهها کشته و زخمی برجای گذاشت، واقعه ای تاثر برانگیز است، اما چهارسال پیش درست در همین ماه ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۶:۰۰    
2 زوج جوان امروز مراسم عقد خود را در یادمان شلمچه برگزار کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۵:۳۹    
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: امنیت و ایمنی کاروان های راهیان نور در اولویت قرارگاه مرکزی راهیان نور قرار دارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۵:۱۶    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: اگر مسئولان و سازمان های مردمی بخواهند اقتصاد مقاومتی را محقق کنند نیازمند نظم و امنیت در سطح کشور است که آماده هستیم امنیت و نظم دستگاه ها و کسانی را که در این مسیر قدم بر ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۵:۱۳    
استاندار خوزستان با بیان اینکه دولت یازدهم اهتمام ویژه ای برای آبادانی هرچه بیشتر خوزستان دارد، گفت: توسعه خوزستان با توجه به حضور پرشمار زائران راهیان نور در دستور کار دولت قرار دارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۴:۴۶    
رسانه های بلژیکی از بازداشت یکی از افراد مظنون به اجرای حملات تروریستی روز گذشته بروکسل خبر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۴:۲۸    
رییس جمعیت هلال احمر با تاکید اینکه حضور چشمگیر هلال احمر در طرح نوروزی بر کسی پوشیده نیست، افزود: همه عزیزانی که در تعطیلات نوروزی برای خدمت به مردم مشغول فعالیت هستند کار بزرگی را انجام می دهند که ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۴:۰۵    
تحولات سوریه و برملا شدن مواضع خصمانه عربستان و نیز انفجارهای روز گذشته در بروکسل و پیش از آن در فرانسه همگی موجب شد که غرب به این باور برسد که ایران و حزب الله خطر نیستند بلکه گذرگاه اصلی مبارزه با ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۳:۵۹    
یک روزنامه لبنانی از همکاری عربستان و رژیم صهیونیستی در انتقال آخرین بازماندگان یهودیان یمن به فلسطین اشغالی پرده برداشت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۳:۵۳    
چهارمین قسمت مجموعه کدبانو با حضور خانواده شهیدان حمید رضا و محمد مهدی اسماعیلی چهارشنبه چهارم فروردین از شبکه افق پخش خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۳:۵۰    
مدیر روابط عمومی ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی گفت: این ستاد از بهمن سال 95کاروان های مختلف را به راهیان نور دریایی اعزام می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۳:۴۴    
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز(چهارشنبه) در حماسه عظیم راهیان نور حضور یافت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۳:۱۸    
بسیج دانشجویی 6دانشگاه تخصصی تهران در نامه ای سرگشاده به رئیس جمهور خواستار توجه کامل دولت به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در اجرای اقتصاد مقاومتی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۳:۱۲    
در روزهای گذشته طی انفجارهای انتحاری در فرودگاه بروکسل و متروی این شهر که نزدیک نهادهای اتحادیه اروپا رخ داد، 34 نفر کشته و بیش از 90 نفر نیز زخمی شدند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۳:۰۰    
سازمان عفو بین الملل با درخواست از انگلیس و آمریکا برای توقف فروش سلاح برای استفاده در جنگ یمن، واکنش بین المللی به نقض گسترده حقوق بشر در یمن را خجالت آور دانست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۳:۰۰    
رییس جمهوری اسلامی ایران به دعوت رسمی رییس جمهور و نخست وزیر پاکستان و برای سفری دو روزه، جمعه ششم فروردین به پاکستان سفر می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۲:۵۷    
معاون امور رفاهی وزیر رفاه گفت: در اسفند ماه اعتبار سبد کالا برای 10میلیون نفر مشمول طرح و با قابلیت خرید دو قلم مهم کالای اساسی شارژ شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۲:۴۵    
بمبگذاری های تروریستی در بروکسل باعث شده قلب سیاسی اتحادیه اروپا چهره شهری متروک به خود بگیرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۲:۳۹    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با مهم برشمردن نقش امنیت در رونق اقتصادی، گفت: اقتصاد مقاومتی در منشور امنیت به نتیجه می رسد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۲:۳۳    
فرزاد فرزین بعد از حضور در مناطق جنگی نوشت: با آرزوی سلامتی سردار فضلی و هم قبیله ای هاش که اگر فضلی ها نباشن باید ترسید و جا زد رفقا...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۲:۲۴    
رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی، "کاهش جرایم" را محور برنامه های این پلیس دانست و گفت: اتخاذ برنامه های محوری این پلیس در راستای تحقق شعار سال "اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل" خواهد بود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۲:۲۱    
"ره نمای طریق"مجموعه پرسش ها و پاسخ های برای زندگی بهتر است. مردم جزئی ترین اتفاقات و مشکلاتشان را برای آیت الله جاودان تعریف کرده اند و ایشان هم پدرانه پاسخ داده اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۲:۱۵    
معاون آماد و پشتیبانی ناجا با حضور در قرارگاه نوروزی امام علی(ع) گفت: امروز تمام فعالیت های اجتماعی تحت تاثیر امنیت قرار دارند دریافته اند که امنیت ایران در مقایسه با کشور های منطقه قابل قیاس نیست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۲:۱۵    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا می گوید که واشنگتن به طور شفاف معتقد است که داعش از توانایی لازم برای انجام عملیات شریرانه همچون انفجارهای بروکسل برخوردار است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۲:۱۵    
فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج از افتتاحیه راهیان نور سال جاری با برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای بازی دراز در نهم و دهم اردیبهشت ماه آتی خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۲:۰۹    
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اجرای طرح مهمان طهران از سوی شهرداری گفت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۲:۰۶    
وزیر آموزش و پرورش در مازندران گفت: 105 هزار و 500 کلاس درس آماده میزبانی از مسافران نوروزی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۱:۰۴    
با نگاهی گذرا به پنج فیلم اکران نوروز 95می توان به این نتیجه رسید که مسئولان سینمایی در چینش فیلمهای اکران نوروزی، از توجه به کودکان و نوجوانان و سینمای آنها غافل اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۱:۰۳    
نمایشگاهی از تصاویر و دست نوشته های شهید علم الهدی و یاران شهیدش در مسجد یادمان هویزه برپا است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۱:۰۳    
چکن دوزی هم محل درآمد مردم روستای شهریانچ است، هم هنری چشم نواز و سنتی. مردم روستاهای محروم نیکشهر که زیر آسمان کویر جز ورزش و چکن دوزی تفریحی ندارد، در انتظار حمایت از هنر و زندگی شان هستند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۰:۵۷    
جانشین رییس پلیس راه راهور ناجا گفت: محورهای چالوس و هراز از ساعت 16چهارشنبه یکطرفه می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۰:۵۴    
وزارت خارجه آمریکا به شهروندان آمریکایی نسبت به خطرات احتمالی سفر به اروپا پس از حملات تروریستی روز گذشته در بروکسل که گروه تروریستی داعش آن را به عهده گرفت هشدار داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۰:۴۹    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پیام نوروزی اوباما در کنار تهدیدهای آنها در خصوص آزمایش موشکی ایران نشان دهنده بلاتکلیفی آمریکایی هاست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۰:۴۸    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم گفت: پلیس برای اینکه برخی رانندگان متخلف کامشان تلخ نشود، به جای اعمال جریمه عادی، قبض جریمه ارشادی و هدیه صلوات را جایگزین کرده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۰:۴۵    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که در ایام نوروز محدودیت های تردد کامیون ها در پایتخت ادامه خواهد داشت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۰:۴۲    
حسین کرم نسب از بازماندگان حادثه شیمایی کربلای5 است که با شور و گرمی و البته با بغض و گریه آن حادثه را بازگو می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۰:۳۶    
وقوع دو انفجار پیاپی در فرودگاه بروکسل و انفجاری در یک ایستگاه مترو در نزدیکی ساختمان های اتحادیه اروپا، جان بیش از سی تن را گرفت و حدود دویست تن دیگر را زخمی کرد ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۰:۳۵    
محمد دهقان اظهار داشت: رویکردی از ابتدای انقلاب در کشور وجود داشته که همچنان هم وجود دارد و آن این است که ما در جامعه جهانی باید هضم شویم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۰۹:۵۷    
موکب حضرت ابوالفضل العباس(ع) در یادمان شهدای فکه که توسط ستاد مردمی اداره می شود با یک گیاه ویژه از زائرین پذیرایی می کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۰۹:۲۸    
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) از حضور گردشگران خارجی از 17 کشور جهان خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۰۹:۱۹    
رئیس شورای عالی حوزه های علمیه کشور گفت: هر چه در زیارت معرفت بیشتر داشته باشیم پاداش بالاتری به ما می دهند و زیارت یادمان های شهدا هم به همین صورت است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۰۸:۰۲    
در هشت سال دفاع مقدس، هشت بهار بر مردم ایران گذشت که طی این سالها بسیاری از رزمندگان در کنار خانواده نبودند و در جبهه ها سال را نو می کردند و یا با فرارسیدن هر بهاری در این هشت سال خانواده هایی بودند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۰۷:۲۰    
4 فروردین 1395خورشیدی برابر با 13 جمادی الثانی 1437هجری و 23 مارس 2016میلادی
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۰۶:۴۸    
در دومین روز رزمایش گسترده بیت المقدس 27 نزاجا، موشک های بهینه سازی شده فجر و نازعات با موفقیت به سوی اهداف مورد نظر پرتاب شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۰۳:۴۸    
عالی ترین، صمیمی ترین و گویاترین رابطه معنوی و ملکوتی بین پیامبر و امام حسین(ع) را می توان در این جمله رسول گرامی اسلام(ص) خواند که فرمودند: "حسین از من و من از حسینم".
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۰۱:۰۱    
فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر با اشاره به تامین امنیت شریان های اقتصادی توسط این پایگاه گفت: امروز تمامی مراحل بازسازی، نوسازی و به روزرسانی تجهیزات نیروی دریایی توسط متخصصان داخلی انجام می پذیرد.