دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۶:۰۶Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دفاع مقدس 20 فروردین 1395 - defapress.ir

خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1394 خبرگزاری دفاع مقدس 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 31 خرداد 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 31 تیر 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 31 مرداد 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 31 شهریور 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 مهر 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 30 دی 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 30 بهمن 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 اسفند 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 2 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 3 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 4 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 5 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 6 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 7 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 8 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 9 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 10 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 11 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 12 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 13 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 14 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 15 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 16 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 17 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 18 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 19 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 20 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 21 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 22 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 23 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 24 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 25 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 26 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 27 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 28 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 29 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 30 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 31 فروردین 1395 
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۲۳:۳۳    
ظهر امروز جمعه مأمورین نیروی انتظامی در میدان جمهوری اسلامی (فلکه کشتارگاه) نایین، با سوداگران مرگ به صورت مسلحانه درگیر شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۶:۲۵    
حجت الاسلام محسنی مدیر سابق تنظیم و نشر آثار شهید آوینی در موسسه روایت فتح گفت: آوینی انقلاب را به تاریخ بشری پیوند داده است و تحولاتی که در عالم افتاده مسائل مورد نظر آوینی را تأیید می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۶:۰۱    
کتاب زندگی زیباست اثر سیدعباس سیدابراهیمی پیرامون زندگی شهید سیدمرتضی آوینی به مناسبت سالروز شهادت این شهید والامقام به صورت ویژه به فروش می رسد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۵:۴۶    
جمال شورجه، کارگردان و نویسنده متعهد کشور گفت: بخش غالب سینمای ما تلاش می کنند در جشنواره های خاص و گاهی معاند، نقش آفرینی کنند. این ها به درد نظام جمهوری اسلامی نمی خورند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۵:۲۵    
همزمان با آغاز عملیات ارتش سوریه برای آزادسازی حندرات در حومه حلب از اشغال داعش، منابع سوری از جنایت هولناک تکفیری ها در قتل عام ده ها کارگر بیگناه خبر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۵:۱۶    
رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق اعلام کرد که برای کمک به دولت جهت عبور از بحران و تشکیل دولتی که بتواند عراق را اداره کند تلاش خواهد کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۵:۱۶    
سال 1395، سال اقدام و عمل به ویژه در حوزه های اقتصاد مقاومتی نام گرفت تا کمتر حرف بزنیم و بیشتر در جهت پیشرفت و عدالت گام برداریم و البته اشکال اصلی در ناکامی ها و بی توفیقی ها در سستی ولایتمداری ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۵:۱۶    
زمان پخش مجله تلویزیونی 180 درجه که پیشتر اعلام شده بود ساعت 19 روز جمعه می باشد، به ساعت 17:30 تغییر یافت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۵:۱۳    
سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در حیدرآباد گفت: 11 ملوان ایرانی زندانی در جنوب هند ساعت 10 صبح روز جمعه پس از آزادی از زندانی در کوچین با پرواز ایرایندیا به سوی دبی پرواز کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۵:۱۳    
مدیران شبکه مستند سیما، در آستانه روز ملی فناوری هسته ای با خانواده شهید مجید شهریاری فیزیکدان و دانشمند هسته ای دیدار کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۴:۵۹    
تیزری کوتاه از برنامه ی مناظره 180 درجه با موضوعیت خوانش های متفاوت از شهید آوینی منتشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۴:۵۳    
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کادر پزشکی ارتش در سال 2015 حدود 543 نفر از تروریست های آسیب دیده در سوریه را معالجه کرده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۴:۵۳    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با تاکید براینکه آمریکا به برجام متعهد نیست، گفت: آمریکا با کمال وقاحت و با کمال درندگی و حیوانیت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۴:۳۸    
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه اکنون کشور نیاز به ایجاد شغل دارد نه اینکه پولی به مردم بدهیم تا کالایی خریداری کنند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۴:۳۸    
سعید چاری که از مدتی پیش قصد ساخت فیلمی سینمایی درباره شهدای غواص را دارد، اعلام کرد در این مسیر یک مستند هم درباره 175 غواص شهید می سازد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۴:۱۴    
حبیب الله کاسه ساز گفت: ما غیر از شهید آوینی که با آثار خود هنوز هم در حال کار کردن است، چه چیزی داریم؟ در ساخت فیلم های دفاع مقدس، هر روز پسرفت می کنیم ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۴:۰۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر یک روزه خود به استان قم با برخی مراجع عظام تقلید دیدار و گفت وگو کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۴:۰۶    
اسامی فیلم های ایرانی بخش های مسابقه سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر اعلام شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۳:۵۷    
ما ذلت را برای خاطر این که رابطه با یک ابرقدرت داشته باشیم، نخواهیم پذیرفت. شرافتی نیست رابطه داشتن با امثال آمریکا ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۳:۵۷    
رئیس جمهور روسیه گفت اسناد افشا شده موسوم به پاناما ساختگی است و هیچ فسادی در آن دیده نمی شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۳:۴۵    
جولایی با هشدار به رانندگان برای دریافت الحاقیه ها تا پیش از ورود به ماه حرام گفت: هم اکنون 989 راننده زندانی در کشور به دلیل عدم توانایی در پرداخت دیه در زندان بسر می برند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۳:۳۹    
فیلمی کوتاه از خاطره گویی حاتمی کیا، افخمی، جیرانی و... درباره شهید آوینی در شبکه های اجتماعی منتشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۲:۳۶    
فیلمی کوتاه را به مناسبت سالگرد شهید سید مرتضی آوینی مشاهده می نمایید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۳:۳۰    
مرجع تقلید شیعیان نسبت به برخورد شعاری مسئولان با عنوان سال ابراز نگرانی و تاکید کرد: اگر می خواهیم مشکلات کشور حل شود چاره ای جز نگاه به درون و تکیه به ظرفیت های داخلی نیست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۳:۲۷    
تصویری کم تر دیده شده از سید شهیدان اهل قلم ، شهید آوینی در دوران دفاع مقدس در شبکه های اجتماعی منتشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۳:۰۹    
معاون ستادکل نیروهای مسلح گفت: برای چندین بار می گوییم قدرت موشکی غیرقابل مذاکره و خط قرمز ایران اسلامی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۳:۰۰    
خبرنگار شبکه العالم روز جمعه از کشته شدن 9 نفر در محله شیخ مقصود شهر حلب در حمله تروریستهای تکفیری با گاز سمی خردل و مصدوم شدن دهها نفر دیگر در این حمله خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۳:۰۰    
تصویری از دست خط مقام معظم رهبری برای سید شهیدان اهل قلم ، شهید آوینی در شبکه های اجتماعی انتشار یافت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۳:۰۰    
نزدیک شدن برنی سندرز، نامزد حزب دموکرات به رقیب خود هیلاری کلینتون باعث سخت تر شدن رقابت درون حزبی میان این دو نفر و تغییر ادبیات آنها شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۲:۴۵    
بر اثر حمله هوایی نظامیان آمریکایی در ولایت پکتیکا در جنوب شرق افغانستان 21 غیرنظامی افغان کشته شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۲:۴۵    
به اداره عملیات سپاه رفتم و ایشان(صیادشیرازی) را در حالی دیدم که روی کالک(نقشه) عملیاتی نشسته و منطقه کردستان را با ماژیک مشخص می کنند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۲:۴۵    
یونان امروز جمعه دومین گروه از مهاجران خارجی را در چارچوب توافق جنجالی اتحادیه اروپا و ترکیه، اخراج کرده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۲:۱۸    
روز ملی فناوری هسته ای در دل خود ماجراهای بسیاری دارد که همه ی آنها مصداق عملی مرگ بر آمریکا هستند. هر قدمی که ملت ایران به سمت رشد و تعالی گام بردارد به قدرتمندتر شدن جبهه مستضعفان می انجامد و یک ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۲:۱۵    
"هشدارها و تذکرات رهبر انقلاب برای حفظ انقلاب در چند ماه اخیر خواب را از چشم انسان می رباید و درباره ایران هراسی، بیانات و راه حل ها و اقدامات گوناگونی از سوی رهبر معظم انقلاب صورت گرفته است."
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۲:۱۵    
فرمانده ستاد آفریقایی ارتش آمریکا می گوید، شمار عناصر گروه تروریستی داعش در لیبی، طی یک سال گذشته 2 برابر شده و اکنون به رقمی تا 6 هزار رسیده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۲:۱۵    
رئیس جمهور روسیه گفت: علت اصلی و مهمی که موجب شده تا در نشست امنیت هسته ای واشنگتن شرکت نکند، ناکامی آمریکا در از بین بردن تسلیحات پلوتونیومی بوده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۲:۰۹    
معاون حزب کارگر انگلیس گفت: دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس احتمالا باید به خاطر نارضایتی عمومی بر سر افشاگری های اسناد پاناما از سمتش کناره گیری کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۲:۰۳    
منابع سوری از ورود دست کم 100 تن از نیروهای ویژه ترکیه به سوریه از طریق استان ادلب، خبر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۲:۰۰    
وزارت خارجه آمریکا در گزارشی نوشت، یک سوم مردم عراق معتقدند که آمریکا از تروریسم و به خصوص از داعش حمایت می کند و نصف عراقی ها با مشارکت آمریکا در جنگ با داعش کاملا مخالفند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۱:۵۵    
ثریا حکمت بازیگر سینما و تلویزیون صبح امروز درگذشت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۱:۵۲    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با توجه به تفویض امر نظارت از سوی رهبر انقلاب، مجمع تشخیص مصلحت نظام بر حُسن اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی نظارت می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۱:۴۹    
بیست و هفتمین شماره هفته نامه خبری تبیینی خط حزب الله با عنوان فصل پنجم سال منتشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۱:۴۵    
مردم بحرین در اعتراض به سفر وزیر خارجه آمریکا به این کشور عربی حاشیه خلیج فارس تظاهرات کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۱:۴۳    
با شمارش معکوس برگزاری انتخابات پارلمانی در سوریه و مواضع متفاوت در قبال آن از تایید و حمایت تا تحریم انتخابات باید گفت که برگزاری آن حامل این پیام است که روند دموکراتیک در سوریه همچنان به راه خود ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۱:۴۰    
یک خبرگزاری رسمی ترکیه از کشته شدن پنج نیروی امنیتی این کشور در روز پنجشنبه بر اثر درگیری با شبه نظامیان پ ک ک و انفجار بمب در جنوب شرقی ترکیه خبر داده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۱:۴۰    
در روز فناوری هسته ای، برای آشنایی با روش و منش شهدای گرانقدر دانش هسته ایِ کشورمان، کتاب من، مادر مصطفی ، نوشته رحیم مخدومی، در نماز جمعه های کشور معرفی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۱:۳۷    
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مسلمانان باید دین خود را به امامزادگان گره بزنند گفت: وجود امامزادگان رابطه مردم با دین را محکم می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۱:۳۴    
رئیس جمهور ترکیه این انتقاد را به اتحادیه اروپا وارد کرد که تا به حال به تعهدات خود در توافق بر سر مسئله پناهندگان عمل نکرده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۱:۳۰    
زندگی زیباست. اما شهادت از آن زیباتر است. سلامت تن زیباست، اما پرنده ی عشق، تن را قفسی می بیند که در باغ نهاده باشند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۱:۲۸    
خبرگزاری فرانسه در گزارشی نوشت که وزیر خارجه آمریکا برای پایان تنش در کشورهای یمن و سوریه خواستار کمک ایران شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۱:۲۲    
وزارت خارجه مصر همسو با سیاست های رژیم سعودی علیه ایران، تهران را به بی ثباتی در منطقه و مداخله در امور کشورهای عربی متهم کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۱:۲۲    
پوسترهای بخش های مختلف سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر که توسط حمیدرضا بیدقی طراحی شده رونمایی شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۱:۱۶    
آخرین ساخته مجید مجیدی در جشنواره جهانی فجر به نمایش در می آید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۱:۱۵    
فرماندهی عملیات مشترک با اعلام آزادی مرکز این شهر از اشغال تروریست های تکفیری از برافراشته شدن پرچم عراق بر فراز ساختمان های مرکز آن خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۱:۱۰    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: راکتور جدید تحقیقاتی آب سنگین اراک مطابق با آخرین استانداردهای بین المللی ساخته شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۰:۵۹    
مراسم مناجات شب اول ماه رجب در مهدیه امام حسن مجتبی (ع) برگزار خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۰:۵۶    
پیروزی های تازه ارتش سوریه و تنگ شدن حلقه محاصره بر داعش نشان از این دارد که این گروه به طور کلی رو به نابودی می رود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۰:۴۴    
حضرت آیت الله العظمی میرزا جواد آقا ملکی تبریزی در بخشی از کتاب المراقبات به شرح فضیلت ماه رجب پرداخته است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۰:۴۱    
در قیامت، هنگامی که أین الرجبیون به گوش می رسد و می پرسند کجایند آنان که ماه رجب را گرامی داشتند؟ کسانی پیش قدم خواهند بود که کار شبانه روزی و فعالیت بی وقفه را در کنار دعا و نماز و روزه داریِ مداوم ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۰:۴۱    
شهید غواصی در دست نوشته ای می نویسد: برادران بیدار باشید که امروز جنگ میان اسلام ناب محمدی واسلام کاذب است. امروز دنیای اسلام و شما عزیزان بدانید که دین خدا حد و مرزی ندارد هرکجا که باشد ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۰:۳۸    
ماه رجب از ماههای پرفضیلت الهی است که در عظمت آن در روایات مطالب فراوانی آمده است و علما، مراجع تقلید و بزرگان دین نیز بسیار روی این ماه باعظمت تاکید کرده اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۰:۳۸    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سیاست های اقتصاد مقاومتی در گذشته تدوین و ابلاغ شده است و در سال جاری با توجه به تفویض امر نظارت به مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر معظم انقلاب ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۰:۳۲    
استاندار مازندران با اشاره به نامگذاری سال 95 به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری، گفت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۰:۳۰    
رئیس سازمان بسیج هنرمندان مازندران گفت: همایش روز هنر انقلاب اسلامی 26 فروردین ماه در شهرستان نور برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۰:۳۰    
مراسم عزاداری و دسته روی ویژه گرامیداشت شهید جاویدالاثر مصطفی تاش موسی در شهرستان رامسر برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۰:۲۹    
در فیلم پیش رو شکار انتحاری داعشی با اسلحه ایرانی طوفان را می بینیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۰:۲۶    
وزیر خارجه عربستان سعودی بار دیگر با طرح ادعاهای تکراری علیه ایران مدعی شده که برقراری روابط با ایران، در صورت تداوم آنچه که وی سیاست های خصمانه علیه منطقه خوانده، دشوار است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۰:۲۰    
کتاب قلب فرماندهی پیرامون ابعاد شخصیتی و سلوک جهادی سردار سرلشکر شهید محمد حسن قاسمی طوسی و به قلم سید حسین ولی پور زرومی نوشته شده است 18 فروردین ماه همزمان با سالروز عروج ملکوتی این سردار که به نام ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۰:۱۷    
فرمانده شاخص لشکر ویژه 25 کربلا در دفاع مقدس، با بیان اینکه مولفه ولایتمداری آمریکا را گیج کرده است، گفت: اسلام به زودی سنگرهای کلیدی و مهم جهان را فتح می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۰:۱۴    
فاطمه دربندی همسر شهیدمحمد زهره وند نخستین شهید مدافع حرم اراک می گوید: شب غدیر با محمد عقد کردیم و آخرین دیدارمان هم پاییز 94 بود که او باهمه عشقش به دخترمان ریحانه٬ هستی اش را فدای حضرت زینب و دفاع ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۰:۰۵    
چه حرفی می توانم بر زبان آورم که حق مطلب را در شأن فرازمینی سید شهیدان اهل قلم ادا کند جز اینکه بیست و سومین سالگرد شهادت جانگدازت بر ملت ایران تبریک و تسلیت بی پایان باشد، آقا سید مرتضی آوینی.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۰۸:۵۱    
مدیر عامل موسسه حرا قرب نوح گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) پروژه های پیچیده ای که بخش خصوصی برای ورود به آن ها صرفه اقتصادی ندارد، را انجام می دهد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۰۸:۴۸    
این جلسه یک شگفتی داشت؛ کسی شهید محمدباقر صدر و کتابش امامان اهل بیت علیهم السلام، مرزبانان حریم اسلام را تقدیس نکرد و با دیدی بیطرفانه کتاب را نقد کردند و توضیحاتی راجع به نوع نگاه این شهید عزیز ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۰۷:۰۶    
مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت معلم شهید جواد نوروزی ، صبح امروز با حضور مسئولان لشکری و کشوری در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۰۶:۵۴    
20 فروردین 1395 خورشیدی برابر با 29 جمادی الثانی 1437 و 8 آوریل 2016 میلادی
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۰۵:۲۱    
فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران با بیان اینکه با تلاش نیروهای انتظامی و یگان حفاظت، امنیت مطلوبی در سطح شهر تهران وجود دارد ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۰۱:۰۳    
متحرک سازی رادارها و بکارگیری الگوهای شناسایی متفاوت در قرارگاه پدافند هوایی، آمادگی سپاه برای پاسخ گویی به گستاخی های عربستان و بحرین ...