دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۷:۴۶Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دفاع مقدس 21 فروردین 1395 - defapress.ir

خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1394 خبرگزاری دفاع مقدس 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 31 خرداد 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 31 تیر 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 31 مرداد 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 31 شهریور 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 مهر 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 30 دی 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 30 بهمن 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 اسفند 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 2 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 3 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 4 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 5 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 6 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 7 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 8 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 9 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 10 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 11 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 12 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 13 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 14 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 15 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 16 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 17 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 18 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 19 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 20 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 21 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 22 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 23 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 24 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 25 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 26 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 27 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 28 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 29 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 30 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 31 فروردین 1395 
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۳:۰۳    
آوینی در روایت فتح مختصاتی را ترسیم کرده و از ما دعوت به حضور در آن می کند تا بدانیم به عنوان مسلمانی معتقد چقدر به آنچه که می گوییم نزدیک هستیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۱:۰۳    
یک شبکه تلویزیونی روسی بخش هایی از سخنرانی پادشاه عربستان سعودی را در نشست مشترک با رئیس جمهوری مصر پخش کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۹:۲۶    
ثبت نام سه کاروان شهید باقری، شهید برونسی و شهید صیاد شیرازی آغاز شده و تا هفتم اردیبهشت ماه نیز ادامه خواهد داشت افرادی که علاقه مند به بازدید از مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب هستند می توانند از طریق ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۸:۵۳    
شهید آوینی می گوید: مطلب این است که موسیقی ملکوتی عالم را پر کرده است و عالم ملکوت بدون موسیقی ملکوتی قابل تصور نیست. علت این مطلب بماند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۸:۲۶    
مشاور توسعه و منابع معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اختصاص یارانه 12 میلیارد تومانی به عنوان بن کتاب به دانشجویان و طلاب کشور در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۸:۲۳    
سیدمهدی شجاعی در یادداشتی به مناسبت سالروز شهادت سیدمرتضی آوینی می گوید: شما که رفتید سران ما بر سفره فهد نشستند، مهمان دارالضیافه فهد شدند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۸:۱۷    
ثبت نام فرهنگیان برای دریافت کارت اعتباری خرید کالای مصرف با دوام تولید داخل، از امروز آغاز شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۸:۱۴    
منابع امنیتی آگاه از انهدام یک شبکه تروریستی خطرناک توسط دستگاه امنیتی لبنان خبر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۷:۵۶    
مراسم تجلیل از شهدای مدافع حرم سپاه محمد رسول الله(ص) ساعت 11 صبح روز یکشنبه 22 فروردین در حسینیه حضرت فاطمة الزهرا(س) برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۷:۲۹    
فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید صیاد از دیانت و شجاعت و تخصص بالایی برخوردار بود که تاریخ کشورمان هیچ وقت این دلاور مردی های این شهید بزرگوار را فراموش نخواهد کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۷:۲۳    
ناگهان بوی شدید بمب های شیمیایی منطقه را فرا گرفت. حاجی از ماشین پیاده شد و دوان دوان به سمت سنگرها رفت، تا بچه هایی که در سنگر خواب بودند را بیدار کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۶:۴۷    
یادواره شهید مدافع حرم "محسن الهی" بعد از نماز مغرب و عشاء روز یکشنبه 22 فروردین در مهدیه هیات رزمندگان اسلام شهرستان نی ریز برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۶:۴۱    
نیروهای ویژه ترکیه پس از اینکه از طریق ادلب وارد سوریه شده بودند امروز شنبه در شهر حلب مستقر شدند تا در برابر کُردهای سوریه از ترویست های جبهه النصره حمایت کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۶:۲۶    
سفیر کشورمان در فدراسیون روسیه طی روزهای 19 و 20 فروردین ماه به سن پترزبورگ سفر کرد و با روسای سه دانشگاه دولتی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۶:۱۷    
"خون از بدنش می رفت. برانکارد کوچک بود. نمی توانست به خوبی نفس بکشد. یکجا تحمل نکرد، سرش را بالا آورد و گفت: خدایا همه ی گناهانم را ببخش. این آخرین ذکر سید بود."
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۶:۱۴    
آنچه را که به ترتیب به وقوع می پیوندد، نمی توانیم نادیده بگیریم؛ بلکه هر چه پیش می رویم ظهور حضرت مهدی(عج) نزدیک تر و جبهه حق گسترده تر می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۶:۰۵    
اگرچه مصری ها همزمان با سفر ملک سلمان، تلویزیون المنار حزب الله لبنان را از روی ماهواره نایل ست حذف کردند، ولی عاقل تر از آنند که در باتلاق سیاست های ضد حزب الله و ضد ایرانِ آل سعود ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۴۲    
مدیر روابط عمومی ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی گفت: ثبت نام زائران برای اعزام به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب برای بزرگداشت شهدای عملیات بازی دراز و بازدید از این مناطق آغاز شده و تا هفتم اردیبهشت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۳۹    
نماینده مردم گیلان گفت: مردم در اردیبهشت ماه بار دیگر به فرمان مقام معظم رهبری لبیک می گویند و پای صندوق های رأی حاضر می شوند و مشروعیت نظام را به دنیا اثبات می کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۳۸    
دیدار با خانواده شهدای هنرمند کرمانشاه در هفته هنر انقلاب اسلامی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه از دیدار مسئولان با خانواده شهدای هنرمند استان کرمانشاه به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۳۸    
خاطره ای جالب از امام خامنه ای درباره شهید صیاد شیرازی در شبکه های اجتماعی انتشار یافت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۳۳    
رییس دیوان محاسبات اتریش برای توسعه همکاری های دوجانبه با امین حسین رحیمی، رییس دیوان محاسبات کشورمان به ایران سفر می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۲۵    
وزارت خارجه آمریکا در گزارشی فاش کرد نیمی از مردم عراق با مشارکت آمریکا در نبرد با داعش کاملا مخالف بوده و یک سوم مردم نیز معتقدند آمریکا از تروریسم حمایت می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۲۳    
نماهنگ شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی به همراه قطعه ای از پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به همین مناسبت را در این قطعه ویدئویی خواهید دید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۱۹    
تعدادی از فرماندهان نمونه و سربازان نمونه یکان های آموزشی نیروی زمینی ارتش طی مراسمی با حضور فرمانده این نیرو مورد تقدیر قرار گرفتند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۰۷    
عکسی از مقام معظم رهبری در مراسم تشییع پیکر شهید صیاد شیرازی در شبکه های اجتماعی انتشار یافت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۰۴    
عبدالرحمن بن سیابه گفت: در یک سالی با مقداری پارچه برای فروش، به مکه رفتیم، و کارم کساد شد. دیگران به من گفتند: کالاها را به سوی مصر بریم و آن را به کوفه یا یمن برنگردانیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۰۴    
اجتماع بزرگ مدافعان حرم استان مازندران در نخستین سالگرد شهادت سید جلال حبیب الله پور پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلی المهدی(عج) شهرستان بابلسر برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۰۴    
شهید سپهبد علی صیاد شیرازی ضمن ایجاد وحدت بین قوای مسلح کشور، در عملیات های ثامن الائمه(ع)، طریق القدس، فتح المبین، بیت المقدس، مرصاد و بسیاری عملیات های دیگر نقشی اساسی ایفا کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۰۴    
تمامی استدلال ها و بهانه هایی که علیه شبکه المنار تراشیده می شود، نشانی از صحت ندارد و تاریخ به عینی گرایی و اصول والا و بلند و جسارت شبکه المنار در بیان حق و ریشه کن کردن ظلم شهادت می دهد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۰۴    
مراسم بزرگداشت هفدهمین سالگرد شهادت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و بزرگداشت 110 نفر از شهدای نیروهای مسلح صبح شنبه بیست و یکم فروردین با حضور جمعی از مسئولان عالی رتبه نظام و شخصیت های کشوری و لشکری در ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۵۶    
عکسی جالب از شهید صیاد شیرازی در شبکه های اجتماعی انتشار یافت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۵۳    
نماینده ولی فقیه در گلستان استفاده صحیح و درست از نعمت ها را مهم دانست و گفت: فرهنگ سازی صرفه جویی در جامعه از ارکان تحقق اقتصاد مقاومتی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۵۰    
پس از انقلاب اسلامی این اولین بار است که ایران با یک کشور خارجی بویژه غیراسلامی اتحاد نظامی علیه درهم کوبیدن دشمن مشترک می بندد. این مسئله به نوعی برای روس ها هم صادق است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۵۰    
بزرگداشت شهید مدافع حرم جاویدالاثر "امیرعلی محمدیان" ساعت 16 الی 18 روز یکشنبه 22 فروردین در مسجد جامع امام حسن مجتبی(ع) در سه راه افسریه تهران برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۴۷    
گردهمایی بزرگ رزمندگان دوران دفاع مقدس استان مرکزی در اولین روز از هفته دفاع مقدس امسال برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۴۱    
پایگاه اطلاع رسانی اخبارالساعه امارات از طرح امارات و عربستان برای تشکیل دولت فدرالی در شمال و جنوب یمن با توافق گروه های مورد حمایت خود خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۳۲    
رئیس کمیته راویان قرارگاه مشترک راهیان نور جنوب کشور گفت: یکی از خصوصیات اخلاقی شهید صیادشیرازی مشورت کردن با تمام نیروها اعم از هم رده، زیر دست یا سرباز بود ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۲۳    
کشف پایگاه نظامی منطقه ای آمریکا برای حمایت از رژیم صهیونیستی اذعانی غیر مستقیم به برتری موشکی حزب الله در برابر سامانه های رهگیر رژیم صهیونیستی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۱۴    
در سالروز شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی، مراسم بزرگداشت این شهید گرانقدر در مسجد آقا سید علی قزوین برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۱۱    
مراسم سالگرد شهادت صیاد شیرازی بعد از نماز مغرب و عشاء روز شنبه 21 فروردین در مسجد آل یاسین بابل برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۰۵    
گرامیداشت عملیات والفجر1 و سردار شهید "سید رحمت اله میرتقی"، بعد از نماز مغرب و عشاء روز پنجشنبه 26 فروردین در هیات انصار الامام رزمندگان کرج برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۳:۵۶    
مراسم گرامیداشت شهید "سید مرتضی آوینی" ساعت 16 الی 18 روز شنبه 21 فروردین در تالار فردوسی واقع در خیابان استاد نجات الهی تهران برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۳:۴۱    
فرمانده قرارگاه عملیاتی شمالغرب نزاجا گفت: سراسر زندگی امیر سپهبد علی صیاد شیرازی اخلاص و ایثار بود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۳:۴۱    
وزارت خارجه ترکیه از پیشرفت در مذاکرات با رژیم صهیونیستی برای دستیابی به توافقی جهت عادی سازی روابط خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۳:۳۸    
مراسم گرامیداشت امیر سپهبد شهید "علی صیاد شیرازی" صبح امروز (شنبه) در قرارگاه عملیاتی لشکری 30 پیاده گرگان برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۳:۳۶    
نظام انقلابی، بر مبنای دین اسلام و بر مبنای قرآن شکل گرفته و به همین دلیل از حمایت میلیونی این ملت برخوردار شده و جوان هایی جان هایشان را کف دستشان گرفته اند و به میدان های خطر رفته اند آن وقت هنگامی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۳:۳۰    
وزیر انرژی آمریکا در واکنش به ادعای برخی نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری این کشور مبنی بر توافق هسته ای درصورت به قدرت رسیدن ، گفت که این کار اقدام کاملا غیرعقلانی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۳:۲۲    
فرمانده پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: اتفاق ناگواری در بهشت زهرا(س) در حال رخ دادن است؛ که سال گذشته به صورت اتفاقی متوجه آن شدیم و اینکه تعدادی شهید گمنام مدافع حرم افغانستانی بی سر و صدا در بهشت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۳:۲۲    
اقدام ولادیمیر پوتین در 15 مارس سال جاری در بیرون کشیدن نیروهای خود از سوریه موجب تعجب همگان شد. بیرون کشیدن نیروهای روسی از سوریه به عنوان بخشی از قرارداد آتش بسی است که بین دولت سوریه و مخالفان به ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۳:۱۰    
آژانس بین المللی انرژی اتمی روز جمعه از اجرایی شدن قریب الوقوع توافق نامه امنیت هسته ای مهم با هدف جلوگیری از حملات ویرانگر افراط گرایان با استفاده از مواد هسته ای استقبال کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۳:۰۷    
پیکر مطهر شهید بسیجی مدافع حرم ابوذر غواصی با حضور باشکوه هزاران نفر از اقشار مختلف مردم در فسا تشییع شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۴۱    
وزیر دفاع کشورمان سخنان اخیر وزیر خارجه آمریکا را نشان دهنده انفعال و استیصال این کشور در برابر توانمندی های دفاعی ایران دانست و گفت: آمریکایی ها دیگر توان حمایت از عناصر وابسته به خود را ندارند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۳۸    
دادستانی آلمان دو مرد ایرانی را به جاسوسی برای دستگاه های امنیتی جمهوری اسلامی ایران متهم کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۳۲    
کارشناس مسائل یمن با بیان اینکه مذاکره با انصارالله نشانه شکست سعودی ها در یمن است، گفت: بعد از برقراری آتش بس در یمن سعودی ها سعی خواهند کرد که بیش از گذشته از القاعده و داعش در یمن در راستای تضعیف ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۳۲    
عکسی از امیر صیاد شیرازی در منزل شهید مرتضی جاویدی در روستای جلیان فسا انتشار یافت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۲۹    
"شهید صیاد با تمام وجود جذب انقلاب شد و به گونه ای نبود که بخاطر کسب امتیاز آمده باشد. در شرایط خطرناک جنگ همیشه حاضر بود و از نزدیک عملیات ها را فرماندهی می کرد ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۲۶    
هم زمان با هفته هنر انقلاب اسلامی از دو کتاب جدید در حوزه ادبیات پایداری رونمایی می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۲۳    
همسر شهید مدافع حرم "محمدرضا جبلی" گفت: محمدرضا آرزوی شهادت داشت و او یک مرد واقعی بود. می گفت من باید از مردم مظلوم سوریه و از مردم مسلمانی که همسر و فرزندان آن ها بی گناه به شهادت می رسند، دفاع کنم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۲۳    
مدیر کانون بسیج ورزشکاران فریدونکنار گفت: یادواره شهدای ورزشکار و مدافع حرم در شهرستان فریدونکنار برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۲۳    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهید صیاد می خواست که مردم، آمریکا را همیشه به عنوان شیطان بزرگ بشناسند و همواره انقلابی باشند و انقلابی عمل کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۱۴    
در مراسمی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت هفته زن، سرهنگ رجبی مدیر کل حفظ آثار یزد از کارکنان زن و همسران کارکنان این اداره کل تقدیر به عمل آورد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۰۵    
دبیرخانه شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت به مناسبت سالروز شهادت سیدمرتضی آوینی بیانیه ای منتشر کرد که در آن آمده است: آوینی همواره در قامت یک هنرمند متعهد، انقلابی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۰۲    
مراسم هفدهمین سالگرد شهادت سپهبد صیاد شیرازی و 110 شهید شاخص نیروهای مسلح، صبح امروز با حضور مقامات عالی رتبه نظامی در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۵۶    
وقتی حضرت آقا به مقام رهبری رسیدند این ارتباط صمیمی به نوعی ولایی هم شد. یعنی علاوه بر اینکه از مشاوره ایشان در کارها استفاده می کرد ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۵۳    
معاون فرهنگی و هنری موزه دفاع مقدس گفت: ثبت نام برای مراسم اعتکاف در مسجد جامع خرمشهر موزه دفاع مقدس از امروز 21 فروردین ماه تا پنج روز دیگر ادامه خواهد داشت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۴۹    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: امسال انجام چندین رزمایش را در بخش های مختلف زمینی، دریایی و هوایی در دستور کار داریم؛ که در زمان خودش اعلام می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۴۹    
همایش هیئت عاشقان ولایت با عنوان "بیعت با انقلاب" با حضورمعاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس در مصلی نمازجمعه فسا برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۴۶    
نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی - کاریکاتور به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی با موضوع عدالت و بی عدالتی در جوامع، عصر امروز با همکاری شهرداری و حوزه هنری گشایش می یابد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۳۱    
محمدحسین بهجت تبریزی(شهریار) از شاعران بزرگ سده حاضر و از تأثیرگذاران بر ادبیات فارسی بوده است. از او تاکنون سروده های متعددی منتشر شده که به گفته بسیاری از اهل فن ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۳۱    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: صحبت درباره موشک های ایران خارج از صلاحیت مقامات امریکایی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۲۸    
نماهنگی زیبا به مناسبت سالگرد شهادت شهید سید مرتضی آوینی منتشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۲۵    
فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس گفت: نه موشک قابل مذاکره است و نه رابطه با آمریکا؛ چون موشک را برای دفاع از کشورمان نیاز داریم و آمریکا نیز تاکنون نشان داده که قابل اعتماد نیست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۲۵    
ما آوینی را عمدتاً به عنوان یک هنرمند متعهد می شناسیم که روایت فتح را ساخته است و کارکردن آوینی را در روایت فتح منحصر می بینیم و نهایتاً در سردبیری مجله سوره اما از مهم ترین پراکسیس حیات آوینی غافلیم ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۲۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از شعرخوانی شاعران عرب زبان رضوی در مساجد شهرهای عرب زبان این استان طی ایام دهه کرامت خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۱۶    
سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور، فرمانده نزسا (نیروی زمینی سپاه) در دیدار هیئت امنای مجمع رزمندگان دوران دفاع مقدس استان مرکزی، درباره تحولات عراق و سوریه به ایراد سخن پرداخت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۱۰    
مراسم معنوی اعتکاف برای هشتمین سال پیاپی در مسجد فاطمیه مشهد، به صورت رایگان برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۰۷    
رئیس جمهور سابق کشورمان با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی انسانی مصمم و با اراده بود، افزود: کاش امروز 80 میلیون صیاد شیرازی داشتیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۵۲    
کارگردان سه گانه اخراجی ها نوشت: نگذارید آوینی پاستوریزه بی خطر را به جای سید شهیدان اهل قلم بزک کنند و به خورد نسل امروز بدهند. آوینی را از دشمنانش باید شناخت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۵۲    
مراسم سالگرد شهادت شهید آوینی، شهید صیاد شیرازی، شهید رضا چراغی و شهید سعید یزدان پرست عصر پنجشنبه در گلزار شهدای بهشت زهرا برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۴۶    
به بهانه 20 فروردین، بیست و دومین سالگرد عروج سید شهیدان اهل قلم سیدمرتضی آوینی عزیز
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۴۳    
مراسم شهادت امام هادی(ع) و یادبود شهدای مدافع حرم بعد از نماز مغرب و عشاء روز دوشنبه(23 فروردین) در مسجد جامع المهدی(عج) قزوین برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۴۳    
شماری از عناصر گروه های تروریستی در حمله توپخانه ای حزب الله به مواضع و تجمعات آن ها در منطقه القلمون غربی زخمی شده اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۳۷    
فرمانده نداجا گفت: شهید صیاد شیرازی توجه ویژه ای به موضوع جزایر سه گانه داشت و هنگامی که برخی کشورها در این باره یاوه گویی می کردند، پاسخ تندی به آنها می داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۲۸    
فیلمی کوتاه از سخنان مقام معظم رهبری در ارتباط با فضیلت ماه رجب در شبکه های منتشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۲۸    
رئیس جمهور گفت: دولت با وجود همه ی مشکلات مسکن مهر را تکمیل می کند و تحویل می دهد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۲۵    
برخی منابع از کشته شدن سرکرده جیش الفتح و برخی دیگر از سران این گروه تروریستی در جریان حمله هوایی جنگنده های ارتش سوریه در حومه ادلب خبر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۲۲    
بزرگداشت شهید مدافع حرم "محمدرضا جبلی" ساعت 15 الی 16:30 روز شنبه 21 فروردین در مسجد قمر بنی هاشم(ع) سی متری جی تهران برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۱۹    
فیلم سینمایی شهید محصول کشور عراق که به زندگی و مبارزات شهید آیت الله محمدباقر صدر می پردازد، در جشنواره جهانی فیلم فجر برای نخستین بار روی پرده می رود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۱۰    
مراسم هفدهمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی و 110 شهید شاخص نیروهای مسلح، از دقایقی پیش در ستاد کل نیروهای مسلح آغاز شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۱۰    
یادواره شهدای مدافع حرم استان زنجان ساعت 10 صبح روز یکشنبه 22 فروردین در حوزه علمیه امام صادق(ع) زنجان برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۰۴    
کارشناس مسائل استراتژیک گفت: یکی از استراتژی های قطعی استکبار، تجزیه ایران و تصاحب منابع نفتی و گازی و محروم کردن ملت ایران از این مواهب است. حتی سرنگونی نظام جمهوری اسلامی هدف نهایی استکبار نیست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۹:۵۹    
مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم "ابوالفضل راه چمنی" دقایقی پیش در پاکدشت آغاز شد و قرار است پیکر این شهید در گلزار شهدای ده امام به خاک سپرده شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۹:۴۴    
تصویری از امیر سپهبد صیاد شیرازی در کنار سرلشکر محسن رضایی در دوران دفاع مقدس منتشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۹:۴۱    
مژده لواسانی به تازگی در صفحه اینستاگرام خود مطلبی درباره شهید آوینی را منتشر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۹:۳۲    
"کریم در داخل خورشیدی ها بود که تیر خورد. پس از مجروحیت بر روی خورشیدی ها افتاد و میله های خورشیدی در سرش فرو رفت. وقتی آب در جذر پایین رفت کریم از سرش آویزان شد ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۹:۲۹    
بیست و سومین مراسم شب شاعر در تجلیل از مقام هنری استاد مصطفی علیپور از ساعت 17 فردا در نخلستان سازمان هنری رسانه اوج برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۹:۲۳    
جانشین فرمانده کل ارتش با تأکید بر اینکه برای افزایش توان دفاعی نیاز به مجوز هیچ کس نداریم و تنها به گوش و چشم مان به فرماندهی کل قواست، گفت: غرش موشک هاست که فرصت دیپلماسی و پیشرفت را می دهد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۹:۲۰    
منوچهر ستوده، چهره ماندگار ایران، شب گذشته دار فانی را وداع گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۹:۱۷    
7 کتاب با محتوای ادبیات دفاع مقدس، در شیراز و با حضور معاون فرهنگی حوزه هنری رونمایی شد.
  • ۱