دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۴:۱۵Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دفاع مقدس 11 فروردین 1395 - defapress.ir

خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1394 خبرگزاری دفاع مقدس 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 31 خرداد 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 31 تیر 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 31 مرداد 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 31 شهریور 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 مهر 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 30 دی 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 30 بهمن 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 اسفند 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 2 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 3 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 4 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 5 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 6 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 7 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 8 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 9 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 10 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 11 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 12 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 13 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 14 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 15 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 16 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 17 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 18 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 19 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 20 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 21 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 22 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 23 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 24 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 25 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 26 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 27 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 28 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 29 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 30 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 31 فروردین 1395 
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۲۱:۱۵    
رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور از تهیه 45 شناسنامه برای یادمان های راهیان نور خبرداد و گفت: نقش صدا و سیما در افزایش کمی و کیفی راهیان نور بی بدیل است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۷:۲۳    
من یقین دارم عمل به محتوای یک حدیث فاطمی میتواند بهترین هدیه تولد برای برترین بانوی دوعالم باشد؛ هدیه باید هدیه گیرنده را شاد کند و صدالبته این هدیه چنین میکند و علاوه بر آن میتواند بیشترین فایده را ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۷:۰۲    
کارگاه شیشه گری: این کارگاه شیشه گری برای دو برادران ملکی میباشد که نزدیک به بیست سال است که در آنجا فعالیت دارند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۶:۳۵    
ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه ای تاکید کرد: ضروری است مردم و مسئولان بیش از پیش با هوشمندی و بصیرت دشمن حیله گر را مغلوب و مقهور اقتدار خود سازند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۵:۵۱    
بشار اسد رئیس جمهوری سوریه با حضور در گرامیداشت روز مادر در دمشق طی سخنانی از مقام شهدا و مجروحان جنگ تجلیل کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۵:۴۳    
پادشاه سعودی در حالی هفته آینده راهی مصر می شود که سوالات زیادی در خصوص روابط مصر و عربستان مطرح است از جمله اینکه کدام یک از این دو بیشتر نیازمند طرف دیگر است؟ آیادشاه سعودی نیازهای مصر را تامین ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۵:۳۱    
مقامات نظامی مسکو اعلام کردند که روسیه در ادامه کمک ها به افغانستان، آموزش افسران پلیس این کشور را در بخش های مختلف گسترش خواهد داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۵:۲۲    
شهرها و روستاهای اراضی اشغالی سال 1948 امروز چهارشنبه همزمان با چهلمین سالروز روز زمین شاهد اعتصاب عمومی و تظاهرات است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۵:۰۷    
بازی های نامشروع ، تبعیض آمیز و منفعت طلبانه آمریکا در تفسیر دلبخواهانه موازین حقوق بین الملل و قطعنامه های شورای امنیت برای نقض برجام هر روز ابعاد جدیدی می گیرد
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۵:۰۴    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان تاکید کرد: بانوان ایران اسلامی زندگی فاطمی را الگوی خود در فعالیت ها قرار دهند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۵:۰۲    
هیئت وزیران با تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون استخدامی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای یک سال دیگر موافقت کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۵:۰۲    
خبرگزاری رویترز نوشته است که تحلیل های صورت گرفته نشان می دهد که از دو هفته قبل تاکنون میزان تجهیزاتی که مسکو به سوریه منتقل کرده، از میزان تجهیزات خارج شده از سوریه بیشتر است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۴:۵۹    
مشاور سیاسی و رسانه ای رئیس جمهور سوریه ابراز امیدواری کرد آزادسازی شهر تدمر مقدمه ای برای آزادسازی قدس باشد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۴:۵۹    
هاآرتص ضمن ادعای اینکه رژیم صهیونیستی می تواند از راه ارتباط گرفتن با گروه های مختلف لبنانی بر حزب الله فشار آورد ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۴:۵۳    
رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: اینکه بگویند فردای دنیا، فردای مذاکره است، دنیای موشک نیست، این اگر از روی ناآگاهی گفته شود که ناآگاهی است؛ اما اگر از روی آگاهی باشد خیانت است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۴:۴۴    
سردار شهید مهدی صبوری در بخش از وصیت نامه خود آورده است: در تشییع جنازه ام بجای شعار دادن سوره واقعه را با ترجمه روان بخوانید و از ملت مسلمان هم می خوام با دقت کامل به عمق و معانی آن توجه کرده وگوش ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۴:۴۴    
منابع امنیتی یمنی از کشته شدن صدها نفر از مزدوران وابسته به رژیم سعودی در جریان دفع یورش آنها از سوی ارتش و کمیته های مردمی یمن در میدی در استان حجه خبر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۴:۴۱    
زمستان بود و نیمه اسفند سال 38. فردوس خراسان لبخندی بهشتی را تجربه می کرد؛ لبخندی که 13 فروردین سال 61 بار دیگر در تنگه چزابه در تنگنای آغوش معشوق تکرار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۴:۲۱    
دنی دانون نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل از نامه آمریکا و متحدان اروپایی اش به سازمان ملل برای واکنش نشان دادن به آزمایش های موشکی بالستیک اخیر ایران، استقبال کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۴:۱۸    
امروزه شبکه های اجتماعی برای دولتمردان، سیاستمداران، ورزشکاران، بازیگران و بزرگان علم و دین از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۴:۱۵    
محمد باقر قالیباف صبح روز دوشنبه 9فرودین،با حضور در جمع جهادگران پزشکی قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در روستای گمبوعه استان خوزستان از فعالیت های این گروه تقدیر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۴:۱۲    
ارشد روحانیون ارتش در منطقه جنوب غرب گفت: همزمان با سالروز ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) در ایستگاه های راهیان نور ارتش ویژه برنامه هایی برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۴:۰۳    
در این روز عظیم، مردم انقلابی و مؤمن ایران اسلامی در جهت تحکیم ارکان انقلاب اسلامی با تصمیم قاطع و اکثریت قریب به اتفاق 98.2 درصد با رأی آری، وحدت ملی و یکپارچگی خود را به نمایش گذاشتند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۴:۰۳    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد احتمال برقرار شدن دسترسی ایران به نظام مالی آمریکا و امکان مبادلات دلاری برای تهران، طفره رفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۴:۰۳    
جانشین فرمانده انتظامی کشور گفت: در ایام نوروز براثر بروز تصادف بیش از دو هزار میلیارد تومان ازنظر اقتصادی به کشور خسارت واردشده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۴:۰۰    
رئیس جمهور گفت: 12 فروردین سالروز "جمهوری اسلامی ایران" را روز تبلور مردم سالاری و اسلامیت در کشور است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۴:۰۰    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از ساخت نماد شهدای مدافع حرم در بهشت زهرای تهران خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۳:۵۱    
جانشین تیپ 192 اهواز منطقه آب تیمور را قدمگاه 90 درصد شهدای دفاع مقدس معرفی کرد و گفت: تیراندازی با آرپیجی را از جلوه های ویژه نمایشگاه آب تیمور امسال است که جوانانی که در دوران دفاع مقدس نبودند از ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۳:۴۳    
رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: اینکه بگویند فردای دنیا، فردای مذاکره است، دنیای موشک نیست، این اگر از روی ناآگاهی گفته شود که ناآگاهی است؛ اما اگر از روی آگاهی باشد خیانت است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۳:۴۰    
استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان غفاری را تسلیت گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۳:۱۹    
سردار کارگر رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور طی پیامی نسبت به بازتاب گسترده و انتشار دستاوردهای راهیان نور از دکتر سرافراز و مدیران رسانه ملی قدردانی کرد و اظهار داشت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۳:۰۴    
رئیس شورای عالی استان ها و رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروز زنده نگه داشتن این مسیر باز هم با حرکت های مردمی امکان پذیر است البته این دلیل نمی شود که دولت و نهاد ها وظیفه خود راکنار بذارند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۲:۵۴    
وزارت خارجه روسیه روز چهارشنبه بار دیگر تأکید کرد که رزمایش موشکی اخیر ایران نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل نبوده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۲:۴۹    
فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: قرارگاه اقتصاد مقاومتی به زودی در سپاه امام رضا(ع) تشکیل می شود که در این قرارگاه از تمام ظرفیت های سپاه و بسیج استفاده خواهیم کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۲:۳۷    
مسئول راویان ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان این که حضور پیشکسوتان و رزمندگان هشت سال دفاع در مناطق عملیاتی و فعالیت در عرصه روایتگری از جمله امتیازهای این دوره است ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۲:۳۴    
فرمانده پایگاه چهارم وحدتی دزفول گفت: در ایام نوروز امسال شاهد استقبال بسیار پرشور زائران سرزمین های نور به ویژه جوانان از نمایشگاه هوایی دزفول بودیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۲:۳۴    
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن از نقش مادران و همسران شهدا ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۲:۲۰    
جمعی از مداحان اهل بیت علیهم السلام صبح امروز (چهارشنبه) با امام خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۲:۱۷    
سروده عبدالمجیدفرائی به مناسبت روز زن در ذیل آمده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۱:۵۶    
حضرت فاطمه (س) اگرچه بیشتر در خانه بود و به خانه داری اشتغال داشت ولی وقتی احساس وظیفه می کرد، در صحنه اجتماعی و حتی در جنگ حضور می یافت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۱:۵۶    
معاون هماهنگ کننده قرارگاه آجا در منطقه جنوب گفت: نیروی زمینی ارتش در اجرای ماموریت حفاظت از دکل ها و شهرک های نفتی واقع درمناطق مرزی جنوب کشور از تمامی ظرفیت های خود استفاده می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۱:۴۴    
مولودیه "عبدالمجید فرایی" شاعر شهرستان ری به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) در ادامه آمده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۱:۳۸    
مسئول اردویی سپاه کردستان گفت: در سال 95 سیاست گذاری بر مبنای 500 هزار زائر است که امیدواریم این تعداد زائر جهت بازدید از مناطق عملیاتی به استان کردستان ورود پیدا کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۱:۳۵    
رییس پلیس راهور ناجا با هشدار به راننده گان و مسافران نوروزی برای رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی گفت: مسافران بازگشت خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۱:۳۵    
نماز جمعه این هفته تهران در دانشگاه تهران و به امامت حجت الاسلام صدیقی برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۱:۳۲    
آمریکا و متحدین اروپایی این کشور در نامه ای مدعی شدند آزمایش موشک های بالستیکی که به ادعای آنها می توانند بمب هسته ای حمل کنند، نامنطبق با و در مخالفت با قطعنامه 2231 شورای امنیت هستند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۱:۲۹    
بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیانیه ای با گرامیداشت 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران، اقدام و عمل هوشمندانه و جدی در تحقق اقتصاد مقاومتی و مقابله با ترفند های نفوذ دشمن برای تضعیف ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۱:۱۷    
مدیر سوره مهر الکترونیک گفت: در سال 94 تعداد 700 عنوان کتاب را در موضوعات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به صورت دیجیتال تولید کردیم که از این تعداد، دختر شینا پرمخاطب ترین تولید ما در سال 94 بوده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۱:۱۲    
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد، یک فروند جنگنده اف 16 این کشور در نزدیکی پایگاه بگرام افغانستان سقوط کرده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۱:۰۹    
وزیر امور خارجه کانادا در سخنانی درباره خط مشی جدید سیاست خارجی این کشور، گفت: قطع رابطه این کشور با ایران هیچ پیامد مثبتی نداشته است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۱:۰۹    
تاکنون 206 فلسطینی طی انتفاضه قدس به شهادت رسیده اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۱:۰۳    
آقای ظریف، کارشناس کشاورزی است که با دریافت تسهیلات و مشاوره از بسیج سازندگی پرورش قارچ را شروع کردند. و کشاورز نمونه در افتصاد مقاومتی شناخته شدند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۰:۵۷    
دولت آمریکا به خانواده های کارکنان نظامی و دیپلماتیک خود در ترکیه دستور داده است تا بخش هایی از مناطق جنوبی ترکیه را به خاطر نگرانی های امنیتی ترک کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۰:۵۴    
'"جاسم محمد جعفر" نماینده فراکسیون دولت قانون در مجلس عراق گفت: کشورش روزانه 15 میلیون دلار برای جنگ با داعش هزینه می کند و توان پرداخت حقوق مشاورانی که در آزاد سازی موصل شرکت خواهند کرد را ندارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۰:۴۹    
مسئول غرفه جنگ نوین نمایشگاه بزرگ هوایی راهیان نور ارتش گفت: در این نمایشگاه آموزش های لازم جهت مقابله با عوامل شیمیایی، میکروبی و هسته ای به بازدیدکنندگان ارائه می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۰:۴۶    
روزنامه ای فرامنطقه ای به نقل از یکی از سفرای کشورهای حاشیه خلیج فارس در لبنان اعلام کرد مقابله با حزب الله به منظور مقابله با نفوذ منطقه ای ایران است ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۰:۴۶    
جمعی از مداحان اهل بیت(ع) با آیت الله العظمی امام خامنه ای دیدار خواهند کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۰:۴۴    
بر اساس گزارش مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ترافیک در سه محور هراز، چالوس و فیروزکوه سنگین و نیمه سنگین گزارش شده و این در حالی است که بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی 6 استان کشور ...