چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۲۰:۴۹Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دفاع مقدس 27 فروردین 1395 - defapress.ir

خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1394 خبرگزاری دفاع مقدس 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 31 خرداد 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 31 تیر 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 31 مرداد 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 31 شهریور 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 مهر 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 30 دی 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 30 بهمن 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 اسفند 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 2 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 3 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 4 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 5 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 6 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 7 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 8 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 9 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 10 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 11 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 12 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 13 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 14 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 15 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 16 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 17 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 18 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 19 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 20 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 21 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 22 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 23 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 24 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 25 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 26 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 27 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 28 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 29 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 30 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 31 فروردین 1395 
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۵:۵۲    
رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اراده جدی برای توسعه روابط و همکاری ها میان ایران و برونئی دارالسلام، اظهار امیدواری کرد که همکاری های دو کشور در زمینه مسایل دوجانبه ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۵:۳۵    
رسانه های خارجی از دیدار رئیس جمهوری آمریکا با پادشاه عربستان سعودی در روز اول اردیبهشت خبر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۵:۳۲    
سخنگوی مأموریت حمایت قاطع در افغانستان اعلام کرد که تعداد جنگجویان داعش در این کشور که براساس تخمین ارتش آمریکا حدود یک هزار تا سه هزار است ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۵:۲۹    
موفق ترین فیلمساز اهل هنگ کنگ مهمان جشنواره جهانی فیلم فجر است و یک کارگاه آموزشی برگزار می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۵:۲۶    
در حالی که مذاکرات صلح سوریه در ژنو در جریان است، روزنامه ها و مجله های انگلیسی و آمریکایی از ارسال سه هزار تن سلاح های پیشرفته از سوی آمریکا برای گروه های تروریستی پرده برداشتند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۵:۲۳    
رئیس جمهور اسلامی ایران گفت: امروز دشمنان مسلمانان در صدد ایجاد توطئه ای بزرگ هستند که به واسطه آن از یک سو اختلاف و تفرقه را در جهان اسلام گسترش داده و از سویی دیگر گروه های تروریستی مدعی اسلام را ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۵:۱۴    
سفیر ایران در سازمان ملل با شرکت در بحث عمومی شورای امنیت با موضوع تهدید صلح و امنیت بین المللی در نتیجه اعمال تروریستی، مواضع جنبش عدم تعهد را درباره راه های مبارزه با تروریسم بیان کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۵:۱۱    
اداره مخابرات ترکیه اعلام کرده است که تصمیم نهایی درباره فیلتر کردن وب سایت خبرگزاری روسی را دادگاه های ترکیه باید بگیرند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۵:۰۸    
شورای امنیت سازمان ملل متحد تلاش های سعودی برای تروریستی خواندن حزب الله را ناکام گذاشت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۵:۰۸    
نشست پایانی سیزدهمین اجلاس سازمان همکاری اسلامی در استانبول از لحظاتی پیش آغاز شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۵:۰۸    
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران جزئیات پوشش اورژانسی شهرآورد 82 پایتخت را تشریح کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۵:۰۵    
نمایندگان شرکت های اروپایی در دیدار با مقامات دولت آمریکا از تداوم دشواری های معاملات تجاری با ایران گلایه کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۴:۵۹    
وزیر نیرو با اشاره به بارش های اخیر گفت: تمامی خدمات مورد نیاز برای مقابله با حوادث مهیا و آماده سازی شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۴:۵۶    
روایت زندگی شهید مدافع حرم "مهدی کوچک زاده" ساعت 16:40 جمعه 27 فروردین از شبکه دو سیما به نمایش گذاشته می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۴:۵۰    
رئیس مجلس خبرگان رهبری به ریشه یابی حق ولایت فقیه در قرآن اشاره کرد و گفت: اصل موضوع ولایت فقیه از مسائلی است که مورد اتفاق همه فقهاء است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۴:۴۴    
لغزش زبان نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه رئیس جمهوری سوریه باید جولان را فراموش کند، شاید برای برخی غافلگیر کننده باشد؛ اما به هیچ وجه برای سوریه، ایران و حزب الله غافلگیر کننده نیست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۴:۲۹    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: کسانی که امروز می گویند ما به موشک نیاز نداریم اوایل انقلاب نیز می گفتند ما به ارتش، جنگنده های F14 ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۴:۲۹    
بارش شدید باران بهاری و تگرگ ساعتی پیش در بجنورد سبب غافلگیری مردم و آب گرفتگی برخی از معابر این شهر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۴:۱۲    
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش گفت: ارتش با تقدیم بیش از 48 هزار شهید به پیشگاه ولایت و ملت، همواره در دفاع از نظام اسلامی پیشقدم بوده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۴:۰۶    
مدیرعامل هلال احمر استان لرستان گفت: 3200 لرستانی در سیلاب اخیر آسیب دیدند؛ که 52 تیم عملیاتی به آنها امداد رسانی کرده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۳:۵۷    
خبرگزاری رویترز مدعی شد سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه، برای گفتگو با مقامات سیاسی و نظامی روسیه در مسکو به سر می برد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۳:۵۴    
جنگنده های نهاجا دومین مرحله پرواز تمرینی خود را برای حضور در رژه 29 فروردین صبح امروز برگزار کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۳:۳۹    
نیروهای ارتش سوریه با آزادسازی چند منطقه دیگر در حومه دمشق از اشغال گروه های تروریستی، تلفات سنگینی به داعشی هایی که درصدد نفوذ به سمت خناصر در حومه حلب بودند، وارد کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۳:۳۲    
روزنامه گاردین از اوضاع ناگوار کودکان و نوجوانان آواره سوری در کمپ های آوارگان و پناهجویان خبر داد و اعلام کرد که آنها از سرما و گرسنگی رنج می برند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۳:۳۰    
نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می دهد که میزان حمایت مردم انگلیس از تلاش های نخست وزیر این کشور برای باقی نگه داشتن انگلیس در اتحادیه اروپا با افت چشمگیری روبه رو شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۳:۲۷    
در شبکه های اجتماعی برای اشاره به یکی از معروف ترین ساختمان های مسکونی تهران عنوان "خانه ای با نرده های نستعلیق" را به کار می برند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۳:۲۴    
قرارداد تسلیحاتی کانادا با عربستان در حالی وارد مرحله اجرایی می شود که اکنون صادرات تسلیحات به عربستان در سطح داخلی و خارجی با انتقادهای زیادی همراه است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۳:۲۱    
وزیر امور خارجه عربستان گفت: 681 میلیون دلاری که عربستان به نخست وزیر مالزی داد، فقط هدیه بود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۳:۱۲    
موزه پروفسور سمیعی در سعدآباد احداث می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۳:۰۹    
جریانهای معارض بحرینی از مردم این کشور خواستند که در تظاهرات امروز با عنوان جمعه خشم شرکت کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۳:۰۴    
رایزن نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل رژیم صهیونیستی را بزرگ ترین حامی تروریسم و عربستان را مبدأ و منشأ تروریسم، افراط گرایی و ایدئولوژی تکفیری دانست که در قلب همه عملیات تروریستی اخیر قرار دارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۳:۰۲    
مسئول سازندگی سازمان بسیج دانشجویی گفت: با توجه به اینکه متاسفانه چند استان کشور ما دچار سیل زدگی شده اند، 11 استان برای اعزام گروه های جهادی به مناطق سیل زده اعلام آمادگی کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۲:۵۵    
رسانه های افغانستان از پیوستن حداقل 30 پلیس محلی این کشور در ولایت بغلان به طالبان خبر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۲:۴۹    
یادواره شهید مدافع حرم "حیدر ابراهیم خانی" ساعت 20:30 روز جمعه 27 فروردین در مسعودیه برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۲:۴۹    
مدیر اسبق اداره توافقنامه ها و معاهدات بین المللی وزارت خارجه مصر تاکید کرد: نه تنها دو جزیره تیران و صنافیر بلکه بخش بزرگی از شمال شرقی عربستان متعلق به مصر است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۲:۴۲    
معاون امور تالاب ها سازمان محیط زیست گفت: سیلاب ها برای تالاب ها به ویژه تالاب هایی که رو به خشک شدن هستند فواید بسیار زیادی دارند؛ چرا که به غیر ورود آب به آنها موجب تعدیل شدن شوری تالاب می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۲:۴۰    
گرچه آمریکا امیدوار است متحدانش در نشست استانبول موجبات خرسندی آن را فراهم کنند اما در عین حال به خوبی متوجه واقعیت های منطقه ای به ویژه در خصوص نقش ایران است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۲:۲۸    
با حضور مسئولان کشوری و استانی و به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در قزوین برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۲:۲۸    
جمعی از بازماندگان قربانیان هواپیمای ژرمن وینگز آلمان شکایتی را علیه مرکز آموزش پرواز "لوفت هانزا" در آمریکا که کمک خلبان و عامل سقوط این هواپیما در آن آموزش دیده بود تنظیم کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۲:۲۲    
سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا گفت که کشورش مانع دسترسی ایران به دلار آمریکا می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۲:۱۹    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف گفت: جدیت و اعتقاد شهید طباطبایی به مسئولیت و وظیفه ایمانی و انقلابی اش سبب شد، حتی پس از جانبازی، در حالی که نیمی از بدنش فلج شده بود ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۲:۰۷    
نخست وزیر عراق گفت: هرج و مرج سیاسی باعث بی ثباتی و سوق دادن عراق به سوی سرنوشت نامعلوم شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۲:۰۱    
عدّه ای معتقدند خداوند فقط نام جهنّم را برده است و توصیفاتی هم از آن ارائه کرده که من و تو را بترساند، همچنان که پدر و مادر برای بازداشتن فرزندشان از اعمال ناپسند، او را از تنبیه می ترسانند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۱:۵۲    
المیادین نوشت: وزیر خارجه آمریکا از معارضان بحرینی نخواسته است که در انتخابات سال 2018 مشارکت کنند و هیچ اطمینانی به آنها مبنی بر اینکه دولت بحرین به درخواستهای دولت آمریکا پاسخ خواهد داد، نداده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۱:۴۹    
سفیر ایران در لبنان تاکید کرد که ایران خواستار وحدت مسلمانان و حمایت همه جانبه از ملت و مقاومت فلسطین در رویارویی با دشمن صهیونیستی است و آن را یک وظیفه دینی و انسانی می دانیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۱:۳۷    
علی داوودی می گوید: پرداختن شعر به مدافعان حرم نسبتی با جنگ طلبی نداشته و نیز منافاتی با آن نگاه ضدجنگی که ترویج می شود، ندارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۱:۳۲    
وزارت کشور مصر درباره هرگونه برگزاری تظاهرات در اعتراض به توافقنامه ترسیم مرزها بین مصر و عربستان و انتقال حاکمیت دو جزیره "تیران" و "صنافیر" به سعودی ها هشدار داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۱:۳۱    
فرمانده تیپ مستقل 316 زرهی همدان با اشاره به ضرورت حمایت از جبهه مقاومت گفت: امروز منافع نظام جمهوری اسلامی ایران در حمایت از محور مقاومت است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۱:۲۲    
مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید حسن شفیع زاده فرمانده توپخانهٔ قرارگاه خاتم 9 اردیبهشت ماه در مسجد جامع تبریز برگزار خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۱:۱۹    
یک تحلیلگر مسایل راهبردی منطقه از جزئیات پنجمین توطئه رئیس جمهور آمریکا علیه سوریه خبر داد و آن را خطرناک تر و خباثت آلودتر از طرح های گذشته خواند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۱:۱۹    
همایش ملی بررسی ماهیت تشیع انگلیسی، عصر روز 31 فروردین در تالار سوره حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۱:۱۲    
اقتصاد مقاومتی یعنی آن اقتصادی که در شرایط فشار، در شرایط تحریم، در شرایط دشمنی ها و خصومت های شدید می تواند تعیین کننده رشد و شکوفایی کشور باشد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۱:۱۲    
مدیر موسسه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: جشنواره عمار فرصت بسیار خوبی است تا دیدگاه کسانی را که بازی را تهدیدی برای فرهنگ خود می دانند تغییر دهد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۱:۰۷    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که بیش از 150 فرد مسلح از خاک ترکیه وارد استان لاذقیه سوریه شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۰:۵۸    
معاون وزیر امور خارجه با تأکید بر لزوم اصلاح سیاست های غلط رژیم سعودی گفت: سازمان همکاری اسلامی از مواضعی که علیه ایران و حزب الله گرفته پشیمان می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۰:۵۵    
رئیس کنفرانس امنیتی مونیخ با تأکید بر اینکه امنیت در آفریقا باید در دستور کار ما قرار گیرد، اروپا را از یک سیاست امنیتی مشترک و هماهنگ بسیار دور دانست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۰:۵۲    
سخنگوی شورای سیاست گذاری بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از در اختیار گذاشتن 75 هزار متر مربع شهر آفتاب به متولیان این نمایشگاه خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۰:۴۰    
چگونگی کمک اروپا برای پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی و تشویق بانک های خارجی به همکاری با ایران از جمله موضوعاتی است که هیئت عالی رتبه اتحادیه اروپا در سفر شنبه آینده به تهران با مقامات ایرانی به ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۰:۴۰    
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد با اعلام اینکه نفت و آثار باستانی در مناطق تحت اشغالی داعش از طریق مرزهای ترکیه قاچاق می شود، خواستار بسته شدن مرزهای مشترک سوریه و ترکیه شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۰:۳۴    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، جزئیات امدادرسانی به 136 شهر و روستای سیل زده کشور را تشریح کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۰:۳۱    
رئیس جمهور فرانسه با اعلام این که کشورش با حضور بشار اسد در راس قدرت در سوریه مخالف است، در عین حال تأکید کرد، مذاکره با اسد برای حل بحران سوریه اجتناب ناپذیر است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۰:۲۲    
تولیت آستان قدس رضوی طی دیدار با یکی از جانبازان قطع نخاع مدافع حرم دستور انتقال وی را به بیمارستان رضوی صادر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۰:۱۹    
مشاور رئیس جمهوری آمریکا در امور خاورمیانه اعلام کرد، آمریکا با شرکای خود در شورای همکاری خلیج فارس درباره افزایش تلاش ها برای مبارزه با تروریسم و تسهیل انتقال قدرت دفاعی و بالستیک به این کشورها به ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۰:۱۶    
جنگ قریب الوقوع آزادسازی حلب معادله های نظامی در سوریه را به صورت اساسی تغییر داده و ابتکار عمل استراتژیک را به صورت نهایی و سرنوشت ساز در اختیار ارتش قرار می دهد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۰۹:۵۲    
مستند قائمیه توسط امور هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سمنان و با مشارکت سپاه ساخته می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۰۹:۳۰    
شهید رضا چراغی فرمانده لشکر 27 محمدرسول الله(ص)، ستاره دیگری از دوکوهه که در آسمان جای گرفت تا روشنی بخش صراط زندگی ما زمینیان باشد ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۰۷:۳۹    
زمانی که شنیدم رهبر و امامم فرمودند "سوریه باید حفظ شود وظیفه خود دانستم، به عنوان سربازی کوچک در این جهاد شرکت کرده و حرف امامم را زمین نگذارم."
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۰۶:۵۲    
27 فروردین 1395 خورشیدی برابر با 6 رجب 1437 هجری و 15 آوریل 2016 میلادی
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۰۲:۱۶    
لیلة الرغائب درکنار مزار شهدای گمنام کوه خضرنبی، اولین پنج شنبه از ماه رجب که آن را شب آرزوها نیز نامیده اند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۰۰:۰۱    
در جلسه شورای سیاست گذاری راهیان نور، تشکیل قرارگاه فرهنگی راهیان نور تصویب شد.