دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۴:۰۳Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دفاع مقدس 5 اسفند 1401 - defapress.ir

خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1394 خبرگزاری دفاع مقدس 1 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 دی 1396 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 اسفند 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 31 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 خرداد 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 تیر 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 مرداد 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 شهریور 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 مهر 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آبان 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آذر 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 دی 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 بهمن 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 1 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 2 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 3 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 4 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 5 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 6 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 7 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 8 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 9 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 10 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 11 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 12 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 13 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 14 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 15 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 16 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 17 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 18 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 19 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 20 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 21 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 22 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 23 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 24 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 25 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 26 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 27 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 28 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1401 
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۱۷:۵۱    
پس از شکست میانجیگری ترکیه بین روسیه و اوکراین برای توقف جنگ، این بار چین وارد عمل شده و با طرح 12 ماده ای سعی دارد شانس خود را برای پایان دادن به این بحران جهانی محک بزند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۷    
پدر شهیدان والامقام میرزامحمدی مجارشین پس از تحمل سال ها فراق فرزندانش، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۶    
نمایشگاه مسئله محور سازمان اقتصادی کوثر در حالی به کار خود پایان داد که مدیرعامل این سازمان از آغاز به کار سامانه ای برای کنترل و تثبیت بازار گفت و نیز چند تیم استارتاپی برتر معرفی و از طرح های دانش ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۳:۲۸    
قاضی زاده هاشمی با حضور در منزل شهید آیت الله مرتضی مطهری درگذشت همسر مکرم این شهید گرانقدر را تسلیت گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۲    
امیرعبداللهیان طی بازدیدی از بیمارستان 220 تختخوابی امام علی (ع) نجف، با پرسنل درمانی گفتگو و از نزدیک در جریان فعالیت های این بیمارستان قرار گرفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۱:۱۳    
بهروز به مناسبت ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز از خانواده جانباز 70 درصد پاسدار محسن رسایی دیدار کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۰:۱۹    
حجت الاسلام هاشمی به مناسبت میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل(ع) و گرامیداشت روز جانباز پیامی صادر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۴    
حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه پاسداران برای ایران اسلامی امنیت آفرین و امنیت ساز بوده اند، گفت: این نهاد انقلابی کارنامه درخشان و افتخارآمیزی در دفاع از انقلاب اسلامی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۰۹:۰۷    
نخستین سالروز بحران اوکراین در حالی فرارسیده که افق روشنی برای برون رفت از آن به چشم نمی خورد؛ بحرانی که آمریکا به دلایل چندگانه، تمایلی چندانی به پایان آن ندارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۰۸:۲۸    
نخستین یادواره شهدای رسانه مقاومت با عنوان راویان مقاومت با حضور وزرا و روسای بنیاد شهید کشور های ایران، لبنان، فلسطین، سوریه، یمن، عراق و افغانستان روز 8 اسفند ماه در تهران برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۰۰:۰۴    
سردار حاجی زاده با بیان اینکه سرعت موشک هایپرسونیک ایرانی حدوداً 13 ماخ است، گفت: ما اکنون قادر هستیم تا فاصله دو هزار کیلومتری، ناو های هواپیمابر آمریکایی را هدف قرار دهیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۳:۰۷    
طرحی بمناسبت اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت عباس علیه السلام منتشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۳:۰۴    
مولودی خوانی محمود کریمی به مناسبت اعیاد شعبانیه و ولادت سرداران دشت کربلا را در ادامه مشاهده کنید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۲:۴۳    
سردار موحد گفت: دو هزار و 600 زائر قمی طی یک سال گذشته به مناطق عملیاتی راهیان نور اعزام شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۲:۴۳    
مقام های پنتاگون از اثرات گسترش شراکت نظامی ایران و روسیه روی موازنه قدرت در منطقه غرب آسیا ابراز نگرانی کرده اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۲:۴۰    
حسین زاده گفت: به همت سازمان بسیج مهندسین سپاه کربلای مازندران، 35 روستا در قالب طرح عمران روستا از نعمت آب شرب آشامیدنی سالم بهره مند شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۲:۳۷    
سردار یوسفعلی زاده گفت: جهاد تبیین در پاسخ به جنگ ترکیبی و شناختی دشمن است و لذا از سوی انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی این جهاد باطل السحر جنگ ترکیبی دشمن است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۱:۱۹    
ده ها نفر از مردم اردن در محکومیت جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در شهر نابلس مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در امان تجمع کردند و شعار های ضدصهیونیستی سر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۱:۱۶    
سردار اوصانلو گفت: تمام تلاش رزمندگان قرارگاه حمزه در منطقه شمال غرب و دو استان آذربایجان غربی و کردستان بر این است که امنیت در منطقه برقرار باشد که در این خصوص به حول و قوه الهی موفق بوده اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۱:۱۳    
حجت الاسلام رئیسی در محل یادمان شهید بروجردی با قدردانی از عوامل ساخت فیلم غریب درباره این شهید والامقام، گفت: جوانان ما باید بدانند که این شهید بزرگوار در فضای ناامیدی آن دوران با چه همت و تدبیری ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۲    
خطیب نمازجمعه تهران با اشاره به اقدام دولت آلمان در اخراج برخی از دیپلمات های ایرانی گفت: مردم از وزارت خارجه انتظار دارند برخورد مناسب با این اقدامات وقیحانه به عمل آورد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۲    
رهبر معظم انقلاب پیش از اقامه نماز بر پیکر بانو عظم روحانی، همسر استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری فرمودند: خدا ان شاءالله تأییدتان کند خدا ان شاءالله درجات ایشان را عالی کند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۴    
سرلشکر صفوی گفت: شهید خرازی در خانواده ای مومن پرورش یافت و از ابتدای جنگ تا سال 1365 پیوسته در میدان جنگ برای دفاع از امنیت کشور حضور داشت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۵    
رئیس جمهور درگذشت مدیر جهادی و پرتلاش مرحوم اسماعیل احمدی را در سانحه بالگرد و حین ماموریت سازمانی تسلیت گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۹:۴۰    
هنیه ضمن تشکر از مردم فلسطین برای تظاهرات علیه اشغالگران، گفت که جنگ با دشمن اسرائیلی وارد مرحله اخراج اشغالگران از سرزمین آبا و اجدادی فلسطینیان می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۹:۲۲    
حجت الاسلام خسروی با بیان اینکه این ایام بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ اسلامی و انقلابی و اهل بیت است گفت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۱    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: اولویت سپاه خدمت رسانی به مردم است و سپاه در مسیر خدمت رسانی در بخش های مختلف شتابنده حرکت خواهد کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۹    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه در سفر به بوگوتا با معاون وزیر خارجه کلمبیا درباره موضوعات دوجانبه و تحکیم همکاری ها در حوزه های مختلف بحث و تبادل نظر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۸:۱۳    
سردار شکارچی اقدامات فعالان جهادگر را استمرار فرهنگ به جامانده از شهدا عنوان کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۷:۲۲    
معاون اول رئیس جمهور ظهر امروز با حضور در معراج شهدای تهران به پیکر اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش و جوانان ادای احترام کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۷:۱۶    
سردار شکارچی با بیان اینکه توان دفاعی ایران در دنیا زبانزد است، گفت: پیمودن مسیر شهدا موجب افزایش اقتدار دفاعی کشور شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۲    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جوانان ما سلاح در دست و گوش به فرمان ولی امر مسلمین هستند تا در هر نقطه ای که پیام جهاد برسد، آن سرزمین از حضور جوانان پاک و مردان آهنین مملو شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۶:۳۴    
حجت الاسلام حسین زاده گفت: بعد از سیل ویرانگر دی 1400 بخش بیرم و تخریب تعداد زیادی از واحدهای مسکونی، با وجود تلاشهای جهادی دولت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۶:۳۴    
آیت الله فلاحتی با اشاره به پیشرفت نیروهای مسلح کشور در حوزه های پهپادی و موشکی، گفت: این موفقیت نشان دهنده بازدارندگی و قدرت دفاعی جمهوری اسلامی بوده که خاری در چشمان ایالات متحده آمریکاست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۶:۳۱    
سردار عبدالله پور با اشاره به طرح 5 ساله دشمن برای جدا کردن کردستان گفت: به آن ها که درصدد انتقال اینترنشنال به آمریکا هستند می گوییم آن دستی که قادر است در لندن آن ها را دچار ناامنی کند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۶:۳۱    
حجت الاسلام صباحی گفت: امروز روز پاسدار را در حالی جشن می گیریم که سپاه پاسداران در اوج اقتدار، محبوبیت و اثرگذاری در منطقه است و دل دشمن را به لرزه دراورده و اقتدار سپاه الگویی برلی کشورهای آزادی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۵    
آیت الله خاتمی گفت: سپاه گام های بلندی در حفظ و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی برداشته و هر زمان که احساس نیاز شود در میدان حضور می یابد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۳    
ناصر عرفانی سالارپور جانباز 70 درصد دفاع مقدس آسمانی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۴    
نمازگزاران فلسطینی پس از اقامه نماز جمعه در مسجدالاقصی، در محکومیت جنایت اخیر نظامیان صهیونیست در شهر نابلس تظاهرات کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۱    
پدر شهید هریری از شهدای مدافع حرم گفت: حسین در عملیات تدمر متوجه شد در آنجا تونل های زیرزمینی حفر شده است که پس از به اسارت درآوردن چند داعشی با حٌسن رفتارش موجب توبه آن ها شد و با کسب اطلاعات از آن ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۱    
سخنگوی گردان های قدس گفت: درگیری ها با رژیم اشغالگر ادامه دارد و جنایات دشمن صهیونیستی علیه مردم فلسطین، رزمندگان مقاومت را به سوی اقدامات جهادی بیشتر سوق خواهد داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۲    
صنعا، صعده و شمار دیگری از شهر های یمن شاهد برگزاری راهپیمایی برای اعلام وفاداری به صالح الصماد رئیس سابق و شهید شورای عالی سیاسی یمن و همبستگی با ملت فلسطین بود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۹    
فرمانده کل سپاه گفت: قدرت بازدارندگی و اتحاد ارتش و سپاه موجب دلگرمی ملت، هراس دشمن و رضایت فرمانده معظم کل قوا شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۳    
حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به التهابات اقتصادی کشور گفت: شرایط نشان از بروز عملیات معیشت بر پایه جنگ ادراکی دارد و حرکت کنونی دشمن شبیه کودتای اقتصادی است؛ چرا که تحریک ایران ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۴    
حجت الاسلام میردامادی گفت: پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران همچون خاری بر چشم دشمنان این نظام و انقلاب اسلامی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۱    
صبوری گفت: بازیگران این فیلم برای مخاطب نام آشنا نیستند که حالا مخاطب نتواند آنان را در این نقش ها بپذیرد بلکه مردم احساس می کنند که خود همان رزمندگان هستند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۵    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهادی از جنس مردم و منشأ خدمات تأثیرگذاری در ابعاد داخلی و خارجی بوده و به عنوان حامی محرومان جامعه شناخته می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۱    
دلمان را خوش کرده ایم که پیرو سرور آزادگان جهان هستیم و هر سال در عزایش بر سر و سینه می زنیم که برای زنده نگه داشتن دین خدا چگونه از جان و مال و آبرویش گذشت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۴:۵۲    
پاسداران انقلاب اسلامی ایمانشان با بینش و آگاهی و بصیرت توأم است. درک آنها از موقعیت های سیاسی، اجتماعی و همچنین آگاهی آنها نسبت به مصالح اسلام افق روشنی را برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گشوده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۹    
حجت الاسلام صدیقی گفت: سپاه برآمده از متن مردم است و پاک سرشت ترین ها، شهادت طلب ترین آدم ها در سپاه حضور پیدا کردند و در همان روز های اول به عشق شهادت و امامت، قداست پیدا کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۱    
در پی فراخوان جنبش عرین الاسود ، مردم فلسطین در تمام شهر ها به خیابان آمده و با فریاد های خود بر حمایت شان از مقاومت تاکید کردند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۴:۲۲    
روزنامه صهیونیستی هاآرتص با انتشار یادداشتی نوشت که به زودی هدف جنبش تحریم اسرائیل تحقق می یابد و رهبران تل آویو که وضعیت کنونی را به وجود آورده اند، احمق هستند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۴:۲۲    
علیدادی سلیمانی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مرکز تربیت مردان بزرگ ایران اسلامی است که شهدای ارزشمندی تقدیم انقلاب کرد و یکی از آنان، سیدالشهدای جبهه مقاومت است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۴:۱۳    
نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل خواستار ایجاد گروه فرامنطقه ای از کشور های مستقل، بی طرف و صاحب ظرفیت برای پایان بخشیدن به جنگ در اوکراین شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۱    
حجت الاسلام رنجبر با اشاره به سیره عبادی حضرت گفت: امام حسین (ع) در انجام امور عبادی، گوی سبقت را از معاصران خود ربود. امام حسین (ع آن عبادتی را برتر می داند که سپاس گزارانه باشد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۳:۵۲    
ما پاسداران انقلاب اسلامی تا نابودی دشمنان اسلام ناب محمدی سرباز و بسیجی ولایت فقیه بوده و مدافعان ملت بزرگ انقلابی و ولایی و جهادی ایران اسلامی هستیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۹    
صفری گفت: به زودی سفری به جمهوری آذربایجان برای شرکت در اجلاس غیرمتعهد ها را خواهیم داشت و توافق ایجاد گذرگاه مرزی خداآفرین را نهایی می کنیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۳    
رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پیکر همسر شهید آیت الله مرتضی مطهری نماز اقامه کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۳:۰۳    
جنگ اوکراین که وارد یک سالگی اش شده حاوی درس هایی است که ماهیت نظم جهانی به رهبری آمریکا را نشان می دهد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۲:۳۳    
پیشرفت های واحد پدافند هوایی سپاه که روزی از پایین ترین رده فعالیت خودش را آغاز کرد، امروز به یکی از قدرت های بزرگ در امر دفاع هوایی جهان و منطقه تبدیل شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۲:۳۳    
طرحی بمناسبت ولادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار منتشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۷    
حجت الاسلام رئیسی گفت: احیای دریاچه ارومیه یک دغدغه ملی و نشان دهنده اهمیتی است که جمهوری اسلامی و دولت مردمی برای حیات دریاچه ارومیه و حفاظت از محیط زیست قائل است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۵    
قاضی زاده هاشمی از جذب هشت هزار نفر از فرزندان ایثارگران در سطح کشور خبر داد و گفت: در 2 سال گذشته و بر اساس آمار بیش از هشت هزار نفر از فرزندان شهید و جانباز بالای 70 درصد استخدام شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۶    
امیر سرتیپ ولی وند با اشاره به تحلیل جنگ های منطقه ای و فرامنطقه ای اخیر گفت: رصد مداوم تحولات و تهدیدات نوپدید و تبیین تاکتیک های مقابله با آن از جمله اقدامات علمی دانشگاه دافوس است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۳    
در حالی که مشاور امنیت ملی بایدن گفته که آمریکا هنوز تغییراتی در آمادگی نیرو های هسته ای روسیه مشاهده نکرده و خود نیز قصد تغییر در آمادگی نیرو های راهبردی ندارد ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۰    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جوانان ما سلاح در دست و گوش به فرمان ولی امر مسلمین هستند تا در هر نقطه ای که پیام جهاد برسد، آن سرزمین از حضور جوانان پاک و مردان آهنین مملو شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۲    
یک پلیس فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در جنوب کرانه باختری به شهادت رسید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۱:۳۰    
فرمانده کل ارتش گفت: مقامات کشور ترکیه از اقدامات انجام شده و خدمات ارائه شده توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران در مناطق زلزله زده تقدیر و تشکر کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۱:۲۱    
طرح بزرگ انتقال ٖآب سد کانی سیب به دریاچه ارومیه با حضور حجت الاسلام رئیسی افتتاح شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۱:۱۸    
فرمانده کل ارتش با اشاره به نمایش جلوه ای از عزم و اراده ملی در راهپیمایی 22 بهمن گفت: انقلاب اسلامی به حرکت خود ادامه می دهد تا به ساخت تمدن جدید اسلامی و زمینه سازی برای ظهور برسد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۰    
وزیر امور خارجه که در کربلای معلی حضور دارد، در توئیتی نوشت: آینده روشن است و بهترین ها به لطف خدا و با کوشش همه ما، فرا می رسد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۰:۵۴    
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: دشمنان ما بدانند که نسل های دهه 30 تا دهه نودی ها در کنار هم کمر همت بسته اند تا به زودی زود شکست تمام عیار رژیم صهیونیستی و جبهه استکبار را در پادگان ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۰:۴۲    
حیدری گفت: تا پایان بهمن ماه نزدیک به 400 نفر از دانش آموزان دختر چهارمحال و بختیاری به سرزمین های نور اعزام شده و از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۰:۳۳    
ذوالفقاری گفت: پاسداران انقلاب اسلامی به تأسی از سرور و سالار شهیدان و الگوگیری از یاران و اصحاب آن بزرگوار در راه دفاع از ارزش های انقلاب، نظام ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۵    
وزارت شیلات یمن ضمن محکوم کردن کوچ اجباری ساکنان یک جزیره در مجمع الجزایر سقطری از سازمان ملل خواست اشغالگران اماراتی و صهیونیست را از این جزایر بیرون کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۲    
کمیته عالی جنبش الاسیر تصمیم گرفته اند که امروز پس از نماز جمعه، در محوطه زندان تحصن کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۰۹:۴۵    
یادواره فرماندهان شهید لشکر 27 محمد رسول الله (ص) با عنوان ستارگان دوکوهه با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حسینیه شهید همت پادگان دوکوهه آغاز شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۰۹:۴۲    
گروه مقاومت فلسطینی عرین الاسود با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که قطار مقاومت در کرانه باختری به حرکت افتاده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۰۹:۳۰    
حجت الاسلام رئیسی صبح امروز به منظور افتتاح تونل انتقال آب سد کانی سیب به دریاچه ارومیه وارد استان آذربایجان غربی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۰۹:۲۴    
صهیونیست ها احتمال می دهند که شاید جهاد اسلامی و یا دیگر گروه های فلسطینی در ماه رمضان عملیات گسترده ای را علیه رژیم صهیونیستی انجام دهد و سطح تدابیر امنیتی را بالا برده اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۰۹:۱۸    
هاشمی گفت: این رویدادهایی مثل جشنواره ساهر اغلب نگارش ها در مورد شهدای والا مقام است و در یک اثر، چندین شهید گلگون کفن به جامعه معرفی می شوند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۰۹:۱۵    
محبی پور گفت: کسانی که در مسیر سربازی گمنام امام زمان(عج) هستند امنیت را برای نظام، کشور و مردمی می خواهند که ریشه ها و اصالت آن به دین وابسته است و نهایت آمال و آرزوی آنها فراهم کردن یک زندگی سالم و ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۰۸:۴۵    
اگر در جست وجوی امام زمان (عج) هستی، او را در میان سربازانش بجوی.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۰۸:۳۶    
رهبر معظم انقلاب اسلامی بار ها در سخنرانی های خود به سپاه پاسداران اشاره کرده و توصیه هایی به پاسداران داشته اند که هر کدام حاکی از جایگاه رفیع پاسداری در نگاه ایشان و برای صیانت از انقلاب اسلامی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۰۸:۱۸    
پاسدار شهید ابراهیمعلی معصومی در نامه ای خطاب به همسر خود نوشته است: همیشه تمام رفتارت و گفتارت و هدفت در راه الله باشد و هرگز قیامت را که روز امتحان انسان است، از یاد نبرید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۰۸:۰۳    
مولودی خوانی با نوای بنی فاطمه به مناسبت سالروز ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در ادامه قابل بهره برداری است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۰۵:۰۶    
رئیس پلیس آگاهس فراجا با اشاره به نزدیک شدن ایام عید و شلوغی بازارها گفت: طرح نوروزی پلیس آگاهی فراجا برای مقابله با سارقین در حال تدوین است و از 15 اسفند شروع خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۰۴:۰۳    
اشعاری در رثای مقام رفیع حضرت بقیه الله الاعظم (عج) در ادامه قابل بهره برداری است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۰۳:۰۶    
لطفی گفت: فرصت هایی طلایی مانند راهیان نور و اربعین در کشور داریم که اگر همه دستگاه های فرهنگی کشور در آنجا سرمایه گذاری کنند، قطعاً بازدهی بهتری خواهند داشت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۰۲:۳۳    
شناخت ابعاد مختلف شخصیت سیدالشهدا می تواند باعث سعادت دنیوی و اخروی هر انسان آزاده ای باشد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۰۱:۳۶    
80 سورتی پرواز هوانیروز ارتش برای امدادرسانی به مردم گرفتارشده در برف، دستور فرمانده کل ارتش برای استمرار کمک رسانی به زلزله زدگان ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۰۰:۰۳    
5 اسفند 1401 هجری شمسی برابر با 3 شعبان 1444 هجری قمری و 24 فوریه 2023 میلادی