دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۰۷Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دفاع مقدس 23 اسفند 1401 - defapress.ir

خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1394 خبرگزاری دفاع مقدس 1 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 دی 1396 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 اسفند 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 31 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 خرداد 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 تیر 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 مرداد 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 شهریور 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 مهر 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آبان 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آذر 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 دی 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 بهمن 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 1 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 2 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 3 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 4 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 5 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 6 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 7 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 8 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 9 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 10 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 11 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 12 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 13 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 14 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 15 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 16 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 17 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 18 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 19 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 20 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 21 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 22 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 23 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 24 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 25 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 26 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 27 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 28 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1401 
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ - ۰۹:۵۸    
بحیرایی از توزیع 127 هزار قلم کالای اساسی برای خانواده های تحت حمایت از ابتدای سال جاری خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ - ۰۱:۳۵    
امیر سرتیپ دوم میهن دوست از حضور کاروان کتاب یاد یار مهربان با هدف تجهیز کتابخانه های تمام پادگان ها در اصفهان خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۶    
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان به مناسبت 22 اسفند، روز بزرگداشت شهدا با خانواده شهید علی خسروی از شهدای غدیر دیدار و گفت وگو کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۵    
هیأت عالی مجمع تشخیص مصلحت نظام دو بند الحاقی در تبصره های 11 و 8 بودجه 1402 را مغایر با سیاست های کلی نظام قانونگذاری تشخیص داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۹:۳۷    
کوشش تبار از مقام ها و مسئولان استان ها در سراسر کشور خواست بر روند اجرای طرح کالا برگ الکترونیک نظارت مستمر و دقیق داشته باشند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۹:۲۹    
نسل دفاع مقدس، خود را فرزندان امام می دانستند. مسیرِ حرکت به سمت جبهه در مشهد جوری تعریف می شد که آغاز از حرم باشد و سرانجام بسیاری هم با شهادت باز به حرم می رسید ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۹:۰۴    
صد ها نویسنده و شخصیت دانشگاهی رژیم صهیونیستی از آلمان و انگلیس خواستند تا از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم استقبال نکنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۸:۵۹    
کمالوندی با بیان اینکه ایران طبق 15 گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی کوچکترین تخطی از تعهدات خود نداشته، گفت: غنی سازی 60 درصد در فردو پاسخی به قطعنامه قبلی آن ها در شورای حکام بود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۸:۵۵    
روسای جمهور روسیه و سوریه قرار است امروز چهارشنبه درباره تحولات منطقه با هم گفت وگو کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۸:۴۷    
حجت الاسلام پورذهبی با بیان اینکه کار ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان کردستان، در زمینه اشتغالزایی، خود نوعی ابتکار است ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۸:۴۷    
شورای وزیران عربستان سعودی در نشست روز دوشنبه خود درباره ادامه گفت وگو های سازنده با ایران ابراز امیدواری کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۷:۱۵    
برخی از فرماندهان رده بالای مجاهدین دستور می دادند که کرد هایی را که در عملیات مروارید به اسارت گرفته می شدند ابتدا به طرز وحشیانه ای زیر شکنجه قرار داده و سپس به استخبارات صدام تحویل می دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۲۳:۳۳    
حجت الاسلام خلیلی گفت: ملت ایران با رأی قاطع در 12 فروردین ریشه نظام استبدادی و طاغوت را از کشور برچیدند و پایه های مردمی انقلاب اسلامی را مستحکم کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۲۳:۲۴    
سرهنگ مهجوری گفت: مجموعا 1500 نفر به شکل راهیان نور عمومی از شهر اراک اعزام خواهند شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۲۳:۲۱    
فخاری گفت: تا این لحظه سه نفر در تهران جان خود را از دست داده و پنجاه و سه نفر هم مصدوم شده اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۲۳:۱۵    
فرمانده انتظامی پایتخت از مصدومیت یکی از ماموران پلیس و دستگیری 8 نفر که اقدام به تخریب اموال عمومی کردند خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۲۳:۱۱    
سخنگوی پلیس از کشف و خنثی سازی دو بسته انفجاری در محدوده پایتخت خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۲۲:۵۵    
جلال زاده روابط ایران و عراق را علی رغم فراز و فرود های سال های گذشته، خوب و مناسب ارزیابی کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره از یک عراق پیشرفته و باثبات حمایت می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۲۲:۵۱    
برگزاری جلسات فوق العاده دولت در سه نوبت برای رسیدگی به لایحه برنامه هفتم توسعه کشور با حضور رئیس جمهور برای دومین روز ادامه یافت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۲۲:۳۷    
مخلص الائمه گفت: تلاش برای تأمین امنیت و خدمت به مردم توسط دستگاه های اداری و نیروهای نظامی و انتظامی توقف ناپذیر است
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۲۲:۳۳    
تصویربرداری فیلم داستانی نابرده گنج به کارگردانی رضا محمدی و تهیه کنندگی معاونت اجتماعی سپاه کربلا مازندران، با نقش آفرینی و هنرمندی بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون کشور، در ساری به پایان رسید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۲۲:۳۰    
حجت الاسلام ابراهیمی گفت: ترویج فرهنگ شهادت موجب تربیت و پیدایش بندگان صالح و شایسته ای می شود که تمام توجه شان به رضایت خداوند متعال است و جز رضای الهی گام برنمی دارند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۲۲:۲۷    
کریمی گفت: خادمی شهدا یک فیض و ارتقاء روح است و هر چه خودمان را زمینی کنیم خدا ما را بیشتر به بالا می برد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۲۲:۰۴    
مدعیان اصلاحات که با وادادگی و اعتماد و اتکاء به غرب به جای برداشتن تحریم ها، موجب تحریم دوبرابری شدند و همچنین با سوءمدیریت عمدی به اعتراف خود و برجای گذاشتن رکورد های تورمی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۲۱:۴۴    
ششمین کابینه نخست وزیر رژیم صهیونیستی تندروترین کابینه تاریخ این رژیم است، احزاب ائتلاف در حال حاضر تلاش می کنند فلسطینی ها را از سرزمین شان بیرون و جامعه صهیونیست و ماهیت نظام سیاسی رژیم صهیونیستی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۲۱:۲۳    
وقتی با چهره جدید که نشان از شیمی درمانی داشت جلوی دوربین می نشست، صدایش پر از زندگی بود. انگار می خواست بگوید: من خیلی خوبم ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۲۱:۱۱    
مروری واقع بینانه بر تحولات جهان از افغانستان تا اوکراین نشان می دهد که ژست های ابرقهرمانی آمریکا و مهره هایی نظیر زلنسکی در مقابل دوربین، صرفاً طبل های تو خالی هستند که نتیجه اقدامات شان ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۲۱:۱۱    
فخاری در آیین افتتاح بازارگاه بامک ، بازار مشترک کوثر، گفت: خانواده هایی که کارت الکترونیکی را دریافت کرده اند از روز 23 اسفند می توانند اقدام به خرید کالای مورد نظر خود کنند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۲۱:۰۵    
اسقف اعظم گریگوریان گفت: یکی از وجوه عالی جمهوری اسلامی ایران این است که تمام ادیان و اقلیت ها در کشور وجود دارد که بدون هیچ محدودیتی در حال انجام مراسم های مذهبی خودشان هستند که این یک الگو برای ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۲۰:۵۶    
رزم با بیان اینکه ولایت مداری مورد توقع و انتظار شهداست، گفت: شهدا ولایت مداران انقلاب بودند که به فرمان و ندای امام راحل لبیک گفتند و شهدا ما را به تبعیت محض از ولایت فقیه فرا می خوانند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۲۰:۵۳    
آیت الله علم الهدی گفت: افزایش جمعیت اگر هم ابعاد مؤثر فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در آینده داشته باشد، فراتر از این برای زمان حال خانواده ها هم مؤثر واقع می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۲۰:۵۳    
نباتی گفت: ما معتقدیم، هنرمندان با هنرشان می توانند به انقلاب کمک کنند و هنرمندان شهرستان بهار نیز هنرمندانی متعهد، ناب هستند که این چنین در خط انقلاب بوده اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۲۰:۵۳    
زره ساز گفت: یکی از هویت های اصیل انقلاب اسلامی و تاریخ ایران؛ دوران طلائی دفاع مقدس است که محمل حضور شخصیت ها و اتفافاتی بوده و این رخدادها درس های بزرگی برای آیندگان دارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۲۰:۴۱    
سردار یوسفعلی زاده در نشست محوری مسئولین دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان های شرق خراسان رضوی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۷    
چند روز از توافق ایران و عربستان نمی گذرد که سخن از توسعه این روابط با دیگر کشور های عربی همچون امارات، اردن و مصر به گوش می رسد ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۲۰:۰۷    
ترامپ با هدف قرار دادن اعتبار هم حزبی پیشین خود در واقع درصدد بازی با آبروی رقیب دموکرات امروزش، جو بایدن است و می خواهد چنین القا کند که رای دهندگان آمریکایی برای نجات از رکودی مشابه در قرن بیست ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۹:۴۰    
شناخت از محیط به نسبت مسیر و به انضمام نتایجی که قابل تسری است یعنی خروج از مرحله پذیرش اختلال محاسباتی و جامعه ای که بتواند از این مرحله خارج شود، جامعه نخبگانی است لذا محصول محیط نخبگانی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۹:۳۴    
مدیر انجمن سینمای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: 5 شهیدی که فیلم های آن ها سال بعد ساخته می شود به انتخاب خود استان ها است که نیمی از بودجه را استان و نیم دیگر را روایت فتح می دهد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۹:۳۴    
دفتر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سلطانیه همزمان با روز گرامیداشت شهدا افتتاح شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۹:۱۶    
این فیلمساز پیشکسوت گفت: محسن مخملباف سینماگر برجسته ای بود که از آثاری، چون عروسی خوبان شروع کرد، اما با استفاده از سلاح زن و پول، دیگر برای سینمای ایران تمام شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۹:۰۹    
دادستان کل کشور خطاب به دادستان های سراسر کشور برای ایجاد کشیک شبانه روزی و حرمت شکنی ماه مبارک رمضان بخشنامه ای صادر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۸:۵۲    
احمدی گفت: برخلاف بسیاری من معتقدم اتفاقاً جوان امروزی بسیار تشنه معنویت است، اما متأسفانه زبان و روشی که مطابق خصوصیات جوان امروزی عمل کند و آنان را جذب کند در صحنه وارد نشده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۸:۴۶    
بعد از امضای توافق بین عربستان و ایران بر سر احیای روابط فی مابین، بسیاری درباره تأثیر این توافق بر جنگ یمن در آستانه ورود آن به هشتمین سال صحبت می کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۸:۴۰    
گروهک منافقین برای جا نماندن از رقابت منشوری با دیگر گروهک های ضدانقلاب در خارج از کشور، در حال تهیه یک منشور با واسطه گری اردشیر امیرارجمند است تا این منشور به نام میرحسین موسوی اعلام شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۸:۳۴    
مرندی گفت: شکست طرح های غربی در منطقه و کشور های محور مقاومت از دلایل تغییر نگاه عربستان در از سرگیری ارتباط با ایران است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۸:۲۲    
هاشمی در همایش دیپلماسی ایثار گفت: فردگرایی در تقابل با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و برای جمع گرایی و زندگی مسالمت آمیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضروری است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۸:۱۹    
هیلی، گفت: ایالات متحده باید در صحنه جهانی برابر دشمنانش از جمله ایران، روسیه و چین سختگیرانه تر عمل کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۸:۱۹    
عضو هیأت رئیسه مجمع زنان اتحادیه بین المجالس جهانی از تشکیل کارگروهی با هدف ایجاد تغییر و اصلاح در سازمان ملل متحد در این اتحادیه خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۷:۵۴    
مقتدایی با بیان اینکه توافق ایران و عربستان یعنی جلوگیری از اختلاف و شکاف در امت اسلامی، گفت: جمهوری اسلامی ایران اثبات کرده که تنش در منطقه خاورمیانه و خلیج فارس را نمی پسندد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۷:۴۷    
با حضور امیر سرلشکر موسوی همایش فرماندهان و معاونان نیروی دریایی ارتش در ستاد این نیرو برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۹    
روزنامه الشرق الاوسط به نقل از منابع آگاه مصری نوشت که کانال های ارتباطی میان قاهره و تهران در سطح مراجع ذی صلاح ادامه دارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۳    
توافق میان ایران و عربستان به عنوان دو بازیگر اصلی در غرب آسیا می تواند منجر به تسری همگرایی در میان سایر واحد های سیاسی فعال منطقه شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۷:۱۴    
سردار یوسفعلی زاده گفت: تلاش های فرهنگی و هنری هرچه بیشتر منسجم باشد اثرگذارتر خواهد بود. اگر دستگاه ها و ساختارهای حوزه فرهنگ و هنر ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۷:۱۴    
در پی اعلام توافق از سرگیری روابط دیپلماتیک میان ریاض و تهران، یک روزنامه عربی چاپ لندن، در یادداشتی به بررسی احتمال بازنگری قاهره در روابط خود با جمهوری اسلامی ایران و موانع آن پرداخت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۷:۱۱    
پدر شهیدان شعبانی از استان البرز پس از سال ها فراق از فرزندان شهیدش دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۸    
حجت الاسلام حسن زاده گفت: هنرمند متعهد با بهره گیری از هنر می توانند امتی را نسبت به آینده امیدوار کنند و اگر دشمن از این ابزار استفاده کند ناامیدسازی را در جامعه گسترش می دهد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۸    
مختاری گفت: امیدواریم در مسیر تبیین ارزش ها و معارف شهدا به زبان هنر که مسیر سخت و دشواری است هنرمندان بتوانند با تولید آثار فاخر هنری به توفیقات چشمگیری دست پیدا کنند تا گامی در جهت مقابله با جنگ ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۱    
حجت الاسلام آقاتهرانی گفت: همه باید قانون حجاب و عفاف را مراعات کنند و قوه قضاییه هم لازم است به این موضوع ورود کند تا قوانین حجاب و عفاف اجرایی شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۱    
سردار ارجمندی فر گفت: افرادی که در تفحص شهدا خدمت می کنند جز گمنامان و از برجستگان درگاه الهی هستند و قطع یقین هم در این دنیا و هم در آخرت عاقبت بخیر خواهند شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۰    
بیکدلی از برگزاری نشست نورورزی ایرانیان خارج از کشور در تهران در قالب گفتگوی مسئولان و میهمانان، نحوه بهبود ارتباط و تسهیل درتردد وخدمت رسانی به آنهاخبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۴:۴۴    
طحان نظیف از پایان جلسه بررسی لایحه بودجه 1402 کل کشور خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۹    
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، جوانان کشور با علم و دانش و آگاهی بالا رشد یافته اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۳    
قاضی زاده هاشمی گفت: بیش 70 درصد تقاضای ایثارگران به دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی یا رئیس جمهور با واسطه به دستگاه های اجرایی مربوط است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۴:۱۴    
سردار هادیانفر از ارسال پیامک هشدار برای رانندگان پرخطر خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۴:۱۱    
یک ماه پس از برگزاری نشست در دانشگاه جورج تاون شهر واشنگتن، 6 نفر از چهره های ضدایرانی شرکت کننده، با تدوین یک بیانیه موسوم به منشور همبستگی و سازماندهی نقشه راه فعالیت خود را رونمایی کردند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۴:۰۸    
حجت الاسلام جلیلی صفت با بیان اینکه قدرت دفاعی کشورمان دشمن را به وحشت انداخته است، گفت: رژیم صهیونیستی دیگر در منطقه امنیت ندارد و هر لحظه منتظر یک اتفاق است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۴:۰۵    
چهارمین شعبه از فروشگاه های انتشارات سوره مهر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مشهد مقدس افتتاح می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۴:۰۲    
یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: برقراری رابطه میان تهران و ریاض مقدمه ای برای انزوای رژیم صهیونیستی در درجه نخست و آغازی برای همگرایی منطقه ای در دو حوزه جهان اسلام و جهان عرب خواهد بود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۹    
فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای در خصوص شب چهارشنبه آخر سال تاکید کرد: پلیس در عین حال که با شادی و شادمانی اجتماعی مخالف نیست ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۶    
العاروری گفت: مقاومت در کرانه باختری در حال رشد و تقویت بوده و شعله مقاومت در این منطقه خاموش نشده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۶    
سه نمایش به صحنه رفته در تالارهای قشقایی، سایه و کارگاه نمایش تئاتر شهر شامگاه روز دوشنبه بیست و دوم اسفندماه با قدردانی رئیس این مجموعه از کارگردانان این آثار نمایشی به اجرای خود پایان دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۳:۱۷    
اشروقه، اخبار منتشر شده در رسانه های رژیم صهیونیستی مبنی بر رایزنی در خصوص عادی سازی روابط میان دو طرف را رد کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۳:۱۷    
چهاردهمین دوره از پویش کتابخوانی کتاب و زندگی با محوریت رمان عاشقانه ادموند با همکاری مرکز رسانه ای شیرازه و انتشارات شهر کتابخون از بهمن ماه در حال برگزاری است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۳:۱۴    
حیدری گفت: تمامی شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس به ویژه رزمندگان چهارمحال و بختیاری مایه افتخار ما هستند چراکه توانستند با ایستادگی، شجاعت، سلحشوری و ایثار خود به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۳:۰۸    
الحمیری با هشدار خطاب به ائتلاف متجاوز سعودی گفت: آتش بس در این کشور ممکن است هر لحظه به پایان برسد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۳:۰۲    
سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به اینکه 22 هزار نفر در حوادث اخیر مورد عفو قرار گرفته اند گفت: البته از این تعداد برخی آزاد شده بودند و عفو به آنها، زوال سابقه می دهد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۲:۵۹    
دفتر دوم کتاب رسم جهاد ؛ تجربه های کار جمعی در پشتیبانی ومهندسی جنگ جهاد سازندگی به روایت عبدالرحمن جزایری به کوشش و قلم محمدرضا حسینی و علی مشایخی، توسط انتشارات راه یار منتشر و راهی بازار نشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۲:۵۹    
بختیاری با اشاره به اینکه مستمری مددجویان کمیته امداد در سال 1401 در دونوبت افزایش پیدا کرد، گفت: پیش بینی شده مستمری برای سال 1402 افزایش 40 درصدی داشته باشد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۲:۵۰    
وزرای خارجه سوریه و عمان به صورت تلفنی در خصوص گسترش همکاری های دو جانبه و تحولات منطقه رایزنی کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۲:۴۱    
مهمانان برنامه گفت وگوی فرهنگی توضیحاتی را درباره نمایشگاه رصتا ارائه کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۲:۲۳    
سرهنگ ذوالفقاری گفت: امروز سربازان حضرت روح الله (ره) که در زمان عملیات والفجر 10 مجاهدت های بسیاری از خود نشان دادند گرد هم جمع شده اند تا با شهدا و امامین انقلاب تجدید بیعت کرده و وفاداری خود به ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۴    
نخستین سریال پویانمایی مرکز انیمیشن سوره با نام چل پله زیرزمین به کارگردانی علیرضا طاهری به زودی روی آنتن تلویزیون می رود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۰    
سردار رادان با بیان اینکه ضرورتی ندارد وقتی فردی خسته شد، اصرار به ادامه مسیر داشته باشد، گفت: اجازه نخواهیم داد پنج درصد از متخلفان اراده خود را به سایرین تحمیل کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۱    
سومین همایش ملی میثاق با شهدا و تجلیل از خادمین ایثارگران و مروجین فرهنگ ایثار و شهادت با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در محل سازمان حج و زیارت برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۱:۴۷    
چاپ دوم کتاب قراردادهای الکترونیکی از دیدگاه فقه و حقوق در 560 صفحه روانه بازار نشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۱:۳۴    
یک رسانه روسی به نقل از منابع آگاه نوشت که ایران و بحرین درباره ازسرگیری روابط در آینده نزدیک و بازگشایی متقابل سفارتخانه ها در حال گفت و گو هستند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۲    
آیین رونمایی از کتاب آشناهای غریب یادنامه و زندگینامه شهدای بخش بیرانوند به نویسندگی میثم بیرانوند در لرستان برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۲    
سردار هادیانفردر رزمایش نوروزی 1402 از آماده باش 87 هزار نیروی این نهاد در ایام نوروز و راه های کشور خبر داد و گفت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۹    
کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گزارشی درباره شفافیت تسهیلات بانکی که در صحن مجلس قرائت شد بیان کرد: پرداخت تسهیلات توسط بانک ها، نقطه آغاز خلق پول بانکی و مسیر اصلی افزایش نقدینگی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۴    
حجت الاسلام رئیسی خون مطهر شهدا را سرمایه و پشتوانه ای عظیم برای کشور در برابر توطئه ها و دشمنی ها دانست و گفت: امروز که دشمنان می خواهند افکار و رفتار جاهلیت مدرن را بر جوامع حاکم کنند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۱    
امیر سرتیپ دوم پرویز با بیان اینکه امنیت، صلابت و اقتدار ایران اسلامی مرهون جانفشانی های شهدا و ایثار خانواده های آنان است، گفت: وظیفه امروز ما در برابر شهدا ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۱    
شبکه خبری سی ان ان آمریکا وابسته به دموکرات ها و نزدیک به دولت جو بایدن در تحلیلی درباره توافق میان ایران و عربستان به بررسی برخی پیامد های منطقه ای این توافق که این روز ها در کانون توجه مقامات و ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۱    
دریادار دوم عباسی گفت: مناطق عملیاتی، بهترین نقطه زیارتگاهی برای عموم مردم و خانواده هاست چرا که این مناطق یادآور رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان و شهدای عزیز در دوران طلایی دفاع مقدس است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۴    
امیر سرتیپ دوم ارسلان پرویز فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق به همراه حجت الاسلام روشندل بیلندی رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق با خانواده شهید حامد توکلی دیدار و گفت وگو کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۰:۱۱    
علی اصغر جعفری معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان قزوین به همراه سردار عباس مطهری رئیس امور موزه ها و یادمان ها از مرکز فرهنگی دفاع مقدس ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۰:۰۷    
جعفری گفت: فرهنگ هشت سال دفاع مقدس باید به نحو احسن به نسل جوان انتقال و برای آنان تبیین شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۰:۰۷    
یادواره سردار شهید بابا ساعی و شهدای عملیات والفجر مقدماتی در ارومیه برگزار خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۰۹:۵۷    
کتاب پرونده ای برای هواپیما ربایی نوشته رضا جهان فر نویسنده جوان و خوش فکر توسط نشر سرو منتشر و راهی بازار نشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۰۹:۵۲    
سمیعی با بیان اینکه خادمی شهدا یک احساس است که در قالب کلمه نمی گنجد، گفت: خادمی شهدا یک حس شیرین و دلچسب است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۰۹:۴۸    
میعادفر از فوت 15 نفر به دلیل حوادث چهارشنبه آخر سال تا این لحظه (امروز سه شنبه 23 اسفند) خبر داد.
  • ۱