دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۷:۰۶Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دفاع مقدس 24 اسفند 1401 - defapress.ir

خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1394 خبرگزاری دفاع مقدس 1 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 دی 1396 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 اسفند 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 31 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 خرداد 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 تیر 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 مرداد 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 شهریور 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 مهر 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آبان 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آذر 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 دی 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 بهمن 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 1 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 2 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 3 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 4 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 5 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 6 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 7 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 8 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 9 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 10 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 11 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 12 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 13 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 14 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 15 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 16 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 17 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 18 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 19 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 20 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 21 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 22 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 23 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 24 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 25 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 26 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 27 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 28 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1401 
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ - ۲۳:۴۱    
گلوبال تایمز می نویسد: اعلام خبر توافق ایران و عربستان جهت احیای روابط دیپلماتیک، آن هم از پکن، به صراحت دکترین کارتر (مطرح شده در سال 1980) را که منطقه حاشیه خلیج فارس را به مثابه حوزه نفوذ اختصاصی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۹    
سخنگوی جمعیت هلال احمر از فعال بودن داروخانه های این جمعیت در ایام تعطیلات نوروز 1402 در سراسر کشور خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۵    
مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران از آغاز واگذاری خودرو به 6000 ایثارگر مشمول و دارای اولویت توسط شرکت ایران خودرو به صورت فروش نقدی خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۲۱:۲۳    
این بار تروریست هایی که در حمایت از دیکتاتوری صدام دست به کشتار کرد های عراقی زده بودند، دست دوستی و اتحاد به سمت گروه های کرد تجزیه طلب ایران می دهند که خود در جنایت علیه ملت ایران کارنامه سیاهی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۹:۲۳    
نهمین همایش ملی مدیریت جهادی به منظور تقدیر از مدیران برگزیده جهادی کشور در مرکز همایش های بین المللی کتابخانه ملی ایران برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۵    
هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه ای فوق العاده به ریاست آملی لاریجانی، اصلاح مغایرت های بودجه 1402 با سیاست های کلی نظام توسط مجلس را بررسی کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۲:۰۳    
خاندوزی از تأسیس و راه اندازی سه شهرک صنعتی مشترک بین ایران و عراق در مرز های مجاور استان های میسان، بصره و واسط این کشور خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۸    
سفیر امارات در تهران با حضور در مجلس شورای اسلامی دعوتنامه رسمی رئیس مجلس این کشور از رئیس مجلس شورای اسلامی برای سفر به امارات را تقدیم وی کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۹:۵۶    
در نشست مشترک مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) و رئیس پلیس راهور تهران، آخرین تمهیدات برای ترافیک روان در روز پنج شنبه و جمعه پایانی سال تشریح شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۸:۵۵    
معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از انتخاب مصلای بزرگ امام خمینی(ره) به عنوان محل برگزاری سی و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۸:۲۰    
فیلم مستند قطعه 19 به کارگردانی مسعود دهنوی محصول گروه مستند روایت فتح در جشنواره فیلم اشراق جایزه بهترین مستند را دریافت کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۸:۰۶    
دبیرخانه جشنواره نوجوونیم ، برگزیدگان مرحله نیمه نهایی این جشنواره را معرفی کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۷:۵۴    
نخستین شمارۀ کتاب ایران با همکاری مؤسسۀ فرهنگی مطبوعاتی ایران و دبیرخانۀ جایزۀ ادبی شهید سیدعلی اندرزگو منتشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۲:۲۰    
رئیس جمهور گفت: جوانان این سرزمین با تبدیل تحریم و تهدید به فرصت، دستاورد های چشمگیری در حوزه های علم و فناوری، صنعت و تکنولوژی رقم زدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۱:۵۳    
وزیر امور خارجه کشورمان در جمع ایرانیان مقیم خارج گفت: یکی از ویژگی های ایرانیان مقیم خارج پایبندی به هویت ملی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۱:۴۸    
آیت الله محمدی لائینی گفت: آیت الله سید زین العابدین باکویی از فرهیختگان و افتخارات بود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۱:۴۸    
صفری گرایی با اعلام خبر اجرای طرح ضیافت بهاری 1402 در بقاع متبرکه استان فارس به تشریح این طرح پرداخت و گفت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۱:۳۲    
حسینی گفت: خانواده ها و معلمان با استفاده از روش های نو دانش آموزان را با نماز، این عبادت لذت بخش، مفاهیم و تاثیرات آن در زندگی دنیوی و اخروی بیشتر آشنا کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۱:۲۹    
حجت الاسلام عادل به تشریح برنامه های سازمان اوقاف در ایام نوروز و ماه رمضان پرداخت و گفت: پذیرایی از مسافرین نوروزی در حدود 2 هزار امامزاده سراسر کشور صورت خواهد گرفت و برنامه افطاری ساده بقاع متبرکه ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۱:۱۱    
محبی پور گفت: عزم دولت برای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص جوانی جمعیت جدی است و طبق قانون با مدیرانی که کارمندان زن را زمان بارداری و یا زایمان برکنار و یا پست آنها را تغییر دهند برخورد ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۱:۰۲    
سرهنگ بخشایی مطلق گفت: عاملین آتش سوزی عمدی حوزه علمیه سروستان دستگیر و به دست عدالت سپرده شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۱:۰۲    
دوستی گفت: اقدامات سپاه در همه جا می تواند هم الگو هم آفرین باشد و این تجربه موفقی که سپاه در محرومیت زدایی داشته در کشورهای منطقه هم انجام می شود ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۰:۵۱    
رسیدگی به اتهامات عوامل حمله به حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی شیراز برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۰:۵۱    
سرهنگ رشیدی با بیان اینکه وظیفه ما تربیت هنرمندان انقلابی است، گفت: اگر همه دستگاه ها با هم هم افزایی داشته باشند می توانیم این وظیفه و رسالت را به خوبی را انجام دهیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۰:۴۷    
مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت داوود جاودانیان در شهرستان بهمئی برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۰:۴۷    
یادواره 422 شهید شهرستان کهگیلویه در دهدشت برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۰:۱۷    
سردار ملکی با بیان اینکه هفت تپه با پشتیبانی و حضور مردمی احیا می شود، گفت: هفت تپه قلب رزمندگان مازندران است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۰:۰۵    
نشست شورای فرهنگی عمومی استان به ریاست حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و با حضور جمعی از مسئولین استانی در محل دفتر امام جمعه استان برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۹:۴۷    
امیر سرتیپ حمید واحدی گفت: راهیان نور حرکت مقدس و ارزشمندی است تا بتوانیم تاریخچه جنگ، دفاع مقدس، شجاعت و قهرمانی را به جوانان نشان دهیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۹:۲۴    
بمب اندازی در چهارشنبه سوری در امتداد بمب گذاری های دهه 60 است؛ ایدئولوژی خشونت سازمان همچنان خودنمایی می کند و منفعت حزبی را بر جان و امنیت مردم ترجیح می دهد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۹:۱۹    
سیاهکالی گفت: خوشبختانه مجلس شورای اسلامی مدت دو سال است رویکرد واگذاری نفت در داخل را دنبال می کند تا از اسارت غربی ها در خرید نفت خارج شویم و انحصار شکسته شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۹:۱۴    
مراتب قدردانی رئیس ستاد کل نیرو های مسلح و رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به سردار حسن زاده ابلاغ و لوح تشویق در فرمان ستاد کل نیرو های مسلح برای تقدیر از همکاری و مدیریت اجرای مراسم ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۹:۱۰    
فراخوان سه شب آتش براندازان مانند دیگر فراخوان های این ویرانی طلبان با عدم استقبال مردم مواجه شد و آخرین خاک ریز های مجازی مخالفین شکست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۹:۰۶    
سیدافقهی گفت: سعودی ها اصرار دارند که فرایند توافق شامل حال بحرینی ها شود و بنظر نمی رسد که آن ها بتواننددربرابر فشار سعودی ها برای ملحق شدن به کاروان آشتی با ایران مقاومت کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۸:۵۸    
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا امروز در مصاحبه ای به رزمایش مشترک دریایی مشترک میان ایران، چین و روسیه واکنش نشان داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۸:۵۸    
همزمان با تکذیب طرف آمریکایی نسبت به مذاکراه برای تبادل زندانیان با ایران، نماینده ویژه رئیس جمهور این کشور به قطر سفر کرده است!
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۸:۵۴    
نشریه فارین پالیسی در مقاله ای به ازسرگیری روابط ایران و عربستان پرداخته است؛ مقاله ای که در آن از تنش زدایی بین دو کشور به عنوان زنگ هشدار برای آمریکا یاد شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۸:۵۴    
رئیس جمهور سوریه در دیدار با پوتین حمایت این کشور از روسیه در عملیات ویژه نظامی در اوکراین را اعلام کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۸:۴۸    
شماره های 45 و 46 ماهنامه خبری تحلیلی کُد ویژه بهمن و اسفند سال 1401 منتشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۸:۱۳    
جمعیت مردمی طلبکاران شاه با تجمع مقابل دادستانی کل کشور، طومار شکایت اموال غارت شده مردم ایران توسط خاندان پهلوی را به معاون دادستان کل کشور تحویل دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۸:۱۰    
به دنبال فراخوان برای تظاهرات خودرویی در مسیر فرودگاه بن گوریون در تل آویو با هدف جلوگیری از سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به آلمان ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۴    
منابع امنیتی از وقوع تحولاتی در شمال اراضی اشغالی خبر می دهند که موجب شده نخست وزیر رژیم صهیونیستی سفر سه روزه اش به آلمان را کوتاه کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۰    
سردار جوانی با بیان اینکه آمریکا در منطقه غرب آسیا شکست خورده و متحدانش از او فاصله گرفته اند، گفت: امروز آمریکا، اسرائیل و متحدان آن ها چاره ای ندارند، جز اینکه قدرت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۷:۴۷    
امیر دریادار بلوچ دریاها و اقیانوس ها را در سیطره نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی دانست و گفت: قدرت نظامی ایران اسلامی دنیا را متحیر و دشمنان را ناامید کرده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۷:۴۷    
شبه نظامیان قسد (وابسته به اشغالگران آمریکایی) به منازل شهروندان در کوی الیلیه و منازل مجاور در زندان مرکزی در منطقه غویران در شهر حسکه که پایگاه های آمریکایی در آن قرار دارد، حمله ور شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۷:۳۵    
گزارش منابع حقوقی حاکی از آن است که رژیم صهیونیستی از ابتدای سال جدید میلادی تاکنون، هزار و 300 فلسطینی را بازداشت کرده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۶:۵۰    
حجت الاسلام مصدق گفت: حمایت از سرمایه گذاری خارجی در دستور کار ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه قرار می گیرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۶:۲۷    
در ادامه درگیری نظامی امروز روسیه با اوکراین، ارتش روسیه از انهدام موفق سامانه توپخانه آمریکایی اوکراین و یک فروند پهپاد رزمی خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۶:۲۱    
وزیر دارایی عربستان از آمادگی کشورش برای سرمایه گذاری در ایران در سایه توافق اخیر میان تهران و ریاض خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۶:۲۱    
سرویس های امنیتی رژیم صهیونیستی درباره روند رو به رشد همکاری ها میان جنبش حماس و جنبش حزب الله لبنان ابراز نگرانی کرده اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۶:۲۱    
خزعلی توضیحاتی پیرامون حواشی پیام ویدئویی خود به نشست کمیسیون مقام زن ارائه کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۶:۲۱    
کنعانی با اشاره به روز جهانی مقابله با اسلام هراسی گفت: اسلام هراسان منافع نامشروع خود را در گسترش اختلاف و نزاع بین آحاد بشریت می بینند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۶:۲۱    
سخنگوی وزارت دفاع دولت موقت طالبان در افغانستان امروز در مصاحبه ای خواستار حل مشکلات مرزی این کشور با همسایگانش از راه گفت وگو شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۶:۲۱    
دبیر شورای عالی امنیت ملی فردا در پاسخ به سفر مشاور امنیت ملی امارات به ایران و به دعوت رسمی همتای خود به ابوظبی سفر می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۶:۲۱    
از مهتاب خیری خبرنگار دفاع مقدس اصفهان به عنوان نویسنده کتاب مهمان خدا تقدیر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۶:۲۱    
وزارت دفاع چین با انتشار اطلاعیه ای از آغاز رزمایش مشترک 4 روزه سه کشور ایران، روسیه و چین در دریای عمان خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۶:۲۱    
زاخارووا گفت: تصمیم فرانسه، آلمان و انگلیس مبنی بر انحلال ساز و کار پشتیبانی مبادلات تجاری با ایران (اینستکس) ناامیدکننده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۶:۲۱    
مرور وضعیت اکران فیلم های دفاع مقدس نشان از این دارد که هر زمان فیلم ها با کیفیت و خوش ساخت بودند، مورد توجه قرار گرفتند و توانستند به سهم خودشان در گیشه موفق باشند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۵    
سرلشکر سلامی در پیامی درگذشت پاسدار رشید اسلام، حاج ناصر مددیان را تسلیت گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۱    
نظامیان صهیونیست بامداد امروز یورش های گسترده را به مناطق مختلف کرانه باختری انجام داده و شماری از فلسطینیان را نیز بازداشت کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۲    
سردار منتظرالمهدی گفت: پلیس با ایجاد گشت های سواره و پیاده (4 هزار گشت پلیس)، روزانه مدارس کشور را در رصد اطلاعاتی و پایش عملیاتی قرار داده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۲    
ابوالغیط با مثبت ارزیابی کردن توافق ایران و عربستان، به تأثیرات این توافق اشاره کرد و گفت: تأثیرات توافق میان عربستان و ایران نهادیه کردن ثبات سیاسی و امنیتی میان آن ها به شمار می رود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۲    
رسیدگی به لایحه قانون برنامه هفتم توسعه کشور در جلسات هیئت دولت ادامه یافت و تعدادی از بندهای آیین نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات و نیز برخی طرح های پیشنهادی کمیسیون های تخصصی دولت برای ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۷    
معاون دبیر کل حزب الله لبنان توافق میان ایران و عربستان را به مثابه ضربه مهلکی بر پیکره نقشه های رژیم صهیونیستی توصیف کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۶    
سخنرانی معاون توسعه همکاری های علمی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در آئین اختتامیه انتخاب بهترین کتاب سال دفاع مقدس را در ادامه می بینید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۴:۲۸    
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان به همراه جمعی از مدیران و مسئولان شهر قرق، در محل یادمان شهدای گمنام این شهر، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، چند اصله نهال غرس کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۴:۱۶    
ترکمانه گفت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام سال 1401 را با ایجاد 300 هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم به پایان می رساند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۴:۱۲    
پیام رئیس ستادکل نیروهای مسلح به مناسبت آئین اختتامیه بیستمین دوره انتخاب کتاب سال دفاع مقدس توسط رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس قرائت شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۳:۴۹    
سردار حزنی گفت: به دنبال ترویج پویش ازدواج آسان در بین جوانان و همچنین تامین جهیزیه و خرید کالای داخلی برای رونق کارخانه ها و دلگرمی کارگر ایرانی در کشور هستیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۳:۲۰    
سردار مارانی گفت: آمادگی داریم تا در هر جایی که در استان هرمزگان هر نیازی باشد حضور داشته باشیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۳:۲۰    
تبیین برنامه های وزارت میراث فرهنگی و گردشگری در حمایت از سفر های راهیان نور که به گفته وزیر نوعی گردشگری مذهبی و گردشگری مقاومت محسوب می شود را در ادامه مشاهده می کنید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۶    
ناو های چین و روسیه برای برگزاری رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2023 در شمال اقیانوس هند وارد آب های سرزمینی ایران شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۷    
امیر سرتیپ واحدی گفت: راهیان نور حرکت مقدس و ارزشمندی است تا بتوانیم تاریخچه جنگ، دفاع مقدس، شجاعت و قهرمانی را به جوانان نشان دهیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۳    
حجت الاسلام عبادی زاده گفت: باید یک نقشه جامع از جزیره هرمز تدوین شود تا تمام فعالیت های عمرانی و سایر خدمات مطابق با آن پیش رود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۴    
سردار پاکپور گفت: معتقدیم محرومیت زدایی به ارتقای سطح امنیت کمک می کند چرا که مردم اصلی ترین محور تامین امنیت پایدار هستند از این رو هر کجا که لازم باشد برای خدمت به مردم حاضر هستیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۲:۴۵    
دبیر اجرایی این پروژه گفت: مهلت ارسال آثار به پروژه باغ رمان ایرانی تا پایان اسفندماه 1401 تمدید شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۲:۱۷    
سرهنگ رازقی با اشاره به ترافیک پنج شنبه پایانی سال در مسیر های منتهی به بهشت زهرا (س)، مسیر های پیشنهادی برای مدیریت ترافیک را توصیه کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۲:۱۰    
گزارش ویدئویی از آئین گرامیداشت روز راهیان نور که بیستم اسفند در اردوگاه شهید باکری خرمشهر با حضور فرمانده کل فراجا برگزار شد را در ادامه مشاهده می کنید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۲:۰۷    
القاصی مهر از رفع تصرف دو هزار و 700 هکتار از اراضی دولتی شهرستان فیروزکوه و اعاده این اراضی به بیت المال با ورود دستگاه قضا خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۲:۰۰    
در آستانه سال نو و با حضور جمعی از مردم و مسئولان در جزیره هرمز، آیین اهدای 100 واحد مسکن ویلایی مشارکتی ساز و دو زمین چمن ورزشی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۱:۵۷    
مرتضوی گفت: جلساتی را با شورای عالی کار برگزار کردیم، بنابراین تا اوایل هفته آینده تعیین حداقل حقوق و دستمزد کارگران انجام خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۸    
زاکانی گفت: مشارکت شهروندان در اداره شهر ضروری است؛ مدل بروزرسانی وسایل حمل ونقل عمومی را هم به رأی مردم و رانندگان خواهیم گذاشت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۹    
میعادفر از افزایش 14 درصدی مصدومان حوادث چهارشنبه سوری خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۵    
دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران در سومین همایش ملی میثاق با شهدا و تجلیل از خادمان ایثارگران و مروجین فرهنگ ایثار و شهادت از انجام 50 هزار دیدار توسط مشاوران وزرا در امور ایثارگران به ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۲    
نخست وزیر اسبق عراق به نقش مهم سردار شهید قاسم سلیمانی در خصوص پایه ریزی توافق میان عربستان و ایران اشاره کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۰:۴۳    
کنعانی گفت: اردوکشی خیابانی در اراضی اشغالی یکی از بحران های متراکم رژیم صهیونیستی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۰:۴۳    
الفیصل بر تأثیری گذاری توافق با ایران بر تحولات مهم منطقه تاکید کرد و گفت: توافق میان ایران و عربستان بر تحولات منطقه از یمن گرفته تا لبنان و سوریه تأثیر می گذارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۰:۴۳    
طرحی با موضوع عکس و سخن شهدا منتشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۰:۴۳    
طحان نظیف گفت: طرح شفافیت قوای سه گانه در رفت و آمدی که بین مجلس و شورای نگهبان داشت بسیاری از ایرادات آن رفع شد ولی مجلس بر روی یکی از مواد ایراد گرفته شده این مصوبه اصرار دارد و طبیعتا مصوبه به ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۰:۴۳    
سردار پاکپور با بیان اینکه خدمت به مردم را بالاترین افتخار برای خود می دانیم، گفت: مشارکت در پروژه های عمرانی و ساماندهی معیشت مردم، بخشی از مأموریت ذاتی و مستمر سپاه است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۰:۴۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف توسعه فرهنگی و پایه گذاری ترویج فرهنگ مطالعه و خواندن در کنار خانواده و مدرسه در نامه ای به یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۸    
چندین کشور اروپایی از رژیم صهیونیستی خواسته اند به سیاست های شهرک سازی پایان دهد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۹:۳۷    
فرمانده کل فراجا ضمن حضور در یادمان شهدای شلمچه با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام در این محور عملیاتی گفت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۹:۳۴    
منابع عراقی از شهادت یک نیروی حشد شعبی و هلاکت سه تروریست داعشی در درگیری های منطقه الطارمیه در شمال بغداد خبر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۹:۲۹    
بابایی در اولین شورای تخصصی فرآیندنگاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، از انجام فعالیت های پژوهشی و مطالعاتی و استانداردسازی فرآیند های ثبتی کشور در آینده نزدیک خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۹:۲۴    
گزارش ویدئویی از حال و هوای زائران راهیان نور در معراج شهدای اهواز را در ادامه مشاهده می کنید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۹:۲۴    
زویکا فوگل عضو تندرو کنست و یکی از اعضای حزب افراطی قدرت یهودی در درخواستی تروریستی موضوع به آتش کشیدن شهرک حواره را عنوان کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۹:۱۶    
مستند سجده در خون زندگینامه سردار شهید تقی کیانی با حضور مدیران استانی و شهرستان و خانواده شهید در تالار شهید بهشتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کردکوی اکران شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۹:۰۴    
امیرآبادی فراهانی در سومین همایش ملی میثاق با شهدا و تجلیل از خادمین ایثارگران و مروجین فرهنگ ایثار و شهادت گفت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۹:۰۴    
امیر سرتیپ نصیرزاده با حضور در پایگاه هوایی وحدتی دزفول از روند آماده سازی نمایشگاه هوایی بازدید کرد.
  • ۱