دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۲۴Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دفاع مقدس 15 اسفند 1401 - defapress.ir

خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1394 خبرگزاری دفاع مقدس 1 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 دی 1396 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 اسفند 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 31 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 خرداد 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 تیر 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 مرداد 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 شهریور 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 مهر 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آبان 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آذر 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 دی 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 بهمن 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 1 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 2 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 3 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 4 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 5 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 6 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 7 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 8 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 9 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 10 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 11 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 12 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 13 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 14 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 15 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 16 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 17 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 18 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 19 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 20 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 21 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 22 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 23 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 24 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 25 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 26 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 27 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 28 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1401 
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۰۹:۳۴    
محمد مهدی همت پسر شهید همت در صفحه شخصی خود به صحبت های رهبر انقلاب در برخورد با عوامل مسمومیت دختران واکنش نشان داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۳    
توسلی گفت: غربی ها باید بدانند نمی توانند جلوی توان هسته ای ما را بگیرند و با روش های مختلف این را تجربه کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۰۵:۲۱    
سرهنگ شریفی ضمن هشدار به شهروندان گفت: برای انجام مسافرت و جهت تهیه بلیط به مراکز و آژانس های مسافرتی معتبر که مجوز از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری دارند، مراجعه کنید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۳    
پس از اعتراضات صد ها هزار صهیونیست در واکنش به سیاست های کابینه تندرو این رژیم، اکنون نیرو های ارتش هم از دستور مقامات خود تمرد می کنند و در تازه ترین تحول ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۲    
خانه فرهنگ ایرانسرا به مناسبت ولادت با سعادت آخرین منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج) با هدف ترویج فرهنگ مهدویت، برنامه ضیافت برای سلامتی آقا (عج) را به صورت شبانه روزی برگزار می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۸    
همزمان با روز درختکاری خانواده شهدا به یاد آن ها 20 اصله نهال در محوطه برج میلاد و بنام شهدا کاشتند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۱:۳۵    
قاضی زاده هاشمی گفت: نشست هیئت امنای بنیاد شهید و امور ایثارگران برای بهبود عملکرد و ارتقای بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکیل می شود تا تصمیمات درست اتخاذ شده و خدمتگزار خوبی برای خانواده ایثار و ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۰:۵۰    
مدیر رسانه ای پلیس کربلا گفت: اجرای طرح امنیتی ویژه زیارت نیمه شعبان پس از تصویب آن توسط وزیر کشور، آغاز شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۲    
مسمومیت دانش آموزان دختر به یک مسئله مهم خبری و امنیتی تبدیل شده است، اما ادبیات یکپارچه جریان ضد انقلاب در خصوص کشف و معرفی عامل این جنایت های ضد انسانی، بسیار قابل توجه و تأمل است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۲    
ساواما از آن نام هایی بود که در ابتدای انقلاب راز های فراوانی را با خود همراه داشت، اما ساواما، نه آن هیولای مخوفِ ترسیم شده توسط ضدانقلاب ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۰۹:۳۲    
کارزار ترویج اطلاعات غلط اسرائیل، ورای مرز های اراضی اشغالی سرعت زیادی گرفته است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۰۸:۵۹    
حجت الاسلام حریزاوی گفت: تغییر ساختار و ایجاد نرم افزار جدید از مطالبات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه تبلیغات و رسانه است و دستگاه های فرهنگی باید در این راستا گام های بلند بردارند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۰۸:۵۶    
دفتر سیاسی جنبش انصارالله تحرکات متجاوزانه و خصمانه آمریکا در یمن را محکوم کرد و درباره پیامد های آن هشدار داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۰۸:۵۳    
مخلص الائمه گفت: نیمه شعبان عید آزادی خواهان، عدالت طلبان، مستضعفین و عید امید است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۰۸:۲۶    
قاضی زاده هاشمی در همایش بین المللی همبستگی نخبگان جهان با مقاومت مردم یمن در محل باغ هنر، گفت: مردم یمن ایستادگی خود در مسیر حق را به اثبات رساندند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۰۸:۰۲    
با توجه به آشفتگی اوضاع داخلی رژیم صهیونیستی بویژه در سایه تغییراتی که در نهاد های این رژیم با روی کار آمدن کابینه راست افراطی نتانیاهو ایجاد شده ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۲۳:۲۰    
قاضی زاده هاشمی گفت: در حوزه معیشتی هم مجموعه تسهیلات رفاهی ما 98 درصد نسبت به سال قبل رشد پیدا کرده و امیدواریم در بودجه امسال هم پیشرفت قابل توجهی در منابع داشته باشیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۲۳:۰۸    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مردم را به این باور برسانیم که انقلاب ما اسلامی و الهی بوده است و یک کودتا یا تبدیل حکومت یا جابه جایی مهره ها نیست ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۲۳:۰۸    
گرزین از برگزاری جشن بزرگ میلاد امام زمان (عج) در اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر با حضور 1000 زائر راهیان نور مازندرانی خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۲۳:۰۸    
شریفی با بیان اینکه هیچ فوتی یا حتی بستری در ICU بر اثر مسمومیت در استان فارس نداشتیم گفت: 98 درصد از دانش آموزانی که به علت مسمومیت ناشی از استنشاق بوی گاز در بیمارستان های سطح استان فارس بستری شده ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۲۲:۴۶    
خزعلی گفت: در حوزه زنان ما به لطف خدا توانستیم 50 درصد افزایش بودجه را داشته باشیم و امیدواریم طر ح هایی که در دست داریم بتوانیم اجرایی کنیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۲۲:۰۷    
محبی پور در جمع مسئولان حراست دستگاه های اجرایی و سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان فارس افزود: فضای خدمت خالصانه برای سربازان گمنام به دور از رسانه های جمعی فراهم است که باید این مساله را قدر ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۲۲:۰۴    
بیابانی گفت: استان گیلان به عنوان قطب رسانه ای بانوان کشور انتخاب شده و دبیرخانه دائمی جشنواره رسانه ای بانوان حریم رسالت نیز به استان گیلان اعطا می گردد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۲۲:۰۴    
سردار حاجی زمانی گفت: دلاورمردی ها، استقامت و پایمردی مدافعان حرم لشکر فاطمیون زبانزد بود به گونه ای که در عملیات هایی که این لشکر وارد عمل می شد لرزه بر پیکر داعشیان می افتاد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۲۲:۰۱    
کتاب قاتل مودب؛ خاطراتی صریح از حزب بعث، صدام و سیاست های داخلی و خارجی رژیم عراق به روایت صلاح عمر العلی با ترجمه وحید خضاب توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر و راهی بازار نشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۲۱:۵۵    
سردار کریمیان گفت: سپاه و بسیج در راستای کمک به منابع طبیعی و عزیزانی که در این راستا کار می کنند پای کار بوده و تمام قد همکاری و کمک می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۲۱:۵۲    
طبق مطالب کتاب موسی و یکتاپرستی ، نه نام موسی عبری به معنای از آب گرفته است، نه موسی مردی خدایی و پیامبر و نه قوم یهود، قوم برگزیده خدا. بلکه این قوم مخلوق مردی افسانه ای به نام موسی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۲۱:۵۲    
صادقی از ورود بیش از دو هزار زائر مازندرانی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۲۱:۴۹    
آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه پلیس جنگل باید حمایت شود، گفت: با سواستفاده کنندگان و خاطیان آسیب زننده، شکارچیان و قاچاقچیان در حوزه حیات وحش باید برخورد جدی صورت بگیرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۲۱:۴۹    
لطفی شهپر گفت: نمایش سومین روز تابستان موفق به کسب جوایز مختلف در سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۲۱:۴۰    
رئیس قوه قضاییه گفت: تاکیدات من در جریان سفر های استانی آن است که موضوعات و مسائل طرح شده، با عنایت بیشتری مورد رسیدگی قرار گیرد تا این تصور در مردم ایجاد نشود که مسئولان قضایی آمدند و نشستند و رفتند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۲۱:۳۴    
بیانیه شماره 2 وزارت کشور درباره نتایج اولیه تحقیقات از مسایل پیش آمده در برخی از مدارس کشور، شامگاه دوشنبه منتشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۲۱:۲۲    
عزیزی گفت: تعاملات ما با آژانس بین المللی انرژی اتمی مستمر است، اما تاکید ایران آن است که همکاری بین ایران و آژانس باید بر اساس اصل همکاری متقابل باشد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۲۱:۱۳    
حجت الاسلام آزادی خواه گفت: موضع گیری رهبر انقلاب نسبت به مسمومیت دانش آموزان نشان داد که امنیت مردم، سلامت دانش آموزان و دختران جامعه برای عالی ترین مقام جمهوری اسلامی مهم است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۲۱:۰۴    
زلزله سوریه ممکن است راه را برای دیپلماسی و تجدید نظر در عضویت این کشور در اتحادیه عرب هموار کند، زیرا بدون سوریه که قلب این اتحادیه است، هیچ اقدام مشترک عربی وجود ندارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۲۰:۳۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برخی تصور می کنند اگر پست ها بین جوانان تقسیم شود این به آن معناست که سیستم جوان شده است در حالی که این به معنای جوان گرایی نیست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۲۰:۱۳    
آیت الله علم الهدی گفت: باید طلابی در دل روحانیت پرورش یابند که از آموزش های آکادمیک نیز بهره مند باشند و از به روزترین علوم آگاهی پیدا کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۲۰:۱۳    
کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی، خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۹:۵۵    
قاضی زاده هاشمی گفت: با کمی توجه معلوم می شود، چه جامعه بااستعدادی داریم و این ها داشته های جامعه بزرگ ایثارگری است ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۸:۵۴    
میرغیاثی گفت: شخصی که می خواهد در مناطق جنگی مانند سوریه فیلم بسازد، باید توانایی پیش بردن پروژه خود را با نیرو و ابزار کم داشته باشد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۸:۵۱    
ژانگ مینگ در دیدار با معاون سیاسی وزیر امور خارجه، ایران را یکی از کشور های تاثیرگذار در منطقه و جهان خواند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۸:۳۶    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با تمدید اجرای تبدیل وضعیت ایثارگران در سال آینده مخالفت کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۸:۳۰    
نخستین سامانه بومی شبیه ساز پرواز هواپیمای اف 14، با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، در پایگاه هشتم شکاری اصفهان رونمایی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۸:۲۴    
سید حسن نصرالله بعد از ظهر امروز دوشنبه به مناسبت روز جانباز سخنرانی کرد و گفت که همه شواهد حاکی از این است که رژیم صهیونیستی به پایان خود نزدیک شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۸:۲۱    
در روز درختکاری ویژه برنامه غرس درخت ایثار با نام بانوان شهیده در منطقه 17 مشهور به دارالشهدای تهران، انجام شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۸:۲۱    
امیر حیدری با بیان اینکه برخی از نخبگان علاقه مند به استخدام در نیروی زمینی ارتش هستند، گفت که تاکنون بیش از 100 نفر از نخبگان در مسیر جذب در این نیرو قرار گرفته اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۸:۱۸    
رئیس ستاد کل نیرو های مسلح گفت: ایران به تولید موشک های بالستیک با قابلیت انهدام یگان های شناور دریایی متحرک رسیده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۸:۱۲    
توکلی زاده گفت: سفر راهیان نور و بازدید جوانان و نوجوانان از مناطق عملیاتی و صحنه های رشادت و شهادت، بهترین زمان آشنایی نسل منتظر انقلاب اسلامی با جلوه های عملی ایثار و فداکاری و فرصتی برای جهاد ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۸:۰۰    
تفاهم نامه همکاری های آموزشی حوزه سلامت بین ایران و عراق با حضور وزیر بهداشت جمهوری اسلامی ایران وزیر آموزش عالی و تحقیقات علمی جمهوری عراق امضا شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۷    
مراسم روز درختکاری مجموعه ورزشی شهید کشوری با حضور یادگار این شهید و اعضای خانواده مرحوم همایون بهزادی و ناصر حجازی برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۴    
رئیس ستاد کل نیرو های مسلح گفت: ایران به قدرت تولید موشک های بالستیک با قابلیت انهدام اهداف متحرک شناور دریایی رسید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۱    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح در تلاش هستند که از روش های مختلف، امتیازهای متمایزی را برای نخبگان فراهم کنند و در تلاش هستیم که نخبگان را جذب کنیم و آن ها در زندگی مشکلات معیشتی نداشته ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۷:۴۵    
خزعلی با اشاره به کاهش شکاف جنسیتی در ایران تا 97 درصد گفت: رشد دانش آموختگان زن ایرانی به 17 برابر گذشته ارتقا یافته است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۷:۳۳    
منابع لبنانی از تحرکات نظامیان رژیم صهیونیستی در نزدیکی مرز لبنان و به پرواز درآمدن بالگردهای ارتش رژیم اشغالگر خبر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۷:۲۷    
رهبر معظم انقلاب اسلامی همزمان با روز درختکاری امروز 15 اسفند 1401 سه اصله نهال کاشتند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۷:۲۱    
سند ملی توسعه فرهنگ مهدویت و انتظار ، همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت مهدی، امام زمان (عج) سه شنبه 16 اسفند ماه در مسجد مقدس جمکران رونمایی می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۸    
رئیس رژیم موقت صهیونیستی ضمن اذعان به وضعیت دشوار داخلی این رژیم، گفت که تل آویو بحران تاریخی روبروست که آن را به نابودی از درون، تهدید می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۸    
سردار حسین معروفی گفت: سازمان بسیج رسانه در قالب تقویت انقلاب اسلامی نگاهی ملی دارد، لذا ما باید با نگاه ملی و انقلابی در جهت پیشبرد اهداف و شرف ملت ایران گام بردایم که این گامی جهت ضمانت بقای نظام ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۲    
گروسی در کنفرانسی خبری گفت که تیم فنی این نهاد به زودی به تهران سفر می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۷:۰۰    
طحان نظیف گفت: شورای نگهبان در بررسی مصوبات مجلس بر اصل حفاظت از محیط زیست توجه داشته و خواهد داشت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۴    
بابا گفت: حرم شهدای گمنام دلنشین ترین خیمه گاه فرهنگی است که در سراسر کشور نقش آفرینی می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۴    
سردار عبداللهی گفت: حفظ و بهبود شرایط محیط زیست به یک اراده همگانی نیاز دارد و کار یک دستگاه و یک سازمان نیست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۴    
اسماعیلی گفت: امروز جنگ رسانه ای بزرگ و همه جانبه ای را شاهد هستیم و بر این اساس انقلاب اسلامی به ابوذر های زیادی نیاز دارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۳    
جعفری گفت: دشمن امروز تلاش می کند تا اوضاع را بد و سیاه نشان دهد و تمامی ظرفیت های رسانه ای خود را به میدان آورده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۶    
امیر سرتیپ دوم ستاد محمدشفیعی گفت: بسیاری از عملیات های دوران دفاع مقدس با همکاری ارتش و سپاه صورت گرفت و اکنون نیز این تعامل با مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان قزوین در جهت انتشار فرهنگ دفاع مقدس ادامه ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۳    
زلفی گل گفت: رعایت اخلاق دیپلماسی علمی به منزله نیروی پیشران علمی است و با داشتن اخلاق دیپلماسی علمی باید ورود و خروج دانشجویان، دانشمندان و اعضای هیئت علمی را تسهیل کنیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۰    
نخستین جشنواره جذب دانشجوی بین الملل که امروز (دوشنبه) در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۰    
حجت الاسلام رستمی گفت: گام دوم انقلاب اسلامی، باعث حرکت انقلاب اسلامی به سمت آرمان های جهانی می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۵:۵۴    
رضایی گفت: ایران در زمینه علم و فناوری جهش های بزرگی داشته و آمادگی دارد بدون چشم داشت آن را به کشورهای آفریقایی انتقال دهد، چراکه آرزوی ما، پیشرفت کشورهای جهان سوم است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۲    
امیر سرتیپ دوم کمالی گفت: استکبار جهانی با حمایت از صدام به دنبال شکست انقلاب اسلامی بود، اما جوانان ما در دفاع مقدس اقتدارآفرینی کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۵:۳۳    
منابع پارلمانی لبنانی از نشانه های مثبتی خبر دادند که در زمینه انتخاب رئیس جمهور جدید لبنان ایجاد شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۱    
رسانه های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که گسترده شدن اعتراضات خلبانان نیروی هوایی علیه نتانیاهو باید خواب از چشمان همه در اسرائیل برباید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۵    
معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت که این قرارگاه 100 هزار بسته معیشتی ویژه افراد نیازمند سراسر کشور را تهیه کرده که از طریق سپاه های استانی توزیع می ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۵    
در سال های اخیر تجاوزات نظامی، جنگ خانمان سوز و محاصره همه جانبه مردم یمن ذره ای از حب آنان به اهل بیت عصمت و طهارت نکاسته است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۹    
بهادری جهرمی گفت: دشمنان و مستکبران به دنبال وارونه نشان دادن حقایق به مردم هستند، اما باید بدانند که ملت ایران در برابر هجمه های آن ها محکم ایستاده و به این دشمنی آن ها پاسخ مناسبی می دهد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۹    
شهاب الدین شعبانی نیا دبیر گروه دفاعی امنیتی خبرگزاری دفاع مقدس به عنوان دبیر برتر حوزه دفاعی امنیتی در سطح خبرگزاری های کشور انتخاب شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۴    
با دستور رئیس جمهور کارگروه تحقیق، بررسی و ارزیابی وقایع مربوط به سلامت دانش آموزان تشکیل شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۱    
در ادامه تظاهرات ادامه دار علیه کابینه جدید و هشدار های مقامات رژیم صهیونیستی، میلیاردر سرشناس یهودی هم هشدار داده که جامعه صهیونیستی به سمت فاجعه پیش می رود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۵    
با حمایت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام طرح غربالگری اسکلتی و حرکتی کودکان و نوجوانان مناطق محروم اجرایی خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۲    
هیئت علمای فلسطین نسبت به تعرض صهیونیست ها به مسجد الاقصی همزمان با عید موسوم به پوریم هشدار داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۳    
تحرکاتی در پارلمان عراق به منظور فرا خواندن وزیر خارجه این کشور به پارلمان برای توضیح درباره اقدامات مداخله جویانه و خارج از عرف دیپلماتیک سفیر آمریکا در بغداد جریان دارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۱    
رئیس جمهور پس از حضور در باغ گیاه شناسی و غرس درخت به مناسبت روز درختکاری، از بانک ژن باغ ملی گیاه شناسی بازدید کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۱    
ارتش رژیم صهیونیستی از طرح خود برای تخریب منزل مجری عملیات انفجار دوگانه در ایستگاه اتوبوس قدس اشغالی خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۸    
کاربران فضای مجازی نسبت به کاشت نهال توسط رهبر انقلاب اسلامی واکنش نشان دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۵    
بیگدلی گفت: یکی از محور های اصلی سیاست خارجی جمهوری اسلامی، سیاست همسایگی است که می تواند ارتباطات را با کشورهای دیگر تسهیل کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۵    
جشن های نیمه شعبان در بحرین نمادی از وحدت در این کشور محسوب می شود که هر ساله با جوش و خروش بیشتر برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۲    
سردار یوسفعلی زاده گفت: دلیل همه تلاش هایی که برای برافراشته ماندن پرچم جهاد، مقاومت و شهادت صورت می گیرد این است که با تفکر کنار آمدن با ظلم و ظالم مبارزه شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۴:۰۳    
کنعانی گفت: ایران بررسی دقیق حمله به سفارت را در دستورکار خود قرار داده است و اقدامات قضائی و اطلاعاتی صورت گرفته است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۸    
حجت الاسلام رئیسی طرح کاشت 1 میلیارد درخت طی چهار سال در سراسر کشور را از جمله اقدامات بسیار خوب و ارزنده در زمینه حفظ منابع طبیعی دانست و گفت: براساس این طرح هر ایرانی باید سه درخت بکارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۵    
طرحی بمناسبت روز درختکاری منتشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۲    
طرحی با موضوع ایران سرافراز منتشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۶    
سردار منتظرالمهدی با اشاره به اینکه دستگیری عوامل مسمومیت دانش آموزان در دستور کار فوری پلیس است، گفت: تعداد گشت های ویژه و تخصصی در اطراف مدارس افزاتیش می یابد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۰    
کتابخانه تلاش به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) نمایشگاه کتاب جلوه محبوب را برپا می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۰    
اسماعیلی گفت: امروز جنگ رسانه ای بزرگ و همه جانبه ای را شاهد هستیم و بر این اساس انقلاب اسلامی به ابوذر های زیادی نیاز دارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۴    
سردار رحیمی گفت: تمرکز بر پیشگیری و مقابله با جرایم کلان و سازمان یافته، قاچاق کالا و ارز و مفاسد اقتصادی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۴    
رییس ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در مرکز آموزشی 01 شهدای سرباز نیروی زمینی ارتش با سربازان نخبه کشوری دیدار کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۱    
سردار رادان با اشاره به ضرورت حمایت از سرمایه گذاری سالم در کشور گفت: سال آتی باید سالی باشد که ریسک قاچا بالا برود تا قاچاقچی احساس امنیت نداشته باشد.
  • ۱