شنبه ۱۲ خردادساعت ۱۰:۱۸Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای دولت بهار 3 اردیبهشت 1403 - dolatebahar.com

دولت بهار 29 اسفند 1393 دولت بهار 29 اسفند 1394 دولت بهار 30 اسفند 1395 دولت بهار 29 اسفند 1396 دولت بهار 12 اردیبهشت 1397 دولت بهار 24 تیر 1399 دولت بهار 29 اسفند 1402 دولت بهار 31 فروردین 1403 دولت بهار 1 اردیبهشت 1403 دولت بهار 2 اردیبهشت 1403 دولت بهار 3 اردیبهشت 1403 دولت بهار 4 اردیبهشت 1403 دولت بهار 5 اردیبهشت 1403 دولت بهار 6 اردیبهشت 1403 دولت بهار 7 اردیبهشت 1403 دولت بهار 8 اردیبهشت 1403 دولت بهار 9 اردیبهشت 1403 دولت بهار 10 اردیبهشت 1403 دولت بهار 11 اردیبهشت 1403 دولت بهار 12 اردیبهشت 1403 دولت بهار 13 اردیبهشت 1403 دولت بهار 14 اردیبهشت 1403 دولت بهار 15 اردیبهشت 1403 دولت بهار 16 اردیبهشت 1403 دولت بهار 17 اردیبهشت 1403 دولت بهار 18 اردیبهشت 1403 دولت بهار 19 اردیبهشت 1403 دولت بهار 20 اردیبهشت 1403 دولت بهار 21 اردیبهشت 1403 دولت بهار 22 اردیبهشت 1403 دولت بهار 23 اردیبهشت 1403 دولت بهار 24 اردیبهشت 1403 دولت بهار 25 اردیبهشت 1403 دولت بهار 26 اردیبهشت 1403 دولت بهار 27 اردیبهشت 1403 دولت بهار 28 اردیبهشت 1403 دولت بهار 29 اردیبهشت 1403 دولت بهار 30 اردیبهشت 1403 دولت بهار 31 اردیبهشت 1403 
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۰:۱۶    
محمدعلی اسلامی ندوشن با یاد کردن از سعدی به عنوان شادترین شاعر ایران، سال ها پیش این پرسش را مطرح کرده که چه شد او طی 700 سال ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۷:۱۴    
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست عصر امروز این کمیسیون، توضیحاتی درباره آخرین وضعیت همسان سازی حقوق بازنشستگان داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۱    
داوطلبان گروه های مختلف آزمایشی نوبت اول کنکور سراسری1403 پنجشنبه و جمعه پیش رو (6 و 7 اردیبهشت) روی صندلی های آزمون ورود به دانشگاه ها می نشینند و به سوال های اختصاصی در رشته های خود پاسخ می دهند ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۲۳    
بدن درد و لرز اغلب پیش از تب یا همراه با تب اتفاق می افتد. اما ممکن است بدون تب و آبریزش بینی و احساس بیماری هم دچار بدن درد شوید.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۲۳    
عضو هیات نمایندگان اتاق ایران از اظهار نظر تعدادی از مراجع تقلید مبنی بر بدون اشکال بودن تعطیلی روز شنبه خبر داد و گفت: برخی توجیه های فقهی و شرعی برای تعطیل نشدن شنبه نادرست است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۲۰    
در سفر رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه به عراق، 25 یادداشت تفاهم میان دو کشور در بخش های مختلف به امضا رسید.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۱:۱۴    
اقتصاد و سیستم برق لبنان خراب شده است و اکنون برق زیادی در محلی تولید می شود که اثرات مخربی بر کیفیت و سلامت هوا دارد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۱:۱۱    
عضو اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه داروها و مکمل های خارجی اغلب از طریق شوتی ها و بدون رعایت زنجیره سرد دارو وارد کشور می شوند ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۰:۵۹    
نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس، گفت: هزینه دارو و درمان 65 درصد افزایش پیدا کرده آقای وزیر چه کاری انجام می دهید؟ شیر خشک نیست باید برای این مشکلات تدبیر شود.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۰:۳۴    
رئیس جامعه جراحان ایران، با ابراز تأسف از اینکه مشوق ها برای گرایش به رشته های پزشکی در حال رنگ باختن است، بر اهمیت رشته جراحی تأکید کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۰:۱۹    
هواپیمای حامل رئیس جمهوری ترکیه وارد مرکز اقلیم کردستان شد تا وی به نخستین متصدی این مقام تبدیل شود که به اقلیم خودمختار واقع در شمال عراق سفر می کند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۰:۰۷    
- امین سعدون ، نایب رئیس شورای کار ترکیه و عراق تاکید کرد: جاده توسعه، اروپا را از طریق عراق و ترکیه به کشورهای حاشیه خلیج فارس متصل می کند و در عین حال 100 هزار فرصت شغلی را در داخل عراق ایجاد خواهد ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۰:۰۴    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ساده ترین حقوق مردم در حوزه خودرو رعایت نمی شود ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۳:۴۶    
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از ادامه انسداد محور کرج-چالوس خبر داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۳:۰۷    
برای هفته جاری (2 تا 7 اردیبهشت) وقوع بارش ها در بیشتر مناطق به ویژه مرکز و شمال کشور پیش بینی می شود، در این مناطق، مقادیر تجمعی بارش 75-50 میلی متر پیش بینی شده است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۳:۰۷    
رزمایش پرچم صحرای 9 با حضور عربستان سعودی، عمان، کویت، امریکا، کره جنوبی، فرانسه، انگلیس، آلمان و ترکیه در مرکز دفاع هوایی و موشکی امارات برگزار می شود.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۳:۰۴    
دستیار معاون اول رئیس جمهوری گفت: هیچ مصوبه، آئین نامه و دستورالعملی برای واردات خودرو و خودروی کارکرده منتظر ابلاغ از سوی دولت و معاون اول رئیس جمهور نیست.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۳:۰۱    
طبق مصوبه دولت سقف هزینه ارزیابی تکمیلی و معاینات پزشکی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش، سه میلیون تومان است و اکنون این پرسش مطرح است که آیا پذیرفته شدگان مرحله اولیه باید این رقم را پرداخت کنند؟
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۲:۵۸    
مرد جوانی که همسر خود را به قتل رسانده و با جسدش 2 روز زندگی کرده بود، بازداشت شد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۲:۵۵    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی درباره زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان گفت: بحث افزایش حقوق بازنشستگان مربوط به بودجه سنواتی است که این ماه اعمال خواهد شد و معوقه فروردین بازنشستگان سازمان ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۲:۵۵    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: صدور روادید زائران حج تمتع آغاز شده است و امیدواریم در بازه زمانی مورد نظر روند اخذ ویزای زائران تکمیل شود.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۲:۲۸    
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در پیامکی اعلام کرد: همراه داشتن هرگونه وسیله ارتباط الکترونیکی و دستگاه های حافظه دار در آزمون سراسری تخلف محسوب می شود.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۰:۳۱    
به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که اعضای شورای وزیران امور خارجه اتحادیه در نشست امروز (دوشنبه)، درباره تشدید تحریم ها علیه تهران به توافق رسیدند. ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۰:۳۱    
پایگاه آمریکایی عین الاسد در غرب عراق هدف حمله قرار گرفت. این حمله ساعاتی پس از حمله به یک پایگاه نیرو های آمریکایی در شمال شرق سوریه رخ داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۲۰    
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس به تشریح نشست امروز این کمیسیون که با حضور وزیر صمت و با دستور کار بررسی مشکلات حوزه اسقاط خودروهای فرسوده برگزار شد، پرداخت.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۱۷    
کویت نیز مقابل ایران حرفی برای گفتن نداشت تا تیم ملی فوتسال کشورمان، با کسب هر 9 امتیاز ممکن راهی دور حذفی جام ملت های آسیا شود.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۱۴    
در مراسمی با حضور رئیس جمهور ترکیه و نخست وزیر عراق، تفاهم نامه چهارجانبه عراق، ترکیه، قطر و امارات برای همکاری در پروژه جاده توسعه امضا شد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۱۴    
تعداد قربانیان یک قایق غرق شده در جمهوری آفریقای مرکزی به 62 نفر افزایش یافته است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۰۱    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: قوه قضاییه می تواند در امر پیشگیری از بحران ها اقدامات موثری انجام دهد و از وقوع جرایم در این بخش نیز جلوگیری کند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۳۲    
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا از انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی در یکی از استان های غربی کشور خبر داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۳۲    
درپی هشدار هواشناسی برای بارش شدید باران و وزش باد شدید از اکثر استان های کشور از عصر امروز تا روز چهارشنبه، دستگاه های امدادی و خدماتی به حالت آماده باش درآمده اند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۵۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه شورای رقابت مسئول قیمت گذاری پژو پارس است، گفت: وزارت صمت مجری سیاست های ابلاغی شورای رقابت است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۴۰    
مقامات مصر مجسمه مسروقه فرعون رامسس دوم را پس گرفتند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۳۸    
مغولستان که یکی از کم تراکم ترین کشورهای آسیایی با توجه به مساحتش است، در سال گذشته میلادی توانسته به درآمد 1.3 میلیارد دلاری از محل جذب گردشگران خارجی دست یابد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۳۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت وعده داد که تا پایان سال المان های اصلی اتوبوس های برقی داخلی سازی شود و گفت که یکی از شرایطی که در راستای ارتقای ایمنی خودروها برای خودروسازان تعیین شده ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۳۵    
درک دانش معماری و آفرینشگری در این عرصه مرهون تسلط بر دیگر شاخه های علمی است که بدون تردید اصلی ترینش ریاضیات و گرایش های گوناگون آن همچون هندسه است ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۲۲    
باستان شناسان بقایای یک کلاه خود 2500ساله ایلیری (یونان باستان) را در کرواسی کشف کردند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۲۰    
حراجی ساتبیز به زودی چهار تابلو نقاشی اثر جوآن میچل نقاش نامدار آمریکایی سبک هیجان نمایی انتزاعی را ارائه می کند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۳۰    
تعرفه های مدیریت خدمات دارویی سال 1403، از سوی رییس سازمان غذا و دارو، برای اجرا ابلاغ شد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۲۵    
رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران، گفت: اپراتور ارتباطی که به دنبال مخفی کردن کیفیت نامطلوب سرویس اینترنتی خود به بهانه استفاده از مودم های تولید داخل است ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۲۱    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بی ثباتی ارزی عامل ناامنی است. مشکل ناامنی صرفا با مسائل جنگی که توسط دشمنان به وجود می آید نیست بلکه مشکل همین سیاستگذاری های ارزی است که روح و روان مردم را نابود می ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۱۹    
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان از بروز خسارت به بیش از 2 هزار و 150 واحد مسکونی و شهری این استان در جریان سیلاب اخیر خبر داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۱۸    
منابع رسانه ای امروز (دوشنبه) از دیدار و رایزنی روسای جمهور ترکیه و عراق در بغداد درباره تحولات منطقه و پرونده های مشترک میان 2 کشور خبر دادند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۴۸    
رییس کل سازمان نظام پزشکی کشور گفت: آیین نامه فروش اینترنتی دارو باید ناظر بر ایمنی دارویی بیماران، حفظ امنیت داده ها و حذف بسترهای فسادزا باشد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۴۸    
دارنده مدال نقره بازی های آسیایی هانگژو بار دیگر در ورزش ایران تاریخ سازی کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۴۶    
منابع رسانه ای فلسطین امروز (دوشنبه) از کشف یک گور جمعی دیگر در بیمارستان ناصر در شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه خبر دادند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۴۵    
کارگر پاکدست خدماتی فرودگاه مشهد، کیف پول 72میلیون تومانی را به صاحبش بازگرداند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۴۵    
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان از فوت کودک 6 ساله بر اثر تصادف موتورسیکلت با خودرو در شهرستان برخوار خبر داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۴۳    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در حوالی بازار تهران خبرداد و گفت: یک آتش نشان در این حادثه مصدوم شد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۰۴    
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: از چپاول درشت پرونده چای دبش و سرقت 108 میلیارد تومانی اخیر یک مسئول امور مالی در یک شهرستان از یک استان و فرار او و ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۴۴    
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص سید مجید حسینی، دروازه بان تیم استقلال تهران صادر کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۴۱    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به فوت 64 نفر بر اثر غرق شدگی در فروردین ماه سال 1403، گفت: بیشترین فوتی های ناشی از غرق شدگی مربوط به استان های فارس و اصفهان بوده است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۴۱    
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان قتل مدیر عامل یک شرکت آرایشی و بهداشتی در برج مسکونی اش در محله کوهک تهران خبرداد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۳۸    
سخنگوی شورای رقابت گفت تاکنون 2 هزار شکایت از خودروسازان بررسی و نتایج آن اعلام شده که بخشی از آنها مربوط به گران فروشی است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۹    
کارمزد بیت کوین پس از رکورد میانگین روزانه 128 دلار در رویداد هاوینگ، سقوط کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۹    
بارش برف بهاری در آلمان/ DPA حرکت کشتی تفریحی" سیلور ری" به سمت دریای شمال/ آلمان/ DPA بیرون درآوردن صدها جسد مدفون شده توسط نیروهای اسرائیلی در یک گور دسته جمعی در محوطه بیمارستان ناصر در شهر ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۹    
رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت که استعفای رئیس سازمان اطلاعات نظامی اسرائیل، قابل توجیه و اقدامی شایسته است، بهتر است نتانیاهو هم همانند او استعفا کند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۶    
با برگزاری مزایده رسمی واگذاری 85 درصد سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، صبح امروز این دو باشگاه رسما فروخته شدند که قیمت هر سهم استقلال 3046 ریال با ارزش پایه کل تقریبا 2793 میلیارد تومان تعیین شد ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۳    
خیابان های داکا ، پایتخت بنگلادش این روزها عابران پیاده کمتری از حد معمول دارند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۱۷    
اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش باران از امروز (3 اردیبهشت) و کاهش محسوس دما از فردا خبر داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۰۲    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.68 درصد کاهش به 2375 دلار و 58 سنت رسید.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۹    
رئیس جمهور ترکیه امروز (دوشنبه) در سفری رسمی بعد از حدود 13 سال وارد بغداد شد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۶    
پس از آنکه رویترز به نقل از کتائب حزب الله عراق مدعی ازسرگیری حملات این گروه مقاومت علیه پایگاه های نظامی آمریکایی شد، رسانه های نزدیک به محور مقاومت با رصد بیانیه های منتشر شده ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۴۷    
روزنامه اعتماد با استناد به گزارش مرکز پژوهش های مجلس خبر داده که طی دو سال 8 میلیون نفر به جمعیت فقرا اضافه شده است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۴۱    
با انجام معاملات امروز فرابورس، 85 درصد از سهام استقلال و پرسپولیس توسط خریداران معامله شد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۴۱    
به گزارش دولت بهار، صدیف بدری نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز صحن مجلس در جریان بررسی تقاضای عده ای از نمایندگان مجلس درباره رسیدگی به طرح نظام قانونگذاری ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۳۸    
نخست وزیر پاپوآ گینه نو جیمز ماراپه در پاسخ به اظهارات بایدن که گفته بود شاید دایی اش قربانی آدم خوارها در این کشور جزیره ای شده باشد، گفت مردمش سزاوار چنین برچسبی نیستند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۳۸    
مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از توزیع بیش از 327 هزار کارت ورود به جلسه آزمون توسط داوطلبان نوبت اول کنکور خبر داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۳۵    
پس از تایید مقامات هلند برای توقف دائمی عملیات حفاری در میدان گازی "گرونینگن" به منظور کاهش خطرات زمین لرزه در منطقه شمالی این کشور، این میدان گازی به طور رسمی تعطیل شد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۲۶    
طبیعت مزارع زیبای کلزا در بجنورد جاذبه ای بی نظیر در روزهای بهاری به وجود آورده است. دشت کلزا ، نمونه ای از نقاشی زیبای طبیعت در خراسان شمالی است ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۲۳    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پیش از نشست وزیران امور خارجه و دفاع این نهاد اروپایی با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتی درباره دستورکار جلسه امروز پاسخ داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۱۴    
رییس پلیس راه مازندران از آغاز عملیات بهسازی یکی از تونل های مسیر جاده سوادکوه از امروز دوشنبه خبر داد و گفت: محور فیروزکوه- قائمشهر در 24 ساعت آینده مسدود خواهد بود.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۱۴    
پس از گذشت 9 سال وقفه، صبح امروز نخستین گروه عمره گزاران ایرانی با استقبال سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان ، سرکنسول کشورمان و مسئولان حج و عمره ایران و عربستان وارد مدینه منوره شدند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۱۱    
یک منبع مطلع اعلام کرد که سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس برای نشستن روی نیمکت تراکتور با این باشگاه تبریزی به توافق رسیده است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۰۸    
یک رسانه صهیونیستی از استعفای رئیس اداره اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل به دلیل شکست در طوفان الاقصی خبر داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۰۵    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: واگذاری سهام تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس اقدامی غیرقانونی است، از رئیس جمهور و مسئولان مربوطه می خواهیم که جلوی این اقدام را بگیرند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۰    
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش التهابات ارزی در کشور، گفت: انتظار داریم رئیس جمهور و بانک مرکزی بر اساس تجارب علمی، اجرایی و سند تحول دولت مردمی ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۱    
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ نسبت به کلاهبرداری از داوطلبان شرکت در کنکور به بهانه فروش سوالات و منابع و ... هشدار داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۱    
در پی وقوع آتش سوزی گسترده در یک محل دفن زباله در دهلی، پایتخت هند، آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۱    
در پی بارندگی شدید و جاری شدن سیلاب در استان گوانگ دونگ چین، مقامات محلی حدود 60 هزار نفر را از منازلشان تخلیه کرده اند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۸    
مسئول مجوز حرفه ای باشگاه استقلال توضیحاتی را درباره آخرین جزییات روند دریافت این مجوز ارائه کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۲    
نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار در سایت سازمان سنجش اعلام شد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۰    
اکبر شوکت گفت: نه تنها کسی بیمه نشده، بلکه بیمه 300 الی400 هزار بیمه شده هم در این دولت قطع شده است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۱۷    
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران آمار مصدومان و متوفیان ناشی از حوادث کار در سال 1402 را اعلام کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۱۷    
مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در فرابورس آغاز شد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۱۷    
رئیس فوریت های پزشکی هرسین گفت: بر اثر رعد و برق و برخورد صاعقه یک کشاورز در روستای داودی علیا این شهرستان جان خود را از دست داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۱۱    
قیمت پایین دخانیات در ایران و سود هنگفت صنایع دخانی در شرایط مالیاتی فعلی، جرائم فروش نخی سیگار و قوانینی که بازدارنده نیست و همچنین مرگ سالانه 50 هزار ایرانی در پی مصرف دخانیات از جمله مباحثی است که ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۰۸    
رییس رژیم صهیونیستی در گفت وگویی ادعاهایی را علیه نقش ایران در منطقه و برنامه هسته ای آن مطرح کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۴۷    
گردان های حزب الله عراق اعلام کرد که عملیات علیه نظامیان آمریکایی در خاک عراق را از سر خواهد گرفت.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۴۴    
در کنکور 1403 برای نخستین بار گروه فرهنگیان به مجموعه گروه های کنکور اضافه شده است و 660هزار داوطلب علاقه مند به شغل معلمی در نوبت نخست کنکور رقابت می کنند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۴۱    
در اواخر سال گذشته همزمان با افزایش التهابات ارزی در حالی شاهد افزایش قیمت برخی مدلهای تلفن همراه بودیم که تأمین ارز آنها از سامانه نیما با نرخ تقریباً ثابت 38 الی 40 هزار تومان انجام می شود.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۳۲    
رئیس سازمان مدارس غیردولتی با اشاره به ابلاغ بخشنامه شهریه مدارس غیردولتی گفت: پیش ثبت نام مدارس غیردولتی براساس شهریه سال گذشته است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۲۹    
به دنبال تجمیع چندین تن زباله در یک منزل مسکونی در یکی از کوچه های مرکز شهر بجنورد، ماموران شهرداری و نیروی انتظامی با دستور دادستانی به این موضوع رسیدگی کردند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۱۱    
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش وپرورش با بیان اینکه در حوزه نیروی انسانی تکمیل کادر آموزشی با برگزاری آزمون هایی که در حال برگزاریست ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۲۰    
ال کلاسیکوی برگشت لالیگا در سانتیاگو برنابئو برگزار شد و رئال مادریدِ میزبان موفق شد در آخرین دقایق کاتالان ها را شکست دهد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۲۰    
یک پهپاد متجاوز ارتش اسرائیل در آسمان لبنان با استفاده از یک موشک زمین به هوا مورد اصابت قرار گرفت و ساقط شد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۱۱    
نخستین گروه از زائران عمره از تهران در قالب دو کاروان 85 نفره پس از حدود یک دهه چشم انتظاری، لحظاتی پیش با پرواز از فرودگاه امام خمینی (ره) خاک ایران را به مقصد عربستان سعودی ترک کردند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۰۸    
در پی شکایت سازمان بازرسی کل کشور علیه شورای اسلامی شهر تهران، هیات عمومی دیوان عدالت اداری بخشی از یک مصوبه شورای شهر تهران درباره تراکم در احداث بنا را غیر قانونی اعلام و باطل کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۰۸    
یک جوهر مبتنی بر الاستومر می تواند به ساخت دستگاه های انعطاف پذیر بدون اتصالات مکانیکی با چاپ سه بعدی کمک کند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۰۵    
رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از تداوم وقوع رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور خبر داد.
  • ۱