شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۴:۰۵Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای دولت بهار 5 اردیبهشت 1403 - dolatebahar.com

دولت بهار 29 اسفند 1393 دولت بهار 29 اسفند 1394 دولت بهار 30 اسفند 1395 دولت بهار 29 اسفند 1396 دولت بهار 12 اردیبهشت 1397 دولت بهار 24 تیر 1399 دولت بهار 29 اسفند 1402 دولت بهار 31 فروردین 1403 دولت بهار 1 اردیبهشت 1403 دولت بهار 2 اردیبهشت 1403 دولت بهار 3 اردیبهشت 1403 دولت بهار 4 اردیبهشت 1403 دولت بهار 5 اردیبهشت 1403 دولت بهار 6 اردیبهشت 1403 دولت بهار 7 اردیبهشت 1403 دولت بهار 8 اردیبهشت 1403 دولت بهار 9 اردیبهشت 1403 دولت بهار 10 اردیبهشت 1403 دولت بهار 11 اردیبهشت 1403 دولت بهار 12 اردیبهشت 1403 دولت بهار 13 اردیبهشت 1403 دولت بهار 14 اردیبهشت 1403 دولت بهار 15 اردیبهشت 1403 دولت بهار 16 اردیبهشت 1403 دولت بهار 17 اردیبهشت 1403 دولت بهار 18 اردیبهشت 1403 دولت بهار 19 اردیبهشت 1403 دولت بهار 20 اردیبهشت 1403 دولت بهار 21 اردیبهشت 1403 دولت بهار 22 اردیبهشت 1403 دولت بهار 23 اردیبهشت 1403 دولت بهار 24 اردیبهشت 1403 دولت بهار 25 اردیبهشت 1403 دولت بهار 26 اردیبهشت 1403 دولت بهار 27 اردیبهشت 1403 دولت بهار 28 اردیبهشت 1403 دولت بهار 29 اردیبهشت 1403 دولت بهار 30 اردیبهشت 1403 دولت بهار 31 اردیبهشت 1403 
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۲:۵۶    
سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه ای از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 1403 تا پایان وقت روز دوشنبه دهم اردیبهشت سال 1403 و اصلاحیه سوم دفترچه انتخاب رشته این آزمون خبر داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۱:۵۰    
افرادی که دوره خدمت خود را تمام کرده اند، می توانند میزان دوره ای که به خدمت سربازی مشغول بوده اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۹:۴۴    
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با بیان اینکه بازار ارز، سرنوشت سفره و قیمت اقلام مصرفی مردم را تعیین می کند ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۴:۱۵    
میانگین قیمت محصول پیاز در فروردین ماه امسال در مزرعه حدود 14هزار تومان بوده است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۰:۳۲    
بیماری کبد شامل تعدادی از عوارضی می شود که به کبد آسیب می زنند. به مرورزمان، این آسیب می تواند کبد را زخم کند که به آن سیروز می گویند ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۰:۱۴    
نگهداری اشتباه از پیاز و سیر باعث جوانه زدن آنها می شود، از این رو برای جلوگیری از این مساله باید روش های صحیح برای نگهداری آنها به کار ببرید.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۴    
از اول فروردین ماه تا چهارم اردیبهشت ماه سال جاری، 3 میلیارد و 465 میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین شده است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۱۱    
قیمت اونس طلا باز هم با کاهش 0.2 درصدی، به مرز کانال 2200 دلار رسید.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۴۷    
رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در آن سال که اینترنت قطع شد، امکانات فعلی مقابله با تقلب ها در اختیار ما نبود؛ اما اکنون با دستگاه های تقلب یاب و آشکارساز حفاظت برقرار است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۱۱    
اختلاف میان عموهای فیتیله ای با مجید قناد (عمو قناد) که به بیش از یک دهه پیش برمی گردد، این روزها با یک گفت و گوی تلویزبونی در فضای رسانه تازه شده است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۳۳    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: به دنبال حجم شدید آبگیری سد 12 امام و احتمال بروز خطر، ساکنان روستای نوده شهرستان زیرکوه توسط عوامل امدادی منتقل و اسکان داده شدند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۲۱    
فرمانده یگان اشباح ارتش رژیم صهیونیستی به صورت ناگهانی و بدون اعلام قبلی از سمت خود استعفا داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۱:۵۲    
خواهر رهبر کره شمالی اظهارنظر جدیدی در مورد قدرت نظامی این کشور مطرح کرده است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۱:۳۷    
به گزارش دولت بهار، گاردین نوشت: به نظر می رسد اسرائیل آماده اعزام نیرو به جنوبی ترین شهر غزه، رفح است، تنها گوشه ای از نوار غزه که شاهد درگیری های شدید زمینی نبوده و بیش از نیمی از جمعیت 2 ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۱:۳۷    
رئیس جمهور پرتغال می گوید کشورش باید هزینه های برده داری و جنایات استعماری را بپردازد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۱:۳۴    
یک مطالعه تایید می کند که فیلیپ موریس اینترنشنال، دانون، نستله، پپسی کو و کوکاکولا بدترین متخلفان در زمینه آلودگی پلاستیک در جهان هستند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۰:۱۶    
نیروهای مسلح یمن یک کشتی و ناوشکن آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی را در اقیانوس هند هدف قرار دادند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۳:۵۲    
عبدالعلی رحیمی مظفری گفت: راهی نداریم جز اینکه به بخش خصوصی برای پالایشگاه سازی اعتماد کنیم و به دور چالش های قانونی که سر راه سرمایه گذاران خصوصی قرار می دهیم ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۳:۵۲    
براساس اطلاعات منتشر شده قیمت لاستیک خودرو از امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403، 20 درصد افزایش خواهد داشت.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۳:۴۹    
امیررضا خادم در واکنش به واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی گفت: نکته اصلی ما چرخه فوتبال است. مساله پیچ هرزی است که در اقتصاد کلان ما وجود دارد. شما پیچی که هرز شده را هر چقدر بپیچانی، هرز است ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۳:۴۶    
معاون وزیر کشور گفت: تقسیمات کشوری جدید فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۳:۴۳    
فرمانده پلیس راه آهن فرماندهی یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف سکه های عتیقه مربوط به دوران اشکانیان از یکی از مسافران این ایستگاه خبر داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۳:۴۳    
رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء زاهدان از فوت یک شهروند براثر طوفان ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۲۶    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و 30 نفره این تیم برای حضور در لیگ ملت های 2024 را اعلام کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۲۰    
مرکز وکلای قوه قضاییه اعلام کرد: رسیدگی به پرونده های کثیرالشاکی یکی از برنامه های جدی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در راستای خدمت رسانی به مردم و تحقق اصل حقوق عامه در سند ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۲۰    
اینکه درصد افزایش کرایه تاکسی و تعرفه پزشکی، جریمه رانندگی و هزینه اینترنت بیش از رشد حقوق کارگران باشد باعث کاهش انگیزه می شود.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۰:۱۷    
وزیر علوم گفت: در اولین جلسه هیات امنای دانشگاه فنی و حرفه ای مصوب شد که دانشگاه فنی و حرفه ای برای جذب هیات علمی از این پس تا سطح فوق لیسانس (مربی) استخدام کند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۰:۱۷    
معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در آزادراه همت خبرداد و گفت: در این عملیات سه قبضه سلاح کشف شد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۵۹    
دارنده مدال های طلای جهان و المپیک از حذف رقیب سنتی خود از المپیک ابراز ناراحتی کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۵۹    
وزیر دفاع انگلیس دنیای کنونی را خطرناک توصیف و تاکید کرد: همه اعضای سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) باید بودجه نظامی خود را به 2.5 درصد از درآمد ناخالص داخلی خود افزایش دهند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۴۷    
دکتر احمد علیرضابیگی گفت: دولت با هزینه هایی که خودش به زندگی مردم تحمیل می کند نمی تواند انتظار داشته باشد تورم، شرایط کاهشی داشته باشد ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۰۵    
سازمان ثبت احوال میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزند آوری در سال 1402 را برابر 32.1 سال برای پدران و 27.3 سال برای مادران اعلام کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۰۵    
تلویزیون رسمی عربستان، امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه این کشور در بیمارستان تخصصی ملک فیصل در شهر جده بستری شده است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۵۹    
به گزارش دولت بهار، علیرضا محمدزاده، کارشناس خودرو، درباره تأثیر مصوبه مجلس مبنی بر اعمال مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو به انتخاب گفت: اولین اتفاقی که با این مصوبه می افتد ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۵۳    
شهربانو منصوریان به مدال طلای رقابت های انتخابی جام جهانی در چین دست یافت.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۱    
دبیرکل هیئت فوتبال استان مرکزی از ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه 15 هزار نفری امام خمینی(ره) اراک به دلیل مشکلات استانداردی در ورزشگاه خبر داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۵۹    
عکس جدیدی که به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پرتاب تلسکوپ فضایی هابل منتشر شده است، سحابی دمبل کوچک را نشان می دهد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۵۹    
رئیس جمهور ترکیه با اشاره به اینکه جنگ غزه تهدیدی برای تمام منطقه است گفت که روابط تجاری کشورش با رژیم صهیونیستی متوقف شده است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۵۶    
یحیی گل محمدی برای اولین بار در مورد پیشنهاد سرمربیگری در تراکتور و حواشی پیرامونی آن صحبت کرده است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۵۶    
پژوهشگران دانشگاه متروپولیتن اوزاکا در پژوهش جدیدی نشان داده اند که می توان باکتری های ایجادکننده بوی زیر بغل را با استفاده از لیزین به دست آمده از باکتریوفاژ هدف قرار داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۵۰    
مریخ نورد کنجکاوی ناسا ردپای گاز متان را در سیاره سرخ یافته و دانشمندان را یک گام به کشف حیات بیگانه نزدیک تر کرده است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۴۸    
وکیل توماج صالحی، خواننده بازداشتی در ایران خبر از صدور حکم اعدام به اتهام افساد فی الارض برای موکلش داد و اخبار منتشر شده مبنی بر عفو او را تکذیب کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۴۷    
جزیره آستیپالیا یونان دارای چهار روستای کوچک اما دیدنی است که شامل کورا، آنالیپسی یا مالتزانا، واتهی و لیوادیا می شوند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۳۳    
عفو بین الملل طی گزارشی اعلام کرد که نظم جهانی پسا جنگ جهانی دوم در آستانه فروپاشی است و درگیری های تلخ در جبهه های چندگانه و همچنین رشد لجام گسیخته هوش مصنوعی این نظم جهانی را تهدید می کنند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۵۱    
رهبر انقلاب صبح امروز، چهارشنبه، در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۸    
دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۲    
رئیس اداره پایش و تامین زنجیره تامین داروی سازمان غذا و دارو گفت: متفورمین مصرفی بیماران مبتلا به دیابت با بیش از 2 میلیارد و 200 میلیون عدد فروش، پرمصرف ترین داروی کشور در سال گذشته بود.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۲    
رئیس انستیتو قلب و عروق شهید رجایی، بیماری های قلبی و عروقی را یکی از شایع ترین علل مرگ و میر در جهان دانست و بر ضرورت هم افزایی و همکاری برای مقابله با این چالش بزرگ تأکید کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۲    
به نظر می رسد پاسخ این پرسش که از چند سالگی پیر محسوب می شویم؟ ، در حال تغییر است زیرا عمر مردم طولانی تر شده است، دیرتر بازنشسته می شوند و تا سنین بالاتری همچنان از سلامتی جسمی و روحی برخوردارند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۳۹    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس گفت: با مصوبه کمیسیون تلفیق بنا شد تا 1400 میلیارد تومان اعتبار برای افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در سال 1403 اختصاص یابد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۵۴    
وزیر ورزش و جوانان می گوید امروز بهترین روز ورزش ایران است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۴۵    
آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس، امروز (چهارشنبه) از حمله به یک کشتی در جنوب شرق جیبوتی خبر داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۴۵    
رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه اینترنت در هیچ کدام از حوزه های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی شود، گفت: دستگاه های اجرایی، انتظامی ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۴۲    
برای نخستین بار در کشور زنی 23 ساله که از بدو تولد مبتلا به سندرم لی (اختلالی نورولوژیکی) بود برای کاشت الکترود عمقی مغز در بیمارستان شهدای تجریش جراحی شد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۵۲    
با نزدیک شدن به موسم حج تمتع، عربستان به بازدیدکنندگان و ساکنان این کشور نسبت به شرکت در حج آینده بدون کسب مجوزهای لازم هشدار جدی داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۵۱    
کارشناس فرآورده های آرایشی سازمان غذا و دارو در خصوص مضرات مصرف رژلب در خانم ها گفت: این فرآورده آرایشی از مواد مضر زیادی مانند فلزات سمی سنگین سرب، کادمیوم ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۴۲    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از واگذاری این باشگاه به بخش خصوص گفت: در اداره باشگاه تسریع به وجود خواهد آمد ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۴۰    
تخم خرفه تصفیه کننده خون و رفع کننده تشنگی است و برای سرفه می تواند مفید باشد. در طب سنتی به عنوان تب بر، ضد عفونی کننده، ضد بیماری های ناشی از کمبود ویتامین C، ضد اسپاسم، مدر و ضد کرم استفاده می شود.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۶    
قیمت کتاب های درسی میان پایه ها در مقاطع تحصیلی مختلف برای سال تحصیلی 1403 1404 اعلام شد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۶    
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 74 نفر متهم در تهران خبر داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۳    
مشاور حقوقی نمایندگی دائم فرانسه در سازمان ملل متحد اعلام کرد در مواجهه با بحران ها و درگیری ها، فرانسه از استفاده روزافزون از وتو متأسف است که از پایان جنگ سرد به سطوح بی سابقه ای رسیده است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۲۷    
محمدحسین دشتی از دانشجویان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان رفسنجان از 29فروردین به طرز مرموزی ناپدید شد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۲۵    
- فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا با اشاره به آغاز عزیمت زائران حج عمره به سرزمین وحی پس از وقفه 9 ساله گفت: 14 قلم دارو در کشور عربستان ممنوع است که زائران باید با آگاهی نسبت به آن ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۲۲    
مقاومت اسلامی حزب الله لبنان دیروز (سه شنبه) از زمان آغاز جنگ غزه، عمیق ترین حمله را در داخل اسرائیل انجام داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۱۹    
مقامات یونان می گویند طی چند روز اخیر گرد و غبار ناشی از گسترش طوفان در شمال آفریقا به مناطق جنوبی این کشور رسیده و اکنون آسمان شهر آتن ، پایتخت یونان را مه نارنجی رنگی فراگرفته است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۱۸    
تیم ملی فوتسال ایران با برتری 6 بر یک برابر قرقیزستان جواز حضور در جام جهانی فوتسال 2024 را به دست آورد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۱۶    
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از ظهر امروز (5 اردیبهشت) در پاره ای نقاط به ویژه بخش های شمالی و شرقی گاهی وقوع رگبار پراکنده باران با احتمال رخداد تندر و آذرخش پیش بینی می شود.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۱۵    
سخنگوی انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات ماکارونی گفت: در هماهنگی با وزارت صمت مقرر شده بود تا قیمت ماکارونی 30 درصد افزایش پیدا کند ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۱۰    
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اعلام آغاز فرآیند نام نویسی دارندگان تاکسی فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی برقی گفت: ثبت نام این طرح از امروز، پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۷    
آیا دختران و پسران جوانی که طی این سال ها اقدام به استعمال قلیان اکسیژن کرده و می کنند، می دانند که عملاً در حال شرکت در "طرح مطالعاتی" وزارت بهداشت هستند تا وزارت بهداشت از طریق این افراد به عوارض ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۱    
گمرک ایران در گزارشی آمار عملکرد 100 وارد کننده برتر کشور طی سال 1403 را با جزئیات اعلام کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۵۵    
سرپرست سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه امروز شاهد رسمی شدن واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی هستیم، گفت: پیش از این ده درصد سهام دو باشگاه نیز به مردم واگذار شده بود.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۵۲    
فستیوال کایت در سواحل شمالی فرانسه/ رویترز اردوگاه تحصن دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک آمریکا/ رویترز تظاهرات معلمان بولیویایی علیه تغییر قانون بازنشستگی/ رویترز ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۳۱    
عباس علی آبادی وزیر صمت تا همین دو هفته پیش وعده ابلاغ قریب الوقوع آیین نامه واردات دست دوم ها را به رسانه ها داد، بااین حال روز گذشته سخنگوی دولت تیر خلاص را به ورود کارکرده ها زد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۳۱    
وزیر آموط و پرورش اعلام کرد که تا 5 سال آینده، 1000 هنرستان جدید در کشور ساخته می شود .
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۲۴    
رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل و جمع آوری و ضبط 75 کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب خبر داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۲۴    
گزارش های هواشناسی نشان می دهد بارش ها تا روز پنجشنبه در کشور ادامه دارد و سامانه بارشی فعلی از بعداز ظهر پنجشنبه، 6 اردیبهشت از کشور خارج می شود.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۲۲    
خبرگزاری رسمی کره شمالی از سفر یک هیات دیپلماتیک این کشور به ایران خبر داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۲۱    
مهلت انتخاب رشته پذیرفته شدگان اولیه و آزمون ورودی دوره دکتری Ph.D. (نیمه متمرکز) سال 1403 ساعت 24 امشب چهارشنبه 5 اردیبهشت پایان می یابد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۲۱    
وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی های اتومبیل دبی بعد از فروکش کردن سیل بی سابقه را ببینید.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۲    
قیمت طلا امروز چهارشنبه (24 آوریل) کاهش یافت، زیرا ترس از تشدید درگیری در خاورمیانه کاهش یافت، در حالی که سرمایه گذاران منتظر اطلاعات مهم اقتصادی ایالات متحده بودند که می تواند زمان کاهش نرخ بهره را ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۱    
فعالیت اقتصادی هند همچنان در حال گسترش بوده و قرار است در سال مالی جاری بیش از 7 درصد رشد کند و این کشور را به سریع ترین اقتصاد بزرگ جهان تبدیل کند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۵۸    
محلس شورای اسلامی در اصلاح مالیات بر عایدی سرمایه که از سوی شورای نگهبان مورد تایید قرار نگرفته بود، بورس را از مالیات بر عایدی سرمایه معاف کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۵۸    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت که برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۴۹    
به گفته کلینیک مایو ایالات متحده دیابت نوع یک می تواند یک بیماری ژنتیکی باشد یا ممکن است در پاسخ به یک ویروس ایجاد شود ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۴۹    
این زنجرک مانند قسمتی از یک برگ خشک به نظر می رسد که سوژه عکاس طبیعت در مالزی شده است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۴۷    
معاون خرید راهبردی اداره کل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی از اتصال داروخانه ها به سازمان بیمه سلامت و فراهم شدن امکان بهره مندی بیماران خاص تحت پوشش تأمین اجتماعی از خدمات صندوق حمایت از ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۴۶    
نتایج آزمون آموزگاری در حالی روز دوشنبه (سوم اردیبهشت) اعلام شد که معرفی شدگان چند برابر ظرفیت، جهت فرآیند ارزیابی تکمیلی و گزینش از امروز (پنجم اردیبهشت) می توانند اقدام کنند ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۳۵    
موریس موتو پائز سرمربی برزیلی - فرانسوی تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز (چهارشنبه پنجم اردیبهشت) وارد تهران شد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۲۶    
معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی گفت: 21 هزار نفر از پرستاران که بخش عمده آنها در دوران کرونا نیروهای طرحی بودند استخدام شدند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۲۳    
چهارشنبه، پنجم اردیبهشت، ماه به فاز کامل می رسد و بیشتر طول شب قابل مشاهده است، به طوری که حوالی غروب طلوع می کند و حوالی سحر نیز غروب می کند؛ بر اساس نامگذاری های انجام شده توسط قبایل آمریکایی ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۲۲    
خالد نبی یا خالد بن سنان پیامبری بوده که قبل از ظهور پیامبر اسلام مردم منطقه را به مسیحیت دعوت می کرده و جزو پنج پیامبر تبلیغی بین حضرت عیسی و حضرت محمد بوده است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۳۳    
کمیته تحقیقات روسیه گزارش داد که یکی از معاونین وزیر دفاع روسیه که مظنون به دریافت رشوه است، بازداشت شده و رئیس جمهور روسیه در جریان جزییات این پرونده قرار گرفته است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۳۳    
شبکه 12 رژیم صهیونیستی در گزارشی نوشت که مقامات این رژیم از جمله بنیامین نتانیاهو نگران صدور قرار بازداشت علیه آن ها از سوی دادگاه کیفری بین المللی هستند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۳۰    
حادثه انحراف اتوبوس از جاده در محور میمه به گلپایگان 11 مصدوم برجا گذاشت.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۲۴    
معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: آبگرفتگی شدید بخشی از خط ریلی در محدوده شهرستان بندرترکمن به دلیل بارش شدید باران، قطار تهران- گرگان را وادار به توقف کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۲۲    
امروز 34 امین سالگرد تولد تلسکوپ فضایی هابل است. تلسکوپ هابل در طول 34 سال فعالیت خود، بیش از 1.5 میلیون تصویر از بیش از 40 هزار جرم آسمانی ثبت کرده است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۱۹    
سخنگوی فرماندهی انتظامی کشور ضمن تشریح گوشه ای از دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه ای ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۴۸    
معاون حمل و نقل شهرداری تهران اعلام کرد: موضوع به روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال 1403 نهایی می شود.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۴۶    
رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران در برخی استان ها تا اوایل هفته آینده و وزش باد تا روز جمعه (7 اردیبهشت) در نوار شرقی کشور خبر داد.
  • ۱