پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۹:۴۵Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای دولت بهار 29 اردیبهشت 1403 - dolatebahar.com

دولت بهار 29 اسفند 1393 دولت بهار 29 اسفند 1394 دولت بهار 30 اسفند 1395 دولت بهار 29 اسفند 1396 دولت بهار 12 اردیبهشت 1397 دولت بهار 24 تیر 1399 دولت بهار 29 اسفند 1402 دولت بهار 31 فروردین 1403 دولت بهار 1 اردیبهشت 1403 دولت بهار 2 اردیبهشت 1403 دولت بهار 3 اردیبهشت 1403 دولت بهار 4 اردیبهشت 1403 دولت بهار 5 اردیبهشت 1403 دولت بهار 6 اردیبهشت 1403 دولت بهار 7 اردیبهشت 1403 دولت بهار 8 اردیبهشت 1403 دولت بهار 9 اردیبهشت 1403 دولت بهار 10 اردیبهشت 1403 دولت بهار 11 اردیبهشت 1403 دولت بهار 12 اردیبهشت 1403 دولت بهار 13 اردیبهشت 1403 دولت بهار 14 اردیبهشت 1403 دولت بهار 15 اردیبهشت 1403 دولت بهار 16 اردیبهشت 1403 دولت بهار 17 اردیبهشت 1403 دولت بهار 18 اردیبهشت 1403 دولت بهار 19 اردیبهشت 1403 دولت بهار 20 اردیبهشت 1403 دولت بهار 21 اردیبهشت 1403 دولت بهار 22 اردیبهشت 1403 دولت بهار 23 اردیبهشت 1403 دولت بهار 24 اردیبهشت 1403 دولت بهار 25 اردیبهشت 1403 دولت بهار 26 اردیبهشت 1403 دولت بهار 27 اردیبهشت 1403 دولت بهار 28 اردیبهشت 1403 دولت بهار 29 اردیبهشت 1403 دولت بهار 30 اردیبهشت 1403 دولت بهار 31 اردیبهشت 1403 
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۵۲    
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از بعد از ظهر سه شنبه تا پنجشنبه (1 تا 3 خرداد) در بعضی ساعات بارش باران و گاهی رگبار و رعد و برق در استان پیش بینی می شود.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۲۵    
رئیس سازمان امدادونجات هلال احمر با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در 16 استان، از امدادرسانی به بیش از 5800 نفر، خبر داد
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۲۵    
نان از دیرباز جزو اصلی غذاهای مختلف در سراسر جهان بوده است و به عنوان یک خوراکی بنیادی برای غذاهای زیادی در نظر گرفته می شود.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۰:۲۸    
نخست وزیر و وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به شرط و شروط بنی گانتس عضو کابینه جنگ رژیم برای حضور در این کابینه واکنش نشان دادند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۳۴    
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی از دایر بودن مدارس مشهد در روز یکشنبه خبر داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۴۰    
ناسا دو تصویری که تلسکوپ های فضایی هابل و جیمز وب از ستون های آفرینش ثبت کرده اند را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته و در مورد این منظره نمادین توضیحاتی ارائه کرده است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۳۷    
تلسکوپ فضایی هابل از یک منظومه سه ستاره ای عکس گرفته است که یکی از ستاره های آن به خورشید ما شباهت دارد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۱۰    
عضو ارشد شورای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی تهدید کرد اگر نتانیاهو خواسته های حزب متبوعش را برآورده نکند، هم حزبی هایش از این کابینه ائتلافی خارج خواهند شد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۳۱    
رئیس جمهور آمریکا با پیشنهادات دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق این کشور برای انجام مناظرات ریاست جمهوری بیشتر مخالفت کرد ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۳۱    
به گزارش خانه ملت، شیوا قاسمی پور عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش، با اشاره به شکایت ها و گزارش های مردمی واصله از دانش آموزان و خانواده آن ها در خصوص صادر نشدن کارت امتحانات نهایی برای دانش آموزان ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۲۲    
فرمانده انتظامی البرز از دستگیری یک فیشینگ کار و کلاهبردار سایبری 15 ساله که اقدام به سرقت اطلاعات بانکی حدود 1300 نفر از کاربران کرده بود، خبر داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۱۹    
به گزارش دولت بهار به نقل از فارس، بعد از چند سال درخشش، در نهایت بغداد بونجاح ستاره الجزایری السد قطر از این تیم جدا شد تا پایان باشکوهی در این تیم داشته باشد. ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۳۷    
وزارت اوقاف و امور دینی فلسطین در غزه از تخریب 600 مسجد و ربودن پیکر بیش از 1000 نفر از شهدا خبر داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۳۴    
پسر جوانی که در خیابان تهرانسر، مردی را مقابل چشمان دخترش به قتل رسانده بود، با هوشیاری کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قبل از اینکه از کشور خارج شود، دستگیر شد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۳۱    
حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان کشوری واریز شد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۲۲    
رئیس مرکز اورژانس استان تهران از انجام 18 هزار و 587 ماموریت از سوی اورژانس در هفته گذشته خبر داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۱۹    
ورودی کاخ جشنواره کن به دلیل ترس از بمب گذاری در پی آنچه کارکنان جشنواره آن را اقلام مشکوک نامیدند، به طور موقت بسته شد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۱۹    
سخنگوی انجمن صنایع لبنی ضمن بیان اینکه احیای طرح شیر مدارس به دستور رئیس جمهور اتفاق مبارکی بود که بعد از سال ها رقم خورد به طلب 1 ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۱۹    
رئیس جمهور گرجستان امروز لایحه عوامل خارجی مصوب پارلمان این کشور را وتو کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۱۶    
رئیس انجمن سنگ ایران ضمن اشاره به محدودیت های صادراتی در حوزه معدن و صنایع معدنی که سنگ ایران نیز مستثنی از آن نیست ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی از آغاز سفر سه روزه خاویر میلی، رئیس جمهوری آرژانتین به اسپانیا نوشت که این چهره جنجالی با پادشاه، نخست وزیر و هیچکدام از مقام های دولتی کشور میزبان دیدار نخواهد کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۱۰    
رئیس سازمان اورژانس استان تهران با بیان این که بیشترین موارد غرق شدگی در شهرستان های تهران، دماوند، شهریار و ملارد بوده است ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۰۱    
مدیرکل آموزش های همگانی جمعیت هلال احمر توصیه ها و هشدارهایی را برای مواجهه با سیل و آبگرفتگی به مردم ارائه کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۴    
مدیرعامل آب منطقه ای استان همدان از سرریز سد کلان ملایر خبر داد و گفت: سد کلان ملایر بزرگ ترین سد استان همدان، سرریز کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۵۲    
نوشاد و نیما عالمیان با صعود به فینال مسابقات انتخابی المپیک آسیا میانه سهمیه المپیک را برای ایران قطعی کردند و تنها در فینال باید مشخص شود کدام یک راهی پاریس می شوند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۲۵    
تمامی افرادی که به تبخال دچار می شوند، علائم مشترکی را از خود نشان نمی دهند. تعداد زخم ها، میزان شدت آنها، میزان مسری بودن و مدت زمانی که روی بدن باقی می مانند ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۲۲    
معاون درمان وزارت بهداشت در بخشنامه ای به دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی کشور ضمن تاکید بر ضرورت مقابله با تخلفات سزارین های تقویمی ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۱۹    
برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان به دلیل اشکالات در سامانه آموزش و پرورش به تأخیر افتاد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۰۴    
بارش شدید باران در عصر روز شنبه 29 اردیبهشت باعث وقوع آب گرفتگی و سیلاب در برخی خیابان های مشهد شد؛ سازمان هواشناسی و ستاد بحران استان قبلا درباره بارش های سیل آسا و احتمال به راه افتادن سیلاب ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۴۰    
عنوان فنی ترین تکواندوکار و بهترین مربی رقابت های تکواندوی قهرمانی آسیا به نمایندگان ایران رسید.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۳۷    
کارگروه شرکت های خودرویی استان قزوین از واریز وجوه 1040 نفر از سرمایه گذاران شرکت رضایت خودرو طراوت نوین به مبلغ 610 میلیارد ریال خبر داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۱۳    
عضو هیات علمی پژوهشکده مطالعات فناوری ریاست جمهوری یا بیان اینکه در حال حاضر 7میلیون سالمند در کشور داریم و تا سال 2030 با یک جهش در حوزه سالمندی مواجه خواهیم شد ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۱۳    
در پی انفجار گلوله خمپاره عمل نکرده و مین چهار کودک و نوجوان در بلخ و باغدیس افغانستان کشته و زخمی شدند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۱۰    
دکتر علیرضابیگی در پاسخ به این سوال که آیا نمایندگانی که شاسی بلند دریافت کردند به مجلس راه پیدا کردند؟ گفت: بله، در حقیقت دریافت شاسی بلند مانع تایید صلاحیت آنها نشد!
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۲۸    
سرمربی پیشین تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز از اتفاقاتی که در فصل 99 1398 بر تیمش گذشت همان سالی که مس رفسنجان به لیگ برتر آمد صحبت کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۲۵    
عضو هیات رییسه مجلس با انتشار یک توییت از عدم صدور کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی و سردرگمی خانواده ها و دانش آموزان انتقاد کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۲۲    
یکی از مهمترین خواص جوش شیرین پاکسازی پوست صورت و بدن است. اگر پوست خشک بماند، حالتی بد و خاکستری به خود می گیرد و سلول های مرده روی سطح پوست ساخته می شود.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۲۲    
طلوع آفتاب در آلپ
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۱۶    
بازگشت فلسطینی ها به خانه هایشان در محله زیتون غزه با وسایل زندگی و کیسه های آرد پس از خروج نیروهای اسرائیلی از این منطقه/ رویترز ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۰۷    
فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف 40 کیلوگرم چای آغشته به تریاک در پایانه هوشمند بار توسط پلیس فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۰۴    
نماینده بوکس ایران با برتری در دیدار نهایی تورنمنت بوکس قزاقستان به مدال طلا رسید.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۰۴    
سازمان آتش نشانی مشهد با صدور اطلاعیه ای نسبت به وقوع سیل طبق پیش بینی های هواشناسی هشدار داد و از شهروندان خواست این هشدارها را جدی بگیرند و از ماجراجویی جدا بپرهیزند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۵۲    
بعد از توافقات نهایی، قرارداد سرمربی برزیلی پرسپولیس با این تیم تمدید خواهد شد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۴۹    
دفتر هماهنگی حقوق بشر سازمان ملل متحد در فلسطین امروز شنبه اعلام کرد تقریبا دیگر کمکی برای توزیع میان مردم نوار غزه باقی نمانده است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۴۶    
به گفته رییس گروه سلامت دهان و دندان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی معمولاً هر سه تا چهار ماه باید مسواک عوض شود.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۴۳    
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران با بیان اینکه در سال جاری هیچ شرکتی افزایش قیمت نداشته، از رکود در بازار لوازم خانگی خبر داد و انتقاداتی هم نسبت به وضعیت فعالیت فروشگاه های بزرگ قسطی مطرح ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۲۵    
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: دانش آموزانی که برای شرکت در آزمون نهایی موفق به دریافت کارت ورود به جلسه نشدند حوزه امتحانی خود را از مدرسه جویا شوند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۰۱    
رئیس جمهور جنجالی پیشین آمریکا دونالد ترامپ گفته قبل از دو مناظره تیر و شهریور ماه، رئیس جمهور آمریکا جو بایدن باید آزمایش مواد مخدر بدهد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۵۸    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: در جلسه این کمیسیون گزارش تحقیق و تفحص از بانک های خصوصی نهایی و برای بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس می شود.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۵۸    
وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه در جدیدترین آمار خود از افزایش شهدای فلسطینی به 35 هزار و 386 نفر خبر داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۵۸    
یک نوشیدنی که از آب مخلوط با آبِ لیموی تازه تهیه می شود و می توان آن را به صورت گرم یا سرد میل کرد. اغلب ادعا می شود که این نوشیدنی فواید زیادی برای سلامتی، بهبود هضم ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۵۵    
مدیر دفتر بهره برداری و نگهداری از تأسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه ای مازندران گفت: با بارش های خوب و بارندگی های اخیر آب سد البرز سرریز کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۳۷    
تیم ملی تکواندوی مردان ایران با کسب 3 مدال طلا، 2 مدال نقره و 2 مدال برنز به عنوان قهرمانی آسیا رسید.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۳۷    
بر اساس اعلام یک مقام آگاه در باشگاه پرسپولیس به ایسنا، اختلاف سرمربی برزیلی با این باشگاه برای تمدید قرارداد، 50 هزار دلار است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۳۷    
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی با اشاره به بارندگی های اخیر در این استان گفت: در حال حاضر در سدهای استان 14 درصد معادل 213 میلیون مترمکعب آب ذخیره شده است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۹    
تیم ملی تکواندوی مردان ایران با کسب 3 مدال طلا، 2 مدال نقره و 2 مدال برنز به عنوان قهرمانی آسیا رسید.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۹    
یک متخصص داخلی مغز و اعصاب گفت: سکته مغزی یک حادثه عروق مغزی است که به دلیل انسداد و لخته در رگها و یا پاره شدن رگ و خونریزی در مغز رخ می دهد وزمان طلایی برای درمان سکته مغزی، ساعات اولیه وقوع آن است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۳    
کاهش وزن به روشی سالم و پایدار بدون دریافت سطوح کافی پروتئین در رژیم غذایی روزانه دشوار است. پروتئین تولید هورمون های گرسنگی در بدن را کاهش می دهد و به شما کمک می کند تا برای مدت طولانی تری احساس ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۲۵    
9 ماه پس از استرداد الواح هخامنشی از آمریکا به ایران، سرانجام تعدادی از این گل نبشته ها در موزه ملی ایران رونمایی شد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۲۲    
در پی وقوع حادثه تیراندازی در ایالت چیاپاس مکزیک، شش تن از جمله یک نامزد شهرداری کشته شدند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۲۲    
پیکر زهرا خوشکام در جوار مزار همسرش علی حاتمی آرام گرفت.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۱۹    
رییس دادگستری شهرستان کوهبنان گفت: در پی دومین حادثه منجر به فوت دو کارگر در معادن این شهرستان طی هفته های اخیر؛ مسئولان شرکت زغالسنگ استان به دستگاه قضایی احضار شدند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۱۹    
اداره کل هواشناسی استان تهران از وزش باد شدید تا خیلی شدید در تهران تا فردا (30 اردیبهشت) و افزایش دما تا سه شنبه (اول خرداد) خبر داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۱۹    
مقامات محلی افغانستان امروز (شنبه) اعلام کردند ظرف 24 ساعت گذشته در ولایت غور در غرب این کشور بر اثر سیل و طوفان دست کم 50 نفر کشته و 10 نفر دیگر نیز مفقود شده اند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۱۰    
کمیته انضباطی هیات فوتبال تهران حکم خود را درمورد پرونده ضرب و شتم داور در لیگ دسته دوم جوانان این استان صادر کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۱۰    
روزنامه العربی الجدید می گوید به اطلاعاتی دست یافته که نشان می دهد بغداد فرایند ابطال گذرنامه اعضای ارشد گروهک های کُرد تجزیه طلب را آغاز کرده است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۷    
منتخب مردم بستان آباد در مجلس دوازدهم با بیان اینکه عدم رضایت مردم از عملکرد دولت هر روز افزایش می یابد، گفت: مردم سال بعد قطعا به دنبال این خواهند بود تا بدانند تورم ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۴    
رییس انجمن حمایت از بیماران سوختگی گفت: در حال حاضر پانسمان های سوختگیِ مفید که می توانند از مرگ و میر بیماران جلوگیری کنند و عوارض آن را کاهش دهند ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۵۸    
روابط عمومی سازمان غذا و دارو بر پایه گزارشات مستند، داروی دیسپورت 500 را تقلبی اعلام کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۵۸    
واریس اختلالی در خون رسانی به رگ های پا است که باعث برجستگی و تغییر رنگ رگ ها می شود.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۵۸    
شرکت امنیت دریایی امبری انگلیس از حمله موشکی به یک نفتکش در دریای سرخ خبر داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۳۶    
کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال در جدیدترین آرای خود، باشگاه استقلال را محکوم به پرداخت حق و حقوق بازیکن پیشین تیم فوتبال این باشگاه کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۳۶    
پیدا شدن مرد الجزایری مفقودشده پس از حدود 26 سال در انبار خانه همسایه اش، واکنش هایی را از سوی سایر خانواده هایی داشته که هنوز در جست وجوی عزیزان ناپدیدشده خود در درگیری های داخلی الجزایر هستند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۳۶    
مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان از ثبت تولد اولین گوساله متولدشده گوزن زرد ایرانی در پارک ملی دز با استفاده از دوربین تله ای خبر داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۳۳    
سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: ساکنان نیمه شمالی استان بویژه مشهد امروز، شنبه در منزل بمانند و از هرگونه تردد شهری و بین شهری خودداری کنند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۳۳    
پزشکی قانونی اعلام کرد که در سال گذشته 20 هزار و 45 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با سال قبل از آن که تعداد تلفات 19 هزار و 490 نفر بود، 2.8 درصد بیشتر شده است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۳۳    
شب گذشته یک کارگاه تولید مصنوعات چوبی و صندلی های اداری در شهرک صنعتی چهاردانگه دچار حریق شد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۴۴    
گردان های شهید عزالدین القسام اعلام کرد که با منفجر کردن یک بمب در داخل خانه ای در شهر رفح، 15 نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را به هلاکت رساند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۴۱    
پست ستاره تیم ملی ایران مهدی طارمی در اینتر مشخص شد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۲۶    
با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری بخش هایی از دستورالعمل ارائه عادلانه خدمات تخصصی پایدار در بیمارستان های وابسته به دانشگاه ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۲۰    
امسال وزارت نیرو در تداوم اختصاص پاداش صرفه جویی برق و با هدف تشویق مشترکان به مدیریت مصرف، 80 میلیون جایزه تعیین کرده است ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۱۷    
وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: دانش آموزانی که کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی را دریافت نکرده اند صرفا با ارائه شناسنامه در جلسه آزمون حضور یابند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۱۱    
قهرمان پارالمپیک توکیو که در مسابقات جهانی پارادوومیدانی به مدال نقره جهان در پرتاب وزنه دست یافته بود با تصمیم هیات ژوری مدالش پس گرفته شد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۱۱    
مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: گاز شهرستان فاروج و در صورت لزوم شهرستان شیروان در جهت توسعه خطوط گازی از سوم خرداد به مدت 5 روز قطع خواهد شد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۰۸    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی از برخورد بدون تبعیض با مقصران حادثه سیل اعم از نهادهای عمومی یا غیر عمومی و اشخاص حقوقی و حقیقی احتمالی خبر داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۲۳    
گیاهان معماران خاموش دنیای ما هستند. آن ها شعبده بازهای حیرت انگیزی هستند که صرفا از نورخورشید، دی اکسید کربن و آب، غذا تولید می کنند ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۲۳    
رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعدوبرق همچنین وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور خبر داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۲۰    
پس از حمله اسرائیل با جنگنده به کرانه باختری، در اردوگاه جنین عزای عمومی و اعتصاب اعلام شد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۰۸    
دونالد ترامپ می گوید که در پنج ماه منتهی به انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا، به دلیل بی کفایتی رئیس جمهور کنونی این کشور، ممکن است جنگ جهانی سوم آغاز شود.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۰۵    
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: برخورد 2 دستگاه قایق موتوری در تالاب بین المللی هامون 10 مصدوم برجا گذاشت.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۰۲    
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز (شنبه) بارش در مناطقی از شمال غرب، استان های ساحلی دریای خزر، ارتفاعات البرز، شمال شرق ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۰۲    
بالا بودن میزان آلاینده ها در هوای برخی شهرهای خوزستان در نخستین روز هفته جاریT نفس مردم را گرفت؛ آخرین داده های سامانه پایش کیفی هوای کشور نشان می دهد ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۰:۰۵    
کشورهای عربی حوزه خلیج فارس در حال حرکت به سمت سرمایه گذاری بیشتر در آفریقا هستند، حجم سرمایه گذاری این کشورها طی دهه گذشته در این قاره از 100 میلیارد دلار یا حدود 30 درصد از کل سرمایه گذاری مستقیم ...