دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۲:۲۲May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای دولت بهار 12 اردیبهشت 1403 - dolatebahar.com

دولت بهار 29 اسفند 1393 دولت بهار 29 اسفند 1394 دولت بهار 30 اسفند 1395 دولت بهار 29 اسفند 1396 دولت بهار 12 اردیبهشت 1397 دولت بهار 24 تیر 1399 دولت بهار 29 اسفند 1402 دولت بهار 31 فروردین 1403 دولت بهار 1 اردیبهشت 1403 دولت بهار 2 اردیبهشت 1403 دولت بهار 3 اردیبهشت 1403 دولت بهار 4 اردیبهشت 1403 دولت بهار 5 اردیبهشت 1403 دولت بهار 6 اردیبهشت 1403 دولت بهار 7 اردیبهشت 1403 دولت بهار 8 اردیبهشت 1403 دولت بهار 9 اردیبهشت 1403 دولت بهار 10 اردیبهشت 1403 دولت بهار 11 اردیبهشت 1403 دولت بهار 12 اردیبهشت 1403 دولت بهار 13 اردیبهشت 1403 دولت بهار 14 اردیبهشت 1403 دولت بهار 15 اردیبهشت 1403 دولت بهار 16 اردیبهشت 1403 دولت بهار 17 اردیبهشت 1403 دولت بهار 18 اردیبهشت 1403 دولت بهار 19 اردیبهشت 1403 دولت بهار 20 اردیبهشت 1403 دولت بهار 21 اردیبهشت 1403 دولت بهار 22 اردیبهشت 1403 دولت بهار 23 اردیبهشت 1403 دولت بهار 24 اردیبهشت 1403 دولت بهار 25 اردیبهشت 1403 دولت بهار 26 اردیبهشت 1403 دولت بهار 27 اردیبهشت 1403 دولت بهار 28 اردیبهشت 1403 دولت بهار 29 اردیبهشت 1403 دولت بهار 30 اردیبهشت 1403 دولت بهار 31 اردیبهشت 1403 
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۸:۱۸    
نوشیدنی هایی که کالری کمی دارند، برای هضم و متابولیسم شما عالی هستند و در پاکسازی و سم زدایی بدن عالی هستند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۹:۱۸    
ناصر امانی در دویست و سی و دومین جلسه شورای شهر تهران در جریان ارائه گزارش بازدید از محله جوادیه با بیان این که 44درصد از بافت این محله فرسوده است ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۹:۱۰    
به گزارش دولت بهار، اطلاعات روز نوشت: منابع محلی در ولایت پنجشیر می گویند که طالبان از صبح امروز (چهارشنبه ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۱:۵۴    
تساوی در بازی های بزرگ هفته بیست وپنجم سبب شد استقلال همچنان در جدول لیگ برتر صدرنشین باشد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۰:۱۸    
سرمربی استقلال از پایان فعالیت علی خطیر در سمت مدیرعاملی این باشگاه ابراز خوشحالی کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۰:۰۳    
شماری از مناطق عربستان سعودی صحنه سیل های ناشی از بارش های پی در پی باران بوده است که منجر به آب گرفتگی شدید معابر و تعطیلی مدارس در این کشور شده است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۰:۰۱    
اسرائیل امروز(چهارشنبه) خواهر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را آزاد کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۳:۵۴    
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: مشکلی با هواداران تراکتور ندارم اما تا آخرین نفس با هواداران یک تیم خاص کار دارم.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۳:۴۲    
مدیر کمیته مالی نمایشگاه کتاب گفت: سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب700هزار تومان و برای اعضای هیأت علمی 800هزار تومان است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۳:۱۷    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می دانستیم که بازی سختی با سپاهان خواهیم داشت و جزئیات کوچک می تواند بازی را تغییر دهد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۳:۰۸    
علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۳:۰۶    
وزیر بهداشت گفت: در توزیع اینترنتی دارو، مسئولیت دارو بر عهده مسئول فنی داروخانه است و سکو تنها مسئولیت تحویل دارو را برعهده دارد که موجب دسترسی آسان تر مردم به دارو می شود.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۳۰    
علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۳۰    
پزشکان شبکه بهداشت و درمان کرخه، روز گذشته پس از پایان وقت کاری و در راه بازگشت به اهواز، مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفتند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۲۷    
رئیس جمهور کلمبیا اعلام کرد این کشور روابط دیپلماتیک خود را با اسرائیل به دلیل داشتن یک دولت نسل کش قطع می کند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۱:۳۷    
تیم فوتبال پرسپولیس از فرصتی که استقلال در اختیارش قرار داد استفاده نکرد و با توقف برابر سپاهان در رده دوم جدول رده بندی باقی ماند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۱:۱۳    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان وظیفه خودشان را انجام دادند و آنها و هواداران باید سرشان را بالا بگیرند، مردم می دانند سر چه کسانی باید پایین باشد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۲۲    
روزنامه گاردین گزارش داده عربستان سعودی با توجه به عدم آتش ٰبس در غزه و مقاومت اسرائیل در برابر شناسایی فلسطین به دنبال رسیدن به یک توافق امنیتی محدودتر با آمریکا است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۱۱    
افسانه ها حاکی از آن است که در زمان وزش بادهای شدید، مردم ساکن در کلکتا وکیا (Calcata Vecchia) همچنان می توانند آواز جادوگران پیر را در کوچه های باستانی این دهکده قرون وسطایی بشنوند ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۹:۵۹    
طبق آخرین آمار ذخایر آبی کشور در سال جاری، 11 سد کشور به پرشدگی 100 درصدی رسیده اند و مجموع پرشدگی سدهای کشور نیز به 62 درصد رسیده است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۹:۲۰    
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون ترافیکی فوق سنگین از جنوب به شمال هراز و فیروزکوه وجود دارد و تردد در خروجی های شرقی پایتخت به سمت شمال قفل شده است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۹:۲۰    
رویارویی تراکتور و استقلال در بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۳۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب تیمش برای مصاف با سپاهان را اعلام کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۳۵    
زمین لرزه به قدرت 4 وشش دهم ریشتر بخش سیرچ از توابع شهرستان کرمان را لرزاند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۳۲    
محققان اعلام کرده اند عمیق ترین حفره آبی جهان با عمق بیش از 420 متر در خلیج چتومال واقع در مکزیک قرار دارد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۲۹    
بارندگی شدید در شمال منطقه مکه مکرمه عربستان سعودی منجر به وقوع سیلاب سهمگین در این منطقه شده است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۲۳    
دروازه بان شماره یک تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته تمرین کرد و با این شرایط ممکن است امروز ریسک حضور در دیدار با سپاهان را بپذیرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۲۰    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: میزان بارش ها در هفت ماهه سال آبی جاری با 62 میلیمتر کاهش در مقایسه با دوره آماری بلندمدت، به 168 میلیمتر رسیده است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۲۰    
گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه ای با اشاره به تصویب و اجرایی شدن ماده 10 قانون ساماندهی صنعت خودرو و افزایش مبلغ گواهی اسقاط محصولات مونتاژی ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۱۷    
در ادامه روند کاهش دو روز گذشته، امروز (چهارشنبه) شاخص کل بورس با کاهش 4000 واحدی، در کانال دو میلیون و 264 هزار واحد ایستاد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۱۴    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت واردات خودروهای برقی ، گفت: اگر بخواهیم واردات خودروهای برقی را در دستور کار قرار دهیم ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۰۳    
وزیر بهداشت در خصوص مصوبه دولت در ارائه خدمات رایگان به کودکان زیر 7 سال در مراکز دولتی توضیحاتی ارائه و اعلام کرد که این مصوبه به همه بیمارستان های وزارت بهداشت ابلاغ شده است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۰۳    
شمار کلاهک های موجود در جهان، در حال حاضر 12 هزار و 512 عدد است که 9 کشور جهان دارای کلاهک اتمی هستند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۰۲    
سنای آمریکا بامداد چهارشنبه لایحه ممنوعیت واردات اورانیوم از روسیه را به اتفاق آرا تصویب کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۰۰    
ترکیب 2 تیم تراکتور و استقلال برای دیدار هفته بیست وپنجم مشخص شد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۴۵    
نماینده نجف آباد در مجلس از حذف معافیت مشمولان بالای 35 سال دارای 2 فرزند یا بیشتر از لایحه برنامه هفتم توسعه کل کشور خبر داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۴۱    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: هیچ کمبودی در هیچ بخش بازار میوه و تره بار وجود ندارد. گرانی های جاری ناشی از کمبود کالا نیست، بلکه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه های مسوول است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۳۵    
رئیس انجمن ملی سیب زمینی گفت: امروز قیمت هر کیلو سیب زمینی سر زمین 8 تا 10 هزار تومان است اما همین سیب زمینی با قیمت بیش تری به دست مصرف کننده می رسد و این یعنی نظارت صحیحی از تولید تا توزیع وجود ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۲۹    
لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی (28500 تومانی) برای سال جاری شامل 8 گروه کالایی اعلام شد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۲۰    
به گزارش دولت بهار، پارک ملی جنگل سنگی (Petrified Forest National Park) یک پارک ملی آمریکایی در شهرستان های ناواهو و آپاچی در شمال شرقی آریزونا است ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۱۱    
رئیس پلیس بین الملل فرماندهی انتظامی کشور از استرداد فردی به اتهام کلاهبرداری به مبلغ یک هزار و 200 میلیارد ریال به کشور خبر داد و گفت: با همکاری پلیس یکی از کشورهای همسایه ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۱۱    
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 57 سارق و مالخر حرفه ای خودرو و موتورسیکلت مسروقه در تهران خبرداد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۵۹    
در شرایطی که منابع فلسطینی از عقب نشینی رژیم صهیونیستی از مواضع قبلی خود در مذاکرات صحبت می کنند یک رسانه برجسته عربی متن سند پیشنهادی این رژیم درباره آتش بس که چند روز قبل توسط مصر به حماس تحویل ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۵۷    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ما ورود هیچ یک از بازرسان آژانس به ایران را ممنوع نکردیم و هم اکنون هم بیش از 130 نفر از بازرسان آژانس مجاز هستند که برای بازرسی در ایران حضور داشته باشند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۵۶    
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت زنی که برای تبلیغات سالن زیبایی اش اقدام به سوءاستفاده از یک دختربچه و معرفی او به عنوان یک نوعروس کرده بود خبر داد و به خانواده ها هشدار داد که اجازه چنین ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۵۶    
مقامات ایالتی آمریکا امروز (چهارشنبه) گزارش دادند در پی وقوع طوفان و گردباد در ایالت کانزاسِ این کشور یک نفر کشته و بیش از 20 خانه ویران شده است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۵۱    
سخنگوی دولت گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امروز در هیئت دولت تصویب شد و حقوق حداقل بگیران 35 درصد افزایش می یابد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۴۲    
نتایج یک بررسی نشان می دهد که در عرض حدود سه سال بیش از 50هزار پناهنده بدون همراه زیر سن قانونی در اتحادیه اروپا به دلیل سیاست های پناهندگی معیوب این منطقه مفقود شده اند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۳۹    
رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: پیام مهم سلامتی زنگ خطر بروز کبد چرب در جامعه است و نکته بسیار مهتر اینکه در حال حاضرهیچ دارویی برای جلوگیری و کنترل عارضه کبد چرب در ایران و جهان وجود ندارد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۳۹    
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران درمورد فعالیت سامانه بارشی در استان به ویژه ارتفاعات هشدار داد و گفت: کشاورزان تمهیدات لازم را در نگهداری از محصولات زراعی و باغی اتخاذ کنند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۵۱    
همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، همه میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران روز شنبه 15 اردیبهشت تعطیل است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۵۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان، رؤسای جدید مرکز آمار ایران ، امور سلامت و رفاه اجتماعی و امور تازه تأسیس مشاوران و پیمانکاران سازمان را منصوب کرد و گفت ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۲۷    
نایب رییس کانون انجمن های صنفی کامیونداران کشور گفت: در حالی که هر روز سوخت رانندگان کامیون را محدود می کنند رانندگان افغان در ایران به راحتی سوخت دریافت می کنند و می توانیم این را ثابت کنیم که میزان ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۲۷    
قیمت بیت کوین با کاهش 18.6 درصدی از سقف خود و در آستانه جلسه FOMC، به محدوده 57٬100 دلار نیز رسیده است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۰۹    
منابع خبری گزارش دادند: جنایات ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان در نوار غزه در حالی ادامه دارد که همچنان شمار زیادی زیر آوارها مفقود هستنند و بیرون آوردن آنها تا سه سال طول خواهد کشید.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۰۹    
ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) مدعی شد که یک شهپاد (شناور هدایت پذیر از دور) نیروهای یمنی را نابود کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۰۶    
استاندار تهران با اشاره به حضور 50 درصدی اتباع خارجی کشور در این استان گفت: در تلاش هستیم که اتباع غیرمجاز دستگیر و از کشور خارج شوند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۰۳    
به گزارش دولت بهار، دیتر هالروردن بازیگر مشهور آلمانی با اشاره به تصاویری از کودک بی جان فلسطینی در آغوش پدرش، گفت: یک مرد در حالی که آهسته صحبت می کند ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۰۰    
رسانه های فلسطینی بامداد چهارشنبه از حملات مکرر جنگنده های رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه خبر دادند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۵۱    
دانشمندان چینی با استفاده از کربن استخراج شده از گل های صدتومانی قرمز، الماس 3 قیراطی تولید کردند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۴۸    
وزیر ورزش گفت: استقلال و پرسپولیس واگذار شده اند اما برای تغییر نام باید روال آن طی شود، ما کمیسیون ماده 5 باشگاه ها را داریم لذا خواهشمندیم هر باشگاهی اعم از خرد و بزرگ برای تغییر نام ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۴۵    
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس درباره قرارداد 2 میلیارد یورویی شهرداری تهران با چین گفت: شهرداری می تواند با کشورهای خارجی قرارداد ببندد اما نه قراردادهای پنهانی یا دارای ایرادات ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۳۹    
خواب ظهرگاهی باربر هندی درون سه چرخه در شهر کلکته/ رویترز خانه ای در شهر رفح در جنوب نوار غزه که در اثر حملات هوایی اسرائیل آسیب جدی دیده است./ رویترز ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۳۶    
وزیر خارجه آمریکا در دیدار با رئیس رژیم صهیونیستی، حماس را مسئول حاصل نشدن توافق آتش بس دانست؛ حال آنکه اعضای کابینه رژیم صهیونیستی هم بر سر تایید یا رد توافق پیشنهادی با یکدیگر درگیر هستند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۳۰    
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی بار دیگر تهدیدهای توخالی مقامات این رژیم علیه مقاومت لبنان را تکرار کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۲۷    
رییس پلیس آگاهی پایتخت گفت: جلسات مستمری درخصوص ایمنی و امنیت خودروها با خودروسازان داخلی داریم و در این جلسات از آنها خواسته ایم که خودروها به ردیاب مجهز شوند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۲۴    
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۲۴    
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که شمار شهدای نوار غزه از هفتم اکتبر سال 2023 میلادی تاکنون، به 34 هزار و 568 نفر افزایش یافته است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۲۱    
بالا بردن سیستم ایمنی بدن برای جلوگیری از بیماری ها ضروریست و موثرترین راه برای آن، مصرف میوه های تقویت کننده سیستم دفاعی بدن می باشد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۲۱    
فرمانده پلیس راه کندوان گفت: به علت حجم سنگین ترافیک خودروها، این محور دقایق پیش از سمت جنوب به شمال یکطرفه شد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۴۵    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزایش 10 درصدی تعرفه تاکسی های اینترنتی به دلیل دریافت مالیات بر ارزش افزوده را خلاف قوانین مصوب مجلس دانست و گفت ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۴۲    
مسعود اسکویی مجری پیشکسوت ورزش و رادیو، دارفانی را وداع گفت.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۴۲    
کلید اولیه نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 در گروه های پنجگانه آزمایشی روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۴۲    
یک هواپیمای جنگنده اف-16 که گفته می شود حامل مواد شیمیایی احتمالا خطرناکی بوده است، در نزدیکی یک پایگاه هوایی در آمریکا سقوط کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۳۶    
باستان شناسان با کاوش در نقاط مختلف جهان گورهایی باشکوه و در برخی موارد حیرت آوری را کشف کرده اند، که اطلاعات جالبی را از زندگی گذشتگان افشا می کند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۳۳    
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تشریح فرایند اجرای طبقه بندی مشاغل در کارگاه ها و بنگاه های اقتصادی گفت ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۳۰    
رئیس کمیسیون اروپا مخالفت خود را با عملیات نظامی برنامه ریزی شده در رفح، شهری در جنوب نوار غزه که 1.4 میلیون آواره فلسطینی در آن پناه گرفته اند، ابراز کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۲۷    
سخنگوی وزارت آموزش وپرورش با بیان اینکه افزایش 2 برابری حق الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان در دستور کار شورای حقوق و دستمزد قرار گرفته است گفت ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۲۴    
وزیر خارجه فرانسه در سخنانی برنامه رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح در جنوب نوار غزه را ایده مناسبی ندانست.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۲۱    
رئیس جمهور پیشین آمریکا در صحبت هایی، از رد کمک های نظامی به رژیم صهیونیستی برای پایان دادن به جنگ در غزه خودداری کرد ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۱۲    
پس از آنکه معترضان آمریکایی حامی فلسطین ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا در نیویورک را به اشغال خود درآوردند، پلیس وارد ساختمان شده و حدود 100 معترض دانشجو را تخلیه و بازداشت کرد ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۹    
هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری 7 دیدار پیگیری می شود.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۶    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از برنامه ریزی برای بهره گیری از ظرفیت هوش مصنوعی برای برخورد با تخلفات رانندگی به خصوص تخلفات ساکن خبر داد و گفت ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۶    
رسانه های محلی چین گزارش دادند در پی ریزش بخشی از یک بزرگراه در جنوب این کشور، دستکم 19 تن کشته شدند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۳    
سازمان آتش نشانی لس آنجلس اعلام کرد در اثر برخورد قطار مترو با اتوبوس در این شهر، دست کم 55 نفر زخمی شده اند و حال دو نفر از آنها وخیم است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۵۷    
هوای تهران هم اکنون با شاخص 68 همچنان در شرایط قابل قبول یا همان سالم برای همه گروه ها قرار دارد البته هواشناسی پیش بینی کرده تهرانی ها تعطیلات آخر هفته بارانی داشته باشند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۵۴    
رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از بارش باران در بیشتر استان ها و وزش باد شدید موقت خبر داد.