دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۴:۳۰May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای دولت بهار 13 اردیبهشت 1403 - dolatebahar.com

دولت بهار 29 اسفند 1393 دولت بهار 29 اسفند 1394 دولت بهار 30 اسفند 1395 دولت بهار 29 اسفند 1396 دولت بهار 12 اردیبهشت 1397 دولت بهار 24 تیر 1399 دولت بهار 29 اسفند 1402 دولت بهار 31 فروردین 1403 دولت بهار 1 اردیبهشت 1403 دولت بهار 2 اردیبهشت 1403 دولت بهار 3 اردیبهشت 1403 دولت بهار 4 اردیبهشت 1403 دولت بهار 5 اردیبهشت 1403 دولت بهار 6 اردیبهشت 1403 دولت بهار 7 اردیبهشت 1403 دولت بهار 8 اردیبهشت 1403 دولت بهار 9 اردیبهشت 1403 دولت بهار 10 اردیبهشت 1403 دولت بهار 11 اردیبهشت 1403 دولت بهار 12 اردیبهشت 1403 دولت بهار 13 اردیبهشت 1403 دولت بهار 14 اردیبهشت 1403 دولت بهار 15 اردیبهشت 1403 دولت بهار 16 اردیبهشت 1403 دولت بهار 17 اردیبهشت 1403 دولت بهار 18 اردیبهشت 1403 دولت بهار 19 اردیبهشت 1403 دولت بهار 20 اردیبهشت 1403 دولت بهار 21 اردیبهشت 1403 دولت بهار 22 اردیبهشت 1403 دولت بهار 23 اردیبهشت 1403 دولت بهار 24 اردیبهشت 1403 دولت بهار 25 اردیبهشت 1403 دولت بهار 26 اردیبهشت 1403 دولت بهار 27 اردیبهشت 1403 دولت بهار 28 اردیبهشت 1403 دولت بهار 29 اردیبهشت 1403 دولت بهار 30 اردیبهشت 1403 دولت بهار 31 اردیبهشت 1403 
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۵۰    
دانشمندان بالاخره توانستند باموفقیت یک سیاه چاله را در آزمایشگاه ایجاد کنند. در طی این آزمایش فیزیکدانان به نتایج جالبی در مورد تابش هاوکینگ رسیدند که می تواند به معمای چندین ساله آنان پاسخ دهد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۷:۵۵    
رییس مرکز مدیریت راه های مازندران از یکطرفه شدن مسیر شمال به جنوب محور کندوان برای تخلیه بار ترافیکی خبر داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۷:۵۲    
افشاگری که یکی از قطعه سازان غول هواپیماسازی آمریکا یعنی بوئینگ را به چشم پوشی از نواقص مدل 737 مکس متهم کرده بود، به طور ناگهانی درگذشت!
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۴:۱۳    
روایت های میدانی از بازار خودرو، از به صفر رسیدن خرید و فروش خودرو حکایت دارد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۳:۴۰    
استاندار گیلان از خسارت سنگین آتش سوزی به 100 واحد تجاری و مسکونی در شفت خبر داد و گفت: دولت حمایت بیمه ای و تسهیلاتی لازم را از ساکنان خسارت دیده در حریق امام زاده ابراهیم(ع) شفت را انجام می دهد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۳:۳۷    
سازمان ملل متحد اعلام کرد، همزمان با ادامه تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه حدود 7500 تُن مُهمات منفجر نشده در سراسر این باریکه از خاک فلسطین وجود دارد و پاکسازی آن، به حدود 14 سال زمان نیاز دارد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۲:۴۷    
رییس فدراسیون ورزش های همگانی با بیان اینکه 79 درصد افراد جامعه کم تحرک هستند، گفت: گسترش کم تحرکی و اضافه وزن بین مردم ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۲:۳۸    
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، مسیری به طول 1200کیلومتر را که خلیج فارس را از طریق جاده، راه آهن و بنادر به ترکیه وصل می کند، به عنوان جاده ابریشم جدید توصیف می کند ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۰:۲۴    
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از نخست وزیر این رژیم خواست که وزیر جنگ اسرائیل را از سمتش برکنار کند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۰:۰۹    
به گزارش دولت بهار به نقل از شفقنا، یک گردشگر روس 300 دلار را به ریال تبدیل کرده و با کیسه پلاستیکی پول رو حمل می کند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۳۶    
منابع رسانه ای پنجشنبه شب از شنیده شدن صدای انفجار در حومه دمشق خبر دادند و برخی منابع غیررسمی این انفجار را ناشی از حمله رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۳۶    
مقاومت اسلامی بحرین (سرایا الاشتر) از هدف قرار دادن یک موضع در جنوب اراضی اشغالی در حمایت از اهالی و مقاومت غزه خبر داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۳۴    
خشم یکی از احساسات شدیدی است که تجربه آن حس خوبی به همراه ندارد. فرقی ندارد که خشم ناگهانی در جاده را تجربه کنید یا از یکی همکاران یا اعضای خانواده عصبانی شوید ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۳۳    
یک زن 40 ساله 75 هزار سال قبل در غاری دفن شده بود. دست چپش زیر سرش حلقه شده و سنگی زیر سرش گذاشته شده بود که احتمالا به عنوان بالشتک در آن جا قرار داشته است ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۲:۵۴    
جواد خیابانی با کنایه به تیمهای مدعی، از شاگردان مهدی تارتار و سعید دقیقی تمجید کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۲:۵۱    
یک ماهواره گم شده سرگردان در فضا، بعد از 25 سال دوباره پیدا شده است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۱:۵۷    
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: درحال حاضر مانند روز گذشته ترافیکی فوق سنگین از جنوب به شمال هراز و فیروزکوه حاکم بوده و تردد در خروجی های شرقی پایتخت به سمت شمال قفل شده است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۱:۲۴    
مدیرعامل سابق استقلال نسبت به برکناری اش واکنش نشان داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۱:۲۴    
معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، گفت: در 24 ساعت گذشته 29 دریانورد در چهار عملیات جداگانه در شرایط نامساعد جوی در آب های استان از شرایط اضطرار خارج و نجات یافتند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۱:۲۱    
پلیس پاکستان روز پنجشنبه از انفجار 2 مین در این کشور در یک منطقه و به فاصله زمانی کوتاه و زخمی شدن چند نفر خبر داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۰:۲۱    
خبرنگار ایسنا مطلع شد مسئولان هلدینگ خلیج فارس امروز تصمیم گرفتند دو طبقه از باشگاه استقلال را پلمب کنند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۰:۰۰    
جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز پنج شنبه مدعی شد که فضای دانشگاه محل مناسبی برای یهودی ستیزی نیست.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۰:۰۰    
یک پژوهش نشان داد در رابطه با علل اصلی بیماری ها و مرگ های زودرس که بین مرد و زن مشترک است، تفاوت عمیقی بین دو جنس وجود دارد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۹:۴۲    
یک رسانه آمریکایی عصر امروز (پنج شنبه) از تعلیق مبادلات تجاری میان ترکیه و رژیم صهیونیستی در نتیجه تداوم جنایات تل آویو در غزه خبر داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۹:۲۷    
کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس از باشگاه آلومینیوم اراک اعلام کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۹:۲۴    
مدیر برنامه توسعه سازمان ملل متحد اعلام کرد، بازسازی غزه در حالت عادی تقریبا 80 سال زمان نیاز دارد و ممکن است تا قرن آینده میلادی طول بکشد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۹:۲۴    
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به حادثه آتش سوزی یک فروند لنج در آبهای جزیره هرمز گفت ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۹:۲۱    
مدیرکل مدیریت بحران گیلان، از آمادگی برای اسکان اضطراری 60 خانوار حادثه دیده در جریان آتش سوزی شهرک امامزاده ابراهیم شفت خبر داد و گفت: از فردا آواربرداری را آغاز می کنیم.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۹:۲۱    
یک رسانه عبری زبان گزارش داد که عربستان درباره هرگونه حمله رژیم صهیونیستی به رفح به این رژیم هشدار داده و اعلام کرده هرگونه حمله زمینی به رفح، مانع عادی سازی روابط میان ریاض و تل آویو خواهد شد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۸:۲۱    
یسنا دختر گمشده کلاله ای پس از پنج روز جست و جو پیدا شد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۸:۱۵    
پنیر در انواع مختلف و طعم های متنوع در سراسر دنیا وجود دارد و اکثر مردم به این خوراکی علاقه مند هستند، اما مصرف زیاد پنیر برای بدن بسیار مضر و خطرناک است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۸:۱۵    
ورود نیروهای پلیس نیویورک با استفاده از نردبان ویژه به داخل "تالار همیلتون" در دانشگاه کلمبیا برای دستگیری دانشجویان متحصن حامی فلسطین از ساختمان/ رویترز و گتی ایمجز ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۸:۱۲    
وزارت حج و عمره عربستان، دستورالعمل ها و توصیه های بهداشتی حج امسال را که شامل ایمن سازی در برابر برخی بیماری ها است، ابلاغ کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۸:۱۲    
رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی وضعیت جوی استان های مختلف را تشریح کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۷:۵۷    
قلب جوان 24 ساله اهل رفسنجان که دچار مرگ مغزی شده بود، به کمک هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، جهت انجام عمل پیوند، به تهران منتقل شد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۷:۵۱    
دکتر احمد علیرضابیگی، نماینده مردم تبریز در مجلس یازدهم در مصاحبه ای با تلویزیون اینترنتی سیمرغ در پاسخ به سوالات مجری به موضوعات مختلفی از جمله شاسی بلندها، گشت ارشاد ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۷:۳۶    
وزیر بهداشت از رقابت بیش از 12 هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی خبر داد و سهم شرکت کنندگان زن و مرد را در این آزمون به ترتیب 52 درصد و 48 درصد عنوان کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۷:۳۶    
در پی تهدیدهای مداوم مقامات رژیم صهیونیستی به انجام حمله زمینی به رفح در جنوب نوار غزه، وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد که این رژیم می تواند از طریق دیگری با تیپ های جنبش حماس در این منطقه مقابله کند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۷:۳۳    
رئیس قوه قضاییه در جمع هزار نفری کارگران هرمزگانی راه هایی را برای حمایت از حقوق کارگران مطرح کرد که "دایر کردن شعب و مراجع قضایی تخصصی" از جمله آنها بود.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۷:۳۳    
وزارت امور خارجه در بیانیه ای اعلام کرد که 25 فرد و نهاد آمریکایی و انگلیسی به دلیل اقدامات عامدانه آنان در حمایت و تسهیل اقدامات رژیم صهیونیستی از جمله در ارتکاب اعمال تروریستی علیه صلح و امنیت ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۷:۱۸    
هیات مدیره باشگاه استقلال چهارشنبه شب با برگزاری نشستی فوری سه نفره، علی خطیر، مدیر عامل باشگاه را اخراج کرد ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۷:۱۸    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی در 4 استان کشور درپی وقوع سیل و آبگرفتگی خبر داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۷:۱۵    
با گذشت 5 روز از مفقود شدن یسنا دیدار ، دختر 4 ساله گلستانی، هنوز هیچ اثری از وی به دست نیامده است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۷:۱۵    
یکی از قوانین مربوط به فشار نمی گذارد در بالای اورست تخم مرغ را آبپز کنید.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۷:۰۹    
نامزد مستقل انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا از بایدن خواست تا برای شکست دادن ترامپ در انتخابات از حضور در این رقابت انصراف دهد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۷:۰۹    
رئیس جمهور ترکیه رجب طیب اردوغان ریاکاری دموکراسی غربی و رهبران آن درباره نسل کشی اسرائیل علیه مردم غزه را محکوم کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۷:۰۶    
رهبر اپوزیسیون و نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی یائیر لاپید به ابوظبی رفته و با وزیر خارجه امارات متحده عربی دیدار کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۷:۰۳    
پایگاه آکسیوس گزارش داده اسرائیل به دولت جو بایدن هشدار داده چنانچه دیوان بین المللی کیفری اقدام به صدور قرار دستگیری برای سران این رژیم کند اقدامات تلافی جویانه ای علیه تشکیلات خودگردان اتخاذ خواهد ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۶:۲۷    
کمیته انضباطی فدراسیون نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان را فراخواند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۶:۲۷    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از تاسیس مؤسسات خدمات هوشمند ترافیک در کشور با مشارکت پلیس راهور، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری های کشور و شرکت های دانش بنیان تا خرداد ماه خبر داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۶:۲۱    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از بارش باران در جاده های 20 استان کشور خبر داد و گفت که ترافیک در اکثر محورهای منتهی به شمال کشور سنگین است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۶:۱۸    
معاون وزیر آموزش و پرورش از کاهش ساعت فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به 30 ساعت خبر داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۶:۱۸    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فریمان از پیدا شدن لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع کلیلاق این شهرستان خبر داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۶:۰۷    
با گذشت یک روز از ریزش مرگبار بخشی از بزرگراه شهر میژو در استان گوانگ دونگ چین، مقامات از افزایش تلفات به 36 کشته و 30 زخمی خبر دادند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۶:۰۷    
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در این دولت مرگ سند 2030 را اجرا کردیم، گفت: دروس و حجم آنها برای اجرای فعالیت های ورزشی و پرورشی تغییر می کند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۱۰    
رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور فراجا تاکید کرد: تمامی خودروها باید 2 پلاک داشته باشند و چنانچه یکی از این پلاک ها سرقت یا مفقود شوند، نگهداری تک پلاک ممنوع بوده و جرم محسوب می شود.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۰۸    
قیمت طلا در بازار جهانی دوباره وارد فاز صعودی شد و به کانال 2 هزار و 300 دلار برگشت.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۰۷    
چه زمانی انسان شروع به سرماخوردگی کرد؟ آیا ویروس سرماخوردگی جدید است یا قدمت آن به گذشته های دور برمی گردد؟ باستان شناسان با یافتن ویروس سرماخوردگی در دندان های انسان ما قبل تاریخ به این نتیجه رسیده ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۰۷    
در پی حریق بامداد امروز منطقه امامزاده ابراهیم شفت، حداقل 150 واحد مسکونی، اقامتی و تجاری طعمه حریق شد اما کسی آسیب جانی ندیده است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۹:۲۲    
تیراندازی افراد ناشناس به بُرجک پاسگاه مرزی هنگه ژال بانه کردستان، منجر به شهادت سرباز وظیفه شد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۹:۲۲    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اعمال مصوبه فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال خبر داد و گفت: این مصوبه در بودجه امسال دیده شده است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۹:۱۹    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به وقوع زلزله 4.7 ریشتری صبح امروز (پنجشنبه) در حوالی فاریاب در جنوب کرمان، گفت: این زمین لرزه خسارتی نداشته است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۹:۱۸    
محققان به تازگی یک پلاستیک زیست تخریب پذیر ساختند که به لطف باکتری ها خود به خود تجزیه می شود.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۹:۱۶    
شبکه المیادین اعلام کرد که به نسخه ای از توافق اولیه میان حماس و رژیم اسرائیل در خصوص تبادل اسرا دست یافته است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۹:۱۳    
عناصر امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین بامداد امروز به سوی خودروی یکی از فرماندهان گردان طولکرم به نام عمر ابوالفول شلیک کردند که به شهادت وی منجر شد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۹:۱۳    
اداره پلیس شهر مونت هورب در ایالت ویسکانسین آمریکا روز چهارشنبه (به وقت محلی) در بیانیه ای اعلام کرد که در جریان یک حادثه تیراندازی در محوطه بیرونی یک دبیرستان در این شهر ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۹:۰۹    
وزیر آموزش وپرورش ضمن یادآوری برگزاری آزمون مشاغل کیفیت بخشی در روز جمعه (14 اردیبهشت) گفت: طی این آزمون حدود 19 هزار و 200 مربی پرورشی، ورزشی ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۹:۰۷    
طبق داده های شرکت کنترل کیفیت هوا، هوای پایتخت در وضعیت پاک قرار دارد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۹:۰۶    
رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: از پنجشنبه تا شنبه (13 تا 15 اردیبهشت) شرایط جوی برای فعالیت های مرتبط با کوهستان اعم از کوهنوردی، دره نوردی و .. ...