دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۵۹Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای دولت بهار 27 اردیبهشت 1403 - dolatebahar.com

دولت بهار 29 اسفند 1393 دولت بهار 29 اسفند 1394 دولت بهار 30 اسفند 1395 دولت بهار 29 اسفند 1396 دولت بهار 12 اردیبهشت 1397 دولت بهار 24 تیر 1399 دولت بهار 29 اسفند 1402 دولت بهار 31 فروردین 1403 دولت بهار 1 اردیبهشت 1403 دولت بهار 2 اردیبهشت 1403 دولت بهار 3 اردیبهشت 1403 دولت بهار 4 اردیبهشت 1403 دولت بهار 5 اردیبهشت 1403 دولت بهار 6 اردیبهشت 1403 دولت بهار 7 اردیبهشت 1403 دولت بهار 8 اردیبهشت 1403 دولت بهار 9 اردیبهشت 1403 دولت بهار 10 اردیبهشت 1403 دولت بهار 11 اردیبهشت 1403 دولت بهار 12 اردیبهشت 1403 دولت بهار 13 اردیبهشت 1403 دولت بهار 14 اردیبهشت 1403 دولت بهار 15 اردیبهشت 1403 دولت بهار 16 اردیبهشت 1403 دولت بهار 17 اردیبهشت 1403 دولت بهار 18 اردیبهشت 1403 دولت بهار 19 اردیبهشت 1403 دولت بهار 20 اردیبهشت 1403 دولت بهار 21 اردیبهشت 1403 دولت بهار 22 اردیبهشت 1403 دولت بهار 23 اردیبهشت 1403 دولت بهار 24 اردیبهشت 1403 دولت بهار 25 اردیبهشت 1403 دولت بهار 26 اردیبهشت 1403 دولت بهار 27 اردیبهشت 1403 دولت بهار 28 اردیبهشت 1403 دولت بهار 29 اردیبهشت 1403 دولت بهار 30 اردیبهشت 1403 دولت بهار 31 اردیبهشت 1403 
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۴:۰۶    
بیت کوین برای اولین بار طی بیش از پنج هفته از 70 هزار دلار عبور کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۳:۴۸    
دیدن مو های سفید برای همه انسان ها اتفاق ناخوشایندی است. برخی سعی دارند این مو ها را بکَنند و از بین ببرند، اما اینکار مشکلات زیادی برایشان به وجود می آورد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۲۶    
معاون فرماندار شهرستان صالح آباد در شرق خراسان رضوی گفت: وقوع سیلاب های اخیر دستکم به 20 روستای این شهرستان مرزی استان در حوزه های کشاورزی، آب و برق و تاسیسات راه بین شهری و روستایی خسارت وارد کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۱۱    
تامین غذای 85 میلیون نفر به تسهیلات بانک ها برای خرید و نوسازی ناوگان ماشین آلات کشاورزی گره خورده است اما بانک ها به تکالیف قانونی تامین نقدینگی کشاورزان عمل نمی کنند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۱:۴۴    
معاون برنامه ریزی اداره کل داروی سازمان غذا و دارو از تعیین داروخانه های مشخص برای عرضه داروهای تک نسخه ای خبر داد و گفت ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۸:۵۶    
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: نتایج اولیه آزمون استخدامی رشته های دبیری و هنرآموزی، با توافق سازمان سنجش در هفته سوم خردادماه اعلام و در دهه پایانی خرداد فرآیند ارزیابی آزمون برای جذب معلمان شایسته ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۱۰    
دکتر علیرضابیگی گفت: نیروی انتظامی سازمانی با ده ها ماموریت متنوع است، زحمات این نیرو برای مردم اثبات شده، عزیزانی که برای امنیت کشور زحمت می کشند و ما هم می دانیم با چه کمبودهایی مواجه هستند ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۲۱    
رئیس مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی گفت: نداشتن کارتخوان گرچه تخلف تعزیراتی نیست، تخلف از قانون محسوب می شود.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۰۳    
بخشدار احمدآباد مشهد گفت: پیکر پیرمرد 70 ساله اهل روستای "سرغایه"در حوالی روستای حسن آباد توسط گروه های مردمی از میان گل و لای بیرون کشیده شد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۰۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران تأخیر بیمه ها در پرداخت مطالبات داروخانه ها را باعث اختلال در چرخه تأمین دارو دانست.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۳:۴۶    
جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس به هفته های آخر رسیده و سرخابی ها سه بازی مرگ و زندگی را برای رسیدن به جام بیست وسوم در پیش دارند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۳:۴۲    
پس از حواشی های گسترده برای واگذاری پتروشیمی شازند به پالایشگاه تهران دادستان دیوان محاسبات به این پرونده واگذاری دستور بررسی داده است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۳:۳۴    
بوتولیسم یک بیماری خطرناک است که توسط نوعی باکتری ایجاد می شود؛ این باکتری می تواند از طریق برخی مواد غذایی منتقل شود ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۳:۱۸    
جنبش حماس از اظهارات رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در نشست سران عرب در منامه انتقاد کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۰:۱۷    
طبق اخبار شنیده مالک باشگاه تراکتور قصد واگذاری تیم تراکتور را دارد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۳:۵۳    
یک ربات فضانورد که با انرژی خورشیدی کار می کند، به زودی به ایستگاه فضایی چین می رود تا به انجام وظایف معمول به خدمه انسانی کمک کند و در زمان تنهایی به عنوان مراقب عمل کند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۳:۴۴    
دفتر اطلاع رسانی دولت حماس در غزه امشب از شهادت 4 نفر از اهالی رسانه در حملات اشغالگران خبر داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۳:۴۴    
فاضل الغراوی ، رئیس مرکز راهبردی حقوق بشر تاکید کرد: جنایت گورهای دسته جمعی که رژیم گذشته مرتکب شده است، یک نسل کشی سیستماتیک به شمار می رود که بر اساس انگیزه های طائفی و به قصد نابودی کامل انجام شد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۳:۴۴    
پروتئین های موجود در خون می توانند هشدار اولیه سرطان را بیش از هفت سال ارائه دهند. مطالعه 618 پروتئین مرتبط با 19 نوع سرطان را شناسایی می کند که می تواند به تشخیص زودتر منجر شود.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۳:۴۱    
طبق گزارش اسپید تست درماه اخیر جایگاه ایران در رده بندی کشورهایی با بیشترین میانه سرعت اینترنت ثابت نسبت به ماه قبل تغییری نکرده است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۳:۱۴    
روزنامه هندی اوراسیا تایمز در تازه ترین گزارش خود گفته که 23 گروه بزرگ تروریستی در افغانستانی زیر کنترل طالبان فعالیت دارند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۳:۰۲    
با وجود ادعای مقامات آمریکایی برای تعلیق کمک های نظامی ایالات متحده به رژیم صهیونیستی، رسانه های این رژیم دقایقی پیش از ورود یک محموله جدید کمک های تسلیحاتی به این رژیم خبر دادند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۲:۴۴    
در فهرست پردرآمدترین ورزشکاران دنیا توسط نشریه فوربس، کریستیانو رونالدو در صدر فهرست و لیونل مسی در رتبه سوم قرار گرفت.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۲:۳۸    
انفجار کپسول گاز خودروی نیسان در جایگاه سی ان جی شهر اقبالیه هشت مصدوم برجا گذاشت.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۲:۱۷    
به گزارش دولت بهار به نقل از ایسنا، روسیه روز چهارشنبه یک پایگاه نظامی در آذربایجان را که نزدیک به 2000 نیروی خود را در آن مستقر کرده بود، تعطیل کرد. ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۱:۲۹    
آژانس امنیت بهداشت انگلیس از شیوع نوعی بیماری انگلی در آب های آشامیدنی مناطق جنوب غرب این کشور خبر داد و اعلام کرد که تاکنون 22 بیمار در این رابطه شناسایی شده اند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۱:۰۵    
رییس مستعفی کمیته داوران در نامه استعفایش اعلام کرد برای جلوگیری از حواشی این کار را انجام داده است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۰:۵۹    
اجلاس سران کشورهای عربی در بحرین با صدور بیانیه پایانی بر مخالف خود با هرگونه تلاش برای کوچ اجباری فلسطینیان و درخواست برای توقف جنگ غزه تأکید کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۰:۵۳    
دیوید اورنشتاین، روزنامه نگار ارشد اتلتیک، می گوید پپ گواردیولا با منچسترسیتی اطلاع داده که تابستان 2025 از این تیم جدا خواهد شد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۰:۵۰    
شمس الدین حسینی نماینده مردم تنکابن در مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس کل بانک مرکزی گفت:برای صفر شدن صف وام ازدواج به بیش از 800 همت منابع بانکی نیاز داریم.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۰:۴۴    
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی، نسبت به احتمال وقوع توفان لحظه ای در این استان هشدار داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۰:۳۶    
به طور کلی، کسانی که یک 1.6 کیلومتر را زیر 4 دقیقه دویده بودند، حدود 5 سال بیشتر از امید به زندگی که بر اساس سن، جنس، سال تولد و ملیت، برایشان پیش بینی شده بود، زندگی کردند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۰:۳۳    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک نیمه سنگین در 10 محور اطراف پایتخت و منتهی به شمال کشور خبرداد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۰:۳۲    
رئیس جمهور سوریه امروز با محمد بن سلمان آل سعود ولی عهد عربستان در حاشیه سی و سومین نشست عادی شورای اتحادیه عرب در منامه دیدار و گفت وگو کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۰:۳۲    
رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: بارش شدید باران مجددا در استان آغاز شد، اما هنوز گزارشی از سیلابی شدن مسیرها نیامده است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۹:۵۹    
فدراسیون فوتبال، دانیال مرادی را موقتا به عنوان سرپرست کمیته داوران به جای خداداد افشاریان انتخاب کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۹:۵۶    
دادگاهی در ترکیه روز پنجشنبه ده ها سیاستمدار طرفدار کردها را به دلیل شورش های مرگبار در سال 2014 توسط کردها که از انفعال دولت در برابر داعش که شهر مرزی سوریه را محاصره کرده بودند، خشمگین بودند ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۹:۴۴    
دادستان عمومی و انقلاب گیلانغرب از دستگیری باند چهارنفره سارقان مسلح در گردنه مله نی از توابع این شهرستان خبر داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۸:۳۳    
اسیدهای چرب تشکیل دهنده ویتامین F به شکل های مختلفی در بدن استفاده می شوند. در واقع آن ها جزء اصلی غشاهای سلولی هستند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۸:۳۰    
خاکسترهای حاصل از آتش زدن مزارع اهواز باز هم خانه ها و خیابان های اهواز را سیاه پوش کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۷:۵۱    
کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز به صورت رسمی از تغییر مسابقات و شکل جام های قهرمانی آسیا خبر داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۷:۳۷    
دیدار افتتاحیه این دوره از جام ملت های اروپا 2024 که آلمان میزبانی آن را بر عهده دارد در استادیوم مونیخ و فینال این رقابت ها در استادیوم المپیک برلین برگزار می شود ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۷:۱۵    
رئیس جمعیت هلال احمر کلات از ساکنان حاشیه رودخانه روستاهای کالو و کرناوه خواست به دلیل طغیان رودخانه منازل خود را فوری تخلیه کنند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۴۸    
زغال اخته دارای یکی از بالاترین سطوح آنتی اکسیدانی در میان میوه ها و سبزیجات است که می تواند به محافظت از بدن در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد کمک کند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۴۳    
پلیس کنگره ایالات متحده اعلام کرد در حال بررسی حادثه ای است که مربوط به کشف یک کیسه کوچک حاوی کوکائین در کف راهروی داخلی مقر این سازمان است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۴۲    
مدیر تیم فوتبال استقلال گفت: باشگاه به من اعلام کرد اقدامات لازم را برای صدور کارت من و حضورم روی نیمکت استقلال را انجام داده و پیش از بازی با نساجی مازندران کارت بازی من صادر خواهد شد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۳۱    
مدیرکل مرکز پیوند اعضای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: روزانه 7 الی 10 نفر و سالانه حدود 3000 نفر از افرادی که در لیست انتظار برای پیوند اعضا هستند فوت می کنند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۳۰    
نخست وزیر اسلواکی در ویدئویی که در تاریخ 10 آوریل (22 فروردین) در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته بود، ترور مقامات را پیش بینی کرده و رسانه ها را مسئول دامن زدن به تنش خوانده بود.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۲۴    
رسانه های لبنانی امروز پنجشنبه از حمله تروریستی جدید رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان و هدف قرار دادن سرنشینان یک خودرو خبر داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۰۹    
ولیعهد عربستان ضمن اعلام حمایت کشورش از تشکیل کشور مستقل فلسطین گفت: جامعه جهانی باید تجاوز وحشیانه علیه برادران فلسطینی ما را متوقف کند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۵:۱۲    
مشکل فنی در سامانه صدور کارت امتحانات نهایی دردسرساز شد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۴:۲۳    
بر اساس نامه سازمان توسعه تجارت ممنوعیت واردات برخی اقلام گروه 4 برداشته شده است که از جمله آن ها می توان به عینک آفتابی، برخی ادوات موسیقی و موتورسیکلت برقی اشاره کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۵۳    
در پایان روز نخست رقابت های تکواندوی قهرمانی آسیا، نمایندگان ایران صاحب 2 مدال برنز شدند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۴۸    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به بیش از 800 تن در سیل و آبگرفتگی 11 استان کشور خبر داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۴۷    
آیین نامه غیر قانونی انستیتو پاستور ایران با رای دیوان عدالت اداری باطل شد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۴۷    
شستن مجسمه بودا در معبدی در اندونزی در آستانه روز " وساک" که یادآور تولد، روشنگری و مرگ بودا است./ شینهوا و خبرگزاری فرانسه مسابقات دوچرخه سواری تور ایتالیا/ خبرگزاری فرانسه ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۴۵    
پهن نوک وایت هدی (نام علمی: Calyptomena whiteheadi) نام یک گونه از سرده پهن نوک های سبز است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۲۰    
طبق اعلام رسانه های عربی کنفدراسیون فوتبال آسیا از پیشنهاد فلسطین برای تحریم بین المللی رژیم صهیونسیتی حمایت خواهد کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۱۴    
ارتش رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) اذعان کرد کشته شدن 5 سرباز و زخمی شدن 7 سرباز دیگر در شمال غزه به دلیل تیراندازی نیروهای خودی بوده. حال سه تن از مجروحان وخیم گزارش شده است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۱۴    
مدیر طرح واردات خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت از عرضه 6 هزار خودروی وارداتی خبر داد و گفت: مهلت انتخاب خودروهای وارداتی تا ساعت 23:59 روز 29 اردیبهشت ماه تمدید شد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۰۸    
منابع خبری اعلام کردند درگیری نیروهای طالبان و مرزبانان پاکستانی در امتداد خط فرضی دیورند در شهرستان آریوب زازی ولایت پکتیا ادامه دارد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۵۶    
چهره شاخص تکواندوی زنان ایران و دارنده مدال طلای جهان، از رقابت های قهرمانی آسیا کنار رفت.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۲۴    
آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد که از زمان تشدید عملیات نظامی اسرائیل در این شهر، حدود 600 هزار فلسطینی از شهر رفح در جنوب نوار غزه آواره شده اند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۲۱    
رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه کرج – تهران خبر داد و از رانندگان خواست با احتیاط حرکت کنند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۰:۳۸    
کشتی یونانی یکی از جاذبه های اصلی گردشگری جزیره کیش است که آوازه آن شهرت جهانی دارد؛ طبق آخرین تصاویر از آن، کمر این کشتی معروف شکسته و یک قدم دیگر به نابودی نزدیک تر شده است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۰:۳۵    
فرماندار مشهد گفت: دستکم 250 خانواده سیل زده در مناطق مختلف شهر مشهد و روستاهای این شهرستان اسکان یافتند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۰:۳۵    
پوکی استخوان وضعیتی است که استخوان ها قدرت خود را از دست می دهند و احتمال شکستگی بیشتر می شود.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۰:۲۷    
فرمانده یگان ویژه اصفهان جزئیات ماجرای گروگانگیری پیرزن 73 ساله را تشریح کرد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۰:۲۶    
پلاکت خون پایین (ترومبوسیتوپنی) نوعی بیماری است که در آن بدن به دلیل عارضه یا سایر شرایط، پلاکت کافی تولید نمی کند. علائم ناشی از آن شامل خونریزی داخلی و خارجی است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۰:۱۷    
رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: جاده مشهد-میامی در محدوده پل "قازقان" به دلیل بالا آمدن سطح آب، گل ولای و نداشتن ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود اعلام شد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۰:۰۸    
یوونتوس با برتری برابر آتالانتا قهرمان جام حذفی ایتالیا شد تا پس از ناکامی در سری آ، فصل را بدون جام به پایان نرساند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۰:۰۳    
اردوگاه های جبالیا و النصیرات از جمله مناطق مسکونی بودند که بامداد پنجشنبه هدف بمباران صهیونیست ها قرار گرفتند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۰:۰۰    
منابع محلی بامداد پنجشنبه از حملات هوایی تجاوزکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی در شرق لبنان خبر دادند.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۹:۵۰    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گزارش سالیانه خود را درباره اجرای مسائل پادمانی در میان اعضای این نهاد توزیع و بار دیگر ادعاهایی را علیه ایران تکرار کرده است.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۹:۴۷    
رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: در مشهد محدوده میدان انقلاب مسیر غرب به شرق و میدان انقلاب در ضلع جنوبی محدودیت تردد دارد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۹:۴۴    
بر اساس داده های سازمان هواشناسی، کشور در سال آبی جاری تا 24 اردیبهشت، به طور میانگین 2.9 درصد با کاهش بارش روبرو بوده و طی این مدت 209 میلی متر بارش دریافت کرده این در حالی است که میانگین بلندمدت ...
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۹:۴۴    
رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در چندین استان کشور طی 24 ساعت آینده خبر داد.
دولت بهار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۰:۲۸    
آمار جانباختگان سیل مشهد تا ساعت 22 امشب به 7 نفر رسید.