سه شنبه ۲۲ خردادساعت ۲۱:۳۶Jun 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری حوزه 2 اسفند 1402 - hawzahnews.com

خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1393 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1394 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1397 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1401 خبرگزاری حوزه 31 فروردین 1402 خبرگزاری حوزه 1 اردیبهشت 1402 خبرگزاری حوزه 31 خرداد 1402 خبرگزاری حوزه 31 تیر 1402 خبرگزاری حوزه 1 مرداد 1402 خبرگزاری حوزه 31 شهریور 1402 خبرگزاری حوزه 30 مهر 1402 خبرگزاری حوزه 30 آبان 1402 خبرگزاری حوزه 1 آذر 1402 خبرگزاری حوزه 30 دی 1402 خبرگزاری حوزه 30 بهمن 1402 خبرگزاری حوزه 1 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 2 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 3 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 4 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 5 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 6 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 7 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 8 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 9 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 10 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 11 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 12 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 13 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 14 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 15 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 16 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 17 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 18 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 19 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 20 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 21 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 22 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 23 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 24 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 25 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 26 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 27 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 28 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1402 
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۹    
حوزه/ اولین المپیاد استانی فلسفه اسلامی با محوریت کتاب بدایة الحکمة علامه سیدمحمدحسین طباطبایی برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۱۶:۲۲    
حوزه/ امام جمعه گناوه خواستار تقویت زیرساخت های بهداشت و درمان شهرستان گناوه شد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۱۰:۴۶    
حوزه/ مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان شرقی، برنامه های این ستاد را به مناسبت بزرگداشت نیمه شعبان اعلام کرد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۰۰:۰۸    
حوزه/ رئیس دانشگاه صنعتی قم گفت: در بین 25 دانشگاه صنعتی در کشور، دانشگاه صنعتی قم موفق به کسب رتبه 17 شده که نسبت به سال گذشته، سه رتبه صعود داشته است.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۷:۴۲    
حوزه/مدیرعامل بنیاد هدایت در آیین افتتاحیه رویداد شهید اصلانی گفت: فریب دشمن، ما را از صعود به قله ها باز می دارد و اگر دشمن دل ما را خالی کند از صعود به قله ها باز می مانیم.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۳    
حوزه/قاری آفریقایی مسابقات بین المللی قرآن گفت: در جزایر کومور نیز روایت رایج در میان قاریان و حفاظ روایت حفص از عاصم است ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۷:۱۲    
حوزه/ آیت الله رجبی با حکم رئیس جمهور برای یک دوره 4 ساله به عنوان "عضو شورای عالی آموزش و پرورش" منصوب شد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۳:۲۰    
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۵    
حوزه/ 278 کاندیدا برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و 2 کرسی در مجلس خبرگان رهبری در کرمانشاه، از امروز 3 اسفند تبلیغات خود را آغاز کردند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۰۹:۱۹    
حوزه/ اردوی یک روزه موزه عبرت با حضور بسیجیان حوزه مقاومت حضرت نرجس (س) با هدف بصیرت افزایی برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۰۰:۳۷    
حوزه/ فرماندار شهرستان علی آباد کتول در جمع طلاب مدرسه علمیه شهیده بنت الهدی علی آباد کتول گفت: حضور حداکثری در انتخابات باعث امنیت سازی کشور می شود
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۰۰:۳۴    
در سیزدهمین جشنواره مالک اشتر بسیج از فرماندهان برتر و موفق سازمان ها و نهادهای مختلف بسیج تقدیر گردید.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۲۳:۰۷    
حوزه/ موسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس شماره سوم دو فصلنامۀ تخصصی پژوهش های نوین در گستره تاریخ، فرهنگ و تمدن شیعه پاییز و زمستان 1402 را منتشر کرد .
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۲۳:۰۷    
حوزه/چهارمین محفل انس با قرآن ویژه بانوان، اول اسفندماه همزمان با برگزاری چهلمین دوره مسابقات بین المللی قرآن در معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 10 برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۲۳:۰۴    
حوزه/رئیس دستگاه تعلیم و تربیت کشور گفت: قرآن قطب نمای حرکت و تحول در آموزش تعلیم و تربیت کشور است لذا این نظام تعلیم و تربیت، قرآن مدار و عترت محور است.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۲۲:۵۵    
حوزه/ پناهیان انتخابات را مظهر مردم سالاری و مشارکت مردمی دانست و بر حضور پرشور مردم در انتخابات پیش روی اسفند ماه تاکید کرد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۲۲:۴۰    
حوزه/ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم گفت: در این دروه از مسابقات قرآن بیش از 110 کشور حضور داشتند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۲۲:۳۱    
حوزه/ رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: گمشده امروز جهان انس با قرآن، آیات نورانی وحی، مفسران و مبلغان قرآن کریم یعنی پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) هستند ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۲۲:۲۵    
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۲۲:۲۲    
حوزه / اجتماع بزرگ منتظران ظهور در روز نیمه شعبان هم زمان در شهرهای مختلف ایران به خصوص مشهد مقدس و در 27 کشور دنیا برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۲۲:۱۰    
حوزه/ نشست انتخاباتی "نقش خواص در انتخابات" در تالار موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره با حضور جمعی از اساتید و دانش پژوهان برگزار شد و دو تن از اساتید حوزه به تبیین اهمیت و جایگاه خواص و نقش آنان ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۲۱:۵۲    
حوزه/ رئیس دانشکده دین و رسانه گفت: تاکنون در چکیده مقالاتی که به دبیرخانه همایش دین، فرهنگ و رسانه های نوین رسیده است، شاهد تنوع موضوعی در محورهای ذیل همایش بوده ایم.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۲۱:۴۹    
حوزه/ رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اینکه در مقاطعی ضربه خورده ایم، هیچ راهی برای جبران جز بازگشت به نهضت مساجد را نداریم.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۲۱:۴۹    
حوزه/ نایب رییس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: رای مردم پشتوانه ای برای استمرار این انقلاب که هم الهی و هم محمدی و هم علوی و هم فاطمی و هم حسینی است، خواهد بود.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۲۱:۴۳    
حوزه/رئیس سازمان اوقاف وامور خیریه گفت: خداوند خطاب به انسان می فرماید، تو را در عالم بالانشین می کنم، لذا در نگاه سیاسیون باید این را القا کنیم که خدای متعال می فرماید ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۲۱:۴۰    
حوزه/ کارشناس مذهبی گفت: تکلیف محوری و وظیفه شناسی، اطاعت از امر ولی زمان تا پای جان و با همه توان از خصائص ممتاز حضرت علی اکبر(ع) بود.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۲۱:۴۰    
حوزه/ استاد اخلاق حوزه علمیه گفت: شیطان کارشکنی می کند و اجازه نمی دهد که طلبه در جایگاه علم باشد؛ زیرا طلبه در میدان ریشه کن کردن مفاسد اجتماعی است.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۲۱:۳۷    
حوزه/رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مسجد متولیان بسیاری دارد ولی در زمان مدیریت، کارها به هم ریخته است ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۲۱:۳۱    
حوزه/نتایج چهلمین دوره مسابقات بین المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران اعلام شد و بر اساس آن نمایندگان کشورمان در هر پنج رشته این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان رتبه نخست را دریافت کردند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۲۱:۲۸    
حوزه/نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انقلاب اسلامی ایران محصول و تولید مسجد بوده که هم اکنون توانست همه قدرت های جهانی را به چالش بکشد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۲۱:۲۵    
یازدهمین مجمع عمومی انجمن فقه و حقوق اسلامی با حضور جمعی از اساتید و صاحب نظران در شهر مقدس قم برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۲۱:۲۲    
حوزه/ همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) مراسم عمامه گذاری تعدادی از طلاب مدرسه علمیه النبی (ص) برگزار گردید.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۲۱:۱۹    
حوزه/ نشست نقد رمان سر بر دامن ماه برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۲۱:۱۶    
حوزه/ رییس ستاد راهیان نور سپاه عاشورا از اعزام 15 هزار نفر از استان به راهیان نور از 22 بهمن تا قبل از ماه مبارک رمضان خبر داد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۲۱:۰۱    
حوزه/ امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه حضور نسل های جدید در مراسم ها و صحنه های مختلف انقلاب با همان شور و شعف اول انقلاب بیان گر زنده بودن انقلاب است ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۲۰:۵۸    
حوزه/ جمعی از طلاب مدرسه علمیه حضرت خدیجه (س) بندرماهشهر به همراه مسئولان و اساتید خود در قالب برنامه راهیان نور، به منطقه فتح المبین شوش سفر کردند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۲۰:۵۲    
حوزه/دهمین دوره جشنواره ابوذر در اردبیل با معرفی 46 اثر برتر و تجلیل از خانواده شهید باکری به کار خود پایان داد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۲۰:۴۹    
حوزه/ رئیس دفتر بازرسی ویژه ریاست جمهور گفت: باید شیوه های نوین به کار گرفته شده و با استفاده از تجربیات سایر خبرگزاری ها به دنبال انتقال و انعکاس خدمات ماندگار حوزه های علمیه باشیم.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۲۰:۴۶    
حوزه/از هم اکنون غرفه عفاف و حجاب مدرسه علمیه الزهرا (س) گناوه در نمایشگاه بهاره جنب کنار دریا تا 7 اسفند دایر است.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۲۰:۴۶    
حوزه/اجتماع 5 هزار نفره دختران رأی اولی آرمانی، پیش از ظهر امروز در ورزشگاه دانشگاه سوهانک تهران برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۲۰:۴۰    
حوزه/ بیست وچهارمین نمایشگاه رسانه های ایران، بعد چهار روز فعالیت امشب
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۲۰:۳۸    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مصلحی بر اهمیت ترسیم و تبیین نقش حوزه های علمیه در دفاع مقدس اشاره کرد و بر بازشناسی گفتمان حوزه در دفاع از فلسطین تأکید کرد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۲۰:۰۴    
حسن رشید العبایچی گفت: از منبر جشنواره بهار شهادت، وجدان جهانی و اسلامی را خطاب می کنیم تا در برابر ظلمی که بر مردم غزه وارد می شود، بایستند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۹:۱۹    
حوزه/ وزیر کشور به عوامل اجرایی انتخابات گفت شرایط باید به گونه ای فراهم شده باشد تا همه افراد واجد شرایط به صندوق رای دسترسی داشته و رای بدهند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۸:۱۶    
حوزه/ دبیر ستاد همکاری های حوزه های علمیه و قوه قضائیه گفت: تعامل درست و نظام مند با حوزه های علمیه از مهم ترین رسالت های پژوهشگاه قوه قضائیه است
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۷:۵۵    
حوزه/ نشست بصیرتی با موضوع انتخابات خبرگان رهبری در مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) اهواز برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۷:۵۵    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با بیان اینکه جایگاه نمایندگی مجلس شورای اسلامی دارای اهمیت ویژه ای است ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۷:۳۱    
حوزه/ چهل و هفتمین شماره نشریه فرهنگ پویا با مطالب متنوع منتشر شد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۷:۳۱    
حوزه/ نماینده سابق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما بیش از 220 هزار شهید در کشور داشته و جانبازان قطع نخاعی را داریم که 30 سال است فقط گردن آنان حرکت کرده و مابقی بدن آنان بدون حرکت است ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۷:۲۵    
حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد با بیان اینکه علم مسئولیت آور است، گفت: با توجه به نزدیک بودن انتخابات ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۷:۰۱    
حوزه/ شهروند فلسطینی سخنان خبرنگار الجزیره را قطع کرده تا پیام خود را مبنی بر اینکه از شدت کمبود غذا، علوفه چهارپایان خوراک مردم شمال غزه شده است به گوش مردم جهان برساند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۶:۵۸    
حوزه/مدیر حوزه علمیه خواهران و هیئت همراه با حضور در منزل استاد حوزه علمیه خواهران استان یزد از وی تجلیل کردند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۶:۵۳    
حوزه/ مدیرمسئول خبرگزاری رسا امروز با موج جدید فناوری اطلاعات و ارتباطات مواجه هستیم که نقش آفرین اصلی آن هوش مصنوعی است، گفت: این تحولات توانسته مرجعیت رسانه های موجود را تهدید کند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۶:۳۷    
مدیر ساماندهی و نظارت معاونت آموزش حوزه های علمیه از رشد 55 درصدی استقبال طلاب سراسر کشور از هفتمین دوره مسابقات علمی نسبت به سال گذشته خبر داد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۵:۳۴    
حجت الاسلام والمسلمین مهدی مهدوی پور تصریح کرد: کشور هندوستان سرزمینی چند فرهنگی، چند مذهبی، چند زبانه و چند قومیتی با پیشینه علمی و فرهنگی چند صد ساله است و در طول قرن ها فرهنگ های مذاهب اسلامی و ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۵:۳۴    
حوزه/اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به عنوان دستگاه برتر اقامه نماز استان معرفی شد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۵:۳۱    
حوزه / رئیس مرکز رسانه و روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: به مناسبت میلاد امام زمان(عج)، جشن بزرگ مهمانی 15 کیلومتری در نیمه شعبان در سراسر استان همدان برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۵:۱۰    
به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه محلات مراسم جشنی ویژه طلاب و اساتید در این مدرسه برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۵:۰۴    
خبرگزاری حوزه در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با جمعی از هموطنان گپ و گفت صمیمی را انجام داده است که کلیپ آن تقدیم مخاطبان ارجمند می شود.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۵:۰۴    
حوزه/ سومین شماره فصلنامه مطالعات تبلیغ دینی (زمستان1402) منتشر شد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۵:۰۱    
حوزه/ نخستین جلسه از سلسله جلسات تجربه نگاری فعالان مردمی حجاب و عفاف در متن با حضور سرکار خانم دباغ مسئول خواهران گروه مردمی پارسا در پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم علیه السلام برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۴:۵۵    
حوزه/ معاون پژوهشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: مهدویت دارای سه عزیمتگاه تاریخی است و لذا باید نسبت به این سه دوره اقدامات پژوهشی و تحقیقاتی بیشتری صورت گیرد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۶    
حوزه/ همایش منطقه ای توانمندسازی تشکل های ایثارگری با حضور مدیرکل دفتر تشکل های ایثارگری و مشارکتهای مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۶    
حوزه/ بسته آموزشی مشارکت در انتخابات با موضوع جملات کوتاه، روان و عوام فهم برای گفت و گوهای چهره به چهره در جهت افزایش مشارکت در انتخابات منتشر شد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۳    
حوزه/ مراسم پیوند فیروزه ای ویژه زوج های جوان دانشجو، در آستانه جشن نیمه شعبان در سالن شهید سلیمانی مسجد مقدس جمکران با حضور خانواده های زوجین برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۳    
حوزه/ حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر فراخوان تولیدات و آثار فرهنگی و هنری 1402 را منتشر کرد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۰    
حوزه/ معاون تهذیب و تربیت حوزه های علمیه در نوشتاری به تبیین راهبرد اخلاقی معنوی معاونت تهذیب حوزه های علمیه پرداخت.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۴:۳۷    
حوزه/مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان از برگزاری بیش از 2 هزار برنامه با محوریت نماز، ایام نیمه شعبان در مناطق مختلف این استان خبر داد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۴:۳۴    
حوزه/ دبیر جهاد گران حوزوی کرمانشاه، از شبکه سازی گروه های جهادی حوزوی در سطح استان کرمانشاه، ویژه مدارس علمیه و مبلغین جهادی، در ایام تبلیغات انتخاباتی خبر داد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۴:۳۴    
حوزه/ همزمان با شب و روز نیمه شعبان امسال، 12 هزار پرس غذای گرم با محوریت حرم امامزاده احمد بن قاسم(ع) در بین زائران توزیع می شود.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۴:۳۱    
حوزه/ دوازدهمین پویش کتاب قهرمان با محوریت زندگی نامه شهید سید رضا پورموسوی کار خود را آغاز کرد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۴:۲۲    
حوزه/ آیین رونمایی از کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس به روایت حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در قرارگاه قدس برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۴:۲۲    
حوزه/ با حضور مسئولین شهرستان طی حکمی جواد مظفری به عنوان رئیس جدید ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان جم معارفه شد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۴:۱۹    
حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: سلسله نشست های جهاد تبیین؛ حضور حداکثری و خانوادگی در انتخابات برای کنشگران عرصه تبلیغ در سطح استان اصفهان در حال برگزاری است.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۴:۱۳    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در برنامه سمت خدا به بیان ویژگی های اهل ایمان در نگاه قرآن و اهل بیت علیهم السلام (فراتر از دنیا بودن - عیب یابی و پرداختن به ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۴:۱۳    
حوزه/ راز بی بی جان زندگی نامه داستانی مادر شهید سید محمدحسین علم الهدی روانه بازار نشر شد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۴:۱۰    
حوزه/ آن روز جمعیت زیادی دور آرمان جمع شده بودند، هم خوب حرف می زد و هم خوب تحلیل داشت. به همین راحتی ها هم عصبانی نمی شد ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۴:۰۷    
حوزه/ اولین دوره سلسله نشستهای مهدویّت در اندیشه رهبر معظّم انقلاب به همت مؤسسه پژوهش و نشر مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۴:۰۱    
به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا (س) اراک جشن ملی ریحان ویژه خانواده اساتید و کارکنان حوزه های علمیه خواهران در این مدرسه برگزار شد .
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۳:۵۸    
حوزه/ همایش انتخاب ویژه مبلغین استان هرمزگان با موضوع شرکت حداکثری در انتخابات روز پنجشنبه 3 اسفندماه برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۳:۵۳    
حوزه/ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پیامی روز جوان را به جوانان غیور و انقلابی این استان تبریک گفت.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۳:۴۶    
حوزه/ همزمان با ایام نیمه شعبان امسال، پنج ویژه برنامه با محوریت مسجد جامع قم اجرایی می شود.
  • ۱