دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۲۴Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری حوزه 10 اسفند 1402 - hawzahnews.com

خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1393 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1394 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1397 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1401 خبرگزاری حوزه 31 فروردین 1402 خبرگزاری حوزه 1 اردیبهشت 1402 خبرگزاری حوزه 31 خرداد 1402 خبرگزاری حوزه 31 تیر 1402 خبرگزاری حوزه 1 مرداد 1402 خبرگزاری حوزه 31 شهریور 1402 خبرگزاری حوزه 30 مهر 1402 خبرگزاری حوزه 30 آبان 1402 خبرگزاری حوزه 1 آذر 1402 خبرگزاری حوزه 30 دی 1402 خبرگزاری حوزه 30 بهمن 1402 خبرگزاری حوزه 1 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 2 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 3 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 4 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 5 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 6 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 7 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 8 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 9 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 10 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 11 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 12 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 13 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 14 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 15 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 16 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 17 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 18 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 19 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 20 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 21 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 22 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 23 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 24 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 25 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 26 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 27 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 28 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1402 
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۴:۴۲    
حوزه/ شماره 250 ماهنامه فکه با مطالب فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و پرونده ای درباره شهید مدافع حرم زکریا شیری منتشر شد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۷    
حوزه/ رمان ملکه یمن نوشته محدثه اصلانی با موضوع نسل کشی یهودیان در تاریخ توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و راهی بازار نشر شد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۱    
حوزه/ وزیر کشور در تماس تلفنی با استاندار سیستان و بلوچستان، ضمن بررسی آخرین وضعیت مناطق سیلزده جنوب استان ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۰۹:۲۷    
عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، زمینه سازی برای تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را ضرورتی عقلانی و ملی توصیف کرد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۰۹:۰۰    
حوزه/استاندار لرستان از مردم استان لرستان دعوت کرد تا با حضور پرشور خود در انتخابات حماسه ای دیگر را رقم زنند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۰۹:۰۰    
حوزه/فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)استان لرستان در پیامی از مردم این استان دعوت کرد تا حضوری گسترده و پرشور در انتخابات داشته باشند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۰۸:۵۷    
حوزه/ استاندار آذربایجان غربی گفت: 2 هزار و 302 شعبه اخذ رای، میزبان حضور حماسی مردم آذربایجان غربی در انتخابات 11 اسفند است.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۰۸:۵۷    
حوزه /استاندار خراسان رضوی در پیامی مردم برای شرکت در انتخابات دعوت و بر حماسه آفرینی مردم ولایتمدار خراسان رضوی تاکید کرد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۰۸:۵۴    
حوزه/ همه باید در جهت تحقق مشارکت حداکثری تلاش کنیم. چرا که حضور مردم در پای صندوق های رأی؛ حکایت از بزرگی و بالندگی یک ملت دارد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۳:۴۸    
مدیر مدرسه علمیه کوثر زرندیه گفت: شرکت در انتخابات گامی موثر در بهبود عملکرد جامعه است .
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۳:۴۵    
حوزه/ مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات (حوزه های علمیه) در بیانیه ای ضمن تهیه و تدارک محتواهای علمی و چندرسانه ای برای حضور پرشور همه مردم عزیز ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۳:۴۱    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی از عموم مردم برای شرکت حداکثری در انتخابات 11 اسفند دعوت کرد ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۳:۴۱    
حوزه/ امام جمعه سلماس عموم مردم را به شرکت حداکثری در انتخابات 11 اسفند دعوت کرد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۳:۴۱    
حوزه/مرجوم حجت الاسلام سید جلال یحیی زاده نماینده سه دوره مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی هنوز روایت خدمت صادقانه او در ذهن مردم باقی مانده است و همیشه مردم را به شرکت در انتخابات دعوت می کرد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۳:۴۱    
حوزه/ قهر با انتخابات و یا مشارکت حداقلی راهبرد دشمن بوده و هیچ منفعتی برای جامعه اهل سنت نداشته و بدون شک ما را از مسیر حق و حقوق خود دور خواهد کرد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۳:۴۱    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حجت قاسم خانی، امام جمعه شهرستان خوی مردم را به شرکت حداکثری در انتخابات 11 اسفند دعوت کرد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۳:۴۱    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت:انتخابات پرشور مردن فرصتی برای استمرار اقتدار و پیشرفت کشور است،
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۳:۳۷    
حوزه/ رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: به ازای هرکرسی مجلس شورای اسلامی در تهران 99نفر باهم رقابت می کنند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۳:۳۷    
اشاره روز گذشته رهبر انقلاب به تلاش دشمنان از فروردین امسال با هدف مایوس کردن مردم از شرکت در انتخابات برای مخالفت با قدرت ملی ایران
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۳:۳۷    
حوزه / فرماندار آران و بیدگل تعداد واجدین شرایط رای دادن در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در این شهرستان را 72 هزار و 276 نفر عنوان کرد و گفت ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۳:۳۷    
حوزه / حوزه علمیه همدان در پیامی با دعوت از آحاد مردم برای حضور در انتخابات، انتخابات را صحنه تعیین سرنوشت کشور معرفی کرد که هر چه این انتخاب آگاهانه تر باشد آینده درخشان تری را برای کشور به ارمغان ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۳:۳۷    
حوزه/استاتدار یزد گفت: در انتخابات این دوره نیازی به ارائه شناسنامه برای اخذ رای وجود ندارد و انتخابات در استان به صورت نیمه الکترونیکی برگزار می شود و برای احراز هویت رای دهندگان ارائه یک مدرک معتبر ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۳:۰۷    
حوزه/ معاون فرهنگی-تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان گفت: ترکیبی از شور معنوی و بصیرت افزایی دینی در فعالیت های تبلیغی مبلغان مدارس علمیه خواهران استان هرمزگان در اعیاد رجب و شعبان بود.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۳:۰۷    
حوزه/جمعی از مدیران یزد برای پایان دادن به بحران جاده های برفی و بازگشایی راه های روستایی به دل جاده زدند و در طول مسیر به خودروهای گرفتار در برف کمک کردند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۳:۰۷    
حوزه / بسیح رسانه استان همدان با دعوت از عموم مردم برای شرکت پرشور در انتخابات، در پیام خود تأکید کرد، 11 اسفند همه با هم به پای صندوق های رأی می آییم، می آییم تا با رای دادن ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۳:۰۷    
حوزه/استاندار یزد گفت: مسائل مربوط به برگزاری انتخابات توسط فرمانداران به صورت میدانی بررسی و صرفا به گزارش افراد بسنده نشود.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۲:۵۲    
حوزه/ خانه مطبوعات و رسانه های لرستان در پیامی از مردم برای حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دعوت کردند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۲:۵۲    
حوزه/ طاهری گفت: بحث مشارکت در انتخابات در واقع بحث احساس تعهد و تکلیف است که با شرکت حداکثری غیرت عمومی به جوش می آید و مسئولیت اجتماعی در مردم زنده می شود.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۲:۲۲    
حوزه/ امور بانوان تبلیغات اسلامی استان یزد در بیانیه ای در آستانه 11 اسفند از عموم مردم برای حضور گسترده در انتخابات دعوت کرد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۲:۲۲    
حوزه / نشست علمی_پژوهشی آشنایی با مجلس شورای اسلامی و شرح وظایف نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در مدرسه علمیه حضرت زینب(س) میناب برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۱:۵۲    
حوزه/ سازمان بسیج هنرمندان با تأکید بر اهمیت حماسه پرشور و حضور حداکثری در روز 11 اسفند؛ در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۱:۵۲    
حوزه/ مردم فهیم ایران اسلامی یازدهم اسفند در پای صندوق های رأی می روند تا حماسه ای نو بیافرینند و با انتخاب خردمندانه شایستگان روحی تازه در حکمرانی مردمی بدمند و نقشه های بی بنیاد اهریمنان را برباد ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۱:۳۷    
حوزه/ بنیاد فرهنگی هنری رودکی در پیامی از مردم عزیز ایران بویژه جامعه فرهنگ و هنر کشور جهت شرکت در انتخابات یازدهم اسفند 1402 دعوت کرد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۱:۳۷    
حوزه/ بابایی گفت: در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، 15 باب کتابخانه عمومی درسراسر استان به عنوان شعبه اخذ رأی انتخاب شده اند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۱:۳۷    
حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهیده بنت الهدی علی آباد کتول گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات به معنای همبستگی آحاد مردم است که می تواند توطئه های دشمن را خنثی کند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۱:۳۷    
حوزه/ مدیرکل تهذیب و تربیت حوزه های علمیه خواهران کشور گفت: انتخابات یکی از مهم ترین عناصر بازدارندگی دشمن و مهم ترین عامل ایجاد حرکت و پیشرفت های مادی و معنوی جامعه است.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۱:۲۲    
حوزه/ بیست و سومین دوره پویش کتابخوانی پویا با محوریت مجموعه قصه های مامان جونی و زیارت آغاز شد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۱:۲۲    
حجت الاسلام دسمی گفت: اگر ما بخواهیم تغییر و یا تحولی در جامعه رقم بزنیم لازمه آن مشارکت آگاهانه و فعال در انتخابات است.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۱:۲۲    
حوزه/ دانش آموزان رأی اولی عضو اتحادیه انجمن های اسلامی، دانش آموزان و عموم مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کردند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۱:۲۲    
حوزه/ سازمان بسیج جامعه پزشکی قم مردم بصیر و ولایت مدار استان قم را به حضور پرشور در انتخابات 11 اسفندماه دعوت کرد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۱:۰۷    
حوزه/معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: در حال حاضر تیم های راهداری با همکاری پیمانکاران و سایر دستگاه هایی اجرایی کلیه بزرگراه ها ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۱:۰۷    
حوزه/ سخنگوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از برگزاری 1700 برنامه دانشجویی شامل مناظره ها، تربیون آزادهای متعدد، حضور و پاسخگویی بسیاری از نامزدها در دانشگاه ها در ایام انتخابات خبر داد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۱:۰۷    
حوزه/ جمعی از اساتید طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام علی بن موسی الرضا(ع) یاسوج با صدور بیانیه ای از آحاد مردم ایران اسلامی برای حضوری پرشور و آگاهانه در صحنه انتخابات مهم و سرنوشت ساز دعوت کردند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۱:۰۷    
حوزه/ کتاب دختر حاجی از تازه های انتشارات سوره مهر به قلم زهره محمدی، روایتی است از بانوی امدادگر در دوران دفاع مقدس که از همان دوران ابتدایی ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۱:۰۷    
حوزه/ سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم با صدور بیانیه ای خواستار حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات 11 اسفندماه شد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۰:۵۲    
حوزه/ صدا و سیمای یزد فردا 11 اسفند با پخش زنده ویژه برنامه شکوه پا برجا از سیمای تابان و ویژه برنامه انتخاباتی جشن انتخاب از رادیو یزد، رویداد بزرگ انتخابات در یزد را منعکس می کند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۰:۳۷    
حوزه / حجت الاسلام و المسلمین حسن ابراهیمی با تأکید بر این که باید شرط نخست انتخاب اصلح باشد، گفت: تقوا مانع بسیاری از گناهان و لغزش های انسانی است و اگر نماینده متقی باشد طرفدار عدالت بوده و امانت ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۰:۱۸    
حوزه/حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی با صدور بیانیه ای، از ملت غیور ایران اسلامی جهت مشارکت حداکثری در انتخابات 11 اسفند 1402 دعوت نمودند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۰:۱۶    
حوزه / رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان یزد گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف انتخاباتی مراتب را به هیئت های نظارت اطلاع رسانی کنند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۰:۱۰    
حوزه / حجت الاسلام خواسته گفت: تبیین اهمیت حضور پر شور مردم در انتخابات از وظایف خواهران طلبه است.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۰:۰۴    
حوزه / حجت الاسلام طباطبایی گفت: شادی واقعی را باید در همین احساس عمیق رضایت ها جست وجو کرد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۹:۳۷    
حوزه/فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم ما از خود بپرسند اگر شهدا امروز در حیات ظاهری در این دنیا بودند به پای صندوق های رای می رفتند یا در خانه ها خود می نشستند؟
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۹:۳۷    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد امام جمعه اهواز از طرح زراعت چوب دب حردان و نهالستان شهید علوی سلطانی در راستای منویات رهبرمعظم انقلاب درخصوص درختکاری بازدید کرد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۹:۳۷    
حوزه/ قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:فردی که رای نمی دهد در واقع به دشمن رای می دهد،به مستکبران رای می دهد،باعث شادی دشمنان می شود ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۹:۳۱    
حوزه/ مهدی دوستی ضمن قدردانی از مردم شریف هرمزگان، یازدهم اسفند را قرار دوباره حماسه آفرینی مردم و اجتماع بزرگ ملت ایران دانست.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۹:۳۱    
حوزه/ سردار حسین سلامی گفت: شهادت یک گزینش و انتخاب الهی است و شهید را خداوند انتخاب می کند و برای او فضائل بی شماری قائل است.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۹:۳۱    
حوزه/ مدیرکل مطالعات و مهندسی فرهنگی حوزه های علمیه خواهران کشور گفت: مشارکت حداکثری ملت در انتخابات جایگاه کشور در دنیا را حفظ و ما را به جهانیان معرفی می کند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۹:۳۱    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل گفت: حضور حداکثری در پای صندوق های رای و انتخاب اصلح سیلی محکمی بر دشمنان و بدخواهان نظام خواهد بود.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۹:۲۸    
حوزه/ نویسنده کتاب عصر امام خمینی گفت: الان با حضور پرشور و حداکثری در انتخابات یازده اسفند ماه، لبیک گوی نائب المهدی(عج) باشیم.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۸:۲۲    
دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خیل عظیم مردم متدیّن، انقلابی و ولایتمدار را همچون گذشته به حضور و مشارکت پرشور در انتخابات دعوت می کند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۳    
حوزه/ جمعی از والدین شهدای دیار دارالعیاده یزد و دیگر اقشار مردم به مناسبت فرارسیدن ایام انتخابات با ارسال پیام های تصویری در فضای مجازی از مردم استان یزد برای شرکت حماسی در انتخابات دعوت کردند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۷:۵۸    
در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری مردم چهار حوزه انتخابیه قم، رشت و خمام ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۷:۲۵    
حوزه/برای اولین بار، فیلم کوتاه آبروی مادری به کارگردانی رامین ترنج در آستانه انتخابات با همکاری ستاد انتخابات استان یزد منتشر شد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۷:۲۲    
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۷:۲۲    
حجت الاسلام والمسلمین نادر رنجبر؛ مدیر حوزه علمیه کردستان و دیگر معاونین حوزوی در سفر به کامیاران با طلاب ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۷:۱۵    
حوزه/امامان جمعه شهرستان های پلدختر و معمولان در پیامی از مردم فهیم و انقلابی ایران اسلامی برای مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کردند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۷:۱۵    
حوزه/ مدیر پژوهش و توسعه علمی حوزه علمیه خراسان گفت: هم زمان با برگزاری اولین مراسم انتخابات پژوهشگر سال و تجلیل از برترین های پژوهشی حوزه علمیه خراسان ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۷:۱۲    
حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: بر حضور پرشور و با قوت مردم در پای صندوق های رای تاکید کرد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۷:۱۲    
حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت:11 اسفند روز تجلی وحدت و انسجام ملت بزرگ ایران اسلامی است.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۷:۱۲    
حوزه/ حوزه علمیه خراسان با طرح اندیشه های نوآورانه برای ارائه طرح و برنامه های علمی و پژوهشی تلاش های بسیاری داشته که این مهم با همراهی اساتید، پژوهشگران، فعالان پژوهشی، خادمان مرکز مدیریت و... ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۷:۱۲    
حوزه/ ائمه جمعه اهل تشیع و اهل سنت بیجار با صدور پیام مشترکی از مردم شهرستان بیجار برای حضور پرشور در پای صندوق های رای دعوت به عمل آوردند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۷:۰۹    
حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران گفت: حضور مردم در پای صندوق های رای کمک می کند تا بتوانیم با افزایش مشارکت در انتخابات قدرت نظام جمهوری اسلامی را نشان دهیم و هم اینکه با جدیت تلاش ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۷:۰۹    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده در پیامی به حضور مردم در انتخابات، گفت: مردم با دیگر با حضور حماسی در انتخابات 11 اسفند ماه دوستان انقلاب را شادمان خواهند کرد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۷:۰۶    
رهبر معظم انقلاب و آیات عظام مکارم شیرازی، نوری همدانی، سبحانی، جوادی آملی و مظاهری از همه کسانی که ایران را دوست دارند خواستند که برای استقلال، امنیت، عظمت و جلال و شکوه کشور در انتخابات شرکت کنند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۷:۰۶    
حوزه/ مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد با بیان اینکه در حال حاضر 17 تیم عملیاتی راهداری در حال پاکسازی و ایمن سازی محورهای درگیر بارش برف در سطح استان هستند ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۷:۰۳    
حوزه/ خانم طاهری استاد مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) گفت: کفار کسانی هستند که اعتلای اسلام را نمی خواهند و در فضای مجازی سعی می کنند مردم مسلمان جمهوری اسلامی ایران را ناامید کنند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۷:۰۳    
حوزه/ حجت الاسلام فاطمی گفت : حضور مردم پای صندوق های رأی پاسداشت خون شهدا و لبیک به امامین انقلاب و مشتی به دهن یاوه گویان و حسودان و بد خواهان انقلاب اسلامی است.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۷:۰۳    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان گفت: امروز جمهوری اسلامی به صورت معجزه آسایی در اوج اقتدار نظامی قرار دارد و همین موجب وحشت استکبار جهانی شده است.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۶:۵۷    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمدی با بیان اینکه مقاومت کلیدواژه ای است که در چارچوب مفهومی انقلاب تولید شد ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۶:۵۷    
حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید عمار حکیم تأکید کرد: جنایات رژیم صهیونیستی بر ضد مردم غزه نوعی نسل کشی است که عرق شرم بر پیشانی انسانیت می نشاند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۶:۵۷    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید صدرالدین قبانچی گفت: اسلام بر حضور زن در صحنه و رویارویی با نبرد حق و باطل تأکید دارد و نقش او را حاشیه ای نمی داند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۶:۵۷    
سفارت جهموری اسلامی ایران در واتیکان از مردم دعوت کرد با حضور پرشور و حداکثری پای صندوق های رای، حماسه بزرگ دیگری در تاریخ این سرزمین رقم بزنند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۵:۵۱    
رهبر انقلاب امروز گفتند که هر کس ایران را دوست دارد، هر کس جمهوری اسلامی را دوست دارد، هر کس انقلاب را دوست دارد، هر کس قدرت ملّی را دوست دارد، هر کس پیشرفت را دوست دارد، باید در انتخابات فعّال باشد ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۵:۴۸    
حوزه/ جانشین سپاه قدس و استاندار اسبق یزد در پیامی از مردم استان برای مشارکت در انتخابات دعوت کرد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۵:۴۸    
حجت الاسلام و المسلمین واعظی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم "تبعات خالی کردن عرصه" را تبیین کرد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۵:۳۳    
حجت الاسلام والمسلمین سبحانی تصریح کرد: با توجه به نگاه کثرت گرایی که شیعه به منابع معرفت دارد که هم شامل عقل و هم قرآن و هم خود حدیث می شود ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۵:۳۰    
حوزه/ حاج حسین خسروخاور از جانبازان مشهور و سرافراز 70درصد استان یزد و شهر میبد از مردم عزیز برای حضور در عرصه تعیین سرنوشت 11 اسفندماه دعوت کرد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۵:۲۷    
حوزه/ حجت الاسلام سید محمدکاظم مدرسی در پیام تصویری انتخابات را امنیت ساز و عزت ساز و مظهر مردم سالاری دینی و قدرت و اقتدار ملی خواند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۵:۲۷    
حوزه/ جمعی از سربازان منطقه پدافند هوایی شمالغرب کشور در تبریز مردم را برای شرکت گسترده و پرشور در انتخابات 11 اسفندماه دعوت کردند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۵:۲۷    
حوزه / ملت های مظلوم منطقه در روز جمعه چشم بر انتخابات ایران دارند. جنگ اخیر غزه به همگان بار دیگر نشان داد که اصلی ترین حامی فلسطین و ملت مظلوم غزه ایران است..
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۵:۲۷    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان یزد با صدور بیانیه ای از مردم ایران برای شرکت در انتخابات دعوت کرد.
  • ۱