یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۲:۵۶Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری حوزه 26 اسفند 1402 - hawzahnews.com

خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1393 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1394 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1397 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1401 خبرگزاری حوزه 31 فروردین 1402 خبرگزاری حوزه 1 اردیبهشت 1402 خبرگزاری حوزه 31 خرداد 1402 خبرگزاری حوزه 31 تیر 1402 خبرگزاری حوزه 1 مرداد 1402 خبرگزاری حوزه 31 شهریور 1402 خبرگزاری حوزه 30 مهر 1402 خبرگزاری حوزه 30 آبان 1402 خبرگزاری حوزه 1 آذر 1402 خبرگزاری حوزه 30 دی 1402 خبرگزاری حوزه 30 بهمن 1402 خبرگزاری حوزه 1 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 2 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 3 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 4 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 5 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 6 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 7 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 8 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 9 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 10 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 11 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 12 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 13 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 14 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 15 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 16 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 17 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 18 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 19 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 20 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 21 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 22 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 23 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 24 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 25 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 26 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 27 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 28 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1402 
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۹:۵۷    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان با تبریک فرا رسیدن بهار طبیعت و تقارن آن با ماه ضیافت الهی را فرصتی ارزشمند برای تازه شدن و باز نگریستن بر چگونه زیستن دانست.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۱    
حوزه/ دکتر محمد طیب صحرایی، استاندار کرمانشاه ، با صدور پیامی، ارتحال آیت الله محمد علی حجتی هرسینی را تسلیت گفت.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۰۱:۵۰    
به نظر می رسد برخی نظرها و تحلیل ها درباره میزان مشارکت مردم در انتخابات اخیر، بیش از آن که واجد خصیصه ی رویکرد و نگاه کارشناسی باشد ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۰:۳۶    
حوزه/ انسان در طول زندگی مبدأ یک سلسله اعمال و کارهاست و با انگیزه های مختلف آن ها را انجام می دهد مثلا ناچار است برای حفظ زندگی تلاش کند و نیازهای طبیعی خود را برطرف سازد این نوع کارها را نمی توان ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۰۹:۱۳    
حوزه/ در صورتی که سالم هستیم، روزه گرفتن مانعی برای اهدای خون نیست و برای اهدای خون می توانیم به مراکز اعلام شده انتقال خون مراجعه کنیم.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۰۸:۴۸    
حوزه/ شهردار کاشان از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در ماه رمضان توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری این شهر خبر داد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۰۶:۲۵    
حوزه/ فوتبالیست اردبیلی، در اقدامی خیرخواهانه، یک زندانی مالی نیازمند را در پنجمین روز ماه مبارک رمضان به حرمت حضرت علی(ع) آزاد کرد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۰۶:۱۳    
حوزه/ سخنران حرم مطهر بانوی کرامت با تأکید بر اینکه دستورات دین اسلام تمام حوزه های زیست انسان را در بر می گیرد، گفت: نمی شود جامعه صرفا در نماز و روزه تابع قرآن باشد ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۰۰:۳۱    
حوزه/ صحت انتخابات 52 حوزه انتخابیه از 11 استان از جمله استان لرستان در شورای نگهبان بررسی و تأیید شده است.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۹:۴۹    
حوزه/ کتاب "زن در قرآن" در بردارنده نظرات ارزشمند علامه سید محمدحسین طباطبایی در تفسیر شریف المیزان است که با نگاهی نو در حوزه زنان و خانواده، به جامعه فرهیختگان، پژوهشگران و مبلغان تقدیم شده است.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۷:۴۵    
آیت الله محسن اراکی در حاشیه جلسه اول درس تفسیر خود در ماه مبارک رمضان به حادثه اخیر درمانگاه قم و بعضی موضع گیری ها در رابطه با آن پرداخت.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۷:۳۶    
حجت الاسلام والمسلمین رضازاده تصریح کرد: در ماجرای درمانگاه قم رسانه های معاند بیگانه با هوچی گری القاء کردند خانمی فرزند نوزاد بیمارش را به درمانگاه آورده و در حال شیردادن او بوده است و بعد در این ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۸    
حوزه/ تجمع علمای مسلمان لبنان با تأکید بر اینکه آمریکا به دنبال طولانی کردن جنگ در غزه است، از گروه های فلسطینی خواست تا با ساخت بندر توسط دولت آمریکا در غزه، مخالفت کنند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۸    
حوزه/ رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با تأکید بر توجه به مدیریت فرهنگی در ایام تعطیلات نوروزی، گفت ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۵    
حوزه/ رئیس تجمع علمای صور گفت: هر کس از صحنه های کشتار و تروریسم صهیونیست ها در نوار غزه، کرانه باختری و جنوب لبنان متأثر نشود، از انسانیت برخوردار نیست.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۹    
حوزه/ مراسم بزرگداشت مرحوم محمد علی آیت الله حجتی هرسینی، روز یکشنبه در مسجد میرعبدالباقی کرمانشاه برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۹    
حوزه/ ثبت نام مدرسه علمیه سفیران هدایت امام جواد علیه السلام آزادشهر برای سال تحصیلی 1404 1403 آغاز شد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۳    
حوزه/ دفتر نمایندگی حرکت اسلامی نیجریه در مشهد مقدس با تشکیل شورای سه نفره شامل حجت الاسلام والمسلمین ملااحمدی، حسین کمیلی و یحیی جعفری شروع به فعالیت کرد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۰    
حوزه/ نشست بررسی تدوین نظام مسائل فرهنگی استان مازندران با حضور حجج اسلام اسماعیل زاده و قائمی؛ مدیران حوزه های علمیه برادران و خواهران استان مازندران برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۱    
حوزه / فیضی با بیان اینکه رویکرد فرهنگی و دینی صدر فعالیت های حرم مطهر رضوی است گفت: توجه به بخش فرهنگی جامعه در حرم مطهر رضوی یکی از اولویت های آستان قدس رضوی است؛ برای مهدهای کودک، دبیرستان ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۳    
حوزه/ با آغاز ماه مبارک رمضان و طبق سنوات گذشته ، گروه های مختلفی از مبلغین به مناطق مختلف کشور، از سوی دفتر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی قدس سره اعزام شدند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۰    
حوزه/ خوراکیان گفت: فرصت زیارت، فرصتی برای تعالی و ارتقاء بینش دینی، تعمیق باورهای اعتقادی در قلوب زائران و مجاوران است؛ لذا باید در این راستا برنامه ریزی مناسب صورت گیرد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۴    
حوزه/ هفتمین جشنواره ترنم بیداری از برنامه های فرهنگ سرای مهر سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در حالی به کار خود پایان داد که از برگزیدگان در بخش سرود و نقالی تبجیل به عمل آمد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۸    
حوزه/مولای من، تنها تو شایسته اطاعت و فرمانبرداری هستی و تنها تو مالک عالمیانی...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۵    
حوزه/ مسئول غرفه مشاوره اعتقادی نمایشگاه قرآنی مشهد مقدس گفت: موضوعات اعتقادی برای نسل نوجوان و جوان بایستی بیش از پیش تبیین شود و از هر فرصت از جمله نمایشگاه برای تبلیغ مسائل دینی و اسلامی باید ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۲    
حوزه/ منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم دیدار کرد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۶    
حوزه/ این انتخابات نشان داد که در بدترین شرایط هم بیش از 40 درصد مردم در انتخابات شرکت می کنند و در هیچ شرایطی از حمایت نظام اسلامی دست بردار نیستند ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۳    
حوزه/ مسئول غرفه مشاوره کسب و کار و رزق حلال در نمایشگاه قرآن و عترت، ضمن تبیین اهمیت آشنایی با مبانی کسب و کار برای روحانیون، از آنان خواست با این اصول آشنا شوند و از این طریق، به جامعه خدمت کنند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۴:۵۷    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های گروه های جهادی طلاب در سیل اخیر در جنوب استان، گفت: گروه های جهادی در کمک به مردم و حوادث همیشه پیشگام و گره گشا بوده اند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۴:۵۷    
حوزه/ شماره های 50 و 51 ماهنامه خبری تحلیلی کد ویژه بهمن و اسفند 1402 همراه با گفتارها و نوشتارهایی از صاحب نظران حوزه تنظیم گری در فضای مجازی منتشر شد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۴:۵۷    
حوزه/در آستانه برگزاری سی وهفتمین جشن گلریزان ستاد دیه کشور ویژه ی کمک به آزادی زندانیان نیازمند، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی، مبلغ بیست میلیارد ریال به این امر خداپسندانه اختصاص دادند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۴:۵۷    
حوزه/ دومین جشنواره کانون های علمی واحدهای آموزشی با هدف ترویج فرهنگ پژوهش و شناسایی کانون های برتر، توسط معاونت پژوهش حوزه های علمیه برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۴:۵۴    
حوزه/ داوران بیست و یکمین جایزه کتاب سال دفاع مقدس، کتاب بوسیدن آفتاب را که تحقیقی درباره رباعی با محوریت ادبیات پایداری است، در بخش پژوهش ادبی به عنوان اثر شایسته تقدیر انتخاب کردند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۴:۵۴    
حوزه/ ساترا به منظور حمایت از رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی بسته محتوایی ویژه ماه مبارک رمضان را به سکوهای دارای مجوز عرضه می کند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۴:۵۱    
حوزه/ مسئول غرفه مشاوره حوزه علمیه خراسان ضمن دعوت جهت حضور در نمایشگاه قرآن، گفت: نمایشگاه قرآن فرصت ارزشمندی است تا خانواده ها از فضای معنوی ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۴:۵۱    
حوزه/ چاپ دوم کتاب وحیانیت و عقلانیت عرفان از دیدگاه امام خمینی(ره) به ضمیمه چند مقاله دیگر در حوزه فلسفه، عرفان و کلام جدید) اثر آیت الله احمد بهشتی منتشر شد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۸    
حوزه/ به همت مجمع جهانی اهل بیت(ع)، جلد هشتم اعلام الهدیه به زبان اردو ترجمه و منتشر شد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۸    
حوزه/ به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب(س) اردوی تشکیلاتی ویژه بسیجیان این پایگاه با هدف توانمندسازی، تقویت نقاط قوت، بررسی آسیب ها و تقویت روحیه ، نشاط و امید در قم برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۳    
حوزه/ رسم مناجات خوانی سحر جهت بیداری مردم یکی دیگر از رسومات ماه مبارک رمضان بود. بعضی مناجات خوان های قدیمی از حدود یک ساعت به وقت سحر بالای بام می رفتند و بعضی اشعار مناجات نامه قدیم را می خوانند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۷    
حوزه/ رئیس اداره سبک زندگی و تعالی خانواده، اداره کل تهذیب و تربیت حوزه های علمیه خواهران از برگزاری دوره آموزشی نگاه روانشناسی اسلامی به جمعیت و فرزندآوری ویژه طلاب ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۷    
حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی الصددی گفت: رژیم صهیونیستی پس از ناامیدی از شکست مردم غزه، سیاستِ به گرسنگی کشاندن آنها را پی گرفت که عقب ماندگی اخلاقی آنها را می رساند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۰    
حوزه/ دکتر طحان نظیف از تایید لایحه ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان در شورای نگهبان خبر داد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۴    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر اینکه در ساختار بودجه نویسی کشور باید تحول ایجاد شود گفت: اگر می خواهیم کار فرهنگی صورت گیرد و با هجمه فرهنگی تقابل انجام شود ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۴    
حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت:مداحی و خلق آثار غنی و با ارزش نوعی جهاد تبیین محسوب می شود.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۱    
حوزه/معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از مسابقه قرآنی زندگی با آیه ها هر روز با طرح یک سوال و اهداء جوایز تا پایان ماه رمضان خبر داد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۲:۴۵    
یکی از شاخصه های دین داری، دقت داشتن است. یکی از مصادیق این دقت داشتن، دقت داشتن در تعامل با دیگران است
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۱:۳۶    
حوزه/ برخی از افرادی که در ماه مبارک رمضان، اقدام به روزه خواری علنی می کنند و در مقابل تذکرات، حق را به خودشان می دهند، عمدتا به این دلیل است که این کار را جرم نمی دانند ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۱:۳۰    
حوزه/ ابوطالب ایتوندی با صدور پیامی، ارتحال آیت الله محمد علی حجتی هرسینی را تسلیت گفت.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۱:۲۱    
حوزه/رزمایش موکب کمربند امنیت دریایی 2024 ایران روسیه و چین طی روزهای اخیر در دریایی عمان برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۰    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی، مسئول مجتمع تبلیغ حوزه در صفحه شخصی خود به ماجرای درمانگاه قرآن و عترت قم پرداخت.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۴    
حوزه/ طرح ضیافت بهاری با بخش ها و برنامه های مختلف، طی نوروز 1403 و ماه مبارک رمضان در حرم مطهر امامزاده احمد(ع) خاکفرج اجرایی می شود.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۱    
حوزه/ آستان مقدس امامزادگان زینب و هاشم(ع) و موقوفه سعدالحکما، میزبان محفل قرآنی ماه رمضان در شهرستان کهک هستند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۱    
حوزه/ ویژه برنامه تفسیر قرآن کریم در قالب طرح ضیافت بهاری در حرم حضرت شاه سید علی(ع) تدارک دیده شده است.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۲    
حوزه/ حرم مطهر امامزاده احمد بن قاسم(ع) قم یکی از بقاع شاخص مجری طرح ضیافت بهاری در ماه رمضان امسال است و بر این اساس فضاسازی محیطی از مدتی قبل در این مکان مقدس انجام شده است.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۹    
تولید و پخش برنامه های گفت و گو محور از جنس"برمودا" از بایسته های جدی تلویزیون در راستای جذب مخاطب عام و ارتقای سطح اشتیاق آن هاست.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۶    
حوزه/ دعای پنجمین روز ماه مبارک رمضان مصادف با شنبه 26 اسفند ماه به همراه اوقات شرعی تقدیم مخاطبان می شود.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۶    
حوزه/ آیین مناجات خوانی سحرگاهی و شبانه، طی 30 شب ماه مبارک رمضان در حرم امامزاده جمال(ع) قم برگزار خواهد شد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۰۹:۵۴    
مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور در بیانیه ای پیرامون ماجرای درمانگاه قم از همگان خواست هوشمندی خود را در برابر نقشه های شیطانی برای شکستن حرمت ها و حریم های الهی حفظ نموده و از بازی در میدان بدخواهان ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۲    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خمینی دومین فرزند رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (رحمةالله علیه) نقش مهمی در تنظیم روابط بین حضرت امام و انقلابیون بر عهده داشت.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۰۹:۳۹    
حوزه/ برنامه های طرح ضیافت الهی در آستان مقدس امامزاده سید معصوم(ع) و در چند بخش تشریح شد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۰۹:۳۳    
حوزه / حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه داعش با گرفتن سوریه دختران عراق را به کشورهای خارجی صادر کرد یاد آورشد:400 هزار دختر از سرتاسر دنیا در حال حاضر در آلمان برده جنسی هستند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۰۹:۲۷    
درس تفسیر قرآن آیت الله محسن اراکی با موضوع امامت در قرآن در ایام ماه مبارک رمضان هر روز بعد از نماز عصر برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۰۹:۲۴    
حوزه/ سید علاءالدین حیدری، فعال مدنی اهل سنت در یادداشتی آورده است: اهل سنت هیچگاه خام دشمنان و مبهوت هجمه های آنان نشده و آگاهانه و حکیمانه در میدان وحدت و انسجام ملی مانده اند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۰۹:۰۳    
حوزه/ فراخوان بیست و ششمین همایش کتاب سال و هشتمین جشنواره مقالات علمی حوزه اعلام شد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۰۸:۵۴    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی گفت: برخی از مجلات و افراد در غرب با استفاده از آزادی بیان احساسات میلیاردها نفر را جریحه دار می کنند ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۰۸:۴۸    
حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قبانچی گفت: گر چه آمریکا نظریه سلطه بر جهان را دارد، اما واقعیت این است که در عصر موج نهضت ملت ها و آزادی آنها در سایه رهنمودهای اسلام قرار داریم.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۰۷:۳۰    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین وحیدپور به این سؤال که به چه دکترهایی برای روزه خواری می توان اعتماد کرد؟ پاسخ داد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۰۷:۰۰    
حوزه/ در عصر غیبت امام زمان علیه السلام، أُولِی الْأَمْرِ این وظیفه را عهده دار هستند که در تنازعات و مسائل اجتماعی ورود کنند و جامعه اسلامی هم مکلف به اطاعت است.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۰۵:۳۰    
حوزه/ امام حسن مجتبی علیه السلام در روایتی به بیان راهکاری برای استجابت دعا پرداختند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۰۴:۴۸    
دعای روز پنجم ماه مبارک رمضان مصادف با جمعه 25 اسفند ماه 1402 تقدیم روزه داران ارجمند می شود.