دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۰:۵۰May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1402 - hawzahnews.com

خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1393 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1394 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1397 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1401 خبرگزاری حوزه 31 فروردین 1402 خبرگزاری حوزه 1 اردیبهشت 1402 خبرگزاری حوزه 31 خرداد 1402 خبرگزاری حوزه 31 تیر 1402 خبرگزاری حوزه 1 مرداد 1402 خبرگزاری حوزه 31 شهریور 1402 خبرگزاری حوزه 30 مهر 1402 خبرگزاری حوزه 30 آبان 1402 خبرگزاری حوزه 1 آذر 1402 خبرگزاری حوزه 30 دی 1402 خبرگزاری حوزه 30 بهمن 1402 خبرگزاری حوزه 1 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 2 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 3 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 4 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 5 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 6 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 7 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 8 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 9 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 10 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 11 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 12 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 13 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 14 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 15 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 16 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 17 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 18 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 19 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 20 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 21 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 22 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 23 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 24 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 25 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 26 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 27 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 28 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1402 
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۰:۰۲    
سی ویکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم شب های ماه مبارک رمضان در مصلای امام خمینی تهران دایر است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۱:۵۳    
حوزه/شهردار قم با اشاره به اینکه خدمت در قم افتخار و سعادت مدیریت شهری است گفت: 372 وظیفه بر عهده شهرداری است و اگر یک روز به وظیفه خود عمل نکند، مردم متوجه خواهند شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۰۶:۲۸    
حوزه/ رئیس پلیس راه استان قم از محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی محورهای برون شهری ویژه در تعطیلات نوروز 1403 در سطح استان خبر داد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۴:۳۴    
حوزه/سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: ایجاد ایستگاه نشاط معنوی در بوستان های منتخب شهر قم با هدف ایجاد روحیه معنوی در ماه مبارک رمضان انجام شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۴:۳۱    
حوزه/معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: بیش از 120 المان در ایام نوروز اکران می شود که 60 المان با موضوع ماه مبارک رمضان و 60 المان با موضوع بهار طبیعت است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۰۶:۵۸    
حوزه/ آیت الله علم الهدی در پیامی سال جدید را به مردم ایران و به خصوص اهالی خراسان رضوی تبریک گفت.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۰۱:۰۶    
مروری بر لحظات ماندگار دیدارهای سال1402 رهبر معظم انقلاب
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۰۰:۰۰    
حوزه/ حاج اسماعیل مرتضایی منور، از جانبازان 70 درصد قطع نخاعی تبریز پس از 37 سال تحمل رنج ناشی از مجروحیت، دعوت حق را لبیک گفت و به خیل همرزمان شهیدش پیوست.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۰۰:۰۰    
حوزه/ سرتیپ دوم عظیمی گفت: سربازان و حافظان مرزهای هوایی ایران اسلامی مقتدرتر از همیشه در حال حراست از مرزهای هوایی کشور هستند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۲۳:۵۸    
حوزه/آئین تحویل سال نو فردا با حضور مردم و مدیران ور گلزار شهدای خرم آباد برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۲۳:۵۷    
حوزه/مراسم افتتاحیه سی و یکمین دوره نمایشگاه قرآن کریم یکم فروردین ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۲۲:۴۸    
حوزه/ کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل، امروز سه شنبه اعلام کرد که محدودیت های اعمال شده به دست مقامات اسرائیل نسبت به ورود کمک های بشردوستانه به نوار غزه منجر به جنایت جنگی می شود.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۲۲:۲۴    
حوزه/ شیخ احمد هاشم، عضو هیئت کبار علمای الازهر، جزئیات و داستان حضرت هود (ص) را که در سوره ای به نام آن حضرت در قرآن کریم آمده است، بیان کرد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۲۲:۰۶    
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۲۲:۰۰    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، عضو مجلس خبرگان رهبری به تبیین و تفسیر آیه 102 سوره انعام در جز هفتم پرداخت.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۲۱:۲۷    
حوزه/ شیخ احمد قبلان گفت: ما به آمریکا اعتماد نخواهیم کرد حتی اگر بگوید لا اله الا الله و رئیس "نبیه بری" تضمینی حاکمیتی برای حفاظت از نقش و کارکرد مهم ترین موقعیت حاکمیتی در کشور لبنان است.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۵    
حوزه/ کاربران رسانه KHAMENEI.IR جمله ی حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار فرماندهان سپاه پاسداران در مردادماه امسال، درباره حرکت انقلاب ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۹    
حوزه/ اردوی علمی-تربیتی مدرسه علمیه شهید صدوقی2 قم تحت عنوان در محضر امیرالمومنین علیه السلام در نجف اشرف و کربلای معلی به مدت 24 روز، از اول ماه مبارک رمضان تا 24 این ماه ادامه خواهد داشت.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۳    
حوزه/مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان گفت: دولت سیزدهم توجه و اهتمام ویژه ای به تکمیل طرح های ورزشی دارد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۹:۵۱    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان در پیام تبریک سال 1403 آورده است: ماه سراسر فیض و رحمت رمضان فرصتی برای سفر انسان به درون خود و زدودن اخلاق و رفتارهایی است که فرصت بندگی را در طول سال از ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۸    
حوزه/ جزئیات مراسم تحویل سال در حرم مطهر رضوی اعلام شد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۸    
حوزه/ امام جمعه نهبندان با بیان این که ماه رمضان بهترین فرصت برای تمرین رعایت حق الناس است،گفت: کسانی هستند که عزم خود را جزم می کنند در این ماه دروغ نگویند، تهمت نزنند ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۸    
حوزه/کرایه سواری از میناب تا بندرعباس و بالعکس با افزایش ناگهانی از 100 به 150 هزار تومان رسیده و گلایه شهروندان مینابی را بدنبال داشته است
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۵    
حوزه/عید نوروز فارغ از آن که در بین ایرانیان از دیرباز محبوبیت و مقبولیت داشته است، در منابع دینی هم مورد تکریم قرار گرفته و شاهد آن هستیم که در کتاب مفاتیح الجنان ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۲    
حوزه/ محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز شهرستانی و استانی در حسینیه روستای ارنگو پایین برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۲    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین خیاط دعا و نیایش را، امری فطری خواند و گفت: دعا در فرهنگ دینی برابر با عبادت است، و انسان باید در مقام دعا بندگی خود را، ابراز کند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۳    
حوزه / کارگاه سه روزه تربیت دینی کودک و نوجوان ویژه مبلغین و طلاب مدرسه علمیه کوثر خرمشهر توسط حجت الاسلام اربابی کارشناس رشته کودک و نوجوان برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۰    
حوزه / نماینده ولی فقیه در خوزستان همزمان با ایام ماه مبارک رمضان با جانباز 50 درصد دفاع مقدس علی اکبر آ شناور دیدار کرد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۹    
حوزه/شیخ زهیر الجعید، هماهنگ کننده کل "جبهه عمل اسلامی" در لبنان، با محمد رعد، رئیس فراکسیون "وفاداری به مقاومت" در مرکز این فراکسیون دیدار کرد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۴    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان گفت: پالایش روح و روان، بزرگ ترین دستاورد ماه مبارک رمضان است و این کار با خودسازی آغاز می شود.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۴    
حوزه/مراسم وفات حضرت خدیجه(س) و گرامیداشت شهید ابراهیم زارعی پنجشنبه 2 فروردین در حسینیه علی آباد از توابع بخش سندرک برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۶    
حوزه/ در آخرین روزهای سال 1402 یاد می کنیم از بانوانی که سال های زندگی خود را وقف خدمت به عالمان و بزرگانی کردند که در راه دین قدم بر می داشتند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۳    
معاون تبلیغ و فرهنگ حوزه علمیه اصفهان از برگزاری نمایشگاهی دو زبانه زبان فارسی و انگلیسی، با موضوع جایگاه زنان مسلمان در ایران اسلامی در مدرسه گردشگری اسلامی ناصریه اصفهان خبر داد.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۰    
حوزه/ مدیر جامعة الزهرا(س) با تبریک فرا رسیدن بهار طبیعت و تقارن آن با ماه ضیافت الهی را فرصتی ارزشمند برای تازه شدن و باز نگریستن بر چگونه زیستن دانست.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۷    
حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) طبس از ماه رمضان به عنوان ماه خودسازی یاد کرد و گفت: قرآن سبب افزایش فکر، روزه موجب مقاومت و نماز زمینه ساز سعادت و کمال و خدمت به مردم ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۷    
در آیات 73 تا 79 سوره مبارکه اعراف، خداوند داستان حضرت صالح (ع) را نقل می کند داستان پیامبری که شتری را به عنوان معجزه برای ایمان آوردن قومش آورد ولی قومش نه تنها ایمان نیاوردند ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۵۷    
در سایه قحطی تحمیلی از طرف اسرائیل، صدها نفر در جبالیا شمال غزه تجمع کرده اند تا شاید بتوانند قوت روزانه خود با دریافت مساعدت های غذایی تهیه کنند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۳    
حوزه/ دفتر نشر آثار آیت الله مصباح یزدی(ره) در پی درخواست های بسیاری از علاقه مندان به معارف اسلامی تصمیم به تبدیل آثار ایشان به کتاب صوتی گرفته است.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۴    
حوزه/ پوستر در تمام همایش ها، جشنواره ها و نمایشگاه های داخلی و خارجی، نمادی عینیت یافته از بن مایه، هویت مفهومی و هدف آن جشنواره یا نمایشگاه محسوب می شود، اما در پوستر نمایشگاه قرآن کریم 1403 ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۴    
این که در آیات نورانی قرآن آمده که "بدانید خدا زمین را پس از مرگش زنده می کند" بخشی از تحلیل و تفسیر آن ناظر به آمدن حضرت مهدی موعود (عج) و طراوت و شادابی به دست آمده در دولت ظهور است و گرنه بهارهای ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۸    
تعطیلات نوروزی که بخشی از آن تقارن یافته با روزها و شب های ماه ضیافت الهی به یقین بهترین فرصت برای تحقق هدف ترویج کتابخوانی است و چه زیبا و پسندیده است که فعالان رسانه ای و کنشگران فضای مجازی با ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۰    
حوزه/ برگزیدگان جشنواره تولیدات رسانه ای انتخاب خوب با محوریت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی معرفی شدند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۸:۰۰    
حوزه/ مستکبران همواره خواهان این هستند که مردم در برابر آنها همچون خدا تواضع کنند و فرمانشان را به عنوان فرمان مقدّس بپذیرند ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۷:۰۰    
حوزه/ یک کار حسنه امتداد اجتماعی دارد و به میزان امتداد اجتماعی همان کار و فاعل آن، خداوند متعال برای آن کار ضریب می دهد ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۵:۳۰    
حوزه/ امام جعفر صادق (علیه السلام) در روایتی به معرفی انسان مغبون و زیانکار پرداختند.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۴:۳۹    
دعای روز هشتم ماه مبارک رمضان مصادف با سه شنبه 29 اسفند ماه 1402 تقدیم روزه داران ارجمند می شود.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۲:۲۱    
خانم نظام آبادی استاد اخلاق مدرسه علمیه فاطمه الزهرا اراک گفت: کسی که در دلش مرض است و اعمالش برای خدا خالص نیست در هنگام آزمایش میلغزد و سقوط میکند ...
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۱:۵۷    
عضو هیئت علمی پژوهشگاه امام صادق(ع) تصریح کرد: سال 1402 بی شک سال مقاومت مظلومانه مردم غزه و به خصوص آگاهی مضاعف جهانیان نسبت به ذات جنایتکارانه صهیونیست ها بود.
حوزه   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۱:۵۱    
توضیحات حجت الاسلام و المسلمین رضا عزت زمانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی پیرامون عملیات زندگی با آیه ها؛ کلید پیشرفت محله ها