دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۰۹:۰۶May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری حوزه 3 اردیبهشت 1403 - hawzahnews.com

خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1393 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1394 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1397 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1401 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 31 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 31 اردیبهشت 1403 
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۶    
حوزه/ کتاب پلیس تراز با هدف تبیین الگوهای رفتاری و گفتاری پلیس تراز در مواجهه با بی حجابی و دیگر آسیب های اجتماعی به قلم سید حسین اسحاقی از سوی انتشارات خادم الرضا منتشر شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۰۳    
حوزه/ مدیر مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم در دیدار دبیر ستاد همکاریهای حوزه علمیه و آموزش و پرورش آمادگی این مرکز برای ارایه متون فاخر مهدوی با ادبیات کودک و نوجوان جهت تروج فرهنگ مهدوی در مدارس ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۷:۳۲    
حوزه/ یکی از خاخام های یهودی گفت: ایران همه این جبهه های اطراف خود اعم از سوریه، حزب الله، غزه و همچنین مرزهای اردن را اداره می کند ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۰    
حوزه / ابوطالب شفقت سکان استانداری استان لرستان را به دست گرفت.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۱۹    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: دین اسلام برای بهتر زیستن بشر به سلامتی انسان ها توجه بسیاری قائل است، زیرا سلامتی انسان سبب می شود از زندگی خود لذت برده و به سعادت نزدیک شود.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۰۸    
حوزه/ وزیر پاکستانی با تمجید از مواضع شجاعانه جمهوری اسلامی ایران، تأکید کرد: بازدید حجت الاسلام و المسلمین رئیسی پیام صریح به دشمنان مشترک ایران و پاکستان است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۱۲    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، گفت: دهه کرامت به دهه برنامه های شاد و فراگیر تبدیل شود و مردم با خیال راحت، در برنامه های شاد، معنوی و حلال حضور داشته باشند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۸:۲۱    
حوزه/معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: تمامی ظرفیت ها برای تسریع در روند توسعه و پیشرفت شهرستان میناب بسیج گردد
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۸:۲۱    
حوزه/شهید روشی در بخش ادامه وصیت نامه اش خطاب به خانواده و طلبه ها تقاضا کرده است که در مرحله اول برای رضای خدا از دوری این بنده حقیر ناله و زاری نکنند و از خداوند بخواهند که این امانت را بپذیرد و ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۱:۱۸    
حوزه/ حجت الاسلام همتی گفت: استقراء در واقع حرکت از جزئیات به کلیات است که شهید صدر از این روش در منطق استفاده می کند، این روش در روش اجتهاد ایشان هم اثر گذاشت ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۰:۳۳    
سخنرانی کامل تولیت مدرسه عالی و مسجد شهید مطهری، حجت الاسلام و المسلمین توجهی در مراسم معارفه
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۰:۱۵    
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۳:۵۷    
حوزه/ کارگاه ذبح شرعی برای طلاب در شهرستان رودان به همت معاونت تهذیب برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۳:۵۰    
حوزه / نمایند ه ولی فقیه در استان قزوین گفت: طرح اعتلا با جدیت دنبال شود، یک نکته مهم، بحث طرح اعتلا است، طرح اعتلا همسایه دیوار به دیوار شورای فرهنگ عمومی در سطح کلان کشور است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۱:۳۲    
حوزه/ سردار رونده بیان کرد: رمز و راز موفقیت ها و سربلندی های سردار زاهدی در عملیات و کارهای نظامی این بود که خود را خادم مردم می دانست و با فداکاری برای مردم و امنیت کشور از جان خود مایه گذاشت و به ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۱:۲۰    
حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب گفت: طرح دخترانه سدنا با هدف تبلیغ، جذب و پذیرش دانش آموزان متوسطه اول و دوم به حوزه در این مدرسه علمیه برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۱:۱۱    
حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا سلام الله علیها اردکان گفت: عملیات وعده صادق، اقدام عزتمندانه و مقتدرانه غیورمردان سپاه در حمله موشکی به اهداف نظامی رژیم غاصب صهیونیستی ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۴۴    
حوزه/مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد به همراه تعدادی از روحانیت از نهاد های مختلف استان با سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین زارع کمالی فرمانده تیپ الغدیر یزد دیدار و گفتگو کردند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۴۲    
حوزه/ فرمانده انتظامی استان گفت: تکریم از کارکنان وابسته و پیشکسوت امید و انگیزه خدمت را در کارکنان افزایش می دهد
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۴۱    
حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان مرکزی گفت : باطن ما با تغییر رفتارمان مرتب تغییر میکند، باید در اعمال و رفتار مواظب باشیم که چهره باطن ما به حیوانیت برنگردد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۳۵    
حوزه/فرمانده انتظامی استان در دیدار با خانواده شهید حسین زرافشان در بندرعباس ، جایگاه شهداء در بهشت را جایگاهی والا و ارزشمند دانست وگفت: خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۳۲    
حوزه/ منتخب مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، تلاش برای حل مشکلات قشر محروم را جزو اولویت های کاری مجلس آینده برشمرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۳۲    
حوزه/ امام جمعه بوشهر خواستار تسریع در ارائه خدمات بانکی به ویژه در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۳۲    
حوزه/اولین جلسه کارگاه مقتل شناسی در مدرسه علمیه کوثر زرندیه برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۲۹    
حوزه/ رئیس سازمان حج و زیارت در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت تعداد زائران اعزامی به سرزمین وحی در حج پیش رو را بیش از 83 زائر اعلام کرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۱۴    
حوزه/ سردار کارگر گفت: با افزایش 20 درصدی زائران در سال جاری به بیش از 4 میلیون نفر رسیده است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۱۴    
حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا آذربایجان شرقی گفت: طبق آیه سپاهیان اسلام خداباور و متواضع در برابر دوستان، سر سخت و قاطع در برابر دشمنان هستند و ازسرزنش هیچ سرزنش کننده ای نمی ترسند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۰۸    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: موضوع ترویج معارف جنگ تحمیلی را نباید دست کم گرفت؛ این مأموریتی است که روحیه شهادت طلبی و از خود گذشتگی را در بین اقشار مختلف مردم و به خصوص جوانان ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۵۷    
حوزه/ فراجا با اجرای طرح نور مرزبانی حوزه حجاب را عهده دار است و مقتدرانه اجازه نمی دهد دشمنان خطوط قرمز فرهنگی را در نوردند و لازم است متولیان فرهنگی حجاب و عفاف نیز بیدار باشند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۵۰    
اطلاعیه پذیرش سطح عالی و مقطع خارج مدرسه عالی فقه و اصول امام حسین علیه السلام تحت اشراف آیت الله العظمی مکارم شیرازی در سال تحصیلی 1404- 1403 منتشر شد
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۱۴    
معاون تهذیب حوزه علمیه همدان، گفت: با توجه به استقبال خوبی که در جلسات قبلی درس اخلاق حجت الاسلام الهی فر در همدان صورت گرفت، مقرر شد تا امسال نیز از ظرفیت این استاد حوزه علمیه بهره مند شویم.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۵۰    
حوزه / حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در مراسم جشن تکلیف دختران همدانی، با اشاره به اینکه از امروز عهد ببندید تا با خدا دوست شوید، گفت: یکی از راه های دوستی با خداوند، برپایی نماز است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۳۲    
حوزه / جلسه هم اندیشی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش وپرورش با مسئولان دفتر تبلیغات اسلامی و مؤسسات همکار برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۲۰    
حوزه/ در آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از تصویر سازی گرافیکی میرمهنای بندرریگی در بوشهر رونمایی شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۱۲    
قائم مقام مدیر حوزه علمیه قم با بیان اینکه رسانه انقلابی نقطه مقابل فعالیت دشمن علیه ایمان مردم است، ابراز کرد: با این نگاه فعالیت های ابتکاری و خلاقانه در عرصه رسانه بسیار ارزشمند است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۷    
حوزه/ رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان بوشهر از برگزاری برنامه های این دهه در سطح استان خبر داد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۲    
حوزه/ مدیر ستاد کانون های مساجد گیلان گفت: خدمات اجتماعی باید با پیوست دهه کرامت در حوزه های مختلف در دستور کار قرار گیرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۵۷    
حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان بر لزوم اهتمام نسبت به مقوله تبیین آموزه های دینی در دهه کرامت تأکید کرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۵۶    
حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در دیدار با دو تن از همسران شهدا، گفت: شهدا هم حیات مادی و هم حیات معنوی به ما بخشیدند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۲۳    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه خوزستان با طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام حسین(ع) اهواز دیدار و گفتگو کرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۲۲    
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۱۷    
حوزه/ مدرسه علمیه سعادت برای سال تحصیلی 1404-1403 در مقطع عمومی(پایه های 4 و 5) و سطح دو و سه، از میان طلاب علاقه مند به فقه و اصول اقدام به پذیرش می نماید.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۱۴    
حوزه/ مدیر حوزه های علمیه کشور تصریح کرد: حمایت از نهاد تعلیم و تربیت را به عنون یک تکلیف می دانم و در هر سفر استانی، نشست و جلسه ای، جایی که بحث آموزش و پرورش باشد ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۰۸    
آئین رونمایی از بانک فیلم نامه نویسی حوزه های علمیه و افتتاحیه نخستین جشنواره رسانه ای پادکست حوزه در سالن جلسات مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۰۵    
حجت الاسلام والمسلمین رستمی با تاکید بر این که ایده های جذاب و نو در نسل امروز اثرگذار است، گفت: جشنواره و بانک پادکست از ثمرات دوره حجره هنر و جشنواره ایده های رسانه ای است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۵۰    
حوزه / یک بازیگر سینما و تلویزیون گفت: اگر شرایط به همین منوال پیش برود، وضعیت نسل آتی ما به خطر می افتد ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۴۴    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان گفت: اسلام باید عزیز بماند و عزت داشته باشد و در زندگی شخصی و اجتماعی اگر عزت ملتی از بین رفت آنان نمی توانند با اقتدار بایستند و ذلت پذیری در منطق دینی ابدا وجود ندارد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۴۱    
حوزه / امام جمعه بوشهر با بیان اینکه یکی از بزرگترین مشکلات جهان این است که علم در اسارت سرمایه و امپریالیزم و نظام استکباری است گفت ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۳۸    
حوزه/ رئیس سازمان انرژی اتمی ایران از ایجاد رشته های هسته ای در دانشگاه خلیج فارس بوشهر خبر داد و بیان کرد ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۳۵    
حوزه/ امام جمعه برازجان از حضور ارزشمند مردم در راهپیمایی حمایت از عملیات ظفرمندانه و غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی قدردانی کرد و بیان داشت ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۳۲    
حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه برادران استان مرکزی، از برگزاری هفتمین اختتامیه جشنواره علامه حلی(ره) در اراک خبر داد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۹    
حوزه/ خادمیاران و یاوران کانوهای خدمت رضوی آران و بیدگل 102 میلیارد ریال را در سال گذشته برای محرومیت زدایی و گره گشایی از احسان جویان جامعه هدف جذب و هزینه کردند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۳    
حوزه / مشاور خانواده گفت: همه ما همواره به مناسبت های مختلف در حال انتخاب و تصمیم گیری هستیم، اما اهم این انتخابات در دوره نوجوانی صورت می گیرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۰    
حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) ساوه در بررسی عوامل رسیدن به خیر دنیا و آخرت تقوا را معرفی کرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۱۱    
حوزه/ مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر بر لزوم حمایت هرچه بیشتر مقامات قضایی از اهداف این مجمع تاکید کرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۱۱    
حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از حضور چهار ناشر از استان اردبیل در نمایشگاه کتاب تهران در سال جاری خبر داد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۷    
پادکست " دروغ" برشی از سخنان حجت الاسلام والمسلمین هاشمی نژاد است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۰    
حوزه/ شعبه کتاب شهر با حضور مسئولان و چهره های فرهنگی در راستای توسعه فعالیت های کتاب و کتابخوانی در شهر اردبیل افتتاح شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۳۲    
پادکست "یأس در دعا" برشی از سخنان مرحوم آیت الله آقا مجتبی تهرانی است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۲۶    
حوزه / امام جمعه شهرستان خنداب گفت: پوشش و آراستگی با حقیقت خلقت انسان در آمیخته است، پوشش حقیقتی ریشه دار در عالم غیب است که با هدایت انسان به عالم ماده وارد شده است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۲۰    
به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلابی و تقارن این روز خجسته با پاسخ موشکی که نیروی های مسلح جمهوری اسلامی ایران و بخصوص نقش آفرینی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات حماسه ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۰۲    
حوزه/ مناظره ای با موضوع "آیا فضاها و شبکه های مجازی بر روی اعتقادات دانش آموزان تاثیرگزار است"، بین طلاب مدرسه ریحانه النبی و دانش آموزان مدرسه یاس نبی برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۰۲    
حوزه/ ستاد معماری و شهرسازی حوزه های علمیه با صدور بیانیه ای روز معماری را گرامی داشت.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۹    
حوزه/ امام جمعه اصفهان گفت: اصل کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام کارهای فرهنگی است که مربوط به حکومت است، زیرا یک منبع دولتی دارد و البته کمک در برخی از مراسم ها نیز مناسب بوده ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۹    
حوزه/ رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت:لازمه تحقق جهش تولید، تلاش در جهت ارتقای مهارت تولیدکنندگان است
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۹    
حوزه/کتاب انواع ویرایش(شیوه ویرایش های علمی/ محتوایی، ساختاری، نگارشی/ ادبی و فنی) اثر ابوالفضل طریقه دار به چاپ نهم رسید.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۶    
حوزه/ استاد قرائتی گفت: عالم، تولید کننده علم است. طلبه شوید منتها با زور نه، اگر بچه هاتون علاقه دارند به این مسیر طلبه شدن، کمکشان کنید.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۳    
حوزه/ حجت الاسلام نصر در نشست با تأکید بر اهمیت تطابق رفتار و گفتار، عالم حقیقی را کسی دانستند که "رفتار و اعمالش، اقوال و کلماتش را تصدیق کند."
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۲    
حوزه/ بخش دیگری از مسائل و موضوعات اولویت دار کنشگری در کمیسیون هماهنگی و تلفیق شورای قرارگاه کنشگری حوزه های علمیه و روحانیت، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۲    
حوزه/ مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای از طرح نور حمایت کرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۳۷    
حوزه/ بانوی تازه مسلمان شده آمریکایی می گوید: آنچه باعث پژوهش من درباره اسلام و گرایش من به این دین شد صبر مردم غزه بود.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۳۷    
حوزه/ در نشست مشترک ائمه جمعه دشتستان با فرماندهی انتظامی شهرستان، امام جمعه برازجان از پلیس این شهرستان به جهت اجرای طرح نور(عفاف و حجاب) تقدیر کرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۲۶    
حوزه/ ششمین دوره جامع مجازی تربیت مربی معارفی برهان ویژه طلاب، دانشجویان و فعالان اجتماعی وتربیتی جوان و نوجوان با هدف توانمندسازی معرفتی و مهارتی طلاب ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۲۲    
حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان اصفهان به تشریح برنامه های این معاونت پرداخت.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۱۷    
حوزه/ امام جمعه شهر یاسوج نقش مسئولین بویژه مدیران اداره کل اوقاف و امور خیریه استان را بعنوان متولی امر، خطیر و حساس عنوان کرد و گفت: باید در ساماندهی امامزادگان تلاش مضاعف شود و زیرساخت های دینی ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۰۵    
حوزه/ دختر محجبه ای که به همراه مادر خود، جهت امور اداری به شهرداری زارچ مراجعه کرده بود، توسط شهردار تقدیر شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۰۲    
حوزه/ رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی، شهید سپهبد محمدولی قرنی را در غیرت و تعصب نسبت به وطن ممتاز خواند و گفت ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۶    
حوزه/ حیدری گفت: رهبر معظم انقلاب، اصفهان را شهری زنده نامیده اند که تعبیری بسیار ارزنده و مناسب است ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۲    
حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: عملیات "وعده صادق" هدیه بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ملت غیور جمهوری اسلامی ایران بود.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۰    
حوزه/ استاندار تهران گفت: بی شک پرداخت مالیات از عوامل مهم تحقق عدالت مالی در کشور به شمار می رود.
  • ۱