دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۰۹:۴۲May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری حوزه 6 اردیبهشت 1403 - hawzahnews.com

خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1393 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1394 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1397 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1401 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 31 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 31 اردیبهشت 1403 
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۰۷    
حوزه/ رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: طرح نور (حجاب و عفاف) با ظرافت، درایت و آرامش اجرا گردد تا دشمن از اهداف خود ناامید گردد و شرایط ظاهری جامعه به شرایط مطلوب اسلامی برگردد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۰:۳۲    
مردم قم در حمایت از فراجا برای اجرای طرح نور ( عفاف و حجاب) در صحن امام رضا(ع) حرم مطهر حضرت معصومه(س) اجتماع کردند و شعار نیروی انتظامی تشکر تشکر و سردار انقلابی تشکر تشکر سر دادند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۹:۲۲    
حوزه/کاروان نمایندگان طلاب در ادامه سفر به استان هرمزگان، به پالایشگاه ستاره خلیج فارس رفته و از این مجموعه بازدید کردند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۹:۱۱    
حوزه/ رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحومه حاجیه خانم معصومه حائری، فرزند گرامی آیت الله شیخ مرتضی حائری و همسر بزرگوار شهید گرانقدر آیت الله سیدمصطفی خمینی را به بیت محترم امام (ره) و خاندان معزز این ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۴:۱۷    
حوزه/نمازگزاران در اشترینان پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه از اجرای طرح حمایت از عفاف و حجاب از نیروی انتظامی قدردانی کردند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۰:۳۵    
حوزه / دادستان انتظامی قضات کشور گفت: در تاریخ اسلام، پس از حیات امامان معصوم(ع)، شیعه هیچ وقت به اندازه امروز عزت نداشته و این نعمتی است که به برکت انقلاب اسلامی ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۳:۰۵    
حوزه/ دهمین دوره مسابقات اروپایی قرآن کریم از 31 فروردین تا 2 اردیبهشت 1403 در هامبورگ برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۱:۵۶    
حوزه/ فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه پشت پرده جریان های ضد حجاب به زودی معرفی خواهند شد، گفت ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۵۶    
حوزه/ وزیر دفاع پاکستان سفر رئیس جمهور ایران به اسلام آباد را بسیار حائز اهمیت و موفقیت آمیز دانست و تأکید کرد: ما به یافتن راهی برای پیشبرد پروژه مشترک گازی با تهران خوشبین هستیم.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۲۲    
پادکست "دعوت شیطان" برشی از سخنان مرحوم آیت الله آقا مرتضی تهرانی است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۰۷    
حوزه/ جمعی از بانوان قمی در حمایت از مجریان طرح نور فراجا با هدف صیانت از حجاب امروز در آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها تجمع کردند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۰۱    
پادکست "مردم" برشی از سخنان حجت الاسلام والمسلمین صدیقی است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۸:۱۷    
اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا و طرح نور ( عفاف و حجاب) در صحن امام رضا(ع) حرم مطهر حضرت معصومه(س) آغاز شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۲۷    
پادکست "دعای عرفه" بخشی از سخنان حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۱۳    
حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: برخی از جریانات سیاسی و افراد با غرض قبلی و شیطنت و نیز فریب خورده از سوی دشمنان تلاش دارند که روحیه طلاب و دوستداران دین را به هر نحو ممکن تضعیف کنند ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۱۰    
حوزه/ استاندار کردستان گفت: بی شک هر چقدر جامعه ما به سمت فرامین دینی و قرآنی پیش برود شیطان و ابلیس و دشمنان دین نیز ضعیف تر خواهند شد ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۰۴    
حوزه/ همایش ائمه جماعات استان قم به همت معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه و با سخنرانی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، مدیرکل تبلیغات استان قم و مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۶:۴۶    
حوزه/درس اخلاق حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی در مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) پارس آباد برگزار گردید.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۶:۲۲    
حوزه/ معاون هماهنگ کننده قرارگاه بقیه الله(عج) مأموریت ویژه جامعه قرآنی عصر را ارتقای ظرفیت های معنوی جامعه بر مبنای ترویج انس با قرآن دانست و گفت ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۶:۰۱    
حوزه/ مرحوم آیت الله ناصری به تشریح راههای درست استفاده از نعمت های الهی در زندگی دنیوی پرداختند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۵۲    
پادکست "نیکی به پدر و مادر" برشی از سخنان مرحوم آیت الله ناصری است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۴۶    
حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: شهید مطهری تأثیرگذاری ویژه ای دربین نسل جوان در طول حیات خود و پس از آن دارند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۴    
حوزه/ آیین اختتامیه جشنواره قرآنی پله های آسمان با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و تجلیل از منتخبان در تبریز برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۱    
حوزه/ دادستان اردبیل گفت: عدم پاسخگویی کتبی و استنکاف از ثبت درخواست و ارائه رسید به اشخاص متقاضی در دستگاه ها، تخلف اداری محسوب می شود.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۲۸    
حاجیه خانم معصومه حائری همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی و از خاندان آیت الله العظمی حاج شیخ عبدالکریم حائری درگذشت.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۲۵    
حوزه/ مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش وپرورش با بیان این که در کل کشور 6 هزار و 500 مربی و مراقب سلامت داریم، گفت: با کمبود 18 هزار مربی و مراقب سلامت در مدارس شهری مواجهیم.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۳    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: امروز ایران اسلامی در غرب آسیا به کشوری تبدیل شده است که تصمیمات بدون نظر ایران اتخاذ نمی شود.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۳    
پادکست "گفتمان همدلانه" برشی از سخنان حجت الاسلام والمسلمین میرباقری است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۳    
حوزه/ مجموعه اشعار عاشقانه ی "برای صدایت"، اثر جدید سمانه خلف زاده شاعره قمی منتشر شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۵۵    
حوزه/ معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم گفت: 88.5 درصد از متقاضیان وام ازدواج در استان که تاریخ درخواست آنها از ابتدای سال 1402 بوده ، تسهیلات مربوطه را دریافت کردند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۹    
پادکست "ترک دعا" برشی از سخنان مرحوم آیت الله آقا مجتبی تهرانی است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۳    
حوزه/ کتاب عروس آسمانی به قلم سیده رقیه آذرنگ مولف و پژوهشگر حوزه زنان در دفاع مقدس از سوی انتشارات کتابک چاپ و منتشر شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۲۹    
تعدادی از اساتید و کادر حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد به نمایندگی از سایر افراد مشرف شده به عتبات عالیات از حال و هوای این سفر معنوی گفتند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۲۰    
حوزه/ دومین همایش بین المللی خلیج فارس با حضور مهمانان خارجی از پنج کشور در بوشهر برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۲۰    
حوزه / مراسم ششمین سالگرد شهادت حجت الاسلام شهید مصطفی قاسمی صبح امروز در مدرسه علمیه آیت الله آخوند برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۲۰    
حوزه/ مجله پژوهش تطبیقی حقوق اسلام و غرب از سوی دانشکده حقوق دانشگاه قم منتشر شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۱۷    
حوزه/ به نقل از خبرگزاری سی.بی.اس، پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک جهان، در گفت وگویی خواستار پایان جنگ در غزه و سراسر جهان شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۰۲    
حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: فریب شیطان این است که با جذب مخاطب باطل را در کلام خود پنهان می کند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۵۹    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی با اشاره به لزوم حضور طلاب و روحانیون در شوراهای تصمیم گیری و تصمیم ساز آموزش و پرورش ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۵۶    
حوزه/ امام جمعه برازجان ضمن تشکر و قدردانی و اعلام حمایت از نیروی انتظامی برای اجرای طرح نور، گفت: دشمن قصد دارد با ترویج فرهنگ برهنگی و فساد بر جامعه سلطه پیدا کند ولی برای مقابله با آنان ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۵۳    
حوزه/ فرماندار شهرستان تبریز گفت: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به طور الکترونیکی برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۵۲    
حوزه/ کتاب حالا تو حلوا بساز بر اساس بخشی از آیه 216 سوره مبارکه بقره به قلم آقای حیدری ابهری منتشر شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۵۰    
حوزه/ شهردار بوشهر با بیان اینکه در شهر بوشهر بافت های فرسوده حدود 300 هکتار است، گفت: مساحت بافت تاریخی بوشهر تقریبا 35 هکتار است و باید با نگاه بازآفرینی به این مجموعه ها نگاه کرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۴۱    
حوزه/ رهبر معظم انقلاب به استفتائی پیرامون حکم نگاه به زنان غیر مسلمان پاسخ گفتند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۳۸    
حوزه/ رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان اینکه بوشهر قدمتی 5 هزار ساله دارد، گفت: بزرگانی نظیر شهید نادر مهدوی، شهید ماهینی و رئیسعلی دلوای این شهر را معرفی کردند و برای دنیا و کشور افتخار آفریدند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۳۸    
حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید محمد جواد شبیری در یکی از دروس خارج خود به بیان خاطره ای از تقوا و دیانت مرحوم ایت الله سید حسن مدرس پرداختند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۳۸    
حوزه/ رعایت حجاب اسلامی، علاوه اجرای امر الهی، دارای آثار اجتماعی و فردی فراوانی است. مطابق روایات حجاب باعث رسیدن زن به قله های کمال شده و زیبایی و شادابی را نیز در پی دارد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۲۹    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری بیان داشت: معماری و شهرسازی و بازآفرینی، آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است و نشان از درجه دانش مدیران و مردم آن منطقه دارد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۲۹    
حوزه/ چشم انداز برترین اخبار ایران و جهان در 24 ساعت گذشته، با گزینش اهمّ رویدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۲۰    
حوزه/ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان از تجمع حمایتی مردم خرم آباد از اجرای طرح نور خبر داد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۲۰    
حوزه/ مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد در بیانیه ای در حمایت از طرح نور فراجا آورده است: در موضوع عفاف و حجاب، با کمک نخبگان حوزوی و دانشگاهی، با رفع فوری ایرادات ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۱۱    
حوزه/ امام جمعه یزد با اشاره به اینکه امروز شناخت از ماهیت واقعی انقلاب در جهان بسیار کم است، گفت: در معرفی انقلاب و آرمان های اسلام و انقلاب به جهانیان ضعیف عمل کردیم.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۴۴    
"روحانی مردمی" انتشار بمناسبت ایام سالگرد شهادت آیت الله عباسعلی سلیمانی تهیه شده در کمیته خادمین شهدای کاشان
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۳۵    
حوزه/ حجت الاسلام خسروشاهی گفت: در خوشبینانه ترین حالت بین 20 تا 30 درصد قانون جوانی جمعیت اجرا شده است و متاسفانه دستگاه ها این مسئله را جدی نگرفته اند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۵۳    
حوزه/ مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم به مناسبت تجمع پرشور مردم قم در دفاع از طرح نور بیانیه ای صادر کرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۵۰    
حوزه/ مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: رسالت معلمان و طلاب و روحانیون هر دو مشترک بوده که همانا انسان سازی است، بنابراین رسالت طلاب و روحانیون شاغل در آموزش و پرورش دوچندان است ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۸    
حوزه/ حجت الاسلام نیکزاد گفت: ایجاد تحول قطعا به دست طلاب و روحانیون و در لوای شبکه شدن قابل محقق شدن است؛ لذا باید برای این هدف برنامه ریزی کنیم.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۲    
حوزه/ مراسم سومین سالگرد شهادت سردار شهید سیدمحمد حجازی سربلند میدان در تهران برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۲۰    
حوزه/ سخنران حرم مطهر بانوی کرامت با بیان این که به هر نسبتی که لباس و پوشش کم می شود، حیای انسان کاهش می یابد ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۱۷    
حوزه/ امام جمعه اصفهان گفت: حضور در آموزش و پرورش و هدایت گری و ایفای نقش در تعلیم و تربیت نعمتی بزرگ و افتخاری پربرکت است ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۵    
حوزه/ نشست مجری طرح جهاد علمی ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس حوزه علوم، تحقیقات و فنآوری وزارت دفاع، با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۵۶    
حوزه / فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان اظهار داشت : گروه های جهادی بسیج سازندگی کاشان از اولین دقایق وقوع سیلاب در مناطق مختلف این شهرستان با حضور در محل خدمت رسانی خود را به شهروندان عزیز ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۴۶    
حوزه/ با حضور حجت الاسلام بارانی امام جمعه رودان نشست مطالعاتی روز ورزشکار در کتابخانه عمومی شهرستان برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۲۹    
حوزه/ نم نبات با اشاره به خاطره ای از خود با شهید زاهدی در اصفهان، گفت: زمانی خدمت آن شهید که در آن وقت فرمانده سپاه بود ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۲۳    
حوزه/ نشست مسئولان گروه های جهادی طلاب وابسته به مدارس علمیه شهرستان بابل و مستقل در مدرسه علمیه علامه حائری(ره) برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۵۳    
حوزه/ سلسه نشست های اکران، نقد و ایده پردازی سینما اندیشه به همت میز تخصصی اسلامی سازی علوم انسانی و معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی در سینما اشراق قم برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۵۰    
حوزه/ حجت الاسلام کیانی گفت: ایفای نقش تبلیغ دینی در بستر تعلیم و تربیت نعمتی بزرگ از جانب خداوند متعال است که نصیب هر فردی نمی شود و طلاب و روحانیون شاغل در آموزش و پرورش باید این فرصت را مغتنم ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۴۷    
حوزه/ سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با بیان اینکه برگزاری یادواره پرمحتوای شهدا بسیاری از آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد، گفت: هنر دست اندرکاران یادواره شهدا این باشد که بعد از برگزاری این کنگره ها ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۳۳    
حوزه/ نشست هم اندیشی معاون پژوهش حوزه علمیه استان هرمزگان با معاون پژوهش حوزه علمیه کرمان برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۱۱    
حوزه/ جلسه شورای مدیران حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در سالن شهید خراسانی جهاد کشاورزی برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۰۹    
حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان به همراه مدیرکل بحران استانداری اصفهان ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۰۹    
حوزه/ مجمع مربیان حلقه های صالحین بسیج هشجین با حضور حجت الاسلام والمسلمین صفابخش امام جمعه هشجین با موضوع برگزاری کیفی گروه های تربیتی و تبیین عملیات غرورآفرین وعده صادق برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۰۳    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حقیقی گفت: طلبگی، شغل نیست و ما از به کاربردن این تعبیر، پرهیز و احتراز داریم ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۴۸    
حوزه/ کتاب فرهنگ نامه فلسفه اسلامی ذیل کلان طرح فرهنگ نامه جامع علوم اسلامی انسانی توسط انتشارات پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم علیه السلام منتشر و راهی بازار کتاب شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۴۶    
حوزه/ پخش زنده درس های قم (که از سال 1385 آغاز شده) همچنان با ابزارهای مدرسه فقاهت انجام می شود و کاربران می توانند با دریافت نسخه موبایلی مدرسه فقاهت ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۴۵    
حوزه/ کارگاه باغ بیدار با حضور اساتیدی در عرصه نویسندگی و ادبیات از سوی مؤسسه خیریه دارالاکرام قم برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۱۷    
حوزه/ حسن العبادی نماینده کتائب سید الشهدا در ایران گفت: عملیات وعده صادق جمهوری اسلامی ایران پاسخی موفق و قاطع به تجاوزات رژیم صهیونیستی بود و به نوبه خود موازنه سیاست خارجی جهان را تغییر داد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۱۵    
حوزه/ شیخ زهیر الجعید هماهنگ کننده کل "جبهه عمل اسلامی" لبنان در دیدار با هیئت جنبش مقاومت اسلامی گفت: باید با برپایی جلسات پربار مشترک در برابر همه فشارها و مشکلات بایستیم.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۱۵    
حوزه/ دکتر صدرالحسینی گفت: نشان دادن اراده جمهوری اسلامی در پاسخ به تعرضات رژیم صهیونیستی و عدم تأثیرگذاری پدافند منطقه بر روی موشک های جمهوری اسلامی ایران ، دو هدف اصلی عملیات وعده صادق بوده است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۵:۳۱    
حوزه/ امام موسی کاظم (علیه السلام) در روایتی، تشویق به محاسبه نفس روزانه نمودند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۱:۴۰    
حوزه/ در نشست "عدالت و عدالت خواهی جنبش دانشجویی از نگاه رهبر معظم انقلاب" مطرح شد که در عدالتخواهی نباید از مرز عدالت و حق خارج شویم و در این عرصه قانون گرایی از اهمیت بسیاری برخوردار است ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۰:۴۰    
حوزه / همزمان با ششمین سالگرد شهادت حجت الاسلام شهید مصطفی قاسمی، مراسم یادبودی به همین مناسبت در مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) برگزار خواهد شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۰:۱۷    
حوزه/ طباطبایی گفت: برابری فضیلت زیارت عبدالعظیم(ع) و امام حسین (ع) مقیّد است به فضای سیاسی ویژه ای که پیروان اهل بیت(ع) در آن مقطع تاریخی در آن زندگی می کردند ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۰:۰۵    
خانم کرمی مدیر موسسه آموزش عالی ریحانه الرسول ساوه گفت اینکه ثواب زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی مانند حضرت سیدالشهداست به خاطر مقام علمی ایشان و همچنین شان و قرب وی در نزد اهل بیت بوده است.