جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۶:۰۲May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری حوزه 12 اردیبهشت 1403 - hawzahnews.com

خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1393 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1394 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1397 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1401 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 31 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری حوزه 31 اردیبهشت 1403 
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۷    
حوزه/ تا ساعتی دیگر، جمعی از عمره گزاران یزدی به استان یزد باز خواهند گشت.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۰۰    
حوزه/معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: دیگرتنها تجربه ها و دیدگاه های علمی معلّم نیست که در نظام تعلیم و تربیت مؤثر واقع می شود ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۸:۳۵    
حوزه/ حجت الاسلام رکنی حسینی گفت: امنیت شغلی کارگران یکی از مشکلات این قشر است که دولت و مسئولان مربوط با کار کارشناسی باید این دغدغه کارگران را رفع کنند
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۸:۰۲    
حوزه/ مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) شنبه، 15 اردیبهشت در فاطمیه بزرگ تهران برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۸:۰۲    
حوزه/ ویژه برنامه کوی محبت به مناسبت شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت امام صادق(ع) از شبکه دو پخش می شود.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۷:۵۶    
حوزه/ اعلان (پوستر) سی وپنجمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران منتشر شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۵:۰۹    
حوزه/ آیت الله حسینی بوشهری تصریح کرد: این همه آثار و برکات آیت الله مصباح یزدی(ره) و همت و تلاش فراوان ایشان در زمینه تحول در علوم انسانی و نشر معارف دین از اخلاص این معلم بزرگ سرچشمه می گیرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۰۹    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه معلمی سرمایه الهی انسان برای دنیا و آخرت است، گفت ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۱:۳۸    
حوزه/ کتاب های مصباح الذاکر و جرعه؛ قیام عاشورا، نگاهی دیگر نوشته سعید نسیمی در حوزه عاشوراپژوهی به مداحان، سخنرانان، شاعران آیینی، نغمه سرایان و فعالان رسانه کمک می کند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۹:۴۱    
حوزه/ رییس کل دادگستری زنجان گفت: خیران زنجانی 13 میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی کمک کردند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۹:۱۵    
حوزه/ مدیر کمیته مالی نمایشگاه کتاب گفت: سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب700هزار تومان و برای اعضای هیأت علمی 800 هزار تومان است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۸:۳۳    
حوزه/ آیین نکوداشت بیش از نیم قرن مجاهدت فقیه بزرگوار آیت الله موسوی جزایری از سوی نماینده ولی فقیه در استان و با حضور جمعی از مقامات استانی و کشوری برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۸:۰۰    
حوزه/ چشم انداز برترین اخبار ایران و جهان در 24 ساعت گذشته، با گزینش اهمّ رویدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۳:۰۲    
حوزه/ امام جمعه برازجان گفت: شهید مطهری با منطق و استدلال به مبارزه با افکار الحادی، التقاطی و متحجرانه پرداخت.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۵۹    
رهبر انقلاب، امروز در دیدار معلمان: دانشجویان دانشگاه های آمریکا نه تخریب کردند، نه شعار تخریب دادند، نه کسی را کشتند، نه جایی را آتش زدند، نه شیشه ای را شکستند، این جور دارد با آنها رفتار میشود ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۵۶    
حوزه/ رئیس هیأت امنای مدرسه علمیه تخصصی الزهراء(سلام الله علیها) گرگان گفت: اگر بخواهیم دین و هویت زن، عصرسازی شود، باید این را در یک نظام واره دیده و در یک حرکت قابل انطباق و اعصار طی شود.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۵۳    
حوزه / حجت الاسلام مصلح گفت: معلم خوب، می تواند شاگردش را در مسیر درست هدایت کند و او را در رسیدن به کمالات یاری کند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۵۲    
حوزه/ استاندار لرستان گفت: راه توسعه استان وحدت و یکپارچگی است و همه باید در برای توسعه روزافزون استان تلاش کنیم.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۵۰    
حوزه/ به مناسبت هفته معلم زنگ سپاس معلم با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان در دبیرستان غیر دولتی حاج عباس کریم در کاشان نواخته شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۴۷    
حوزه/ مسئول پاسخگویی به سوالات شرعی دفتر مقام معظم رهبری گفت: انسان پروری کار مرد نیست، بلکه خداوند متعال این مهر و عاطفه را در وجود زن قرار داده است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۴۴    
خانم کرمی مدیر موسسه آموزش عالی ریحانة الرسول ساوه درربیان مقام شهید والامقام مرتضی مطهری گفت: شهید مطهری مراقب بود انقلاب اسلامی از محور اسلام بودن خود خارج نشود .
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۴۱    
حوزه/ امام جمعه خورموج گفت: شهید مطهری، یک فرد نیست، بلکه یک مکتب و گفتمان است که برای خواص و نخبگان فکری جبهه انقلاب، یک اسوه تمام عیار است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۱۱    
حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور گفت: شعار روز معلم 1403، عزت و عزیز بودن و در اعزاز بودن است و اساتید باید از موقعیت تربیت انسان به عنوان کسانی که وامدار معارف اهل بیت(ع) هستند ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۱:۴۴    
حوزه/ همزمان با آئین اختتامیه جشنواره رسانه ای بر بلندای حضور دو عنوان کتاب خبرنگاران لرستانی با حضور استاندار لرستان رونمایی شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۱:۴۱    
حوزه/ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان بر توجه ویژه به حوزه فرهنگ و هنر تاکید کرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۲۰    
حوزه/به مناسبت سالروز شهادت اندیشمند بزرگ" استاد مرتضی مطهری" نشست پژوهشی در مدرسه علمیه فاطمة المعصومه (س) دلیجان برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۲۰    
حوزه/ استاندار گلستان با اشاره به اهتمام و برنامه های دشمن به خانواده و موضوع زن در جنگی پیچیده و ترکیبی، گفت: حضور حماسی بانوان با همان نقشی که برگرفته از الگوی سوم است ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۱۴    
حوزه/ دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی روز معلم و استاد را تبریک گفت.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۱۱    
حوزه / نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان به مناسبت هفته معلم از سید مصطفی دولت آبادی خبرنگار حوزه در منطقه کاشان تجلیل و قدردانی نمود.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۱۱    
حوزه/ حجت الاسلام پورعلی گفت: شهید مطهری با داشتن دیدگاه های فراگیر و اندیشه های عمیق، به گسترش فرهنگ علمی و دینی در ایران کمک کرد و با داشتن دیدگاه های ترکیبی از دین و علم ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۰۸    
حوزه /استاد حوزه علمیه خواهران استان مرکزی بیان کرد :دانشی دارای ارزش است که انسان را به مقام خودش بازگرداند و از مقام هبوط، به عروج رساند .
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۰۵    
حوزه / نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: مسکن یکی از ضروریات بشر است و امام (ره) در فرمایشات اولیه خود نیز فرمودند که باید همه سرپناه داشته باشند و باید زمین رایگان در اختیار فقرا قرار گیرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۹:۴۴    
حوزه / در مراسمی از اساتید منتخب مجتمع آموزشی و پژوهشی ائمه اطهار(ع) قم تقدیر به عمل آمد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۴۲    
حوزه / زنگ سپاس معلم امروز با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان و جمعی از مسئولان در دبیرستان غیر دولتی حاج عباس کریم کاشان نواخته شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۳۶    
حوزه/ موسس مدرسه علمیه کوثر زرندیه گفت: از علم به عنوان چراغ استفاده کنیم تا راه را به ما نشان دهد، تا به همان نتیجه که قرب الهی است برسیم، اگر علمی آموختیم باید به آن عمل کنیم تا به خدا برسیم ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۲۴    
حوزه/ طلبه باید بتواند موانعی از ظهور را برطرف کند و به جایگاهی برسد که در دولت امام عصر(عج) بتواند نقش آفرینی کند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۱۸    
حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: دانشگاه و حوزه محیط تبادل فرهنگ و علم است و اساتید حوزه و دانشگاه در رأس این تبادل قرار دارند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۱۷    
رهبر معظم انقلاب: در زمینه های گوناکون چه در زمینه های فلسفی چه در زمینه های اجتماعی دینی و چه در زمینه های سیاسی دینی همچنان فضای فکری جامعه مرهون افکار شهید مطهری است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۰۹    
حوزه/ مراسم تجلیل از استادان گرانقدر حوزه علمیه استان تهران در جوار آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۰۷    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در پیامی روز معلم را به همه مدرسان عرصه علم و تربیت تبریک گفت.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۰۲    
حوزه/ امام جمعه موقت خرم آباد با بیان اینکه امام خمینی(ره) نه تنها به ایران و ایرانی هویت داد، بلکه به اسلام و مسلمین نیز عزت و هویت بخشید ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۰۰    
اجلاسیه اساتید و مربیان مجتمع عالی علمی - تربیتی معصومیه قم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ملکی در مدرسه معصومیه قم برگزارشد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۰۰    
12 اردیبهشت، سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۵۱    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در دیدار اعضای ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش اصفهان، به اهمیت کار آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: کار آموزش و پرورش و حوزه علمیه یکی است ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۴۲    
حوزه/ استاندار لرستان گفت: اول خرداد سالروز عملیات حاج عمران در تقویم ملی ایران به عنوان روز لرستان ثبت شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۳۹    
حوزه/ استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت 12 اردیبهشت، روز بزرگداشت مقام معلم، موفقیت و کامیابی نسل های حال و آینده را در گرو تلاش متعهدانه و خستگی ناپذیر آموزگاران و اساتید دانست.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۳۶    
حوزه/ نمازجمعه این هفته تهران، 14 اردیبهشت ماه، به امامت حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد در دانشگاه تهران برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۳۶    
حوزه/ حجت الاسلام ذوالقدری امام جمعه نوربهار در پیامی روز معلم را به معلمان و استادان تبریک گفت.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۲۷    
حوزه/ سرپرست اموزش و پرورش استان لرستان گفت: روز معلم یادآور شکوه و عظمت انسان های بزرگ است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۲۴    
حوزه/ مدرسه علمیه تخصصی آیت الله ایروانی (ره ) قم در سال تحصیلی1404_ 1403 از بین خواهران علاقه مند به تحصیل امور دینی پذیرش می کند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۱۲    
حوزه/ دبیر دوم شورای عالی حوزه های علمیه گفت: تحول را قبول داریم؛ اما همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمود ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۰۶    
مرکز آموزش تخصصی فلسفه اسلامی حوزه علمیه قم در سطوح تحصیلی 2، 3 و 4 دانش پژوه می پذیرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۵۷    
حوزه/ امام جمعه کوهدشت گفت :نقش معلمان در مسیر گام دوم انقلاب برای شکوفایی استعدادهای انقلاب بسیار برجسته است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۴۸    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فرج الله هدایت نیا عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: به نظر می رسد تأثیر تحولات اجتماعی و هویت زن دوسویه است ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۴۵    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم مردم شهیدپرور را برای حضور در مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام دعوت کرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۰۵    
نشست مدیران حوزه های علمیه هندوستان با معاونت ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه با هدف بررسی ظرفیت های حوزه علمیه قم و مدارس حوزوی هندوستان، سه شنبه 11 اردیبهشت ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۵۳    
حجت الاسلام و المسلمین گودرزی مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی گفت :پس از انقلاب اسلامی یکی از برکات و ثمرات نظام جمهوری اسلامی ایران تشکیل حوزه های علمیه خواهران بوده است .
حوزه   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۳۵    
حوزه/ جمعی از بانوان یزدی با تجمع در ورودی ساختمان آگاهی فرماندهی انتظامی یزد از زحمات این نیروها در اجرای طرح مقابله با بدحجابی حمایت کردند.
  • ۱