چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۷:۰۰Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 9 اسفند 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 3 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 4 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 5 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 6 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 7 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 8 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 9 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 10 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 11 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 12 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 13 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 14 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 15 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 16 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 17 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 18 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 19 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 20 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 21 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 22 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 23 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 25 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 26 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 27 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۲۰:۴۰    
تاثیر گیاه تنباکو در درمان دیابت و آرتروز، برنامه سازمان غذا و دارو برای کاهش مصرف مواد آسیب رسان، درمان فوری سردرد در خانه و راه های مصرف کمتر چربی های اشباع شده را در بسته سلامت ایمنا بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۹:۲۲    
هرچه شهید باکری سعی کرد حسین را قانع کند که پنیرها را هدیه برایش آورده و از جیب خودش خریده است، فایده نداشت. گفت: می ترسم اشکال داشته باشد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۸:۳۵    
آنها که می کوشند برای مردم فضایی فراهم کنند تا از اندوه زمانه رها شوند و در دنیایی آمیخته با شادی و خنده، تلخابه های زندگی در مکعب های سرد شهری را از دل ها بزدایند؛ انسان هایی از خود گذشته اند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۳:۳۵    
هفته بیستم لیگ برتر فوتبال با پیروزی تیم های استقلال و پرسپولیس آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۳:۳۲    
کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: از همه می خواهم تحمل کنند، شاید من نباشم اما بازیکنان جوان فعلی تیم، در سال های آینده جواب هواداران را می دهند و یکی دو سال آینده ذوب آهن تیم مدعی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۳:۰۲    
شیوع 24 درصدی خروپف در مردان، افزایش مصرف آنتی بیوتیک ها در اروپا و ارتباط ذات الریه و خطر حمله قلبی را در بسته خبری ایمنا بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۲:۵۰    
مسئول توپخانه های ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سردار شهید حسن غازی یک الگو و اسوه بسیار شاخص برای جوانان است که اصفهان تقدیم انقلاب کرده است و به جرات می توان گفت در مورد اخلاص و تواضع کسی به پای شهید ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۲:۳۸    
بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: وزش باد خیلی اذیتمان کرد و نتوانستیم بازی خودمان را انجام دهیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۱:۵۹    
بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: تمام تلاشمان را می کنیم که بتوانیم بالای جدول قرار بگیریم و در صورتی که بچه ها یکدل شوند نگاهی هم به کسب سهمیه داریم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۰:۲۹    
در بسته خبری امروز از مرگ چترباز قشمی تا سرشماری اتباع بیگانه هرمزگان و نسخه نویسی هوشمند در بوشهر را بخوانید
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۱:۲۰    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در این مدت بازی های فشرده ای انجام دادیم و یک سفر خارجی هم داشتیم که باعث شده فرصت کافی برای ریکاوری بدنی در اختیار نداشته باشیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۱:۱۷    
نوشتن از ناملایمات و نا آرامی های روز های جنگ دشوار است چرا که در کنار مقاومت مردم باید امید را هم نشان دهی. امید و ناملایمتی در کنار جنگ تحمیلی، می تواند امید به زندگی باشد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۱:۰۵    
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: شرایط جوی مانع شد تا بازی خودمان را انجام دهیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۹:۲۹    
پیکر زنده یاد خشایار الوند، نویسنده سریال های تلویزیونی و فیلم های سینمایی، شنبه 11 اسفند از مقابل خانه سینما تشییع می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۰:۲۲    
سه دستگاه خودرو در لحظاتی پیش در نزدیکی میدان آزادی با یکدیگر برخورد کردندکه نتیجه آن اختلال در تردد خودروها شد، این خودروها شامل دو دستگاه ام وی ام و یک دستگاه پراید است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۹:۱۴    
تیران-رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران وکرون گفت: ناهنجاری های فرهنگی ناشی از کم توجهی به نیازهای فرهنگی در کنار سایر نیازها است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۰:۰۲    
گلپایگان- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان گفت: همزمان با سراسر کشور در هفدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم 261 نفر شرکت کننده در گلپایگان به رقابت پرداختند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۹:۵۲    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه بدهی دولت به بانک مرکزی 7.4 درصد کاهش یافته است، تاکید کرد که تصمیمی درباره سود بانکی گرفته نشده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۹:۲۶    
تیم فوتبال ذوب آهن در جریان هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در استادیوم فولادشهر میزبان ماشین سازی تبریز است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۹:۱۲    
دیدار رفت فینال رقابت های لیگ برتر فوتسال بین تیم های مس سونگون و گیتی پسند در شرایطی به پایان رسید که اتفاقات حاشیه ای بر این دیدار سایه انداخته بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۹:۰۲    
سمیرم-رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان سمیرم گفت: روستای فتح آباد سمیرم را از بحرانی ترین مناطق شهرستان در حوزه مدارس است که فعالیت بیشتر بنیاد برکت در شهرستان را می طلبد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۸:۵۳    
تیم فوتبال ذوب آهن در جریان هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در استادیوم فولادشهر میزبان ماشین سازی تبریز است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۸:۴۷    
عملیات حفاری تونل خط دوم مترو حدفاصل ایستگاه شهرک امام حسین(ع) (دارک) تا ایستگاه امام علی (ع) امروز _پنجشنبه 9 اسفند ماه_ آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۸:۴۴    
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم و رزمندگان ما مرزبندی با دشمن را رعایت کردند، اما خیلی ها تولی و تبری ندارند و مرزبندی ها را رعایت نکرده اند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۷:۵۹    
ترکیب اولیه ذوب آهن و ماشین سازی برای انجام بازی در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۷:۵۰    
مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی خط دو مترو در فاز نخست با هزینه ای بالغ بر دو هزار میلیارد تومان انجام خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۷:۳۸    
شهردار اصفهان گفت: امسال بیش از 500 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای قطار شهری اصفهان خریداری شده که تا کنون بیش از 200 میلیارد تومان آن صرف اقدامات اولیه و خرید میلگرد برای خط دو مترو شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۷:۱۷    
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان گفت: این حجم عملیات که امروز شاهد هستیم هرگز قابل تصور نبود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۶:۳۵    
عملیات حفاری تونل خط دوم مترو حدفاصل ایستگاه شهرک امام حسین(ع) (دارک) تا ایستگاه امام علی (ع) امروز _پنجشنبه 9 اسفند ماه_ آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۶:۱۴    
یک فلوشیپ خواب با اشاره به اینکه 30 درصد کودکان دچار مشکل خواب هستند، گفت: برخی از بیماری های زمینه ای می تواند سبب این مشکل در کودکان شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۵:۵۹    
عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: اطلاعات تمامی پروانه های ساخت و ساز سال 97 پایتخت بر روی سامانه شفافیت و در معرض عموم قرار گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۵:۲۶    
دبیر ملی جایزه کیفیت ایران گفت: طی 15 سال اخیر هیچ شرکت و سازمانی در ایران جایزه ملی کیفیت را دریافت نکرده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۴:۴۱    
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مدیران پرچم داران برنامه تعالی هستند و پرچم کیفیت بخشی و ایجاد تحول در مدارس در دست آنها است تا راه گم نشود و به رسالت های اصلی و اساسی آموزش و پرورش اهتمام ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۴:۲۶    
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: دومین المپیاد ورزش زنان کارگر کشور به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) از 11 اسفندماه به مدت سه روز در اصفهان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۴:۱۷    
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان به مناسبت سالگرد شهادت شهید خرازی در توئیتر خود پیروی از شهیدان را تمرین عزت و کرامت انسانی دانست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۴:۱۴    
هنر همان هنر قدیمی است که سال ها با چاپ و رنگ های تکراری کار می شود اما این بار در "نوای نور و نقش" رنگ ها با هم ترکیب شده اند و هنرمند نقش جدیدی به پارچه زده است تا نقشی نو بیافریند نقشی نو در ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۴:۱۲    
مراسم ترحیم و بزرگداشت عالم ربانی و فقیه پارسا مرحوم آیت الله حاج شیخ محمد مؤمن از فقهای شورای نگهبان با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(رحمه الله) برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۴:۱۱    
وزیر امور خارجه گفت: ما نیاز داریم تفکر مبتنی بر سلطه و استفاده از سلاح های مخرب را به تفکر گفت وگو و همدلی تبدیل کنیم و به زبان نوروز بگوییم که با سلطه گری صلح میسر نمی شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۳:۵۹    
نخست وزیر ارمنستان گفت: با توجه به پیشینه تاریخی اصفهان که گویای فرهنگ غنی ایرانی است نمی توان بدون دیدار از این شهر پی به عمق فرهنگ ایرانی برد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۳:۲۰    
سرخابی ها امروز – پنجشنبه 9 اسفندماه- به مصاف رقبایشان می روند و امیدوارند تا بتوانند با کسب امتیاز، خود را در بالای جدول حفظ کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۳:۱۴    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: نقشه های هواشناسی بیانگر ادامه فعالیت سامانه بارشی از بعدازظهر امروز در مناطق غربی و جنوبی استان است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۲:۵۳    
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در حال حاضر در بسیاری مدارس کشور از حداقل تجهیزات برخوردار و از کیفیت مطلوب آموزشی عقب مانده ایم ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۲:۲۹    
میوه ها بهترین انتخاب برای حفظ سلامتی پوست هستند چرا که برخلاف داروهای شیمیایی عوارضی برای بدن ندارند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۲:۲۶    
در طول تاریخ چند هزار ساله تمدن بشری، عادت معهود بر این بوده که نقشی نیمی از افراد جامعه یعنی زنان در تحولات مهم اجتماعی، سیاسی، علمی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۲:۲۲    
اگر آذری کماکان به وظیفه مدیرعاملی خودش در باشگاه ذوب آهن به خوبی عمل کند مشکلی با او نداریم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۲:۲۰    
شهرضا – معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری شهرضا گفت: "مرامنامه رسانه ای من و والدینم در فضای مجازی" برای نخستین بار در ایران توسط دانش آموزان شهرضایی و در حضور والدین رونمایی و امضا شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۲:۱۲    
گلپایگان- مدیر جهاد کشاورزی گلپایگان گفت: در گذشته کشاورزی شغلی پایدار بود و افراد در یک خانواده به کار زراعت و پرورش دام و طیور مشغول بودند که به مرور زمان بسیاری از کشاورزان به سمت صنعت روی آوردند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۲:۱۱    
شهردار اصفهان گفت: امروز عملیات حفاری تونل خط دو قطار شهری اصفهان با حضور مسئولان و مردم آغاز می شود تا شاهد خدمتی دیگر برای رفاه شهروندان باشیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۱:۵۹    
رییس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: بی توجهی به مسئله ریزگردها ممکن است برخی مسائل اجتماعی را به موضوع امنیتی تبدیل کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۱:۵۰    
(از وقتی شعار امید مطرح شد، ما دیگر آن آدم های سابق نشدیم! فهمیدیم یک جای کار درباره" امیدواری مردم" میلنگد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۱:۴۷    
نماینده فریدن در شورای اسلامی استان اصفهان گفت: اولین مشکل فریدن در بخش بهداشت و درمان وضعیت بیمارستان شهید رجایی است که سطح دو ارجاع بیماران در غرب استان محسوب می شود اما پزشکان فعال در این ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۱:۴۷    
مدرس نمایش خیابانی و کارگردان تئاتر گفت: اصل و فلسفه تئاترهای خیابانی اثرگذاری قوی آن در جریانات اجتماعی و سیاسی است و کماکان از این روش برای حل معضلات اجتماعی در کشورهای مختلف استفاده می کنند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۱:۳۸    
مراسم ترحیم و بزرگداشت عالم ربانی و فقیه پارسا مرحوم آیت الله حاج شیخ محمد مؤمن از فقهای شورای نگهبان با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(رحمه الله) برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۱:۲۹    
نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان دقایقی پیش وارد اصفهان شد و از طرف استاندار اصفهان و برخی دیگر از مقامات استانی مورد استقبال قرار گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۱:۱۷    
مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان گفت: اولویت نخست در پروژه خط دوم مترو احداث ایستگاه های زینبیه تا کهندژ به طول 15 کیلومتر با 15 ایستگاه است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۵    
امرالله افشاری کارگر وظیفه شناس شهرداری اصفهان چک 181 میلیون ریالی را که هنگام انجام وظیفه خود پیدا کرده بود به صاحبش برگرداند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۵    
شهرضا - رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرضا گفت: بهترین راهکار کاهش آسیب های اجتماعی تربیت دینی افراد است که باید از خانواده آغاز شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۸    
معاون اجرایی سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان گفت: ساماندهی شرکت های فعال در حوزه حمل و نقل درون شهری یکی از اولویت های اصلی این سازمان در سال 98 است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۵    
مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: ثبت نام اولویت های حج تمتع 98 در کاروان ها از روز جمعه دهم اسفند آغاز می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۲    
نایب رییس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید اصفهان گفت: علت مشخصی برای افزایش قیمت مرغ وجود ندارد زیرا منابع تامین گوشت سفید به صورت کامل این محصول را به بازار تزریق می کنند اما باز هم قیمت افزایش می یابد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۹    
خشایار الوند فیلمنامه نویس موفق کشورمان که بیشتر مخاطبان او را با آثار طنزی چون نقطه چین ، در حاشیه و مجموعه های پایتخت می شناسند در اثر سکته قلبی درگذشت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۳    
دهاقان_هیچکس نمی داند اینجا کجاست. همه از کنارش می گذرند. اینجا بیابانی است با چند دیوار کاهلی یا بنایی قدیمی است با آثار باقی مانده؟
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۷    
رویدادهای مهمی در دنیای کتاب ها می افتد که می تواند جذاب باشد. جشنواره های مهم ادبی و حتی برگزاری یک رویداد برای کمک به کودکان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۲    
بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران کنگره بزرگداشت 6500 شهید استان کرمان که در تاریخ ششم اسفندماه 97 برگزار شده بود، صبح امروز در مصلای امام علی (ع) در کرمان منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۱    
جدیدترین قیمت ها از برند تلفن همراه "سامسونگ" نشان می دهد که قیمت بیشتر مدل های این برند ثابت بوده اما برخی از موارد افزایش قیمت ها نامحسوس داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۲    
شهردار اصفهان با صدور پیامی درگذشت عالم ربانی آیت الله روضاتی را تسلیت گفت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۹:۵۲    
تقویم روزهایی دارد که متفاوت تر از سایر روزها جلوه می کنند و با خودشان پیام های خاصی را همراه می آورند و در آخرین برگ های این روزشمار "روز درختکاری" خودنمایی می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۷    
صد و چهل و هفتمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۱    
یک کارشناس اقتصاد شهری گفت: شهرداری های کشور در اتخاذ تصمیم های اقتصادی و مالی به طور کامل آزاد نیستند و نمی توانند بدون تایید دولت پروژه هایی را تحویل سرمایه گذار دهند و همین امر باعث می شود که ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۸    
در حال حاضر از میان 22.2 میلیون یمنی جنگ زده که برای بقا نیازمند کمک هستند بیش از سه میلیون زن و دختر در معرض خطر خشونت های خانوادگی قرار دارند و به صورت کلی سازمانی برای حمایت از آن ها وجود ندارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۵    
من اصلانم، اصلان هیچی ندار، اصلان هیچکس ندار، نه مهندسم نه خارج رفته، فقط می خواستم به خانواده لیلا بگویم مهندسم، دزد نیستم، من آینده امیر ارسلان تو هستم ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۲    
شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: برخورد پلیسی آخرین راهکار مبارزه با مواد مخدر است و پیش از آن باید سایر نهادهای مسئول به وظیفه خود عمل کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۹:۲۹    
کاشان - رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از رقابت بیش از یک هزار نفر شرکت کننده در هفدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در شهر کاشان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۹:۱۱    
رویارویی جنگنده ها در کشمیر، ضعیف کشی مجلس در افزایش حقوق کارمندان، تکریم دیپلماسی و بازگشت محمد جواد ظریف به وزارت امور خارجه و دیدار نخست وزیر ارمنستان با رهبر انقلاب از مهمترین عناوین خبری امروز ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۸:۵۰    
بررسی های جدید محققان کانادایی نشان می دهد که بین چاقی و عملکرد قشر قدامی مغز یک ارتباط دوجانبه وجود دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۸:۱۷    
کارشناس مسئول کیفیت هوای محیط زیست استان اصفهان گفت: کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در 24 ساعت منتهی به ساعت هفت صبح امروز پنجشنبه نهم اسفندماه با میانگین عدد 72 در وضعیت سالم ثبت شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۷:۴۱    
مقامات آمریکایی اعلام کردند واشنگتن از درخواست افشای تمام ابعاد برنامه هسته ای کره شمالی عقب نشینی کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۷:۳۸    
یک پژوهشگر و کارشناس ارشد مسایل منطقه با بیان این که به نظر نمی رسد دامنه تنش هند و پاکستان تا حدی بالا برود که جنگ هسته ای یا جنگ بزرگی را در بلند مدت داشته باشند، گفت: این تنش مقطعی است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۷:۲۶    
جنبش حماس اعلام آمادگی تشکیلات خودگردان فلسطین برای دیدار محمود عباس با نتانیاهو را ادامه خیال پردازی درباره نتیجه بخش بودن این دیدارها برشمرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۷:۱۲    
یک کارشناس برنامه ریزی شهری بر لزوم توسعه پیاده مداری تاکید کرد و گفت: وجود پیاده روها، پیاده راه ها، مراکز و میادین خرید پیاده و مسیرهای دوچرخه زمینه ساز داشتن زندگی سالم است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۶:۰۰    
یک استاد روابط بین الملل دانشگاه اصفهان گفت: ظریف نشان داد برای سیاست خارجی ارزش و منزلت قائل است؛ زیرا حاضر شد خودش قدرت نداشته باشد، اما منزلت و شان وزرات خارجه را حفظ کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۵:۳۰    
نبرد دو تیم تراکتورسازی و سپاهان چند چهره ویژه دارد که مهدی کیانی و احسان حاج صفی بیشتر از بقیه در چشم رسانه ها خواهند بود.