دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۲:۵۷Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 22 اسفند 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 3 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 4 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 5 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 6 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 7 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 8 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 9 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 10 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 11 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 12 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 13 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 14 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 15 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 16 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 17 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 18 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 19 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 20 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 21 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 22 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 23 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 25 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 26 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 27 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۷    
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از مجازات سه نفر از قاتلان شهید محمد نایبی و شهید هادی کاردیده خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۱:۰۵    
تلویزیون در آخرین هفته از اسفند ماه سال 97 با فیلم های سینمایی ایرانی و خارجی به استقبال بهار می رود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۹:۳۸    
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان از تمرکز بر توسعه زیرساخت های نمایشگاهی در قالب ساخت پروژه نمایشگاه بین المللی بزرگ و همچنین تلاش برای رونق کسب و کارها و امیدبخشی به فعالان اقتصادی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۸:۳۳    
دیدار حسن روحانی با مرجع اعتدالی، لندن در بن بست بریگزیت، آغوش باز نجف برای روحانی و خشم آمریکا و نفوذی ها از سفر پربار رئیس جمهور به عراق از مهمترین عناوین روزنامه های امروز پنجشنبه-23اسفندماه- ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۷:۵۷    
رییس جمهوری اسلامی ایران سفر رسمی سه روزه خود به عراق را نقطه عطفی در روابط دو کشور دانست و تاکید کرد: هیچ قدرت و کشور ثالثی قادر نیست بین دو دولت و دو ملت بزرگ ایران و عراق تفرقه ایجاد کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۳:۲۷    
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۲:۲۸    
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: در استان اصفهان و استان مرکزی تولیدات خوبی از گونه های مختلف گل وگیاه داریم، اما فضا برای فروش این محصولات کم است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۲:۰۸    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید تسهیلات بیشتری در شهر ایجاد شود تا شاهد جامعه ای شاد باشیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۱:۵۱    
شهردار اصفهان با بیان اینکه اصفهان باید محور گردشگری و پایتخت فرهنگی کشور باشد، گفت: آرزوی ما در شهر دل خوشی و شادمانی مردم و حل مشکلات آنها است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۰:۵۴    
یک نماینده اصلاح طلب مردم تهران در توییتر خود تغییر مناسبات مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام را مورد تأکید قرار داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۰:۵۱    
خوانسار- امام جمعه خوانسار گفت: اگر اهتمام مسلمانان نسبت به یکدیگر تبدیل به فرهنگ عمومی شود، مشکلات اقتصادی برداشته می شود و در این جنگ بزرگ مسلمانان پیروز میدان خواهند شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۰:۳۸    
خوانسار- فرماندار خوانسار گفت: در سال 98 باید نشاط سیاسی و اجتماعی در کشور ایجاد شود تا در انتخابات موفق شویم ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۰:۳۰    
در بسته خبری امروز از احداث بیش از 500 سازه آبخیزداری در سال جاری در هرمزگان تا تیراندازی های افراد ناشناس در ماهشهر و اعطای کد وارداتی به مرز تجاری شلمچه را بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۹:۲۹    
فقط تو دلت میگی خب از این آدم بیشتر از اینا هم توقع نمی رفت و میشینی راحت به زندگیت ادامه میدی .بعضی وقتا آدما خودشان باعث فاصله میشن.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۰:۲۱    
سرمربی پرتغالی و سابق تیم ملی ایران اخیرا هدایت تیم ملی کلمبیا را بر عهده گرفته و حدود شش ماه دیگر باید برابر ستاره های تیم ملی برزیل، تیم خود را هدایت کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۰:۱۴    
در پایان هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تنها ذوب آهن وضعیت مناسبی در جدول خود دارد و کار استقلال و پرسپولیس برای صعود سخت شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۰:۰۴    
تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف فولاد خوزستان می رود که به دنبال پیروزی در اهواز پس از چهار سال است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۹:۵۸    
حاج اکبر شریعت، خالق یکی از ماندگارترین مداحی های دوران دفاع مقدس درگذشت .
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۹:۴۸    
عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: کمتر از 10 روز به آغاز سال نو مانده است ولی هنوز پایتخت آماده نیست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۹:۴۴    
لحظاتی پیش یک دستگاه خودرو پراید با تردد خلاف منجرتصادف با یک خانم عابر و یک حادثه جرحی شد، به دنبال این حادثه مسیر بی آر تی نیز مسدود شده است؛ این اتفاق در تقاطع شهید میثمی در بلوار کشاورز رخ داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۹:۳۴    
وزیر ارتباطات گفت: معتقدم در سال آینده با وجود تحریم ها در حوزه فناوری اطلاعات با رونق روبرو می شویم و بخش های مختلف برای ایجاد بهره وری به سراغ فناوری اطلاعات می آیند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۹:۳۳    
پایگاه اینترنتی آیت الله سیستانی بخش هایی از صحبت های این مرجع بزرگ شیعه با رئیس جمهور کشورمان را در دیدار امروز دو طرف منتشر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۹:۱۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت به درخواست وزیر جهاد کشاورزی هشت کالای کره بسته بندی، لپه، نخود رسمی، لوبیا قرمز، لوبیا چیتی، عدس ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۹:۱۲    
آیت الله جنتی گفت: در مجلس خبرگان همه با هم آرام صحبت می کنند و جدل در آن وجود ندارد و همه به هم احترام می گذارند و این مجلس خبرگان است. همین نوع عملکرد می تواند یک الگو برای سایر مجالس باشد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۹:۰۳    
ورود جگوار به ایران، بررسی معاهده پاریس در مجلس، استخدام زنان در محیط بانی، سفر کلانتری به اردستان، حمله پلنگ به دام های عشایر سیستان و بلوچستان و ابراز ندامت شکارچی پس از سالها شکار را در بسته خبری ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۸:۴۲    
مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح گفت: انقلابیگری دعوا کردن و فریاد زدن نیست، بلکه دفاع از انقلاب و فعالیت در عرصه عمل انقلابی گری است؛ شهدا در عمل انقلابی بودند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۴    
رییس اداره پارک ملی و پناهگاه حیات وحش قمیشلو از صدور حکم قضایی یک سال حبس برای متخلف شکار و صید در این منطقه خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۳    
شهردار اصفهان گفت: خدمت به مردم اصلی ترین وظیفه مسئولان و راه حل همه مشکلات است؛ با همراهی و دعای خانواده شهدا کسانی که به مردم خدمت می کنند، می توانند گام های بهتر و استوارتری بردارند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۷:۱۲    
محمد عیدی در دیدار با خو مو چین و هیئتی از اهالی فرهنگ چین، اصفهان و شانگهای را همچون خواهران یکدیگر خواند و از تمایل شهرداری اصفهان برای برقراری ارتباط فرهنگی با شانگهای گفت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۶:۴۲    
کارشناس فوتبال اصفهان گفت: ذوب آهن باید تمرکز اصلی خود را روی بهبود جایگاهش در لیگ برتر بگذارد چرا که در لیگ قهرمانان آسیا برای به دست آوردن مقام کار بسیار دشواری دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۰    
شهرضا - مسئول آمار شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهرضا گفت: بیماری های قلبی و سرطان ها به ترتیب نخستین و دومین علت مرگ در شهرضا هستند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۶:۲۴    
نماینده اصلاح طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدی ‬⁩ که در 94 به بار نشست، بخش زیادی از آن حاصل آبرو و محبوبیت سید محمد خاتمی‬⁩ بوده و هست. خاتمی سرمایه اجتماعی است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۶:۱۲    
شهرضا - معاون آمار و انفرماتیک اداره کل ثبت احوال استان اصفهان گفت: پیش بینی می شود با ادامه روند فعلی، تا 20 سال آینده رشد جمعیت استان به صفر برسد و بعد از آن رشد منفی جمعیتی آغاز شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۶    
خو مو چین، رییس هیئتی از اهالی فرهنگ شانگهای در دیدار با مدیران فرهنگی شهرداری اصفهان، درباره شرایط حضور هنرهای سنتی ایران در مراسم های هنری و گردشگری شانگهای گفت وگو کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۵:۵۸    
در طول تاریخ چند هزار ساله تمدن بشری، عادت معهود بر این بوده که نقشی نیمی از افراد جامعه یعنی زنان در تحولات مهم اجتماعی، سیاسی، علمی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۵:۵۷    
شهرضا - رییس اداره ثبت احوال شهرضا از کاهش 2.3 درصدی ولادت در این شهرستان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۵:۳۴    
شهرضا - رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرضا از برگزاری سنت حسنه اعتکاف در 9 مسجد این شهر خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۱    
هیئتی از مسئولان فرهنگی شهر شانگهای چین، با حضور در سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، از کودکان برگزیده نمایشگاه نقاشی با محوریت معرفی جاده ابریشم تجلیل کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۸    
هفت فیلم اکران نوروزی سینماها با آغاز نمایش از 25 اسفند ماه معرفی شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۵    
دومین ویژه برنامه و رویداد فرهنگی شناسنامه شهر با عنوان " آسمانی ها" در ماه شهیدان خرازی و همت و به مناسبت 22 اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا در خیمه گلستان شهدای اصفهان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۸    
مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان گفت: به منظور تسهیل در روان سازی ترافیکی و رفع مشکلات تردد شهروندان طرح های ترافیکی ویژه ای در منطقه 10 پیش بینی شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۰    
رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: در حریم رودخانه به خودروها اجازه توقف نخواهیم داد، بنابراین اگرچه ممکن است در این مدت کندی عبور و مرور خودروها را شاهد باشیم اما ترافیک روانی در این مسیر حاکم می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۷    
نطنز_سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نطنز گفت: بناها و اماکن تاریخی، روستاهای گردشگری ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۴    
هیئت وزیران در جلسه امروز صبح خود به ریاست معاون اول رییس جمهوری، با تغییر و اصلاحات تقسیماتی در استان های فارس، اصفهان، خوزستان، آذربایجان غربی، اردبیل، بوشهر، سیستان و بلوچستان، قم، لرستان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۱۸    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مقدار آبی که برای محیط زیست پیش بینی شده حدود 20 میلیون مترمکعب است که از 26 اسفندماه تا 15 فروردین ماه رهاسازی می شود بر همین اساس از 20 فروردین تا 20 ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۱۴    
به لیمو یکی از گیاهان دارویی است که دارای آنتی اکسیدان بالایی است و نقش موثری در فرآیند چربی سوزی دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۱۲    
لنجان-امام جمعه زرین شهر گفت: در شهرستان لنجان مشکلات زیاد و مهمی وجود دارد که برای رفع آنها باید ید واحد شویم و با وحدت کامل و دوری از مسایل جناحی و باندی به فکر رفع مشکلات مردم و شهرستان باشیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۰۹    
آلبوم ایران من و ابراهیم در سال 97 توانست مخاطبان بیشتری را سمت خود جذب کند و جز پر فروش ترین های موسیقی این سال باشند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۴۸    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی را به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر همدان منصوب کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۲۴    
رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: علیرغم شرایط اقتصادی که امروزه شهرداری ها در کشور با آن روبه رو هستند، جسارت مدیریت شهری اصفهان در اجرای پروژه های بزرگ قابل تقدیر است
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۸    
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: امنیت مردم در چهارشنبه سوری خط قرمز پلیس بوده و هرکسی این امنیت را مخدوش کند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۲    
پنجمین جشنواره جام جم در حالی برگزیدگان پرشمار خود را در آیین اختتامیه معرفی کرد که احسان علیخانی حین دریافت جایزه خود خبر از پایان تولید و پخش برنامه ماه عسل داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۷    
معاون اجرایی سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان گفت: مانور نوروزی 100 خودرو امدادرسان و یدک کش تحت پوشش سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۸    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: تمام روسای ایستگاه ها، نیروها با تمام امکانات و تجهیزات به صورت آماده باش در روزهای منتهی به چهارشنبه پایان سال در ایستگاه های خود مستقر ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۲    
ملی پوش اصفهانی تیم فوتبال ساحلی گفت: اگر مقابل ژاپن پیروز شویم به جمع چهار تیم راه پیدا می کنیم و سهمیه جام جهانی را به دست می آوریم؛ مهم ترین هدف ما کسب سهمیه جام جهانی است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۹    
صبح امروز چهارشنبه 22 اسفند ماه اصفهان میزبان هیات مرکز تمدن اسلامی ازبکستان بود تا این گروه از آثار تاریخی اصفهان بازدید کنند و با مرمت در ایران آشنا شوند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۴    
مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: ثبت نام مرحله دوم اعزام نوروزی به عتبات عالیات به دلیل تکمیل نشدن ظرفیت کاروان ها، همچنان ادامه دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۱    
کارشناس پیش بینی وضعیت هوای استان اصفهان گفت: سامانه بارشی بعد از ظهر پنجشنبه وارد استان می شود و فعالیت خود را در مناطق غربی و جنوبی استان آغاز خواهد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۸    
نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی صبح امروز در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای بدر و خیبر و شهدای شمال غرب کشور گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۴    
رییس جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش با آیت الله سیستانی مرجعیت عالی عراق دیدار کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۲    
رئیس دانشکده تغذیه وعلوم غذایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: کودکان دیابتی که اضافه وزن ندارند می توانند در ایام عید نوروز از تنقلاتی مثل پسته ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۲    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از اجرای بیش از 40 برنامه میدانی آموزشی در فضاهای عمومی سطح شهر و مدارس همزمان با آغاز فصل بهار خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۳    
رییس کمیسیون حمل ونقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: 140 پارکینگ عمومی در سطح شهر اصفهان، تنها 10 درصد نیاز شهر را تأمین می کند که برای رفتن به سمت توسعه، باید این رقم افزایش پیدا کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۵    
معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان گفت: مدیریت شهری اصفهان در سال جاری با تدابیر ویژه در اداره ارزان شهر موفق عمل کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۴    
رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در لحظه تحویل سال گلزار شهدای شیراز در دارالرحمه و محور حافظیه، شاهد تجمع مردم شیراز و مهمانان نوروزی خواهند بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۰    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در تمام حوضه آبریز زاینده رود صدور مجوز رانتی و ویلاسازی ممنوع است و از هرگونه سوء استفاده در این حوضه جلوگیری می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۷    
از نارین هفت هزار ساله تا کاروانسرا و کوچه های خشتی و بافتی که راه رفتن در آن مانند قدم زدن در دنیایی فانتزی و تماشای کویرنشینان ایران قدیم است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۸    
نجف آباد- نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: شنیده های ما حاکی از آن است که ستادکل نیروهای مسلح، طرح اصلاح قانون نظام وظیفه را به صورت کامل رد خواهد کرد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۸    
در هفته های گذشته دولت انگلیس شاخه سیاسی حزب الله لبنان را نیز همچون شاخه نظامی آن، در لیست گروه های تروریستی خود قرار داد، تصمیمی که با توجه به جایگاه سیاسی این گروه در پارلمان لبنان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۸    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در همایش مدیران ارشد وزارت دفاع با اشاره به آرزوهای دشمنان برای ضربه به نظام اسلامی در سال 97 گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۴    
شهردار اصفهان از تکمیل پروژه تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی در مهر 98 خبر داد و گفت: روند پیشرفت این پروژه تاکنون رضایت بخش بوده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۰:۵۸    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به تهدید صادرات نفت ایران توسط رژیم صهیونیستی گفت: این اقدام نا امنی بین المللی تلقی می شود و ما آن را محکم پاسخ می دهیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۰:۵۸    
پونه، شهری در هند، اتوبوس های فرسوده را به سرویس های بهداشتی امن و پاکیزه برای زنان تبدیل کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۰:۵۳    
رییس جمهوری اسلامی ایران صبح چهارشنبه در نجف اشرف حرم مطهر امیرمومنان امام علی (ع) را زیارت کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۰:۵۳    
نجف آباد- رئیس کمیته امداد امام خمینی نجف آباد گفت: در حال حاضر بیش از 1300 دانش آموز و نزدیک به 300 دانشجوی دانشگاه های کشور به شکل های مختلف و در ایامی مانند نوروز و آغاز سال تحصیلی از مجموعه کمک ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۰:۲۸    
گلپایگان- رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گلپایگان گفت: برای افزایش پوشش گیاهی و بذر ریزی گیاهان مرتعی در فصل ییلاق و قشلاق 325 هکتار از مراتع شهرستان غرق می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۰:۲۸    
محققان دانشگاه پزشکی "واشنگتن" به تازگی شیوه جدیدی برای درمان بیماری های التهابی روده کشف کرده اند که علائم بیماری را به طور چشمگیری کاهش می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۰:۲۶    
صد و پنجاه و هشتمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۰:۰۸    
سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن گفت: شرایط تیم در نیم فصل دوم بهتر شده و از نظر امکانات تمرینی مشکلی نداریم، امیدوارم حمایت باشگاه ها از ورزش بانوان ادامه دار باشد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۹:۵۳    
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از وقوع حادثه رانندگی صبح امروز در چوپانان اصفهان و مرگ سه جوان در این حادثه خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۹:۵۳    
دستاوردهای سفر حسن روحانی به عراق از جمله افزایش حجم مبادلات تا سقف 20 میلیارد دلار و دریافت بخشی از بدهی های این کشور به ایران در کنار فساد رخ داده در بخش پتروشیمی و منتفی شدن استیضاح ترامپ ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۸:۴۴    
مرجع عالیقدر شیعه و رییس حوزه علمیه اصفهان گفت: هرکس تابع خواهش های نفسانی است و به خداوند توجه ندارد، دچار زندگی سختی خواهد شد که با دلهره، پریشانی و اضطراب خاطر، عجین است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۸:۲۳    
رییس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که سفر رییس جمهور به عراق نقش اساسی در توسعه روابط اقتصادی با این کشور خواهد داشت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۸:۱۴    
معاون وزیر خزانه داری آمریکا در جلسه کمیته امکانات مالی مجلس نمایندگان این کشور، از ایجاد یک نهاد جدید تحت نظارت وی با موضوع ایران خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۷:۵۷    
بی رونقی در بازارهای شهر یکی از گلایه های فعالانی است که پس از یک سال کسادی، در انتظار روزهایی با بوی نوروز بودند اما اکنون با فرارسیدن ایام پایانی سال نیز، بازار به دلیل کاهش قدرت مالی خریداران ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۷:۵۷    
اسفندماه برای ما زیباترین ماه سال است، حتی زیباتر از فروردین چرا که در این ماه با انتظار شیرین نوروز، شهر رنگی دیگر می گیرد، اما در این هیاهو، انبوه خودروها گلوی خیابان های شهر را می فشارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۷:۰۶    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در حال حاضر برهم زدن نظم مجلس، بدون اجازه صحبت کردن و این دست حرکت ها دارد به رویه تبدیل می شود و باید با اینگونه رفتارها برخورد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۷:۰۰    
رییس شاخه پارکور هیئت ژیمناستیک استان اصفهان گفت: نخستین مسابقه رسمی پارکور پسران روز جمعه در مجموعه تفریحی ورزشی باغ جوان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۶:۲۱    
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تلاش مدیریت شهری بر این است که طی مدت چهارسال فاز نخست خط دوم مترو حدفاصل زینبیه تا میدان امام حسین(ع) را مورد بهره برداری قرار دهد و سپس اجرای فاز دوم حدفاصل میدان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۶:۱۸    
در حالی که عید باستانی نوروز نماد طبیعت، زندگی و شادابی است، هرساله میلیون ها ماهی قرمز به بهانه این آیین در جوی و خیابان رها شده و جان می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۰:۵۱    
لنجان-مشاور حقوقی آب منطقه ای استان اصفهان گفت: از هفت اسفندماه با هماهنگی یگان انتظامی و عملیات اجرایی شرکت آب منطقه ای ...