چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۵:۵۰Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 26 اسفند 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 3 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 4 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 5 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 6 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 7 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 8 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 9 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 10 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 11 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 12 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 13 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 14 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 15 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 16 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 17 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 18 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 19 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 20 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 21 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 22 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 23 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 25 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 26 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 27 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۳    
نمایندگان استان اصفهان در آخرین هفته از سال 1397 پیرامون مسائل مهم کشور اظهارنظرهای مختلفی کردند، اما اعتراض به منطقی نبودن سیاست های ابلاغی در خصوص آلاینده ها ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۶    
دستگیری بی رحم ترین شکارچیان سال در طبس، ثبت 55 روز هوای پاک برای اصفهان، ممنوعیت تردد در هفتاد قله به علت شیوع بیماری حیات وحش و راهپیمایی هزاران دوستدار محیط زیست در پاریس را در آخرین بسته خبری ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۷:۰۰    
وقتی قرار نیست نه کسی تشویق و نه حتی تنبیه شود، چه تفاوتی می کند که سرمربی تیم ملی چه زمانی مشخص شود؟
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۳:۵۹    
نوسانات شدید ارز در سال 97، دست برخی از باشگاه ها را برای جذب بازیکن خارجی بسته بود اما بعضی از تیم ها هم فارغ از این اتفاقات اقتصادی، برای تقویت تیم خود به خرید بازیکن خارجی روی آوردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۳:۴۹    
فینال مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی 2019 روز گدشته در تایلند برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۳:۴۷    
براساس اعلام مرکز آمار مقدار تولید تخم مرغ خوراکی در سال 1396، 674 هزار تن و تعداد شاغلان مرد در این فعالیت در همین سال، 10885 نفر و تعداد شاغلان زن، 531 نفر بوده است .
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۳:۲۳    
فرمانده مرزبانی کشور با تشریح وضعیت مرزبانان ربوده شده گفت: مجدانه پیگیر بازگشت مرزبانان به کشور هستیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۲:۰۰    
رییس مجلس شورای اسلامی متن کامل قانون بودجه سال 98 را به حسن روحانی رئیس جمهور ابلاغ کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۲:۵۳    
سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: مرحله چهارم پرداخت سود سهام عدالت به بیماران خاص، ایثارگران، مددجویان تغییر وضعیت یافته ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۱:۵۳    
مدیر گروه ورزش شبکه 3 اعلام کرد، برنامه نود در سال جدید با ترکیب و ساختار جدید روی آنتن می رود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۲:۴۹    
شهردار اصفهان گفت: تمام مسئولان و دلسوزان کمک کنند تا اصفهان به شهری شاد، زیست پذیر و سرزنده تبدیل شود و مردم با شادی و آرامش در کنار هم زندگی کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۲:۲۳    
حجت الاسلام حسن روحانی گفت: دستگاه قضایی سران آمریکا و طراحان تحریم را به خاطر جنایت علیه بشریت، تحت پیگرد قرار دهد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۲:۱۹    
سخنگوی فراکسیون فرهنگیان مجلس از رسیدگی به مشکلات و مطالبات فرهنگیان در فراکسیون فرهنگیان و رفع آنها در آینده نزدیک خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۲:۱۷    
دستگیری سه گروگانگیر در البرز، جزییات سقوط زنی از طبقه سوم منزل مسکونی در شیراز و علت فوت دو کودک زیرآوار خانه شان در ورامین را در بسته خبری اجتماعی امشب ایمنا بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۲:۰۸    
رییس جمهور ترکیه در سخنرانی با تاکید بر تشدید دشمنی ها علیه اسلام در جهان غرب گفت که جامعه بین الملل از توصیف جنایتکار نیوزیلندی به عنوان یک تروریست خودداری می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۰    
وزیر راه و شهرسازی گفت: مردم پس از مراجعه به سایت سازمان هواپیمایی کشوری و اطلاع از حداکثر قیمت بلیت هواپیما، اقدام به خرید بلیت کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۹    
در بسته خبری امروز از وضعیت بحرانی جنگل های بلوط زاگرس تا متلاشی شدن باند حمل سلاح غیرمجاز در کهگیلویه و بویراحمد و کشف 53 رأس دام قاچاق در رزن را بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۱:۲۰    
معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان از اعطای تسهیلات 13 و نیم میلیاردی به هنرمندان صنایع دستی استان اصفهان در قالب مشاغل خانگی در سال 97 خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۱:۱۹    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت:این باز گشایی حق آبه زیست محیطی، دستور شخص رییس جمهور و بازگشت حق آبه کشاورزان مصوبه شورای هماهنگی زاینده رود است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۰:۰۹    
روش جدید مبارزه با علائم پیری صورت، تاثیر مصرف تخم مرغ بر حمله های قلبی و راهکارهای درمان خروپف را در بسته سلامت خبرگزاری ایمنا بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۹    
مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن گفت: باوجود سعید آذری و مدیران ذوب آهن تیم خوبی است، امیدوارم همینجوری بماند چون سعید آذری دارد زحمت می کشد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۹:۲۹    
سینماهای اصفهان با فیلم های جدید به میزبان سال جدید خواهند رفت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۳    
بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: فشار روحی زیادی به ما آوردند که باعث شد نتوانیم تمرکز لازم را داشته باشیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۰:۰۸    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اروپایی ها برای تصویب سریع لوایح بین المللی پالرمو و FATF توسط ایران، خود را به آسمان و زمین می زدند، ولی حرف منطقی این مجمع برای تایید این کنوانسیون ها ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۰:۰۸    
دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: وقتی یک تیم روبه روی الغرافه کامبک می زند نشان می دهد شخصیت دارد و نشان داد تیم ما شخصیت دارد و به ذوب آهن گذشته برگشته ایم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۹:۴۷    
عصر امروز(یکشنبه) به علت بارندگی و ایجاد لغزندگی یک دستگاه خودرو کامیونت ایسوزو در زیر گذر میدان لاله به سمت بزرگراه شهید ازدستانی واژگون شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۸    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: دیگر نگران پشت سر نیستم و اعتماد به بازیکنان جوان، کمک زیادی به آینده تیم می کند. با وجود سرمایه های کلان در لیگ باید جوانان تیم رشد پیدا کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۸    
تیم ملی کشتی آزاد ایران در فینال جام جهانی روسیه برابر میزبان به سختی شکست خورد و به عنوان دومی بسنده کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۹:۱۹    
وزیر نفت با اشاره به ساخت پایانه صادراتی جاسک گفت: این پایانه تا قبل از سال 1399 فعال خواهد شد و برای اولین بار نفت ایران از طریق مکران صادر می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۹:۱۲    
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: چهار نفر از 11 بازیکن اصلی را که در اختیار تیم ملی بودند امروز در بازی نداشتیم و بضاعت تیمم مان همین بود. جوانان شرایط خوبی برای ما فراهم می آورند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۸:۴۷    
عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها مجلس گفت: افزایش های اخیر نرخ دلار به دلیل درخواست ارز برای سفرهای خارجی است که با روند مدیریتی بانک مرکزی کاهش نرخ ارز ادامه خواهد داشت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۸:۴۱    
ذوب آهن در روزی که رشید مظاهری کاپیتان بود باز هم بازی را برد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۸:۱۷    
رییس کمیته امداد گفت: عیدی مددجویان معادل یک ماه مستمری، فردا به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود و به صورت نقدی قابل برداشت خواهد بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۸:۱۱    
انتظار کشاورزان شرق و غرب اصفهان برای زاینده رود، اسکناس تا نخورده از عابر بانک و طرح گل بگید ، گل بشنوید را می توانید از رادیو ایمنا بشنوید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۸:۰۸    
تیم فوتبال ذوب آهن با پیروزی برابر استقلال خوزستان سال 97 را با کسب 3 امتیاز و ایجاد حاشیه امنیت به پایان رساند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۹    
دنیای فرهنگ و هنر همواره زمینه ساز رخدادهای جنجال آفرین و مهم در جهان است. شما می توانید هر یکشنبه خلاصه ای از مهمترین اتفاقات فرهنگی و هنری جهان را در ایمنا بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۷:۵۹    
طرح تولید واحد بودارکننده گاز طبیعی(مرکاپتان) و خط انتقال اتان از سایت دو به یک پارس جنوبی با دستور رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس به طور رسمی افتتاح شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۷:۳۶    
رییس جمهور هدف آمریکا از تحریم ایران را نگران کردن مردم از آینده دانست و گفت: تحریم ها جنایت علیه بشریت است، اما آمریکا بداند ملت ایران در صف واحدند و سر فرود نخواهند آورد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۷:۲۱    
نخستین عمل جراحی بدون بیهوشی بر روی بیمار تومور مغز در بیمارستان کوثر سنندج انجام شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۱    
معاون اول رییس جمهوری، افزایش نظارت سازمان ملی استاندارد در زمان تحریم بر تولید کالاها و خدمات برای رعایت استانداردها را ضروری دانست و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۶    
تیم فوتبال ذوب آهن با پیروزی برابر استقلال خوزستان سال 97 را با کسب 3 امتیاز و ایجاد حاشیه امنیت به پایان رساند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۲    
اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان از ابتدای فروردین ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۶    
ترکیب اصلی تیم فوتبال ذوب آهن برای دیدار با استقلال خوزستان مشخص شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۶    
جمعی از فعالان حوزه گردشگری شهرداری شهر ایسی له مولینو فرانسه با هدف گسترش تعاملات فرهنگی با اصفهان، به این شهر تاریخی سفر کرده و از آثار تاریخی آن دیدن کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۸    
گلپایگان- جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: در سه سال گذشته 200 گروهک تروریستی در مرزهای کشور منهدم شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۹    
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از وقوع دو حادثه رانندگی صبح امروز در اصفهان و مصدومیت 10 نفر در این حوادث داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۴    
سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: مشمولان غایب برای بهره مندی از تسهیلات کسر خدمت ایثارگری تنها تا 12 فروردین ماه سال 98 فرصت دارند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۹    
دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: اصفهان پیشرفت چشمگیری در شنا و واترپولو داشته است و امیدوارم در رشته شیرجه نیز از اصفهان قهرمانان خوبی برای کشور معرفی شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۵۴    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: مسئولان و جوانان صنعت دفاعی با ارائه راهکارهای علمی و کاربردی باید بتوانند افق های جدیدی در سال 98 برنامه ریزی و دنبال کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۵۱    
مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: با نزدیک شدن ایام پایانی سال سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان همه توان خود را به کار می گیرد تا با حفظ تمیزی و زیبایی شهر به استقبال سال جدید برود و ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۵    
انیمیشن سینمایی "عمو نوروز" به کارگردانی فرنوش عابدی در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تولید می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۲    
فریدونشهر- رییس اداره هواشناسی فریدونشهر گفت: ارتفاع بارش برف در این منطقه به 30 سانتیمتر رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۹    
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: صادرات محصولات کشاورزی در سال گذشته بیش از شش میلیارد دلار برای کشور ارز آوری داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۹    
برخی مفسران معتقدند که پیشرفت هر چه بیشتر انقلاب دیجیتالی، آغازی برای مرگ شهرها خواهد بود. به علاوه افزایش تعاملات بین انسانی در فضای مجازی منجر به کم اهمیت شدن موقعیت جغرافیایی مردم می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۴    
کارشناس مسئول کیفیت هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در ساعت 14 امروز با میانگین عدد 48 در وضعیت پاک است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۳    
بخشنامه اعطای مرخصی به زندانیان به مناسبت فرارسیدن عید نوروز سال 1398 از سوی رئیس قوه قضاییه به واحدهای قضایی و دادسراهای سراسر کشور ابلاغ شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۰    
رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی اصفهان گفت: بازگشایی زاینده رود ظرفیت تازه ای فراهم می کند که باعث افزایش حضور مسافران نوروزی در اصفهان می شود که لازم است ظرفیت های دیگر شهر را به ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۴    
عضو هیئت علمی اقتصاد دانشگاه اصفهان گفت: با توجه به این که حدود 16 روز در ایام عید تعطیلی وجود دارد، مردم خرید سهام را فرصت خوبی تلقی و اقدام به خرید سهام بورس می کنند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۴    
جانشین پلیس راه استان اصفهان با تاکید بر اینکه استفاده از زنجیر چزخ برای تردد در مناطق کوهستانی و محورهای منتهی به چادگان الزامی است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۸    
نایب رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: با اجرایی شدن ماده 88 قانون ورزش کوچک شد و هیئت ها مجبور شدند به جای تیمداری، استخرداری کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۵    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در سال گذشته میزان مخاطبان تئاتر در اصفهان از حدود 40هزار نفر در سال 95 به بیش از 150 هزار مخاطب افزایش یافته ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۹    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: بارش باران و برف در اکثر مناطق استان اصفهان تا فردا ادامه خواهد داشت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۳:۴۸    
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: مدیریت شنای استان اصفهان باید قوی عمل کند و آموزش و پرورش و باشگاه ها با هیئت همکاری کنند تا شنای اصفهان به جایگاه واقعی خود برسد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۳:۴۵    
رییس مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی نیوزیلند از وزارت امور خارجه خواست از طریق سازمان همکاری اسلامی و دبیرکل بین المجالس اسلامی این حادثه را در دستور کار خود قرار دهد و ریشه یابی کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۶    
رییس جمهوری گفت: دولت در این شرایط سخت با همه توان کنار ملت خواهد بود و به مردم قول می دهیم همه امکانات و توانایی ها که از آن ملت ایران است برای رفع مشکلات به خدمت گرفته شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۶    
نطنز- رییس اداره تعاون روستایی شهرستان نطنز گفت: در آستانه عید نوروز 60 تن سیب و پرتقال با قیمت مصوب در شهرستان نطنز توزیع می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۲:۴۹    
شهردار اصفهان گفت: پمپ گازوئیل پایانه صفه با اعتباری بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان طی شش ماه آینده افتتاح می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۹    
رییس کمیسیون امور اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: همه دستگاه های اجرایی و مسئول در شهر اصفهان باید محرومیت نشسته بر چهره شهر را غبارزدایی کنند و به جای روش های سلبی و پاک کردن صورت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۶    
مدیر خانه کاریکاتور اصفهان درباره جشنواره تراکارتون گفت: برگزاری چنین جشنواره ای باعث می شود که مخاطبان توجه بیشتری به موضوعات ترافیکی کنند و حتی برای رفع آن قدم بردارند و با تداوم این جشنواره ها می ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۴    
دقایقی پیش با حضور شهردار اصفهان و مدیران شهری کلنگ احداث پمپ گازوئیل در پایانه مسافربری صفه به زمین زده شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۴    
قیمت انواع اقلام پروتئینی امروز یکشنبه در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد و بر اساس آن قیمت گوشت قرمز دو هزار تومان افزایش اما نرخ مرغ ثابت ماند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۹    
پیمان گرامی به عنوان رییس هیئت شنای استان اصفهان انتخاب شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۶    
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: امضا نکردن برخی نمایندگان استان به معنای مخالفت با این طرح نیست ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۲    
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با وجود شرایط بی ثباتی اقتصادی، سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان 21 پروژه مشارکتی جدید را تعریف کرده که در مجموع ارزش آن ها بین 450 تا 500 ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۱:۴۸    
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در سال 97 در بخش اخذ اسناد مالکیت برای موقوفات نسبت به سال قبل رشد زیادی داشته ایم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۱:۴۵    
نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به آیین نامه دولت و وزارت ورزش و جوانان، باید پاداش ها پرداخت شود و اگر مشکلی به وجود بیاید از جانب مجلس قابل پیگیری است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۱:۴۲    
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس سمیرم اعضای باندی که به صورت کاملاً حرفه ای بزرگترین کتیبه قلعه سنگی کشور با قدمت سه هزار ساله را به سرقت برده بودند دستگیر شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۵    
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: مردم در کنار مشکلات خود به خوبی می دانند از مسائل اصلی کشور امنیت است. در نظرسنجی های انجام شده تا 80 درصد مردم بالاترین رضایت را از امنیت کشور داشته اند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۲    
صبح امروز فریدون اللهیاری مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان از توقف فعالیت کارگاه های مرمت در بناهای شاخص تاریخی استان اصفهان در آستانه نوروز 1398 برای رفاه حال گردشگران نوروزی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۹    
وزارت صنعت، معدن و تجارت در این بسته بررسی درخواست متقاضیان برای واردات مواد اولیه و واسطه ای بخش تولید از محل ارز حاصل از صادرات را به یک روز کاهش داد و سقف و سابقه برای ثبت سفارش واردات این کالاها ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۰:۵۵    
مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان از نصب چهار کارت پستال نوروزی در نقاط مختلف این منطقه خبر داد و گفت: این کارت پستال ها در چهارراه هفتم محرم، میدان شهدا ابتدای چهارباغ پایین ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۰:۵۲    
قارچ توسط مردم سراسر دنیا از خوراکی های دوست داشتنی محسوب می شود که سرشار از مواد مغذی نظیر آنتی اکسیدان هاست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۰:۴۶    
نوای دلنشین و یکصدای پرندگان در میان درختانی که پس از گذشت چند ماه خزان، طراوت و سرسبزی دوباره می یابند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۰:۴۳    
عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی مجلس گفت: دشمنانی ظالم در جهان، اقلیتی تندرو و انحصار طلب در داخل که می خواهند تاوان هر انتخاب صحیح مردم را با کارشکنی بگیرند و تصمیم گیرانی ضعیف، آوار بر مردم شده اند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۹    
بار اصلی تربیت و اجتماعی شدن کودکان برعهده کانون خانواده است و با حضور کودک در محیط های آموزشی بخش مهمی از این وظیفه به مدارس نیز سپرده می شود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۵    
گلپایگان- رییس خانه صنعت، معدن و تجارت گلپایگان گفت: در ایران هیچ کارخانه ای به فکر تغییر تکنولوژی نبوده است و 90 درصد آنان با تکنولوژی قدیم فعالیت می کنند که این معضل بزرگی در بخش تولید است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۹    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اصفهان بدون اشاره به تاریخ دقیق بازگشایی زاینده رود برای ایام نوروز 98 ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۴    
رییس جمهوری اسلامی ایران صبح روز یکشنبه در ادامه دور دوم سفرهای استانی و در هفتمین سفر در راس هیاتی از طریق فرودگاه بین المللی خلیج فارس وارد عسلویه استان بوشهر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۱    
معاون فنی و توسعه سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری اصفهان گفت: امسال برگزاری دوره های آموزشی برای ناوبران ناوگان بار نسبت به سال قبل 100 درصد افزایش یافته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۰    
نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بر اساس گزارش هایی که به شورا ابلاغ شده بیش از 80 درصد بودجه امسال محقق شده که این نتیجه تلاش شبانه روزی مدیران شهرداری است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۹:۲۵    
مسئول دفتر مرمت تخت جمشید در حاشیه بازدید از تخت فولاد گفت: آلاینده های هوا، آسیب های ناشی از حضور بازدیدکنندگان مانند دست کشیدن ها و تاثیر تنفس ها عواملی است که به تدریج در تخریب تخت جمشید تأثیرگذار ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۹:۱۹    
نطنز- فرمانده انتظامی نطنز گفت: در سال جاری در سطح شهرستان با افزایش 10 درصدی پرونده های کالای قاچاق داشته ایم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۹:۱۳    
شهرضا - رییس اداره تعاون روستایی شهرضا از توزیع 50 تن پرتقال و 34 تن سیب در این شهرستان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۹:۰۶    
گوشی Xperia XZ3 که لقب بهترین گوشی های هوشمند سونی را به خود اختصاص داده است، قابلیت سازگاری با سیستم عامل اندروید 9 را دارد و از یک نمایشگر شش اینچی بهره می برد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۹:۰۱    
نخست وزیر نیوزیلند امروز (یکشنبه) اعلام کرد، دفترش روز جمعه ایمیل عامل حمله تروریستی به دو مسجد کرایست چرچ را تنها چند دقیقه قبل از وقوع حادثه تروریستی دریافت کرده بود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۸:۵۵    
اقتصاد مقاومتی با تاکید بر تقویت توان داخلی کشور به کمک توانمند ساختن بخش خصوصی و فراهم کردن زمینه برای فعالیت بیشتر عوامل بازار، بستر را برای ایجاد و تقویت اقتصاد آزاد و کاهش دخالت دولت فراهم می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۸:۱۶    
مقام های ارتش رژیم صهیونیستی فاش کردند که کابینه و دستگاه امنیتی این رژیم طرحی برای اشغال باریکه غزه تدارک دیده اند.
  • ۱