دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۱۶Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 27 اسفند 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 3 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 4 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 5 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 6 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 7 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 8 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 9 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 10 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 11 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 12 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 13 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 14 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 15 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 16 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 17 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 18 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 19 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 20 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 21 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 22 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 23 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 25 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 26 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 27 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۵:۱۸    
رییس ستاد معاینه فنی خودرو شهرداری اصفهان گفت: میزان مراجعه شهروندان و مسافران نوروزی به مراکز فعال معاینه فنی در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد افزایش یافت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۲:۳۰    
90 و فردوسی پور از صفحه جعبه جادو کنار رفتند تا فوتبال برتر با اجرای محمدحسین میثاقی جایگزین محبوب ترین برنامه ورزشی کشور شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۳:۳۴    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از سقوط چهار کارگر در چاه خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۵    
سخنگوی سازمان انتقال خون ضمن تقدیر و تشکر از اهداکنندگان خون در سراسر کشور گفت: در سال 97 بیش از دو میلیون و 600 هزار نفر جهت اهدای خون به مراکز انتقال خون مراجعه کردند که از این تعداد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۳    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: در بازه زمانی بیستم تا بیست و هشتم اسفندماه امسال بیش از 9 هزار تن پسماند خشک و تر از سطح شهر اصفهان جمع آوری شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۳:۴۰    
همزمان با فرا رسیدن بهار 98 رادیو نمایش با پخش برنامه زنده رادیویی " بهار نارنج " به استقبال نوروز می رود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۳:۳۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست هماهنگی طرح نظارتی نوروز 98 خطاب به مدیران و بازرسان سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: کاری کنید مردم در مقابل گرانفروشی احساس بی پناهی نکنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۲:۰۵    
کارشناس مسئول کیفیت هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در ساعت 11 صبح امروز با میانگین عدد 50 در وضعیت پاک ثبت شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۰:۱۴    
رییس اداره حفاظت محیط زیست نایین گفت: یوزپلنگ ایرانی در منطقه عباس آباد نایین مشاهده شده و اداره محیط زیست این شهرستان از آن حفاظت می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۸    
سرمربی تیم ملی والیبال لیست بازیکنان ایران جهت شرکت در رویدادهای سال آینده را اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۷:۱۶    
"چهارشنبه سوری" از جمله سنت هایی است که اگر با توجه به اصول ایمنی و رعایت آنها انجام شود، می تواند موجب نشاط جامعه شود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۲۱:۳۰    
رئیس پلیس راه کشور از جان باختن 56 نفر در حوادث رانندگی 48 ساعت گذشته خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۲۰:۰۹    
تاثیر چای سبز بر چاقی، ویژگی قارچ های وحشی و تاثیرات مصرف املت بر بیماری های قلبی را در بسته خبری سلامت ایمنا بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۲۰:۳۹    
از جذابیت های طبیعت، آسمان شب و اتفاقات متنوع، منحصر و درعین حال به ظاهر تکراری هرساله آن است که مشتاقان را ترغیب به دنبال کردن جهت تماشا و ثبت آن ها می کند و گاهی کیلومترها از شهر فاصله می گیرند که ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۹:۳۰    
از دل خوش و امید به آینده و رسیدن به آرزو و داشتن حق و حقوق شهروندی و هزاران چیزی که حق مسلم هر انسانی هست ،که ما را امیدی نیست . . .
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۲۰:۳۰    
در بسته خبری امروز از دستگیری بی رحم ترین شکارچیان سال 97 در طبس تا راه اندازی صندوق های قرض الحسنه برای بانوان حاشیه شهر زاهدان و آبرسانی سقایی به بیش از هزار روستا در سیستان و بلوچستان را بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۹:۳۹    
فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری کلاهبردار حرفه ای با 40 میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرستان بهشهر خبر داد .
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۹:۲۷    
به تازگی به روز رسانی های جدیدی برای بعضی از کاربران توئیتر فعال شده است که قابلیت های تازه ای به این شبکه اجتماعی اضافه می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۷:۵۹    
اسکان فرهنگیان، آغاز رسمی خدمات سفر شهر اصفهان با شعار" آوای میزبانی"، افتخارآفرینی ورزشی ایران و جاری شدن زندگی به زاینده رود را می توانید از رادیو ایمنا بشنوید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۸:۴۷    
استاندار کرمانشاه گفت: براساس قانون شهرستان کرمانشاه جزو مناطق جنگی و عملیاتی و خسارت دیده از جنگ تحمیلی قرار گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۷:۵۰    
نماینده مردم نایین در مجلس در واکنش به طرح تشکیل استان اصفهان شمالی، گفت: اگر این استان با مرکزیت نایین باشد آن را می پذیریم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۷:۲۶    
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۷:۲۰    
داور بین المللی فوتبال ایران گفت: آقای قلعه نویی من را قلدرخان می داند اما باید بگویم من هم مثل ایشان که قلدری دارد چارچوب خاص خودم را دارم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۷:۲۰    
وزیر امور خارجه با بیان اینکه عرصه دیپلماسی و صحنه روابط بین الملل جای اعتماد نیست، گفت: دیپلماسی و قدرت میدانی باید درکنار یکدیگر باشند تا اثرگذاری داشته باشد و در غیر اینصورت به نتیجه نمی رسیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۷:۱۸    
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۶:۰۹    
با توجه به معیارهایی چون میزان فضای سبز، کیفیت آب و هوای شهری، تعداد مراکز شارژ اتومبیل های برقی، میزان ساعات کاری، تعطیلات سالانه، سلامت نوزادان تازه متولد شده، تعداد ساعات هوای آفتابی در سال ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۶:۰۴    
دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی با دبیر کل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا در بروکسل دیدار و گفت وگو کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۵:۵۶    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: همیشه بعد از بازی از داوران تشکر کرده ام. هر حرفی می زنم، خدا را در نظر می گیرم؛ من فقط خاطره گفتم، چیز خاصی نگفتم. خاطره با اینکه تهمت و انگ بزند فرق دارد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۵:۲۹    
شاید ندانید اما خلبان ها اجازه ریش گذاشتن ندارند و این موضوعی است که قصد رمزگشایی از آن را داریم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۵:۱۴    
سینمای ایران در یک سال گذشته با فراز و نشیب های بسیاری مواجه بود؛ از وضعیت اکران فیلم ها و اعتراض هایی که به همراه داشت تا برگزاری جشنواره فیلم فجر همه و همه بر دیده شدن فیلم ها اثر گذاشتند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۴:۴۹    
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: با توجه به استقبال شهروندان از بازارهای روز کوثر، ساعت فعالیت بازارها تا شب عید از ساعت هشت صبح تا ساعت 22 افزایش یافت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۴:۴۴    
رییس دفتر رییس جمهوری با اشاره به برخی حواشی ایجاد شده پیرامون استعفای وزیر امور خارجه و عدم حضور او در جلسه دیدار رؤسای جمهور ایران و سوریه با بیان اینکه دفتر رییس جمهوری از این سفر اطلاع نداشت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۴:۳۵    
رییس سازمان انرژی اتمی با اشاره به مراحل ساخت نیروگاه های بوشهر 2 و3 اظهار کرد: بتن ریزی زیرساخت های راکتورهای نیروگاه های بوشهر 2 و 3 تا تابستان انجام می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۴:۱۹    
هنرمندان اصفهانی در گالری های خیابانی آثار خود را با موضوع فصل نوبهار خلق می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۳:۳۹    
فرمانده مرزبانی استان کردستان از وقوع درگیری مسلحانه متجاوزان مرزی با مرزبانان بانه که چندین ساعت به طول انجامید و یک گروهبان در آن به شهادت رسید، خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۳:۰۹    
دادستان اصفهان گفت: به منظور تامین امنیت شهروندان در چهارشنبه آخر سال دو شعبه ویژه برای رسیدگی به جرایم این مراسم در دادگستری اصفهان تشکیل شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۳:۰۹    
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: با بازگشائی زاینده رود و پیش بینی افزایش ورود گردشگران نوروزی به اصفهان تمام امکانات ستاد سفر استان اصفهان جهت دو برابر شدن امکان اقامت گردشگر در ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۲:۵۹    
رییس پلیس راه استان گفت: پلیس راه استان برای تسهیل عبور و مرور و کاهش وقوع تصادفات جاده ای یکسری محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی را اجرایی می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۲:۳۴    
مدیرطرح ساماندهی ناژوان گفت: ساعات کار و نرخ بلیت مراکز تفریحی ناژوان همچون آکواریوم، باغ پروانه ها، باغ خزندگان، باغ پرندگان و موزه پروانه اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۲:۳۲    
دبیر اعتکاف استان اصفهان گفت: مراسم اعتکاف امسال در 400 مسجد در سطح استان برگزار می شود که از این تعداد 60 مسجد در شهر اصفهان است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۲:۱۴    
معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: در آستانه سال نو و افزایش حجم پسماندهای تولیدی شهروندان، سازمان مدیریت پسماند، بازرسی های خود در سطح شهر را به صورت شبانه روزی گسترش داده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۲:۱۰    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به گذر موج ناپایدار از روی استان اصفهان گفت: طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه جوی نسبتاً پایدار بر استان حاکم می شود و دمای هوا روندی افزایشی خواهد داشت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۲:۰۸    
نطنز-شهردار نطنز گفت: خانواده ها باید با هوشیاری تمام مواظب فرزندان خود باشند تا چهارشنبه سوری را به کام خود و دیگران تلخ نکنیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۲    
مهمان نوازی مردم ایران غافلگیرش کرده است؛ او که تولد 34 سالگی اش را در اصفهان سپری می کند علاوه بر شکوه تخت جمشید و پاسارگاد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۰:۵۹    
نماینده مردم اصفهان گفت: به نظر من بهتر است به جای اینکه توجه مدیران و رسانه هارا به بحث تقسیم شدن اصفهان جلب کنیم، به مشکلات اصلی مردم اصفهان به ویژه مسائل زاینده رود بپردازیم و با اتحاد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۶    
سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو گفت: تیم پتانسیل قهرمانی را دارد و در صورتی که سال آینده هم باشگاه در لیگ برتر بانوان تیمداری کند، برای تقویت تیم بازیکنان جدیدی جذب می کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۰    
رییس جمهوری گفت: هرچه لعنت دارید بر کسی بفرستید که این شرایط را برای کشور به وجود آورده است؛ آمریکایی ها، صهیونیست ها و ارتجاع منطقه این شرایط را به وجود آوردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۷    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: طی 24 ساعت اخیر به 479 حادثه دیده در سطح استان اصفهان امدارسانی شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۸    
دورنمای خانه های منطقه KAMPUNG PELANGI، شبیه نوارهای رنگین کمان است و آثار هنری در هر گوشه و کنار آن هویدا است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۴    
مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: این سازمان برای استقبال از مسافران نوروزی و همچنین بدرقه آنان اقداماتی ویژه در پایانه های پنج گانه شهر انجام داده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۰    
پژوهشگر اقتصادتوسعه گفت: دولت باید رابطه اقتصادی شهر را با دولت یا کل اقتصاد بازآرایی کند، نه رابطه مالی شهرداری ها را ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۹    
وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه برای بیان دستاوردهای سفر عراق به قم سفر کرده ام، گفت: سفر من ارتباطی با موضوع FATF ندارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۲    
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گفت: با افزایش میزان خروجی از سد زاینده رود در شامگاه 26 اسفندماه، در تعطیلات نوروز آب در سطح شهر اصفهان جاری است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۰:۵۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه توییتر خود از آماده شدن طرحی برای برای ایجاد زیرساخت ده ها هزار شغل در سال آینده خبر داد و گفت: با آموزش ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۰:۳۹    
رییس مرکز اورژانس استان اصفهان از وقوع حادثه رانندگی در محور خور-طبس و مجروح شدن پنج سرنشین این خودرو خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۰:۳۲    
نجف آباد-استاندار اصفهان با اشاره به شرایط سخت اقتصادی امروز گفت: اعتقاد داریم با هماهنگی تمامی دستگاه های مسئول، همراهی و صبر مردم و تدابیر رهبر معظم انقلاب از این شرایط سخت عبور خواهیم کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۰:۳۰    
با حضور شهردار اصفهان فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان با شعار آوای میزبانی به طور رسمی آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۰:۰۹    
مهمان نوازی مردم ایران غافلگیرش کرده است؛ او که تولد 34 سالگی اش را در اصفهان سپری می کند علاوه بر شکوه تخت جمشید و پاسارگاد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۰:۰۸    
از زمانی که نخستین برنامه شهرداری برای شهر اصفهان تهیه شد، نزدیک به دو دهه سپری شده و در این مدت شهرداری شاهد چهار برنامه پنج ساله اصفهان+ 22، اصفهان85 ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۹:۵۶    
بررسی های جدید محققان نشان می دهد که مرطوب کردن پوست می تواند خطر پیشرفت بیماری های مزمن نظیر امراض قلبی، دیابت و حتی بیماری آلزایمر را کاهش دهد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۹:۵۳    
سخنگوی ستاد اسکان فرهنگیان استان اصفهان گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته هزینه دریافتی از مهمانان برای اسکان در مدارس در کلاس "الف" در هر شب اقامت 29 هزار و 400 تومان و برای هر کلاس "ب" نیز ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۹:۴۴    
نطنز-رئیس هئیت امنای آستان مقدس آقاعلی عباس(ع) گفت: طرح آرامش بهاری همراه با مراسم تحویل سال نو در آستان مقدس آقا علی عباس(ع)بادرود برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۹:۳۸    
مسابقه فرمول یک استرالیا و نخستین دور از این مسابقات در فصل جدید با قهرمانی راننده فنلاندی مرسدس یعنی والتری بوتاس به پایان رسید، همچنین همیلتون و ورشتاپن نیز دوم و سوم شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۳    
وزیر امور خارجه کشورمان صبح امروز دوشنبه-27 اسفند- به قم سفر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۹:۱۴    
افتتاح چهار فاز جدید پارس جنوبی به شکل گسترده ای مورد توجه خبرگزاری های مهم جهان قرار گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۹:۰۸    
رئیس فراکسیون امید با ابراز امیدواری از اینکه مجمع تشخیص مصلحت نظام لوایح مرتبط با FATF را بر اساس منافع ملی مورد بررسی و تصمیم گیری قرار دهد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۸:۴۹    
افتتاح و بازدید رییس جمهور از فازهای 13، 22، 23 و 24 پارس جنوبی ،تخت گاز در پیچ تحریم ها، پایان واردات بنزین ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۷:۵۰    
رییس سازمان نظام پزشکی استان اصفهان گفت: حدود 50 درصد از دکل های مخابراتی شهراصفهان بدون مجوز نصب شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۴:۵۹    
یک حقوقدان و فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: کشورهای اروپایی تا کنون چنین اجماعی در برابر قدرتی همچون آمریکا تشکیل نداده بودند و خروج ایالات متحده از برجام بهانه خوبی برای یک اجماع میان آنان بود.