دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۸:۵۸Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 7 اسفند 1399 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1398 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1399 جهان نیوز 31 خرداد 1399 جهان نیوز 31 تیر 1399 جهان نیوز 31 مرداد 1399 جهان نیوز 31 شهریور 1399 جهان نیوز 30 مهر 1399 جهان نیوز 30 آبان 1399 جهان نیوز 30 آذر 1399 جهان نیوز 30 دی 1399 جهان نیوز 30 بهمن 1399 جهان نیوز 1 اسفند 1399 جهان نیوز 2 اسفند 1399 جهان نیوز 3 اسفند 1399 جهان نیوز 4 اسفند 1399 جهان نیوز 5 اسفند 1399 جهان نیوز 6 اسفند 1399 جهان نیوز 7 اسفند 1399 جهان نیوز 8 اسفند 1399 جهان نیوز 9 اسفند 1399 جهان نیوز 10 اسفند 1399 جهان نیوز 11 اسفند 1399 جهان نیوز 12 اسفند 1399 جهان نیوز 13 اسفند 1399 جهان نیوز 14 اسفند 1399 جهان نیوز 15 اسفند 1399 جهان نیوز 16 اسفند 1399 جهان نیوز 17 اسفند 1399 جهان نیوز 18 اسفند 1399 جهان نیوز 19 اسفند 1399 جهان نیوز 20 اسفند 1399 جهان نیوز 21 اسفند 1399 جهان نیوز 22 اسفند 1399 جهان نیوز 23 اسفند 1399 جهان نیوز 24 اسفند 1399 جهان نیوز 25 اسفند 1399 جهان نیوز 26 اسفند 1399 جهان نیوز 27 اسفند 1399 جهان نیوز 28 اسفند 1399 جهان نیوز 29 اسفند 1399 جهان نیوز 30 اسفند 1399 
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۸:۵۷    
در جدول زیر قیمت روز انواع سواری رنو در بازار آزاد را مشاهده می کنید.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۹:۵۳    
چهارمین کاروان لجستیک آمریکا طی کمتر از 24 ساعت در استان بغداد عراق هدف قرار گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۶    
مطالعه رصدی بزرگ از مؤسسه ملی سلامت آمریکا (NIH) نشان داده است ابتلا به ویروس کووید-19 می تواند حداقل برای چند ماه فرد را از عفونت مجدد محافظت کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۵    
بارش برف در چهارمحال و بختیاری
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۱:۳۰    
به گزارش جهان نیوز ، تحولات پس از تصویب و ابلاغ قانون اقدام راهبردی لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران و واکنش هایی که از سوی طرف های غربی بروز و ظهور یافت به روشنی نشان داد که اقدام انجام شده چه ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۷:۰۰    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت از نظر اقتصادی نرخ ارز ایران 25 یا 27 هزار تومان نیست، گفت: ما این کار را کردیم تا بتوانیم اقتصاد کشور را اداره کنیم تا امروز دشمنان بگویند که فشار حداکثری شکست خورده و آنها ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۳:۲۱    
نماینده سابق مردم تهران در مجلس، صبح امروز طی نشست خبری، نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۲:۲۷    
وزیر سابق آموزش رژیم صهیونیستی و هم حزبی پیشین نخست وزیر این رژیم، تماس حزب لیکود با تشکیلات خودگردان فلسطین برای حمایت از نتانیاهو در انتخابات پیش رو را محکوم کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۰:۳۶    
معروف است که رنگ مرغ صورتی مایل به قرمز است و به هیچ وجه آبی نیست، بنابراین در صورتی که مشاهده کردید رنگ مرغی که خریدید آبی است
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۹:۴۲    
محمدباقر قالیباف تصویری احساسی از یک روحانی و همسرش را در فضای مجازی منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۹:۴۲    
به گزارش جهان نیوز ، زینب سلیمانی، دختر سردار سلیمانی به مناسبت روز پدر در توییتر نوشت: 13رجب که میشد، اگر در خانه بودن با شستن حیاط و آماده کردن خانه، انتظار رسیدن نوه ها را می کشیدن؛ ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۹:۴۲    
بعد از شناسایی ویروس جهش یافته کرونا که گفته می شود از انگلستان شایع شده و به سایر نقاط دنیا رفته و از نوع قبل قدرتمند و کشنده تر است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۹:۴۲    
معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: پلیس آمادگی خود را برای اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، اعلام کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۹:۴۲    
محمود فکری که به شکل غیرمنتظره ای چند گزینه جانشینی اش از لیست مدیران استقلال خارج شدند فرصت چندانی برای بازسازی اعتماد هواداران و هیئت مدیره آبی ها ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۲:۲۱    
منابع آگاه می گویند رژیم صهیونیستی معتقد است که باید به مسئله فعالیت های منطقه ای ایران جدا از مسئله برنامه هسته ای این کشور رسیدگی شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۱:۰۶    
اتحادیه اروپا در بیانیه ای به تصمیم ایران برای توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۰:۰۶    
به گزارش جهان نیوز ، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود، یاد و خاطره مهرداد میناوند و علی انصاریان ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۰:۰۶    
پزشک تیم فوتبال استقلال توضیحاتی را در باره وضعیت سه بازیکن این تیم ارائه کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۰:۰۶    
سوز سرما و عاشقانه ی یک روحانی برای همسرش در مشهدالرضا را در تصویر ببینید.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۲:۰۶    
همراه اول در راستای مسؤولیت اجتماعی خود، با اهدای هزاران بسته غذایی از زلزله زدگان استان کهگیلویه و بویراحمد حمایت کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۲:۰۳    
نائب رئیس مجلس و چند تن از نمایندگان مردم تهران در بهارستان، از اقدامات حمایتی همراه اول در مناطق زلزله زده استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و تشکر کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۰:۴۵    
به گزارش جهان نیوز ، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: پایین کشیدن پرچم محمد رسول الله (ص)، شهادت مدافعان امنیت، آتش زدن اموال عمومی، حمله به پاسگاه ها، مقرهای نظامی، فرمانداری و.. ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۰:۳۶    
ظریف، در پیام توئیتری نوشت:آمریکا اذعان کرده که بعد از اینکه برجام را ترک کرده، ایران از تعهدات برجامی دور شده است، در حالی که تا آن زمان ایران به محدودیت ها پایبند بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۹:۵۷    
رئیس مجلس با بیان اینکه شرایط اقتصادی کشور، پدران را بیش از پیش تحت فشار گذاشته، تصریح کرد: امیدوارم در مجلس برای رفع تبعیض های ناروا، تقویت معیشت مردم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۹:۵۱    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: نه تنها بیرون از شورا بلکه خود اعضای شورای نگهبان هم نمی توانند بگویند که در بررسی صلاحیت داوطلبان چه اتفاقی می افتد و آیا داوطلبی رد یا تایید می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۹:۰۹    
پیکر مطهر شهید بیرجند بیک محمدی، از خلبانان شجاع نیروی هوایی ارتش که اخیرا در خاک عراق کشف شده است، شناسایی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۸:۵۴    
مهران مدیری امشب در دورهمی میزبان سیاوش طهمورث بازیگر سینما و تلویزیون است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۸:۱۸    
وزیر خارجه آمریکا در رایزنی تلفنی با همتای عمانی خود از این کشور به دلیل ایفای نقش میانجیگرانه برای تقویت صلح و ثبات در منطقه غرب آسیا قدردانی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۷:۵۴    
در نظرسنجی جدید دانشگاه مریلند و موسسه کانادایی ایران پُل اکثریت مردم ایران اعلام کردند که به ازسرگیری کامل تعهدات برجامی ایران تمایل دارند اما اعلام کردند که این کار باید بعد از بازگشت آمریکا به ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۷:۴۸    
یک نماینده پارلمان عراق تأکید کرد که دولت این کشور نتایج تحقیقات ویژه ترور فرماندهان شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را مخفی می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۷:۴۵    
همزمان با پرواز هواپیماهای ارتش ارمنستان بر فراز شهر ایروان، نخست وزیر این کشور گفت، مردم اجازه کودتا نخواهند داد و آن ها هستند که درباره استعفای او تصمیم می گیرند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۶:۳۹    
منابع عراقی از بازداشت سرکرده داعش موسوم به ببر بغداد در غرب پایتخت این کشور خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۶    
رئیس جمهور با بیان اینکه خوشحالم که این روزها دشمنان می گویند فشار حداکثری نسبت به مردم ایران شکست خورده ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۹    
صفحه توییتر دیلی میل آنلاین نوشت: به گفته محققان دانشگاه DMU کووید 19 روی جنس پولیستر بیشتر از سایر پارچه ها می ماند و فرد را آلوده می کند. کرونا تا سه روز روی پلی استر و دو روز روی پنبه می ماند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۵:۰۹    
آیت الله خامنه ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی برای کسانی که امسال هم از فیض شرکت در مراسم معنوی اعتکاف محروم مانده اند توصیه ای فرمودند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۹    
نماینده سابق مردم تهران در مجلس، صبح امروز طی نشست خبری، نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۲:۳۳    
روستایی در ایتالیا که شبیه به انسان است. اهالی روستا از طریق کشاورزی و معادن مخارج خود را تامین می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۲:۲۴    
حضرت آیت الله خامنه ای، سیدمرتضی علم الهدی را یکی از برجستگان تاریخ اسلام و از جمله مفاخر علمی در فقه، کلام، ادب ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۳    
بازیکن ایرانی برنتفورد در دیدار تیمش مقابل شفیلدونزدی گلی زیبا و دیدنی را به ثمر رساند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۰    
یک مسئول دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل به شبکه الجزیره گفت که تهران خواستار برداشته شدن تحریم ها توسط آمریکا طی 3 ماه آینده است و بعد از آن ایران نیز به تعهداتش عمل می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۹:۰۶    
یک رسانه آمریکایی با استناد به برخی اسناد دادگاهی جزئیات جدیدی از ارتباط بین ولیعهد سعودی با منتقد سعودی رو کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۸:۵۱    
یک اندیشکده آمریکایی توصیه کرد بایدن برای نجات آمریکا از باتلاق خاورمیانه باید سخت گیری های این کشور برای بازگشت به برجام را کنار بگذارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۸:۵۱    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان وبلوچستان از شهادت یک مامور و مجروح شدن یکی دیگر از مدافعان امنیت در استان طی حوادث اخیر خبر داد.