دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۸:۱۲Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 12 اسفند 1399 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1398 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1399 جهان نیوز 31 خرداد 1399 جهان نیوز 31 تیر 1399 جهان نیوز 31 مرداد 1399 جهان نیوز 31 شهریور 1399 جهان نیوز 30 مهر 1399 جهان نیوز 30 آبان 1399 جهان نیوز 30 آذر 1399 جهان نیوز 30 دی 1399 جهان نیوز 30 بهمن 1399 جهان نیوز 1 اسفند 1399 جهان نیوز 2 اسفند 1399 جهان نیوز 3 اسفند 1399 جهان نیوز 4 اسفند 1399 جهان نیوز 5 اسفند 1399 جهان نیوز 6 اسفند 1399 جهان نیوز 7 اسفند 1399 جهان نیوز 8 اسفند 1399 جهان نیوز 9 اسفند 1399 جهان نیوز 10 اسفند 1399 جهان نیوز 11 اسفند 1399 جهان نیوز 12 اسفند 1399 جهان نیوز 13 اسفند 1399 جهان نیوز 14 اسفند 1399 جهان نیوز 15 اسفند 1399 جهان نیوز 16 اسفند 1399 جهان نیوز 17 اسفند 1399 جهان نیوز 18 اسفند 1399 جهان نیوز 19 اسفند 1399 جهان نیوز 20 اسفند 1399 جهان نیوز 21 اسفند 1399 جهان نیوز 22 اسفند 1399 جهان نیوز 23 اسفند 1399 جهان نیوز 24 اسفند 1399 جهان نیوز 25 اسفند 1399 جهان نیوز 26 اسفند 1399 جهان نیوز 27 اسفند 1399 جهان نیوز 28 اسفند 1399 جهان نیوز 29 اسفند 1399 جهان نیوز 30 اسفند 1399 
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۵    
محققان بر اساس نتایج به دست آمده اعلام کردند هوا تنها عامل اصلی انتقال کرونا است. آن ها می گویند سرایت پذیری ویروس از طریق سطوح ضعیف است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۹    
طی پیام کارگزاری ها به کاربران خود، عرضه اولیه حآفرین برای بار دوم لغو شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۳    
دبیر کل حزب الله لبنان در واکنش به همدردی و تسلیت رهبر معظم انقلاب به مناسبت درگذشت شیخ احمد الزین، پیامی برای ایشان فرستاد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۴:۲۱    
به طورکلی افرادی که دچار چاقی هستند با تزریق انواع و اقسام واکسن ها به نسبت سایر افراد آنتی بادی کمتری تولید می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۹:۱۲    
جهان تیغی در رادیو گفت وگو تصریح کرد: یکی از اهداف تحریف گفتمان انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) تلاش برای تضعیف امام فعلی جامعه است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۴:۴۷    
دورریز مواد غذایی فقط مختص مراسم های عزا و عروسی نیست، بلکه هر کدام از ما در زندگی روزمره خود نیز غذا های دورریز زیادی داریم که با مدیریت غلط این غذا ها به محیط زیست ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۸    
کانال تلگرامی هاون مدیا بنر اعتراضی به ممنوعیت حجاب را منتشر کرد."سر من پوشیده است نه مغزم". اخیرا دیوان عالی اتحادیه اروپا اعلام کرد که ممنوع کردن حجاب در محل کار(به بهانه استفاده از نمادهای مذهبی) ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۱:۴۷    
یک کاربر فضای مجازی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: نخستین حلقه ازدواج جهان، که مربوط به 3260 سال پیش است متعلق به ملکه "ناپیرآسو" همسر "اونتاش ناپریشا" پادشاه ایلام می باشد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۸    
مانور عملیاتی آتش نشانی تهران
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۹:۱۱    
علی ضیا، مجری فرمول یک در صفحه شخصی خود به صحبت های روحانی واکنش نشان داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۸:۵۳    
کمان22 ، پهپادی که پریدیتور آمریکایی را هم پشت سر گذاشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۸:۵۰    
به نظر من الآن زود است که بگوییم آقای ظریف، یا آقای فلانی خوب است. شاید زمان این مسأله اوایل اردیبهشت مناسب باشد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۸:۴۷    
در حالی که حدود 6 ماه است که کشورهای اسلامی منتظر تصمیم سعودی ها برای حج تمتع سال آینده هستند، بالاخره عربستان سکوت را شکست و وزیر بهداشت این کشور زدن واکسن را شرط اصلی برای پذیرش زائران خانه خدا ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۸:۴۱    
بایدن که پرونده ای سنگین مملو از اشتباهات متفاوت دارد، در جمع مقامات تگزاس بار دیگر آنقدر واضح و فجیع از گاف جدید خود رونمایی کرد که وب سایت کاخ سفید هم حیفش آمد آن را سانسور کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۸:۳۵    
خاتمی با این نامه سیاست فشار از بالا را دنبال کرده تا در صورت عدم دریافت پاسخ دلخواه، امکان فشار از پایین فراهم گردد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۸:۳۲    
منظره ای از کازابلانکای مراکش که توسط وینستون چرچیل نقاشی شده و متعلق به آنجلینا جولی بود به قیمت 9.5 میلیون یورو زیر چکش حراج رفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۸:۲۶    
مدیر روابط عمومی معاونت سیما گفت: گروه سازنده مجموعه تلویزیونی پایتخت موظف شد فصل 6 را با پایان بندی شایسته و مورد انتظار مخاطبان به سرانجام برساند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۸:۲۳    
تردیدی وجود ندارد که آقایان جهانگیری، هاشمی و ظریف نامزدهای نهایی اصلاح طلبان نیستند و آنها از اردیبهشت ماه نام نامزد اصلی خود را عنوان می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۸:۲۰    
در حاشیه همایش ملی صنعت، معدن و خدمات سبز
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۸:۱۱    
مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان از رسانه ای شدن پیشنهاد باشگاه استقلال برای انتقال امیرقلعه نویی انتقاد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۸:۰۵    
اعتراض نمایندگان به محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق و مهریز طی نطق حاشیه ساز در صحن مجلس از نحوه مدیریت محمدباقر قالیباف
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۸:۰۲    
تصاویر نیم صفحه روزنامه های ورزشی سیزدهم اسفند ماه به رشته های مختلف ورزشی اختصاص یافته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۷:۵۳    
رئیس شورای مرکزی کارگزاران با رد ادعای اختیار نداشتن رئیس جمهور گفت: اگر رئیس جمهور صادق و کامل عمل کند، می تواند مشکلات را حل کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۷:۵۳    
برخی از دولتمردان اعلام کرده اند که از بی تفاوتی FATF نسبت به پولشویی های کلان آمریکا و اروپا با خبرند و در مقابل این پرسش که پس چرا این همه برای تصویب آن اصرار می ورزید؟!
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۰:۴۲    
با توجه به استقبال و درخواست مشتریان، مرحله سوم طرح پیش فروش خودرو تارا ، محصول جدید ایران خودرو از فردا سیزدهم اسفند ماه به مدت چهار روز به اجرا گذاشته می شود .
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۲۰:۳۶    
نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس از سؤال خود و تعدادی از نمایندگان مجلس از وزیر بهداشت به دلیل سنگ اندازی سازمان غذا و دارو در مقابل فعالیت کولبران خبرداد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۹    
معاون امنیتی انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: گروهک تروریستی جیش الظلم به خودروی سپاه پاسداران در شهرستان سراوان حمله ی مسلحانه کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۸:۵۷    
دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس به استقلال پیوست.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۸:۵۱    
وزیر کشور گفت: ما از امروز وضعیت خوزستان را ویژه اعلام کردیم و ویژه از این جهت است که تمامی دستگاه ها باید امکانات خود را به این استان سرازیر کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۷:۴۲    
رزرو هتل در شهر اصفهان را انجام دهید و در خاص ترین هتل ایران یعنی هتل شاه عباسی اصفهان، اقامت گزینید
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۰    
نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت: مقام معظم رهبری در پیامی به مردم زلزله دنا خواستار تسریع مسئولان در احداث منازل مردم با کیفیت و دقت شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۷:۱۵    
200 سایت در76 شهر و روستای استان سیستان و بلوچستان تا پایان خرداد سال 1400 توسط همراه اول نوسازی می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۴    
رئیس کمیسیون عمران گفت: در تنظیم قراردادهای هواپیماهای وارداتی ATR پس از توافق برجام تخلف صورت گرفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۷    
پیشکسوت باشگاه استقلال، جدایی محمود فکری از این باشگاه را مهره سوزی می داند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۸    
مرد میانسال هفت سال قبل در جنایتی هولناک سه عضو خانواده اش را در جنوب تهران به قتل رساند و با صحنه سازی قصد فریب مأموران را داشت، اما وقتی دستش رو شد به جنایت اعتراف کرد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۵    
خیلی ها مادرشان را از دست دادند و بر سر مزار مادر حسرت دیدن یک بار دیگر او را دارند. حسرت لمس کردن دستانشان، بوسیدنشان و محکم در آغوش فشردنشان ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۲    
هم زمان با رشد 0.39 درصدی شاخص کل بازار سهام، ارزش سبد سهام عدالت 532 هزار تومانی که دیروز روند افزایشی داشت امروز نیز با رشد همراه بود و 0.7 درصد افزایش داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۹    
قابی که پیش رو دارید، در سال های دفاع مقدس به ثبت رسیده اما نه شهید شناخته شده است و نه عکاس. راستش اهمیت زیادی هم ندارد. تنها این نکته نمکین به ذهن می رسد که با نیسان آبی هم می توان پرواز کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۱    
محمد سرشار رئیس شبکه کودک و نوجوان در واکنش به موزیک ویدیو جدید ساسی مانکن (خواننده موسیقی رپ) در پستی اینستاگرامی نوشت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۱    
با نزدیک شدن به ایام پایانی سال شاهد نوساناتی در بازار اقلام اساسی هستیم که البته تدابیری هم برای افزایش عرضه با قیمت مناسب اندیشیده شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۹    
اعضای شورای اسلامی شهر تهران با افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس برای سال آینده موافقت کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۰    
با وجود آنکه متوسط قیمت خانه در پایتخت به متری 28.3 میلیون تومان رسیده با 500 میلیون تومان می توان در محله های جنوبی مثل خاورشهر، تقی آباد، علائین، دولت خواه و عباس آباد خانه دار شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۴:۵۷    
مردم در این هشت سال با وعده های رنگارنگ دولت روحانی برای رسیدن به نتیجه و ثمره کار صبر و شکیبایی کردند اما حاصل کار نه تنها آنچنان که وعده داده شده بود نیست بلکه در بسیاری از موارد شاهد وخیم تر شدن ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۴:۵۴    
علی ضیا، مجری فرمول یک در صفحه شخصی خود در توییتر به قیمت دیه واکنش نشان داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۴:۴۵    
سعی کردیم تا آنچه در این 25 سال گذشته بر سر مشهد و مناطق اطراف حرم مطهر رضوی آمده است را بازخوانی کنیم و اشاره ای هم به آنچه در آینه اتفاق خواهد افتاد داشته باشیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۴:۴۵    
طبق بررسی های انجام شده, زنانی که در کشور انگلیس دارای سمت مدیریت شرکت های مالی هستند, 66 درصد کمتر از همتایان مرد خود حقوق دریافت می کنند!
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۴:۳۶    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 8525 بیمار جدید کرونایی در 24 ساعت گذشته در کشور خبر داد و گفت: متاسفانه در این مدت، 86 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۴:۰۹    
رقابت های دوومیدانی مردان داخل سالن قهرمانی باشگاه های کشور
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۴:۰۹    
بسیاری از بازیگران را می شناسم که مسافرکش شده اند، بسیاری گوشه نشین شده و افسردگی را تجربه می کنند، برخی نیز در اجاره خانه و معیشت روزانه خود مشکلات فراوانی را تجربه می کنند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۴:۰۲    
تصویربرداری فصل سوم از سریال نون. خ به کارگردانی سعید آقاخانی پایان یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۴۴    
فدراسیون جودو در حالی از رفع کامل تعلیق خبر داد که بیانیه CAS خلاف این موضوع را نشان می دهد و در واقع رئیس این فدراسیون و البته وزارت ورزش اطلاع رسانی اشتباهی انجام داده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۳۵    
کنترل و مدیریت بازار سرمایه و رسیدن به تعادل در قیمت ارز مستلزم تداوم فضای مساعد و قابل اعتماد برای فعالیت های اقتصادی است و هر گفتار و رفتاری هر چند غیراقتصادی که موجب آشفتگی و القای بی ثباتی شود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۲۰    
تصویری زیبا از جوانی در میان فلفل ها که توسط "سهل پرویز حقی" به ثبت رسیده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۲۰    
یکی از کاربران فضای مجازی توئیتی را درباره مقاومت مردم یمن منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۴    
هومن حاج عبداللهی بازیگر سریال پایتخت در واکنش به باز پخش پایتخت 6 استوری را منتشر کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۵    
سخنگوی دولت با بیان اینکه دیپلمات های ما تن به بازی بی پایان دولت آمریکا نخواهند داد، گفت: دولت آمریکا تا امروز از برداشتن کوتاه ترین گام برای اعتمادسازی خودداری کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۲    
کار سرمربیگری محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از گذشت 16 هفته از مسابقات لیگ برتر به پایان رسید و این مربی از جمع آبی های تهران جدا شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۲    
تجمعات انتخاباتی به دلیل اهمیت سلامت مردم ممنوع است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۶    
همزمان با شدید شدن درگیری در جبهه های غرب و شمال مأرب یمن و نزدیک شدن نیروهای ارتش و کمیته های مردمی به میادین نفتی صافر ، صنعاء به ریاض درباره حمله به این منطقه هشدار داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۳    
رئیس سازمان حج و زیارت به کرونا مبتلا شد. البته وضعیت عمومی وی رو به بهبود است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۴۷    
چرا روغن های دولتی که باید به نرخ دولتی در فروشگاه ها به فروش برسد، سر از بازار بازار آزاد درمی آورد و جالب است که هیچ مسئولی هم بر عملکرد فروشگاه ها نظارت ندارد و آنها به راحتی روغن های دولتی را در ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۷    
به گزارش جهان نیوز ، امام صادق علیه السلام در حدیثی می فرمایند: آفَةُ الدِّینِ الحَسَدُ وَ العُجبُ وَ الفَخرُ. آفت دینداری حسد و خودبینی و فخر فروشی است. ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۴    
به صورت علمی و بالینی وجود ویروسی مبنی بر ویروس جهش یافته کرونای ایرانی ثابت نشده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۸    
سریع ترین خودروی ساخته شده تا به امروز با موتوری با قدرت 200 هزار اسب بخار و سرعت 1600 کیلومتر در ساعت سال 2022 عرضه می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۵    
رئیس مجلس در واکنش به انتقاد نمایندگان از هجمه نماینده بافق به رئیس مجلس گفت: اجازه دهید حرف مخالف هم شنیده شود و بنده درباره محتوای صحبت های این نماینده حرفی نمی زنم.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۱:۴۷    
نمایندگان مجلس صاحبان حرفه و مشاغل پزشکی را مکلف به استفاده از پایانه فروشگاهی کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۵    
یکی از مشاوران ترامپ گفت رئیس جمهور سابق آمریکا و همسرش هنگام حضور او در کاخ سفید در ماه ژانویه به صورت مخفی واکسن زدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۲    
وزیر بهداشت با اشاره به نگرانی از خیز دوباره کرونا جهش یافته در استان های دیگر،گفت: باز هم بی توجهی ها و نارفیقی ها کشور را به سمت مرگ های سه رقمی برد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۹    
طبق پیام کارگزاری ها به کابران عرضه اولیه حآفرین لغو شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۳    
روسای شش شعبه بانک گردشگری در یازدهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک های کشور با موضوع "مدیریت شعب در دوران اشاعه ویروس کرونا" به عنوان روسای برتر برگزیده شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۰    
دوربین عکاسی یکی از ابزار مورد علاقه سارقان است. البته این علاقه مندی به خلق آثار هنری ارتباطی ندارد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۴    
مجموعه پرشین گشت قصد دارد تا در لحظات شیرین شما شریک باشد. با اجاره ماشین عروس از شرکت پرشین گشت قادر خواهید بود تا از امکانات ویژه این مجموعه برای مجالس خود بهره مند شوید ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۸    
قیمت پنجره دوجداره و انواع پنجره دوجداره نکته بسیار مهم و تاثیر گذار در انتخاب و خرید پنجره می باشد قطعا شما نیز اگر نیازمند خرید پنجره دو جداره هستید این دو فاکتور برای شما نیز مهم می باشد در ادامه ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۵    
سینک های ظرفشویی یکی از تجهیزات آشپزخانه هستند که روزانه به تعداد زیاد از آنها استفاده می کنیم و بسیار پرکاربرد هستند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۰:۵۹    
سعی کنید در هنگام شستن فرش از مواد شوینده قلیایی استفاده نکنید و آن را با آب ولرم آبکشی کنید.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۰:۵۶    
نوروز 1400، دورهمی و عصرجدید روی آنتن تلویزیون نمی روند و خندوانه تنها امید تلویزیون برای نوروز است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۴    
متاسفانه در حال حاضر ارکان مجلس درگیر کارهای انتخابات ریاست جمهوری شده و این به مجلس و یک جریان، لطمه می زند و تصمیم غلطی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۸    
آنچه در زیر می آید قیمت یخچال فریزرهای امرسان در سطح بازار است. قیمت های درج شده مربوط به سایت های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت ها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۸    
سریال پایتخت 6 به تهیه کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم از امشب از شبکه یک روی آنتن می رود.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۲    
چیزی تا نوروز باقی نمانده است و زمزمه رفتن به سفر علی رغم ماندگاری مهمان ناخوانده ای به نام کرونا علاوه بر مردم عادی، از زبان مسئولان هم به گوش می رسد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۲    
یکی از متهمان درگیری و نزاع در پایتخت، به قربانی خود 65 ضربه چاقو زده و ابراز پشیمانی می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۹:۵۹    
به گزارش جهان نیوز ، امام باقر علیه السلام در حدیثی می فرماید: کَنْسُ البیوت یُنْفیِ الفَقْر پاکیزه کردن خانه ها، فقر و بیچارگی را از بین می برد. ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۹:۵۶    
بولتن جهان نیوز به برخی لایه های پنهان اخبار و رویدادهای سیاسی و فرهنگی ایران خواهد پرداخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۹:۳۲    
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سایپا
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۹:۲۹    
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و سایپا
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۹:۲۳    
تصویر سرمربی فقید پرسپولیس در حاشیه دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و سایپا
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۹:۲۰    
رییس شبکه بهداشت وزارت بهداشت گفت: اگر فردی احساس می کند به ویروس کرونا مبتلا شده، می تواند ابتدا با سامانه 4030 تماس بگیرد یا به 1100 مرکز منتخب کووید 19 مراجعه کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۹:۱۷    
آبشارهای تاگاناک در شمال نیویورک به دلیل سرمای شدید یخ زده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۸:۵۹    
من گفتم بنده لوله سرخرمن نیستم حداقل از من بپرسید ماجرا چیست. آقای نوبخت گفت حالا که تصمیم گرفتیم و باید این طور اجرا شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۸:۵۳    
یکی از کاربران در صفحه شخصی خود در پی اظهارات واعظی، مسئول دفتر رئیس جمهور درباره نقش دولت در گرانی دلار توئیتی را منتشر کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۸:۴۴    
جنگ خروس ها در هند با کشته شدن صاحب یکی از خروس ها به تراژدی تبدیل شد.