دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۱۱:۵۴Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 14 اسفند 1399 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1398 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1399 جهان نیوز 31 خرداد 1399 جهان نیوز 31 تیر 1399 جهان نیوز 31 مرداد 1399 جهان نیوز 31 شهریور 1399 جهان نیوز 30 مهر 1399 جهان نیوز 30 آبان 1399 جهان نیوز 30 آذر 1399 جهان نیوز 30 دی 1399 جهان نیوز 30 بهمن 1399 جهان نیوز 1 اسفند 1399 جهان نیوز 2 اسفند 1399 جهان نیوز 3 اسفند 1399 جهان نیوز 4 اسفند 1399 جهان نیوز 5 اسفند 1399 جهان نیوز 6 اسفند 1399 جهان نیوز 7 اسفند 1399 جهان نیوز 8 اسفند 1399 جهان نیوز 9 اسفند 1399 جهان نیوز 10 اسفند 1399 جهان نیوز 11 اسفند 1399 جهان نیوز 12 اسفند 1399 جهان نیوز 13 اسفند 1399 جهان نیوز 14 اسفند 1399 جهان نیوز 15 اسفند 1399 جهان نیوز 16 اسفند 1399 جهان نیوز 17 اسفند 1399 جهان نیوز 18 اسفند 1399 جهان نیوز 19 اسفند 1399 جهان نیوز 20 اسفند 1399 جهان نیوز 21 اسفند 1399 جهان نیوز 22 اسفند 1399 جهان نیوز 23 اسفند 1399 جهان نیوز 24 اسفند 1399 جهان نیوز 25 اسفند 1399 جهان نیوز 26 اسفند 1399 جهان نیوز 27 اسفند 1399 جهان نیوز 28 اسفند 1399 جهان نیوز 29 اسفند 1399 جهان نیوز 30 اسفند 1399 
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۱    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در کشور، گفت: با فوت 65 نفر از هموطنان مبتلا به بیماری کووید19 در شبانه روز گذشته ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۸:۱۲    
به نظر من شانس جهانگیری بیشتر از محسن هاشمی است، اما شنیده ام که گفته اگر اصلاح طلبان اجماع کنند، خواهد آمد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۳:۴۸    
سردار محمد کوثری فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله (ص) در دوران دفاع مقدس در مراسم یادواره ستارگان دوکوهه
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۵:۵۱    
اگر بتوانیم اذکار این ماه را به خوبی درک کنیم می توانیم به محبت و ولایت امام علی علیه السلام برسیم و توشه ماه رجب در حقیقت ولایت و محبت حضرت علی(ع) است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۰۹    
در این خبر خودرو هایی را به شما معرفی خواهیم کرد که ایمنی آن ها بسیار پایین هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۸:۵۱    
قابی که پیش رو دارید در بهمن ماه 1362 و در منطقه چنگوله (حوالی مهران )به ثبت رسیده است. کادرِ تیپ نبی اکرم(صلوات الله علیه) (یگان اختصاصی رزمندگان و پاسداران سپاهِ منطقه 7 کشوری) در حال تدارک و تجهیز ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۸:۳۶    
روحانی برخی تلاش ها برای ایجاد تغییر در برجام را با ضرب المثل فارسی پاسخ داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۷:۴۵    
آهن به دلیل نقش مهمی که در تولید هموگلوبین خون و در نتیجه انتقال اکسیژن به سلول های بدن دارد، یک ماده معدنی مهم برای انسان به شمار می رود.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۱:۲۷    
شبکه نسیم رسما اعلام کرد پخش فصل چهارم برنامه دورهمی در سال 99 به پایان می رسد و مهران مدیری در تعطیلات نوروز برنامه ایی نخواهد داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۶:۲۷    
مجید صالحی باانتشار متنی در فضای مجازی از مثبت شدن تست کرونا خودش خبرداد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۶:۲۷    
تا کنون 570 هزار دوز واکسن کرونا از دو کشور وارد ایران شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۸    
گروه صنعتی ایران خودرو، در راستای عمل به مسوولیت های اجتماعی و حمایت از هموطنان زلزله زده سی سخت در استان کهگیلویه و بویر احمد، ده هزار بسته معیشتی به این منطقه ارسال می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۴:۰۹    
صفحه اینستاگرام مرزوبوم بخشی از کتاب دادا درباره خاطره بانو عزت قیصری از شهادت یک رزمنده دراثر انفجار در بیمارستان بانه را منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۰    
روزنامه سعودی به قلم یکی از دیپلمات های سابق دولت آمریکا در زمان رونالد ریگان خواستار تشکیل ائتلاف ضد ایرانی با مشارکت کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۱:۱۵    
تصویری جالب از قدم زدن یک زرافه در نزدیکی پارک ملی کنیا را می بینید.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۰    
با شیوع ویروس کرونا در سال گذشته مراسم اربعین برگزار نشد. اگرچه تا آخرین روز های منتهی به اربعین 99 هنوز اندک امیدی به حضور در این مراسم وجود داشت؛ اما با بسته شدن مرز های چهارگانه ایران و عراق ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۴    
عزیزی خادم از روز رییس شدن، سرش به شدت شلوغ شده، تلفن همراهش مرتب زنگ می خورد و پیام تبریک می گیرد و میهمانان زیادی از نقاط مختلف در فدراسیون فوتبال، به دیدن او می روند و ریاستش را تبریک می گویند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۸    
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: راهیان نور زیارت با معرفت شهدا است که امسال با توجه به شرایط کرونایی موجود این برنامه به صورت مجازی و در بستر سامانه شاد برای دانش آموزان و معلمان برگزار می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۰    
محمد باقر قالیباف رییس مجلس در توییتی به تصمیم مهمی اشاره کرده است که در مجلس یازدهم عملی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۷    
بی خوابی، یا مشکل در خوابیدن یک مشکل رایج است. تقریباً از هر هفت نفر یک نفر از بی خوابی رنج می برد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۲۲:۰۶    
در نتیجه واکنش های منفی به درخواست کانون وکلا برای دریافت خارج از نوبت واکسن کرونا، صبح امروزکمیسیون حمایت کانون وکلای دادگستری مرکز با صدور اطلاعیه ای نسبت به نامه چند روز گذشته جلیل مالکی رئیس ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۲۲:۰۳    
فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال ایمیلی اعلام کرد؛ محرومیت اعمال شده علیه پرسپولیس مرتفع شده است. به این ترتیب پنجره نقل وانتقالاتی باشگاه پرسپولیس باز شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۲۲:۰۰    
وزیر خارجه ایران در توییتر به ادعاهای روز گذشته گزینه تصدی سمت قائم مقام وزارت خارجه آمریکا پاسخ داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۴    
رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت آقای حاج محسن آقا قلهکی از بازاریان متدین و معتمدین امام خمینی در بازار پیام تسلیتی صادر کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۱    
رهبر معظم انقلاب تصریح کردند: خاطرات گروه های جهادی سند های پرافتخاری برای امروز و فردای کشور است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۱    
قبل و بعد از شست وشو مواد غذایی حتما سینک را ضدعفونی و آن ها را در کوتاه مدت مصرف کنید.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۵:۳۳    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: با تلاش های فشرده دیپلماتیک در تهران، وین و پایتختهای همه اعضای شورای حکام و همراهی چین و روسیه، طرح قطعنامه منتفی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۴:۲۱    
اگر این سخنان از روی آگاهی وضعیت جامعه است و به عمد گفته شده باید پرسید این چه سیاستی از سوی دولت یا ناحیه جناح سیاسی نزدیک به آن است که حاضر می شود با وارونه نمایی واقعیت و پاشیدن نمک به زخم معیشتی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۳:۵۴    
سخنگوی صنعت برق، از برق رسانی 100 درصدی به 57 هزار و 703 روستای کشور با جمعیت 10 و 20 خانوار خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۲:۵۷    
الجزیره در گزارشی اعلام کرد که کشورهای اروپایی پیش نویس طرح محکومیت ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی را پس گرفته اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۴    
بودجه 1400 در میان بی خیالی و بی تفاوتی رییس سازمان برنامه و بودجه که در این ماه های تازه سپری شده دنبال دادن حقوق بیشتر به کارمندان دولت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۱:۳۹    
عکسی که داریوش فرضیایی از دوران نوجوانیش در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۱:۳۳    
فرشاد فرجی مدافع شهر خودرو مشهد مورد توجه یحیی گل محمدی قرار گرفته و اگر مشکل رضایتنامه اش حل شود، به پرسپولیس می پیوندد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۱:۳۰    
برای رفع بوی نامطبوع جنوب تهران، کنترل نامتناسب بودن ارتفاع ساختمان ها با محلات و ساماندهی تکدی گری در تهران برنامه ریزی شود. امروز با دستور روحانی ایستگاه های مترو دولاب و قیام به بهره برداری رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۶    
رئیس جمهور در مراسم روز درختکاری گفت: باید نیاز چوب کشور از مسیر صحیح زراعت چوب تأمین شود که این مهم به درآمدزایی، اشتغال زایی، ثروت آفرینی و هوای پاک کمک می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۰    
رئیس انجمن آسم و آلرژی ایران، نسبت به شیوع انواع آلرژی ها هشدار داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۰:۵۷    
گزینه مربیگری تیم فوتبال استقلال از حضور در این تیم انصراف داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۰:۳۳    
درباره اشکال دوم درباره ایشان باید گفت هر چند آقای ظریف تمام عمر یک مذاکره کننده کارکشته بوده و در همه این سال ها نقش دیپلمات را ایفا کرده ولی در عین حال دست به استعفای خوبی هم دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۱    
پخش سریال کمدی اجتماعی چوب خط از امشب (پنجشنبه) در شبکه سوم سیما آغاز می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۰:۱۲    
سخنگوی پنتاگون مدعی شد کارزار فشار حداکثری علیه ایران نه تنها فعالیت های این کشور را محدود نکرد، بلکه به آن جسارت بیشتری داد تا از تعهدات برجامی عقب بنشیند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۰    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه به معافیت های مالیاتی و وام مسکن زوجین اشاره کرد و گفت: در لایحه بودجه پرداخت وام برای زوجینی که 2 فرزند داشته باشند، پرداخت 200 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۹:۰۶    
مرکز دوربین مداربسته ایران فعالیت خود را به عنوان مرکز مشاوره پیش از خرید, اعلام قیمت محصولات و دستگاه ها از برندهای مختلف و افزایش دانش و سطح آگاهی افراد و کاربرانی آغاز نمود که قصد دارند برای منازل ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۹:۰۶    
سخنگوی کاخ سفید با بیان اینکه گزینه پاسخ به حمله راکتی روز گذشته به پایگاه عین الاسد را برای خود محفوظ می دارند، اما تاکید کرد که واشنگتن تصمیم عجولانه ای نمی گیرد که تنش ها را بیشتر کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۸:۵۴    
یکی از استانداران اسبق خوزستان در ارتباط با یک پرونده اقتصادی بازداشت شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۸:۵۴    
به گفته دانشمندان پس از شیوع ویروس کرونا و دورکاری بسیاری از افراد، دیدن کابوس های کاری هنگام خواب افزایش یافته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۸:۵۱    
پله، ستاره پیشین فوتبال برزیل اعلام کرد که واکسن ویروس کرونا دریافت کرده است. پله، که به پادشاه فوتبال معروف است پس از دریافت واکنش کرونا گفت: همه گیری هنوز به پایان نرسیده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۸:۳۹    
انصارالله یمن اعلام کرد حمله ای موشکی به جده در عربستان انجام داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۸:۳۳    
رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار از افزایش 2 برابری عرضه پرتقال نسبت به روز های گذشته در بازار خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۸:۲۴    
در این گزارش با نحوه سود دهی بازار رمز ارزها و جایگاه ایران در این بازار آشنا شوید.