دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۱۱:۵۳Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 9 اسفند 1399 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1398 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1399 جهان نیوز 31 خرداد 1399 جهان نیوز 31 تیر 1399 جهان نیوز 31 مرداد 1399 جهان نیوز 31 شهریور 1399 جهان نیوز 30 مهر 1399 جهان نیوز 30 آبان 1399 جهان نیوز 30 آذر 1399 جهان نیوز 30 دی 1399 جهان نیوز 30 بهمن 1399 جهان نیوز 1 اسفند 1399 جهان نیوز 2 اسفند 1399 جهان نیوز 3 اسفند 1399 جهان نیوز 4 اسفند 1399 جهان نیوز 5 اسفند 1399 جهان نیوز 6 اسفند 1399 جهان نیوز 7 اسفند 1399 جهان نیوز 8 اسفند 1399 جهان نیوز 9 اسفند 1399 جهان نیوز 10 اسفند 1399 جهان نیوز 11 اسفند 1399 جهان نیوز 12 اسفند 1399 جهان نیوز 13 اسفند 1399 جهان نیوز 14 اسفند 1399 جهان نیوز 15 اسفند 1399 جهان نیوز 16 اسفند 1399 جهان نیوز 17 اسفند 1399 جهان نیوز 18 اسفند 1399 جهان نیوز 19 اسفند 1399 جهان نیوز 20 اسفند 1399 جهان نیوز 21 اسفند 1399 جهان نیوز 22 اسفند 1399 جهان نیوز 23 اسفند 1399 جهان نیوز 24 اسفند 1399 جهان نیوز 25 اسفند 1399 جهان نیوز 26 اسفند 1399 جهان نیوز 27 اسفند 1399 جهان نیوز 28 اسفند 1399 جهان نیوز 29 اسفند 1399 جهان نیوز 30 اسفند 1399 
جهان نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۰:۱۱    
قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 7 فروردین را مشاهده می کنید.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۸:۵۴    
کانال تلگرامی جام جم اینفوگرافیکی از تبعات کمبود خواب برای بدن را منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۰۸:۵۴    
در این گزارش عجیب ترین انسان های جهان را به شما معرفی و عکس آن ها را نیز به اشتراک خواهیم گذاشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۸:۵۱    
وال استریت ژورنال فاش کرد که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا پس از دریافت اطلاعاتی در مورد حضور کودکان و زنان در یکی از اهداف مورد نظر، حمله هوایی دوم به سوریه را در 25 فوریه لغو کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۴    
زردچوبه را می توان از پرکاربردترین و محبوب ترین ادویه های جهان دانست که قدمتی بسیار طولانی دارد. یکی از خواص آن درمان آرتروز است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۰۹:۲۱    
از این رو متواضعانه تأکید می کنیم هر گونه تلاش برای تحمیل مفهوم مد نظر جنابعالی بر این آیه، تلاشی است بی حاصل؛ زیرا، آنچه که تاریخ از عملکرد و سیره رسول خدا (ص) گزارش کرده، شدت و غلظت بر کفار ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۰۸:۱۵    
تصاویر نیم صفحه روزنامه های ورزشی یازدهم اسفند ماه به رشته های مختلف ورزشی، به خصوص انتحابات فدراسیون فوتبال اختصاص یافته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۶:۴۸    
رئیس سازمان حمایت از مردم خواست از احتکار خانگی روغن خودداری کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۴:۵۴    
سازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام کرد: شانزدهمین مرحله یارانه معیشتی مربوط به اسفند ماه سال جاری ساعت 24 روز یکشنبه (10 اسفند) به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۱:۵۷    
حمیدرضا عظیمیان در مراسم بازدید رئیس دفتر رئیس جمهور از شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: شرکت فولاد مبارکه تاکنون سه هلدینگ در زمینه های مختلف تحصیل یا تأسیس کرده و اکنون با دریافت مجوزهای لازم از سازمان ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۱:۵۱    
به گزارش جهان نیوز به نقل از وقت خبر , مدیرعامل فولاد مبارکه در جریان برگزاری این همایش و در میزگرد تخصصی تعاملات دو حوزۀ فولاد و سنگ آهن، چالش ها و راهکارهای صادرات در دورۀ پساترامپ ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۸    
به گزارش جهان نیوز ، محمود واعظی در بازدید از پروژه های توسعه های شرکت فولاد مبارکه با بیان اینکه این شرکت یکی از شرکتهای بزرگ و موفق کشور است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۵    
رسول سرائیان در مراسم بازدید محمود واعظی، رییس دفتر ریاست جمهوری، از شرکت فولاد مبارکه، ضمن تبریک میلاد حضرت علی (ع) به اهمیت تحول دیجیتال در صنعت فولاد جهان و ضرورت توسعۀ آن در شرکت فولاد مبارکه ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۱:۲۱    
در پی درگذشت محسن آقا نبی قلهکی معتمد امام خمینی(ره) در بازار تهران، رییس سازمان بسیج اصناف،بازاریان وفعالان اقتصادی کشور پیام تسلیتی صادر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۲    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز 11 میلیون و 133 هزار تومان، طلای 18 عیار یک میلیون و 79 هزار و 500 تومان و قیمت دلار در بازار آزاد 25 هزار و 191 تومان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۰:۳۳    
طبق اطلاعی که من دارم آقایان رییسی و قالیباف به هیچ وجه با یکدیگر رقابت نخواهند کرد و هر کس امکان پیروزی بیشتری داشته باشد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۷    
شاخص کیفیت هوای تهران در حال حاضر بر روی عدد 134 قرار گرفته و هوای تهران برای گروه های حساس جامعه آلوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۷    
وزیر امور خارجه کشورمان پس از دیدار با همتای عراقی خود در پیامی توئیتری اعلام کرد که در این دیدار بر تعهد ایران به ثبات عراق تأکید و خشونت های بی ثبات کننده آمریکا علیه نیرو های عراقی را محکوم کرده ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۰:۱۸    
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل نوشت: دستور بایدن برای حمله به نیروهای بومی مبارزه کننده با داعش، نشان داد که کاخ سفید با اعمال سیاست دوگانه در استفاده از تروریسم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۵۷    
انبار لویی با بیان اینکه ما بیش از 20 سال است سیاست خارجی کشور را درگیر همین مقوله فشارهای شرطی دشمن کرده ایم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۵۴    
عملیات بمباران منطقه ای در دیرالزور سوریه که منجر به شهید و زخمی شدن چند نفر از عناصر کتائب حزب الله عراق گردید، مباحث تازه ای پیرامون حضور نظامی آمریکا در عراق و سوریه در پی آورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۴۲    
در حاشیه افتتاح بازارچه جدید میوه و تره بار
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۳۹    
سخنگوی فراکسیون گام دوم انقلاب در مجلس در واکنش به اظهارات رئیس دفتر رئیس جمهور درباره قیمت ارز اعلام کرد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۰    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، به تشریح وضعیت بیماری کووید 19 در کشور پرداخت و در خصوص وضعیت محدودیت های نوروزی، توضیحاتی ارائه داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۸:۴۸    
معمولا التهاب گوش به خودی خود یا با مصرف مسکن های معمولی از بین می رود ولی در برخی مواقع می تواند منجر به عفونت گوش شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۸:۲۱    
سازمان ملل متحد اعلام کرد بیش از نیمی از جمعیت یمن از گرسنگی رنج می برند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۸:۱۵    
یکی از سران ورشکسته فتنه مجدداً رفتار منافقانه با نظام و تظاهر به همراهی با نظام و انقلاب و رهبری را از سر گرفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۸:۱۵    
آمریکایی ها هدفشان فروپاشی اقتصاد کشور بود. با در نظر گرفتن این موضوع می گوییم مردم توانسنتند با افتخار از زیر بار فشارها عبور کنند اما وقتی این سخن را مطرح می کنیم عده ای می گویند انگار خبر ندارید ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۸:۰۳    
پنج شنبه شب بود که منابع خبری گزارش دادند یک کشتی متعلق به رژیم صهیونیستی که در حال خروج از غرب آسیا بود در دریای عمان دچار انفجار شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۷:۵۱    
عبدالغنی شعلان از مهمترین سرکردگان حزب اصلاح بود که منصور هادی و ائتلاف سعودی حساب ویژهای روی وی در جبهه مأرب باز کرده بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۷:۵۱    
برنامه مرحله یک شانزدهم مسابقات جام حذفی ( یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل 1400-1399 اعلام شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۷:۵۱    
عملیات اطفاء و مهار حریق در بخشی از پشت بام آستان حضرت عبدالعظیم (ع) با تلاش پرسنل ایمنی و آتش نشانی این آستان مقدس با موفقیت صورت پذیرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۳:۰۵    
رئیس جمهور آمریکا شنبه و پیش از ترک کاخ سفید به سوالی درباره احتمال تحریم ولیعهد سعودی به دلیل دست داشتن در ترور جمال خاشقچی پاسخ داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۳:۰۵    
شبکه الجزیره شامگاه شنبه در خبری فوری از حملات موشکی انصارالله یمن به سوی ریاض خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۳:۰۵    
کادرفنی و سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس، مهاجم این تیم را به دلیل عدم رعایت پروتکل بهداشتی 20 میلیون تومان جریمه کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۳:۲۳    
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: لحظاتی پیش بر اثر تیراندازی فردی ناشناس به ماموران نیروی انتظامی مستقر در پل گاومیشان شهرستان دره شهر یک نفر شهید و یک نفر زخمی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۳:۱۷    
حجت الاسلام پناهیان گفت: بیش از یک سال از شهادت حاج قاسم می گذرد و یکی از دلایل محبوبیت شهید سلیمانی این است که خود را بهتر از دیگران نمی دید.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۱:۴۱    
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه آقای رئیس جمهور، آیا تدبیر اداره کشور گران کردن ارز بوده است، گفت: مردم قضاوت خواهند کرد که در این 7 سال و نیم چه کسی راست و چه کسی دروغ گفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۱:۰۲    
مخالف برجسته سعودی در واکنش به گزارش سیا درباره قتل جمال خاشقجی، آن را در قالب باج خواهی آمریکا از عرابستان توصیف کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۰:۵۳    
سایت جدید 5G همراه اول فردا در تهران افتتاح می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۰:۴۷    
یک روزنامه انگلیسی نوشت، عدم تحریم ولیعهد سعودی پس از انتشار گزارشها درباره نقش او در قتل جمال خاشقچی، نشان گر ادامه نفوذ و لابی گری این کشور در آمریکا است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۹:۰۸    
بر اساس مصوبه امروز مجلس، دولت مکلف شد به ازای هر فرزند که از ابتدای سال 1400 متولد شود، 10 میلیون ریال از محل یک درصد از یک دوازدهم هزینه های شرکت های دولتی را به صورت بلاعوض صرفاً جهت خریداری ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۸:۵۹    
نمایندگان مجلس دولت را مکلف کردند که نرخ تعرفه اینترنت برای استفاده از پیام رسان های داخلی 20 درصد تعرفه پیام رسان های خارجی تعیین شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۷:۱۷    
محمود صادقی، نماینده مردم تهران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از محکومیت خود به 8 ماه حبس قطعی خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۶    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تا امروز، افزون بر 70 نوع جهش در ایران شناسایی شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۷    
نشریه آمریکایی پولتیکو با اشاره به افشای نقش ولی عهد سعودی در قتل جمال خاشقجی معارض عربستانی، پیش بینی کرد حکومت پادشاهی این کشور ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۶:۲۹    
سازمان جهانی بهداشت توصیه هایی برای تغذیه مناسب به منظور پیشگیری از کرونا دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۵۶    
فرج الله سلحشور با اینکه بیشترین سهم در جذب مخاطب جهانی برای آثار ایرانی را داشته، همواره از سوی جریان روشنفکری مورد بی مهری قرار گرفته است و اکنون نیز پنجمین سالگرد فوت این هنرمند شایسته در سکوت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۵۳    
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، در واکنش به نامه اخیر رئیس دولت اصلاحات به رهبر معظم انقلاب گفت: برخی داخلی ها کار مشابه آمریکایی ها را تکرار نکنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۵۳    
همین کارخانه های سازنده هم طبق وعده شان عمل نمی کنند و قطعه به ما نمی دهند، نمی آیند و برابر قراردادی که با ما دارند، به ما کمک نمی کنند و درواقع به قرارداد خود هم پایبند نیستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۵۰    
مهمترین کار و اولویت وزارت بهداشت در حال حاضر، مدیریت کووید19 است و فعلا اولویتی مهمتر از کرونا نداریم. باید به شدت مراقب باشیم که بیماری کووید19، آتش دوباره در کشور ایجاد نکند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۴۴    
به گزارش جهان نیوز ، محمد هاشمی رفسنجانی گفته است: رئیسی و قالیباف یکبار شانس خود را در عرصه انتخابات ریاست جمهوری امتحان کردند و می دانند که پایگاه رای خوبی ندارند از این رو بعید است دوباره برای ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۴۴    
رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه قیمت میوه از محل اصلی تهیه آن با قیمتی که به دست شهروندان در تهران می رسد 10 برابر تفاوت دارد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۲۳    
عبدالله گنجی، فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود در توییتر به قصد علی مطهری برا کاندیداتوری اشاره کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۷    
یکی از کاربران توییتر در صفحه شخصی خود در سالروز وفات ام المصائب، حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) توییتی را منتشر کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۰۸    
در حالی که تصاویر از حضور فردی مدعی جادوگری در یک دیدار از لیگ برتر فوتبال زنان منتشر شده، اما ناظر مسابقه در این زمینه اظهار بی اطلاعی کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۵۶    
خودروی گران قیمت اسطوره فقید فوتبال آرژانتین و جهان به حراج گذاشته شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۴۴    
صندلی داغ برنامه محبوب دهه 80 که با اجرای زنده یاد منوچهر نوذری پخش می شد، بناست به شکل رادیویی تولید شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۳۸    
مجید مجیدی در وبینار عرفان در سینمای ایران در اسپانیا گفت: فکر می کنم جهان امروز که پر از خشونت و بحران شده است، بیش از هر زمانی از زبان مشترک انسانی خالی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۲۳    
مختصری از فضیلت ها و همچنین نحوه خواندن نماز جعفر طیار در این گزارش توضیح داده شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۱۷    
طبق روانشناسی رنگ، احساسات مربوط به رنگ ها، به شدت به اولویت شخصی و تجربیات گذشته شما با آن رنگ خاص بستگی دارد که رنگ سیاه نیز از این قانون متمایز نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۳:۱۴    
شهاب حسینی به حواشی ایجاد شده درباره واکسن زدنش در آمریکا واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۱۴    
هنوز یک ماه از اظهار نظر وزیر محترم نفت درباره اینکه قیمت، دست خداست نگذشته است که رییس دفتر محترم رییس جمهور در اصفهان به صراحت می گوید این ما بودیم که دلار را گران کردیم!
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۳:۰۲    
مدیرکل انتقال خون استان تهران، به تشریح وضعیت تامین خون و فرآورده های خونی در سطح مراکز درمانی پایتخت پرداخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۲:۵۳    
رئیس مرکز روابط عمومی شهرداری تهران از آزادی دو شهردار مناطق 8 و 2 با قرار وثیقه خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۲:۱۷    
مجلس دنبال این نیست که شاکله بودجه را به هم بریزد و ما معتقد هستیم که مجلس باید کاملا حساب شده بودجه را بررسی و تصویب کند تا مشکلات کشور حل شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۲:۱۷    
رند پال نماینده ایالت کنتاکی در مجلس سنای آمریکا، دخالت واشنگتن در جنگ داخلی سوریه و حمله اخیر نظامی دولت بایدن به سوریه را محکوم کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۲:۱۴    
سَلامٌ عَلی قَلبِ زَینَبَ الصَّبور وَ لِسانَها الشَّکور .
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۸    
چند وقتی است برخی از والدین فیلم ها و تصاویری از کودکانشان در شبکه های اجتماعی برای کسب در آمد و شهرت منتشر می کنند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۲    
در سالهای اخیر در خلیج فارس کشتی های تجاری یا ناقل مواد سوختی ، دچار سانحه نشده اند که نشانه امنیت کامل این شاخاب برای تجارت بین الملل است
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۲    
آیت الله میرباقری: با طناب سازمان جهانی بهداشت در چاه نروید. ما نمی دانیم چگونه است؟ سال گذشته می گفتند کرونا از ایران به عراق آمده، عراق مرزها را بسته. امسال می گویند کرونا از عراق به ایران آمده.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۱:۵۶    
به گفته سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا سفر های نوروزی با شروع موج چهارم کرونا کاملا ممنوع خواهد شد و براساس پیگیری ها مشخص شده است که هم اکنون وزارت کشور ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۱:۳۸    
فرمانده تروریست های سنتکام در توصیف حمله تلافی جویانه ایران به پایگاه عین الاسد تصریح کرد دقت موشک های ایران به اندازه ای بود که اگر پایگاه را به موقع تخلیه نمی کردیم 20 تا 30 هواپیما و 150 نظامی را ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۱:۳۵    
جواد نیکی ملکی فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود در توییتر به پناه بردن دوباره به احمدی نژاد اشاره کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۱:۲۹    
رئیس جمهور گفت: اگر شرایط عادی باشد و موج چهارم هم اتفاق نیفتد بازهم عید امسال مانند عید پارسال است و شرایط ما سخت تر هم شده است. شرایط ما در هفته های پیش رو با توجه به واکسیناسیون بهتر می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۱:۲۹    
دوران پر رمز و راز دفاع مقدس هر روزش برگی از دفتر هزار برگ خاطرات رزمندگان است خاطراتی که حتی تصور برخی از آنها حیرت انگیز است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۱:۲۹    
در حاشیه سفر رئیس دفتر رئیس جمهور به اصفهان
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۱:۲۳    
حجت الاسلام حامد کاشانی در صفحه شخصی خود در توییتر به شخصیت والای حضرت زینب(س) اشاره کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۱:۲۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که جرائم رانندگی در سال آینده پنج درصد افزایش پیدا کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۱:۱۴    
مشاور حقوقی سابق باشگاه پرسپولیس در مورد پرونده محرومیت عیسی آل کثیر بازیکن این تیم توضیحاتی ارائه کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۱:۱۴    
اعمال هم، چون اعتکاف، روزه و نماز های مستحبی فضیلت فراوانی را دارد و آثار و برکات آن خصوصا در ایام رجب بسیار گسترده است و نتایجی ارزشمند آن همچون خودسازی، آمرزش گناهان ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۸    
به بهانه دیدار حساس امشب پورتو و اسپورتینگ، سایت پرتغالی به تقابل جذاب طارمی و گونسالوس پرداخت و از مخاطبان خود پرسید که چه کسی مهاجم بهتری است؟
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۲    
یک میلیون و 300 هزار نفر از گروه های آسیب پذیر شامل کادر بهداشت و درمان و سالمندان تا پیش از نوروز 1400 در کشور واکسینه می شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۰:۵۳    
نمایندگان مجلس، نرخ مالیات بر درآمد حقوق کارکنان دولتی و غیردولتی اعم از حقوق و مزایا (به استثناء قضات) همچنین اعضای هیأت علمی (آموزشی و پژوهشی) شاغل و بازنشسته دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی را مشخص ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۶    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرکت های خودروسازی فاصله بسیار کمی تا خودکفایی کامل در تولید خودرو دارند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۳    
هنگامی که چند نفر تحت عنوان شریک تصمیم به شروع کار اقتصادی می گیرند ، برای بهرمند شدن از مزایایی نظیر شرکت در مناقصات سازمان های دولتی ، باید به عنوان یک شخص حقوقی خود را معرفی کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۴    
استفاده از اپلیکیشن آموزش زبان فارسی به کودکان نسل فعلی که فن آوری را بخشی اساسی از زندگی خود می دانند مزیت های بسیاری دارد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۸    
امروزه اجاره خودرو و ماشین یکی از شغل های نسبتا پردرآمد و طبیعتا پر دردسر می باشد . در صورتی که اجاره دهنده خودرو و یا اجاره کننده خودرو دقت لازم را نداشته باشد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۸    
همه ی ما با شنیدن نام پدر، افسانه ها با ابرقهرمان ها را را در ذهنمان مرور می کنیم. کاری نیست که برای پدرها غیر قابل انجام باشد. این را از همان کودکی متوجه می شویم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۲    
عید نوروز نزدیک است و ممکن است شما دوست داشته باشید برای عید شیرینی های خانگی درست کنید. اما شاید کمتر کسی به ذهنش برسد که برای عید می توان گز و سوهان خانگی هم درست کرد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۹:۵۹    
گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی، یک بار دیگر در راستای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر توزیع کمک های مومنانه ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۹:۵۳    
شکر که جزو اقلام اساسی است با تعطیل شدن کارخانجاتی چون هفت تپه با مشکل قیمتی مواجه شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۱    
بولتن جهان نیوز به برخی لایه های پنهان اخبار و رویدادهای سیاسی و فرهنگی ایران خواهد پرداخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۲    
ایالات متحده آمریکا در حال حاضر برای احیای داعش در سوریه و عراق تلاش می کند. هدف اصلی آمریکایی ها از این اقدام، تداوم حضور نظامی خود در منطقه است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۹:۲۶    
سالروز رحلت ام المصائب، حضرت زینب کبری(س) تسلیت باد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۹:۲۰    
جاسوس ها معمولا افرادی باهوش و دارای استعداد بازیگری هستند! آنها می توانند در هر نقشی فرو روند و خود را به شکلهای گوناگون دراورده و جا بزنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۹:۱۷    
روند فعلی خروج پول از بورس می تواند زنگ هشداری برای دخالت های دولت و کاهش اعتماد به بازار سرمایه باشد. این مساله می تواند در آینده ای نزدیک نقدشوندگی بسیاری از نمادها را با مشکل مواجه کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۸    
یک کاربر فضای مجازی درباره شهید حاج حسین خرازی توییتی را منتشر کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۸:۵۹    
قبل از حرکت به کربلا، بزرگانی مثل ابن عباس و ابن جعفر و چهره های نامدار صدر اسلام، که ادعای فقاهت و شهامت و ریاست و آقازادگی و امثال این ها را داشتند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۸:۵۳    
حسین آرزو داشت همیشه در اعمال و رفتارش مظهر انجام بسم الله الرحمن الرحیم باشد و از این جهت بسیار مهربان بود ...
  • ۱