دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۳۱Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای پول نیوز 13 اسفند 1398 - poolnews.ir

پول نیوز 29 اسفند 1393 پول نیوز 29 اسفند 1394 پول نیوز 1 فروردین 1395 پول نیوز 1 فروردین 1396 پول نیوز 28 اسفند 1397 پول نیوز 31 فروردین 1398 پول نیوز 31 اردیبهشت 1398 پول نیوز 31 خرداد 1398 پول نیوز 31 تیر 1398 پول نیوز 31 مرداد 1398 پول نیوز 31 شهریور 1398 پول نیوز 30 مهر 1398 پول نیوز 30 آبان 1398 پول نیوز 30 آذر 1398 پول نیوز 30 دی 1398 پول نیوز 1 بهمن 1398 پول نیوز 1 اسفند 1398 پول نیوز 2 اسفند 1398 پول نیوز 3 اسفند 1398 پول نیوز 4 اسفند 1398 پول نیوز 5 اسفند 1398 پول نیوز 6 اسفند 1398 پول نیوز 7 اسفند 1398 پول نیوز 8 اسفند 1398 پول نیوز 9 اسفند 1398 پول نیوز 10 اسفند 1398 پول نیوز 11 اسفند 1398 پول نیوز 12 اسفند 1398 پول نیوز 13 اسفند 1398 پول نیوز 14 اسفند 1398 پول نیوز 15 اسفند 1398 پول نیوز 16 اسفند 1398 پول نیوز 17 اسفند 1398 پول نیوز 18 اسفند 1398 پول نیوز 19 اسفند 1398 پول نیوز 20 اسفند 1398 پول نیوز 21 اسفند 1398 پول نیوز 22 اسفند 1398 پول نیوز 23 اسفند 1398 پول نیوز 24 اسفند 1398 پول نیوز 25 اسفند 1398 پول نیوز 26 اسفند 1398 پول نیوز 27 اسفند 1398 پول نیوز 28 اسفند 1398 پول نیوز 29 اسفند 1398 
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۶    
گران ترین نسخه اسکالید که با پسوند ESV پلاتینیم شناخته می شود بهای 99590 دلاری داشته و این در حالی است که تخفیف های زیادی برای خرید این خودرو در نظر گرفته شده است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۲    
درحالی که سازمان بورس و اوراق بهادار ورود به بازار سرمایه را به قبولی در آزمون و صدور کد معاملاتی با تاخیر یک ماهه مشروط کرده است ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۷    
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از تقاضای 53 شرکت برای سرمایه گذاری در بندر شهید بهشتی چابهار در سال 98 خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۲:۳۷    
این روزها انگشت اتهام همه گیری بیماری کرونا به سوی ارتباطات انسانی و وسایل ارتباطی، تجمعات همگانی و مکان هایی است که حتی اگر ازدحامی نداشته باشد به دلیل حضور روزانه و پیوسته مردم در آن مکان ها ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۱:۰۲    
عضو هیئت مدیره انجمن شرکت های حمل و نقل ریلی گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا، روزانه 7 تا 8 هزار بلیت قطار کنسل و استرداد می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۸:۰۵    
سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد شورای نگهبان طبق قانون 20 روز مهلت برای بررسی لایحه بودجه 99 دارد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۶    
مراسم استقرار میز خدمت بیمه سرمد در شعب منتخب بانک صادرات با حضور مدیرعامل این شرکت برگزار شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از واریز 10 میلیارد تومان به حساب 40 هزار معلول ضایعه نخاعی برای تهیه اقلام بهداشتی خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۴:۲۰    
لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad L340-HMR به قیمت 4 میلیون و 495 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۱    
معاون وزیر راه با بیان این که قرارگاه خاتم الانبیاء زمینه ساز ورود سرمایه بخش خصوصی به پروژه های ریلی است، گفت: 70 درصد منابع مالی مترو پردیس توسط دولت تامین می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۲:۵۰    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با بیان این که تسهیل تردد مردم یکی از دغدغه های نظام است، گفت: ارزش پروژه مترو پردیس 4000 میلیارد تومان است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۵    
وزیر نیرو گفت: اولین فروند هواپیمای حامل کمک های بهداشتی از سوی قطر عازم ایران شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۰:۴۷    
رئیس کانون بازنشستگان و کارگران تأمین اجتماعی درباره افزایش حقوق کارگران در سال 99 توضیحاتی داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۷    
یکی از شرکت های هواپیمایی کشور اعلام کرد طی روزهای گذشته سه پرواز برای بازگرداندن مسافران از مسقط به شهرهای کشور انجام شده است و امادگی برای انجام پرواز جدید هم وجود دارد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۸:۵۰    
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس می گوید خودروسازان هر روز برای افزایش قیمت خودرو بهانه ای دارند، در واقع این شرکت ها از آب گل آلود ماهی گرفته و در شرایط کنونی که جامعه با ویروس کرونا درگیر است چراغ خاموش ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۷:۵۶    
تولیت حرم امام راحل در تماس با وزیر بهداشت، درمان و آمورش پزشکی تاکید کرد که همه امکانات آستان امام خمینی در خدمت مجموعه بهداشت و درمان کشور برای مبارزه با کرونا است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۷:۵۰    
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید دارد که آخرین گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی از فعالیت هسته ای ایران تحت تاثیر آمریکا است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۰:۴۱    
معاون آب و آبفای وزیر نیرو ضمن تاکید بر رعایت اصول بهداشتی و شستشوی دست ها، خواستار مصرف بهینه آب از سوی مردم شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۰:۲۶    
مدیر کل سازمان جهانی بهداشت می گوید بر خلاف آنفولانزا، احتمال انتشار مخفی و بدون علامت ویروس کرونا بسیار اندک است و همین امر میزان شیوع این ویروس را محدود و قابل مهار کرده است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۰:۰۵    
رئیس کمیته پول، بانک و بازار سرمایه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس قوه قضائیه با انتقاد از تعلل بانک مرکزی در صدور دستورالعمل حذف جرائم سود مرکب بانکی ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۳:۵۶    
معاون بهداشت وزارت بهداشت، تازه ترین آمار مبتلایان به کرونا در کشورمان را اعلام کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۳:۵۰    
مدیر طرح سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفت از هوشمند سازی جایگاه های سی ان جی از ابتدای سال 99 خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۳:۴۱    
غیبت رئیس و اعضای هیئت مدیره اتحادیه صنف لوازم و تجهیزات پزشکی برای پاسخ گویی به رسانه ها درباره راهکارها و برنامه های تقویت خط تولید مواد مورد نیاز جامعه پزشکی در مقابله با کرونا و همچنین نحوه ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۳:۳۲    
وزیر راه و شهرسازی از حذف جریمه عدم پرداخت بیمه سهم کارفرما و مالیات مشاغل بخش گردشگری و حمل و نقل خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۳:۲۰    
طبق اعلام معاون فنی گمرک ایران با درخواست وزارت بهداشت، دستور ترخیص فوری 50 دستگاه آمبولانس صادر و از امروز در اختیار این وزارتخانه قرار گرفت.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۲:۴۷    
بلوک 17.34 درصدی بیمه البرز به قیمت پایه هر سهم 5217 ریال، فردا (چهارشنبه 14 اسفند ماه 98) در بورس اوراق بهادار عرضه می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۲:۳۲    
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به ارسال مستقیم لایحه بودجه 99 به شورای نگهبان بر اساس اذن رهبری گفت: لایحه بودجه کل کشور ظهر امروز (سه شنبه 13 اسفندماه) به شورای نگهبان ارسال شده است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۲:۲۰    
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام از توزیع مرغ منجمد تنظیم بازاری به قیمت 12 هزار تومان خبر داد و گفت: افزایش قیمت گوشت قرمز نیز در بازار مقطعی است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۲:۱۱    
سایپا در ادامه اتخاذ تمهیدات ویژه برای حفظ سلامت کارکنان خود و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ساعات و شیفت های کاری خود را تغییر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۲:۰۲    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: این سازمان 25 میلیارد ریال برای مرکز ایزوله کرونا به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس کمک کرده است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۱:۵۰    
با امضای تفاهم نامه ای ساختمان انرژی نزدیک به صفر در مرکز نوآوری شریف احداث خواهد شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۱:۴۱    
در پی شیوع ویروس کرونا و کاهش سفرهای مردم که بر اساس توصیه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اتفاق افتاده ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۱:۲۶    
گرمایش زمین هر روز در حال نمایش تبعات خود برای جهانیان است و افزایش یک ماهه تابستان در کشور استرالیا یکی از این پیامدها است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۱:۱۷    
سازمان اداری و استخدامی در بخشنامه ای به دستگاه های اجرایی برای مقابله با کرونا و حفظ سلامت کارکنان و ارباب رجوع ابلاغ کرد که بر این اساس ارائه خدمات الکترونیکی توسط کارکنان دستگاه ها به شکل دورکاری ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۱:۰۲    
رینگ بین الملل بورس انرژی ایران امروز شاهد عرضه نفت خام سبک شرکت ملی نفت ایران خواهد بود.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۹:۰۲    
معاون وزیر راه گفت: با پیشنهاد وزیر راه و شهرسازی، تمامی کانتینر های پُر و خالی متوقف در مرزهای بین المللی از پرداخت هزینه دیرکرد معاف شدند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۸:۵۰    
مدیر کنترل و نظارت بازرسی پخش فرآورده های نفتی استان فارس توضیحاتی را در خصوص علت وجود آب در یکی از جایگاه های استان شیراز ارائه داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۸:۳۵    
مقام مسئول وزارت راه با بیان طرح بانک مسکن برای پرداخت کمک ودیعه اجاره بها در بانک مرکزی است، گفت:احتمال دارد طرح حمایتی دولت از کم درآمدها در بخش مسکن استیجاری تا پایان سال تدوین شود.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۸:۳۲    
وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد:مهلت اعتراض به عدم تایید شرایط ثبت نام در طرح ملی مسکن و انصراف از ثبت نام در این طرح، ساعت 24 فردا به پایان خواهد رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۸:۳۲    
مرکز ماهر از انتشار وصله امنیتی برای آسیب پذیری مرورگر گوگل کروم توسط گوگل خبر داد و از کاربران خواست برای جلوگیری از سوءاستفاده مهاجان سایبری، این مرورگر دسکتاپ خود را به روزرسانی کنند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۸:۱۷    
توییتر برای جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا کارمندان خود را تشویق می کند دور کاری کنند و از خانه به فعالیت خود ادامه دهند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۸:۰۵    
معاملات امروز بازار سرمایه در حالی به پایان رسید که شاخص کل این بازار در طول ساعات معاملات روندی صعودی داشته و درنهایت صعودی 14 هزار واحدی را ثبت کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۸:۰۲    
رئیس سازمان حمایت قیمت ماسک N95 وارداتی و ماسک سه لایه را اعلام کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۷:۵۰    
طرح جدید پیش فروش وانت نیسان دیزل از سوی شرکت سایپا آغاز خواهد شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۷:۴۱    
حوزه خدمات پس از فروش ایران خودرو هم راستا با شرایط فعلی کشور در مقابله با ویروس کرونا، با پیشنهاد استفاده از خدمات در محل مورد نظر مشتریان، هموطنان را به حضور حداقلی در اماکن عمومی دعوت کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۷:۲۶    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون تست کرونای 23 نفر از نمایندگان مثبت بوده است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۷:۱۷    
مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول گفت: این شرکت برای آخر سال آماده عرضه اولیه شود تا اولین شرکتی باشد که با استفاده از ظرفیت سهام ممتاز پذیرش و عرضه می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۷:۱۷    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو نیز با بیان این که تام نه فقط برای ایران خودرو که برای کشور یک سرمایه محسوب می شود ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۷:۰۵    
رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور، از افزایش 18 درصدی تأمین تخم نوغان برای توزیع در سال 1399 خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۶    
قائم مقام وزیر صنعت در امور بازرگانی با بیان اینکه در حال تولید اقلام بهداشتی برای جبران کمبودها در بازار هستیم ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۰    
رئیس اتحادیه صنف قنادان تهران اعلام کرد که در پی شیوع ویروس کرونا فروش این صنف به یک دهم ماه های گذشته رسیده است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۱    
اعضای شورای شهر تهران با پیشنهاد افزایش 25 درصدی نرخ کرایه حمل ونقل عمومی در پایتخت موافقت کردند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۱    
احمد تویسرکانی مشاور رییس قوه قضاییه درگذشت.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۲    
17روز به پایان سال باقی مانده است اما هنوز جلسات شورای عالی کار برای دستمزد 99برگزار نشده است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۰    
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، "کرامت ویس کرمی" را به سمت مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منصوب کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۵    
طبق اعلام رئیس کل بانک مرکزی، اختیارات این بانک در خصوص تنظیم و مدیریت بازار ارز و اصلاحات نظام بانکی تا پایان سال 99 تمدید شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۵    
در حالی که این روزها و با گرانی بنزین گردشگری ایران حال خوشی ندارد؛ ویروس کرونا هم به مثابه تیر خلاص بر پیکر بی جان این صنعت بود ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۲    
به گفته نظام دوست، قرار است مرحله اول این برنامه با عنوان ملاقات با سرمایه گذار برگزار شود و مراحل بعدی برنامه آپ استارز در طول سال ادامه پیدا می کند که استارتاپ های منتخب در مرحله اول ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۵:۴۷    
معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه طی اطلاعیه ای از فراهم شدن شرایط انصراف متقاضیان طرح ملی مسکن خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۵:۳۲    
برییش ایرویز اعلام کرد برخی پروازهایش را از لندن به آمریکا به خاطر کاهش تقاضا برای پرواز در اثر شیوع ویروس جدید کرونا لغو می کند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۵:۱۷    
سرمایه گذاران اوراق صندوق سرمایه گذاری توسعه تعاون صبا معادل 26 درصد سود سالیانه برای دوره بهمن به حسابشان واریز شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۴:۵۶    
بسیاری از نهادها و کشورهای جهان از برنامه ریزی برای مهار تبعات اقتصادی کروناویروس خبر دادند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۴:۵۰    
با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک اجاره شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات (سهامی عام) به مبلغ 7 ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۵    
بانک صادرات ایران در راستای کمک به هموطنان آسیب دیده از سیل اخیر در استان های جنوب و جنوب شرقی کشور، تسهیلات حمایتی برای جبران خسارات ناشی از سیل و آب گرفتگی پرداخت می کند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۵    
گوگل از حدود 8000 کارمند خود در دفترش در دوبلین خواسته دورکاری کنند و در محل کار حاضر نشوند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۲    
معاون مسافری شرکت راه آهن گفت: آمار مسافرانی که سفرهای خود را بابت شویع کرونا لغو کرده اند، بسیار زیاد است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۷    
معاون بازار فرابورس ایران از تغییر زمان عرضه اولیه سهام به روش ثبت سفارش در نماد شصدف خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۱    
بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان نخستین بانک دیجیتال کشور؛ با راه اندازی پیشخوان رسالت؛ به جای مراجعه به شعب بانک ها، خدمات غیرحضوری در بستر بانکداری الکترونیکی ارائه می کند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۴:۰۵    
سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از اخذ حکم حکومتی رهبری از سوی رییس مجلس در مورد بودجه 99 خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۳:۵۰    
مدیرعامل بانک سینا در دیدار با مسئولان گروه تراکتورسازی ایران گفت: بانک سینا در کنار واحدهای تولیدی و کارخانجات صنعتی، فعالانه آماده است تا از طریق ارائه خدمات به روز و نوین، از آنها حمایت کند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۳:۵۰    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تولید مسکن دا به عنوان یک پتانسیل بالقوه اقتصادی در بسیاری از کشورها مورد توجه دانست و گفت ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۳:۱۱    
نماد فروی که پیش از شروع بازار امروز به دلیل افشای اطلاعات متوقف شده بود، بازگشایی شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۱    
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با یک دلار . 26 سنت افزایش به 53 دلا رو 16 سنت رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۲    
برخی کارشناسان معتقدند گروهی از سفته بازان بازار معاملات مسکن پس از نوسان های اخیر نرخ ارز به امید سود کلان به این بازار بازگشته اند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۷    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد افزایش به 1592 دلا رو 7 سنت رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۷    
دبیر انجمن ملی تولیدکنندگان زنجیره ای گوشت مرغ می گوید: مردم در تامین مرغ شب عید نگرانی نداشته باشند. واحدهای صنفی و توزیع کننده به اندازه نیاز مرغ دارند. همچنین قیمت مرغ در شب عید گران نخواهد شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۱    
یک واحد مسکونی 70 متری واقع درمنطقه مرزداران ، خیابان ایران با عمر بنا 17 سال به مبلغ یک میلیارد و 450 میلیون تومان به فروش می رسد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۰۵    
امروز قیمت اکثر ارزها در بازار آزاد با کاهش قیمت همراه بوده است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۲    
مدیرامور فناوری اطلاعات بانک صادرات ایران گفت: سقف برداشت وجه نقد از طریق دستگاه های خودپرداز بانک صادرات ایران تا پنج میلیون ریال و سقف انتقال وجه کارت به کارت توسط این دستگاه ها و سایر درگاه های ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۲    
عرضه پتروشیمی تندگویان (شگویا) 20 اسفند در بازار دوم فرابورس انجام خواهد شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۵    
سرپرست اداره حمل و نقل عمومی و پایانه های سازمان منطقه آزاد قشم از توزیع 1000 عدد ماسک میان رانندگان تاکسی و انجام عملیات ضد عفونی وسایل حمل و نقل عمومی فعال در شهر قشم خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۰    
عضو کمیسیون مجلس با تاکید بر اینکه مالیات بر عایدی سرمایه یکی از مهمترین اهرم ها برای توسعه پولی کشور است: متاسفانه دولت بنا به دلایلی در اجرای قانون مالیات بر عایدی سرمایه بی انگیزه است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۵    
تا قبل از شیوع ویروس کرونا در ایتالیا، اقتصاد این کشور به سمت رکود پیش می رفت و با آمادن این ویروس ضربه بزرگتری به اقتصاد ایتالیا وارد شده است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۶    
علاوه بر عرضه اولیه تملت روز چهارشنبه شصدف نیز در فرابورس ایران برای اولین بار عرضه می گردد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۷    
با توجه به بالا بودن احتمال شیوع و انتقال ویروس کرونا ضروری است هموطنان گرامی و مشتریان بانک ملی ایران استفاده از سامانه های بانکداری الکترونیک و بانکداری دیجیتال را جایگزین مراجعه به شعب کنند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۰۵    
سال مالی 98 شرکت صنعتی بهشهر به پایان رسید و رشد سودآوری مطلوبی را با وجود کاهش مقداری فروش به نمایش گذاشت.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۰۲    
سال مالی 98 برای زماهان بسیار خوب و با رشد سودآوری 538 درصدی به پایان رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۵۰    
ساوه در صورت مالی 9 ماهه خود سودده شد تا یک قدم دیگر به عرضه اولیه نزدیک شود.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۴۷    
رئیس سرویس حمایت از مصرف کننده روسیه بر آمادگی کشورش برای کمک به جمهوری اسلامی ایران در زمینه تامین نیازهای دارویی و تجهیزات مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۱۷    
ساعت پایان معاملات گواهی سپرده کالایی، صندوق ها، قراردادهای آتی و اختیار معامله بورس کالای ایران در همه روزهای کاری تا اطلاع ثانوی تغییر می کند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۵    
رئیس مرکز فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از تولید دوربین های حرارتی تب سنج خبر داد و گفت: شرکت هایی که برای مقابله با ویروس کرونا محصولاتی داشته باشند ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۵    
با دستور وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی ، رسیدگی های هیات های حل اختلاف ، مجامع تشکل های کارگری ، کارفرمایی وضرورت حضوروغیاب کارگرانی که ازبیمه بیکاری استفاده می کنند تاپایان فروردین به تعویق افتاد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۸:۵۰    
با کاهش یافتن قیمت نفت این نگرانی تولیدکنندگان نفت و گاز آمریکا را افزایش داده و تولید نفت شیل آمریکا در اثر افت قیمت کند شده است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۸:۱۷    
صنعت قطعه سازی ایران سال های سال است که چوب سوء مدیریت خودورسازان ایرانی و بی پولی ایشان را خورده و همچنان نیز می خورد.