یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۳:۳۱Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای پول نیوز 23 اسفند 1398 - poolnews.ir

پول نیوز 29 اسفند 1393 پول نیوز 29 اسفند 1394 پول نیوز 1 فروردین 1395 پول نیوز 1 فروردین 1396 پول نیوز 28 اسفند 1397 پول نیوز 31 فروردین 1398 پول نیوز 31 اردیبهشت 1398 پول نیوز 31 خرداد 1398 پول نیوز 31 تیر 1398 پول نیوز 31 مرداد 1398 پول نیوز 31 شهریور 1398 پول نیوز 30 مهر 1398 پول نیوز 30 آبان 1398 پول نیوز 30 آذر 1398 پول نیوز 30 دی 1398 پول نیوز 1 بهمن 1398 پول نیوز 1 اسفند 1398 پول نیوز 2 اسفند 1398 پول نیوز 3 اسفند 1398 پول نیوز 4 اسفند 1398 پول نیوز 5 اسفند 1398 پول نیوز 6 اسفند 1398 پول نیوز 7 اسفند 1398 پول نیوز 8 اسفند 1398 پول نیوز 9 اسفند 1398 پول نیوز 10 اسفند 1398 پول نیوز 11 اسفند 1398 پول نیوز 12 اسفند 1398 پول نیوز 13 اسفند 1398 پول نیوز 14 اسفند 1398 پول نیوز 15 اسفند 1398 پول نیوز 16 اسفند 1398 پول نیوز 17 اسفند 1398 پول نیوز 18 اسفند 1398 پول نیوز 19 اسفند 1398 پول نیوز 20 اسفند 1398 پول نیوز 21 اسفند 1398 پول نیوز 22 اسفند 1398 پول نیوز 23 اسفند 1398 پول نیوز 24 اسفند 1398 پول نیوز 25 اسفند 1398 پول نیوز 26 اسفند 1398 پول نیوز 27 اسفند 1398 پول نیوز 28 اسفند 1398 پول نیوز 29 اسفند 1398 
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۰:۵۲    
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: امکان دستیابی جمهوری اسلامی ایران برای تامین اقلام بهداشتی و دارویی از جمله حقوق اولیه انسانی محسوب می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۸:۴۰    
معاون وزیر بهداشت گفت: خوشبختانه بیشتر از 85 درصد افرادی که بیماری کرونا را می گیرند متوجه نمی شوند چون علائم جزئی دارد و افراد بدون اینکه متوجه شوند خوب می شوند ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۰    
گروه خودروسازی سایپا از توقف تولید خود و در عین حال، ادامه فعالیت تکمیل کاری خودروها تا پایان سال خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۳:۴۷    
در وال استریت، همه شاخص ها با حمایت های اخیر دولت و بانک مرکزی به طرز کم سابقه ای صعودی شدند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۰    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام این که هواپیمایی ماهان هیچ مجوزی برای انجام پروازهای مسافری به چین ندارد، گفت: پروازهای باری نیز بنا بر ضرورت با نظارت وزارت بهداشت انجام می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۲:۰۲    
رئیس کارگروه آسیب های اجتماعی در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید یارانه هایی به عنوان یارانه شرایط بحرانی برای خانواده های کم بضاعت در نظر بگیرد تا مردم مجبور به خروج از منازل و تشدید کننده بیماری ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۶    
با تاکید رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مبنی بر تأمین نیازها و تجهیزات مورد نیاز کادرهای درمانی و خدماتی جزیره برای مقابله با شیوع ویروس کرونا یک واحد تولیدی پوشاک واقع در شهرک ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۰:۴۷    
همتی از صاحبان کسب و کار که برای تعویق اقساط خود اقدام کرده اند به شعب بانکی مراجعه نکنند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۰    
مدیرکل ترانزیت گمرک گفت: با ارسال و انتقال دو کانتینر تجهیزات با عبور از بمبئی هند و ورود به چابهار و در نهایت عبور از ایران از مرز دوغارون کریدور هند-چابهار-افغانستان اجرایی شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۷    
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به دو اقدام اصلی دولت در مقابله با کرونا تصریح کرد ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۱    
معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه از آغاز مرحله دوم ثبت نام طرح ملی مسکن 5 استان از جمله تهران خبر داد. در این مرحله ثبت نام شهر پردیس حذف شده است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۹:۳۲    
نوبخت گفت: به 4 میلیون نفر که شرایط ویژه دارند بدون نیاز به ضامن 1.5 تا 2 میلیون تومان وام قرض الحسنه پرداخت می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۹:۲۰    
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها با صدور بخشنامه ای خطاب به استانداران، با اشاره به ضرورت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۸:۵۶    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در نامه ای به آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد بر توجه نکردن جامعه جهانی به تحریم های غیرانسانی آمریکا علیه ایران و رفع تحریم ها تأکید کردم.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۸:۲۶    
در صورتی که مجبور به خروج از خانه هستیم، در هنگام استفاده از خودرو شخصی با رعایت نکات بهداشتی می توان ریسک ابتلا به ویروس را به حداقل رساند .
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۸:۰۵    
طبق اعلام مرکز مدیریت راه ها، مسافران در مبادی ورودی و خروجی شهرها، بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا کنترل می شوند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۶    
معاون رئیس جمهوری از بهره برداری ادامه آزادراه همت- کرج طی هفته آینده خبر داد. نوبخت اول بهمن امسال وعده بهره برداری از این پروژه را تا پایان سال داده بود.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۵    
به تازگی شرکت اپل به کاربران آیفون نحوه پاکسازی و ضدعفونی کردن گوشی های خود را به منظور مقابله با انتشار ویروس کرونا آموزش داده است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۵:۳۰    
شرکت ریل می روز پنج شنبه از تازه ترین گوشی نسل پنجم خود در چین رونمایی کرد و از عرضه محصولات خود در 27 کشور جهان خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۴:۴۲    
بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی از بعد از ظهر جمعه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۷    
پالایشگاه های آسیا عمدتا نتوانسته اند نفت ارزان مورد نظرشان را از عربستان دریافت کنند که این نشان می دهد اولویت آرامکو فروش نفت به اروپا یعنی حیاط خلوت فروش نفت روسیه است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۴:۰۰    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از پیشنهادات ویژه وزیر کار در راستای حمایت از مردم در جریان بحران کرونا به دولت خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۰    
در حالی که نگرانی از گسترش جهانی ویروس کرونا موجب کاهش شدید تقاضا برای نفت شده، قیمت نفت روز جمعه برای سومین جلسه متوالی کاهش داشت.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۷    
در این راهنما تفاوت فرمت های رایج تصویر، سند و صدا بررسی شده و ببینیم png یا jpeg ، فرمت docs یا pdf و همچنین mp3 یا flac هرکدام برای چه موقعیتی مناسب تر هستند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۷    
رعنایی گفت: خودروسازان 10 هزار میلیارد تومان به قطعه سازان مطالبات دارند که دولت تسهیلاتی را طی مصوبه برای خودروسازان جهت پرداخت بدهی هایشان در نظر گرفت.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۷    
طرح"نمایشگاه بهاره مجازی" از امروز به منظور کمک به کسب و کارهای مختلف و همچنین کمک به مردم برای تأمین کالاهای مورد نیاز، شروع شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۷    
رئیس امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه گفت: حدود یک و نیم میلیون خانوار توسط سازمان هدفمندی یارانه ها شناسایی شده اند و در هفته آینده اولین بسته حمایتی در برابر زیان های ناشی از کرونا ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۷    
افرادی که به امید بازار پر التهاب شب عید خودرو مدام بر طبل گرانی شدن خودرو می زدند و با خرید چندین دستگاه امیدوار به سود بالا و فروش خودروها با قیمت های بالا بودند امروز با ضرر بسیار بالایی روبه رو و ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۷    
پس از شیوع ویروس کرونا در کشور و تبدیل شدن پمپ بنزین ها به یکی از مراکز انتشار این ویروس، تدبیر شد تا سوخت رسانی فقط توسط اپراتورها انجام شود اما بعضا شاهد هستیم که برخی از جایگاه ها اقدام به کم ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۷    
سرپرست دفتر بررسی سازمان هواپیمای کشور گفت: به علت کاهش چشم گیر پرواز های خارجی به دلیل شیوع ویروس کرونا هنوز زمان دقیق ارسال جعبه سیاه به کشور اوکراین و یا فرانسه مشخص نیست.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۷    
در نوبت سوم از مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن، نام شهر جدید هشتگرد نیز دیده می شود که تهرانی ها فعلاً نمی توانند برای این شهر درخواست بدهند اما ممکن است از روز شنبه با اعلام ظرفیت خالی در هشتگرد ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۷    
درحالیکه پیش بینی ها حاکی از آن بود که بازار سرمایه ایران تا پایان سال روندی صعودی خود را ادامه خواهد داد، برخی اتفاقات جهانی از جمله شیوع ویروس کرونا و کاهش قیمت نفت ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۷    
رئیس اتاق ایران و رئیس کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین المللی در نامه ای به رئیس اتاق بازرگانی بین المللی ...