چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۵:۳۲Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای پول نیوز 14 اسفند 1398 - poolnews.ir

پول نیوز 29 اسفند 1393 پول نیوز 29 اسفند 1394 پول نیوز 1 فروردین 1395 پول نیوز 1 فروردین 1396 پول نیوز 28 اسفند 1397 پول نیوز 31 فروردین 1398 پول نیوز 31 اردیبهشت 1398 پول نیوز 31 خرداد 1398 پول نیوز 31 تیر 1398 پول نیوز 31 مرداد 1398 پول نیوز 31 شهریور 1398 پول نیوز 30 مهر 1398 پول نیوز 30 آبان 1398 پول نیوز 30 آذر 1398 پول نیوز 30 دی 1398 پول نیوز 1 بهمن 1398 پول نیوز 1 اسفند 1398 پول نیوز 2 اسفند 1398 پول نیوز 3 اسفند 1398 پول نیوز 4 اسفند 1398 پول نیوز 5 اسفند 1398 پول نیوز 6 اسفند 1398 پول نیوز 7 اسفند 1398 پول نیوز 8 اسفند 1398 پول نیوز 9 اسفند 1398 پول نیوز 10 اسفند 1398 پول نیوز 11 اسفند 1398 پول نیوز 12 اسفند 1398 پول نیوز 13 اسفند 1398 پول نیوز 14 اسفند 1398 پول نیوز 15 اسفند 1398 پول نیوز 16 اسفند 1398 پول نیوز 17 اسفند 1398 پول نیوز 18 اسفند 1398 پول نیوز 19 اسفند 1398 پول نیوز 20 اسفند 1398 پول نیوز 21 اسفند 1398 پول نیوز 22 اسفند 1398 پول نیوز 23 اسفند 1398 پول نیوز 24 اسفند 1398 پول نیوز 25 اسفند 1398 پول نیوز 26 اسفند 1398 پول نیوز 27 اسفند 1398 پول نیوز 28 اسفند 1398 پول نیوز 29 اسفند 1398 
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۵    
با شرایط کنونی بازار کشور، حتی در شرایط فروش خودروساز داخلی هم نمی توان با بودجه سی میلیون تومانی یک خودروی صفر کیلومتر خریداری کرد و انتخاب مشتریان با این مقدار سرمایه ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۰    
یکی از چالش های استفاده از وسایل برقی در حین سفر، شارژ کردن آنها است. اما یک وسیله ارزان قیمت 25 دلاری می تواند به حل این مشکل کمک کند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۹:۰۷    
طرح اولیه تایری رونمایی شده که به وسیله مایعی مخصوص می تواند خود را احیا و آج فرسوده شده را ترمیم کند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۷:۳۱    
درست همانند مک لارن 600LT و 600LT اسپایدر که نسخه هایی خشن تر و گیراتر از مک لارن 570S کوپه و اسپایدر بودند، زمان دم دراز شدن مک لارن 720S نیز فرا رسیده است ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۵    
معاون گمرک ایران: به صادرکنندگان سه روز مهلت داده شده که برای بازگرداندن اقلام مقابله با کرونا از گمرکات و مرز ها به داخل کشور اقدام کنند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۱    
اتریش کار ساخت پلی را برای تکمیل یک بزرگراه آغاز کرده که مانند یک چتر قابلیت باز و بسته شدن خواهد داشت.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۶    
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو می گوید: قیمت خودروهای خارجی در سال آینده به قیمت دلار و میزان تقاضا نیز بستگی دارد، چنانچه قیمت ارز کنترل شود و به ازای آن نرخ تعرفه خودرو بین 10 تا 20 درصد کاهش یابد ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۲    
بر اساس مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی و در راستای کاهش مراجعه حضوری مشتریان به بانکها، سقف انتقال وجه کارت به کارت از سه میلیون به پنج میلیون تومان افزایش یافت.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۷    
پژوهش ها نشان می دهند که حذف نوعی تنظیم کننده از سلول های تی بدن می تواند به درمان سرطان پوست کمک کند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۲    
وزیر نفت توازن بین عرضه و تقاضا را به نفع تولیدکنندگان و مصرف کنندگان دانست و گفت: ایران همیشه در اوپک از سیاست هایی که به نفع دو طرف باشد، حمایت کرده است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۱    
عضو انجمن واردکنندگان موبایل از افزایش 15 درصدی قیمت گوشی های موبایل چینی در بازار ایران به دلیل افزایش قیمت جهانی خبر داد و گفت: شاید حدود 20 درصد افزایش قیمت در انتظار این بازار باشد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۲    
سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در اطلاعیه ای اعلام کرد: کارت هوشمند رانندگان حمل ونقل جاده ای کالا و مسافر به صورت غیر حضوری تمدید می شود .
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۱:۱۰    
به دنبال اعلام اخباری مبنی بر دستیابی دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله(عج) به داروی کرونا، عده ای کلاهبردار در فضای مجازی با ادعای ارتباط با این دانشگاه اقدام به فروش داروی جعلی می کنند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۰:۴۶    
بانک دی با هدف توسعه کسب و کار صرافان از دو خدمت ویژه در قالب بسته اعتباری صرافان رونمایی کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۰:۴۰    
با گذشت 10 ماه از زمانی که xHelper به دستگاه های اندرویدی راه یافته بود، محققان امنیتی موفق به کشف روشی برای پاکسازی دستگاه های هوشمند اندرویدی از این بدافزار شوند ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۲    
شتابدهنده حوزه علوم شناختی با هدف توسعه فعالیتهای این حوزه افتتاح شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۰    
مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از تأمین و تدارک 2 میلیون و 350 هزار تن کود در سال زراعی جدید خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۵    
مدیرعامل شرکت صرافی سینا گفت: در اقدامی خیرخواهانه و در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی، بر اساس مصوبه هیات مدیره، هزینه چاپ سررسید و تقویم سال 99 این شرکت جهت کمک به بیماران خاص اهدا شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۵    
بعد از انتقاد یک مدیر وزارت صمت از گمرک در خصوص عدم همکاری با سامانه جامع تجارت، گمرک اعلام کرد، سامانه جامع انبارها کالای اساسی را ثبت می کند که شامل اقلام بهداشتی نیست.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۲    
ساعت کاری سامانه های ساتنا و پایا برای ارسال دستور پرداخت بین بانکی و بین مشتری تغییر کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۰    
معاون وزیر جهاد کشاورزی از تسویه صد در صدی مطالبات گوجه کاران خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۱    
عضو اتحادیه مرغداران گوشتی از کاهش 200 تومانی نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز متوسط قیمت هر کیلو مرغ گرم 13 هزار تومان است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۹:۱۶    
رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی گفت: در حال حاضر برخی کشور ها همچون کویت و امارات ورود کالای ایرانی به کشور را ممنوع اعلام کردند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۹:۱۰    
بانک پاسارگاد، با اعلام فراخوان و راه اندازی سامانه ی اینترنتی ویژه ای جهت ثبت درخواست مشتریان دریافت کننده ی تسهیلات که مشمول بخشنامه ی ابلاغی مورخ 1398/12/05 بانک مرکزی می شوند ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۸:۵۵    
دهقان گفت: با توجه به لزوم دریافت کارت سلامت، مسافران پرواز های خارجی 5 ساعت قبل در فرودگاه حضور یابند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۸:۵۲    
براساس ابلاغیه بانک مرکزی ج.ا.ا، در اجرای قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران بانکی و در راستای کمک به رونق تولید ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۸:۳۷    
با برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک تجارت، پنجمین عضو هیات مدیره این بانک معرفی شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۸:۳۱    
وزیر راه و شهرسازی از تکمیل و واگذاری 14 بیمارستان به وزارت بهداشت در سال مالی جاری خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۳:۱۷    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: حدود 1300 نفر از شهروندان بحرینی که به ایران آمده اند به دلیل تجاهل دولت بحرین نسبت به رسیدگی به وضعیت شان مجبور به اقامت طولانی و ناخواسته در ایران شده اند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۳:۰۵    
با وجود نقد هایی که نسبت به منابع پیش بینی شده دولت در لایحه بودجه سال آینده وجود داشت، آنچه از نتیجه بررسی نماینده ها در گزارش نهایی گنجانده شده ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۲:۵۰    
به گفته سخنگو ستاد شناسایی مشمولان یارانه معیشتی در ماه های خرداد و آذر سال آینده فرایند غربالگری و به روزسانی لیست یارانه بگیران انجام و ممکن است تعدادی از کسانی که در حال حاضر یارانه را دریافت می ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۲:۳۵    
طبق گزارش ناسا در 10 اردیبهشت سیارکی با سرعت 19 هزار و 461 مایل برساعت از فاصله 3 میلیون و 908 هزار و 791 مایلی زمین می گذرد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۲:۱۷    
در جریان پانزدهمین عرضه اولیه امسال فرابورس ایران هر سهم شرکت صنعتی دوده فام در نماد شصدف رقم 19 هزار و 900 ریال کشف قیمت شد و این در حالی است که دامنه قیمت در ثبت سفارش از 19 هزار ریال تا 19 هزار و ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۲:۰۵    
رئیس کمیسیون بهداشت مجلس، ستاد مقابله با کرونا را تنها مرجع اطلاع رسانی در مورد تعداد مبتلایان به این ویروس دانست و از نمایندگان مجلس و مسئولان خواست از پراکنده گویی در این رابطه پرهیز کنند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۰    
بازار تجریش بازار تهران باغ ایرانی باغ گیاه شناسی برج میلاد بوستان آب و آتش عمارت مسعودیه کاخ سعدآباد کاخ گلستان موزه جواهرات موزه مقدم ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۱:۲۰    
مدیرعامل شرکت ملی پست ایران با اشاره به افزایش حجم ترافیک مرسولات پستی در روزهای پایانی سال و همچنین شیوع ویروس کرونا گفت: خدمات رسانی شبکه پستی با رعایت دقیق نکات بهداشتی ادامه دارد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۶    
در تصمیمی ناگهانی امروز اعلام شد، دامنه نوسان بورس و فرابورس به دو درصد کاهش یافت.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۰    
کمیسیون تجارت الکترونیکی سازمان نظام صنفی رایانه ای با صدور بیانیه ای اعلام کرد: تصمیمات غیرکارشناسی، فشارهای جهت دار و پخش گزارش های خلاف واقع چراغ روشن اقتصاد دیجیتال را خاموش می کند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۰:۳۵    
سفیر ایران در روسیه گفت: با گذشت بیش از یک سال از راه اندازی مکانیزم مالی اینستکس اروپا برای دور زدن تحریم های آمریکا علیه ایران، اما تاکنون هیچ تراکنشی در قالب آن انجام نشده است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۰:۱۱    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان این که همه باید کمک کنیم تا از شرایطی که به وجود آمده عبور کنیم ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۸    
وزارت صنعت طی درخواستی از وزیر ارتباطات برای ترویج زیر ساخت های تجارت الکترونیکی و ترغیب مردم به خریدهای اینترنتی، 4 پیشنهاد را در این زمینه ارائه کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۲    
مدیر مالی شرکت پتروشیمی شهید تندگویان با اشاره به اینکه سودآوری این شرکت نسبت به سال گذشته افزایش یافته است ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۵۶    
مهلت اعتراض به عدم تأیید شرایط ثبت نام در طرح ملی مسکن و انصراف از ثبت نام در این طرح، ساعت 24 امشب به پایان می رسد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۵۰    
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: بیش از 700میلیارد ریال هزینه سفر هم وطنان از سوی فعالان گردشگری عودت داده شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۲    
معاون درآمد های مالیاتی سازمان امور مالیاتی با اعلام اینکه بسته پیشنهادی برای حمایت از افراد آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا درنظر گرفته ایم که مستلزم تصویب ستاد هماهنگی قوا است ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۱    
رئیس مرکز فناوری های راهبردی معاونت علمی گفت: یکی از شرکت های دانش بنیان قرارداد استفاده از دوربین حرارتی تشخیص دمای بدن را با اماکن پرتردد منعقد کرده است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۰۲    
سازمان جهانی هواشناسی اعلام کرده به دلیل تغییرات آب و هوایی بهار امسال در بسیاری از نقاط جهان دمای هوا گرمتر خواهد بود.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۸:۵۰    
ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی برای جلوگیری از شایعات از ایده های حوزه فناوری اطلاعات مرتبط حمایت می کند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۸:۳۵    
گروه صنعتی ایران خودرو طی اطلاعیه به تمامی نمایندگان خود اعلام کرد که انصراف از قرارداد مشتریان این شرکت، فقط تا فردا (15 اسفند) امکانپذیر است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۷:۴۱    
مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با اشاره به کاهش 10 درصدی مصرف بنزین گفت: اکنون میانگین مصرف روزانه بنزین کشور به 70 میلیون لیتر رسیده است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۷:۲۶    
سود بازرگانی واردات الکل و ماسک تا پایان اردیبهشت سال 99 صفر شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۷:۱۱    
وزیر نیرو گفت: با وجود اینکه در سبد هزینه های خانوار سرجمع بهایی که برای آب و برق پرداخت می شود، درصد بسیار ناچیزی است اما به همکارانم توصیه کرده ام اگر چنانچه با تاخیر در پرداخت بهای آب و برق مواجه ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۵    
فیسبوک به تازگی اعلام کرده که نسخه iOS پیام رسان فیس بوک مسنجر در کنار کاهش حجم اپلیکیشن، بسیار سریع تر از قبل شده است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۶    
ایران خودرو شرایط طرح تبدیل سمند دوگانه سوز به پژو پارس دوگانه سوز را اعلام کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۷    
او ابتدا در بیمارستان امام خمینی تهران بستری بود اما سپس به بیمارستان دیگری منتقل شد. حال وی نسبت به روزهای قبل بهتر شده است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۷    
گوشی موبایل هوآوی مدل P30 Lite 128 GB به قیمت 3 میلیون و 50 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۶:۳۵    
دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان جوجه یکروزه درباره نامه ای که اخیرا چند تن از تشکل های بخش خصوصی کشاورزی به معاون اول رئیس جمهور ارسال کردند، توضیح داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۶:۰۵    
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: برای کاهش مراجعات حضوری به دفاتر مخابراتی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا میزان اعتبار کارکرد هزینه میان دوره تلفن ثابت مشتریان به 2 برابر افزایش یافت.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۵:۴۱    
بانک جهانی اعلام کرد 12 میلیارد دلار کمک اضطراری برای مقابله با کرونا در اختیار کشورهای مختلف قرار خواهد داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۵:۳۲    
در این روزهایی که کرونا، در حال یکه تازی است و در جامعه تا حدی توانسته بیم و ناامیدی و هراس ایجاد کند، بیماران رها شده از کرونا، مهم ترین عامل در شکست این بیماری را، توکل ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۰    
آمارهای بانک مرکزی از افزایش 27 درصدی مانده سپرده ها و 22.3 درصدی مانده تسهیلات بانکی در پایان آبان 98 نسبت به مقطع مشابه سال قبل حکایت دارد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۰    
با گسترش ویروس کرونا در آمریکا و افزایش قربانیان این ویروس، شاخص های مهم بورسی در وال استریت دچار افت شدید شدند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۵:۱۱    
بانک ها طبق قانون در خصوص تسهیل تسویه بدهی بدهکاران به شبکه بانکی، حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه 1399 فرصت دارند مانده قابل تسویه بدهی را به مشتریان اعلام کرده و تسهیلات گیرندگان نیز تا پایان شهریور ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۵:۱۱    
در حالی که با شیوع ویروس کرونا تهرانی ها بیخیال از حساسیت ماجرا در سفر به سمت شمال کشور پیشتاز هستند اما؛ فرهنگ زاهدانی ها در لغو سفرهای خود به تهران، موجب لغو حرکت قطار تهران - زاهدان شده است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۵    
بانک مهر اقتصاد به منظور پیشگیری از گسترش بیماری کرونا، سقف انتقال وجه کارت به کارت و برداشت روزانه وجه نقد خود را افزایش داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۴:۵۶    
با توجه بروز ویروس کرونا در کشور و لزوم حذف رفت آمدهای غیرضروری، می توانید با اپلیکیشن بله بانک ملی ایران، شعبه بانک را به خانه ببرید و امور بانکی تان را مدیریت کنید.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۴:۵۰    
از دفاع مقدس تا خط مقدم مبارزه با کرونا شاید بهترین تعبیر از وصف این روزهای جامعه پرستاری ما باشد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۲    
بازار سرمایه امروز باز هم در مدار صعود قرار گرفت و نزدیک به 11 هزار واحد رشد کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۴:۱۷    
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد: شایعات منتشر شده در فضای مجازی با عنوان اسپری و داروی گیاهی و هر گونه شایعه دیگر درباره واکسن های ضد کرونا سودجویی شیادان است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۴:۱۷    
هم زمان با راه اندازی کانال مالی سوئیس برای صادرات غذا و دارو به ایران، بانک سامان به عنوان بانک عامل این کانال برای تبادلات مالی معرفی شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۴:۰۵    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با رد اتهامات وارده به شرکت هواپیمایی انجام دهنده پروازهای چین، دامن زدن به این اتهام در فضای مجازی را غیر منصفانه دانست.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۳:۵۶    
مدیر کل پیشین مهمترین مرز هوایی کشور به عنوان رئیس کمیسیون رسیدگی به اختلافات گمرکی منصوب شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۳:۵۰    
ترددشمار فعال در محور های برون شهری، نسبت به روز قبل 4.6 درصد افزایش تردد را نشان می دهد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۵    
شرکت بیمه معلم در آستانه ایام نوروز کانال های خدمت رسانی به بیمه گذاران را اعلام کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۲    
نرخ بهره در آمریکا 0.5 درصد افت کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۳:۲۰    
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز چهارشنبه 14 اسفندماه میزبان عرضه 100 هزار و 500 تن شمش بلوم است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۳:۰۲    
سازمان جهانی بهداشت در مورد کمبود جهانی تجهیزات پزشکی و افزایش قیمت آنها برای مبارزه با گسترش سریع ویروس کرونا هشدار داد و از شرکت ها و دولت ها خواست 40 درصد تولید خود را افزایش دهند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۷    
متن بودجه سال 1399 کل کشور که در کمیسیون تلفیق مجلس تصویب و برای تایید شورای نگهبان به عنوان "قانون بودجه 1399 کل کشور" به این شورا ارسال شده، منتشر شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۱    
اپل تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا در چین مجبور شده برای تامین لنز دوربین آیفون های سری 12 به سراغ تولیدکنندگان جدیدی برود.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۲:۳۵    
مدیرعامل بورس انرژی از درخواست پذیرش این شرکت در بورس تهران خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۲:۳۲    
به گزارش پول نیوز ، با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت پرداخت قبوض عوارض پایدار شهرداری تهران تا 29/12/98 ، امکان پرداخت غیرحضوری قبوض عوارض و بهای خدمات مدیریت پسماند فراهم است. ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۰    
اقتصاد کره جنوبی 2.3 درصد رشد کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۷    
صلاحیت حرفه ای اعظم علیزاده، مدیر بیمه های آتش سوزی شرکت بیمه کوثر از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران تایید شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۱    
به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز ، 13 اسفند 1398 در راستای مسئولیت اجتماعی و با هدف کاهش مراجعه هم وطنان به شعب بانک و همچنین پیش گیری از شیوع بیماری کرونا مبتنی بر تأکید مراجع بهداشتی و درمانی ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۱    
سال مالی 98 برای شرکت لوتوس با ثبت سود مناسب و عملکرد مطلوب در درآمدزایی به پایان رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۵    
نیمه نخست سال مالی 99 برای قاروم با رشد سودآوری و درآمدزایی به پایان رسید و نوید 6 ماهه دوم مطلوبی را داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۱:۴۱    
مدیرعامل سازمان تعاون روستایی گفت: زعفران خریداری شده توسط کارگروه خرید زعفران با حدود 72 تن، بالاترین مداخله هدفمند در بازار زعفران طی 50 سال اخیر بوده است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۶    
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بازدیدهای روزانه خود از اقدامات در حال انجام برای مدیریت بحران و اقدامات انجام شده در پیشگیری از بیماری کروناویروس از کلینیک خلیج فارس قشم بازدید ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۱:۱۱    
بانک ملت به منظور مبارزه با شیوع ویروس کرونا، سقف تراکنش های غیرحضوری خود را افزایش داد و کارت های بانکی با تاریخ انقضای اسفند 98 و فروردین 98 را سه ماه تمدید کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۱:۱۱    
بنیانگذار استارتاپ سیواپ از عملکرد وزارت بهداشت در حمایت از استارتاپ های حوزه سلامت انتقاد کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۱:۱۱    
دومین عرضه اولیه اسفند ماه نیز تنها دقایقی پس از پایان مهلت ثبت سفارش عرضه اولیه شصدف آغاز شد. زمان سفارش گذاری تا ساعت 13 و 15 دقیقه خواهد بود.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۰:۳۵    
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 58 سنت افزایش به 52 دلار و 44 سنت رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۶    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.3 درصد افزایش به 1643 دلا رو 76 سنت رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۰:۱۷    
ایران نیز با افزایش خدمات مهندسی، قصد ساخت یکی از سیستم های برقی جداگانه خودرو را کرده است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۶    
زیاندهی شرکت کف پایان ندارد و زیان انباشته به 19 برابر سرمایه اسمی رسیده است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۶    
با وجود محدودیت های صادراتی، سکرما در سال مالی اخیر خود موفق به ثبت رشد 76 درصدی سودآوری شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۵    
با نزدیک شدن به ایام پایانی سال 98، کارکنان دولتی این روز ها در پی زمان واریز حقوق اسفندماه هستند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۲    
اولین عرضه اولیه اسفندماه امروز از ساعت 7 صبح آغاز شده است. ثبت سفارش شصدف تا ساعت 10 صبح ادامه دارد. حداکثر سرمایه مورد نیاز برای مشارکت در این عرضه اولیه حدود 120 هزار تومان است.
  • ۱