دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۵۵Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای پول نیوز 17 اسفند 1398 - poolnews.ir

پول نیوز 29 اسفند 1393 پول نیوز 29 اسفند 1394 پول نیوز 1 فروردین 1395 پول نیوز 1 فروردین 1396 پول نیوز 28 اسفند 1397 پول نیوز 31 فروردین 1398 پول نیوز 31 اردیبهشت 1398 پول نیوز 31 خرداد 1398 پول نیوز 31 تیر 1398 پول نیوز 31 مرداد 1398 پول نیوز 31 شهریور 1398 پول نیوز 30 مهر 1398 پول نیوز 30 آبان 1398 پول نیوز 30 آذر 1398 پول نیوز 30 دی 1398 پول نیوز 1 بهمن 1398 پول نیوز 1 اسفند 1398 پول نیوز 2 اسفند 1398 پول نیوز 3 اسفند 1398 پول نیوز 4 اسفند 1398 پول نیوز 5 اسفند 1398 پول نیوز 6 اسفند 1398 پول نیوز 7 اسفند 1398 پول نیوز 8 اسفند 1398 پول نیوز 9 اسفند 1398 پول نیوز 10 اسفند 1398 پول نیوز 11 اسفند 1398 پول نیوز 12 اسفند 1398 پول نیوز 13 اسفند 1398 پول نیوز 14 اسفند 1398 پول نیوز 15 اسفند 1398 پول نیوز 16 اسفند 1398 پول نیوز 17 اسفند 1398 پول نیوز 18 اسفند 1398 پول نیوز 19 اسفند 1398 پول نیوز 20 اسفند 1398 پول نیوز 21 اسفند 1398 پول نیوز 22 اسفند 1398 پول نیوز 23 اسفند 1398 پول نیوز 24 اسفند 1398 پول نیوز 25 اسفند 1398 پول نیوز 26 اسفند 1398 پول نیوز 27 اسفند 1398 پول نیوز 28 اسفند 1398 پول نیوز 29 اسفند 1398 
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۳:۵۲    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در نامه ای خطاب به رییس سازمان برنامه و بودجه خواستار افزایش مبلغ یارانه ها در هیات دولت و دریافت مجوزهای لازم برای تحقق این مهم شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۷    
سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس می گوید با توجه به شیوع کرونا و ضرورت در خانه ماندن مردم ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۳:۰۷    
ستاد اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا منطقه آزاد کیش طی اطلاعیه ای از هموطنان درخواست کرد تا از سفر به کیش خودداری کنند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۹:۰۶    
شاخص بورس تهران امروز عدد 549 هزار 186 واحد را نمایش داد. شاخص هم وزن نیز به رقم 184 هزار و 501 واحد رسید ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۲:۴۰    
گروه خودروسازی سایپا با هدف قدردانی از زحمات و تلاش های جامعه پزشکی و پرستاری در زمینه مقابله با کرونا در سراسر کشور، تسهیلات ویژه ای در نظر گرفت.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۱    
دبیر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با ارسال نامه ای به سیدجواد سلیمانی از اقدامات صورت گرفته در گروه خودروسازی سایپا برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و صیانت از سلامت کارگران و کارکنان در این گروه ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۸    
پس از اعلام خبر شیوع ویروس کرونا در استان گیلان حسب دستور مدیرعامل سازمان ستاد مقابله با ویروس کرونا در این منطقه آغاز بکار کرد و همه روزه اقدامات پیشگیرانه ای را در سطح منطقه اجرا میکند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۲    
در طول یک هفته اخیر دامنه نوسان بورس با تصمیم هیات مدیره سازمان بورس از پنج به دو درصد کاهش یافت و پیش از اینکه به مرحله اجرا برسد، به دستور وزیر اقتصاد منتفی شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۷    
به گفته مدیر عامل شرکت سیمان ساوه، به صورت غیررسمی اعلام شده که عرضه اولیه ساوه چهارشنبه جاری انجام خواهد شد. پیش از این هم اعلام شده بود نماد آریا در چهارشنبه جاری احتمالا عرضه اولیه خواهد شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۰۹:۴۶    
آخرین مرحله یارانه نقدی در سال 98 فردا شب به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۰۸:۵۲    
امکان تمدید تاریخ انقضاء کارت های بانک رفاه بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتری فراهم شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۷:۱۶    
معاون سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: با توجه به شرایط به وجود آمده پس از انتشار ویروس کرونا ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۰    
رئیس انجمن شرکت های زنجیره ای توزیع فرآورده های نفتی با اشاره به اینکه سوختگیری توسط اپراتور جایگاه ها زمان سوخت رسانی را افزایش می دهد، گفت: نگرانی دیگر این است که با پیاده نشدن رانندگان ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۳:۱۰    
عضو اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با اشاره به افزایش 40 درصدی قیمت پیاز به دلیل آغاز صادرات این محصول، از رکود بازار میوه به دلیل شیوع کرونا خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۰    
مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس در مراسم عرضه اولیه سهام تندگویان از یک عرضه اولیه در سال 99 خبر داد. به گفته او، پتروشیمی ارومیه در سال 99 عرضه می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۱:۲۵    
بانک ها و شرکت های خدمات پرداخت مکلف شده اند حداکثر تا پایان مرداد سال 1399 از ادامه فعالیت پر خطر و غیرمجاز حساب های بانکی و پایانه های فروش (کارتخوان و... ) در کمتر از 24 ساعت جلوگیری کنند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تولید داروهای مؤثر در کنترل بیماری کرونا توسط شرکتهای دارویی شستا خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۲    
گسترش خلاقیت و پرورش ایده ها و تبدیل آن به نمونه اولیه یک محصول فناورانه در حوزه نانو فناوری اقدامی است که در برنامه نانو استارت اپ دنبال می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۰:۲۲    
تعداد زیادی از خودرو توسط دلالان و شرکت های واسطه ای با شرایطی خاص از سایت فروش خودروسازان آن هم با شناسنامه و کارت ملی اجاره ای خریداری شده و چون مالیاتی هم نمی پردازند سود زیادی به دست می آورند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۰۹:۳۷    
سه نماد معاملاتی گوهر، زر و طلا فعلا متوقف شدند. اما علت چیست؟
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۰۹:۲۲    
سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به فروش بلیت پروازهای خارجی تعلیق شده به ایرانی ها اعلام کرد:ایجاد تعهد و فروش بلیت این پروازها تخلف بوده و افراد خاطی به مراجع ذیصلاح معرفی می شوند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۰۳:۲۲    
جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا به ریاست رئیس جمهور و با حضور وزرا و مسئولان دستگاه های ذی ربط، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و دادستان کل کشور تشکیل شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۰:۰۱    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: انجام پروازها با حداقل قیمت بلیت سبب شده تا شرکت های هواپیمایی زیان ده شوند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۹:۴۶    
در حالی که اوراق تسهیلات مسکن در آخرین روز بهمن ماه درگرانترین حالت به 50 هزار تومان رسیده بود، ناگهان در دو هفته اخیر در بازه 60 هزار تومان در حال عرضه به مشتریان است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۹:۲۲    
یک شرکت اروپایی مشغول توسعه سیستمی است که با کمک هوش مصنوعی خواب آلودگی و حواس پرتی راننده پشت فرمان خودرو را شناسایی می کند و به او هشدار می دهد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۹:۰۷    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای جلوگیری از شیوع کرونا در کشور، از ارائه 100 گیگابایت اینترنت ثابت تا پایان سال خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۹:۰۱    
در حال حاضر موز و لیموشیرین با قیمت کیلویی حدود 18 هزارتومان و پیاز نیز با قیمت حدود 10 هزارتومان در خرده فروشی ها عرضه می شوند که نشان می دهد این سه محصول نیز نسبت به هفته های گذشته افزایش قیمت قابل ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۸:۴۶    
مرکز تحقیق، طراحی و تولید موتورایران خودرو (ایپکو) با امضای تفاهم نامه ای با بخش پژوهش شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی ایران ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۸:۱۶    
شیوع کرونا موجب شد تا تقاضا برای سوخت نفت کوره به شدت کاهش یابد وعرضه کنندگان سوخت نفت کوره در چین کاهش حدود 20 الی 30 درصدی برای تقاضای ماه فوریه ( بهمن – اسفند 98) را پیش بینی کردند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۸:۰۷    
ذخایر ارزی چین در ماه فوریه در حالی که یوآن چین با نگرانی از شیوع ویروس کرونا و تأثیر آن بر اقتصاد این کشور تضعیف شد، افت کرد اما این افت از آن چه انتظار می رفت کمتر بود.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۷:۴۶    
مدیرعامل فرابورس گفت: تا پایان سال تلاش می کنیم عرضه اولیه چندین شرکت از مجموعه های بزرگ را در فرابورس داشته باشیم.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۷:۴۶    
نرخ بیکاری در کانادا با 0.1 درصد افزایش به 5.6 درصد رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۷:۳۷    
صادرات آمریکا به ایران در ژانویه 2020 با افت 17 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شد و به 3.7 میلیون دلار رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۷:۲۵    
ارزش پول ملی روسیه به کمترین سطح خود در طول 14 ماه اخیر رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۱    
مدیرعامل شرکت فرابورس با اشاره به عرضه سهام پتروشیمی شهید تندگویان اظهار کرد: تاکنون بالغ بر یک میلیون و 600 هزار نفر در این عرضه اولیه شرکت کرده اند که یک رکورد جدید محسوب می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۶:۵۲    
شاخص کل بورس در هفته گذشته نزدیک به 6 درصد دیگر صعود کرد و در جلسه امروز، بازار سهام شاهد عرضه اولیه سهام پتروشیمی تندگویان خواهد بود؛ شرکتی که می توان آن را در زمره شرکت های بزرگ بازار به شمار آورد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۶:۴۰    
مرکز آمار ایران اعلام کرد: اجرای طرح های آمارگیری که لازم است از طریق مراجعه مستقیم به خانوارها انجام شود تا پایان سال متوقف شده است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۶:۲۲    
معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از انجام اولین پرواز بازگشت ایرانیان از هند خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۲    
فرابورس ایران اعلام کرد: بررسی تغییر دامنه نوسان قیمت ها در کلیه نمادهای معاملاتی، به جلسه 20 اسفندماه شورای عالی بورس و اوراق بهادار واگذار شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۰    
معاون سازمان بورس و اوراق بهادار، از مذاکره بورس تهران با شرکتها برای افزایش سرمایه از طریق صرف سهام و سلب حق تقدم خبر داد و آن را راهکاری برای هدایت نقدینگی و خرید سهم توسط آحاد مردم دانست.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۷    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور حکمی قائم موهبتی را به عنوان مشاور عالی منصوب کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۲    
محمد شریعتمداری، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در حساب توییتری خود از اقدام شستا در تولید 300هزار لیتر موادضدعفونی کننده در هفته ای که گذشت خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۲    
باتری های لیتیوم-پلیمر تمایل به گرمای بیش از حد، اتصال کوتاه و منفجر شدن دارند، در حالی که نسل بعدی این باتری ها ضمن افزایش چشمگیر ظرفیت ذخیره و میزان شارژ، این مشکلات را دور می زنند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۵:۱۶    
معاملات بازار سرمایه در نخستین روز هفته در حالی به پایان رسید که شاخص کل این بازار 5978 واحد کاهش یافت.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۵:۱۰    
"امنیت" واژه ای که برای هیچکس غریبه نیست. هر شخصی در زندگی خود چنان دنبال تامین این واژه می دود که نبودش در زندگی هر فرد فاجعه و بودنش قوت قلب است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۱    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: از نیمه دوم سال جاری کاهش زیان عملیاتی در گروه خودروسازی سایپا شتاب گرفته و مطابق برنامه ریزی انجام شده، این روند در ماه های آتی نیز ادامه خواهد داشت.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۶    
بانک کارآفرین با صدور اطلاعیه ای از اعلام آمادگی این بانک برای پذیرش درخواست های تسویه بدهی بدهکاران بانکی بر اساس ضوابط مقرر در دستورالعمل ابلاغی بانک مرکزی خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۰    
درحالی که مقامات مسئول پس از اعلام رسمی شیوع ویروس کرونا در قم با قرنطینه آن به شدت مخالفت کردند اما، اکنون ورودی های سه استان گیلان ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۶    
یک مقام آگاه شایعه استعفای رئیس سازمان بورس را تکذیب کرد و گفت : جلسه امروز هیات مدیره با حضور محمدی برقرار است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۵    
طی حکمی از سوی اسماعیل لله گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران بهرام فرهی به سمت رئیس اداره روابط عمومی این بانک منصوب شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۶    
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: قطعا هر فردی در حیطه کاری و تخصص خود تصمیم ساز بوده و بی توجهی به دستورالعمل ها و نظرات کارشناسی ستاد مقابله با کرونا آثار و تبعات اجتماعی زیان آوری به دنبال دارد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۰    
با انتصاب دونفر دیگر از معاونین مدیرعامل، اعضای هیات عامل بانک تکمیل گردید.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۷    
مدیرعامل مدیریت فناوری بورس تهران با اعلام اختلال در معاملات آنلاین 16 کارگزاری گفت: مشکلی در عرضه اولیه امروز پتروشیمی تدگویان و اعمال سفارش خرید مشتریان رخ نخواهد داد .
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۱    
بانک توسعه صادرات ایران اعلام کرد: تمدید تاریخ انقضاء کارت های بانک توسعه صادرات که تا 31 خرداد ماه سال 99 منقضی می شوند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۸    
عضو هیئت علمی دانشکده تغذیه دانشکده علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه مطالعه تایید شده ای درباره عدم مصرف لبنیات در زمان شیوع کرونا وجود ندارد گفت ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۲    
مدیرعامل کارگزاری بانک دی گفت: رشد شاخص های بازار سرمایه با منطق مالی تناسب ندارد و اغلب این بازار رشد تورمی را تجربه می کند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۰    
مذاکرات اولیه برای راه اندازی تابلوی بورس مسکن صورت گرفته که در این مدل، واحدهای یکسانی برای پروژه مسکن مهر و طرح ملی مسکن ساخته می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۵    
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با بیان اینکه متروی شهر جدید هشتگرد-گلشهر از ایمنی بالایی برخوردار است، از استقبال خوب ساکنان این شهر جدید از قطار برقی آن خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۵    
صندوق بین المللی پول 50 میلیارد دلار به کشورهای نوظهور دارای درآمد پایین برای مقابله با ویروس جدید کرونا کمک می کند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۷    
قیمت هر اونس طلا با 0.10 درصد افزایش به 1673 دلار و 83 سنت رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۷    
مدیر خدمات شهری، روستایی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم از شناسایی و پلمپ سه واحد صنفی که در زمینه احتکار و گرانفروشی کالای پزشکی اقدام کرده بودند، خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۲    
معاون مسافری راه آهن گفت: قطارها با نظارت بازرسان وزارت بهداشت ضدعفونی شده و در راستای خدمت رسانی مناسب تر آماده هستند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۹:۴۰    
قیمت هر بشکه نفت برنت بیش از 9 درصد افت به 45 دلار و 18 سنت رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۱    
در بین شرکت های بیمه، تراز درآمدی و روند سودسازی بیمه دی شتاب فراوانی در سال های اخیر گرفته و این تغییر به خوبی قابل لمس است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۸:۴۰    
در این بین برخی کارشناسان عرضه نفت در بورس را به عنوان راهکاری برای دور زدن تحریم های نفتی تلقی می کردند که می توان با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های بخش خصوصی داخلی و خارجی به صادرات نفت ایران ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۸:۳۱    
یکی از شرکت های مطرح در حوزه PSP به پرداخت ملت است که در زمینه های بسیاری حرف اول را می زند.