چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۸:۵۰Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای پول نیوز 21 اسفند 1398 - poolnews.ir

پول نیوز 29 اسفند 1393 پول نیوز 29 اسفند 1394 پول نیوز 1 فروردین 1395 پول نیوز 1 فروردین 1396 پول نیوز 28 اسفند 1397 پول نیوز 31 فروردین 1398 پول نیوز 31 اردیبهشت 1398 پول نیوز 31 خرداد 1398 پول نیوز 31 تیر 1398 پول نیوز 31 مرداد 1398 پول نیوز 31 شهریور 1398 پول نیوز 30 مهر 1398 پول نیوز 30 آبان 1398 پول نیوز 30 آذر 1398 پول نیوز 30 دی 1398 پول نیوز 1 بهمن 1398 پول نیوز 1 اسفند 1398 پول نیوز 2 اسفند 1398 پول نیوز 3 اسفند 1398 پول نیوز 4 اسفند 1398 پول نیوز 5 اسفند 1398 پول نیوز 6 اسفند 1398 پول نیوز 7 اسفند 1398 پول نیوز 8 اسفند 1398 پول نیوز 9 اسفند 1398 پول نیوز 10 اسفند 1398 پول نیوز 11 اسفند 1398 پول نیوز 12 اسفند 1398 پول نیوز 13 اسفند 1398 پول نیوز 14 اسفند 1398 پول نیوز 15 اسفند 1398 پول نیوز 16 اسفند 1398 پول نیوز 17 اسفند 1398 پول نیوز 18 اسفند 1398 پول نیوز 19 اسفند 1398 پول نیوز 20 اسفند 1398 پول نیوز 21 اسفند 1398 پول نیوز 22 اسفند 1398 پول نیوز 23 اسفند 1398 پول نیوز 24 اسفند 1398 پول نیوز 25 اسفند 1398 پول نیوز 26 اسفند 1398 پول نیوز 27 اسفند 1398 پول نیوز 28 اسفند 1398 پول نیوز 29 اسفند 1398 
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۰:۳۰    
مدیرعامل شرکت تجارت بهداشت کیمیای ارس گفت: روزانه 30 هزار عدد اسپری ضدعفونی کنننده دست و سطوح در این کارخانه تولید و به بازار مصرف عرضه می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۰:۱۵    
فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی با ابلاغ مصوبات سی و ششمین نشست هیأت مقررات زدایی ، تسهیل در روند صدور مجوزهای منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام را صادر کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۹:۱۲    
مدیرعامل بورس تهران: یکی از دلایل افت شاخص بورس تهران بدلیل نوسانات قیمت های جهانی در حوزه نفت و پتروشیمی است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۷:۵۷    
نرخ زمین یا ساختمان کلنگی و نرخ اجاره بها در پاییز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، به ترتیب با رشد 93.5 و 32 درصدی مواجه بوده است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۷:۰۰    
رئیس فراکسیون غذا و دارو در مجلس، از برگزاری جلسه کمیسیون متبوعش با مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت جهت ارائه گزارش از میزان و نحوه تولید ماسک ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۶:۵۷    
مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در پیامی از مردم و فعالین اقتصادی مناطق آزاد کیش و اروند تشکر و قدردانی کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۶:۴۲    
مدیرکل راه آهن جنوب گفت: از فردا تمام قطارهای حومه ای استان خوزستان از برنامه حذف می شوند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۵:۳۶    
گروه صنعتی ایران خودرو شرایط تبدیل دارندگان حواله خودروی دنا معمولی و تعهدات حقیقی فاقد دعوتنامه یا تکمیل وجه این خودرو را اعلام کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۷    
معاون گمرک ایران اعلام کرد که درصورت صدور مجوز وزارت بهداشت، کالاهای بهداشتی در کمتر از 24 ساعت ترخیص می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۲    
جشنواره بهاره مجازی به منظور کاهش تبعات منفی ناشی از شیوع کرونابا هماهنگی بخش حاکمیتی و خصوصی با استفاده از ظرفیت تجارت الکترونیک و فروشگاه های اینترنتی برگزار می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۷    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: طبق تصمیمات کمیسیون تلفیق سال آینده فرهنگیان مشمول افزایش 50 درصدی حقوق خواهند شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۳:۴۲    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: این استان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا میزبان مسافران نوروزی نخواهد بود.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دیپلماسی پارلمانی از آنجا که امکان ارتباط با نمایندگان کشور های مختلف دنیا که دارای اختیارات قانونی بالا و قدرت قابل توجهی هستند را دارد ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۶    
بانک مرکزی مصادیق کسب و کار های متاثر از شیوع کرونا را که می توانند پرداخت اقساط خود را سه ماه به تعویق بیندازند، منتشر کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۰    
دولت ایتالیا اعلام کرده است: قصد دارد برای پرداخت اقساط وام های مسکن در این کشور یک بازه زمانی تنفس ارائه دهد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۰    
سازمان هواشناسی برای اغلب مناطق کشور طی دو روز آینده افزایش نسبی دما را پیش بینی کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۲    
بانک مرکزی مصادیق کسب و کار های متاثر از شیوع کرونا را که می توانند پرداخت اقساط خود را 3 ماه به تعویق بیندازند، منتشر کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۱    
با صدور مصوبه جدید شورای سلامت کیش؛ تمامی فعالیت های صدور گذر موقت، برای خروج خودروهای جزیره کیش متوقف شد
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۰:۳۶    
در پی شیوع ویروس کرونا در کشور بانک مرکزی از ختصاص باجه مخصوص دریافت و پرداخت اسکناس در بانک ها خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۰:۳۰    
طی حکمی از سوی مدیرعامل گروه سایپا مصطفی مدبر به عنوان مدیر عامل پارس خودرو منصوب شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۰:۲۷    
رییس کل بانک مرکزی در یادداشتی اینستاگرامی اعلام کرد : عملکرد سه ماهه سوم 98 (قبل از شیوع ویروس) کارگاه های بزرگ صنعتی حاکی از یک رشد 6.1 درصدی نسبت به فصل سوم سال 97 دارد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۹:۱۲    
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، سومین پرواز فوق العاده خود را جهت انتقال مسافران حاضر در کشور قطر در روز (23 اسفند) مصادف با 13 مارس انجام می دهد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۸:۴۲    
دو مجمع عادی بطور فوق العاده و فوق العاده گروه فن آوا و مجمع سالانه سرمایه گذاری غدیر که قرار بود امروز و هفته آینده برگزار شود، لغو شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۸:۵۷    
مدیرعامل بیمه ایران، در ادامه اقدامات پیشگیرانه و گسترده این شرکت برای مبارزه با شیوع بیماری کرونا که از زمان آغاز بحران اجرایی شده است ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۸:۴۵    
گوگل در اقدامی برای پیشگیری از شیوع بیماری کووید 19، از همه کارمندانش در منطقه آمریکای شمالی خواست وظایف شان را از خانه انجام دهند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۸:۴۲    
با پایان یافتن واریز یارانه نقدی سال 98، حال اذهان عمومی در پی میزان یارانه نقدی و معیشتی در سال آینده هستند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۸:۲۷    
مدیر واحد فرماندهی طرح ها و محدوده های ترافیکی شهرداری تهران گفت: احتمال تمدید ثبت نام برای طرح ترافیک سال 99 ضعیف است، زیرا تمامی فعالیت ها غیرحضوری انجام می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۸:۲۱    
در پی انتشار اخبار در برخی رسانه ها مبنی بر مبتلا شدن کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی به بیماری کرونا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارتخانه این موضوع را رد کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۸:۱۲    
معاون آزادراه شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور گفت: اخذ عوارض از آزادراه کرج-قزوین به زودی پیمایشی می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۸:۰۰    
آخرین عرضه اولیه سال 98 نماد آریا خواهد بود که زمان احتمالی آن چهارشنبه هفته بعد اعلام شده است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۷:۵۱    
شاخص بورس تهران پس از سه روز افت، بالاخره توانست در آخرین روز از معاملات به پله صعود بازگردد و با رشد 363 واحدی به ریزش ها پایان دهد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۷:۴۲    
در سال های اخیر انواع مختلفی از پهپادها با کاربرد نظامی تولید شده اند، اما به تازگی نوع جدیدی از پهپاد شناسایی طراحی شده که با اسلحه نارنجک انداز 40 میلیمتری به هوا پرتاب می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۷:۲۷    
مدیرعامل بانک ملی ایران در دومین ارتباط ویدئو کنفرانسی با روسای ادارات امور شعب، مصوبات تازه ای را به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا ابلاغ کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۷:۲۱    
در راستای کمک به مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور، سقف انتقال وجه کارت به کارت در بانک سینا به 100 میلیون ریال افزایش یافت.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۷:۲۱    
رئیس انجمن نمایشگاه های ایران از تعطیلی تمام نمایشگاه های کشور برای پیشگیری از شیوع کرونا خبرداد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۷:۰۰    
با وجود تاکید ستاد مبارزه با کرونا نسبت به عدم انجام سفرهای غیر ضروری، تردد در راه های برن شهری در شبانه روز گذشته حدود دو درصد افزایش داشته است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۱    
با هدف بهره مندی دارندگان واحدهای صندوق های سرمایه گذاری از مزایای عرضه های اولیه، در نظر گرفته شده است که روز کاری پس از عرضه اولیه ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۶:۴۵    
با وجود هشدارهای جدی در مورد عدم تردد در شهر، شاهد جدی نگرفتن خطر ابتلاء به ویروس کرونا و عدم توجه به مسائل بهداشتی توسط برخی از شهروندان در رشت و ترددهای غیر ضروری در سطح شهر می باشیم.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۶:۲۱    
مدیر برنامه ریزی و بودجه دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: امروز بحث منابع بودجه ای جدید برای مناطق آزاد یک ضرورت است که در دستور کار قرار گرفته است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۶:۰۶    
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران از انجام رایزنی با بنیاد مستضعفان جهت واریز کمک معیشتی به دستفروشان پایتخت خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۶:۰۰    
به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز ، در راستای قانون عملیات بانکداری بدون ربا و به استناد بخشنامه بانک مرکزی و مصوبه هیات مدیره موسسه اعتباری ملل ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۱    
مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: با وجود اعمال تحریم ها، بیش از دو میلیون و 250 هزارتن کود در 10 ماه ابتدایی سال تامین شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۵:۴۲    
مدیرعامل تامین سرمایه تمدن از تشکیل پویش همراهی بازار سرمایه با جهادگران مبارزه با کرونا به نام قهرمانان سفیذپوش خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۵    
به پاس قدردانی از ایثار و فداکاری مدافعان سلامت که در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا قرار دارند، شرکت بیمه دی تخفیف بیمه نامه بدنه خودرو و اتش سوزی منازل مسکونی برای این عزیزان در نظر گرفته است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۵    
شرکت بیمه "ما" در ادامه اتخاذ تمهیدات ویژه برای حفظ سلامت کارکنان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با تاکید و دستور مدیرعامل طی جلسه ای با حضور هیات عامل شرکت ساعات و شیفت های کاری خود را تغییر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۵:۱۶    
شاخص های بورسی در معاملات امروز رفتار متناقضی با هم داشتند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۵:۰۷    
تسهیلات الکترونیکی و غیرحضوری بیمه ایران، برای بیمه نا مه های اتومبیل در جهت بهره مندی هر چه بیشتر بیمه گذاران از خدمات غیرحضوری به مدیران استانها و واحدهای اجرایی سراسر کشور ابلاغ شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۵:۰۷    
کاهش تقاضای مصرفی باعث کاهش تورم چین شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۵:۰۱    
رییس کل بیمه مرکزی در نامه ای فوری به مدیران عامل شرکت های بیمه، فروش آنلاین بیمه نامه شخص ثالث در شرایط کنونی را ابلاغ کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۵:۰۱    
ورود ویروس کرونا به کشور تبعات زیادی از جمله کاهش خرید و فروش خودرو داشت اما در این میان یکی از اتفاقات خوبی که در این زمینه روی داد خدمات پس از فروش و شماره گذاری خودروها به صورت غیرحضوری و آنلاین ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۴:۴۶    
شبکه تلفن همراه شاتل موبایل، از فروش مودم های رومیزی 4G به همراه سیم کارت هوشمند شاتل موبایل و 103 گیگابایت اینترنت همراه رایگان در روزهای کرونا خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۴:۴۰    
طبق اعلام قبلی، امروز دو بلوک 5.32 و 5.8 درصدی سهام ایران خودرو متعلق به دو شرکت سرمایه گذاری سمند و نگار نصر سهم روانه میز فروش شد که یکی از بلوک ها به قیمت اعلامی معامله شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۴:۳۷    
برای تامین زیر ساخت های لازم در صنعت گردشگری استان اردبیل برنامه های ویژه ای داریم.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۴:۲۲    
افت شدید عرضه و تقاضا ناشی از شیوع ویروس کرونا به صفر شدن تعداد معاملات مسکن در بعضی دفاتر املاک منجر شده است؛ به طوری که این بنگاه ها فعالیت خود را متوقف کرده اند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۴:۱۰    
با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور و در راستای بخشنامه اخیر بانک مرکزی، بانک ملی ایران امسال توزیع اسکناس نو نخواهد داشت و دریافت و پرداخت وجه نقد نیز در شعب این بانک ممنوع اعلام شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۴:۱۰    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بیانیه ای ضمن دعوت مردم برای سفر نرفتن و در خانه ماندن به منظور مقابله با کرونا، از تمهیدات ویژه سفر برای هم وطنان بعد از فروکش کردن شیوع این بیماری خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۴:۰۷    
مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی گفت: تجارت فرآورده های نفتی در یازده ماهه امسال رشد چشمگیری داشته است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۳:۱۶    
رئیس اتحادیه نانوایان حجیم گفت: پخت نان حجیم با ماشین آلات نیمه اتوماتیک، احتمال انتقال کرونا را پایین می آورد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۳:۱۰    
امروز قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، به 6 میلیون و 6 هزار تومان رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۷    
نماینده مردم نکا و بهشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود اقلام بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا گفت: بخش خصوصی با کمک وزارت خانه صنعت، معدن و تجارت اقلام بهداشتی وارد کشور کنند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۱    
وایرا قصد دارد برای سرمایه گذاری بیشتر در بازار سرمایه، افزایش سرمایه دهد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۴۶    
ابلاغیه ای توسط سازمان بورس و اوراق بهادار در روز 10 اسفندماه منتشر شد که طبق آن صدور کد برای مشتریان جدید بعد از یک ماه و بعد از قبولی این افراد در آزمون انجام می شود ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۴۰    
بر اساس آخرین صورت های مالی منتشر شده، خصدرا با رشد مطلوب سود مواجه شده و اندکی از بار زیان انباشته کاسته شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۳۱    
شرکت بیمه البرز موفق به دریافت سه گواهینامه " ISO 9001: 2015 "، " ISO 10002: 2018" و "ISO 10004: 2018" شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۲۲    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی از نامه رییس مجلس به رهبری برای تغییر ریاست ستاد مقابله با کرونا خبر داد و گفت که رهبری خواستار این شدند که خود رییس جمهور مسئولیت را برعهده بگیرند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۲۲    
دومین عرضه اولیه امروز چهارشنبه از ساعت 10:15 دقیقه در بورس تهران آغاز شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۲۲    
استفاده افراد از اینترنت این روزها به دلیل خانه نشینی افزایش یافته و سودجویان از وعده اینترنت رایگان استفاده می کنند تا کاربران را با کلیک کردن روی لینک های آلوده ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۶    
آخرین مرحله یارانه نقدی امسال واریز شد و سرپرستان خانوار می توانند یارانه نقدی 45 هزار تومانی اسفند ماه خود را از امروز برداشت کنند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۰    
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: در ایام نوروز بازار سرمایه ای سبز و با رشد پرشتاب خواهیم داشت؛ همیشه در این ایام عقب ماندگی های اسفند ماه جبران شده و امسال هم به نظر می رسد روند بازار همانند سال های ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۱    
مدیرعامل بورس تهران: بهتر است مردم برای ورود به بورس از پس اندازهای خوداستفاده کنند نه دارایی هایشان، چراکه این بازار دارای ریسک است؛ بنابراین نباید دارایی اصلی خود را به خطر بیاندازند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۱:۵۲    
با هدف حفظ سلامتی مشتریان و کارکنان بانک دی و نیز افزایش تقاضا در پایان سال، سقف برداشت نقدی از دستگاه های خودپرداز بانک دی از 2 میلیون ریال به 5 میلیون ریال افزایش یافت.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۱:۵۲    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از احراز تخلف فروشگاه دیجی کالا و رسیدگی به این پرونده خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۱:۴۶    
پریا اسدالهی: بورس به طور بلند مدت می تواند همچنان یک گزینه جذاب و قابل اطمینانی برای سرمایه گذاران باشد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۲    
معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از افزایش مصرف سوخت CNG خبر داد و گفت: براساس آمار هفته گذشته میزان مصرف CNG معادل 24 ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۶    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.4 درصد افزایش به 1656 دلار و 37 سنت رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۰    
یکی از شرکت های کوچک حاضر در بازار سرمایه ومشان است که همین کوچک بودن سبب رشد شدید قیمت سهام آن شده است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۲    
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با یک دلار و 26 سنت افزایش به 38 دلار و 48 سنت رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۲    
با تصویب شورای عالی بورس مقرر شد فعالیت بازار سهام با دامنه نوسان 5 درصدی برای معاملات سهام شرکت ها در بورس و فرابورس ادامه یابد، تا بدین ترتیب ریسک کاهش دامنه نوسان از بالای سر سهامداران کنار برود.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۱    
با توجه به اینکه بازار سهام روسیه تحت تأثیر سقوط سهمگین قیمت نفت به دنبال آغاز جنگ قیمت روسیه و عربستان، به شدت فرو ریخت، مسکو اعلام کرد برای نفت 25 دلاری آماده است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۶    
شفاف سازی دیگری از شرکت جنرال مکانیک روی کدال نشست و خبر خوش دیگری را به سهامداران داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۰    
از ساعت 7 صبح روز چهارشنبه عرضه اولیه سیمان ساوه در فرابورس تهران و به روش ثبت سفارش انجام می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۹:۰۱    
طی مراسمی با حضور شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، لله گانی مدیرعامل بانک و رضاخواه مدیرعامل شرکت رایتل ...