چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۴:۳۵Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای پول نیوز 26 اسفند 1398 - poolnews.ir

پول نیوز 29 اسفند 1393 پول نیوز 29 اسفند 1394 پول نیوز 1 فروردین 1395 پول نیوز 1 فروردین 1396 پول نیوز 28 اسفند 1397 پول نیوز 31 فروردین 1398 پول نیوز 31 اردیبهشت 1398 پول نیوز 31 خرداد 1398 پول نیوز 31 تیر 1398 پول نیوز 31 مرداد 1398 پول نیوز 31 شهریور 1398 پول نیوز 30 مهر 1398 پول نیوز 30 آبان 1398 پول نیوز 30 آذر 1398 پول نیوز 30 دی 1398 پول نیوز 1 بهمن 1398 پول نیوز 1 اسفند 1398 پول نیوز 2 اسفند 1398 پول نیوز 3 اسفند 1398 پول نیوز 4 اسفند 1398 پول نیوز 5 اسفند 1398 پول نیوز 6 اسفند 1398 پول نیوز 7 اسفند 1398 پول نیوز 8 اسفند 1398 پول نیوز 9 اسفند 1398 پول نیوز 10 اسفند 1398 پول نیوز 11 اسفند 1398 پول نیوز 12 اسفند 1398 پول نیوز 13 اسفند 1398 پول نیوز 14 اسفند 1398 پول نیوز 15 اسفند 1398 پول نیوز 16 اسفند 1398 پول نیوز 17 اسفند 1398 پول نیوز 18 اسفند 1398 پول نیوز 19 اسفند 1398 پول نیوز 20 اسفند 1398 پول نیوز 21 اسفند 1398 پول نیوز 22 اسفند 1398 پول نیوز 23 اسفند 1398 پول نیوز 24 اسفند 1398 پول نیوز 25 اسفند 1398 پول نیوز 26 اسفند 1398 پول نیوز 27 اسفند 1398 پول نیوز 28 اسفند 1398 پول نیوز 29 اسفند 1398 
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۲    
بر اساس معاملات انجام شده در صرافی های مجاز امروز، (29 اسفند 98) هر دلار آمریکا به مبلغ 14 هزار و 900 تومان داد و ستد شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۲۰:۲۷    
برند آی ماینر، معتبر ترین برند در حوزه خرید و اجاره ماینر و استخراج بیت کوین اعلام کرد؛ باتوجه به استقبال بسیار بالا در ایران، از امروز فارم های روسیه نیز در اختیار کاربران ایرانی قرار میگیرد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۷    
مزیت های رقابتی در منطقه آزاد چابهار شامل تخفیف در هزینه های انبارداری و استفاده از تجهیزات بندری برای کانتینر هایی که با شناور به منطقه آزاد وارد می شوند ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۱    
تلاش و حضور پر رنگ صنعت پتروشیمی،بویژه کارکنان شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان فشارهای بین المللی را کم رنگ کرد و همگان را به آینده ای درخشان امیدوارتر نمود.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۰:۳۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بسته حمایتی دولت برای اقشار آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا، قبل از پایان اسفندماه به حساب یارانه افراد واریز می شود
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۰:۱۵    
سفیر ایران در فرانسه گفت: کرونا ملت و کشور، پیر و جوان، فقیر و غنی نمی شناسد و هیچ کس را در هیچ کجای جهان نباید تنها گذاشت.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۰:۰۰    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به کاهش70 درصدی حمل و نقل عمومی و کنسل شدن 500 هزار بلیت قطار و هواپیما، دلایل پرواز ماهان به چین و دیگر کشورها در این روزها را تشریح کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۹:۴۵    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی درباره نکاتی که بایستی حین خرید گوشت توسط مشتری و فروشندگان در این ایام رعایت شود، توضیحاتی ارائه داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۹:۳۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جلسه آینده شورای عالی کار برای تعیین دستمزد کارگران در سال 99 چهارشنبه برگزار می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۱    
دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو از پرداخت کامل سهم ایران خودرو از تسهیلات شورای پول و اعتبار به زنجیره تامین این خودروساز خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۱    
رئیس کل بانک مرکزی از مدیران عامل بانک ها درخواست کرد تا در اجرای تعویق 3 ماهه اقساط بانکی همراهی کنند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۸:۴۵    
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: تبادل اسکناس در جایگاه های سوخت ممنوع است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۸:۴۵    
معاون برنامه ریزی وزارت راه و شهرسازی نرخ عوارض آزادراه همت کرج را 4000 تومان اعلام کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۲:۰۶    
شاخص کل بازار سرمایه امروز برخلاف روزهای گذشته مجددا روند صعودی به خود گرفت و بیش از 11 هزار واحد صعود کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۱:۳۶    
عملکرد دولت قبل در پرداخت بوجه عمرانی به مراتب موفق تر از دولت فعلی بوده است و بهتر است رئیس سازمان برنامه و بودجه دانش اقتصادی مخاطبان را فراموش نکند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۱:۲۱    
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در گزارشی ضمن بررسی آثار اقتصادی شیوع ویروس کرونا، پیشنهادهایی برای مدیریت تبعات آن ارائه کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۱:۰۶    
سخنگوی گمرک ایران گفت: از ابتدای سال تا تاریخ هجدهم اسفند ماه 25 هزار و 516 تن تجهیزات پزشکی و دارو به ارزش 2 میلیارد و 243 میلیون و 644 هزار و 771 دلار وارد شده که از لحاظ وزنی رشد بیش از 15 درصد و ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۰:۴۵    
معاون امور بازرگانی توسعه تجارت سازمان صمت استان تهران گفت: کلیه کالاها از جمله الکل، دستگاه تب سنج، ماسک، گان و.. ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر در شرایط کار یعنی در زمانی که دولت اعلام اپیدمی کرد کارگران و کارمندان به کرونا مبتلا شوند ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۶    
طبق اطلاعیه روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش؛ شورای سلامت جزیره درحال بررسی راه کارهای قرنطینه افراد مشکوک به کرونا که وارد کیش می شوند بوده و هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است بنابراین قرنطینه تمامی ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۹:۲۱    
معاون برنامه ریزی وزیر نفت جزئیات درخواست متقاضیان برای احداث پالایشگاه و پتروپالایشگاه با استفاده از سرمایه مردمی را تشریح کرد و گفت ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۹:۱۲    
معاون دفتر صنایع غیر فلزی وزارت صنعت گفت: بیش از 150 واحد تولیدی، مجوز موقت سازمان غذا و دارو برای تولید فرآورده های ژل و انواع محلول های ضدعفونی کننده را دریافت کردند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۹:۰۰    
شعب بانک کشاورزی درشرایط سخت شیوع ویروس کرونا آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز هستند و کارکنان ساعی و پر تلاش این بانک با رعایت کامل نکات بهداشتی و دستورالعمل های مربوطه در ایام پایانی سال هموطنان ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۸:۵۷    
همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، ایران خودرو و سایپا برای افزایش مدت گارانتی خودروها و همچنین ارائه خدمات در محل برنامه ریزی کردند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۸:۴۵    
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان تهران گفت: به منظور تنظیم بازار و تامین میوه پایان سال و عید نوروز، پرتقال و سیب با قیمت مصوب از امروز(26 اسفند) در تهران توزیع می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۶    
مدیرکل دفتر صادرات و واردات وزارت صمت از لغو ممنوعیت واردات اتانول خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۰    
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: علی رغم اوج شیوع کرونا، خلبانان، مهمانداران، متخصصان مهندسی و تعمیرات و خدمات فرودگاهی همچنان در حال خدمت رسانی به مسافران هستند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۱    
بانک مرکزی اعلام کرد: معادل 250 میلیون یورو به قید فوریت برای تامین واردات دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیاز تخصیص داده می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۸:۱۲    
دستفروشانی که این مبلغ را دریافت می کنند، افرادی هستند که توسط شهرداری تهران شناسایی شده اند و جزو آن دسته از افرادی هستند، که در شمول گروه های کم درآمد جامعه قرار دارند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۸:۰۰    
معاون پیشین امور زنان و خانواده رییس جمهوری در حساب توییتری خود با انتشار طوماری خواستار حمایت کاربران از پویش رفع تحریم های آمریکا علیه ایران شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۷:۴۵    
مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با اشاره به اینکه حجم موجودی آب سدهای کشور حدود 30 میلیارد متر مکعب است گفت: مراقبت های ویژه ای برای مقابله با سیلاب نیز صورت گرفته است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۷:۴۲    
شرکت آرامکوی عربستان اعلام کرد به دلیل کاهش قیمت نفت و حجم تولید و همچنین اختلال در فعالیت یکی از شرکت های مواد شیمیایی خود، سود سالانه این شرکت شاهد افت 21 درصدی بوده است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۷:۳۰    
آلودگی هوای تهران به گونه ای است که ریه های یک فرد سالم به مانند یک فرد سیگاری در سایر شهر ها است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۷:۱۵    
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق(ساتکاب) گفت: در سال رونق تولید بیش از 50 کالای استراتژیک صنعت آب و برق با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان بومی سازی شده است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۷:۰۶    
مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا در خصوص نحوه برگزاری مجامع عمومی به سازمان بورس ابلاغ شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۷:۰۰    
به نظر می رسد که پیام رسان واتس اپ قصد دارد قابلیت جدید دیگری را تحت عنوان امکان ارسال پیام های خود تخریب شونده، به پلتفرم خود اضافه کند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۱    
مرکز سامان ارتباط در ایام نوروز به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به مشتریان است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۵    
ناصر آخوندی با حکم غلامحسین مظفری با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۲    
یک عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد معتقد است که شرکت های بیمه ای باید تعاملات خود را با انجمن ها و سندیکاها افزایش دهند و از سوی دیگر خود را به تکنولوژی روز مجهز کنند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۰    
در سال های ابتدایی دولت تدبیر و امید (سال 93) قانون رفع موانع تولید به تصویب مجلس رسید که مواد 16 و 17 آن بانک ها را مکلف می کرد ظرف سه سال از اموال مازاد و سهام غیر بانکی خود را تعیین و تکلیف کند ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۱    
رئیس هیات مدیره انجمن تولید کنندگان نوشت افزار کشور بزرگترین مشکل صنف متبوع خود را بالا بودن درصد حق بیمه سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۰    
همتی در پست اینستاگرام خود از تلاش صرافی های بانکی برای تعادل بخشیدن به نرخ ارز امروز بازار خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۱    
معاون اقتصادی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از فعالیت بیش از 300 واحد تولیدی و تغییر خطوط تولید برای مبارزه همگانی با شیوع ویروس کرونا خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۲    
مدیرعامل کارگزاری آریا نوین: در صورتی که نقدینگی از صندوق های سرمایه گذاری به سمت بازار سرمایه هدایت شود اتفاق میمونی است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۰    
وزیر راه و شهرسازی درباره علت حذف تسهیلات مسکن از مصوبه امهال 3 ماهه تسهیلات بانکی به دلیل شیوع کرونا، گفت: این نوع تسهیلات از ابتدا هم مشمول مصوبه شورای پول و اعتبار نبود.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۶    
رئیس شعبه شرکت بیمه ما در شهرستان بیرجند، دغدغه اصلی شرکت های بیمه ای در این شهرستان را رقابت های ناسالم بین شرکت های بیمه ای و انعقاد قراردادهای گروهی سازمان ها از تهران دانست که منجر به کاهش سهم ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۴:۵۷    
مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: فعلاً تا اطلاع ثانوی هیچ محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در ایام نوروز 99 به استثنا محمولات ترافیکی اجرا نمی شود.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۵    
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو با بیان اینکه کرونا تقاضای مشتریان برای خرید خودرو را به صفر رسانده عنوان کرد: این روزها بازار خودرو در رکود مطلق به سر می برد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۰    
عضو شورای مرکزی کارگزاران گفت: در بحث تحقیق و تفحص نگاه ملی نیست و به سمت مچ گیری رقیبان می رویم.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۰    
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: آزادراه همت - کرج فردا با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می رسد و با افتتاح آن، دسترسی های تهران و کرج به دو آزادراه افزایش می یابد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۶    
عضوهیات مدیره کانون کارگزاران بورس از ایجاد حباب در سهم های کوچک و کم ارزش بازار خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۱    
یکصدوپنجاه وچهارمین شماره نشریه بانک سامان ویژه نامه نوروز بانک سامان منتشر شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۳:۴۵    
مدیرعامل خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) منصوب شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۳:۴۲    
وجود اطلاعات مالی شفاف و قابل مقایسه یکی از ارکان اصلی پاسخگویی مدیران اجرایی و از نیازهای اساسی تصمیم گیران اقتصادی و از ملزومات بی بدیل توسعه و رشد اقتصادی در بخش دولتی و خصوصی است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۷    
به گزارش پول نیوز، در پی انتشار عمومی نامه وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر اعلام 48 ساعته فهرست مقادیر اقلام محصولات بهداشتی، الکل، آب ژاول و مواد ضدعفونی کننده، ماسک ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۱    
بر اساس مشاهدات میدانی با توجه به روند افزایش قیمت خودرو های خارجی در کشور، شاهد نوسانات جزئی در نرخ خودروهای وارداتی هستیم.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۳:۰۰    
مدیرعامل بانک آینده از روند صعودی بازار تا خرداد ماه سال 99 خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۰    
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: دولت امسال هم مثل سال های گذشته عملکرد خوبی در کنترل قیمت ها و مبارزه با گرانی های شب عید نداشته است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۱    
عضو شورای مشورتی رئیس دولت اصلاحات گفت: در مجموع دولت و قوه مجریه فعلی، به ویژه شخص آقای روحانی کارنامه قابل دفاعی ندارند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۵    
به سبب این که مدت زمان زیادی از تأسیس شرکت بیمه کوثر نمی گذرد، برای اولین بار تجدید ارزیابی دارایی ها به اجرا درآمد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۲    
تازه ترین شماره نشریه داخلی بانک ملی ایران که به تازگی منتشر شده، یک ویژه نامه نوروزی با مطالب متنوع و جذاب است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۰    
معاون درآمدهای سازمان امور مالیاتی در نامه ای به ادارات مالیاتی سراسر کشور، نحوه تشخیص درآمد مشمول مالیات واردکنندگان در سال 97 را تعیین کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۱:۴۲    
دبیر کانون انبوه سازان با بیان اینکه در نیمه دوم امسال با رشد قیمت آهن آلات و مصالح ساختمانی مواجه بودیم گفت ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۱:۳۰    
یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه تنها نسخه ای که امروز می توان برای مردم تجویز کرد نسخه ماندن در خانه است؛از مردم خواست تا برای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا به این نسخه عمل کنند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۵    
مسافران شرکت های ریلی رجا و مجموعه سفیر می توانند از این طریق نسبت به استرداد بلیط خود اقدام کرده و پس از 48 ساعت پول خود را دریافت کنند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۲    
عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار با اشاره به مشکلات کارگران در شرایط امروز کشور تصریح کرد: متاسفانه آن چه که در حوزه نیاز این عزیزان است محقق نشده و شدیدا در تنگنا هستند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۰    
نایب رییس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن یادآوری رکود عمیق در بازار طلا و جواهر، گفت: اکنون در این شرایط،هزینه های مالیاتی ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۵    
با تمام شدن سال حجم افشای اطلاعات بااهمیت شرکت های بورسی فزونی یافته و برخی از نماد با قرارداد و اطلاعات جدید خوش درخشیدند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۹:۵۱    
بر اساس پیش بینی هواشناسی، امروز (دوشنبه) در نیمه شرقی کشور بارش باران، گاهی وزش باد شدید و رعد و برق رخ خواهد داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۲    
رئیس مرکز بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد گفت: پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار باید اردیبهشت ماه راه اندازی شود اما با توجه به موضوع کرونا، به صورت دقیق نمی توان زمان اعلام کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۹:۳۰    
ساعاتی قبل فدرال رزرو در یک جلسه اضطراری نرخ بهره فدرال را از 1.25 درصد به 0.25 درصد کاهش داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۹:۲۱    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: مجوز استخدام 10 هزار نیرو داده شده و امکان استخدام این تعداد وجود دارد و ما پشتیبانی مالی لازم را انجام خواهیم داد ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۸:۱۵    
امروز شاهد شفاف سازی های بسیاری در کدال بودیم که در مهمترین آن، بانک ملت اعلام کرد سازمان بورس با افزایش سرمایه این بانک موافقت نکرده است.