دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۳:۳۲Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 13 اسفند 1402 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 11 دی 1401 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1402 قدس آنلاین 31 خرداد 1402 قدس آنلاین 31 تیر 1402 قدس آنلاین 31 مرداد 1402 قدس آنلاین 31 شهریور 1402 قدس آنلاین 30 مهر 1402 قدس آنلاین 30 آبان 1402 قدس آنلاین 30 آذر 1402 قدس آنلاین 30 دی 1402 قدس آنلاین 30 بهمن 1402 قدس آنلاین 1 اسفند 1402 قدس آنلاین 2 اسفند 1402 قدس آنلاین 3 اسفند 1402 قدس آنلاین 4 اسفند 1402 قدس آنلاین 5 اسفند 1402 قدس آنلاین 6 اسفند 1402 قدس آنلاین 7 اسفند 1402 قدس آنلاین 8 اسفند 1402 قدس آنلاین 9 اسفند 1402 قدس آنلاین 10 اسفند 1402 قدس آنلاین 11 اسفند 1402 قدس آنلاین 12 اسفند 1402 قدس آنلاین 13 اسفند 1402 قدس آنلاین 14 اسفند 1402 قدس آنلاین 15 اسفند 1402 قدس آنلاین 16 اسفند 1402 قدس آنلاین 17 اسفند 1402 قدس آنلاین 18 اسفند 1402 قدس آنلاین 19 اسفند 1402 قدس آنلاین 20 اسفند 1402 قدس آنلاین 21 اسفند 1402 قدس آنلاین 22 اسفند 1402 قدس آنلاین 23 اسفند 1402 قدس آنلاین 24 اسفند 1402 قدس آنلاین 25 اسفند 1402 قدس آنلاین 26 اسفند 1402 قدس آنلاین 27 اسفند 1402 قدس آنلاین 28 اسفند 1402 قدس آنلاین 29 اسفند 1402 
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۰۹:۲۱    
سریال هفت سر اژدها به کارگردانی ابوالقاسم طالبی که در آن حمید صفت، حمید گودرزی، علیرام نورایی و مجید واشقانی به ایفای نقش پرداخته اند ماه رمضان و نوروز 1403 از شبکه سه سیما پخش می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۹    
محدود کردن مصرف قندهای آزاد به کمتر از 10 درصد کل انرژی دریافتی، میزان پوسیدگی دندان را به حداقل می رساند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۸    
سرپرست شرکت گاز البرز از پایش، 19 هزار و 674 پایش مصرف گاز به ویژه در ادارات و اماکن عمومی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۶    
هیات داوران سومین رویداد تصویر دهم با حضور چهره های شاخص سینمای ایران معرفی شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۲    
رییس شبکه دامپزشکی سبزوار گفت: 34 تن فرآورده خام دامی غیربهداشتی، امسال با انجام 915 مورد بازدید از خودروهای حمل فرآورده های دامی در این شهرستان ضبط و از چرخه مصرف خارج شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۰۸:۲۴    
هشتمین بازار ملی پویانمایی در راستای بهبود وضعیت بازاریابی و چرخه تولید و توزیع انیمیشن در ایران در جشنواره سیزدهم پویانمایی تهران آغاز به کار کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۳:۲۴    
فراخوان انتخاب شهردار برتر استان خراسان رضوی در سال 1402منتشر می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۷:۱۸    
شورای اسلامی شهر با لایحه پیشنهادی شهرداری مبنی بر احداث بزرگترین ورزشگاه سرپوشیده 15 هزار نفری کشور در تبریز موافقت کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۵:۴۸    
هیاتی ها و برخی مداحان با حضور در مناطق سیل زده جنوب استان سیستان و بلوچستان و گفت وگو با مردم این مناطق و همچنین مسئولان، گزارشی از نیازمندی های مردم تهیه کرده و به مردم این خطه کمک رسانی خواهند کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۵:۴۸    
با مشارکت انتشارات به نشر و مرکز رسانه ای شیرازه، مسابقه کتابخوانی قصه های مامان جونی و زیارت با محوریت موضوع آموزش فلسفه و آداب زیارت به کودکان آغاز به کار کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۵:۴۸    
در ماه های گذشته قیمت بلیت پروازهای عتبات بدون مجوز گران شد که البته مسؤولان مربوطه چندین بار برخی از ایرلاین ها و دفاتر را جریمه کرده اند اما آنها بی توجه به هشدار سازمان هواپیمایی همچنان اقدام به ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۵:۴۸    
نشست خبری تشریح برنامه های سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با حضور شبیر فیروزیان سرپرست معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل این معاونت برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۶    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از ارسال 1350 بسته غذایی 72 ساعته طی امروز به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۸    
بعضی رسانه های اماراتی خبر از پیشنهاد ژاپنی برای مهدی قایدی خبر دادند و احتمال دارد بعد از جدایی فرهاد مجیدی، این بازیکن هم از اتحاد کلباء جدا شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۲:۵۴    
با اعلام نتایج دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ،چهره منتخبان مردم در برخی حوزه های انتخابیه خوزستان دستخوش تغییر شد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۵    
مدیر هماهنگی و ترویج کشاورزی جهاد کشاورزی استان همدان از شناسایی 12 مزرعه نوآور در این استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۳    
روابط عمومی گمرک ایران: یک تن و 230 کیلوگرم ماده مخدر از نوع حشیش به طرز ماهرانه ای در داخل قوطی های رب گوجه فرنگی جاسازی شده بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۱:۱۲    
رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان زنجان از عزل چهار مدیر دولتی و یک عضو هیئت نظارت خبر داد و گفت: اصل بی طرفی را رعایت نکرده بودند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۳    
مردم مغرب یکشنبه شب در حمایت از مردم فلسطین و برای توقف جنگ در غزه بار دیگر در خیابان ها حضور یافتند و در مخالفت با جنایات رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۰    
نیروی اسراییلی در تلاش برای نفوذ به خاک لبنان با موشک حزب الله هدف قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۷    
پوستر بیست ویکمین جشنواره ملی کتاب رشد با شعار کتاب خوب، آینده خوب رونمایی شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۸    
معاون بهره برداری شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران گفت: انرژی تولید شده توسط نیروگاه های برق آبی در شرکت آب و نیرو، تا پایان بهمن ماه بالغ بر 8 میلیارد دلار صرفه جویی ارزی به همراه داشته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۲:۵۷    
فیلم های نوروزی در صورت تمایل می توانند برای اکران زودتر از موعد اعلام شده اقدام و اکران خود را از چهارشنبه 16 اسفند در سینماهای کشور آغاز کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۲:۵۷    
نخست وزیر عراق اعلام کرد: پایان ماموریت حضور مستشاران خارجی طبق جدول زمان بندی شده ای که کمیته عالی مشترک مشخص می کند صورت خواهد گرفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۲:۵۴    
یک مقام حماس یکشنبه شب به شبکه الجزیره قطر گفت که رژیم صهیونیستی چه در میدان جنگ و چه در میدان مذاکرات برای تبادل اسرا دستپاچه، سردرگم و بی هدف است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۲:۵۱    
رهبر کاتولیک های جهان با اشاره به رنج مردم فلسطین ، بار دیگر خواستار پایان دادن به درگیری ها در غزه شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۲:۴۸    
اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در رابطه با وقوع ناپایداری جوی و بارش های رگباری هشدار سطح زرد صادر کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۲:۴۵    
رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیریه گفت: نیکوکاران حوزه سلامت این شهرستان از ابتدای امسال 27 میلیارد و 330 میلیون ریال به مراکز درمانی تربت حیدریه کمک کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۲:۴۲    
عضویت رایگان به مناسبت بیستمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور در تمامی کتابخانه های عمومی خراسان رضوی اجرا می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۲:۴۲    
حزب الله لبنان از حمله جدید خود به نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین های اشغالی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۲:۳۹    
سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه از حمله مجدد ارتش رژیم صهیونیستی به صف دریافت کنندگان کمک در این باریکه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۲:۳۹    
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای نسبت به حمله ارتش رژیم صهیونیستی به صف دریافت کنندگان کمک در نوار غزه واکنش نشان داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۲:۳۹    
آژانس آنروا وابسته به سازمان ملل متحد اعلام کرد که روایت هایی را از ضرب و شتم و تعرض جنسی به اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی دریافت کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۲:۳۹    
یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی از پروژه در دست احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خراسان رضوی بازدید کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۲:۳۹    
صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) روز یکشنبه ضمن هشدار در مورد افزایش تلفات کودکان فلسطینی در غزه اعلام کرد که نگرانی ها از مرگ کودکان در غزه به واقعیت تبدیل شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۲:۳۶    
رئیس اتاق اصناف مشهد از تخفیف 10 تا 30 درصدی کالاها در بیست وسومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (فروش بهاره) مشهد خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۲:۳۳    
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت خراسان رضوی از فعالیت 830 واحد از بخش های مختلف تولیدی-صنعتی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۲:۳۰    
معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: میزبانی شایسته از زائران حضرت رضا (ع) در ایام نوروز امسال که به صورت کامل در ماه مبارک رمضان قرار گرفته در اولویت است و از همه ظرفیتها و توان ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۲:۳۰    
معاون مهندسی آب سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: آب مورد نیاز درختان از آب چاه ها و پساب ها تأمین می شود بطوریکه آبیاری 400 هکتار فضای سبز مشهد تنها با 2 درصد آب مصرفی خراسان رضوی صورت می ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۲:۲۷    
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برنامه های این اداره کل به مناسبت ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۲:۱۵    
مدیرکل هواشناسی خوزستان به ورود سامانه بارشی به استان اشاره کرد و گفت: شمال خلیج فارس تا اوایل سه شنبه مواج و گاهی همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۲:۱۵    
محرم نویدکیا و جواد نکونام سرمربیان تیم های فوتبال مس رفسنجان و استقلال تهران در نشست خبری پیش از بازی این 2 تیم در مرحله یک شانزدهم رقابت های جام حذفی کشور حاضر نشدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۲:۱۲    
سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: دنبال پدیده شدن در جام حذفی هستیم و بازی برابر سپاهان برای ما یک فینال واقعی است که اگر این بازی را ببریم مسیرمان در ادامه راه هموار خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۲:۰۳    
وی با تأکید بر اینکه سرویس دهی در بخش شمالی خط از ایستگاه تجریش تا 15خرداد و بالعکس، بدون محدودیت انجام می شود افزود ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۱:۴۲    
یک عامل موساد که با هویت جعلی از کشور خارج شده بود، 13 روز بعد با هماهنگی قضایی و تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات و سپاه در یکی از کشورهای همسایه دستگیر شد و در نهایت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۱:۳۹    
نایب رئیس اتاق مشترک ایران و سوریه با اشاره به موانع تجارت این دو کشور با بیان اینکه در 9 ماهه امسال حجم روابط تجاری دو کشور 100 میلیون دلار بوده است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۱:۲۱    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به منظور دیدار با مقامات دفاعی و نظامی قطر و شرکت در مراسم افتتاحیه و بازدید از نمایشگاه توانمندی های دفاع دریایی(Dimex) وارد دوحه شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۱:۲۱    
رئیس جمهور پس از انجام دیدار رسمی از الجزایر و شرکت در هفتمین اجلاس مجمع سران کشورهای صادرکننده گاز دقایقی پیش عازم ایران شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۱:۱۸    
استاندار خراسان رضوی در پیامی، درگذشت حاجیه خانم فخری معین درباری مادر سردار شهید سرلشکر ولی الله چراغچی را تسلیت گفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۱:۰۹    
رئیس اداره فرش اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از تولید 211 هزار و 447 متر مربع فرش دستباف از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۰:۱۸    
رئیس جمهور گفت: مسئولان عالی ایران و الجزایر مصمم به توسعه روابط اقتصادی و تجاری در کنار توسعه روابط سیاسی هستند و ظرفیت های بسیار خوب دو کشور زمینه ای مناسب برای ارتقای سطح روابط اقتصادی است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۰:۰۹    
جوهری اسامی 4 نفر از اقلیت های راه یافته به مجلس شورای اسلامی و 60 نفر نخست منتخبین 5 حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر را اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۰:۰۶    
گروه های فلسطینی خواهان مشارکت همه وجدان های بیدار در کمپین جهانی طوفان رمضان و سازماندهی تحصن و اعتصاب در سطح جهانی در همبستگی با غزه شدند .
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۰:۰۰    
معاون امور ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف سرخپوشان پایتخت توضیحاتی را بیان کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۹:۵۷    
مقامات شهر سن دیگو در کالیفرنیا سرکوب بی خانمان های این شهر را تشدید کرده و بسیاری از چادرهای آنها را که در پیاده روهای مرکز شهر برپا شده بود، جمع کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۹:۵۷    
تیم ملی سابر ایران در پایان جام جهانی ایتالیا در رده هشتم ایستاد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۹:۴۲    
رئیس شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران تاکید کرد: خواهران طلبه باید وظیفه خود بدانند که برای ارشاد و هدایت جامعه نقش آفرینی کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۹:۳۰    
قناعت لی گفت: با وجود همه تبلیغات گسترده ای که علما و رسانه ها برای بیداری اسلامی در اعصار مختلف داشتند ولی آنها به اندازه مردم فلسطین نتوانستد در بیداری اسلامی تاثیرگذارو نقش آفرین باشند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۹:۱۵    
شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه نشست وزیران خود بر لزوم آتش بس در نوار غزه تاکید کرد و همانند دوره های پیشین، ادعاهایی را علیه ایران مطرح کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۹:۱۲    
شهروندان پرتغالی برخی گزارش ها مبنی بر رونق اقتصادی در کشورشان را توهم دانسته و در آستانه برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام در این کشور نارضایتی زیادی از شرایط اقتصادی دارند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۹:۰۹    
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) تأکید کرد: شاید یکی از تفاسیر جشنواره"انا من حسین" این باشد که ما باید بین بعثت، غدیر، عاشورا و مهدویت یک ارتباط تنگاتنگی قائل باشیم. احیای بعثت به برکت عاشورا بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۹:۰۰    
همسر رییس جمهور آمریکا معتقد است که دونالد ترامپ به دلیل دیدگاه خطرناکی که نسبت به زنان دارد، نباید به کاخ سفید بازگردد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۸:۵۴    
نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، عصر یکشنبه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی مشهد گشایش یافت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۸:۵۴    
سناتور دموکرات ایالت ایلینوی آمریکا می گوید مرگ کودکان غزه بر اثر گرسنگی باید واشنگتن را به خود بیاورد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۸:۳۹    
پیش فروش بلیت برخی از ناوگان حمل ونقل عمومی از جمله قطار آغاز شده است و زمان پیش فروش سایر ناوگان از جمله هواپیما و اتوبوس هم تا چند روز دیگر شروع می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۸:۲۱    
وزیر اطلاعات در پیامی درگذشت امام جمعه فقید تهران را تسلیت گفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۸:۱۸    
تیم فوتبال النصر قرارداد سرمربی هلندی این تیم را به مدت یک سال دیگر تمدید کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۸:۰۰    
مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان گفت: ظرفیت تولید پالایشگاه آبادان در نیمه شعبان امسال به 500 هزار بشکه در روز رسید و تلاش می کنیم که سال آینده این ظرفیت را بیشتر کنیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۷:۵۱    
مدیر عامل پالایشگاه نفت آبادان گفت: در راستای جلوگیری از خام فروشی، ظرفیت پالایشگاه از 470 هزار بشکه در اسفند سال گذشته به 500 هزار بشکه در روز افزایش یافت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۷:۴۸    
گزارشگر سازمان ملل در امور غذایی اعلام کرد آتش بس در غزه تنها از طریق تحریم رژیم صهیونیستی محقق می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۷:۴۸    
وجود اپوزیسون بسیار قوی سختی کار دولت جدید را دو چندان می کند. طرفداران تحریک انصاف هنوز هم به شدت بر وقوع تقلب در انتخابات اصرار داشته و از این جهت مشروعیت دولت همواره زیر سوال خواهد بود
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۷:۴۸    
مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه ای از حمله به بندر حیفا واقع در سرزمین های اشغالی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۷:۴۲    
با اعلام نتایج انتخابات در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان، تکلیف انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فارس مشخص شد و منتخبان مردم در این دوره و همچنین نامزدهایی که به دور دوم راه یافتند معرفی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۷:۲۷    
ایوب عاصف بازیکن سابق تیم آرسنال به دعوت برنامه محفل (ویژه برنامه افطار شبکه سه تلویزیون) به ایران آمد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۷:۲۴    
رئیس جمهور با اهدای تاج گل به مقام شهدای انقلاب الجزایر ادای احترام کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۷:۲۱    
استاندار بوشهر گفت: مقدمات اولیه همراه با مصوبات مورد نیاز و تخصیص اعتبار برای ساخت 2 بیمارستان در شهرستان های کنگان و عسلویه اخذ و در حال انتخاب پیمانکار هستیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۷:۲۱    
یحیی گل محمدی استوری جدیدی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۷:۱۵    
تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر با شکست برابر مجارستان تیم دوم رنکینگ جهانی از صعود به مرحله نیمه نهایی جام جهانی ایتالیا بازماند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۷:۱۵    
قضاوت دیدار سپاهان و شمس آذر قزوین در جام حذفی فوتبال بر عهده امیر ایار است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۷:۰۶    
فوتبالیست مشهدی گفت: تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران همیشه جزو مدعیان قهرمانی دنیا بوده و هست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۷:۰۰    
کارشناس مسائل اقتصادی: یکی از دلایل عدم همراهی بانک ها با سیاست های ساخت مسکن در کشور و اعطای تسهیلات در این زمینه این است که می دانند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۷:۰۰    
عبدالمجید تبون رئیس جمهور الجزایر در محل کاخ ریاست جمهوری این کشور به صورت رسمی از سید ابراهیم رئیسی که در رأس هیئت عالیرتبه اقتصادی و سیاسی به الجزیره سفر کرده است، استقبال کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۷    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بخش اصلی و مهم ناترازی بنزین به مصرف و سوخت بالای خودروهای داخلی باز می گردد باید برای حل این معضل بر اصلا کیفیت خودروهای تولیدی و توسعه دوگانه سوز کردن ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۱    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از برگزاری جشن نیکوکاری در 250 پایگاه این استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۸    
عملیات ساخت نخستین شناور لایروب با ظرفیت یک هزار متر مکعب در شرکت کشتی سازی صدرا در مازندران آغاز شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۲    
کارشناس سیاست پژوه اقتصاد کلان کشور: یاز است برنامه جامعی در حوزه مدیریت انرژی در کشور تنظیم و اجرا کنیم. عدم فشار به اقشار کم درآمد یکی از ارکان اصلی این برنامه است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۲    
با اعلام رسمی نتایج آرای انتخابات مجلس دوازدهم در استان خوزستان، منتخبان مجلس دوازدهم در این استان مشخص شدند اما کدام نماینده فعلی استان خوزستان در مجلس رای مردم را دوباره اخذ کردند؟
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۹    
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از رشد سرانه آموزشی هر دانش آموز به 5.8 متر مربع خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۹    
معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: به مناسبت هفته درختکاری برنامه های مختلفی از سوی شهرداری مشهد در نظر گرفته شده که جمع آوری فیلتر سیگار توسط سمن ها و اجرا نمایش با موضوع ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۶    
فرمانداری قم آرای تمامی 262 کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه قم، کهک و جعفرآباد را منتشر کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۶    
دفتر رسانه ای دولت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه ای از وضعیت فوق بحرانی گرسنگی اهالی نوار غزه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۳    
حدود نیمی از خانوارهای ایرانی صاحب حداقل یک خودرو هستند، اما در مقابل، نیمی دیگر نه تنها در حال حاضر خودرویی ندارند، بلکه با توجه به شرایط اقتصادی موجود ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۷    
اولین رویداد کودک و شاهنامه با هدف آشنایی کودکان با شاهنامه و فرهنگ و هویت ایرانی، صبح امروز در سالن شهدای تاکسیرانی مشهد آغاز شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۴    
یک کارشناس اقتصادی: از طریق تسهیل قراردادها و مجوزها می توانیم بستر را برای ورود بخش خصوصی و صنایع به بهره برداری از میادین مشترک مهیا کنیم. این یک بازی برد برد بین مردم و دولت برای توسعه اقتصادی است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۱    
با توجه به استقبال گسترده عموم مردم از اولین حراج سکه در مرکز مبادله ایران و کندی روند ثبت نام و احراز هویت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۱    
بازار سرمایه، سومین رشد متوالی خود طی سه روز اخیر را تجربه کرد و امروز شاخص کل با رشد بیش از 60 هزار واحد به عدد دو میلیون و 147 هزار واحد رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۸    
مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی مشهد از مرگ دلخراش سرنشین خودروی پیکان در میان شعله های آتش خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۸    
در نشست فوق العاده وزارتی هفتمین اجلاس سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز (جی ئی سی اف) که از دو روز پیش آغاز شد علاوه بر اینکه پژوهشگاه صنعت نفت ایران جایزه جی ئی سی اف را دریافت کرد توافقات متعددی بین ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۸    
وزارت صنعت معدن و تجارت پیرامون خرید و فروش کد ملی اشخاص حقیقی برای موضوعاتی نظیر واردات و ثبت نام خودرو، نسبت به هرگونه واگذاری کد ملی سایر مدارک مرتبط به شخص ثالث هشدار داده و این امر را تخلف خواند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۲    
رئیس انجمن مهندسی گاز ایران: در تمامی حمایت هایی که از تولیدات بار اول به عمل می آوریم، باید این ملاحظه را داشته باشیم که در نهایت به انبوه سازی و فتح بازارهای صادراتی برسیم ...