دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۶:۲۶Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 28 اسفند 1402 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 11 دی 1401 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1402 قدس آنلاین 31 خرداد 1402 قدس آنلاین 31 تیر 1402 قدس آنلاین 31 مرداد 1402 قدس آنلاین 31 شهریور 1402 قدس آنلاین 30 مهر 1402 قدس آنلاین 30 آبان 1402 قدس آنلاین 30 آذر 1402 قدس آنلاین 30 دی 1402 قدس آنلاین 30 بهمن 1402 قدس آنلاین 1 اسفند 1402 قدس آنلاین 2 اسفند 1402 قدس آنلاین 3 اسفند 1402 قدس آنلاین 4 اسفند 1402 قدس آنلاین 5 اسفند 1402 قدس آنلاین 6 اسفند 1402 قدس آنلاین 7 اسفند 1402 قدس آنلاین 8 اسفند 1402 قدس آنلاین 9 اسفند 1402 قدس آنلاین 10 اسفند 1402 قدس آنلاین 11 اسفند 1402 قدس آنلاین 12 اسفند 1402 قدس آنلاین 13 اسفند 1402 قدس آنلاین 14 اسفند 1402 قدس آنلاین 15 اسفند 1402 قدس آنلاین 16 اسفند 1402 قدس آنلاین 17 اسفند 1402 قدس آنلاین 18 اسفند 1402 قدس آنلاین 19 اسفند 1402 قدس آنلاین 20 اسفند 1402 قدس آنلاین 21 اسفند 1402 قدس آنلاین 22 اسفند 1402 قدس آنلاین 23 اسفند 1402 قدس آنلاین 24 اسفند 1402 قدس آنلاین 25 اسفند 1402 قدس آنلاین 26 اسفند 1402 قدس آنلاین 27 اسفند 1402 قدس آنلاین 28 اسفند 1402 قدس آنلاین 29 اسفند 1402 
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۲:۳۷    
رئیس سازمان هواپیمایی، گفت: سازمان هواپیمایی پروازهای چارتری را کلاً لغو کرد، اما به دلیل موضوعات مربوط به مناطق آزاد و کسبه این مناطق، اجازه دادیم بلیت پروازهای چارتری کیش ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۰۹:۳۷    
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه معلمان هر سه سال یکبار ارزیابی می شوند، گفت: اعتراض های حدود 272 هزار معلم در موضوع رتبه بندی بررسی و پذیرش شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۰۹:۱۰    
از آنجایی که فناوری طراحی و ساخت سلاح های لیزری بسیار پیچیده است تاکنون فقط 6 کشور در دنیا به این فناوری دست پیداکرده اند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۰۰:۲۷    
حجت الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی به ضرورت حفظ آبروی مؤمنین در فضای مجازی تأکید کرد و گفت: در عصر تکنولوژی معاصر که فضای مجازی در آن بیداد می کند، مراقب رفتار و اعمال ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۶    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به هشدارهای هواشناسی مبنی بر وقوع سیلاب محلی از آماده باش شهرستان های مازندران برای مقابله با سیلاب احتمالی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۹    
سرکه به عنوان یک عنصر چربی زدا شناخته شده است و بسیاری از ما عادت داریم پس از صرف غذاهای چرب با سرکه یا آبلیمو تا حدی اثر چربی را در بدن خود کاهش دهیم ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۵    
ترسیم چهره ای بی ثبات کننده از ایران اختصاص به روزها و ماه های اخیر ندارد و قدمتی به اندازه تاریخ انقلاب اسلامی دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۹    
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: ساعت فعالیت بناهای تاریخی استان اصفهان برای ایام نوروز 1403 مشخص شده است و گردشگران در بازه ساعت های اعلامی می توانند از این بناها ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۴    
برخی کارشناسان اعتقاد دارند نرخ واقعی کنونی دلار در بازار آزاد نباید بیش از 55 هزار تومان باشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۱    
وزیر راه و شهرسازی از معاونان خود خواست تا در سال 1403 مولدسازی را در دستور کار خود قرار دهند و در تامین مالی پروژه ها از مولدسازی بهره لازم را ببرند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۳    
رئیس اتحادیه طلافروشان گفت: فروشنده طلا مستلزم ارائه فاکتور خرید طلای بالای یک گرم به مشتریان است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۴    
سناتور آمریکایی با انتقاد از رویکرد جنگ طلبانه در تاریخ آمریکا، معتقد است بزرگ ترین چالش های دوران کنونی نیازمند همکاری، همبستگی و اقدام جمعی است نه نظامی گری .
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۱    
عضو هیات علمی پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار سازمان حفاظت محیط زیست ایران گفت: برخی از مناطق جهان در برابر اثرات تغییر اقلیم ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۸    
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بر ضرورت توجه به شیوع سرطان در کشور تاکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۰    
در بحبوحه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه که منجر به شهادت بیش از 31 هزار فلسطینی عمدتا غیرنظامی شده است، چندین کشور غربی همچنان به صادرات سلاح به رژیم صهیونیستی ادامه می دهند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۸:۵۱    
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران مطرح کرد:انگلیسی ها سال های سال نفت و منابع غنی سرزمین ما را به غارت بردند. در جریان جنگ جهانی بیش از 9 میلیون نفر از مردم ما کشته شدند در صورتی که ما بی طرف بودیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۳:۱۹    
مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: گشت مشترک امروز بازرسان اصناف و تعزیرات حکومتی منجر به شناسایی چهار واحد صنفی گرانفروشی و پلمب آنها شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۳:۰۱    
مقاومت اسلامی لبنان سه شنبه شب اعلام کرد که مواضع نظامیان صهیونیست را در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله موشکی قرار داده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۲:۵۵    
جنبش حماس در بیانیه ای شهادت یک مقام ارشدش در حملات به بیمارستان الشفا را تایید کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۲:۴۹    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در تمامی حوزه های انتخابیه تایید شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۲:۴۶    
سخنگوی صنعت آب کشور با تأکید بر اینکه فعالیت سامانه بارشی قوی در روزهای آینده در نیمه غربی کشور موجب طغیان رودخانه ها می شود، گفت: ضروری است مسافران نوروزی پیش از آغاز سفر ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۲:۴۳    
نشست دستمزد شورای عالی کار هم اکنون با حضور وزیر کار و نمایندگان گروه های کارگری و کارفرمایی در حال برگزاری است و زمزمه ها از نزدیک شدن دیدگاه ها و تعیین رقم دستمزد کارگران در نشست امشب حکایت دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۲:۱۶    
وزارت امور خارجه و مهاجران سوریه در واکنش به بیانیه مشترک وزیران خارجه آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه در مخالفت با عادی سازی روابط و ادامه تحریم ها علیه دمشق گفت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۲:۱۶    
رییس پلیس راه البرز گفت: جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال به علت ریزش کوه تا اطلاع ثانوی مسدود شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۱:۴۶    
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: بازرسان این اداره موفق به کشف تخلف 730 میلیارد ریالی یک فروشنده مبنی بر عرضه خارج از شبکه و گرانفروشی شکر شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۱:۴۰    
سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در لاهور پاکستان با تمجید از نقش مثبت رسانه های دو کشور در کمک به دولت ها برای تقویت روابط فی مابین خواستار افزایش ارتباطات مردمی و تعاملات اقتصادی ایران و پاکستان شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۱:۳۷    
منابع عبری از وجود کشکمش های داخلی جدیدی در محافل قدرت رژیم صهیونیستی بر سر انتصابات آتی در ارتش خبر دادند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۱:۳۷    
آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل با بیان اینکه سرمایه گذاری در نرم افزار های جنگ از سرمایه گذاری در صلح بیشتر است، گفت: جنگ هسته ای هرگز نباید آغاز شود زیرا هرگز پیروزی نخواهد داشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۱:۳۷    
منابع خبری از حملات جنگنده های آمریکا و انگلیس به استان الحدیده یمن خبر دادند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۱:۳۴    
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در میانه تنش ها بین دو طرف در مورد غزه، با یکدیگر تلفنی گفتگو کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۱:۲۸    
رئیس سازمان هلال احمر گفت: کسانی که بیماری حاد و بیماری مزمن دارند؛ بهتر است خود را به مناطق امن تر برساند و از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۱:۲۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این اشتباه را باید اصلاح کنیم، مراد از حداقل این است که کسی نمی تواند کمتر از این دستمزد را پرداخت کند این امر در مصوبه شورای عالی کار مورد تاکید قرار گرفته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۱:۲۱    
نماینده کارگران در شورای عالی کار با اشاره به اینکه جلسه بعد از افطار ادامه می یابد گفت: نمایندگان کارگران و کارفرمایان هنوز در زمینه عدد و رقم دستمزد به نقطه مشترکی نرسیده اند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۱:۲۱    
وزیر اقتصاد گفت: پیش بینی می شود بر اساس گزارش مرکز آمار ایران نرخ رشد اقتصادی کشور در سال 1402 بالاتر از 5 درصد برسد که نسبت به نرخ رشد 4 درصدی سال گذشته، شاهد بهبود در این شاخص باشیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۱:۲۱    
کشتی گیران آزاد و فرنگی کار ایران در روز پایانی جام قهرمانان ترکیه صاحب چهار مدال طلا، دو نقره و یک مدال برنز شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۱:۲۱    
به دنبال اخذ مجوز ادامه تولید محصول پارس خودرو از سوی نهادهای ذی ربط، این گروه خودروسازی ارسال فراخوان مجدد متقاضیان خودروی پارس را آغاز کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۹:۴۹    
فرماندار بردسکن گفت: طبق بخشنامه ابلاغی از استانداری تمامی مرخصی های مدیران ادارات تا پایان تعطیلات نوروزی لغو است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۹:۴۳    
اولین جلسه تمرین تیم ملی فوتبال ایران امروز (سه شنبه) در شرایطی برگزار شد که ادگارد داویدز ستاره سابق تیم ملی هلند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۹:۴۰    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را تشریح کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۹:۴۰    
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: تاکید می کنیم که اگر مورد ضروری وجود ندارد؛ مردم سفر خود را تا روز چهارشنبه به تاخیر بیاندازند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۹:۳۷    
رئیس سازمان اورژانس کشور از آماده باش کامل مراکز اورژانس درپی احتمال وقوع سیل در چندین استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۹:۳۴    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان از آماده باش تیم های عملیاتی و تخصصی در پی پیش بینی بارش شدید باران و احتمال وقوع سیلاب در استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۹:۳۱    
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت معوقات حق التدریس، نیروهای خریدخدماتی، مدیران و معاونان شیفت دوم مدارس، حق التدریس معلمان طرح تثبیت یادگیری ایام کرونا ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۹:۱۹    
مسئول عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در حال دامن زدن به قطحی در غزه است و از آن به عنوان یک سلاح استفاده می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۹:۰۱    
شاید این اولین بار است که اوج سفرهای جاده ای سال در 29 اسفند با بزرگ ترین پیش بینی سیل سال همزمان می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۸:۵۸    
مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: کلیه فعالیت های ورزشی در محیط باز در شهر مشهد مقدس تا فردا حوالی ظهر اجتناب کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۹    
وزیر خارجه مجارستان، راهبرد کشورهای اروپای غربی برای کمک نظامی به اوکراین، با هدف شکست روسیه در جنگ را شکست خورده ارزیابی کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۹    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در قسمت انباری یک ساختمان تجاری و مسکونی در شرق پایتخت خبر داد و گفت: این حادثه هشت نجات یافته داشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۷:۴۳    
مراسم تقدیر از معاونین و مدیران سازمان سینمایی با کمحضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر روز گذشته 27 اسفند در سالن جلسات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۷:۴۰    
مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان یزد گفت: در نوروز 1403 و همزمان با ماه مبارک رمضان، 45 امامزاده و بقعه متبرکه در این استان مجری طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی هستند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۷:۲۲    
معاون عملیات انتظامی استان قزوین از ممنوعیت اسباب کشی از ابتدای فروردین ماه تا پایان روز سیزدهم فروردین خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۷:۱۹    
موزه خصوصی مردم شناسی، با همت بخش خصوصی در آستانه سفرهای نوروزی در شهرستان گردشگرپذیر سرعین استان اردبیل گشایش یافت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۷:۰۴    
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از افتتاح 5 نمایشگاه به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان و عید نوروز در موزه بزرگ خراسان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۶:۵۸    
فیام کوتاه چّل به کارگردانی اصغر بشارتی هنرمند به نام کشورمان از جزیره جهانی قشم بار دیگر در یک جشنواره خارجی و در کشور ایتالیا درخشید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۶:۵۲    
متخصصان یک شرکت دانش بنیان در مرکز رشد پژوهشگاه مواد و انرژی موفق به بومی سازی دانش فنی تولید شیرآلات صنعتی شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۶:۳۴    
وزیر راه و شهرسازی با اعلام رفع 412 نقطه پرخطر جاده ای در سراسر کشور از برنامه دولت برای تامین 5 هزار اتوبوس بین شهری برای سال آینده از طریق واردات و ظرفیت تولید داخل خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۶:۳۴    
مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان از تعطیلی موقت بیمارستان توتونکاران رشت خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۶:۳۱    
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان شفا در نوار غزه و اشغال آن و جنایات مرتکب شده توسط نظامیان این رژیم علیه کادر درمان و بیماران و مجروحان این ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۶:۳۱    
وزارت دفاع روسیه از افزایش تلفات نظامی ارتش اوکراین در درگیری های شبانه روز گذشته خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۶:۲۸    
ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که یکی از اعضای ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در نوار غزه را به شهادت رسانده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۶:۲۸    
اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با صدور هشدار سطح نارنجی اعلام کرد: این استان تحت تاثیر فعالیت این سامانه ناپایدار و بارش زا قرار خواهد گرفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۶:۲۰    
جواد نکونام پس از پیروزی مقابل هوادار، از بازیکنان خود تمجید کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۶:۰۹    
ارتش رژیم صهیونیستی در یورش بامداد امروز به بیمارستان شفا خبرنگار شبکه الجزیره را بازداشت کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۶:۰۹    
دادستان بندرانزلی از آزادی 33 نفر از محکومان جرایم غیرعمد( مالی ) این شهرستان در آستانه عید نوروز خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۶:۰۶    
هواشناسی یزد نسبت به وزش باد شدید همراه با گرد و خاک از عصر سه شنبه و تداوم آن تا عصر چهارشنبه هشدار نارنجی صادر کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۶:۰۳    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: در سه روز گذشته بیش از 5 هزار بلیت ناوگان اتوبوسی ویژه ایام تعطیلات نوروزی پیش فروش شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۵:۵۷    
نمایش کمی کمتر بدزدین به کارگردانی مهدی ارجمند از 22 فروردین ماه 1403 در خانه هنرمندان سالن استاد عزت الله انتظامی به روی صحنه خواهد رفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۵:۵۴    
سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اعلام اینکه مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۵:۳۹    
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: واردات غلات از طریق بندر امام خمینی (ره) در سال جاری 48 درصد کاهش یافت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۷    
سخنگوی شورای نگهبان گفت:صحت انتخابات در همه حوزه های انتخابیه مجلس خبرگان به تایید شورای نگهبان رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
سرخابی های پایتخت هر کدام به پرداخت جریمه ای 500 میلیون تومانی محکوم شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۵    
بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: مرد جوان در مشهد همسرش را مقابل چشم دخترانش به قتل رساند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۵:۰۶    
رئیس جمهور اهمال در تامین امنیت غذایی جامعه را تخلف و خسارت غیرقابل جبران تلقی نموده و تاکید کرد: سوداگری و سوءاستفاده در حوزه غذا و دارو قابل اغماض نیست و لازم است سوداگرانی که به خاطر سودجویی با ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۴:۵۷    
فرماندار شهرستان مرزی آستارا با اشاره به صدور هشدارهای صادر شده از سوی سازمان هواشناسی، ضمن تاکید بر آمادگی دستگاه های مربوطه ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۴:۵۱    
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری از افزایش عرضه کارت های آزاد بنزین در جایگاه های استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۴:۴۸    
طبق اعلام اداره کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان، کلیه دانشجویان ایرانی که موفق به اخذ معافیت تحصیلی ماده 37 شده اند، می توانند مهر تردد دانشجویی اخذ کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۹    
براساس آمار منتشر شده از سوی مرکز آمار در دی ماه 1402، شاخص قیمت کل تولیدکننده بخش صنعت 1069 بوده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۶    
روزنامه وال استریت ژورنال آمریکا در گزارشی با اشاره به اینکه نتانیاهو قادر به ارائه طرح درستی برای حمله به رفح نیست و کابینه اسرائیل در باتلاق قرار دارد اعلام کرد که ارتش اسرائیل در زندان غزه گرفتار ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۳    
مقام های غربی در واکنش به پیروزی پوتین در انتخابات ریاست جمهوری روسیه، آنچه را که انتخابات ساختگی خواندند، محکوم کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۰    
بهای هر اونس طلا تغییر چندانی نداشت و به 2156 دلار و 69 سنت رسید و قیمت طلای آمریکا با 0.1 درصد کاهش به 2159 دلار و 90 سنت رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۰    
معاون سیمای رسانه ملی با اشاره به حادثه سریال سلمان فارسی بیان کرد که اگرچه سازه های این دکور توسط بهترین های ایران ساخته شده بود اما دقت بیشتری در طراحی ها صورت خواهد گرفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۰    
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پیش نویس لایحه اصلاح موادی از قانون کار تهیه شده و جهت طرح در هیات وزیران به حضور معاون اول رئیس جمهور ارسال شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۷    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان با اشاره به خدمات جوانان و داوطلبان این جمعیت گفت: 41 پایگاه ثابت و موقت حوزه امداد و نجات با 640 امدادگر و نجاتگر با استقرار در جاده های این استان طی ایام نوروز ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۴:۱۲    
سرمربی تیم رم از وضعیت تیم تحت هدایتش راضی است و می خواهد در پایان سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۴:۱۲    
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر این که تمرکزی جدی برای رفع همه نقاط حادثه خیز درون و برون شهری در سال آینده انجام شود ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۹    
عربستان سعودی از یک دستگاه مجهز به هوش مصنوعی رونمایی کرده است که می تواند اظهارات متهمان را به 142 زبان دنیا ترجمه کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۹    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می گوید که تل آویو در غزه، از گرسنگی به عنوان سلاح استفاده می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۹    
پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد تیم تحت هدایت نکونام بیشتر از میل به بازی تدافعی، عاقلانه عمل می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۹    
مسابقه کودک شو در ایام نوروز رقابتی ویژه را با حضور هنرمندان طراحی کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۶    
تلاش ها برای خرید سهام باشگاه پرسپولیس آغاز شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۶    
متأسفانه هر ساله شاهد رهاسازی گونه غیربومی ماهی قرمز در اکوسیستم های آبی هستیم که این اقدام ناآگاهانه تنوع زیستی کشور را در معرض خطر نابودی قرار می دهد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۳    
وزارت بهداشت غزه از افزایش شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوارغزه به 31 هزار و 726 نفر خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۳    
ماراتن چانه زنی برای تعیین حداقل دستمزد کارگران، هنوز به پایان نرسیده است و به نظر می رسد اختلاف نظر میان طرف های کارگری و کارفرمایی زیاد باشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۳    
قیمت نفت پس از ثبت بزرگترین رشد هفتگی در یک ماه گذشته، در معاملات روز دوشنبه تحت تاثیر آمار اقتصادی بهتر از حد انتظار چین و حملات پهپادی اوکراین به پالایشگاه های روسیه، افزایش یافت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۰    
گوگل در اندروید 15 قابلیتی را برای یافتن دستگاه های خاموش ابداع کرده که در دستگاه های جدید از جمله پیکسل 9 و احتمالا برخی موبایل های قدیمی تر اندروید ارائه می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۰    
جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: 53 فقره تصادف جرحی طی شبانه روز گذشته در مشهد رخ داد که در پی وقوع این تصادفات، 57 نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۰    
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بازیکنان پرسپولیس باید قدر موقعیت ها را بدانند، گفت: فرصت سوزی ها در پرسپولیس بیش از حد شده و باید قدر موقعیت ها را دانست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۰    
دادستان کل کشور از تداوم فعالیت ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی به دلیل دو مرحله ای شدن انتخابات در برخی از حوزه های انتخابیه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۰    
همزمان با میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع)، بزرگترین اجتماع قرآنی در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۰    
بازیکن سابق استقلال درباره عملکرد نکونام در فصل جاری بیان کرد: نکونام مربی جوان و پرتلاشی است که با استقلال به دنبال موفقیت است.