دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۳:۴۴Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 20 اسفند 1402 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 11 دی 1401 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1402 قدس آنلاین 31 خرداد 1402 قدس آنلاین 31 تیر 1402 قدس آنلاین 31 مرداد 1402 قدس آنلاین 31 شهریور 1402 قدس آنلاین 30 مهر 1402 قدس آنلاین 30 آبان 1402 قدس آنلاین 30 آذر 1402 قدس آنلاین 30 دی 1402 قدس آنلاین 30 بهمن 1402 قدس آنلاین 1 اسفند 1402 قدس آنلاین 2 اسفند 1402 قدس آنلاین 3 اسفند 1402 قدس آنلاین 4 اسفند 1402 قدس آنلاین 5 اسفند 1402 قدس آنلاین 6 اسفند 1402 قدس آنلاین 7 اسفند 1402 قدس آنلاین 8 اسفند 1402 قدس آنلاین 9 اسفند 1402 قدس آنلاین 10 اسفند 1402 قدس آنلاین 11 اسفند 1402 قدس آنلاین 12 اسفند 1402 قدس آنلاین 13 اسفند 1402 قدس آنلاین 14 اسفند 1402 قدس آنلاین 15 اسفند 1402 قدس آنلاین 16 اسفند 1402 قدس آنلاین 17 اسفند 1402 قدس آنلاین 18 اسفند 1402 قدس آنلاین 19 اسفند 1402 قدس آنلاین 20 اسفند 1402 قدس آنلاین 21 اسفند 1402 قدس آنلاین 22 اسفند 1402 قدس آنلاین 23 اسفند 1402 قدس آنلاین 24 اسفند 1402 قدس آنلاین 25 اسفند 1402 قدس آنلاین 26 اسفند 1402 قدس آنلاین 27 اسفند 1402 قدس آنلاین 28 اسفند 1402 قدس آنلاین 29 اسفند 1402 
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۰۶:۲۲    
خوابیدن روی شکم هرچند یک مشکل جدی محسوب نمی شود اما ممکن است پیامدهای نامطلوبی به دنبال داشته باشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۸:۲۴    
بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر شنا سال 1402 با قهرمانی تیم شهید هاشمی نژاد مشهد به پایان رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۷:۲۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: امور نمایشگاه قرآن به نحو مطلوبی پیش می رود، مسائل نمایشگاه بین المللی قرآن کریم محدود به یک وزارتخانه نیست و به همه کشور مربوط می شود به همین دلیل همه بخش ها برای پیشبرد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۵:۱۲    
معاون استاندار مازندران به فعالیت مراکز خرید برنج اشاره کرد و گفت: آمادگی کاملی برای خرید 11 هزار تن برنج شالیکاران مازندرانی تا رسیدن به ثبات قیمت وجود دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۴:۳۰    
وزیر برق عراق گفت که بغداد با تهران برای استفاده از خطوط گسترده و سراسری ایران برای انتقال گاز ترکمنستان مذاکره می کند و تهران نیز در حال بررسی این موضوع است
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۴:۱۲    
در روزهای گذشته درگیری خانمی با فرد روحانی در یکی از درمانگاه های قم و انتشار فیلم آن در فضای مجازی موجب بروز شایعه از سوی برخی رسانه های معاند مبنی بر پلمب و ابطال مجوز این مرکز درمانی شده بود که ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۴:۰۰    
منابع عبری گفته اند که به احتمال زیادی نبرد در خان یونس ظرف چند روز تا یک هفته دیگر پایان خواهد یافت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۱:۵۷    
رئیس اداره قرآن،عترت و نماز ارتش در اختتامیه دومین همایش دوره های مهدویت و نهج البلاغه در ستاد نیروی هوایی ارتش اظهار کرد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۱:۴۲    
در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، آیین روحبخش غبارروبی مضجع منور و شریف حضرت امام علی بن موسی الرضا(علیه السلام) برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۱:۲۱    
جلال الدین ماشاریپوف ستاره ازبک استقلال در اعتراض به وضعیتش در تمرین امروز تیمش حاضر نشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۹    
رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور گفت: برای مفاخر امروز و معاصر و گذشته برنامه های ویژه ای خواهیم داشت و گرامیداشت سعدی شیرازی در سال آینده به طور جهانی برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نظامی در مرزهای سیاسی امروز چه در آذربایجان چه در ایران نمی گنجد و متعلق به منطقه فرهنگی ایران بزرگ است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۵    
تعدادی اراذل و اوباش که به علت اختلافات قبلی با قمه و شمشیر در یکی از مراکز درمانی و بیمارستانی شهرستان قائمشهر با یکدیگر درگیر شده بودند، بازداشت شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۷    
استاد بزرگ پویا ایدنی در مسابقات شطرنج سریع کاپله لا گرنده فرانسه به عنوان قهرمانی دست یافت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۴    
رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی بلغارستان با سومی کشتی فرنگی ایران به پایان رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۰:۰۳    
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: تاکنون 3005 شناسه یکتا در استان صادر شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۷    
با ادامه جنگ روسیه در اوکراین، اکنون کیف به دنبال کمک های مالی بیشتر است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۷    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اشاره به اظهارات اخیر وزیر خارجه لهستان تأکید کرد که منطقی نیست که از این پس کشورهای عضو ناتو حضور نیروهای این ائتلاف در اوکراین را انکار کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۴    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که پدافند هوایی ارتش این کشور دیشب 6 پهپاد را در مناطق غربی این کشور و در نزدیکی مرزهای اوکراین رهگیری و منهدم کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۵    
وزیر بهداشت، از ابلاغ بخشنامه حضور پزشکان متخصص در بیمارستان های دولتی در تعطیلات نوروزی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۰۸:۵۴    
وزارت آموزش و پرورش در خصوص اجرای آموزش در روزهای ماه مبارک رمضان و توصیه های مدیریتی اطلاعیه ای صادر کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۰۸:۱۵    
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای امروز در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شرقی لرستان، شمال غرب فارس، شمال و شرق خوزستان و شمال بوشهر بارش برف و باران پیش بینی شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۰۷:۴۸    
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به تازگی در سخنرانی خود درباره وضعیت اتحادیه سخن گفته است . این سخنان مشابه سخنان فرانکلین روزولت - سی ودومین رئیس جمهور ایالات متحده - است که پیش از ورود آمریکا به جنگ ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۲۳:۲۳    
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: هنرمندان تئاتر این استان در چهارمین جشنواره ملی تئاتر سنگر خوش درخشیدند و صاحب 2 مقام برتر شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۲۳:۲۰    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: طلبه نمونه، سرباز به روز حضرت است و طلبه نباید منحصر به درس و بحث بماند و این نیازهای روز مردم است که زمینه فعالیت جامعه روحانیت را تعیین می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۲۳:۱۴    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) گفت: تحریم ها نه تنها مانع پیشرفت ملت ایران نشد، بلکه در حوزه هایی ورود کردیم که تصور می شد، تخصص آن فقط در اختیار غربی ها است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۲۳:۰۸    
با حضور استاندار خراسان رضوی از عوامل امدادرسان قرارگاه ثامن الائمه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ماجرای برف دولت اباد در بهمن ماه تجلیل شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۲۳:۰۵    
مدیرکل ترانزیت و حمل ونقل بین المللی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای ایران با سرپرست وزارت ترانسپورت و هوانوردی طالبان دیدار و گفتگو کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۲۲:۵۶    
دانشگاه علوم پزشکی قم در اطلاعیه ای ادعای حضور پرستار آقا در بخش زایمان بیمارستان فرقانی را تکذیب کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۲۲:۴۷    
سخنگوی دولت از افتتاح آزادراه منجیل - رودبار، فردا با حضور رئیس جمهوری خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۲۲:۱۴    
بنابر اعلام دفتر رهبری سه شنبه اول ماه رمضان است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۲۲:۱۱    
معاون سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر 32 درصد چاه های کشاورزی استان اضافه دیماند دارند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۲۲:۰۲    
رزمندگان حزب الله لبنان امروز (یکشنبه) با شلیک بیش از 30 موشک، مواضع اشغالگران صهیونیست را در اراضی اشغالی شبعا هدف قرار دادند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۲۱:۵۹    
دوست و همسنگر شهید مزاری گفت: شهید مزاری اولین کسی بود که به عنوان نماینده انقلابی امام (ره) در افغانستان معرفی شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۲۱:۴۴    
وزیر خارجه ونزوئلا با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس به نیابت از دولت و رییس جمهور این کشور، حلول ماه مبارک رمضان را به مسلمانان جهان تبریک گفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۲۱:۴۱    
هندوانه، خربزه و استفاده دمنوش و شربت هایی مانند خاکشیر در رفع عطش و تشنگی به روزه داران کمک می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۲۱:۳۵    
سرمربی پاریسن ژرمن گفت: وقتی باشگاه و امباپه در مورد جدایی او اظهارنظر رسمی کنند، من راحت تر صحبت خواهم کرد. تا زمانی که آنها صحبت نکنند، من به این روش ادامه خواهم داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۲۱:۳۵    
کشتی آزاد ایران با کسب 3 مدال طلا و 2 مدال برنز عنوان قهرمانی جام یاشاردوغو در ترکیه را از آن خود کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۲۱:۳۲    
در آستانه ماه مبارک رمضان و آغاز سال 1403، پروژه اصلاح و نوسازی زیرگذر حرم مطهر رضوی افتتاح شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۲۱:۲۳    
در آستانه ماه مبارک رمضان و آغاز سال 1403، پروژه اصلاح و نوسازی زیرگذر حرم مطهر رضوی با حضور تولیت آستان قدس رضوی، قائم مقام تولیت، استاندار خراسان رضوی و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهری افتتاح شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۲۱:۰۵    
کاش حواس نکونام به مرز باریک بین کاهش فشار از روی بازیکنان و تضعیف و تحقیر آنها باشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۲۱:۰۲    
تعدادی از دانشگاهی های رژیم صهیونیستی با امضای طوماری از کابینه این رژیم خواستند برای ممانعت از قحطی موجود در نوار غزه، اقدام کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۲۰:۴۴    
مدیر برق شهرستان بردسکن گفت: بیش از هزار کنتور برق در حوزه ادارات و واحدهای تجاری و صنعتی شهرستان بردسکن هوشمند است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۲۰:۳۸    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این دانشگاه هزار و 500 میلیارد ریال از سال گذشته تاکنون بابت ارایه خدمات درمانی به اتباع خارجی دارای شناسه و فاقد شناسه پرداخت کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۲۰:۲۹    
انسان یا اجتماعی که دچار برافروختگی و خشم می شوند در معرض خطر انواع گناه و جنایت قرار گرفته و در چنین شرایطی عدالت سلامتی و پایداری نخواهد داشت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۲۰:۲۰    
کشورهای عربی ازجمله عربستان سعودی و امارات متحده عربی فردا (دوشنبه 21 اسفندماه) را اولین روز ماه مبارک رمضان اعلام کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۲۰:۱۷    
مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه گفت: بیش از 360 هزار نفر از وراث متوفیان سهام عدالت از طریق شرکت های کارگزاری و بانک های منتخب در سامانه میراث ثبت نام کرده اند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۲۰:۱۴    
اولین قسمت از ویژه برنامه ماه مبارک رمضان فیلیمو منتشر شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۹:۴۷    
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به مصرف بالای نان در کشور اشاره کرد و گفت: ایران بزرگ ترین مصرف کننده نان در جهان است، در ایران مردم بین 37 تا 40 درصد از نرم جهانی بیشتر نان مصرف می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۹:۴۷    
خلوت حضور، آدم را به هراس می اندازد. کسی نیست تا بشود پشت خضوع نابش پنهان شد، پشت خلوت خالصانه اش. هر چه هست ترس است و تمنا؛ قرار است و بی قراری. هر چه هست دلشوره های دیدار است و ترنم های تماشا.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۹:۴۴    
هواشناسی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه ای نسبت به پیامدهای کاهش دما و وقوع سیلاب بر اثر بارشهای برف و باران از فردا، دوشنبه در این استان هشدار داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۹:۳۵    
در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، آیین روحبخش غبارروبی مضجع منور و شریف حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع ) برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۹:۲۶    
مدیر گروه فقه، ارتباطات هنر و رسانه مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با اشاره به اینکه سپهر رسانه ای کشور متولی دینی ندارد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۸:۵۳    
مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی با اعلام نرخ آجیل و خشکبار در آستانه نوروز امسال گفت: این اقلام در مقایسه با نوروز سال گذشته افزایش قیمت زیادی نداشته و بازار آن نیز تقریبا راکد بوده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۸:۴۴    
برندگان اولین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران می توانند از فردا دوشنبه 21 اسفند به مدت 14 روز کاری فرصت دارند با مراجعه به شعبه منتخب بانکی، سکه های طلای تخصیص داده شده را دریافت کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۸:۴۴    
نایب رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران، ضمن اشاره به دو اقدام موثر عرضه سکه و واگذاری ارز توسط بانک مرکزی که سبب توقف روند صعودی سکه و طلا در بازار امروز (یکشنبه) شد، از کاهش 1 ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۸:۴۴    
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی جدید امشب از غرب و شمال غرب وارد کشور شده و آسمان تهران با این سامانه بارانی می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۸:۴۱    
جلال الدین ماشاریپوف همچنان در یک سوییت هتلی در غرب تهران اقامت دارد و شایعه جواب کردن او از این هتل صحت ندارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۸:۳۸    
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، گفت: تا این لحظه ابلاغیه ای در خصوص تغییر زمان برگزاری دربی پایتخت دریافت نکرده ایم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۸:۳۵    
رهبر انصارالله یمن با اشاره به اهمیت جهاد در راه خدا در ماه مبارک رمضان بر لزوم مشارکت در راهپیمایی حمایت از مردم غزه تاکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۸:۲۶    
خبرگزاری فرانسه از مفقود شدن هفت نفر در پی وقوع سیل در جنوب این کشور خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۸:۲۳    
منابع رسانه ای امروز (یکشنبه) از حملات موشکی حزب الله لبنان به چند پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین های اشغالی خبر دادند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۸:۲۰    
با محرومیت کنعانی زادگان، حالا نگاه همه پرسپولیسی ها به ستاره گرجستانی است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۸:۱۷    
فرماندار مشهد گفت: انجام کارهای ایجابی در زمینه فرهنگ سازی در مصرف آب را ضروری است و شرکت گاز در برنامه های خوب ورود پیدا کرده و از این طرح ها حمایت می کند و در زمینه فرهنگ سازی در صرفه جویی در مصرف ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۸:۱۴    
معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان با اشاره به افتتاح کریدور خط لوله جدید بارگیری مواد نفتی گفت: یک تانکر 40 هزار تنی نفت کوره در بندر امام پهلو گرفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۸:۰۵    
رئیس ستاد آیین های فاطمی حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به فعالیت های فرهنگی، تبلیغی و مراسمی حرم مطهر در ماه مبارک رمضان گفت: بیش از 110 عنوان برنامه در حرم مطهر در ماه مبارک رمضان اجرا می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۷:۵۹    
رژیم صهیونیستی که سالهاست در حال جاسوسی و جمع آوری اطلاعات برای یافتن سرنخی از محل زندگی دبیرکل حزب الله لبنان سید حسن نصرالله است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۷:۵۶    
مهناز ذکایی گفت: همه حق دارند طرفدار یک تیم باشند اما هیچکس آبرو اعتبارش را خرج تیمی نخواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۷:۵۳    
در کتاب رفتار با محیط زیست بر اساس آموزه های قرآن و اهل بیت (ع) که اثر فرج الله میرعرب بوده و در پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در 77 صفحه تهیه و به همت نشر این پژوهشگاه به ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۷:۵۳    
تیم فوتبال داماش گیلان در ادامه رقابت های لیگ دسته یک کشور مقابل شهرداری بندرآستارا به برتری رسید تا فاتح دربی گیلان در این لیگ شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۷:۵۰    
حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی با تأکید بر اینکه اگر مفاهیم قرآنی به گفتمان تبدیل نشود در جامعه محقق نخواهد شد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۷:۵۰    
سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی که مطالعه هدفمند را خط مشی فعالیت های خود قرار داده ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۷:۵۰    
رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تأکید کرد که در برنامه تحول این سازمان، تمدن به جای یک موضوع ، به مثابه یک رویکرد دیده شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۷:۵۰    
با وجود اضافه شدن ورودی های خانه خدا در آستانه ماه رمضان، سعودی ها با اعمال محدودیت جدید، ورود برخی از نمازگزاران به کنار کعبه و طبقه همکف را از فردا دوشنبه ممنوع کرده اند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۷:۵۰    
تازه ترین تصاویر از توزیع ارز مسافرتی در فرودگاه امام خمینی نشان می دهد فرایند توزیع ارز مسافرتی با سرعت و سهولت درحال انجام است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۷:۴۴    
جانشین فرمانده انتظامی استان از راه اندازی 500 واحد گشتی پلیس راه این فرماندهی و استقرار آنها در محورهای مواصلاتی استان در طرح نوروزی 1403 خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۷:۳۵    
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه در شرایط کنونی که با جنگ روایت ها مواجه هستیم راهبرد اصلی ما جهاد تبیین است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۷:۳۲    
رئیس جمهور به همه وزرا و مسئولان مرتبط با تنظیم بازار دستور داد، با تشدید نظارت ها و اتخاذ تدابیر لازم، از هرگونه اجحاف در حق مردم جلوگیری کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۷:۳۲    
رئیس اورژانس کشور نسبت به افزایش مصدومان و آسیب دیدگان حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری در کشور هشدار داد و گفت که از ابتدای اسفندماه تاکنون 275 تن در این حوادث مصدوم شده و هفت تن نیز جان خود را از دست ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۷:۲۰    
استاندار گیلان، خواستار تدوین سند توسعه اقتصاد دیجیتال استان شد و اضافه کرد: تعهد اشتغال گیلان در سال 1403 به ویژه در مرکز استان به سمت اقتصاد دیجیتال برود تا بتوانیم سهم اشتغال فارغ التحصیلان ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۷:۲۰    
بنابر تازه ترین به روزرسانیِ ورلداُمتر از آمار جهانی کرونا (کووید 19)، روز گذشته در کشورهای مختلف در مجموع بیش از 2000 مورد جدید ابتلا به کروناویروس شناسایی و پنج فوتی گزارش شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۷:۱۴    
وزارت دفاع ترکیه از کشته شدن 11 تن از نیروهای پ.ک.ک در شمال عراق و سوریه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۷:۱۱    
رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: 564 هکتار از زمین های منابع طبیعی این استان به ارزش 262 میلیارد تومان از سوی دستگاه قضایی رفع تصرف شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۷:۱۱    
به گفته محیی الدین ابن عربی: میراث خلوت شناخت دنیا، میراث صمت شناخت هوی، میراث جوع شناخت شیطان و میراث بیداری معرفت نفس است .
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۷:۰۵    
مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از تخفیف 30 درصدی برای افرادی که 10 شب در هتل های مشهد اقامت دارند، خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۶:۵۹    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اعطای نشان فتح از سوی رهبر انقلاب به سپاه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۶:۵۳    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: امنیت همه ملت های اسلامی در گرو زمین گیر شدن صهیونیست ها در جبهه فلسطین است زیرا اشقیای صهیونیستی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۶:۵۳    
استاد درس خارج حوزه علمیه، گفت: واقعیت آن است که اگر کسی صلاحیت خود را برای نعمات الهی اثبات کند خداوند دریغ نکرده و به او نعمت می دهد؛ البته ممکن است روزی مادی برخی افزون نشود که به نفع ایمان اوست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۶:۵۳    
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: باید در راستای کاهش مصرف بنزین بر روی بهینه سازی مصرف انرژی و همچنین اصلاح موتور خودروهای داخلی کار کرده و مشکلات انها را برطرف کنیم تا مصرف این خودروها ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۴    
یک زن که به قصد سرقت از طلافروشی مشغول زدن اسپری فلفل به چشمان صاحب مغازه بود با هوشیاری و سرعت عمل زود هنگام مغازه دار روبرو شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۴    
20 درصد تصادف های منجر به مرگ موتورسواران تهرانی ساعت 16 تا 18 رخ می دهد که مهم ترین علت آن خستگی و سرعت بالاست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۴    
قمه کش های هاشمیه مشهد در محاصره پلیس. بازهم پای دوستی خیابانی و متلک پرانی در میان است! فرمانده انتظامی مشهد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۱    
با شدت گرفتن بحران خدمت در ارتش رژیم صهیونیستی رییس مخالفان کابینه این رژیم بر ضرورت ملحق شدن عناصر حریدیم به ارتش تاکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۱    
هزاران نفر از مردم ایتالیا با حضور در خیابان های پایتخت این کشور جنایت های رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۶:۳۸    
با ورود بازارساز و افزایش عرضه ارز در نیما، سیرنزولی قیمت ها در بازار ارز آغاز شده است، قیمت دلار به کانال 59 هزار تومان و سکه نیز به کانال 36 میلیون تومان بازگشته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۶:۳۸    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: اکنون 10 هزار خانوار در قالب سه هزار و 500 نفر عضو تعاونی طی سال های اخیر با مشکلات متعددی مواجه هستند که بنا به دستور استاندار باید وضعیت آنها در آینده ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۶:۳۲    
بارندگی ها در سیستان و بلوچستان از روز گدشته تا امروز صبح در مناطق زرآباد، کنارک، چابهار و دشتیاری به شدت ادامه داشته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۶:۳۲    
به روزترین قیمت آپارتمان های 85متری در مناطق 22گانه شهر تهران 19اسفند ماه 1402
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۶:۳۲    
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به معرفی 7 مسیر تخصصی گردشگری برای گردشگران، گفت: برای رعایت حرمت ماه مبارک رمضان، اکثر جشن ها و برنامه های نوروزی یزد شب ها برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۶:۲۹    
فرمانده انتظامی مشهد گفت: ماموران کلانتری 43" معراج" یک تن و 120 کیلوگرم مواد پیش ساز ترقه های دست ساز را کشف کردند.