پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۳:۲۷Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 14 اسفند 1402 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 11 دی 1401 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1402 قدس آنلاین 31 خرداد 1402 قدس آنلاین 31 تیر 1402 قدس آنلاین 31 مرداد 1402 قدس آنلاین 31 شهریور 1402 قدس آنلاین 30 مهر 1402 قدس آنلاین 30 آبان 1402 قدس آنلاین 30 آذر 1402 قدس آنلاین 30 دی 1402 قدس آنلاین 30 بهمن 1402 قدس آنلاین 1 اسفند 1402 قدس آنلاین 2 اسفند 1402 قدس آنلاین 3 اسفند 1402 قدس آنلاین 4 اسفند 1402 قدس آنلاین 5 اسفند 1402 قدس آنلاین 6 اسفند 1402 قدس آنلاین 7 اسفند 1402 قدس آنلاین 8 اسفند 1402 قدس آنلاین 9 اسفند 1402 قدس آنلاین 10 اسفند 1402 قدس آنلاین 11 اسفند 1402 قدس آنلاین 12 اسفند 1402 قدس آنلاین 13 اسفند 1402 قدس آنلاین 14 اسفند 1402 قدس آنلاین 15 اسفند 1402 قدس آنلاین 16 اسفند 1402 قدس آنلاین 17 اسفند 1402 قدس آنلاین 18 اسفند 1402 قدس آنلاین 19 اسفند 1402 قدس آنلاین 20 اسفند 1402 قدس آنلاین 21 اسفند 1402 قدس آنلاین 22 اسفند 1402 قدس آنلاین 23 اسفند 1402 قدس آنلاین 24 اسفند 1402 قدس آنلاین 25 اسفند 1402 قدس آنلاین 26 اسفند 1402 قدس آنلاین 27 اسفند 1402 قدس آنلاین 28 اسفند 1402 قدس آنلاین 29 اسفند 1402 
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۸    
کانال 13 تلویزیون اسرائیل می گوید که رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم دستور داده تا طرح احتمالی عملیات زمینی علیه حزب الله در لبنان را آماده کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۹    
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ارج نهادن به شهدا در حقیقت پیمودن مسیر و آرمان عزتمند آنهاست که باید در عمل این امر را محقق کنیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۷    
آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی برای جذب 28 هزار معلم، فردا (18 اسفند) برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۰۸:۳۲    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هم اکنون (17 اسفندماه) هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۸    
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز از اجرای 120 کیلومتر فیبر نوری در معابر اصلی شهر خبر داد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۰۸:۰۷    
عید نوروز و ماه مبارک رمضان از مناسبت های مهم تلویزیون برای تولید آثار مناسبتی هستند و معمولاً پربیننده ترین سریال ها مربوط به این دو بازه زمانی می شوند که به زمان طلایی آنتن شهرت دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۷    
اهدای خون یکی از اعمال نوعدوستانه است که این روزها اگر گردشگرانی که به اصفهان سفر می کنند در آن سهیم باشند، می توانند از یک شب اقامت رایگان در هتل های این استان بهره مند شوند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۴    
لغو کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر این استان و بیانیه عجیب این نهاد سرو صدای زیادی به پا کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۳    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان از بازگشایی 20 محور اصلی و فرعی مسدود شده در جنوب این استان، خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۴    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مازوت سوزی در نیروگاه شهید منتظری اصفهان در چند روز اخیر بر اساس تصمیمات ملی شروع و در نتیجه آلودگی هوای اصفهان تشدید شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۱:۰۳    
مدیر عامل مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی ضمن اعلام خبر ساخت 5 انیمیشن کوتاه درباره غزه در مرکز ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۶    
وینگر پرسپولیس درباره پیروزی تیمش برابر نفت و گاز گچساران گفت: سعی کردیم با تمام توانمان بازی کنیم و خدا را شکر توانستیم با یک نتیجه خوب بازی را ببریم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۶    
پدری، ستاره بارسلونا، برای اولین بار به مصدومیت شدیدش در آخرین بازی تیم خود واکنش نشان داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۷    
الکساندر دوگین با بیان اینکه لیبرالیسم ایدئولوژی شیطانی است، گفت: نسل کشی غزه، پروژه صهیونیست ها برای ایجاد اسراییل بزرگ است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۱    
شاخص کیفیت هوای شهر تهران برای سومین روز متوالی در وضعیت نارنجی (ناسالم برای گروه های حساس) قرار دارد و این در حالیست که وضعیت هوا در پنج نقطه پایتخت قرمز است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۸    
پست جدید فرزاد جمشیدی خبر از قطع همکاری او با صداوسیما می دهد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۱    
وزیر نیرو با اشاره به اینکه عملیات برق رسانی و آبرسانی به روستاهای مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان انجام شده است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۰۸:۰۹    
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز علاوه بر مناطقی در غرب و جنوب در بخش هایی از شمال شرق کشور بارش های پراکنده برف و باران پیش بینی می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۰۶:۳۳    
رئیس اداره سلامت گوش و شنوایی وزارت بهداشت، بر ضرورت وارد کردن افراد کم شنوا و ناشنوا به پروسه درمان تاکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۳:۲۷    
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: هم زمان با سراسر کشور آزمون جامع دوره های کوتاه مدت گردشگری 18 اسفند ماه جاری در مشهد برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۳:۲۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: نمایشگاه های قرآنی با تجلی ظرفیت های قرآن چه در ظواهر آیات و به وجود آوردن فضای روحانی و چه در معرفی این ظرفیت ها می توانند موجبات تعالی فرهنگ جامعه مبتنی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۳:۲۱    
تیم فوتسال سن ایچ با نتیجه سه بر یک مقابل فرش آرای مشهد به پیروزی رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۳:۲۱    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور از پیشگیری تولد دومین جنین مبتلا به تالاسمی ماژور در نیشابور خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۳:۱۸    
مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی گفت: چهار آرایشگاه و "مزون لباس" در مشهد شامل سه آرایشگاه و یک مزون به دلیل گران فروشی پلمب شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۳:۰۰    
موضوع دومین جلسه حراج سکه طلا، ربع سکه بهار آزادی ضرب سال 1386 بانک مرکزی و بدون بسته بندی است و هر متقاضی مجاز به ثبت سفارش حداکثر 5 قطعه است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۲:۵۷    
وزیر اقتصاد گفت: به دلیل اتفاقاتی که در سطح بین الملل افتاده ارزش کالاهای صادراتی ما نسبت به گذشته کمتر شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۲:۵۱    
واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس به وزارت کار مراحل پایانی خود را سپری کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۲:۳۹    
کارشناس داوری فوتبال با بیان اینکه داور یک پنالتی به سود پرسپولیس اعلام نکرد، گفت: داور می توانست در نیمه دوم خطای هَند مدافع نفت و گاز را اعلام کند که اقدام به این کار نکرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۲:۳۳    
هافبک تیم فوتبال استقلال در پی شکست این در جام حذفی از شیطنت های ریز و درشتی گفت که مانع از تداوم روند رو به رشد آبی پوشان شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۲:۳۰    
سند شکست جواد نکونام در رفسنجان را بازیکنی امضا کرد که چند ماه پیش قلم قرمز بر روی نام این بازیکن کشیده شده بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۲:۲۷    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در آفریقای جنوبی در آستانه عزیمت به محل ماموریت خود با وزیر امور خارجه کشورمان ملاقات و گفتگو کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۲:۱۸    
دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه درباره عمیق تر شدن قحطی در نوار غزه هشدار داد و اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی با جلوگیری از ورود کمک ها به شمال غزه ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۲:۱۲    
ایست! حق خروج ندارید. کجا می روید؟ ایران چه خبر است؟ برای جاسوسی می روید؟ این ها جملاتی بوده که شیعیان کشور آذربایجان پس از سالیان طولانی خفقان دوره کمونیستی موقع خروج از مرزهای کشورشان می شنیدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۲:۰۳    
شاخه نظامی حماس اعلام کرد که مجاهدان این گردان ها 4 تانک و دو دستگاه بولدوزر نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده و منفجر کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۲:۰۳    
امراللهی گفت: بنابر برنامه ریزی ها عرضه مستقیم کالاهای اساسی تحت عنوان عید تا عید از طریق فروشگاه ها و میادین انجام می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۲:۰۳    
حزب الله لبنان اعلام کرد که 2 مرکز نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در تپه های اشغالی کفرشوبا را هدف حمله موشکی قرار داده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۲:۰۰    
کارشناس هواشناسی گلستان گفت: هواشناسی برای گلستان روزهای سه شنبه و چهارشنبه افزایش دما پیش بینی کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۲:۰۰    
رئیس جمهور ترکیه گفت کشورش تاکنون با 50 کشور برای فروش 770 فروند پهپاد قرارداد بسته و تنها در سال گذشته به ارزش 1.8 میلیارد دلار پهپاد صادر کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۷    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: سایت charter724 فاقد مجوز فعالیت از این سازمان است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۴    
وزیر نیرو برای بازدید از زیرساخت ها، تاسیسات و آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق سیل زده به جنوب استان سیستان و بلوچستان سفر کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۱    
فرماندار دشتیاری گفت:درسیلاب چند روز اخیر در شهرستان دشتیاری هیچ تلفات جانی نداشته ایم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۱:۲۴    
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان می گوید این که در مقابل استقلال با این نظم تاکتیکی و کیفیت بتوان موقعیت ایجاد کرد، قطعا به معنای شرایط خوب آن تیم است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۱:۲۱    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که نیروی دریایی ارتش این کشور موفق شده کشتی صهیونیستی ام اس سی اسکای MSC SKY را در دریای عرب و چند ناو آمریکایی را در دریایی سرخ هدف قرار بدهد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۸    
یک رسانه عبری زبان هدف دولت آمریکا از دعوت بنی گانتز وزیر کابینه جنگ اسرئیل برای سفر به واشنگتن را اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۸    
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد گفت: جمهوری اسلامی ایران از ادامه گفت وگوی سازنده بین سوریه و سازمان منع سلاح های شیمیایی برای رسیدگی به مسائل باقی مانده و رساندن پرونده به یک راه حل ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۵    
هواداران تیم فوتبال پرسپولیس پس از حذف استقلال از جام حذفی به رقیب سنتی خود کنایه زدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۵    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شمس آذر با فعل خواستن و انرژی زیادی آمده بود و این مسئله را در طول بازی نشان داد ولی ما لیاقت این پیروزی را داشتیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۷    
باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای ضمن حمایت از جواد نکونام، هواداران این تیم را به به تداوم حمایت همه جانبه از مجموعه تیم دعوت کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۰:۲۷    
معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان گفت: 50 مسجد با ظرفیت 5200 نفر برای اسکان زائران نوروزی پیش بینی شده است؛ البته برای افزایش این ظرفیت آمادگی نیز از سمت ما وجود دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۰:۱۵    
کارشناس داوری فوتبال ایران به نادرست بودن تصمیم کمک داور اول و داور دیدار مس رفسنجان - استقلال تأکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۰:۱۲    
تیم فوتبال سپاهان با پیروزی مقتدرانه برابر شمس آذر قزوین به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۹    
طبق نظرسنجی ها بیش از نیمی از آمریکایی ها درباره سلامت روان بایدن تردید دارند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۹    
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: به مناسبت نیمه شعبان، مسابقات تفریحی و ورزشی برای مددجویان کمپ های ماده 16 برگزار گردید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۰    
فرمانده انتظامی گناباد گفت: 230 میلیون ریال کلاهبرداری اینترنتی از طریق فضای مجازی توسط پلیس فتا (فضای تولید و تبادل اطلاعات) این شهرستان کشف شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۹:۵۷    
وزیر امور خارجه مصر گفت که باید برای فراهم شدن امکان ارسال کمک های بشردوستانه به غزه تا قبل از ماه رمضان در این منطقه آتش بس برقرار شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۹:۵۷    
کارشناس داوری گفت: پنالتی استقلال به درستی گرفته شد و بازی اتفاقات چندانی جز پنالتی نداشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۹:۵۴    
رئیس جمهور قانون الحاق یک بند به تبصره(5) ماده واحده قانون بودجه سال 1402 کل کشور را برای اجرا به وزارتخانه های نیرو و امور اقتصادی دارایی و سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۹:۵۴    
مشاور مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور گفت: پروازهای غرب کشور به دلیل بدی آب و هوا و شرایط جوی کشور باطل شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۹    
رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ در یک کنسرت ویژه میزبان بیش از 1200 کودک کار و خیابان در مرکز همایش های برج میلاد تهران بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۹    
رئیس جناح اپوزیسیون رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) بار دیگر خواستار برکناری نخست وزیر این رژیم از سمت خود به دلیل شکست در مدیریت جنگ در نوار غزه شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۹    
فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد که آموزش نیروها در نیروی زمینی حتما پاسخگو و متناسب با تهدیدات خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۴    
جنگ روسیه و اوکراین بعد از گذشت 2 سال همچنان ادامه دارد. مذاکرات صلحی انجام شده است ولی هنوز به نتیجه نرسیده است. به همین دلیل کشور چین پیشنهاد جدید مذاکرات صلح را به طرفین داده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۹:۰۳    
در نبود پنالتی زن اول استقلال صالح حردانی در زدن پنالتی ناموفق بود و گل نشدن همین ضربه شرایط را به ضرر آبی پوشان کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۸:۵۱    
در جشنواره جوان برتر ایران زمین که به مناسبت هفته جوان برگزار شد، 30 جوان برتر استان ایلام در 10 حوزه تخصصی معرفی شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۸:۴۵    
رییس ستاد انتخابات استان تهران با اعلام منتخبان مجلس خبرگان رهبری در این استان گفت: 32‬ کاندید مجلس شورای اسلامی در دور دوم به رقابت خواهند پرداخت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۸:۳۶    
وزیر نیرو با بیان اینکه ظرفیت تبادل چهارجانبه برق میان ایران، ازبکستان، تاجیکستان و ترکمنستان وجود دارد، گفت: ایران با اغلب کشورهای همسایه خود تبادل برقی دارد که قابل توسعه است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۸:۳۳    
رییس گروه احیا و تعادل بخشی آب های زیرزمینی شرکت آب منطقه ای اصفهان از اصلاح و تعدیل بیش از 3هزار و 130 پروانه بهره برداری چاه های مجاز کشاورزی استان در سال جاری خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۸:۲۷    
فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن از کشف 40 کیلو و 800گرم تریاک و دستگیری دو سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۸:۲۴    
همزمان با روزهای پایانی سال و در آستانه ماه مبارک رمضان، انواع حبوبات با قیمت مصوب در فروشگاه های زنجیره ای سراسر کشور توزیع می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۸:۲۱    
در فوتبال برزیل حرکتی مشابه اقدام احمدرضا عابدزاده در انتقال بازیکن ژاپنی به بیرون زمین چمن رخ داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۸:۲۱    
مدیر جهاد کشاورزی بردسکن گفت: تمامی واحدهای دامپروری شهرستان بردسکن سنتی هستند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۸:۱۲    
سخنگوی هلال احمر فلسطین در غزه اعلام کرد: سیستم بهداشت و درمان در غزه به طور کامل فروپاشیده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۸:۰۶    
تصمیم اعضای اوپک پلاس برای تمدید کاهش تولید نفت تا سه ماهه دوم سال جاری سبب افزایش قیمت های نفت در روز دوشنبه شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۷:۵۷    
سخنگوی سازمان مدیریت بحران با بیان اینکه هواشناسی بار دیگر هشدار سطح نارنجی برای استانهای جنوب غربی داده است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۷:۵۷    
آیت الله محمد امامی کاشانی، شنبه گذشته پس از 92سال حیات علمی، تبلیغی و انقلابی در تهران درگذشت و امروز در مشهدمقدس به خاک سپرده می شود. به این بهانه مروری می کنیم بر زندگی این عالم انقلابی.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۷:۵۷    
رییس اداره راه و شهرسازی گناباد گفت: 460 هکتار زمین در یک سال و نیم گذشته برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به محدوده شهری این شهرستان الحاق شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۷:۵۴    
مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: در حال حاضر 3 تصفیه خانه فاضلاب روستایی و 2 تصفیه خانه فاضلاب شهری با توان تصفیه مجموع 14 هزار و 800 متر مکعب فاضلاب در شبانه روز در حال ساخت است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۷:۵۴    
رئیس مرکز تحقیقات کالج اسلامی لندن گفت: انتظار ما تربیت طلابی است که از فضل معنوی برخوردار بوده و بتوانند با فرهنگ دیگر کشورها نیز آشنا باشند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۷:۵۱    
منابع رسانه ای امروز (دوشنبه) از هدف قرار گرفتن یک کشتی در خلیج عدن خبر دادند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۷:۴۸    
نماینده کشورمان به مدال نقره دسته 88 کیلوگرم جام جهانی پاراوزنه برداری امارات دست یافت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۷:۴۸    
تولیت آستان قدس رضوی تنها راه رفع مشکلات جهان اسلام را بازگشت به آموزه های نجات بخش قرآن دانست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۷:۴۸    
احمد وحیدی وزیر کشور: مرحلۀ دوم انتخابات اردیبهشت سال آینده برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۷:۴۸    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، از پیش بینی نمایشگاه های قرآن و عترت در ماه مبارک رمضان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۷:۴۲    
یک استاد حوزه علمیه با اشاره به سخنی از امام سجاد(ع) گفت: اگر پنج گناه را کسی در این دنیا مرتکب شود خدا در همین دنیا نعمت هایش را از او می گیرد و نعمت هم فقط سلامتی، ثروت، امنیت و امثال اینها نیست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۶    
معاون امور عتبات سازمان حج و زیارت گفت: اسفند ماه برای اعزام 51 هزار و 900 زائر در قالب کاروان های زیارتی به عتبات عالیات ظرفیت سازی شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۷:۲۱    
رئیس تعاون روستایی خراسان شمالی از ذخیره سازی 250 تن میوه برای شب عید در این استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۷:۲۱    
وزیر کشور گفت: بسیاری از طراحی های عملیات روانی در نزدیکی انتخابات از چند ماه پیش رقم خورده بود؛ با این وجود مشارکت مردم ملاحظه شد و جمعیت 25 میلیون نفری را پای صندوق های رأی را شاهد بودیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۷:۱۸    
نشست هم اندیشی اساتید و فعالان قرآنی کشور برای برنامه های ماه رمضان با حضور حجت الاسلام محسن قرائتی مفسر قرآن کریم ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۷    
مدیرکل دفترسیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری هرمزگان گفت: روستای جزیره تنب بزرگ مرکز بخش تنب شهرستان بوموسی و پیش از این نیز بخش شمیل شهرستان بندرعباس به شهر ارتقا یافت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۷    
جواد اوجی وزیر نفت در اجلاس صادر کنندگان گازی جهان جایزه گرفت و یک قرار داد شیرین بست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۱    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مصرف مازوت در نیروگاه شهید منتظری تصمیم ملی بوده و با دستور وزارت نیرو و وزارت نفت اجرایی شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۶:۳۶    
به روزترین قیمت هر متر آپارتمان در مناطق 22گانه شهر تهران اسفند ماه 1402
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۶:۳۶    
همزمان با اعلام نتیجه نهایی شمارش آرا و مشخص شدن میزان مشارکت، سوال مهمی توسط برخی مردم مطرح شد که پاسخ به آن می تواند درصد واقعی مشارکت را نشان دهد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۶:۳۰    
معاون اجتماعی و مشارکت های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: در ماه مبارک رمضان، افطاری ساده در معابر عمومی، بوستان ها و ایستگاه های اتوبوس و مترو ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۸    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس : واردات بنزین بسیار خطرناک است و موجب به خطر افتادن امنیت انرژی کشور خواهد شد و همچنین ارزبری بسیار بالایی نیز دارد که به نفع کشور نیست ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۸    
سازمان صدا و سیما برای اولین بار در انتخابات دوازدهیمن دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره از مجلس خبرگان رهبری حضور جدی داشته است و با ایجاد کانال های مختلف تلویزیونی در سراسر کشور تلاش کرد تا ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۸    
رییس کمیته امداد امام خمینی بردسکن گفت: از ابتدای امسال تاکنون 107 سری جهیزی با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان به زوج های جوان بردسکن اهدا شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۲    
سرپرست دفتر روسیه و قفقاز سازمان توسعه تجارت، با اشاره به سفر وزیر انرژی ازبکستان و هیئت همراه به ایران و همراهی معاونان وزارت صمت در پنج کمیته مختلف از جمله صنعت، خودرو، دارو ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۲    
فرهنگ یک مفهوم گسترده شامل باورها، ارزش ها، و رفتارها است که مطابق ارزش های اجتماعی و هنجارهای موجود در جوامع بشری مطرح شده است. اما مدیر فرهنگی کیست و به چه کسی یک مدیر فرهنگی میگویند؟
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۲    
مستند الکافی ساخته مسعود طاهری در پردیس سینمایی هویزه مشهد اکران می شود.