دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۰:۱۰May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای تحلیل بازار 3 اردیبهشت 1403 - tahlilbazaar.com

تحلیل بازار 29 اسفند 1398 تحلیل بازار 30 اسفند 1399 تحلیل بازار 29 اسفند 1400 تحلیل بازار 29 اسفند 1401 تحلیل بازار 29 اسفند 1402 تحلیل بازار 31 فروردین 1403 تحلیل بازار 1 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 2 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 3 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 4 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 5 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 6 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 7 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 8 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 9 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 10 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 11 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 12 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 13 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 14 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 15 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 16 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 17 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 18 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 19 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 20 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 21 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 22 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 23 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 24 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 25 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 26 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 27 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 28 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 29 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 30 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 31 اردیبهشت 1403 
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۳۲    
یزد- شاه حسینی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار یزد گفت: یزد قابلیت تبدیل به الگوی تولید و صادرات کشور را دارد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۰:۰۱    
معاون مرکز مبادله طلا و ارز گفت: بیستمین جلسه حراج شمش طلا در مرکز مبادله در حال برگزاری است که تاکنون 80 کیلوگرم شمش طلا به فروش رفته است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۲    
تاکنون، بیش از 30 هزار شناسه کالا، برای محصولات شوینده دریافت شده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۳۷    
حوضه آبریز قره قوم با مقدار میانگین 2.6 میلی متر و بیشینه نقطه ای 20.7 میلی متر کم باران ترین حوضه درجه 1 کشور در هفته جاری است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۷:۴۷    
زنجان-گلشنی فرد،رئیس ازمان صمت استان زنجان، با بیان اینکه محصولات تولیدی استان زنجان به 46 کشور دنیا صادر می شود،گفت:13 کشور در سال گذشته به مقاصد صادراتی استان افزوده شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۹    
یزد- غیب اللهی، معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی یزد با اشاره به تامین گوشت قرمز مورد نیاز یزد از استان های همجوار از خودکفایی برای تولید تا پنج سال آینده خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۹    
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: استفاده از هوش مصنوعی در پردازش تصاویر ماهواره ای اراضی کشور نخستین تجربه ای است که در سامانه زمین محقق شده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۳    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشورمان، ضمن با اهمیت دانستن نشست سالانه کمیسیون همکاری های اقتصادی آسیا و اقیانوسیه (اسکاپ)، بر ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت این نهاد بین المللی تاکید کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۲    
سیجانی، مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان تهران از احیای 200 واحد راکت صنعتی طی سال گذشته خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۲    
قرارداد امضا و مراحل تشریفات واگذاری سهام سرخابی ها امروز انجام و طی آن 10 درصد ارزش سهام پرسپولیس شامل 320 میلیارد تومان و 10 درصد استقلال شامل 280 میلیارد تومان به حساب شرکت سپرده گذاری واریزمی شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۲۳    
معاون اول رئیس جمهور گفت: کشور ما از ظرفیت های خدادادی و منابع طبیعی بسیاری برخوردار است، اما مزیت بزرگ و ارزشمندتر حضور همین نیروی جوان و تحصیل کرده اند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۲۰    
رئیس جمهور در دیدار با جمعی از نخبگان علمی، فرهنگی، مذهبی و اقتصادی پاکستان گفت: مردم پاکستان و مردم ایران در پیکار خود با ظلم و دفاع از مظلومان در کنار هم بوده و یک آهنگ دارند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۹    
در سال 1402 برای واردات دارو بیش از 4 میلیارد و 300 میلیون دلار ارز تامین شد که نسبت به مدت مشابه سال 1401 رشد 26 درصدی داشته است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۳    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه موضوع کوانتوم یکی از اولویت های ماست، گفت: سند هوش مصنوعی به زودی در این شورا تصویب می شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۰:۲۶    
رایزن تجاری سفارت ایران در روسیه روز دوشنبه در گفتگو با روزنامه ایزوستیا اعلام کرد که احتمالاً ظرف چند ماه آینده ایران به شبکه کارت های اعتباری و نقدی میر روسیه متصل خواهد شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۹:۴۳    
بازیان، سرپرست سازمان خصوصی سازی از شناسایی موانع واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا و رفع تدریجی در وزارت اقتصاد خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۸:۴۳    
رئیس جمهور تاکید کرد: ایران و پاکستان با تقویت همکاری های فیمابین قوای مسلح می توانند صلح و ثبات را برای دو ملت و منطقه به ارمغان آورند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۲:۳۱    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که اعضای شورای وزیران امور خارجه اتحادیه در نشست امروز (دوشنبه)، درباره تشدید تحریم ها علیه تهران به توافق رسیدند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۲:۳۱    
نیهات زیبکچی، معاون رئیس حزب حاکم ترکیه گفت: ما قتل عام اسرائیل در غزه را محکوم می کنیم. اما در مورد بخش هایی از تجارت است که به کسی ضرر نمی رساند، ماجرا متفاوت است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۲:۳۱    
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست امروز کمیسیون مقرر شد وزارت صمت میزان فروش خودرو در سامانه یکپارچه و میزان تخصیص سهمیه به خودروهای فرسوده را اعلام کند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۲:۲۵    
سازمان هواشناسی اعلام کرد: بارندگی های آخر هفته گذشته در جنوب شرق کشور سبب شد تا میانگین پهنه ای بارش در حوضه آبریز مرزی شرق به محدوده نرمال برسد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۲:۲۵    
سخنگوی کاخ کرملین روسیه امروز (دوشنبه) اظهار داشت: مسکو تصمیم مجلس نمایندگان آمریکا برای مصادره دارایی های روسیه به نفع اوکراین را خطرناک و بسیار منفی می داند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۲:۲۵    
گروه خودروسازی سایپا اولین مرحله از فروش فوق العاده وانت سایپا 151 برای سال جاری را آغاز می کند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۲:۱۶    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی درباره زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان گفت: بحث افزایش حقوق بازنشستگان مربوط به بودجه سنواتی است که این ماه اعمال خواهد شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۲:۱۶    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: تاکنون ثبت نام بیش از 82هزار و 700 زائر حج تمتع 1403 قطعی و روند و اقدامات لازم برای صدور روادید آنها آغاز شده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۲:۱۶    
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: افزون بر 41 هزار هکتار زمین در اجرای طرح نهضت ملی مسکن به شهرها الحاق شده و الحاق 15 هزار هکتار دیگر نیز اکنون در فرایند انجام قرار دارد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۱:۴۲    
یزد- نادریان زاده، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد از افزایش 3 برابری مقاوم سازی خانه های روستایی برای جلوگیری از تخریب و خسارت های ناشی از بلایای طبیعی از جمله سیلاب خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۱:۴۰    
یزد- مدیرکل بحران استان یزد با توجه به هشدار هواشناسی سطح نارنجی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه از دهیاران و شوراهای روستایی استان خواست آمادگی لازم برای هر حادثه ای را داشته باشند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۱:۳۷    
یزد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد احیای واحدهای تولید گوشت تعطیل استان یزد در شهرک کشاورزی و دامپروری را از اولویت های استان برشمرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۱:۳۴    
تبریز-مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از توسعه 16 هکتاری پایانه ترانزیت و صادرات ارس خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۱:۳۴    
یزد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار یزد گفت: 620 هزار نفر در استان یزد سهام عدالت دارند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۰:۱۹    
صادرات کره جنوبی در ماه آوریل، با شروعی سریع در سه ماهه دوم، چشم انداز رشد اقتصادی را روشن کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۰:۱۹    
مدیرکل گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی از رقابت 8 روستای ایران در مسیر جهانی شدن خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۰:۱۹    
براساس مصوبه مجلس در بودجه 1403 معافیت های مالیاتی شرکت ها و اشخاص حقیقی و حقوقی محدود می شود، تا اجرای قوانین مالیاتی شکل عادلانه تری به خود بگیرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۰:۱۹    
صندوق بین المللی پول در جدیدترین گزارش خود از چشم انداز رشد اقتصاد جهان اعلام کرده است که بهبود اقتصاد جهانی روندی ثابت اما کند دارد و این روند منطقه به منطقه با سرعتی متفاوت پیش می رود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۰:۱۹    
بانک خلق چین همانطور که به طور گسترده انتظار می رفت، در بحبوحه برخی بهبودهای اخیر اقتصادی، نرخ اولیه وام معیار خود را بدون تغییر نگه داشت.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۰:۱۶    
وزیر اقتصاد و دایی گفت: آیین نامه ماده 24 قانون بهبود فضای کسب و کار از اول تیر ماه امسال لازم الاجراست.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۰:۱۶    
حجم تجارت غیرنفتی کشورمان و پاکستان در سال گذشته با افزایش 10 درصدی به حدود 2 میلیارد وهفتصد میلیون دلار رسید.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۴۰    
وزیر راه و شهرسازی که به عنوان رئیس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و پاکستان به اسلام آباد سفر کرده، از امضای اسناد همکاری با این کشور در حوزه های حمل ونقلی خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۳۷    
با برگزاری مزایده رسمی واگذاری 85 درصد سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، صبح امروز این دو باشگاه رسما فروخته شدند که قیمت هر سهم استقلال 3046 ریال با ارزش پایه کل تقریبا 2793 میلیارد تومان تعیین شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۳۷    
مرکز آمار در گزارش جدید خود اعلام کرد که تورم سالانه در فروردین 1403 به کانال 30 درصد افت کرده و به 38.8 درصد رسیده و تورم نقطه نیز به 30.9 درصد کاهش یافته است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۳۴    
بانک سامان املاک مازاد خود را از طریق مزایده عمومی و با شرایط ویژه به فروش می رساند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۲۷    
رئیس جمهور با بیان اینکه مقامات رسمی آمریکایی اعتراف می کنند که سیاست فشار حداکثری علیه ایران شکست خورده، گفت: جمهوری اسلامی میز مذاکره را ترک نکرد و برابر فشارها و تحریم ها مقاومت کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۲۵    
تشدید دوقطبی سیاسی در آمریکا سبب شده تا نزدیک به نیمی از جمهوری خواهان و دموکرات ها نظرات بسیار نامطلوبی نسبت به حزب مخالف خود داشته باشند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۲۵    
رئیس جمهور با تشریح برخی زمینه های مساعد برای گسترش همکاری ها و روابط ایران و پاکستان از جمله در حوزه انرژی، بر اهمیت امنیت به ویژه در مرزهای مشترک دو کشور برای رونق تبادلات مرزی تأکید کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۲۵    
اصفهان- شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با توجه به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی در اصفهان، دستگاه های امدادی و خدمت رسان در آماده باش کامل قرار دارند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۲۲    
مدیر اجرایی بندر اشغالی ایلات (ام الرشراش) در جنوب سرزمین های اشغالی گفت: شرکت های حمل و نقل به ائتلاف آمریکایی در دریای سرخ اعتماد ندارند و ما هر ماه میلیون ها دلار خسارت متحمل می شویم.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۲۲    
ایالات متحده از زمان آغاز جنگ، 113 میلیارد دلار به کی یف کمک کرده. فارغ از تاثیر این کمک ها در پیروزی یا شکست اوکراین، این اقدام فرصتی برای سودآوری دوباره مجتمع صنعتی نظامی در آمریکاست.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۱۹    
در بحبوحه کاهش شرط بندی ها درباره کاهش نرخ بهره ایالات متحده، درگیری در خاورمیانه و جنگ در اوکراین، فلزات برای سرمایه گذاران جهانی جذاب تر شده اند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۱۹    
معاون هماهنگ کننده ارتش در حاشیه مراسم بزرگداشت سپهبد قرنی در جمع خبرنگاران گفت: خودکفایی اولین درس در حوزه دفاعی است، در بحث نظامی گری تا جای امکان باید به توانمندی های خود متکی باشیم.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۴۳    
مدیر بخش اروپایی صندوق بین المللی پول طی اظهاراتی هشدار داد که هرگونه اقدام در جهت مصادره دارایی های بلوکه شده روسیه باید با پشتوانه قانون انجام شود تا از خطر تضعیف سیستم مالی جهانی جلوگیری شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۴۳    
رئیس جمهور گفت: مهم نیست که برخی همکاری های دو کشور را نمی پسندند، مهم این است که تداوم همکاری به دو کشور و دو دولت به نمایندگی از ملت های بزرگ ایران و پاکستان در جهت منافع دو کشور تعریف می شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۴۳    
معاون اول رئیس جمهور کاهش مالیات بر ارزش افزوده و حقوق گمرکی واردات کالاهای اساسی، دارو، ملزومات پزشکی، شیر خشک و مواد اولیه تولید دارو به یک درصد را ابلاغ کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۳۴    
بازارهای آسیا با انتشار داده های چین صعود کردند
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۳۱    
وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: برخی برای بی کیفیت نشان دادن رشد شاخص های اقتصادی به هر دستاویزی متوسل می شوند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۲۵    
وزیر صمت وعده داد که تا پایان سال المان های اصلی اتوبوس های برقی داخلی سازی شود و گفت که یکی از شرایطی که در راستای ارتقای ایمنی خودروها برای خودروسازان تعیین شده، افزایش مدت زمان گارانتی است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۰۱    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: مشخصا نمی توانم تاکید کنم که از ترکیه پیام هایی برای آمریکا مطرح کردیم.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۰۱    
تاجیک، رئیس کمیسیون انرژی اتاق تهران از معافیت کالاهای صادراتی ایران از دریافت گواهینامه کیفیت در کشورهای مقصد خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۵۸    
ذخایر طلا و ارز خارجی فدراسیون روسیه با 0.4 درصد افزایش به 600.7 میلیارد دلار رسید و بالاترین سطح خود را در یک سال گذشته ثبت کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۳۷    
85 درصد از سهام شرکت استقلال ایران توسط هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پارس، بوعلی، شهید تندگویان و بندر امام امروز معامله شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۱۹    
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده باید در سال جاری 2 هزار حلقه میانی در محلات هدف بازآفرینی شهری شکل گیرد که سهم هر استان به طور متوسط 60 حلقه میانی خواهد بود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۰۷    
دادجوی توکلی، سخنگوی مرکزی ملی رقابت گفت: شورای رقابت هیچ وقت قیمت گذار خودرو نبوده بلکه شورای رقابت صرفاً دستورالعمل را طراحی و آن را ابلاغ می کند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۰۷    
تورم نقطه به نقطه تولیدکننده در اسفندماه 1402 به 24.5 درصد رسیده است؛ عددی که در فروردین و اردیبهشت سال 1400 بیش از 100 درصد بوده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۰۷    
معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری گفت: تلاش می کنیم از سرریز فناوری های به دست آمده در صنعت هسته ای کشور برای افزایش کیفیت محصولات نفتی بهره ببریم.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۰۷    
نشست خبری مشترک آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان و محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در اسلام آباد دقایقی قبل آغاز شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۷    
زاهدان- سلامی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از رسیدگی به سه هزار و 337 دادخواست در مراجع حل اختلاف کار این استان خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۲    
تحلیل رفتار فعالان و معامله گران خودروهای تجاری نشان می دهد این بازار صعودی و از رکود خارج می شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۳۷    
با انجام معاملات امروز فرابورس، 85 درصد از سهام استقلال و پرسپولیس توسط خریداران معامله شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۱۹    
براساس آمارهای بانک مرکزی آرژانتین، این کشور در پایان مارس 2024 با تورم 288 درصدی در رتبه اول جهان قرار گرفت.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۱۹    
سفیر پاکستان در ایران، همفکری دو همسایه در مورد مسائل منطقه را اجتناب ناپذیر دانست.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۱۲    
باقرپور، مدیر عامل اتحادیه تعاونی های عمرانی شهر تهران با بیان اینکه تامین زمین برای تعاونی ها دشوار است گفت: منابع مالی طرح نهضت ملی مسکن آنطور که پیش بینی و ریل گذاری شده بود محقق نشد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۱۰    
رئیس جمهور در دیدار وزیر امور خارجه پاکستان، روابط ایران و پاکستان را فراتر از همسایگی صرف و متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی توصیف کرد که دل ها و اعتقادات دو ملت را به یکدیگر پیوند داده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۰۷    
قالیباف، رئیس مجلس در نامه ای به رئیس جمهور اصلاحیه آیین نامه حساب پس انداز کارکنان دولت را مغایر قانون اعلام کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۰۷    
سخنگوی شورای رقابت می گوید: تاکنون 2 هزار شکایت از خودروسازان بررسی و نتایج آن اعلام شده که بخشی از آنها مربوط به گران فروشی است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۴۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره تخصیص های بودجه ای پیش از تصویب جداول بودجه سال 1403 تاکید کرد که این تخصیص ها علی الحساب است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۳۴    
نخستین رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران( ISBE 2024) از تاریخ 25 الی 27 اردیبهشت 1403 در جزیره قشم برگزار می شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۳۱    
مشاور رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در هوشمندسازی نظام مالیاتی گفت: مبنای مالیات ستانی این است که اصل را به خود اظهاری مودی بگذاریم و طبق خوداظهاری افراد، مالیات سیستمی محاسبه می شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۱۶    
هفته گذشته بیش از 941 میلیارد تومان سود جاری و سنواتی به حساب سهامداران واریز شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۱۲    
تنها در دو سال گذشته، قیمت کاکائو از نزدیک سه هزاردلار در هر تن، به 12200 دلار رسیده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۱۲    
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران با حضور در کاخ نخست وزیری در اسلام آباد رسما از سوی محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان مورد استقبال قرار گرفت.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۱۲    
نمایندگان مجلس با کلیات و ماده واحده لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران موافقت کردند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۱۲    
سخنگوی صنعت آب کشور با اعلام اینکه با فعالیت سامانه بارشی اخیر 12 میلیارد متر مکعب آب وارد سدها شده است، گفت: همچنان نسبت به سال گذشته 9 درصد کاهش ورودی به سدها را داریم.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۱۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هماهنگی میان دستگاه دیپلماسی و ستاد کل نیروهای مسلح نتیجه بسیار درخشانی را برای دولت ایران در سطح جهانی به ثبت رساند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۰۴    
بابل- 80 درصد از شالیزارهای مازندران شخم و شیار و بیش از 40 درصد نیز تاکنون نشاکاری شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۰۱    
حمیدرضا فتحی بیرانوند قائم مقام بانک رفاه کارگران درباره گلایه تولید کنندگان از دشواری دریافت تسهیلات از بانک ها گفت: تزریق بی رویه نقدینگی تورم زا بوده و تسهیلات براساس تراز نامه بانک تخصیص می یابد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۰۱    
مدیرکل دفتر صنایع سلولزی، چاپ و نوشت افزار وزارت صنعت، معدن و تجارت از صادرات 161 میلیون دلاری صنعت شوینده و بهداشتی در سال گذشته خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۰۱    
سمنان- اداره کل هواشناسی استان سمنان نسبت به ورود سامانه کم فشار بارشی و برودتی در این استان و همچنین سرمازدگی و بارش تگرگ، هشدار داده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۰۱    
پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی ایران هلث (Iran Health) از 29 اردیبهشت تا اول خرداد ماه با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در تهران برپا می شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۰۱    
داده های موسسه سوئد نشان می دهد که هزینه های نظامی جهانی در سال 2023 بیشترین افزایش را طی 14 سال گذشته داشته است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۰۱    
مجری طرح کشت فراسرزمینی وزارت جهاد کشاورزی، محدودیت منابع پایه را از دلایل کشت فراسرزمینی دانست و گفت: در این نوع کشت امکان مشارکت سرمایه گذاران وطنی در طرح های کشاورزی خارج از کشور فراهم می شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۵    
مدیر سامانه حراج خرده فروشی الکترونیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از آغاز حراج خرده فروشی برخط اموال تملیکی در 6 استان کهگیلویه و بویر احمد، تهران، قم، شیراز، کرمان و اصفهان خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۲    
مدیرکل دفتر امور شرکت های دولتی با بیان اینکه واگذاری دو شرکت استقلال و پرسپولیس قطعی شده است، گفت: با قاطعیت می توان گفت که هیچ شرکت دولتی حقوق نجومی پرداخت نمی کند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۲    
نمایندگان با قرار گرفتن سپند در شمول امتیازات، ترجیحات، تخفیفات و اولویت های قانونی صنایع دفاعی و سایر مراکز تحقیقاتی و همچنین شرکت های دانش بنیان موافقت کردند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۶    
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد هر روز 2 پرواز با ظرفیت 260 نفر از ایستگاه های تهران 11 پرواز، مشهد 2 پرواز و مابقی ایستگاه ها یک پرواز به کشور عربستان انجام می شوند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۶    
بیرجند-مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: در سال گذشته 21هزارو864 کامیون ترانزیت از سایت مرزی منطقه ویژه خراسان جنوبی انجام شده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۳    
یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته، از 29 اردیبهشت تا یکم خرداد 1403، برگزار خواهد شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۳    
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان از راه اندازی خانه نخبگان به عنوان بستری برای شناسایی کنشگران علمی متناظر با نیاز دستگاه های اجرایی کشور خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۳    
موضوع عدم امکان استفاده از تصویب نامه هیأت وزیران مبنی بر واردات کالاهای اساسی از طریق شرکت های تعاونی مرزنشینان و پیله ورانی که طی سال های 97 الی 99 اقدام به صادرات کرده اند، ابلاغ شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۳    
قیمت انواع سکه و طلا امروز نسبت به روز قبل با تغییرات کمی همراه شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۷    
گرگان- شهردار گرگان از اعمال تخفیف ها و اختصاص مشوق های مختلف برای رونق ساخت و ساز در این شهر خبر داد و گفت: در بودجه امسال تخفیف های 5 تا 100 درصدی برای ساخت و ساز پیش بینی شده است.
  • ۱