دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۰۷:۳۷May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای تحلیل بازار 7 اردیبهشت 1403 - tahlilbazaar.com

تحلیل بازار 29 اسفند 1398 تحلیل بازار 30 اسفند 1399 تحلیل بازار 29 اسفند 1400 تحلیل بازار 29 اسفند 1401 تحلیل بازار 29 اسفند 1402 تحلیل بازار 31 فروردین 1403 تحلیل بازار 1 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 2 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 3 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 4 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 5 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 6 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 7 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 8 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 9 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 10 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 11 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 12 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 13 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 14 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 15 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 16 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 17 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 18 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 19 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 20 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 21 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 22 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 23 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 24 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 25 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 26 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 27 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 28 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 29 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 30 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 31 اردیبهشت 1403 
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۵۱    
تبریز- مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در جلسه راهبری کاهش تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی در جریان سفر یک روزه خود به تبریز برای بهسازی آزادراه تبریز- زنجان دستور ویژه صادر کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۱۷    
تبریز- شهردار تبریز به منظور بررسی آخرین وضعیت پروژه های عمرانی از پردیس فرهنگ و رسانه بازدید کرده و همچنین موضوعات فرهنگی و ورزشی باغ موزه دفاع مقدس نیز مورد بررسی قرار گرفت.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۵۲    
موسسه اقتصادی آلمان از رشد بیکاری در این کشور به بالاترین رقم در یک دهه اخیر خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۳۱    
سال 1402 صادرات محصولات نساجی 489 میلیون دلار و واردات 2.2 میلیارد دلار بود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۱۰    
مدیر دفتر ایمنی شرکت فرودگاه ها گفت: هیچ گونه پروازی بدون برقراری ایمنی در هیچ فرودگاهی انجام نمی شود و در شرایط تحریم توانسته ایم از نظر برقراری ایمنی خود را به استانداردهای روز دنیا نزدیک کنیم.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۵۷    
صندوق بین المللی پول از رشد 15 درصدی بخش نفتی اقتصاد ایران در سال گذشته خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۴:۳۶    
تبریز- با حضور وزیر راه و شهرسازی ، هشت هزار و 404 واحد مسکونی شهری و روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۴:۳۶    
تبریز- وزیر راه و شهرسازی برای افتتاح پروژه کنارگذر ایلخچی تا اوایل تیر ماه تاکید کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۲:۴۲    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور از خرید روزانه 1000 تن گوشت مرغ در کشور خبر داد و گفت: خرید مرغ مازاد تولید داخلی بدون هیچ محدودیتی از مرغداران انجام می شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۲:۲۲    
وضعیت بازار خودرو به حدی عجیب شده که قیمت حواله ها تا بیش از 10 میلیارد تومان هم رسیده است. حواله بنز سی کلاس جانبازان هم اکنون تا قیمت 12 میلیارد تومان در بازار به فروش می رسد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۹:۴۷    
علی آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: آفریقا، اقیانوس فرصت هاست،اگر از این فرصت ها غفلت کنیم بزرگترین اشتباه تاریخ رخ داده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۹:۴۶    
بانک شهر آمادگی خود را برای تامین مالی و سرمایه گذاری در حوزه بالادستی و ورود به بازارهای صادراتی جدید و پروژه ها پتروشیمیایی تاپیکو اعلام کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۷:۳۴    
ایلام- مدیرکل تعاون روستایی ایلام از خرید 17 هزار تن محصول دانه های روغنی کلزا از کشاورزان استان خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۳۱    
علی آبادی، وزیر صمت از تجارت و صنعتگران ایران دعوت کرد از فرصت های اقتصادی در بازار آفریقا بهره مند شوند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۱۹    
روابط عمومی بانک مرکزی با تشریح اقدامات این بانک برای کنترل نقدینگی، از کاهش قدرت خلق پول بانک ها و موسسات اعتباری ناتراز خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۱:۲۱    
اخیرا در جلسات مشترک دولت و مجلس برای بررسی راهکارهای رفع نوسانات ارزی، برخی نمایندگان پیشنهادهایی داده اند که عمدتا در چارچوب قانون بودجه، در دستور کار دولت قرار داشته است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۰:۰۱    
رئیس جمهور در دیدار با معاون رئیس جمهور زیمبابوه، با اشاره به روابط بسیار خوب ایران و زیمباوه، بر عزم مسئولان عالی دو کشور برای گسترش و ارتقای سطح همکاری ها تاکید کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۰:۰۱    
سخنگوی کمیسیون توسعه تجارت خانه صنعت، معدن و تجارت از صادرات کالاهای ایرانی به 39 کشور آفریقایی و واردات از 22 کشور این قاره در سال 1402 خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۰:۰۱    
در تبصره هدفمندی یارانه ها حدود 600 هزار میلیارد تومان مصارف حمایتی لحاظ گردیده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۰:۰۱    
رئیس اداره امور کارگزاران سازمان بورس با اشاره به اینکه نهمین و دهمین شرکت کارگزاری، مجوز فعالیت خود را از سازمان بورس دریافت کردند، گفت: حدود 8 درخواست نیز برای تاسیس کارگزاری در جریان است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۷:۵۰    
معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جمع افزایش تورم در سه سال گذشته 126 درصد بوده اما در همین مدت مجموع افزایش دستمزد کارگران به عدد 119.4 درصد رسیده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۶:۵۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در سال گذشته که یکی از محوری تری دستورات کار، توسعه اشتغال بود، به فضل الهی و عنایت دولت کریمه، وعده یک میلیون فرصت شغلی محقق شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۶:۳۶    
رئیس جمهور گفت: ایران با توجه به ظرفیت های عظیم موجود در قاره آفریقا برای توسعه و پیشرفت، آماده همکاری، تعامل و تبادل این ظرفیت ها و توانمندی ها با کشورهای آفریقایی از جمله بورکینافاسو است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۶:۳۵    
مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: بنابر سیاست وزارت جهاد مبنی بر افزایش جوجه ریزی ها، ماهانه 15 تا 20 هزار تن مرغ در راستای تعدیل قیمت در بازار باید صادر شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۶:۰۸    
ظرفیت و پیشرفت های فناوری چین در بخش انرژی پاک به موتور قدرتمندی تبدیل شده است که انتقال انرژی جهانی را از انرژی های فسیلی به پاک پیش می برد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۶:۰۲    
خبرگزاری رویترز با انتشار گزارشی از تلاش سازمان یافته دولت ونزوئلا برای استفاده از دلار تتر برای دور زدن تحریم های آمریکا در مبادلات خارجی خود خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۵:۵۶    
سمنان- معاون پارلمانی رئیس جمهور از افزایش حقوق 57 درصدی کارگران به عنوان یکی از اتفاقات خوب دولت سیزدهم یاد کرد و گفت: شاهد ارتقای رفاه کارگران در دولت مردمی حجت الاسلام رئیسی بوده ایم.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۵:۵۶    
مرکز آمار درحالی نرخ تورم سالیانه منتهی به فروردین امسال را با روندی کاهشی 38.8 درصد اعلام کرده است که این کاهش نه تنها در سفره و زندگی مردم دیده نمی شود بلکه هزینه های زندگی آنها افزایش یافته است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۵:۵۶    
شاخص دامیننس تتر درگیر مقاومت، بیت کوین بر روی حمایت و اتریوم نزدیک به مقاومت است که نشان میدهد امکان اصلاح بیشتر بازار وجود دارد؛ اما ریزش بیشتر با آلت کوین ها خواهد بود نه بیت کوین!
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۵:۵۶    
شرکت تحقیقات بلاکچین اسلومیست از فعالیت گسترده گروه هکری لازاروس در شبکه اجتماعی لینکدین برای کلاهبرداری و سرقت رمزارز کاربران این شبکه خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۴:۳۲    
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: با هدف عبور موفق از اوج بار تابستان امسال، 26 طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت ماه جاری وارد مدار می شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۴:۱۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: کسانی که کسب و کار خود را از سکوهای خارجی به سکوهای داخلی منتقل کنند، دو سال از جمله برای 1403 از پرداخت مالیات معاف شدند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۴:۰۹    
روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما) از انجام 2 پرواز به مقصد مدینه منوره در روز جاری (جمعه، هفتم اردیبهشت) خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۳:۴۲    
پلتفرم های تأمین مالی مانند سککوک نقش مهمی در تأمین مالی خرد دارند و می توانند نیازهای خرد کسب و کارهای کوچک و متوسط را تأمین کنند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۳:۳۶    
اهواز- مهدی پور، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: 20 نیاز فناورانه شهرک های صنعتی خوزستان در سال گذشته شناسایی و مستندسازی شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۳:۲۴    
رئیس جمهور در دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا گفت: اولین گام بین ایران و قاره آفریقا اراده است تا فعالیت های اقتصادی و تجاری خود را توسعه دهند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۳:۲۴    
معاون سیاسی دفتر رییس جمهور گفت: در سفر آیت الله رئیسی پاکستان پذیرفت که تعهدات خود در رابطه با خط لوله صلح را به صورت کامل اجرایی کند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۲:۲۷    
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 31 سنت معادل 0.35 درصد افزایش به 89 دلار و 32 سنت رسید.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۲:۰۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت بر ایجاد دبیرخانه دایمی اجلاس همکاری های اقتصادی ایران و آفریقا در این وزارتخانه و پیگیری مسائل مهم در جهت توسعه روابط برد برد با کشورهای آفریقایی تاکید کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۱:۵۴    
درحالی حدود یک هفته از رسانه ای شدن توقف قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه می گذرد که خبر می رسد لکوموتیو این قطار توسط شرکت راه آهن بازداشت شده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۱:۳۶    
رئیس جمهور بیان کرد: اولین گام بین جمهوری اسلامی ایران و قاره آفریقا اراده است، به حمدالله این اراده وجود دارد و این نشست نمادی از اراده کشورهای آفریقایی و ایران است برای گسترش روابط اقتصادی است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۱:۳۶    
سمنان- ماجرای افزایش قیمت کرایه تاکسی ها در شهرهای استان سمنان این روزها مطرح است موضوعی که مسئولان استانی هم آن را تائید کرده اند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۱:۲۴    
دادگاهی در سن پترزبورگ حکم مسدود کردن وجوه متعلق به جی پی مورگان بزرگترین بانک آمریکایی در روسیه را صادر کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۰:۰۳    
سازمان هواشناسی از تداوم رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی تا سه شنبه آینده در برخی مناطق کشور خبر داد و برای 5 استان هشدار بارش های سیل آسا صادر کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۰:۰۳    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.03 درصد افزایش به 2330 دلار و 7 سنت رسید.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۹:۳۶    
هند در زمان تصدی قدرت مودی آزمایشی در مورد چگونگی ثروتمندتر شدن در زمانه جهانی زدایی و رهبری شخصیت های قدرتمند است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۹:۳۶    
متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور– فروردین 1403 از سوی مرکز آمار ایران منتشر شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۹:۳۶    
ساری- 134 شرکت دانش بنیان در مازندران فعال است که با مشکلات و موانع زیادی برای تحقق شعار سال جاری روبرو هستند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۹:۳۶    
آبادان- عباسیان پور، یک فعال گردشگری گفت: نشست هم اندیشی معاون گردشگری وزیر میراث در حالی با فعالان گردشگری خوزستان برگزار شد که فعالان آبادان و خرمشهر به دلیل عدم دعوت به نشست، با وی دیدار نداشتند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۹:۰۲    
آبادان- کنعانی، یک فعال گردشگری گفت: سفر معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به استان خوزستان، برای شهرهای آبادان و خرمشهر دستاورد نداشت.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۹:۰۲    
شاخص صنعت بیمه در بورس با 9 درصد افزایش، هفته گذشته را به پایان رساند و در حال حاضر با تثبیت بر روی حمایت 110 هزار واحد میتواند به هدف 126 هزار واحد برسد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۸:۲۲    
تبریز-ارس، منطقه آزاد برتر ایران در سال 1402 شناخته شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۸:۰۷    
در حال حاضر با حفظ حمایت 2.2 میلیون واحد و شکست مقاومت 2 میلیون و 345 هزار واحد، هدف 2.55 میلیون واحد که همان سقف تاریخیست در دسترس خواهد بود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۷:۵۲    
حسینی رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی خودرو تهران به بازار گفت: شهرداری تهران برنامه واردات چند هزار دستگاه تاکسی برقی را دارد، قطعات بدنه یا لوازم یدکی آن ها چگونه تامین خواهد شد؟
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۷:۴۷    
با عبور از مقاومت 74 هزار دلار اهداف بالاتری در دسترس خواهند بود؛ در غیر اینصورت با از دست رفتن حمایت 60 هزار دلار ریزش بیشتری را از بیت کوین شاهد خواهیم بود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۶:۳۵    
نوید تربت مدیرعامل شرکت باتیس فعال در حوزه صنعت چاپ، نبود مراودات بانکی با کشورهای مهم جهان در این بخش را عامل زمان بر شدن واردات مواد اولیه چاپ عنوان کرد وگفت: این مسئله خواب سرمایه را بالا برده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۳:۵۷    
در مقطع کنونی بازار سهام به نقطه ای ارزنده رسیده اما در حال حاضر کارشناسان معتقدند که مهمترین پیشران بازار رشد متناسب نرخ نیمایی است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۳:۵۴    
فراقی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازار گفت: چنانچه حتی شاهد اتفاق بسیار مثبتی در بازار نبوده اما یک فضای باثبات در این بازه زمانی داشته باشیم می توان دیدگاه مثبتی به ادامه روند بورس داشت.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۰:۰۳    
قم- شهرهای مشهد، قم و شیراز ظرفیت های بالایی برای گردشگری مذهبی و زیارت دارند اما با توجه به نبود نگاه اقتصادی و ملی در جذب ارزآوری از این ثروت نهفته با ضعف های بسیاری روبرو هستیم.