یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۳:۳۳Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای تحلیل بازار 26 اردیبهشت 1403 - tahlilbazaar.com

تحلیل بازار 29 اسفند 1398 تحلیل بازار 30 اسفند 1399 تحلیل بازار 29 اسفند 1400 تحلیل بازار 29 اسفند 1401 تحلیل بازار 29 اسفند 1402 تحلیل بازار 31 فروردین 1403 تحلیل بازار 1 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 2 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 3 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 4 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 5 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 6 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 7 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 8 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 9 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 10 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 11 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 12 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 13 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 14 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 15 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 16 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 17 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 18 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 19 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 20 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 21 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 22 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 23 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 24 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 25 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 26 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 27 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 28 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 29 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 30 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 31 اردیبهشت 1403 
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۹:۰۰    
با راه اندازی سیستم نظارتی مشترک تتر و چینالیسیس، ریسک هدف قرار گرفتن کاربران ایرانی به دلیل تحریم ها به شدت افزایش می یابد و ممکن است که دارایی تتر گروهی از ایرانیان توسط این سیستم نظارتی مسدود شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۲۴    
تبریز- رئیس کمیسیون بانک، مالیات، کار و تامین اجتماعی اتاق تبریز از برگزاری دوشنبه های تولید با حضور مدیر کل تامین اجتماعی استان در آذربایجان شرقی خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۱۲    
مشاور وزیر راه و شهرسازی شرایط معافیت از مالیات بر اجاره، بر اساس قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره را اعلام کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۱:۳۰    
مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران بر عزم جمهوری اسلامی ایران برای توسعه تجارت برق با ترکیه تاکید کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۹:۳۹    
مهلت انتخاب یک خودروی وارداتی از میان 14 مدل خودرو که از روز دوشنبه (24 اردیبهشت ماه) صرفاً برای ثبت نام کنندگان مرحله اول، عرضه شده بود تا پایان روز 29 اردیبهشت ماه تمدید شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۹:۲۴    
گرگان- مدیر کل غله و خدمات بازرگانی گلستان گفت: با صاحبان 18 سیلوی فلزی خصوصی در استان نیز جلساتی داشتیم و مشوق هایی برای آنها در صورت سرعت بخشی به تحویل گندم در نظر گرفته شده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۹:۱۵    
با تلاش تیم بازرگانی پتروشیمی لردگان این کاتالیست ها در سه بستر وارد کشور شده که بستر اول روز گذشته در شرکت پیاده شد و دو بستر دیگر نیز در حال ترخیص از بندرعباس و ارسال به مجتمع است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۰:۲۷    
مهندس الهام امیری فارغ التحصیل مهندسی نرم افزار کامپیوتر و موسس و مدیر عامل شرکت پترو آرمان پارس و مخترع حوزه نفت و گاز هستند که موفق به اخذ مدال برنز در چهل و نهمین مسابقه مخترعین ژنو سوئیس شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۰:۲۲    
دکتر شاهین کاظمی، از فعالین و محققین جوان صنعت نساجی کشور در چهل و نهمین نمایشگاه تخصصی اختراعات ژنو 2024 در کشور سوئیس برگزار شد موفق به کسب مدال برنز و دیپلم افتخار گردید.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۳:۰۲    
یزد- مدیر مخابرات منطقه یزد گفت: در حال حاضر 3500 کیلومتر شبکه فیبر نوری در استان اجرایی شده که از این مقدار 109 کیلومتر در سال گذشته اتفاق افتاده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۲:۵۰    
قشم - مدیرعامل منطقه آزاد قشم در نشست خبری رویداد همتایابی اقتصاد دریامحور، گفت: رسانه ها با بازدید در تحقق فرصت هایی که در جزیره قشم متصور است سهیم باشند و توجه به اقتصاد دریامحور را مطالبه کنند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۲:۵۰    
یزد- رئیس اداره اجرای احکام تعزیرات حکومتی یزد از اجرای حکم پنج فقره پرونده متخلفان صنفی در هفته گذشته در یزد خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۲:۴۷    
ساری- خیریان پور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: پروژه برق خورشیدی 160 کیلوواتی ساری همزمان با سفر دولت در استان افتتاح می شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۲:۴۷    
قشم - مدیر شیلات منطقه آزاد قشم در حاشیه رویداد همتایابی اقتصاد دریامحور، گفت: جزیره قشم به نام جزیره فناور و نوآور معرفی شده است و شیلات و کشاورزی نیز در این حوزه پیشران فعالیت های دانش بنیان است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۲:۴۴    
زنجان-استاندار زنجان،گفت: بانک ها در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن و خود مالکی در استان اهتمام جدی داشته باشند و باید با همکاری همه دستگاه های متولی امر، موانع پرداخت تسهیلات در زنجان رفع شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۲:۴۴    
ساری- همتیان، رییس دبیرخانه مشاغل خانگی کشور رویداد مردمی اشتغال را گامی برای تامین مستقیم نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان اعلام کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۲:۰۲    
مدیر پشتیبانی، ساخت و تأمین کالای شرکت ملی نفت ایران گفت: نیاز اصلی پروژه های توسعه ای و رشد تولید نفت و گاز، زنجیره تأمین خدمات و کالا با سرعت بالا، کیفیت مطلوب و انتقال بموقع به پروژه هاست.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۲:۰۲    
ذبیحی، معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: در سال جاری برای نخستین بار علاوه بر بخش خانگی به مشترکان تجاری نیز پاداش تعلق خواهد گرفت.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۲:۰۲    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه اقدامات حوزه سلامت در دولت سیزدهم درخشان و ارزنده بوده است، گفت: تا پایان دولت 15 هزار تخت بیمارستانی دیگر راه اندازی می شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۲:۰۲    
ناصحی، مدیر عامل بیمه سلامت گفت: 90درصد هزینه های درمان ناباروری در کشور توسط بیمه سلامت پرداخت می شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۲:۰۲    
رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق گفت: حدود یکهزار میلیارد تومان برق در بورس انرژی در هفته جاری خرید و فروش شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۰:۵۵    
بدیهی است هر گونه استفاده(پخش یا کسب درآمد) از محتوای ذکر شده، بدون مجوز یا قرارداد با این سازمان در حکم تصرف غیرقانونی بوده موجب پیگرد قانونی خواهد شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۰:۴۹    
کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع ایران با حمایت همراه اول به عنوان اپراتور راهبر در حوزه هوشمندسازی آغاز به کار کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۰:۴۶    
سیل مشهد خودروها را در بلوار نماز با خود بُرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۰:۱۱    
یک مقام مسوول گفت: در طرح نظارتی ماه مبارک رمضان و نوروز 1403، 49 هزار و 242 واحد متخلف با بیش از 55 هزار و 724 مورد تخلف شناسایی شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۰:۰۲    
مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: 500 میلیون دلار از محل تهاتر نفت برای خرید قطعات و تعمیرات و نوسازی ناوگان ریلی کشور اختصاص داده ایم.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۹:۱۵    
دادجوی توکلی، سخنگوی شورای رقابت گفت: با رای شورای رقابت خودروهای برقی از شمول مصوبه 543 خارج شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۹:۱۵    
به همین ترتیب قیمت روز میلگرد آجدار در اکثر مبادی فروش کاهش 50 تا 400 داشت، در حالی که برخی دیگر قیمت ها را ثابت نگه داشتند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۹:۰۳    
زمرد دشت مغان، برای شرکت سرمایه گذاری و توسعه عمران استان اردبیل - با نماد ثتوسا - سبب شده تا این شرکت محوری، رویکرد جدیدی در عرصه کشاورزی و صادراتی اتخاذ کند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۳۹    
روبرتو فیکو نخست وزیر اسلواکی هدف اصابت گلوله قرار گرفت و از ناحیه شکم زخمی شد. فیکو با بالگرد به بیمارستان منتقل شد و فرد ضارب نیز دستگیر شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۱۹    
عدم ارائه ارز به دولت و فروش ارز ناشی از صادرات در بازار آزاد مهمترین انگیزه قاچاق احتمالی سیمان خواهد بود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۱۹    
گزارش ماهانه اوپک نشان می دهد تولید نفت خام این گروه 48 هزار بشکه در روز در آوریل نسبت به ماه مارس کاهش یافته است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۱۹    
اقتصاددانان درباره عواقب رکوردشکنی بدهی آمریکا و خطر بمب 315 تریلیون دلاری بدهی های جهانی بر اقتصاد دنیا هشدار دادند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۱۹    
توافق برای انتقال گاز طبیعی از ترکمنستان به ترکیه از طریق جمهوری آذربایجان و گرجستان، از سوی آلپ ارسلان بایراکتار، وزیر انرژی و منابع طبیعی ترکیه اعلام شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۱۹    
تورم آلمان در ماه آوریل 2.2 درصد ثبت شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۱۶    
گزارش جدید مرکز آمار ایران نشان می دهد نرخ تورم سالیانه و نقطه به نقطه نهاده های ساختمانی در شهر تهران در پایان زمستان 1402 به ترتیب به 37.1 و 23.8 درصد رسیده که نسبت به فصل قبل از آن، کاهش داشته است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۱۳    
آژانس بین المللی انرژی پیش بینی خود را درباره تقاضای جهانی نفت در سال 2024 میلادی کاهش داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۱۳    
در دیدار رؤسای سازمان هواپیمایی کشوری ایران و قطر، توسعه مناسبات هوانوردی دو کشور مورد تاکید قرار گرفت.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۱۰    
نرخ بیکاری بریتانیا در سه ماهه اول سال میلادی 2024 به 4.3 درصد رسید.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۱۰    
معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی گفت: در سال جاری توجه به بسته بندی برای صادرات صنایع دستی از برنامه های وزارتخانه است که در این زمینه تسهیلگری خواهیم کرد تا این محصولات به بازار جهانی راه یابند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۴۶    
عضو هیات مدیره انجمن سیب زمینی گفت: بنابر آمار سال گذشته مجموع سطح زیرکشت سیب زمینی در استان های سردسیر، گرمسیر و معتدل 150 تا 160 هزارهکتار بود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۴۶    
حسن نژاد، معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: سال گذشته بیش از 185 هزار تن شیرخشک تولید کردیم که حدود 95 هزار تن آن به سایر نقاط دنیا صادر شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۴۶    
منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تاکیدکرد: ایجاد سامانه یکپارچه تحلیل داده های دولت برای شاخص های تصمیم ساز مدیریتی باید در دستور کار قرار بگیرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۴۶    
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: محدودیت تردد درمحورهای شمالی و محورشرق کشور با توجه به افزایش حجم ترافیک در دستور کار قرار گرفت.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۴۶    
دبیر کمیته ملی اسکان بشر گفت: معرفی توانمندی ایران در عرصه بین الملل و گسترش همکاری ها دستاوردی است که در کنار انتقال تجربیات در همکاری مشترک ایران و ژاپن به آن دست یافتیم.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۱۰    
رییس سازمان ملی بهره وری گفت: میزان اتلاف انرژی و سالمندی دو بحران اصلی کشور در 10 سال آینده هستند؛ در شاخص شدت انرژی رتبه اول دنیا را داریم و باید برای بهبود شرایط فکری کنیم.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۱۰    
سخنگوی سازمان دامپزشکی گفت: با توجه به شیوع تب کریمه کنگو در فصل گرما به افراد توصیه می شود که تنها از میادین مجاز دام زنده را خریداری کنند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۵۷    
خورسند دبیر کمیته ملی اسکان بشر گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران توافق نامه ای را با سازمان ملل متحد برای همکاری ها در حوزه های مختلف دارد که یکی از ستون های این همکاری، موضوع کاهش مخاطرات است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۳۷    
نبیان، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی گفت: ایران و ژاپن برای بهسازی لرزه ای بیمارستان ها در قالب بخشنامه و ضوابط برای ساخت سایر پروژه های بیمارستانی همکاری می کنند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۲۲    
ساری- شرکت های فناور و دانش بنیان در مازندران همزمان با فعالیت دولت سیزدهم روند رو به رشدی پیدا کرده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۸    
یازرلو، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از به روزرسانی سامانه جدیدگزارش دهی داوطلبانه ایمنی بر روی پرتال این سازمان خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۸    
هیات وزیران در جلسه 12 اردیبهشت 1403 برنامه جامع تحقق سیاست های کلی توسعه دریامحور را تصویب و این مصوبه 19 اردیبهشت ماه ابلاغ کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۸    
طرح استفساریه ماده 44 قانون بانک مرکزی اعلام وصول شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۸    
رییس نوزدهمین کنفرانس مهندسی صنایع با تاکید بر ضرورت سرمایه گذاری برای توسعه زیرساخت های مرتبط با هوش مصنوعی گفت: بازار این فناوری تا سال 2030 در جهان به بیش از یک تریلیون دلار می رسد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۸    
شهابی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران اعلام کرد: مصرف برق در تابستان 40 تا 50 درصد به علت ورود سیستم های سرمایشی افزایش می یابد
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۴۲    
اسماعیلی، سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: پرمصرف ترین شیرخشک کشور تغییر قیمتی نداشته است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۴۱    
میرزایی متخصص استراتژی خودروهای برقی به بازار گفت: عواملی مانند ایمنی، عملکرد، کاهش هزینه و رفاه مشتریان تاثیر بسزایی در موفقیت برنامه برقی سازی خودروسازان دارد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۳۸    
در حاشیه برگزاری همایش مدیران ارشد بانک سپه با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید از شعبه فیجیتال امید بانک سپه رونمایی شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۳۵    
جوانمردی، مدیر امور حقوقی و انتظامی سازمان بورس اظهار داشت: دیوان عدالت اداری، مصوبه مربوط به ارزیابی دارایی ها جهت انجام افزایش سرمایه در اقلام دارایی موجود در طبقه زمین و ساختمان را تایید کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۳۲    
جلسه ساماندهی مشکلات اتحادیه های زیرمجموعه اتاق اصناف تهران با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۲۶    
طبق اسناد مالیاتی، کارمندان حدود 3 برابر میانگین صنف طلافروشان و بیشتر از نمایشگاه داران اتومبیل و املاکی ها مالیات می دهند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۲۰    
شرکت بهمن دیزل از عرضه کامیون فورس 6 تن کابین خوابداردر بورس کالا خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۱۷    
آبادان- الدیلمی، سفیر یمن در ایران گفت: این کشور آماده همکاری اقتصادی با استان خوزستان است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۰۲    
بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: بورس کالا موظف شد، محصول های فولاد و سیمان را با نرخ مناسب برای ساخت مسکن حمایتی تامین کند
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۵۹    
آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید در پاسخ به یک استفتا، تعطیلی روز شنبه در کشور را بلامانع دانست.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۵۹    
برای پیش بینی پذیر کردن و ایجاد تعادل و پایداری در بازار ارز، تالار ارز اشخاص یا همان بازار ارز توافقی در آینده ای نزدیک راه اندازی می شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۵۹    
همزمان با مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر تعطیلی شنبه ها، شورای هماهنگی بانک ها تشکیل جلسه داد و بنا شد درخواست تعطیلی بانک ها در روزهای شنبه را نیز به مقامات و نهادهای ذی صلاح ارسال کنند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۵۰    
مقیمی، معاون وزیر صمت گفت: امروز نیروگاه های خورشیدی ما حدود 19 مگاوات برق به کشور تحویل می دهند، 6 مگاوات دیگر هم تا روزهای آینده به این ظرفیت اضافه می شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۲۰    
ایران و عمان برای تامین و صادرات محصولات کشاورزی مزیت دار مذاکره کردند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۱۱    
ترمووال یک متریال خاص است که به عنوان دیوارپوش در محیط های مختلف استفاده می شود و جایگزین بسیاری از مصالح دیگر شده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۰۸    
در دنیای امروزه، انتخاب برند مناسب لباس یکی از موارد حیاتی در خرید لباس است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۰۲    
شیائومی پس از عرضه موفقیت آمیز خودروی برقی SU 7 اکنون به هشتمین خودروساز بزرگ در چین تبدیل شده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۰۲    
امروز قیمت انواع لوله فلزی در بازار نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۰۲    
قیمت انواع آهن آلات در بازار نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۰۲    
معاون صنایع عمومی وزارت صمت با بیان اینکه بر اساس قانون، مالیات فقط به اجرت تعلق می گیرد و مصرف کننده نباید هیچ مالیاتی برای خود طلا پرداخت کند، از معامله بیش از 846 هزار سکه طلا خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۰۲    
بانک مرکزی از امروز، 26 اردیبهشت به صورت همزمان در بازار سلیمانیه، امارات و تهران به مدت 10 روز مداخله سنگین خواهد کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۵۹    
به دنبال قرائت گزارش هیات تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) در جلسه علنی مورخ 25/02/1403، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی اطلاعیه ای صادر کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۵۳    
درحالی که مشغول رفح شده ایم تحولاتی در ایران روی می دهد که باید به آن توجه کنیم.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۳۳    
سخنان گروسی پیش و پس از سفر اخیر خود به ایران گمانه زنی های تازه ای را درباره رویکرد جدید غرب با هدف کاستن از تنش های موجود در روابط خود با ایران به وجود آورده است
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۲۷    
حسن زاده، رئیس اتاق ایران گفت: صنعت ساختمان از بخش های مهم اقتصاد است و تلاش می کنیم با تاکید بر هم افزایی، مسیر تشکل های این حوزه بهبود یابد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۲۴    
ضرایب تعدیل سهام، حق تقدم سهام و واحدهای سرمایه گذاری صندوق های در محاسبه حساب تضمین موضوع معاملات اعتباری اوراق بهادار، بنابر مصوبه کمیته پایش ریسک بازار، از 60 درصد به 70 درصد افزایش یافت.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۲۴    
مدیرعامل شرکت پتروشیمی هنگام با اعلام عملیاتی بودن واحد آمونیاک و آمادگی کامل برای بهره برداری رسمی فاز نخست اعلام کرد: پیش بینی می شود سالانه به طور میانگین 300 تا 500 میلیون دلار فروش داشته باشیم.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۰۹    
رهبر شهلان کارشناس بازار سرمایه گفت: هنگامی که مزیت های سودسازی و شفافیت یکسری از شرکت ها توسط تصمیم دولت از بین برود؛ بهبود وضعیت فعلی بازار، تنها با تجدیدنظر اساسی در سیاست های غلط امکان پذیر است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۰۹    
رییس جمهور به وزیر امور اقتصادی و دارایی، رییس سازمان برنامه و بودجه و رییس بانک مرکزی ماموریت داد تا تدابیر لازم برای رفع موانع تامین مالی مورد نیاز صنایع را اتخاذ کنند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۵۴    
تبریز- آذربایجان شرقی مدیری توانمند و مجرب کم ندارد، این خطه استراتژیک به مدیرانی در طراز قطب اول صنعت کشور نیاز دارد و به طور حتم هستند نخبگانی که می توانند هدایت صنعت استان را در دست بگیرند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۴۷    
جهانساز، رییس سازمان چای کشور گفت: 31 هزار و 177 تُن برگ سبز چای از ابتدای اردیبهشت ماه تاکنون در گیلان و مازندران خریداری شده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۴۷    
گزارش های جدید مرکز آمار نشان می دهد تورم سالانه در بخش های صنعت و خدمات کاهش یافته است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۴۷    
رئیس اتحادیه مرغداران میهن گفت: بنابر آمار از ابتدای سال 33 هزار تن تخم مرغ به کشورهای عراق، افغانستان و حاشیه خلیج فارس صادر شده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۴۷    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در واکنش به برخی اخبار نسبت به میزان آلودگی رود ارس، با بیان اینکه رود ارس را کاملا پایش می کنیم، تاکید کرد: آن آلودگی هایی که مطرح هست به هیچ عنوان واقعیت ندارد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۴۷    
بررسی ناظران تحریم سازمان ملل نشان داد کره شمالی، 147.5 میلیون دلار رمزارزی که سال گذشته از یک صرافی ارز دیجیتال به سرقت برده بود را در مارس، از طریق پلتفرم ارز مجازی تورنادو کَش ، پولشویی کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۴۷    
لایحه موافقتنامه تجارت ترجیحی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری اندونزی به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۴۵    
در شاخص تعداد سایت های 5G، همراه اول نسبت به ایرانسل بهتر عمل کرده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۴۵    
معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی از تامین قیر مورد نیاز پروژه های اربعین به صورت ویژه خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۴۵    
مدیر کل روابط کار و جبران خدمت وزارت کار از پیشنهاد کاهش مدت زمان استفاده از بیمه بیکاری و امکان سهیم شدن کارگران در پرداخت حق بیمه بیکاری در لایحه اصلاح قانون بیمه بیکاری خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۳۶    
شهردار تهران از آغاز عملیات عمرانی خط 9 متروی تهران خبر داد و گفت: این خط از چیتگر شروع می شود و تا دولت آباد ادامه دارد و نقاط مختلف شهر تهران را به هم متصل می کند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۳۰    
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور از پرداخت مالیات در 15 قسط یعنی سه برابر سال گذشته در راستای تحقق شعار سال 1403 و تعامل حداکثری با اصناف و مشاغل خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۳۰    
جمعی از نویسندگان برجسته و چهره های ادبی و فرهنگی جهان اسلام که برای شرکت در سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به ایران سفر کرده اند، با آیت الله سید ابراهیم رئیسی دیدار کردند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۳۰    
امیدوار، سخنگوی اتاق اصناف میزان افزایش قیمت رخ داده را موثر در راستای بهتر شدن سطح تولید دانست.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۱۸    
امروز در مجلس مصوب شد که روز جمعه و شنبه به عنوان تعطیل رسمی کشور شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۱۲    
در حالیکه در ماه آوریل، به دلیل احیای فعالیت بازار در چین، قیمت سنگ آهن حدود 10درصد افزایش یافت، در ماه مه در حال اصلاح شدن است و در بورس سنگاپور به 117.25 دلار رسید و پیش بینی می شود روند کاهشی شود.
  • ۱