دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۰۷:۴۳May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای تحلیل بازار 12 اردیبهشت 1403 - tahlilbazaar.com

تحلیل بازار 29 اسفند 1398 تحلیل بازار 30 اسفند 1399 تحلیل بازار 29 اسفند 1400 تحلیل بازار 29 اسفند 1401 تحلیل بازار 29 اسفند 1402 تحلیل بازار 31 فروردین 1403 تحلیل بازار 1 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 2 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 3 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 4 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 5 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 6 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 7 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 8 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 9 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 10 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 11 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 12 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 13 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 14 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 15 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 16 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 17 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 18 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 19 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 20 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 21 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 22 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 23 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 24 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 25 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 26 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 27 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 28 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 29 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 30 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 31 اردیبهشت 1403 
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۸:۰۸    
گرگان- مجموعه هایپراستار در راستای فعالیت های توسعه پایدار و مسئولیت اجتماعی شرکت، بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران را در پشت بام فروشگاه مارلیک خود افتتاح کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۵۸    
یزد- جم، مدیرعامل شرکت توزیع برق یزد از اجرای پویش مصرف درست برق با عنوان با انرژی در استان خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۵۵    
یزد- فداکار، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، از ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میرها شهرستان اردکان به فناوری نسل سوم موبایل خبر داد
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۶    
یزد- رویداد فناورانه و نوآورانه چادرو با معرفی و تقدیر از 10 طرح برگزیده در محورهای زنجیره ارزش فولاد، انرژی ، آب و محیط زیست، هوشمندسازی و تحول دیجیتال و اعلام سه تیم برتر به کار خود پایان داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۴    
سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد که برای کسانی به صورت غیرمجاز از برق برای تولید رمزارز استفاده می کنند، جرایم سنگینی تا بیش از 100 برابر نرخ انرژی در نظر گرفته شده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۰:۴۱    
مدیرکل توسعه تجارت خارجی وزارت جهاد کشاورزی از رشد 22 درصدی ارزش صادرات محصولات کشاورزی در سال گذشته نسبت به سال 1401 خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۱:۰۵    
زاهدان- سیدحسینی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان با اشاره به خرید 30 هزار و 246 تن گندم از کشاورزان استان، گفت: تاکنون کار برداشت 40 درصد از گندمزارهای به اتمام رسیده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۱۵    
احتمالا تولید ال90 ایرانی در ماه های آینده آغاز خواهد شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۰۶    
خاکی، سخنگوی انجمن واردکنندگان برنج ایران با اشاره به بلاتکلیفی فعالان بازار برنج گفت: برنامه دولت برای تخصیص ارز برنج اعلام شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۸:۰۵    
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: توزیع برق با توجه به این که پیشانی دار خدمات و عرضه کننده انرژی برق به مردم است، دارای اهمیت و جایگاه ویژه ای است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۴:۳۴    
وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: اقدامات دولت در مسیر اصلاح نظام مالیاتی، راه اندازی درگاه ملی مجوزها و حذف مجوزهای کاغذی و اقدامات دیگر، آیا توجه به راهکارهای علمی نیست؟
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۲:۲۵    
سرپرست مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی فرار مالیاتی 860 میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی در استان فارس خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۸:۳۱    
رحیمی مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ازانتقال 137 میلیارد لیتر نفت و فرآورده به وسیله خطوط لوله در1402خبر داد و گفت: این کار باعث صرفه جویی 1.7 میلیارد لیترگازوییل به ارزش یک میلیارد دلار شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۸:۵۷    
سرهنگ گودرزی، رئیس پلیس فتا پایتخت می گوید: حتما به فرستنده پیامک هایی که ارسال می شود، توجه کنید. سازمان و نهادهای دولتی با شماره های شخصی پیامک نمی دهند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۸:۳۰    
چالش های قانون بازارگردانی، موجب بازنگری اش شد. مصوبه ای که چند روزی از اعلامش می گذرد و بورسی ها از گروه ها و نمادهایی سخن می گویند که این مصوبه شامل حالش می شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۱۶    
طبق اعلام یکی از مدیران آزادراه های کشور و براساس جدیدترین جداول ارائه شده پرداخت عوارض در سکوهای پرداخت اینترنتی آزادراه ها با افزایش 30 درصدی روبرو شده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۱۷    
براساس آمار چک های مبادله ای در اسفندماه سال 1402، بیش از 9 میلیون و 100 هزار فقره چک به ارزشی حدود 6925 هزار میلیارد ریال مبادله شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۱۷    
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: مدت زمان آورده های متقاضیان پروژه های نهضت ملی مسکن در استان تهران با رفع مشکل تسهیلات بانکی به بیش از دو ماه افزایش یافت.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۱:۳۸    
رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: بنابر آمار روزانه 20 تا 22 هزار تن میوه، صیفی و فرنگی جات در میدان مرکزی توزیع می شود که بخشی از آن مازاد بر نیاز است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۳۸    
معاون سازمان راهداری از خرابی سنگین 20 درصد راههای آسفالت کشور خبر داد و گفت: برای روکش آسفالت این راهها 200هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۰۸    
بندرعباس- معاون رئیس قوه قضاییه و ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از صدور اسناد سند مالکیت هفتادونه هزارو630 هکتار اراضی کشاورزی در قالب هشت هزا رو637 قطعه معادل 71 درصد اراضی کشاورزی خبرداد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۰۵    
بانک مرکزی پیرو انتشار گزارشی با عنوان رکورد شکنی 80 ساله تورم که روز سه شنبه 11 اردیبهشت سال 1403 در یکی از روزنامه های کشور انتشار یافت، جوابیه ای صادر و توضیحاتی در این باره ارائه کرده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۹:۳۶    
سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: میانیگین مالیات پرداختی سالانه یک طلافروش در سال قبل کمتر از یک کارمند بوده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۹:۱۲    
بیست و سومین جلسه حراج شمش طلای استاندارد یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار می شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۸:۵۵    
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی برق حرارتی با اشاره به اینکه تولید پره توربین های کلاس F امسال در کشور بومی سازی می شود، گفت: ظرفیت نیروگاه های حرارتی کشور نزدیک به 9 هزار مگاوات افزایش یافته است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۸:۴۴    
مدیرعامل شرکت توانیر از پرداخت 15 هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکت های توزیع از ابتدای اردیبهشت سال جاری خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۸:۴۴    
امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه و جوزپ بوررل، نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور خارجی و سیاست امنیتی، طی تماسی تلفنی درباره مناسبات اتحادیه اروپا و ایران و مسائل منطقه ای گفت و گو کردند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۵۶    
زنجان-معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صمت،گفت: رویکرد دولت صادرات بر محور دانش بنیان هاست و بر این مبنا درخواست می شود فعالان و تولیدکنندگان در این حوزه حرکت های جدیتری انجام دهند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۱۷    
بر اساس آمار سازمان سرمایه گذاری، در دو سال گذشته صنعت نفت رکورددار جذب سرمایه گذاری خارجی بوده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۱۷    
وزیر راه و شهرسازی و رئیس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و امارت متحده عربی، تشکیل صندوق سرمایه گذاری مشترک بین دو کشور را لازم و مهم برشمرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۱:۴۷    
نخستین جلسه شورای اقتصاد در سال 1403 به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار و 5 درخواست وزارت نفت برای توسعه میادین نفت و گاز خصوصا در مناطق مشترک با کشورهای همسایه مورد تصمیم گیری قرار گرفت.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۱:۴۷    
مجمع تشخیص مصلحت نظام، صدور سند مالکیت برای اموال غیرمنقول ادعایی ثبت شده در سامانه که نزد مرجع صالح اثبات شده را بدون نیاز به تسویه بدهی های مرتبط به نهادهای عمومی و دولتی به مصلحت دانست.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۲۸    
گرگان- فعالان کسب و کارهای حوزه سلامت دیجیتال بر این باورند که فرایند تجاری سازی و فروش در این بخش یک ایده بین رشته ای است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۱۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به تکرار ادعای یکجانبه کویت درباره میدان آرش گفت: صدور بیانیه های تکراری و طرح ادعای یک جانبه از منظر حقوقی هیچ حقی برای دولت کویت ایجاد نخواهد کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۹:۰۲    
تعطیلی بازار طلا بهانه ای شد که برخی رسانه ها آن را به وضعیت قیمت ارز و دلار ارتباط دهند ولی در مراجعه خبرنگار بازارچه، کسبه بازار طلا علت تعطیلی را موضوعات مالیاتی عنوان کردند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۴۷    
نرخ بیکاری آلمان در ماه آوریل بدون تغییر به 5.9 درصد رسید.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۴۷    
در نشست تجاری مشترک ایران و چهار کشور آفریقایی بر ضرورت توسعه حمل ونقل هوایی و دریایی میان ایران و قاره آفریقا و همچنین رفع مشکل تبادل مالی برای توسعه روابط تجاری با این کشورها، تأکید شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۴۱    
صندوق بین المللی پول، پیش بینی رشد آسیا را برای سال 2024 افزایش داد و رشد هند اقتصاد و چین را به عنوان محرک های کلیدی این بهبود اعلام کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۵۴    
پس از گزارش هایی مبنی بر موافقت ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا، با همکاری با غول فناوری چین یعنی شرکت بایدو، سهام تسلا افزایش یافت.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۵۴    
سود شرکت هواوی برای چهارمین فصل متوالی افزایش یافت که نشان می دهد این شرکت چینی، سهم بازار را از اپل و سایر سازندگان تلفن هوشمند گرفته است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۵۴    
عادلی، رایزن بازرگانی ایران در چین گفت: چینی ها به دنبال کالاهای با کیفیت هستند و توجه به این موضوع موجب رونق صادرات به این کشور می شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۵۴    
معاون وزیر کار و رفاه اجتماعی گفت: مجوز مشاغل خانگی در کمترین زمان ممکن صادر می شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۵۲    
صمد حسن زاده در دیدار با رئیس اتحادیه اتاق های بازرگانی سوریه بر آمادگی بخش خصوصی ایران برای سرمایه گذاری و بازسازی زیرساخت ها و بخش های صنعتی سوریه که به دلیل جنگ از بین رفته است، تاکید شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۵۲    
رهنما، رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور گفت: سامانه پیش بینی نقطه ای وضع هوا با نمونه های خارجی خود قابل رقابت است که می تواند به عنوان سامانه بومی مورد استفاده قرار بگیرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۵۲    
سالاری، مدیر امور تولید شرکت نفت فلات قاره ایران از افزایش 21درصدی تولید این شرکت در سال 1402 نسبت به سال 1401 خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۱۸    
معاون اول رئیس جمهور مصوبه هیأت وزیران با موضوع اختصاص ارز ترجیحی 28,500 تومان به کالاهای اساسی در سال جدید را ابلاغ کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۱۲    
رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) راهبری و هدایت سرمایه گذاری شرکت های بزرگ بخش معدن و صنایع معدنی را از اقدامات موثر برای توسعه بخش معدن و صنایع معدنی خواند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۱۲    
چهار استان بخش جنوب شرقی خوزستان،بخش شرقی و شمالی بوشهر،استان کهگلویه و بویر احمد و چهارمحال بختیاری در اولویت اصلی ماست زیرا بارش ها در این مناطق تمرکز دارد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۱۲    
رئیس پلیس بین الملل فرماندهی انتظامی کشور از استرداد فردی به اتهام کلاهبرداری به مبلغ هزار و 200 میلیارد ریال به کشور خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۰۹    
طبق اعلام مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت، سال گذشته 41 مورد تعرض به خطوط لوله انتقال نفت ایران رخ داد که با اقدامات به موقع، از این تعداد 25 مورد به برداشت نفت یا فرآورده منجر نشد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۰۶    
مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران گفت: در سال جدید حدود هزار کیلومتر به طول خطوط لوله کشور افزوده خواهد شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۰۳    
وزیر کشور در جلسه شورای اداری استان تهران تاکید کرد: تقسیمات کشوری موجب کنترل جمعیت و جلوگیری از ورود جمعیت به شهرهای بزرگ می شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۰۳    
رئیس امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: شورای راهبردی بازرسی هلدینگ های صنعت پتروشیمی به منظور هم افزایی و یکپارچگی همه اقدام ها در صنایع پتروشیمی تشکیل می شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۰۰    
باقری، نایب رئیس اتاق ایران در بازدید از نمایشگاه، مشارکت در برگزاری نمایشگاه با هدف تقویت تجارت بین المللی و بهبود محیط کسب وکار را از مأموریت های اتاق ایران دانست.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۰۰    
قائم مقام دبیر شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی اعلام کرد: پیشنهادهای اتاق ایران در ارتباط با رفع چالش های ارزی، طی نامه ای به مراجع ذی ربط ارسال می شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۰۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به توسعه بازارهای صادراتی در دولت سیزدهم، گفت: در جلسه ای که با حضور وزرا و مقامات ارشد آفریقایی برگزار کردیم احساس خوبی داشتم آفریقایی ها علاقه مند به ارتباطات تجاری
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۰۰    
وزیر بهشداشت گفت: هدف ما تامین داروهای مورد نیاز با تقویت شرکت های دانش بنیان است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۰۰    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: بازرسی های آژانس مستمرا در چارچوب پادمان از سایت های هسته ای ایران در حال انجام است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۰۰    
به گفته رئیس سازمان توسعه همکاری های علمی و فناورانه بین المللی در ایران اکسپو، شرکت های دانش بنیان ایرانی حضور فعالی داشتند و تعداد شرکت های دانش بنیان به نسبت دوره پیشین، رشد 40 درصدی را تجربه کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۵۷    
رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان را برای اجرا ابلاغ کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۵۴    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان، رؤسای جدید مرکز آمار ایران ، امور سلامت و رفاه اجتماعی و امور تازه تأسیس مشاوران و پیمانکاران سازمان را منصوب کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۵۱    
رییس مرکز تحقیق وتوسعه همراه اول در کارگاه بین المللی تئوری اطلاعات و مخابرات که با حمایت این اپراتور برگزار می شود، به تحلیل روندهای فنی و افق دید سیاست گذاران جهانی حوزه مخابرات پرداخت.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۴۲    
آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: در محدوده بافت های فرسوده دو میلیون و 700 هزار بنای ناکارآمد و فرسوده وجود دارد و برای نوسازی پنج نوع وام پرداخت می شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۳۰    
معاون وزیر صمت با بیان اینکه ایران اکسپو وعده صادق 2 بود، گفت: رفع تعهد ارزی در گروه کالایی خاص به ویژه گروه کالاهای نهایی از کشورهایی مثل عراق، پاکستان و افغانستان برداشته شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۳۰    
عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران معتقد است مهمترین دلیل کاهش قیمت دلار در روزهای اخیر، فروکش کردن هیجانات ارزی ناشی از تنش های سیاسی و منطقه ای بود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۳۰    
ساری- حسینی، مدیرکل امور اقتصادی استانداری مازندران نمایشگاه اکسپو را سرفصل تازه ای برای رونق تجارت استان در عرصه بین المللی دانست.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۲۷    
ساری- منتخب مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: نبود پایانه قوی صادراتی سبب شده تا محصولات کشاورزی روی دست کشاورز بماند و دلال سود کند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۱۷    
بازار فارکس (Foreign Exchange Market) پهناورترین بازار مالی جهان به شمار می رود که در آن به صورت شبانه روزی، معاملات خرید و فروش ارزهای مختلف انجام می پذیرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۱۷    
کوپلینگ از جمله مهمترین قطعات مکانیکی است که به منظور انتقال حرکت و نیرو میان دو محور در طراحی ماشین یا تجهیزات استفاده می شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۱۲    
ر، ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA ابزاری برای کنترل جرثقیل از راه دور می باشد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۰۹    
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با کیلم دو تامبلا، نخست وزیر بورکینافاسو و هیات همراه دیدار کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۰۹    
رییس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: به رغم اینکه تهران پایتخت است، این تصور وجود دارد که دارای امکانات است اما به واقع یکی از استان های محروم کشور، همین استان تهران است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۰۹    
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: اختلاف نظر کارشناسان دولت و مجلس طبیعی است، اما هیچ تنشی بین دولت و مجلس وجود ندارد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۰۹    
گرگان- مدیرعامل شتابگران فناوری گلستان گفت: بسیاری از افراد از پروسه گرفتن مجوزها در حوزه سلامت شاکی هستند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۰۶    
سخنگوی دولت گفت: با پیشنهاد وزارت کشور و سازمان برنامه 1500 میلیارد تومان به صورت تن خواه در اختیار استاندار سیستان وبلوچستان برای پرداخت خسارت های فوری قرار گرفت.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۰۳    
وزیر ارتباطات گفت: پایگاه فضایی چابهار که در حال ساخت است در همین دولت کلید خورد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۰۳    
سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: مذاکرانی با هیات حاکمه افغانستان در موضوع حق آبه تالاب هامون داشتیم.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۰۳    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در بدو شروع به کار دولت سیزدهم 700 شرکت دانش بنیان داشتم که امروز و بعد از دو سال و نیم به 1400 شرکت دانش بنیان افزایش یافت.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۵۱    
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به برنامه دولت برای آبرسانی پایدار به 10 هزار روستا گفت: طی دو سال گذشته طرح جهاد آبرسانی در پنج هزار و 200 روستا اجرا شده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۳۹    
مدیراجرایی سندیکای چای از پرداخت 99 درصد مطالبات چایکاران خبر داد و گفت: یک درصد باقی مانده مطالبات چایکاران تا فردا تسویه و به حسابشان واریز می شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۳۶    
رئیس اتحادیه مرغداران میهن گفت: بنابر آمار از ابتدای سال تاکنون صادرات تخم مرغ به 30 هزارتن رسیده است که در راستای تنظیم بازار تا پایان خرداد، ماهانه حداقل 20 هزارتن باید صادر شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۳۰    
داوود خمودی راننده پایه یک از شهرستان اهواز پس از تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن معتقد است؛ خودروی FAW یک خودروی نرم، مناسب و دارای ترمز بسیار قدرتمند است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۳۰    
نادر سخا، مدیرعامل شرکت صنایع تولیدی کروز در پیامی روز کارگر را تبریک گفت و رشد و توسعه صنعت کشور را مرهون تلاش های این قشر دانست.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۲۷    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با اشاره به فعالیت سامانه بارشی شدید در اغلب استان های کشور تا روز شنبه 15 اردیبهشت، نسبت به سیلابی شدن مسیل ها هشدار داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۲۱    
مدیر دفتر مطالعات و برنامه ریزی بازارهای صادراتی ایران خودرو گفت: در سال های گذشته تنوع سبد محصولات صادراتی از خودرو فراتر رفته و گروه های کالایی و خدماتی جدیدی به آن افزوده شده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۱۲    
معاون سازمان بورس، مدیر نظارت بر بورس ها و مدیران عامل بورس تهران و فرابورس، دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی را تشریح کردند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۱۲    
مدیر عامل سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه گفت: ایران برای سومین بار عضو هیات رئیسه گروه سپرده گذاری مرکزی آسیا - اقیانوسیه (ACG) شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۳۶    
روسای گمرک ایران و عراق با هدف تسهیل و توسعه تجارت صبح امروز در تهران دیدار و گفت و گو کردند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۳۶    
در همایش تجاری ایران و کوبا، سرمایه گذاری مشترک در حوزه کشاورزی به ویژه تولید نیشکر به عنوان نیاز هر دو طرف مطرح شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۳۶    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پیش بینی 30 میلیارد دلاری تجارت بین ایران و امارات از آماده سازی 22 سند همکاری بین 2 کشور در نشست کمیسیون مشترک اقتصادی بین ایران و امارات برای امضا شدن خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۳۳    
امروز قیمت انواع لوله فلزی در بازار نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۳۳    
قیمت انواع آهن آلات در بازار نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۳۳    
در نشست تجاری ایران و صربستان عنوان شد تجارت با صربستان باعث می شود به بازار صربستان و بازار اروپا دسترسی داشته باشید. صربستان، برای ورود سرمایه گذاران خارجی زمینه مناسبی را فراهم کرده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۲۱    
گرگان- روابط عمومی بازرسی کل گلستان اعلام کرد که طی اقدامی از عرضه خارج از شبکه 45 تن نهاده های دامی در گرگان جلوگیری به عمل آمده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۱۸    
کمیته قیمت سوخت امارات متحده عربی اعلام کرد که قیمت بنزین در این کشور از ماه آینده افزایش می یابد، در حالی که گازوئیل ارزان تر خواهد شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۱۸    
اردکانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: میزان بارش ها در هفت ماهه سال آبی جاری با 62 میلیمتر کاهش در مقایسه با دوره آماری بلندمدت، به 168 میلیمتر رسیده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۰۰    
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: امیدواریم با مدیریتی که در حوزه اقتصاد صورت می گیرد و با مهار تورم و از طرفی با کمک های معیشتی که دولت در برنامه دارد قدری از مشکلات کم کنیم.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۵۷    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: هیچ کمبودی در هیچ بخش بازار میوه و تره بار وجود ندارد. گرانی های جاری ناشی از کمبود کالا نیست، بلکه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه های مسوول است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۵۴    
بوشهر- دشتی مدیر پست بانک استان بوشهر گفت: پست بانک در 110 روستای استان، خدمات مستقیم به فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان ارائه می دهد که راه اندازی 120 دستگاه خودپرداز و کش لس بخشی از این خدمات است.
  • ۱