جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۹:۴۴May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 3 اردیبهشت 1403 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1398 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1400 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1401 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1402 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1403 خبرگزاری تسنیم 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1403 
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۴۱    
تحلیل رفتار فعالان و معامله گران خودروهای تجاری نشان می دهد این بازار صعودی و از رکود خارج می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۶    
سخنگوی هیئت منصفه دادگاه های سیاسی و مطبوعاتی گفت: دادگاه رسیدگی به پرونده های سایت رجانیوز، همشهری آنلاین و روزنامه جام جم با حضور اعضای منصفه در شعبه 9 دادگاه کیفری یک برگزار شد ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۳    
آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به میزبانی استان البرز در مرکز تربیت مربی با حضور 360 ورزشکار در 5 رشته ورزشی برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۱۶    
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: اسفندماه سال گذشته حدود 12 هزار پرونده بدون کاغذ در شعب تشکیل و رسیدگی شده است که 38 ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۵۷    
رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: طبق دستورالعملی که صادر شده تمامی مجوزهای کاغذی جمع آوری و از این پس مجوزها به صورت الکترونیکی صادر می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۱۹    
فرمانده سپاه تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۳۸    
رئیس هیئت عامل صندوق ملی مسکن از حمایت 3 هزار میلیارد ریالی این صندوق در بخش زیربنایی نهضت ملی مسکن استان خراسان جنوبی خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۳۶    
مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: سال 1402 با فعال شدن ظرفیت صادرات فرآورده های نفتی به کشورهای همسایه، صفحه جدیدی برای توسعه بندر خرمشهر گشوده شد و با رقم خوردن صادرات 38هزارتن ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۵۸    
علی فتحی بوکسور اسلامشهری توانست در تورنمنت بین المللی قرقیزستان به مدال نقره دست یابد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۲۵    
بانک مرکزی در طول سال 1402 برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی مجموعا بیش از 4 میلیارد و 300 میلیون دلار ارز تامین و پرداخت کرد .
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۱۶    
یک قرآن نفیس ویژه فلسطین که در حمایت از مردم غزه به چاپ رسیده است به هیئت اعزامی آستان قدس رضوی به کشور مالزی اهدا شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۱۱    
چرا افراطیون مدعی اصلاحات، اصرار دارند که نقش بلندگوهای دشمن در ایران را ایفا کنند و برای بهره مندی آمریکا از امتیازات بیشتر، از یکدیگر سبقت می گیرند؟!
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۱۱    
گروهک تروریستی جیش الظلم در تلاش است ظرفیت های توسعه در منطقه را با اقدامات خرابکارانه پایین بیاورد، در این میان ایران و پاکستان می توانند با استفاده از ظرافت های دیپلماتیک و مزیت های اقتصادی بستر ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۱۱    
رئیس سازمان بازرسی منطقه 3 کشور با اشاره به نامگذاری سال به نام جهش تولید با مشارکت مردم ، به تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی این اطمینان خاطر را داد که تمام تلاش این سازمان را برای رفع مشکلات آنان به ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۰۴    
مدعی تولید داروی درمان آلزایمر بیماران را به کام مرگ فرو می برد و همچنان در فضای مجازی قربانی می گیرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۰:۴۶    
معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه در دومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سال جاری توسعه صادرات را از راهبردهای مهم درجهت رونق و جهش تولید دانست و در ادامه اجرایی سازی برخی از اقدامات ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۰:۳۸    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه موضوع کوانتوم یکی از اولویت های ماست، گفت: سند هوش مصنوعی به زودی در این شورا تصویب می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۰:۰۰    
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: 3 هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی با برگزاری آزمون استخدامی در اردیبهشت امسال جذب آموزش و پرورش می شوند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۹:۵۸    
نوبت اول کنکور 1403 در روزهای پنجشنبه و جمعه 6 و 7 اردیبهشت 1403 برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۹:۳۳    
قرارداد امضا و مراحل تشریفات واگذاری سهام سرخابی ها امروز انجام و طی آن 10 درصد ارزش سهام پرسپولیس شامل 320 میلیارد تومان و 10 درصد استقلال شامل 280 میلیارد تومان به حساب شرکت سپرده گذاری واریز می ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۹:۰۲    
سرپرست سازمان خصوصی سازی از شناسایی موانع واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا و رفع تدریجی در وزارت اقتصاد خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۸:۵۸    
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم از پیشتازی شیلات و کشاورزی این جزیره در افزایش سرمایه گذاری ها خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۸:۵۲    
معاون سیاسی استاندار مرکزی گفت: حسب دستور استاندار نامه ای به رئیس فدراسیون ارسال شد و مراتب اعتراض و شکایت جدی از رأی کمیته انضباطی در خصوص اتفاق رخ داده را اعلام کردیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۸:۱۶    
رایزن تجاری سفارت ایران در روسیه روز دوشنبه در گفتگو با روزنامه ایزوستیا اعلام کرد که احتمالاً ظرف چند ماه آینده ایران به شبکه کارت های اعتباری و نقدی میر روسیه متصل خواهد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۰:۰۱    
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) بر اهمیت توجه به زیر ساخت معرفتی جشن های دهه کرامت تأکید کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۳:۵۹    
در پی اجرای عملیات روکش آسفالت در آزادراه کرج – قزوین محدودیت هایی در این آزادراه ایجاد خواهد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۳:۵۰    
رئیس جمهور با بیان اینکه ایران اسلامی امنیت پاکستان را امنیت خود می داند، بر لزوم بهره گیری از ظرفیت و فرصت مرزهای مشترک میان دو کشور در جهت انتفاع دو ملت تاکید کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۳:۵۰    
رئیس جمهور گفت: شکست بزرگ تر رژیم صیهونیستی و حامیان او آشکار شدن چهره بدون روتوش و نقاب آنان در تابلویی است که در قامت غزه در برابر دیدگان جهانیان ترسیم شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۳:۵۰    
رئیس جمهور گفت: ما منافع متقابل را در توسعه روابط و گسترش همکاری های فیمابین می دانیم و ناراحتی دیگران از تقویت مناسبات ایران و پاکستان برای ایران اهمیتی ندارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۳:۰۶    
یک نشریه غربی در مطلبی از اقدامات اوکراین برای گسترش فعالیت ها و انرژی هسته ای خود با کمک شرکت های آمریکایی خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۳:۰۶    
عوامل ویژه برنامه های قرآنی کشور در ماه مبارک رمضان به همت فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی تجلیل شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۳:۰۶    
معترضان اسرائیلی مقابل منزل نتانیاهو تظاهرات کرده و با برپایی آتش خواستار مبادله فوری اسرا با مقاومت در غزه شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۳:۰۶    
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: یکی از دستاوردهای تلاش قرآنی در ماه رمضان این بود که تصویر کشورمان در فضای بین المللی به خصوص در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۲:۵۵    
مرکز اطلاع رسانی پلیس از شناسایی باندهای سازمان یافته تجارت جنسی در طرح نور خبر داد و اعلام کرد: طرح نور به سمت هوشمندسازی پیش می رود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۲:۴۶    
امیرعبداللهیان درباره سفر رئیسی به پاکستان نوشت: هزار کیلومتر مرز مشترک، اشتراکات فراوان تمدنی، فرهنگی و مذهبی، نگاه مشترک در عمده مسائل منطقه ای و بین المللی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۲:۴۳    
گلزنی مهاجم ایرانی جالوروسی این تیم را از قبول یک شکست خانگی برابر رقیب مستقیم در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نجات نداد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۲:۴۰    
رئیس جمهور لهستان درباره استقرار تسلیحات هسته ای در خاک این کشور به عنوان بخشی از اشتراک هسته ای به منظور تقویت جناح شرقی ناتو اعلام آمادگی کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۲:۳۸    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: صدور روادید زائران حج تمتع آغاز شده است و امیدواریم در بازه زمانی مورد نظر روند اخذ ویزای زائران تکمیل شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۲:۰۴    
مقام های امنیتی در انگلیس و آلمان از دستگیری چند متهم به جاسوسی برای چین در کشورهای خود خبر دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۱:۳۹    
به دنبال اعتراض گسترده در مقابل دانشگاه کلمبیا در ایالت کانکتیکات، جمع بزرگی از معترضان حامی فلسطین مقابل دانشگاه ییل در نیویورک تظاهرات کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۱:۳۵    
تعدادی از معترضان در شهر لستر انگلیس شرکت البیت را در اعتراض به عرضه تسلیحات از سوی این شرکت به رژیم صهیونیستی برای کشتار مردم فلسطین محاصره کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۱:۰۱    
معاون استاندار تهران با تأکید بر عدم تأمین سرانه ها در مسکن مهر صفادشت گفت: در حدود 43 هزار نفر در سایت مسکن مهر صفادشت زندگی می کنند که از خدمات عمومی بهره مند نیستند لذا دستگاه های اجرایی متولی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۰:۵۸    
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از الحاق 41 هزار هکتار زمین به شهرها خبر داد و گفت: 15 هزار هکتار زمین دیگر نیز پس از انجام فرایند لازم به محدوده شهرها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن الحاق می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۰:۵۶    
جو بایدن و ولودیمیر زلنسکی روسای جمهوری آمریکا و اوکراین به دنبال تصویب کمک های بزرگ واشنگتن به کی یف در مجلس نمایندگان ایالات متحده، تلفنی گفتگو کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۰:۵۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تأکید بر لزوم حفظ و اعتلای موسیقی اصیل لرستان گفت: سرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۰:۴۷    
دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان منافقین فردا از سرگرفته می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۰:۴۰    
مراسم یادبود مادر همسر منوچهر متکی عصر امروز برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۰:۴۰    
رئیس جمهور در پیامی روز ملی جمهوری عربی سوریه را به رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۰:۴۰    
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به جلسه با وزیر صمت درباره اسقاط خودرو، گفت: مقرر شد مدل قیمت گذاری منصفانه گواهی اسقاط تا یک ماه آینده از سوی وزارت صمت ارائه و این آیین نامه مورد بازنگری قرار ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۰:۳۹    
اتحادیه اروپا برای رضایت و خشنودی رژیم صهیونیستی، قصد دارد تحریم های حوزه دفاعی ایران را گسترش دهد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۰:۳۴    
ساخت پروژه 3 هزار و 500 واحد مسکونی سازمان انرژی ایران در بوشهر با حضور معاون رئیس جمهور آغاز شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۰:۳۴    
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی از تأیید سه هزار و 944 عنوان شغلی مورد تقاضا به عنوان مشاغل سخت و زیان آور در استان طی سال گذشته خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۰:۲۸    
با مصوبه شورای اسلامی بیرجند غرفه سازی ها توسط شهرداری در میدان امام(ره) متوقف شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۰:۲۸    
رئیس حفاظت محیط زیست دماوند از مشاهده یک قلاده پلنگ در محدوده آب چمن در روستای مشهد دماوند خبر داد و گفت: محدوده روستاهای مشهد، کلاک و رودافشان یکی از بهترین زیستگاه های حیات وحش و پلنگ است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۰:۲۲    
فرماندار بیرجند گفت: در طول انقلاب اسلامی ثابت شده است که هر جایی کار را به دست مردم سپردیم موفقیت هم حاصل شده و تجربیات زیادی داشته ایم که باید از آن درس بگیریم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۰:۱۴    
معاون وزیر امور اقتصاد و دارایی و رئیس کل گمرک ایران در حکمی محمدرضا آگاهی را به عنوان ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیرکل گمرک شهید رجایی منصوب کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۰:۰۸    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: یکی از مسائلی که باید مورد توجه قرار گیرد مسئله سلامت خانواده است که در سال قبل در دو شهرستان اجرایی شد و اجرایی شدن این برنامه در سایر شهرستان ها و روستاها می ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۰:۰۲    
مدیرکل مدیریت بحران استان قم گفت: بر اساس پیش بینی انجام شده هشدار نارنجی در استان قم صادر شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۰:۰۰    
در ادامه فضای ملتهب در مرزهای جنوبی لبنان، ده ها موشک به سمت شهر صفد در سرزمین های اشغالی شلیک شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۵۶    
مدیرکل بنادر دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد گفت: در فروردین امسال 485 هزار و 352 تن تخلیه و بارگیری انواع کالا در بندر امیرآباد به ثبت رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۵۰    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آینده جهان از شب عملیات وعده صادق تغییر کرد و مسیر جدیدی پیش روی جهان است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۴۷    
همزمان با تداوم جنگ در نوار غزه برای هفتمین ماه متوالی و عدم دسترسی اهالی این باریکه به منابع انرژی از جمله برق و گاز ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۴۴    
نشست هماهنگی برنامه های دهه کرامت با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، شهرداران تهران و قم و جمعی دیگر از مسئولان ملی و استانی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۳۸    
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در آئین تکریم و معارفه رئیس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) گفت: پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) با مراکز علمی سپاه هم افزایی داشته باشد ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۳۸    
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به امنیت مراکز هسته ای و نیروگاه اتمی بوشهر گفت: امنیت نیروگاه و مراکز هسته ای ایران 100 درصد برقرار و اعتبار حفاظ امنیتی برقرار است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۲۶    
شاگردان مجید مرتضایی اولین صعود تاریخ افغانستان به مرحله حذفی جام ملت های فوتسال آسیا را رقم زدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۱۳    
کویت نیز مقابل ایران حرفی برای گفتن نداشت تا تیم ملی فوتسال کشورمان، با کسب هر 9 امتیاز ممکن راهی دور حذفی جام ملت های آسیا شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۰۳    
معاون صنایع عمومی وزارت صمت گفت: حدود 2 هزار طرح صنعتی بزرگ در سطح کشور منتخب و هدف گذاری شده است که سهم استان قزوین از تعداد به 80 طرح می رسد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۰۳    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: بخشی از منابع این پروژه از طریق اعتبارات تخصیص یافته تأمین می شود و بخشی دیگر باید از طریق مولدسازی تأمین شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۵۸    
در پی انتشار خبری مبنی بر رفتار نامتعارف پرسنل مدرسه ای در شهرستان دلگان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلگان بر برخورد با عوامل خاطی تأکید کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۵۸    
تحلیلگران سیاسی باکو نگرانند که اگر درگیری ایران و رژیم اسرائیل داغ شود و ابعاد آن افزایش یابد، جمهوری آذربایجان ممکن است بخشی از این درگیری شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۵۴    
منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ اقدامی به ویژه در حوزه صنعت بدون پیوست زیست محیطی معنا نداشته و در آینده موجب بروز مشکلات بسیاری خواهد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۵۴    
بارندگی های آخر هفته گذشته در جنوب شرق کشور سبب شد میانگین پهنه ای بارش در حوضه آبریز مرزی شرق به محدوده نرمال برسد و این حوضه از کم بارشی باقی مانده از ابتدای سال زراعی تاکنون خارج شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۵۳    
یکی از روزنامه نگاران نزدیک به اردوغان که در سفر به عراق او را همراهی می کند، به اهداف و انتظارات این سفر اشاره کرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۵۲    
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: ایران در دفاع از اسلام، حق خود و مردم غزه ذره ای کوتاه نخواهد آمد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۴۸    
سه دستگاه خودروی پژو 405 در جاده یاسوج اصفهان حد فاصل روستای میمند به صورت همزمان منحرف شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۴۶    
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۳۵    
وزیر علوم خطاب به مسئول بسیج دانشگاه علامه طباطبایی گفت: انهایی که شرکت دانش بنیان دارند قراداد ارتباط با صنعت و دانشگاه دارند را بررسی کنید آنها در حوزه مقالات هم رتبه بالایی دارند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۳۵    
مدیرعامل باشگاه چادرملو از اشتباهات داوران در دیدارهای این تیم در لیگ دسته اول انتقاد کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۳۵    
رئیس جمهور گفت: باور داریم که با توجه به ظرفیت های موجود می توان روابط فیمابین را متحول کرد و لذا در گام اول برای دستیابی به حجم 10 میلیارد دلار در مبادلات تجاری دو کشور توافق کردیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۳۵    
رئیس جمهور از آمادگی ایران برای به اشتراک گذاشتن توانمندی ها و دستاوردهای خود در حوزه های مختلف با کشور دوست و برادر پاکستان و ارتقای روابط در عرصه های مختلف خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۳۲    
دفتر امور انسانی سازمان ملل در اراضی فلسطینی اعلام کرد که 70 درصد از ساکنین شمال نوار غزه با گرسنگی مواجه هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۳۲    
شهردار کرمانشاه گفت: به دلیل عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه 1403 و اصلاحیه بودجه 1402 در شورای کرمانشاه، امور شهری بلاتکلیف مانده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۲۹    
دوره سمینار کوچک ورزش های رینگی با همت انجمن کیک بوکسینگ و موی تای دانشگاه پیام نور برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۱۷    
گزارش مرکز آمار ایران حاکی است، نرخ تورم سالیانه منتهی به فروردین امسال به 38.8درصد کاهش یافت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۱۷    
امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی در مورد وضعیت منطقه غرب آسیا گفتگو کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۱۵    
مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان ضمن اشاره به غنیمت شمردن فرصت خدمت به مردم گفت: شهرداری های استان اصفهان اولویت طرح ها را مشخص کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۱۴    
غرب با ایجاد جنگی فرسایشی و تامین کمکهای مالی و نظامی اوکراین طی پروسه طولانی مدت، قصد برهم زدن استراتژی روسیه در قبال اوکراین را دارد ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۰۶    
یک نشریه صهیونیستی از ادامه سریال کناره گیری فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل شکست ارتش این رژیم در عملیات طوفان الاقصی خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۰۵    
حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین هاشمی به عنوان رئیس جدید دانشگاه شهید محلاتی سپاه معرفی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۰۵    
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان ضمن اشاره به تعهد 117 درصدی اشتغال گفت: نرخ بیکاری در اردستان به 7.82 رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۵۹    
مدیرعامل ایزوایکو گفت: امسال با فعال سازی بیش از 10 شرکت داخلی با سرمایه بخش خصوصی شاهد اشتغالزایی برای 10 هزار نفر خواهیم بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۵۶    
معاون استاندار کردستان در جلسه کارگروه تخصصی پایداری خانواده و زیست عفیفانه گفت: خوشبختانه سنت ها و سبک زندگی اسلامی در کردستان همچنان محفوظ و جریان دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۵۳    
نشریه نیویورک تایمز گزارش داد دیوید پکر به عنوان نخستین شاهد پرونده ترامپ درباره پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم های غیراخلاقی معرفی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۵۲    
شهردار منطقه 20 تهران با تأکید بر برخورد قاطع در جلوگیری از تخلفات ساختمانی در حریم، از تخریب و آزادسازی مستحدثات در حریم این منطقه خبر داد.