دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۰:۰۶May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 11 اردیبهشت 1403 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1398 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1400 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1401 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1402 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1403 خبرگزاری تسنیم 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1403 
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۰۰    
مهدی نصیری در کمتر از 4 سال نه تنها بر سکولاریسم پافشاری می کند بلکه حتی از رادیکال ترین مواضع برخی روشنفکران دینی در خصوص همجنسبازی هم عبور کرده و در آخرین موضع از ائتلاف تاج زاده تا شاهزاده سخن ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۵۸    
پیکر مطهر شهید منصور عزیزپور محمدی؛ از شهدای سرفراز شهرستان اهواز پس از 40 سال شناسایی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۵۷    
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان خراسان جنوبی از نظارت 990 ناظر بر دور دوم انتخابات حوزه بیرجند، درمیان و خوسف خبر داد و گفت: 287 شعبه أخذ رأی در این دوره فعال خواهد بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۵۱    
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: شاهد کاهش 22 درصدی حوادث و 33 درصدی فوتی ها در بخش ساختمان در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن بوده ایم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۵۱    
فرماندار شهرستان خرمشهر با اشاره به توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه گفت: در سال جاری 10 هکتار به پارکینگ اربعین در شلمچه اضافه می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۴۸    
رئیس جهاد دانشگاهی گفت: این نهاد همواره افتخار داشته که در کنار معلمان و اساتید گرانقدر، در عرصه علم و دانش و تربیتِ نسل های متعهد و متخصص ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۴۱    
بررسی پرونده نیکا شاکرمی، توسط مراجع ذی صلاح قانونی، مشخص کرده است، مرگ او ارتباطی با اغتشاشات نداشته و صرفا نام او در آن روز ها به واسطه مرگ مشکوک در لیست پروژه کشته سازی ها قرار گرفته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۲۴    
رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خراسان رضوی گفت:کتاب جنبش علوی، هجرت رضوی که در سال 1390 مقام اول جشنواره بین المللی امام رضا( ع) ار کسب کرده است پس از 2 سال و 9ماه تلاش بی وقفه به زبان پشتو ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۰۶    
یک حقوقدان گفت: تأیید حُسن اخلاق و اطمینان از عدم ارتکاب جرم پس از آزادی مشروط و جبران خسارت و ضرر و زیان متضرر از جرم، از شروط لازم برای آزادی مشروط محکومان است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۴۴    
مدیرعامل پالایشگاه آبادان گفت: این پالایشگاه با جایگزین کردن مکمل های سوختی با مکمل های طبیعی صرفه جویی یک میلیارد دلار را هدف گذاری کرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۳۰    
براساس ابلاغیه جدید سازمان اداری و استخدامی دریافت هر نوع هدیه توسط کارکنان دولت ممنوع است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۲۸    
همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه برنامه های پاسداشت مقام معلمان، مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۲۲    
مدیرکل میرا ث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان از ارائه مجوز برای راه اندازی بوم گردی گردشگری عشایری در این استان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۳    
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به تشریح الزامات اساتید برای معلمی و استادی و وظیفه دانشجویان و طلاب در برابر اساتید پرداخت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۲    
شرکت مدیران خودرو در خصوص حادثه خودرو ایکس 55 پرو توضیحاتی ارائه کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۵۹    
ستاد توسعه فناوری های اتصال پذیری و ارتباطات در بحث تبصره 18، از 11 طرح به مبلغ 27.5 میلیارد تومان و خارج از تبصره 18، از 14 طرح به مبلغ 10 میلیارد تومان حمایت کرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۳۴    
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: انعقاد هفت تفاهم نامه در بخش های مختلف و با حضور سرمایه گذاران بخشی از رهاورد نمایشگاه ایران اکسپو 2024 برای خراسان جنوبی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۲۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جریان دیدار با وزیر تجارت و توسعه صنعتی تانزانیا درباره توسعه روابط دو کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت وگو کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۲۲    
مدیرکل راه و شهرسازی شمال استان سیستان و بلوچستان از ساخت بیش از 250 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی به همراه چهار پل بزرگ با اعتبار بالغ بر دو هزار و 689 میلیارد تومان در چهار سال اخیر خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۱۰    
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: بنیاد ملی نخبگان پیش نویس لایحه قانون حمایت جامع از نخبگان ایرانی را در 55 ماده و با تمرکز بر اثر بخش کردن نخبگان و ایجاد زمینه برای استفاده از ظرفیت ایشان در دستگاه ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۴۶    
دبیر هفدهمین جشن های مردمی معنوی زیرسایه خورشید استان سمنان، گفت: همزمان با دهه کرامت هفدهمین جشن های مردمی زیر سایه خورشید در استان سمنان برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۴۳    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی، ضمن گرامیداشت روز معلم، نقش اساتید را در مردمی سازی ارزش های سلامت محور، بی بدیل توصیف کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۳۸    
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی دزفول از ترخیص و سلامتی فردی که مورد تهاجم خرس قرار گرفته بود ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۳۲    
مهدی نصیری در سال های اخیر به ناگهان مسیر سیاسی خود را از چپ رادیکال انقلابی به راست افراطی و سلطنت طلب تغییر داد و با راه اندازی یک کانال تلگرامی آنچنان مطالب تند و تیزی علیه حاکمیت نوشت که برای ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۲۸    
پیکر پاک و مطهر شهید غلامعلی عشیری لیوسی؛ از شهدای هشت سال دفاع مقدس دزفول، پس از گذشت 42 سال از شهادت، بتازگی شناسایی شده و به زودی به دامان شهر و دیارش باز خواهد گشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۲۲    
دبیر مجمع جهانی اهل بیت (ع) طی نشستی در برزیل گفت: خود در چرا بانوان آمریکای لاتین در برابر کشته شدن زنانی که بی گناه کشته می شوند، نباید موضع بگیرند؟ می بینند بچه های بی گناه کشته می شوند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۱۰    
سازمان هواشناسی با صدور هشدارهای سطح زرد و نارنجی فعالیت سامانه بارشی از آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه ها، سیلاب و خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۱۰    
رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات از ساخت چهار شبستان جدید در طرح توسعه حرم مطهر امام حسین (ع) خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۴    
رییس سازمان سینمایی اولویت های تولید آثار سینمایی، کوتاه، مستند و انیمیشن در سال 1403 را در در یکصد و هفتمین جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان سینمایی اعلام کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۵۶    
مجری الجزیره خطاب به مایکل مولروی مقام بلندپایه سابق وزارت خارجه آمریکا گفت: هر روز برای دنیا از اصول، اخلاق، قانون اساسی و آزادی بیان سخنرانی می کنید، ورود پلیس به دانشگاه، مایه ننگ شماست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۲۱    
بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور و بزرگترین جکوزی ایران، در مشهد افتتاح شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۲۱    
در کوران اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنایات صهیونیست ها، بی بی سی مجدداً مدعی تجاوز و قتل نیکا شاکرمی شده است، نامه ای که این شبکه به عنوان سند معرفی کرده مملواز گاف های خنده دار است ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۲۱    
چگونه است که روزنامه شرق در 15 دی 1402 گفت وگویی تاریخی با مهدی نصیری روزنامه نگار، نویسنده و فعال سیاسی انجام می دهد و او را تبلیغ و مانند یک قهرمان معرفی می کند، اما حالا شده است افراطی نامتعادل؟!
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۲۱    
بر اساس آخرین آمار دریافتی تعدادکل مذاکرات تجاری و غیرتجاری در غرفه استان فارس در نمایشگاه اکسپو 2024، سه رقمی شد و از یک صد مذاکره گذشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۱۵    
بعد از پیگیری تسنیم در خصوص حجم بالای تخصیص ارز به مونتاژکاران و عدم کاهش التهابات بازار خودرو، وزیر صمت تیم کارشناسی را به جهت بررسی فرایندهای مذکور تعیین کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۰۸    
آسترازنکا شرکت بزرگ تولیدکننده دارو سرانجام پس از چندسال تأیید کرد که واکسن کرونای این شرکت می تواند عوارض جانبی لخته خون و کاهش پلاکت ایجاد کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۸:۵۷    
معاون اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی سرخس با اشاره به ساخت دهکده لجستیکی مرزی در منطقه گفت: این دهکده با هدف جذب سرمایه گذاری خارجی حوزه حمل و نقل از کشورهای چین، روسیه، افغانستان ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۸:۴۲    
ارتش رژیم غاصب صهیونیستی هفته هاست برای حمله به غزه گارد گرفته و علی رغم آنکه اعلام کرده طرح آماده ای برای حمله گسترده به رفح دارد، این حمله صورت نگرفته است ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۳:۱۱    
موج سامی ستیزی (مبارزه با رژیم صهیونیستی) به خاور دور رسیده است و در کشورهای خاور دور امروز اسرائیل یک سازمان تروریستی است ، فریاد زده می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۲:۵۴    
وزیر خارجه انگلیس گفت: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۲:۴۱    
یک روزنامه نگار صهیونیست فاش کرد، اختلاف نظر شدیدی بین قطب های ساختار حاکم بر رژیم صهیونیستی بر سر انتخاب رئیس جدید سازمان اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی (امان) به وجود آمده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۲:۲۷    
روزنامه اقتصادی و عبری زبان گلوبز اعلام کرد آذربایجان مهمترین نامزد برای برای کاهش تنش بین آنکارا و تل آویو محسوب می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۱:۵۷    
هیئتی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس به ریاست موسی ابومرزوق رئیس دفتر روابط بین الملل این جنبش روز یکشنبه با "دانگ لی" معاون وزیر امور خارجه چین در پکن دیدار و گفتگو کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۱:۳۰    
نشست مقامات ارشد سازمان همکاری اسلامی برای آماده سازی اسناد پانزدهمین اجلاس سران این سازمان در بانجول پایتخت گامبیا از روز سه شنبه 11 اردیبهشت ماه 1403 آغاز بکار کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۱:۳۰    
مدیرعامل بانک مسکن از امضای قرارداد تسهیلات 153 همت نهضت ملی مسکن خبر داد.این بانک مطابق آمار بانک مرکزی حدود 58 همت تسهیلات پرداخت کرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۵۹    
سازمان سنجش اعلام کرد: کنکور مجدد برای داوطلبان گرفتار در سیل روز جمعه 21 اردیبهشت برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۵۴    
وزیر صمت گفت: واردات خودروهای کارکرده منتظر مصوبه دولت است اما در مناطق آزاد قابل اجر است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۵۱    
بی بی سی پس از انتقادهای گسترده به اسناد ادعایی که امروز درباره نیکا شاکرمی از جان باختگان فتنه 1401 منتشر کرده بود، ساعتی پیش در توئیتی نوشت که بی بی سی خودش این اسناد را بازسازی کرده است!
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۵۰    
یادداشت روزنامه صهیونیستی یسرائیل هیوم تاکید می کند نه تنها در دانشگاه های غربی بلکه در داخل دانشگاه های اسرائیل هم معترضان زیادی از میان دانشگاهیان علیه اقدامات اسرائیل به چشم می خورند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۴۶    
سخنگوی هیات منصفه دادگاه های سیاسی و مطبوعاتی گفت: دادگاه رسیدگی به پرونده های مجله ادبی ناداستان و پایگاه خبری رویداد24 با حضور اعضای منصفه در شعبه نهم دادگاه کیفری یک تهران برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۴۶    
رئیس هیئت وزنه برداری همدان، اعلام کرد: هیئت وزنه برداری استان در سال گذشته 17 نشان ملی و بین المللی را به دست آورد و در حال حاضر نیز 252 ورزشکار سازمان یافته داریم که از این تعداد 112 نفر در رشته ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۳۸    
سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با مدیریت هزینه های انجام شده، به حساب حدود 82500 زائر حج تمتع سال 1402 مبلغ 85 میلیون ریال بازگردانده خواهد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۳۴    
نماینده کمیته جست وجوی در مفقودین همدان از شناسایی پیکر یکی دیگر از شهدای مفقودالجسد استان خبر داد و گفت: پیکر شهید حاج محمدرنجنوش پس از 38 سال شناسایی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۳۱    
آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل از سران رژیم صهیونیستی و حماس که در حال حاضر در مذاکرات فشرده برای دستیابی به توافق آتش بس شرکت می کنند، خواست به توافق دست یابند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۳۱    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به عملیات شهادت طلبانه شهروند ترکیه ای در سرزمین های اشغالی واکنش نشان داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۲۸    
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، اسامی معلمان نمونه استان در سال تحصیلی جاری را اعلام کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۲۸    
تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا علیه جنایات اسرائیل در نوار غزه برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۲۳    
هفته بیست وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور با پیروزی شمس آذر قزوین مقابل پیکان تهران آغاز شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۱۸    
استاندار تهران، گفت: نزدیک به 50 درصد از اتباع کشور در استان تهران زندگی می کنند، لذا در تلاش هستیم تا با دستگیری افراد غیرمجاز و خروج آن ها از کشور سطح غیرمجازی را با سرعت بسیار زیادی کاهش دهیم ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۱۸    
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده عرضه خودرو های برقی از روز یکشنبه هفته آینده آغاز می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۱۶    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، گفت: زنان توانمند و غیور عشایری ایل شاهسون در تولید بیش از 30 نوع صنایع دستی و رشته های متنوع هنر صنعت بی بدیل نمایان و آشکار است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۱۵    
تاکنون نزدیک به 100 نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگه تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۱۲    
دومین اردوی راویان پیشرفت ویژه خبرنگاران استان کرمانشاه امروز با محوریت پروژه های آبرسانی کرمانشاه برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۱۱    
آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در راستای سیاست های واشنگتن برای حمایت از تل آویو اعلام کرد که فهرستی از کارهای لازم برای اسرائیل را تهیه می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۰۶    
هیات عالی نظارت، مصوبه مجلس درخصوص تمدید مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها که انتخاب بیش از 2 دوره متوالی آنها را بلامانع دانسته بود، مغایر سیاست های کلی نظام ندانست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۰۶    
برخی رسانه های اسرائیلی ازجمله جروزالم پست وبرخی از رسانه های فارسی زبان وابسته به آنها یعنی ایران اینترنشنال درخبری مدعی شدند که رامین یکتاپرست توسط اسرائیل کشته شده است ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۰۶    
حجت الاسلام شاهرخی در یک نشست صمیمی پای صحبت های اهالی رسانه در لرستان نشست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۵۹    
یک رسانه عبری زبان ادعا کرد، پیشرفت ملموسی در روند سازش بین ریاض و تل آویو به ثبت رسیده، این در حالی است که یک رسانه دیگر تاکید کرد، اکنون توپ در زمین عربستان است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۵۵    
مراسم تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۵۵    
پنج صیاد ایرانی بازداشتی در کشور آفریقایی سیشل با پیگیری همه جانبه سفارت جمهوری اسلامی ایران آزاد شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۵۵    
همزمان با روز جهانی کارگر، کارگران اردبیلی خواستار حمایت همه جانبه مسئولان هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۴۸    
با تصمیم کمیته فنی مچ اندازی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، تیم ملی کشورمان در مسابقات آسیایی 2024 ازبکستان شرکت نمی کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۴۷    
شورای عالی انقلاب فرهنگی نقشه راه اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مصوب کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۴۷    
وزیر کشور گفت: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات نیز مهم است و همه اقشار و نخبگان و گروه ها از جمله دانشگاه ها، مدارس، صنایع باید در این راستا مردم را برای حضور در روز رای گیری تشویق کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۴۷    
همزمان با آغاز پخش تیزر سری جدید آقای قاضی از شبکه دو سیما تصاویری از این سریال منتشر شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۴۵    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از تولید 100 هزار تن انواع دانه های روغنی در مزارع مستعد استان اردبیل خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۴۱    
طی چند ماه گذشته بنزین در رژیم صهیونیستی برای پنجمین بار گران شد تا به مرز 8 شیکل (بیش از 2 دلار) برای هر لیتر برسد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۴۱    
مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید امیرکبیر و مهاجران از انعقاد قرارداد ساخت 3 هزار واحد مسکونی در شهر امیرکبیر خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۴۱    
فرماندار شهریار با تأکید بر هم افزایی در مجموعه شوراهای اسلامی، گفت: لازمه خدمت شوراهای اسلامی شهر و روستا، گره گشایی مشکلات مردم باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۳۶    
با توجه به انتشار شایعات اخیر در خصوص ابطال معامله فروش بلوکی سهام پتروشیمی شازند از سوی هلدینگ گروه توسعه ملی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۳۵    
معاون نیروی دریایی سپاه از جدیت در طرح مسکونی سازی برخی از جزایر ایرانی در خلیج فارس خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۱۶    
دیوان بین المللی دادگستری شکایت نیکاراگوئه مبنی بر توقف فوری سلاح از سوی آلمان به رژیم صهیونیستی را نپذیرفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۱۵    
سرمربی تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل تراکتور به تمجید از مالک جدید این باشگاه پرداخت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۱۰    
استاندار کردستان از مدیران استانی خواست که به برگزاری اردوهای راهیان نور کمک و همراهی لازم داشته باشند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۱۰    
نیمه نخست دیدار تیم های شمس آذر قزوین و پیکان در چارچوب هفته بیست وپنجم لیگ برتر با برتری تیم میهمان همراه شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۱۰    
مدیرکل آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران از افزوده شدن بیش از 300 فضای ورزشی جدید و ساخت 153 مدرسه در 2 سال گذشته در شهرستان های استان تهران خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۰۶    
در حالی که یک رسانه عبری زبان از تکمیل تدارک ارتش رژیم صهیونیستی برای تهاجم به رفح خبر داد، بنیامین نتانیاهو عصر سه شنبه تاکید کرد با یا بدون توافق به رفح حمله خواهیم کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۰۴    
رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور، گفت: اجرای قانون هوای پاک و برخورد با معضلات آن موضوعی ملی از توان مسئولین استان تهران خارج است که باید همه مسئولین و حاکمیت پای کار باشند تا ساماندهی انجام شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۰۴    
مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران از تحصیل 45 درصد از دانش آموزان استان در هنرستان های فنی و حرفه ای خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۴۵    
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قم، گفت: پروژه بزرگ آبرسانی استان قم که از طریق قرارگاه امام حسن(ع) اجرا شده 18 اردیبهشت در روستای بیدهند و کرمجگان استان افتتاح می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۴۰    
سرپرست سازمان خصوصی سازی با ارسال نامه ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه های استقلال و پرسپولیس خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۴۰    
باشگاه بایرن مونیخ نسبت به استخدام سرمربی پیشین منچستریونایتد اطمینان دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۳۶    
شنیدن خبر برگزاری اجلاس بین المللی ایران و آفریقا و ایران اکسپو 2024، با حضور 2300 تاجر خارجی آن هم پس از پاسخ موشکی ایران به اسرائیل از شگفتی های این روزها و نشان دهنده امنیت بالای سرمایه گذاری در ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۳۳    
حریفان دو ملی پوش تنیس روی میز ایران در رقابت های اسمش عربستان مشخص شدند.