دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۰۸:۳۷May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 9 اردیبهشت 1403 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1398 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1400 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1401 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1402 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1403 خبرگزاری تسنیم 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1403 
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۴۷    
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بر تسریع در روند احداث آب شیرین کن طرح تامین آب اضطراری سیستان و زاهدان تاکید کرد و گفت: افزایش جبهه های کاری می تواند در تسریع عملیات اجرایی پروژه اثرگذار باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۲۲    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با اشاره به آبرسانی سیار به 257 روستای استان، گفت: در سال گذشته ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۱۴    
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۱۴    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور گفت: اگر مثل مکتب حاج قاسم زندگی کنیم، درگیر دعواهای حزبی و جناحی و قومی نمی شویم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۴۰    
شرکت ام جی موتورز طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE 181 را در نمایشگاه اتومبیل پکن 2024 میلادی معرفی کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۰۷    
قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور گفت: طی دو سال گذشته نیز 29 مجوز به منظور تاسیس موزه خصوصی صادر شده و 74 موزه خصوصی تمدید مجوز شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۰۷    
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: دستور اصلاح قبوض گاز تاسیسات گردشگری و صنایع دستی صادر و بر این اساس دستور محاسبه هزینه گاز تاسیسات گردشگری و صنایع دستی برای نیمه اول سال ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۰۳    
در هفته کار و کارگر و به منظور ارج نهادن به مقام و زحمات این قشر پرتلاش و طلایه دار تولید...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۰۳    
کارگران رکن اقتصاد و تولید هستند و در بالا بودن مقام کار و کارگر همین بس که پیامبر بزرگوار اسلام(ص) بر دست کارگران بوسه زد .
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۵۲    
رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان این که 500 دستگاه آمبولانس جدید خریداری شده است، گفت: 250 دستگاه وارد شده و در حال آماده سازی است و در صورت تأمین به موقع ارز مورد نیاز، ماهانه 50 دستگاه آمبولانس ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۴۶    
معاون فرهنگی اجتماعی فراجا در یادداشتی به مناسبت روز روانشناس و مشاور بهروزی و فضیلت مندی در زندگی را ارمغان روانشناسان و مشاوران عنوان کرد و نوشت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۴۱    
آنچه در حوزه موسیقی در شیراز و استان فارس اتفاق می افتد آنقدر با کیفیت است که حتی گاهی در پایتخت هم نمونه اش را نداریم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۳۵    
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران گفت، در سال جدید به سمت برگزاری مسابقات پایتخت های آسیایی خواهند رفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۳۰    
مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی با اشاره به تربیت 45 هزار دانشجو در این دانشگاه و اینکه 10 درصد دانشجویان و اعضای هیئت علمی کشور در دانشگاه فرهنگیان هستند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۰۳    
فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان از کارگران به عنوان سربازان سنگرهای اقتصادی نام برد و گفت: این تلاشگران در خط مقدم جبهه جهاد اقتصادی و رکن اصلی تولید در کشور قرار دارند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۵۲    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی به مناسبت گرامید اشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای نوشت: تغییرات الگوهای آب و هوایی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۳۵    
همراه اول به مناسبت روز ملی خلیج فارس، بسته های پرتخفیف مکالمه ارائه می دهد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۳۰    
مهدی رمضانی در آیین امضای تفاهم نامه همکاری نهاد با کمیته امداد گفت: یکی از امتیازات کتابخانه های عمومی، به دلیل عدم وجود نگاه درآمدزایی صرف، امکان فراهم ساختن دسترسی آسان و عادلانه به خدمات است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۲۸    
فرمانده سپاه استان قزوین، گفت: جامعه کارگری 46 سال است که با باور تاریخی شهیدان پای کار نظام و انقلاب اسلامی ایستاده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۲۱    
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کشور گفت: استفاده از هوش مصنوعی و پهپاد ها برای حفاظت از جنگل های کشور امری ضروری است تا بتوان با دریافت تصاویر از تخریب، تصرفات یا گسترش حریق در عرصه ها جلوگیری کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۱۶    
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: درخشش لشکر 25 کربلا را در جبهه مقاومت هم شاهد بوده ایم و یکی از آن مناطق مهمی که همیشه برای این لشکر می درخشد و آن واقعه و عملیات در ذهن مردم شمال کشور باقی می ماند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۱۴    
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در جهت خدمت رسانی هرچه شایسته تر به زائران و مجاوران تأکید کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۰۸    
در راستای کمک به تأمین مسکن اصحاب فرهنگ و هنر، صندوق اعتباری هنر در چهارمین مرحله طی فراخوانی از 135 هنرمند واجد شرایط متقاضی مسکن هنرمندان برای ارائه مدارک دعوت کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۰۲    
سمینار خلیج فارس؛ بازیگران منطقه ای و فرامنطقه ای در بنیاد ایران شناسی برگزار شد و در آن جمعی از کارشناسان درباره اهمیت راهبردی آن سخن گفتند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۷    
استاندار لرستان با بیان اینکه کشت و صنعت لرستان ظرفیت سرمایه گذاری کلان در حوزه گیاهان دارویی را دارد گفت: مجموعه کشت و صنعت اقدام مثبتی در راستای اشاعه فرهنگ ما می توانیم است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۴۶    
سفیر و نماینده ویژه رئیس جمهور ایران در افغانستان تاکید کرد صلاحیت های نماینده ویژه سازمان ملل در افغانستان باید مشخص باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۴۵    
قیمت وانت نیسان 7 تا 12 درصد افزایش یافت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۴۵    
استاندار قزوین، گفت: در شرایط فعلی اقتصادی کشور تنها راه خارج کردن تورم از بن بست، افزایش تولید است و به همین دلیل باید در کانون توجه قرار گیرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۴۲    
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در عملیات تنبیهی وعده صادق 10 کشور در حوزه پدافندی به رژیم صهیونیستی کمک کردند و در پس این عملیات، پیروزی کشورمان بر سیستم پدافندی کشور های مطرح رقم خورد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۳۸    
ایران خودرو از تمدید سه روزه مهلت واریز وجه برای مشتریان پژو پارس خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۲۸    
نتانیاهو تقلای بسیاری در دشمنی با ایران کرد، اما اکنون در حال از پا در آمدن است. هم پرونده فساد مفتوح در داخل رژیم دارد، هم جنگ و جنایت در غزه را بدترین شکل ممکن باخته ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۰۴    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: سال 1403 در هدف گذاری سازمان تأمین اجتماعی، سالی است که همه پروژه های عمرانی حوزه درمانی ما باید به اتمام برسد و این از اولویت های قطعی سازمان تأمین اجتماعی در سال ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۸:۵۷    
شهردار منطقه 6 تهران گفت: برای مقابله به موقع با حشرات و آفات گیاهی، از ابتدای بهار با اجرای طرح پایش میدانی، نقاط آلوده و مشکوک را شناسایی و با سم پاشی و نصب کارت های زرد ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۴۸    
یک رسانه عبری زبان اعلام کرد، اسرائیل خود را برای صدور حکم دادگاه بین المللی کیفیری لاهه و صدور حکم بازداشت علیه مسئولین این رژیم آماده می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۳۲    
یک رسانه عبری زبان فاش کرد اسرائیل به دنبال اختصاص 10 تا 14 روز برای تلاش های جدید صورت گرفته جهت دستیابی به توافق با جنبش حماس است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۳    
رهبر حزب اسرائیل بیتنو به سیاستمداران صهیونیست پیشنهاد کرد، در این روزها له یا علیه مذاکرات مربوط به توافق آزادی اسرا سکوت اختیار کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۵۹    
برچیده شدن اخیر یک کمپ حامی فلسطینیان در برلین منجر به اعتراضات خشونت بار دیگری شده که انتقادهای زیادی را در شبکه های اجتماعی از خشونت وحشیانه پلیس علیه معترضان به دنبال داشته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۵۶    
تیم منتخب ساواته ایران موفق به کسب دو مدال برنز در مسابقات آزاد بلغارستان شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۵۰    
در دومین روز رقابت های جوانان و امید بوکس آسیاریال چهار نماینده کشورمان مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۴    
تیم ملی ووشو کشورمان پس از قهرمانی در مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو، اردوی مشترکی با تیم ملی چین برگزار کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۴    
سازمان تیم های ملی کاراته 12 کاراته کا را به اردوی تیم امید بانوان دعوت کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۳۸    
منابع عبری زبان اعلام کردند در عملیات شامگاه امروز مقاومت در محور نتساریم در جنوب غزه، سه نظامی اسرائیلی کشته و 11 نفر دیگر زخمی شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۳۰    
بایدن در مکالمه تلفنی با نتانیاهو بر پایبندی کامل آمریکا به حمایت از امنیت رژیم صهیونیستی تاکید کرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۱۲    
یکی از رهبران حماس تاکید کرد خروج رهبران این جنبش از غزه در چارچوب توافق آتش بس صحت ندارد
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۰۰    
به گفته معاون وزیر خارجه، وعده صادق سامانه تدبیر آمریکا در منطقه را با چالش های جدی مواجه نمود و تجدیدنظر در راهبردهای امنیت ملی را بر آمریکا تحمیل کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۰    
یک میلیاردر معروف آمریکایی اعلام کرد، از سرمایه گذاری در اسرائیل در حال حاضر صرف نظر کرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۴۷    
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص عدم برگزاری دیدار آبی پوشان جنوب و فجر شهید سپاسی شیراز صادر کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۴۵    
ششمین نشست هم اندیشی با مدیران مسئول و مدیران عامل رسانه های جمعی کشور به دعوت وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز یکشنبه در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۴۱    
مصاف قهرمان فصل گذشته سری A با شاگردان دانیله دروسی در ناپل با تقسیم امتیازات به پایان رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۳۵    
رسانه های عبری زبان از تمرد 30 نظامی احتیاط از دستورات آمادگی برای حضور در عملیات رفح خبر دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۳۵    
اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین عصر امروز مقابل سردر دانشگاه تهران برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۳۵    
یک طوفان سهمگین در ایالت اوکلاهما آمریکا که ویرانی های فاجعه باری به بار آورده، سه کشته بر جای گذاشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۲۹    
سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی از بارش های شدید، آب گرفتگی معابر، سیلاب، طغیان رودخانه ها، صاعقه و خسارت به محصولات کشاورزی 14 استان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۲۴    
نایب رئیس اتاق ایران در حاشیه بازدید از نمایشگاه ایران اکسپو، گفت: ابراز علاقه مندی این تعداد از کشورهای مختلف برای بازدید از توانمندی های صادراتی ایران نشان می دهد که باوجود تحریم ها ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۱۳    
ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین که قرار است کمک هایی هنگفت از ایالات متحده آمریکا دریافت کند، خواستار دریافت تسلیحات بیشتر شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۰۶    
لیگ ستارگان قطر با قهرمانی تیم لژیونر ایرانی به پایان رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۰۶    
شاگردان پپ گواردیولا با یک پیروزی خارج از خانه برابر حریف پایین جدولی به رقابت شانه به شانه خود با توپچی ها در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس ادامه دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۵۰    
امام جمعه شیراز گفت: در کشور ما و همه دنیا بی انصافی در حق کارگر نباید انجام شود لذا ما باید به نقطه ای برسیم تا حق کارگران درست و منصفانه قسمت شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۴۶    
وزیر فرهنگ با بیان اینکه افزایش بهره وری در سازمان اوقاف یعنی موفقیت در گستراندن هرچه بیشتر خیر و ثواب در کشور، خاطرنشان کرد: هر اندازه گردش این چرخه را بیشتر کنیم ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۴۴    
مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای نهاد وقف در راستای معرفی عملکرد و دستاوردهای سازمان اوقاف و امور خیریه امروز، یکشنبه 9 اردیبهشت، در سالن همایش های هتل ارم تهران برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۳۸    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از ایجاد 26 هزار و 850 شغل در سال گذشته در استان خبر داد و گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۳۷    
یک رسانه عبری زبان از از احداث اسکله غزه که با حضور مستقیم اسرائیل در حال انجام است، گزارشی را منتشر کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۳۳    
در ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران سه تفاهم نامه با سرمایه گذارانی از کشور های روسیه و مغولستان به امضاء رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۳۲    
سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز از تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۲۸    
در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات رسان تشکیل شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۲۶    
رئیس کل دادگستری هرمزگان از آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در این استان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۲۲    
مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همدان در بازدید از غرفه همدان در ششمین نمایشگاه اکسپو گفت: نمایشگاه اکسپو فرصت ویژه ای برای رقابت استانهای کشور است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۲۱    
وزیر ورزش در جمع اعضای تیم ملی فوتسال ایران که به قهرمانی جام ملت های آسیا دست یافتند، خطاب به آنها گفت که کار ملی پوشان برای موفقیت در عرصه جهانی آغاز شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۱۵    
استاندار هرمزگان در جلسه شورای مسکن طی بررسی روند پیشرفت خوابگاه های دانشجویی استان،گفت: پرداخت تسهیلات بانکی با مدل مشارکت چالش جدی پروژه خوابگاه های متأهلی استان است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۱۳    
فرماندار آبیک از تلف شدن 57 رأس گوسفند و مجروح شدن دو چوپان در حادثه برخورد با قطار در حوالی آبیک خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۰۸    
استاندار سمنان بر ضرورت اتخاذ تمهیدات لازم از هم اکنون برای اسکان مواکب اربعین اندیشیده شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۰۷    
یک تحلیل گر صهیونیست در یادداشتی تاکید کرد: باید اعتراف کنم السنوار در مدیریت جنگ از رهبران اسرائیل برتر است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۰۲    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: رفع مشکلات معیشتی کارگران نیازمند یک طرح جامع در کنار افزایش دستمزد است،برای حل مشکلات معیشتی کارگران باید برنامه ریزی های دقیق تری صورت بگیرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۵۸    
استاندار مرکزی با بیان اینکه مدیران استان ملزم به تکریم شورا و صیانت از جایگاه شوراها هستند گفت: به اندازه 13 سال در حوزه عمران سلامت استان مرکزی کار شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۵۷    
دبیر اجرایی خانه کارگر اراک گفت: در صنعت استان بیماری با عنوان بیکاری پنهان وجود دارد که کمتر مورد توجه قرار گرفته است که در سال های آینده مشکلاتی را به همراه خواهد داشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۵۶    
رئیس جمهور تصریح کرد: آنچه از ابتدای دولت نیز تحت عنوان گشت ارشاد مدیران مطرح شد تاکیدی بر اهمیت موضوع نظارت درون سازمانی بر عملکردها ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۵۱    
رئیس سازمان غذاودارو از ابلاغ آیین نامه عرضه و حمل دارو از طریق سکوهای اینترنتی خبر داد و گفت: عرضه دارو به صورت آزمایشی به مدت 6 ماه در یک استان اجرا خواهد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۵۰    
عبداللطیف بن راشد الزیانی وزیر امور خارجه بحرین امروز با رئیس جمهور سوریه دیدار کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۴۶    
استاندار همدان با بیان اینکه هدف اصلی دشمنان این مرز و بوم جوانان ما هستند، گفت: هدف دشمنان این مرز و بوم، جوانان ماست که با طرحی قوی قصد دارند آنها را از حرکت به سوی قله ها بازدارند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۴۲    
با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت در استان همدان برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۴۰    
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی گفت: احداث 5 هزار کلاس درس از محل تحقق مولدسازی از مهمترین اقدامات انجام شده خراسان رضوی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۳    
نماینده استان خراسان رضوی در جایگاه نخست تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان کشور ایستاد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۱۴    
مدیرعامل بنیاد ملی عفاف و حجاب معتقد است: بدون بزرگنمایی، طرح نور جزء طرح هایی است که وضع حجاب را یک مقدار بهتر کرده است ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۱۳    
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: برای سال تحصیلی آینده 10 هزار و 208 معلم جدید در استان جذب می شوند که با استفاده از معلمان قراردادی این تعداد به 12 هزار و 689 نفر افزایش می یابند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۰۹    
جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با توجه به شرایط حال حاضر دنیای امروز گفت که نشانه های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۰۷    
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: جریان وقف می تواند نمای جدیدی به جامعه دهد و به جهش اقتصادی در کشور کمک می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۰۳    
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش از آغاز فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۰۱    
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۰۰    
پرفورمنس "خروش ملت ها" به کارگردانی مریم شعبانی تلاش می کند با زبان هنر، صدای اعتراضات دانشجویی در حمایت از مردم مظلوم غزه را به گوش جهان برساند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۵۰    
استاندار سمنان با بیان اینکه موضوع احتکار به هیچ عنوان پسندیده نیست و قاچاق کالا به نوعی عملاً روند تولید را مختل می سازد، گفت: با کسی در سطح استان در این زمینه تعارف نداریم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۵۰    
شاگردان میکل آرتتا با غلبه بر رقیب همشهری به پیشروی خود در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس ادامه دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۴۵    
مدیر مرکز مدیریت بحران و کنترل حوادث کاشان ضمن اشاره به خسارت 400 میلیاردی سیل در کاشان گفت: دستگاه ها برای پایان هفته به حالت آماده باش هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۳۹    
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۳۲    
علی الدفاعی، عضو دفتر سیاسی و سخنگوی مجلس اعلای عراق در گفتگو با تسنیم ضمن تمجید از عملیات وعده صادق ایران به رژیم صهیونیستی اظهار داشت این عملیات سبب تقویت هر چه بیشتر جایگاه ایران و محور مقاومت در ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۲۷    
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: هلال احمر نقش پیشرو و بی بدیل در کاهش آلام و رنج انسان ها دارد و در کشور ما نیز این نهاد عملکردی شایسته از خود به جا گذاشته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۲۱    
سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری با ابلاغ استاندار سمنان منصوب شد.